Juontajat: Jaana Pelkonen ja Tom Nylund

Euroviisut 2011 Düsseldorfissa
Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Juontajat: Jaana Pelkonen ja Tom Nylund

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

^ No niihhän nuo olivat :lohduton: Kuulin osan ohjelmasta vahingossa, kun satuin olemaan liikkeellä työnantajan autolla ja auto on ainoa paikka missä kuuntelen radiota.
Kuulin osan, jossa Jaana ja Tom kisasivat siitä, kumpi tuntee enemmän euroviisukappaleita... Tom oli koko ajan täysin sietämätön, mutta Jaana oli onneksi sietämätön vain euroviisuja vähättelevissä puheissaan. Niinkuin nyt ei muista Verka Serduchkasta mitään muuta kuin artistin nimen... mitäpä sitä tommosia asioita mieleen painamaan
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Juontajat: Jaana Pelkonen ja Tom Nylund

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

^ No niihhän nuo olivat :lohduton: Kuulin osan ohjelmasta vahingossa, kun satuin olemaan liikkeellä työnantajan autolla ja auto on ainoa paikka missä kuuntelen radiota.
Kuulin osan, jossa Jaana ja Tom kisasivat siitä, kumpi tuntee enemmän euroviisukappaleita... Tom oli koko ajan täysin sietämätön, mutta Jaana oli onneksi sietämätön vain euroviisuja vähättelevissä puheissaan. Niinkuin nyt ei muista Verka Serduchkasta mitään muuta kuin artistin nimen... mitäpä sitä tommosia asioita mieleen painamaan :eiei:

Tiedän jo NYT tarkalleen, että EN tule IKINÄ pitämään Tom Nylundin juontotyylistä LAINKAAN! Tom on varmasti ihmisenä ihan kiva, mutta se riittäisi minulle.
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Samiasd
Pelinhoitaja
Pelinhoitaja
Viestit: 14532
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: Juontajat: Jaana Pelkonen ja Tom Nylund

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

Jaana on ihana! :ihana: Kuuntelin tuon haastattelun, hän kuulemma ihailee viisufaneja. :tapu: Tom on hieman ärsyttävä kyllä. :niinpa:
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13804
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Juontajat: Jaana Pelkonen ja Tom Nylund

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

En kuullut tuota, nyt kaivelin areenasta tämän

http://areena.yle.fi/audio/1606140

- siinä ei ollut sitä kisaa, oli ollut tätä keskustelua ennen, mutta en mä nyt tässä mitään hirveän ärsyttävää siinä Tomissa huomannut. Sellainen hölö suomenruotsalainen, pikkuisen itsetärkeän vaikutelman antava niin kuin ne nyt usein ehkä itseilmaisualttiuttaan antaa :mrgreen: , mutta ei kuitenkaan vaikuttanut pikkusieluiselta eikä ainakaan huumorintajuttomalta . Ylipäänsä oli kiva minusta että viisuja käsiteltiin normaalisti, so. kepeästi, itselle nauraen muttei ilkeästi. Jaanallahan oli paljon erittäin asiaa mukana.

E: niin että mitä mehukkaita ärsyttävyyksiä meni ohariksi, jos sitä viisubiisikisaa ei kuullut?
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
Mansikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4876
Liittynyt: 23 Helmi 2007, 10:06
Paikkakunta: Turku

Re: Juontajat: Jaana Pelkonen ja Tom Nylund

Viesti Kirjoittaja Mansikka »

^ Ei viisukisassa sen kummempaa ollut, itse vaan en tykkää Tompan tyylistä. Hän yrittää kovasti olla hauska, muttei kuitenkaan ole ja se yrittäminen tosiaan näkyy. Hänhän on ilmeisesti ollut jonkun nuortenohjelman juontajana ja varmaan varhaisteinit/lapset hänen naamanvääntelyilleen ja kaahottamisilleen nauravatkin. Minä pidän enemmän toisenlaisesta huumorista. :joojoo:
Ja siinä ohjelmassa Jaanakin vaikutti aika ajoin hieman vaivaantuneelta.
Ihminen rakastaa kaikkia lapsiaan. Paitsi niitä, joita ei. - Ville Myllyrinne

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13804
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Juontajat: Jaana Pelkonen ja Tom Nylund

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

^ juu no ei se nyt varmaan minunkaan suosikkini ehkä ole, mutta kallistuin kannalle, että kiva kun se kuulostaa samaan tapaan hölöttävältä kuin nyt yleensäkin hölötetään. Että viisuista voidaan ylex-nuorisokanavalla :heh: puhua ihan samaan sävyyn ja esiin pomppaamatta kuin muistakin aiheista siellä.

