Suomi 2011: semifinalistit, yleinen keskustelu

Euroviisut 2011 Düsseldorfissa

Suosikkisi Suomen karsinnassa 2011?

Automatic Eye - I'm Not the One Who's Sorry
2
1%
Marko Maunuksela - Synkän maan tango
3
2%
Johanna Iivanainen - Luojani mun
6
4%
Jonna - Puppets
3
2%
Cardiant - Rapture in time
6
4%
Soma Manuchar - Strong
4
3%
Paradise Oskar - Da Da Dam
19
14%
Jimi Constantine - Party to Party
10
7%
Milana Misic - Sydämeni kaksi maata
9
7%
Father McKenzie - Good enough
8
6%
Saara Aalto - Blessed with love
26
19%
Sami Hintsanen - Täältä maailmaan
2
1%
Eveliina Määttä - Dancing in the Dark
3
2%
Tommi Soidinmäki - Seis!
13
10%
Stala & So. - Pamela
20
15%
 
Ääniä yhteensä: 134

Avatar
mariah
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6358
Liittynyt: 13 Helmi 2005, 15:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2011: semifinalistit, yleinen keskustelu

Viesti Kirjoittaja mariah »

ompas huono taso,kamalaa :eiei: pari kolmen tähden biisiä ja loput menee yhteen tai kahteen tähteen. ei oo mitään suurta suosikkia tänä vuonna että aika sama kuka näistä valitaan :mrgreen:

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4958
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: Suomi 2011: semifinalistit, yleinen keskustelu

Viesti Kirjoittaja toivo »

No voi kyllä sanoa, että suomi ei ainakaan voita tänä vuonna. Kaikki kappaleet ovat vaan semmosta keskiverto tausta musaa. Ei ärsytä eikä ilahduta. No, ehkä sitten kun näkee nää livenä ja minkälaiset esitykset näille on tehty, niin ehkä näistä joku nousee suosikiksi. :tapu:

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Re: Suomi 2011: semifinalistit, yleinen keskustelu

Viesti Kirjoittaja Aancon »

Ihanaa mun kuuntelu-urakka on vihdoin ohi! :uujee:

Siis taas sama juttu. Aivan kamala taso. :niinpa: Mun päähän ei kyllä mahdu se miksei Suomesta saada parempaa musaa ehdolle viisuissa... :eiei:

Sellaisia jotka voisin uudelleen kuunnella ovat Father McKenzie, Stala & Co, Jonna ja Jimi Constantine - mutta eihän noista mikään voi millään päästä Saksassa finaaliin. :eiei:

Keskitason huttua kaikki. :joojoo: Mutta enpä mitään odottanutkaan, joten en ole pettynyt. :joojoo:
Ir laiks, viss kādreiz beidzas. Viens vārds, ej, lai tev veicas. Durvis vējš tūlīt aizraus ciet,
arī man jāaiziet.

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6600
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: Suomi 2011: semifinalistit, yleinen keskustelu

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

Taso on tänä vuona mielestäni ihan OK... Vaikka todellista menestyjän ainesta en näe missään ehdokkaassa, niin joukkoon mahtuu hienojakin kappaleita. Esim. Markku Maunukselan tango vetoaa minuun oikein hyvin, Tommi Soidinmäkikin ilahdutti ja Milanan kappaleessakin on jotain todella ihanan mystistä. Mutta eihän heillä nyt Saksassa menestystä luultavammin tulisi. Mutta onhan tuolla Jimi, Father McKenzie, Paradise Oskar ja Saara Aalto, jotka ovat ihan kelpo ehdokkaita Saksaan! ;)

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13795
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Suomi 2011: semifinalistit, yleinen keskustelu

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Mä en aio antaa pisteitä näille, laitan vaan järjestykseen puntariin sitten kun joskus selviän tästä :hihi: tunteiden vuoristoradasta. Ei tämä valjua ainakaan ole, en muista näin hilpeää tasoa ikinä. Aivan sama kuka lähtee.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Re: Suomi 2011: semifinalistit, yleinen keskustelu

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

http://blogit.iltalehti.fi/martti-heikkinen/
Tuolla mun ensimmäiset tuomioni :puna:

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33240
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2011: semifinalistit, yleinen keskustelu

Viesti Kirjoittaja Pete »

Huono taso. :lohduton: Voittajaksi haluan ehdottomasti Automatic Eyen! :joojoo: Hätätilanteessa kelpuutan Cardiantin, Stala & So.:n ja Father McKenzien.

