Venäjä 2012: Buranovskiye Babushki – Party for everybody

Euroviisut 2012 Bakussa
Lukittu

Buranovskiye Babushki – Party for everybody

*****
45
34%
****
35
26%
***
27
20%
**
14
11%
*
12
9%
 
Ääniä yhteensä: 133

Avatar
JuliaS
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3507
Liittynyt: 19 Helmi 2012, 23:28

Re: Venäjä 2012: Buranovskiye Babushki – Party for everybody

Viesti Kirjoittaja JuliaS »

Timoteus kirjoitti:ESCKazin Andyn mukaan "mummojen" iät ovat 76, 74, 73, 62, 53 ja 43 vuotta. Vain vanhin on siis Engelbertiä vanhempi ja hänkin niukasti. Nuorimpien iät kertonevat karua kieltään siitä, ettei tämä esitys niin aito ja vilpitön ole kuin miltä näyttää, vaan tarkkaan suunniteltu ja laskelmoitu. Toki silloinhan laskelmointi vasta onkin onnistunutta, kun siitä jää vilpitön vaikutelma. :heh:
En kyllä ihan ymmärrä, millä tavalla se, jos joku mummoista on vähän päälle 40, tekisi tästä laskelmoidun? Tai ainakaan sen laskelmoidumman kuin mikään muukaan? Näkyyhän se jo heti kuvista, että varsinkin se yksi on vähän nuorempi. Arvelen, että hieman nuorempien mukana olo on laulusoundin takia tärkeää. Totuushan on, että korkea ikä vaikuttaa varsinkin naisilla ääneen yleensä aika paljon.

Tietääkö kukaan tästä yhtyeestä mitään enemmän, miten se on syntynyt esim.? Kaikki lienevät ainakin jostain Udmurtiasta tai mistä se nyt oli kotoisin..

Nyt nukkumaan, postaan tänne aivan liikaa.
Like a monument to all the time we spent

Avatar
Aleksi
Majakanvartija
Majakanvartija
Viestit: 20583
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Venäjä 2012: Buranovskiye Babushki – Party for everybody

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Mitä sillä on väliä, minkä ikäisiä mummelit ovat? Mielestäni vanhimman kilpailijan titteli ei ole kovin kunnioittava heitä kohtaan.
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
-kaitsu87-
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7192
Liittynyt: 04 Huhti 2009, 06:09
Paikkakunta: Pori

Re: Venäjä 2012: Buranovskiye Babushki – Party for everybody

Viesti Kirjoittaja -kaitsu87- »

Jestas kun tää on niin järkyttävä kappale :roll:. Oon tätä nyt kuunnellut tässä muutaman kerran putkeen & ei tämä vaan oikein aukene mulle. Yksi tähti & puntarini loppupää kutsuu. Pelkään pahinta, että tulen lämpenemään tälle vielä tässä kevään aikana.. :/
Nyt lähden tanssimaan
Niinku cha cha cha
Enkä pelkääkään tätä maailmaa
Niinku cha cha cha
Kun mä kaadan päälleni samppanjaa

Valkealalainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5198
Liittynyt: 09 Syys 2008, 16:19
Paikkakunta: ... (Kouvola)

Re: Venäjä 2012: Buranovskiye Babushki – Party for everybody

Viesti Kirjoittaja Valkealalainen »

JEEEEEEE!!!! MUMMOT VOITTI!!!! :tuuletus: :tuuletus: :tuuletus:

Ehdottomasti tämän viikon (ja tämän viisuvuoden) tähän mennessä PARAS uutinen! :uujee: Voi vitsit, enpä olisi uskonut tämän tapahtuvan. Mutta onneksi se tapahtui! :kups:

Ja hiiteen viisukaranteenini - tämä kappale oli kerta kaikkiaan vain pakko kuunnella! Juuri tällaisia tapauksia varten jätin itselleni mahdollisuuden kuunnella yhden tämänvuotisen edustuskipaleen ennen aikojaan. Eihän tätä voinut jättää myöhemmäksi...

Ja mummojen kappalehan on TÖRKEÄN HYVÄ! Tykkään! Tässä on mukavasti sekä ylikansallista jumputusta että omaa etnisyyttä. :surrur: Tämä jäi jo päähänkin soimaan.