Ja tuo taas liittyy siihen, että ole tässä miettinyt näitä viisuja, että juuri nyt näyttää siltä, että ne ovat ajautuneet aikalailla (jos nyt suoraan sanotaan - aivan totaalisen) epäkiinnostavaan marginaaliin jälleen. Tämän vuoksi saattaa joku Tom Nylundkin saattaa olla ihan hyvä juttu juontajana. En jotenkin usko että vakavuuden ja pönötyksen kautta saavutetaisiin mitään takaisin, kyllä jotenkin koko homman pitäisi päästä siihen, että koko kisat eivät olisi niin kuoleman vakava asia, että sekä kansakunnan yhteinen että oma henkilökohtainen kunnia on siinä vaakalaudalla. Kuka sellaista jaksaa jollei ole täysin vihkiytynyt. Kun kyse on kuitenki pienen maan ja kulttuurin varsin epätodennäköisestä ainaisesta pärjäämisestä, niin eikö voisi ottaa asennetta että ammattimaisesti, mutta hauskaa pitäen kevyellä mielellä.

No, ehkä olen väärässä ja karsinnoista saadaan hyvähenkinen show ja kaikki kiinnostuvat :peukku: .
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
Tontsa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4130
Liittynyt: 07 Tammi 2010, 18:01
Paikkakunta: Vaasa

Re: Juontajat: Jaana Pelkonen ja Tom Nylund

Viesti Kirjoittaja Tontsa »

Jaana on mainio sekä ihanin juontaja. Harmikun Tom korvasi Peltsin -.-" Varmasti tulee tylsemmät karsinnat tänä vuonna kuin viimevuonna.

Avatar
Darhen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4400
Liittynyt: 02 Maalis 2005, 14:29
Paikkakunta: Helsinki

Re: Juontajat: Jaana Pelkonen ja Tom Nylund

Viesti Kirjoittaja Darhen »

Mulle ei ole valjennut vielä tänäkään päivänä Jaanan juontajataidot.. :eiei:
I am not that desperate and you are not that lucky.

Avatar
entropia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2783
Liittynyt: 12 Maalis 2010, 00:48

Re: Juontajat: Jaana Pelkonen ja Tom Nylund

Viesti Kirjoittaja entropia »

Tom on jotenkin lipevä ja vois leikata ne hiukset! Kiitos ja näkemiin... :hiips:

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57786
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Juontajat: Jaana Pelkonen ja Tom Nylund

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Olenko minä ainoa, joka pitää Tom Nylundia ihan hyvänä juontajana? :raaps:
⚰️ R.I.P. Eurovision 🪦

Avatar
Mansikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4876
Liittynyt: 23 Helmi 2007, 10:06
Paikkakunta: Turku

Re: Juontajat: Jaana Pelkonen ja Tom Nylund

Viesti Kirjoittaja Mansikka »

^ :joojoo: .
Ihminen rakastaa kaikkia lapsiaan. Paitsi niitä, joita ei. - Ville Myllyrinne

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57786
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Juontajat: Jaana Pelkonen ja Tom Nylund

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^ Okei. Niin mä vähän aattelinkin. :heh:
⚰️ R.I.P. Eurovision 🪦

Avatar
TS
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 473
Liittynyt: 16 Joulu 2007, 14:00
Paikkakunta: Turku

Re: Juontajat: Jaana Pelkonen ja Tom Nylund

Viesti Kirjoittaja TS »

Mä olen varmaan outo, mutta mä tykkäsin Tomista ainakin tuossa ekassa semifinaalissa. Paljon parempi kuin tylsä Peltsi. :joojoo:

Avatar
mariah
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6372
Liittynyt: 13 Helmi 2005, 15:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Juontajat: Jaana Pelkonen ja Tom Nylund

Viesti Kirjoittaja mariah »