Niin monta tekemällä tehtyä viisua mukana! :eiei:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57784
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Suomi 2011: semifinalistit, yleinen keskustelu

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Minä haluaisin näin ensikuulemien perusteella Soman Düsseldorfiin. :mrgreen:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Roope
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 18474
Liittynyt: 02 Joulu 2003, 19:08
Paikkakunta: Tampere

Re: Suomi 2011: semifinalistit, yleinen keskustelu

Viesti Kirjoittaja Roope »

Nyt löytyy Sanna Kojon toimittama Esittelyssä Suomen euroviisuehdokkaat Areenasta :korvana:

http://areena.yle.fi/audio/1488513

Hometown
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 270
Liittynyt: 16 Tammi 2009, 22:47

Re: Suomi 2011: semifinalistit, yleinen keskustelu

Viesti Kirjoittaja Hometown »

Ensi kuuntelulla tuntuivat hyviltä: Paradise Oscar, Jimi Consantine ja Milana Misic.

Suomenkielistä laulumusiikkia olen toivonut euroviisuihin ja muiltakin mailta äidinkielisiä lauluja. Tämän vuoden suomenkieliset kyllä vähän pistävät miettimään, että kannattaako tuota äidinkielisyyttä nyt niin hirveästi toivoa. Sanottajia tuntuu vaivanneen hirveä yliyrittämisen pakko, on tehty väkipakolla sitä elämää suurempaa laulua euroviisuihin. Tuloksena on voimallista paatosta, joka menee lähes naurettavuuden puolelle niin Hintsasen, Soidinmäen kuin Markukselankin biiseissä. Johanna Iivanainen taas on valinnut aivan väärään tyylilajiin tuodessaan viisuihin uskonnollisen laulun. Voisihan sellainenkin ehkä toimia, mutta silloin sen pitäisi kyllä olla jotain todella poikkeuksellista. Ainoastaan Milana Misicin sanoittaja Susanna Haavisto on pystynyt välttämään liikayrittämistä, kirjoittanut tavallisen rakkauslaulun, hieman arvoituksellisen, ja se toimii aivan hyvin.

Avatar
Ticoshay
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4911
Liittynyt: 11 Huhti 2008, 16:32

Re: Suomi 2011: semifinalistit, yleinen keskustelu

Viesti Kirjoittaja Ticoshay »

Soma on paras :tuuletus: Banisin tai siis lähettäisin Saksaan. :peukku:
LOBODA

Valkealalainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5198
Liittynyt: 09 Syys 2008, 16:19
Paikkakunta: ... (Kouvola)

Re: Suomi 2011: semifinalistit, yleinen keskustelu

Viesti Kirjoittaja Valkealalainen »

Tarttuvimmat päässäsoimisbiisit ovat ainakin nyt minun kohdallani löytyneet:

:voitto: Jimi Constantine - Party To Party ***
:hopea: Stala & So. - Pamela ***
:pronssi: Saara Aalto - Blessed With Love **

Kahdesta ensimmäisestä voisin kumman tahansa kelpuuttaa Saksaan hyvillä mielin, jos esitykset karsinnoissa näyttävät tarpeeksi edustavilta - tai vaikkeivät näyttäisikään, ihan sama minulle. Pääasia, että suhteellisen hyvä kipale voittaisi! :mrgreen: Mutta ennustanpa nyt saman tien sen karsintojen voittajankin... Se tulee olemaan Saara Aalto, aivan takuulla. :roll: No, ehkä sitten onnistuisin pakottamaan itseni tykkäämään hänenkin laulustaan...
Bussi tytön aina ohi onnen vie
Kun toiset löytää sen


- Marion Rung: "Pikku rahastaja" (Suomen viisukarsinnat -62)

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2011: semifinalistit, yleinen keskustelu

Viesti Kirjoittaja Margot »

Mun mielestä on kyllä aika kivaa, ettei mitään itsestäänselvää voittajaa ole. :uujee: Ei edes semmoista "luulenpa/pelkäänpä tämän voittavan". Joku outo ylläripylläri ois ihan jees.
What color is your life?