TS kirjoitti:Mä olen varmaan outo, mutta mä tykkäsin Tomista ainakin tuossa ekassa semifinaalissa. Paljon parempi kuin tylsä Peltsi. :joojoo:
:samaamielta:

Avatar
riksa[
Press
Press
Viestit: 4595
Liittynyt: 16 Touko 2010, 12:40
Paikkakunta: Helsinki

Re: Juontajat: Jaana Pelkonen ja Tom Nylund

Viesti Kirjoittaja riksa[ »

mariah1979 kirjoitti:
TS kirjoitti:Mä olen varmaan outo, mutta mä tykkäsin Tomista ainakin tuossa ekassa semifinaalissa. Paljon parempi kuin tylsä Peltsi. :joojoo:
:samaamielta:
:trio:
I'm not as think as you drunk I am

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Juontajat: Jaana Pelkonen ja Tom Nylund

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Yhdyn nyökyttelyihin. Minusta Tom oli ihan kiva juontaja vaikka hetkittäin kuulostikin urheiluselostajalta :heh: . Ponnarista plussat, kaljuja miehiä näkee nykyisin ihan liikaa :heh:
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Wilson
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6663
Liittynyt: 17 Syys 2005, 16:12
Paikkakunta: Pietarsaari

Re: Juontajat: Jaana Pelkonen ja Tom Nylund

Viesti Kirjoittaja Wilson »

Hoitivat juontaja tehtävänsä hyvin Jaana ja Tom, eivät loistaneet mutta ihan ok minusta. Jaana :ihana: on ammattilainen ja hyvä mutta kyllä välillä hänkin voisi ottaa välivuosia ”lomaa” näistä Viisuista.

En nyt muista nimet mutta se pari joka juontaa tenavien Nordic Melodi Grand Prix (FST5), heistä pidän ja he voisivat olla uusi Euroviisupari. Mutta en tiedä jos osaavat suomenkieltä.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57786
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Juontajat: Jaana Pelkonen ja Tom Nylund

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Hienoa, että täällä jotkut muutkin ymmärtävät Peltsin olleen huonompi kuin Tom. :tapu:
⚰️ R.I.P. Eurovision 🪦

Avatar
Tontsa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4130
Liittynyt: 07 Tammi 2010, 18:01
Paikkakunta: Vaasa

Re: Juontajat: Jaana Pelkonen ja Tom Nylund

Viesti Kirjoittaja Tontsa »

Jaana vaikutti jotenkin vaisulta semifinaalissa. Varmaan johtuu uudesta juontajaparistaan? :roll:

Avatar
skidi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7546
Liittynyt: 18 Huhti 2008, 17:54

Re: Juontajat: Jaana Pelkonen ja Tom Nylund

Viesti Kirjoittaja skidi »

Tom on kaamea heikosti artikuloiva möliskö, jolla on liian kireät housut ja roikkuvat kassit. Vaihtoon. Jaanakin vaikutti jotenkin väsähtäneeltä. Vaihtoon.
Homer: The problem in the world today is communication. Too much communication.

123456
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 1
Liittynyt: 15 Tammi 2011, 19:33

Re: Juontajat: Jaana Pelkonen ja Tom Nylund

Viesti Kirjoittaja 123456 »

Tom on ihana!

Avatar
TS
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 473
Liittynyt: 16 Joulu 2007, 14:00
Paikkakunta: Turku

Re: Juontajat: Jaana Pelkonen ja Tom Nylund

Viesti Kirjoittaja TS »

skidi kirjoitti:Tom on kaamea heikosti artikuloiva möliskö, jolla on liian kireät housut ja roikkuvat kassit. Vaihtoon.
Ensi vuonna juontajiksi siis hyvin ja selkeästi artikuloivat Nina Tapio ja Hanna-Riikka Siitonen! :surrur: :heh:

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Re: Juontajat: Jaana Pelkonen ja Tom Nylund

Viesti Kirjoittaja AntSa »

Itse en ala Peltsiä ja Tomia vertailemaan, mutta minä pidin myös Tomista kovasti. On omanlaisensa. Ja lavan ulkopuolellakin aivan samanlainen puhelias ja aidon tuntuinen ihminen. :peukku:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
skidi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7546
Liittynyt: 18 Huhti 2008, 17:54