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Re: Suomi 2011: semifinalistit, yleinen keskustelu

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Margot kirjoitti:Mun mielestä on kyllä aika kivaa, ettei mitään itsestäänselvää voittajaa ole. :uujee: Ei edes semmoista "luulenpa/pelkäänpä tämän voittavan". Joku outo ylläripylläri ois ihan jees.
Niin samaa mieltä. Ainakaan vielä mulla ei ole sellaista "kunhan vaan xx ei voita" -oloa, kuten tässä parina vuonna on ollut... :heh:
Tajusinpa, ettei tällä kertaa ole yhtään Risto Asikaisen biisiä mukana. Onko levymoguli Ilkka "Ile" Vainiokin poissa näistä karsinnoista? :mitvit:

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Suomi 2011: semifinalistit, yleinen keskustelu

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Taso on tänä vuonna LOISTAVA :ihana: Listani pohjimmaisetkin saavat kolme tähteä ja niitä kuuntelee ihan kivutta. Minä kelpuutan Saksaan näistä kenet tahansa :surrur: Ihanaa, kun ei tartte pelätä :ihana:

Levymoguli Ilkka "Ile" Vainio ei levy-yhtiö-vaihdoksien seurauksena taida olla mukana lainkaan... :eiei: En tiedä onko sillä sitten jotain tekemistä Tommi Soidinmäen kanssa, mutta tangokuningaskin levyttää nykyään eri merkille...
:sorivaan:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Hurrican
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4986
Liittynyt: 13 Tammi 2007, 14:01

Re: Suomi 2011: semifinalistit, yleinen keskustelu

Viesti Kirjoittaja Hurrican »

tonywerner kirjoitti:Taso on tänä vuonna LOISTAVA :ihana: Listani pohjimmaisetkin saavat kolme tähteä ja niitä kuuntelee ihan kivutta. Minä kelpuutan Saksaan näistä kenet tahansa :surrur: Ihanaa, kun ei tartte pelätä :ihana:
Pakko hehkuttaa vielä että niin on! :kups: Taso on kyllä aivan huikean hyvä. Ja pitää muistaa että kysymys on SUOMEN KARSINNASTA, ei esimerkiksi Melodifestivalenista. Kaikkia biisejä, Johanna Iivanaista lukuunottamatta, kuuntelee jopa ihan mielellään. Wau mitkä karsinnat. :shock: Mutta tietysti joillekin nirppiksille mikään ei koskaan riitä...

Saksaan Paradise Oskar, Automatic Eye, Jimi Constantine tai Jonna niin oon erittäin tyytyväinen. :joojoo: En pety jos edustaja on Soma Manuchar, Saara Aalto tai tangokuningas. Ja kyllä Milanakin ja Father MacKenzie menettelee. Upeet karsinnat! :ihana:

Pitäisköhän tässä jo Turun matkaa alkaa suunnittelemaan... :puna:

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33240
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2011: semifinalistit, yleinen keskustelu

Viesti Kirjoittaja Pete »

^ ja ^^ Mahtavaa, että saatte näistä noin paljon. :hali: Olen kyllä kateellinen. :joojoo:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Sundance
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 523
Liittynyt: 23 Helmi 2008, 15:53
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2011: semifinalistit, yleinen keskustelu

Viesti Kirjoittaja Sundance »

En tiedä, onko mussa jotakin vikaa, mutta mun mielestä taso ei huimaa päätä... :eiei: Nettikarsintaan jäi paljon hyviä tekeleitä, jotka olisivat pesseet useat varsinaiset kilpailukappaleet. Ainoat valonpilkut ovat Soma Manuchar ja Stala & So. Toivon todella, että lämpenen näille muillekin ajan kuluessa.
My beauty will save the world - Verka

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Suomi 2011: semifinalistit, yleinen keskustelu

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Hurrican :hali:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2011: semifinalistit, yleinen keskustelu

Viesti Kirjoittaja Margot »

Hurrican kirjoitti:Pitäisköhän tässä jo Turun matkaa alkaa suunnittelemaan... :puna:
Toki, mukaan vaan! :joojoo:

Mäkin tein nyt puntarin ja top5 on Tommi Soidinmäki, Marko Maunuksena, Stala & So., Automatic Eye ja Cardiant. Yllätyin kahdesta viimeisestä hieman.
What color is your life?

Hurrican
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4986
Liittynyt: 13 Tammi 2007, 14:01

Re: Suomi 2011: semifinalistit, yleinen keskustelu

Viesti Kirjoittaja Hurrican »

^Melkein mieli tekisi ja oisihan se kohta neljän Kuppilavuoden jälkeen ehkä pikkuhiljaa aika näyttää naamaansakin jossain tapahtumassa. :puna: Jos vaik joskus kuuluis vielä "vakiokalustoon" tällä foorumilla. :heh:

Ja ettei mee ihan OT:ksi niin Milana Misicin biisi on ollut mun tän päivän kuunnelluin kipale ja suurin nousija mun listoilla! :shock:

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 37000
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Suomi 2011: semifinalistit, yleinen keskustelu

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Margot kirjoitti:
Hurrican kirjoitti:Mäkin tein nyt puntarin ja top5 on Tommi Soidinmäki, Marko Maunuksena, Stala & So., Automatic Eye ja Cardiant.
On sul aika hyvä maku :uujee:


ja mua ei moneen vuoteen tuu saamaan yhtään mihinkään... Niin kun osa varmaan muistaakin niin oon sanonu et mun vanhempii ei nää euroviisu"hömpötykset" vois vähempää kiinnostaa, eli tää on hieman hankalaa ennen ajokortin saamista, ku ei ihan viitti sillä mopolla mihinkään turkuun körötellä :rofl:
Meow cat, please meow back.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42481
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Suomi 2011: semifinalistit, yleinen keskustelu

Viesti Kirjoittaja Rousku »

^Julkisilla minä olen Porvoosta aina pois päässyt, ja jopa takaisinkin sinne! Ja alaikäisenäkin jo niitä olen käyttänyt, joskaan en Porvoon suuntaan liikennöiviä. Onko teillä siellä jokin paikallinen määräys, että alaikäisellä pitää olla bussissa saattaja mukana?
Rise, angel, shine, love!

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 37000
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Suomi 2011: semifinalistit, yleinen keskustelu

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Rousku kirjoitti:^Julkisilla minä olen Porvoosta aina pois päässyt, ja jopa takaisinkin!
Kieltämättä Porvoossa menee aika hyvin noita busseja... Mutta kyllä minä jaksan odottaa, kun on sitä kitkutellut viitisen vuotta niin paikan päälle pääseminen tuntuu entistä miellyttävämmältä :uujee:
Meow cat, please meow back.

Avatar
MrMemory
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7499
Liittynyt: 25 Maalis 2004, 00:25
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Suomi 2011: semifinalistit, yleinen keskustelu

Viesti Kirjoittaja MrMemory »

tonywerner kirjoitti: Minä kelpuutan Saksaan näistä kenet tahansa :surrur: Ihanaa, kun ei tartte pelätä :ihana:
Niin samaa mieltä! Kerrankin saa äänestää oikeasti omaa suosikkiaan eikä sitä, joka ehkä just just voi päivittää jonkun kamaluuden joka ei missään nimessä saa voittaa... Niinkuin esim. tänä vuonna. :heh:

Puntarissakin piti edes joillekin antaa vaan kaksi tähteä, kun ei kaikki voinut olla 5, 4 tai 3 tähden biisejä... :puna:

Nimim. rinta rottingilla Dysseliin! :tapu:
"Kun myrskyt riehuu ja kaataa heikkoja
pää nosta pystyyn ja pysy vahvana"

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30656
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: Suomi 2011: semifinalistit, yleinen keskustelu

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

TomppaJr kirjoitti:
Rousku kirjoitti:^Julkisilla minä olen Porvoosta aina pois päässyt, ja jopa takaisinkin!
Kieltämättä Porvoossa menee aika hyvin noita busseja... Mutta kyllä minä jaksan odottaa, kun on sitä kitkutellut viitisen vuotta niin paikan päälle pääseminen tuntuu entistä miellyttävämmältä :uujee:
Menee OT:ksi mutta milläköhän logiikalla Matkahuollon haku mahtaa toimia. Kokeilin mielenkiinnosta, millaista reittiä ja matka-aikaa se tarjoaa Porvoosta Turkuun. Vastaus yllätti: ainoaksi yhteydeksi tarjotaan Loviisan (!) ja Tampereen (!!) kautta koukkaavaa seitsemän ja puolen tunnin maakuntakiertuetta kahdella autonvaihdolla eikä tämäkään yhteys onnistu kuin arkipäivisin. :rofl: Hakemalla paloittain välejä Porvoo–Helsinki ja Helsinki–Turku löytää tietysti nopeampia yhteyksiä mutta mikseivät ne löydy suoraan, kun järjettömämpikin vaihdollinen yhteys löytyy.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 37000
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Suomi 2011: semifinalistit, yleinen keskustelu