Re: Juontajat: Jaana Pelkonen ja Tom Nylund

Viesti Kirjoittaja skidi »

TS kirjoitti:
skidi kirjoitti:Tom on kaamea heikosti artikuloiva möliskö, jolla on liian kireät housut ja roikkuvat kassit. Vaihtoon.
Ensi vuonna juontajiksi siis hyvin ja selkeästi artikuloivat Nina Tapio ja Hanna-Riikka Siitonen! :surrur: :heh:
Esimerkiksi :joojoo: Juontajan tärkein perusominaisuus kun on, että puheesta saa jotain selvää eikä se ole vain puuroutuvaa mölinää.
Homer: The problem in the world today is communication. Too much communication.

Avatar
TS
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 473
Liittynyt: 16 Joulu 2007, 14:00
Paikkakunta: Turku

Re: Juontajat: Jaana Pelkonen ja Tom Nylund

Viesti Kirjoittaja TS »

^
Tawja Hawoshta ei siis nähdä viisulavoilla :heh:
Olen samaa mieltä kanssasi, kyllähän puheesta pitää saada selvää.

Helmie
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 6
Liittynyt: 15 Tammi 2011, 20:01

Re: Juontajat: Jaana Pelkonen ja Tom Nylund

Viesti Kirjoittaja Helmie »

Jaana on varma valinta juontajaksi. :) Muistan kun en joskus 4-5 vuotta sitten pitänyt hänestä, mutta kun tapasin hänet livenä ja vaihdon pari sanaa niin jopas mieli muuttui! :mrgreen: Mielettövän mukavan tuntuinen ihminen ja osaa kyllä juontamishommat todella hyvin!
Tomista en kyllä osaa sanoa vielä kovinkaan paljon. Eiköhän anneta hänelle mahdollisuus? :) On kuitenkin aika iso pesti juontaa Euroviisu-karsintaa ja ei tuo nyt ihan peeaska suoritus eilen ollut! :tapu: Kyl se siitä!

Albatrossi

Re: Juontajat: Jaana Pelkonen ja Tom Nylund

Viesti Kirjoittaja Albatrossi »

Juonnot meni suht hyvin. Jaanan juontaminen vaikutti hivenen rutiinomaiselta aluksi, mut intoa tuli loppua kohti.

Tomppa oli hyvä, minusta pääsi nopeasti vauhtiin alun jälkeen. Heittäytyi hommaansa täysillä ja oli selkeästi valmistautunut. Ote rentoutui koko ajan ja kokemuksen myötä leikkaa varmasti vielä nopeammin. Tomppa toi rentoutta. Tompasta saadaan hyvä viisujuontaja. :peukku:

Avatar
Mansikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4876
Liittynyt: 23 Helmi 2007, 10:06
Paikkakunta: Turku

Re: Juontajat: Jaana Pelkonen ja Tom Nylund

Viesti Kirjoittaja Mansikka »

skidi kirjoitti:roikkuvat kassit
Siis mitkä??!! :rofl: :rofl:
Ihminen rakastaa kaikkia lapsiaan. Paitsi niitä, joita ei. - Ville Myllyrinne

Avatar
skidi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7546
Liittynyt: 18 Huhti 2008, 17:54

Re: Juontajat: Jaana Pelkonen ja Tom Nylund

Viesti Kirjoittaja skidi »

Mansikka kirjoitti:
skidi kirjoitti:roikkuvat kassit
Siis mitkä??!! :rofl: :rofl:
Jos ne näkyvät, niitä saa kommentoida :draamaa: No, ehkä olin törkeä, mutta halusin vain korostaa, että liian kireät housut eivät välttämättä imartele miestä, vaikka jotkut yksilöt tuppaavatkin niin kuvittelemaan.
Homer: The problem in the world today is communication. Too much communication.

Avatar
mpappa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4061
Liittynyt: 02 Syys 2005, 18:18

Re: Juontajat: Jaana Pelkonen ja Tom Nylund

Viesti Kirjoittaja mpappa »

Makuasioista ei kannata kiistellä, mutta niistä saa mehevän riidan aikaiseksi. Mulle tuli Peltsiä ikävä kun kuuntelin tän uuden hepun juontoja....
Love shine a light

Lukittu