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Timoteus kirjoitti:Menee OT:ksi mutta milläköhän logiikalla Matkahuollon haku mahtaa toimia. Kokeilin mielenkiinnosta, millaista reittiä ja matka-aikaa se tarjoaa Porvoosta Turkuun. Vastaus yllätti: ainoaksi yhteydeksi tarjotaan Loviisan (!) ja Tampereen (!!) kautta koukkaavaa seitsemän ja puolen tunnin maakuntakiertuetta kahdella autonvaihdolla eikä tämäkään yhteys onnistu kuin arkipäivisin. :rofl: Hakemalla paloittain välejä Porvoo–Helsinki ja Helsinki–Turku löytää tietysti nopeampia yhteyksiä mutta mikseivät ne löydy suoraan, kun järjettömämpikin vaihdollinen yhteys löytyy.
Joo toi matkahuolto on oikeesti ihan seko :rofl: Äiti yritti löytää bussia loviisaan jonain pyhäpäivänä ja se löysi jonkun ihmeen reitin joka menee ensin KOTKAAN ja sieltä HELSINKIIN ja sitten koukkaa jotenkin oudosti Loviisaan... Ja auta armias jos tahtoo tampereelle, se on liian monimutkainen muistettava, mutta hirnuminen oli taattua :heh:
Meow cat, please meow back.

Avatar
-kaitsu87-
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7219
Liittynyt: 04 Huhti 2009, 06:09
Paikkakunta: Pori

Re: Suomi 2011: semifinalistit, yleinen keskustelu

Viesti Kirjoittaja -kaitsu87- »

Mä voisin näistä lähettää peräti seitsemän Düsseldorfiin :surrur: :heh:.. Tai rajoissa ehkä kymmenen.. Tykkään jo tosi monesta kappaleesta & mielestäni taso on ihan hyvä :joojoo:.. Näistä seitsemästä saisi joku edustaa Suomea Soma Manuchar, Father McKenzie, Johanna Iivanainen, Eveliina Määttä, Saara Aalto, Automatic Eye tai Paradise Oskar.

Ai niin olen tulossa Turkuun! Ekaa kertaa katsomaan Suomen karsinnan finaalia :surrur:..
Nyt lähden tanssimaan
Niinku cha cha cha
Enkä pelkääkään tätä maailmaa
Niinku cha cha cha
Kun mä kaadan päälleni samppanjaa

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57784
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Suomi 2011: semifinalistit, yleinen keskustelu

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^ Olet menossa sinne? Hienoa Kaitsu! :uujee: Minä en valitettavasti tule, koska rahaa on mennyt niin paljon viimeaikoina ja Düsseldorfiin on jo aikomus mennä, joten säästää jossain. :joojoo:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Ti-ti-uu
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 771
Liittynyt: 30 Touko 2010, 10:38

Re: Suomi 2011: semifinalistit, yleinen keskustelu

Viesti Kirjoittaja Ti-ti-uu »

Robby kirjoitti:Ei voiteta viisuja ensi vuonna, mutta Jimi Constantinea voisi ihan hyvillä mielin Düsseldorfissa kannattaa. Ja Tommi Soidinmäen biisi on kiva vanhanajan viisu, joka oli iloinen yllätys :peukku: . Muut ovatkin sitten turhia tai kamalia. Tai kamalan turhia. Mutta onneksi löytyi edes jotain kannatettavaa :tapu:
Tässä on aika lailla juuri se, mitä ajattelen. Soidinmäen biisi on juuri sellainen retro-viisu, perinteiseen viisukuosiin kudottu. Siis tämä ihan hyvällä sanottu. Tuli nostalginen olo, lapsuutta muistellen...

Jimi Constantine ei ollut aivan omaan musamakuuni napskops-osuma, mutta voisin kuvitella tämän kisaamaan Düsseldorfissa, kannattaisin kyllä.

Mutta esimerkiksi Sami Hintsanen oli pettymys. Syynä sama kuin Veetillä viime vuonna: olisin odottanut ja toivonut jotain napakampaa, funkympaa (onko tuollaista sanaa), timmiä saundia, ei hidasta velttoilua. Eijei, ei näin. Osa biiseistä on sellaisia, että olen jaksanut kerran kuunnella, mutta olisi ehkä pitänyt useammin koska olen jo unohtanut ne, välittömästi kuuntelun jälkeen...
~ Come on everybody let's sing along and feel the power of a song ~

Lukittu