Toivon tälle oikein paljon menestystä Bakussa! Mummot, menkää finaaliin ja voittakaa koko kisa! <3
Bussi tytön aina ohi onnen vie
Kun toiset löytää sen


- Marion Rung: "Pikku rahastaja" (Suomen viisukarsinnat -62)

Mr Kite
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1799
Liittynyt: 25 Touko 2009, 23:19

Re: Venäjä 2012: Buranovskiye Babushki – Party for everybody

Viesti Kirjoittaja Mr Kite »

'
Hiphurraa!!
Mummoenergiaa siis tarjolla itäisestä naapurimaastamme tänä vuonna viisuissa.
JukkaV kirjoitti:Ja kun tämä voittaa Bakussa, niin sitten ensi vuonna kilpailevien esiintyjien keski-ikä hipoo 70 vuotta.
Ja vielä kun Engelbert tulee toiseksi niin ensi vuonna esiintyjien keski-ikä huitelloopi lähempänä 75 ikävuotta :joojoo:

Harmi, ettei Lys Assia (87-vuotias) päässyt mukaan näihin "nuorisokekkereihin" :niinpa:
Hapa kirjoitti:Mummoilla ihan samat vaatteet päällä kuin 2 vuotta sitten.
http://www.youtube.com/watch?v=LrWhK9Q4aNA

Voi olla, että mummot muutetaan vielä Bakua varten seksikkäämmiksi.
Sopii hyvin.
Voisivat ottaa mallia vaikkapa Aira Samulinista, joka on 85-vuotias ja pukeutuu edelleen minihameeseen :peukku:

'

Avatar
JokuESC
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1594
Liittynyt: 24 Helmi 2010, 17:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Venäjä 2012: Buranovskiye Babushki – Party for everybody

Viesti Kirjoittaja JokuESC »

:rofl2: :repeilee: Kuolen nauruun! Siis täähän on ihan huippu, voi hitto mikä piristysruiske :heh:
Aivan mahtavaa! Toivottavasti Venäjä on korkeella tänä vuonna :tuuletus:

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36982
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Venäjä 2012: Buranovskiye Babushki – Party for everybody

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Ei herrajumala kuinka mahtava! :rofl: :rofl: :rofl:
Meow cat, please meow back.

Avatar
jee euroviisut
Press
Press
Viestit: 19813
Liittynyt: 09 Helmi 2009, 16:20
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Venäjä 2012: Buranovskiye Babushki – Party for everybody

Viesti Kirjoittaja jee euroviisut »

On tämä muuten hauska. Esittäjät tuovat tähän huumoria. :rofl: Ei ihan mummojen veikkaisi tällaisia esittävän. Jo olemalla Venäjä menee tietysti finaaliin ja voi sielläkin nousta korkealle - myös muiden kuin siirtolaisäänten vaikutuksesta.

i wanna be a toy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4000
Liittynyt: 01 Helmi 2006, 15:06
Paikkakunta: Helsinki

Re: Venäjä 2012: Buranovskiye Babushki – Party for everybody

Viesti Kirjoittaja i wanna be a toy »

Tekevätköhän mummut paremman koreografian Bakuun. Nyt näytti olevan vielä vähän hakusessa :draamaa: . En ainakaan vielä tunnusta pitäväni tästä :eiei:
Ihan voitais olla ilman niitäkään siel näin.

Avatar
Wilson
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6663
Liittynyt: 17 Syys 2005, 16:12
Paikkakunta: Pietarsaari

Re: Venäjä 2012: Buranovskiye Babushki – Party for everybody

Viesti Kirjoittaja Wilson »

Erikoinen ja hyvä valinta Venäjältä :tapu: . Ehkä venäläiset auttavat minua siinä asiassa että ei tarvitse ottaa niin vakavasti Eurovision Song Contest….pääasia ehkä olisi että pidetään hauskaa ja voi nauttia erilaisista show esityksistä.

Hometown
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 270
Liittynyt: 16 Tammi 2009, 22:47

Re: Venäjä 2012: Buranovskiye Babushki – Party for everybody

Viesti Kirjoittaja Hometown »

Ompa hauska viisu! Hienot euroviisut tulossa tänä vuonna. Etelä-Euroopasta tulee toinen toistaan upeampia naissolistien laulamia balladeja, ja tietenkin myös Suomesta. Muualta tulee vastapainoksi vähän vauhdíkkaampaa ja myös melko monipuolista musaa. Tämä on kyllä vauhtibiisesitä kaikkein paras.

Parin tuomarin ilmeet tuolla videolla ovat kyllä paljon puhuvia. Ovatkohan ne jotakin radion musiikkitoimittajia?

Avatar
ESC_Hullu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7163
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Venäjä 2012: Buranovskiye Babushki – Party for everybody

Viesti Kirjoittaja ESC_Hullu »

Noh venäjä menetti kyllä aika selkeän voiton ,mutta onhan nää mummelit hauskoja ja biisiisi hmmm aika hirveä :uujee:

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Venäjä 2012: Buranovskiye Babushki – Party for everybody

Viesti Kirjoittaja Weewa »

ESC93 kirjoitti:
Serduchka kirjoitti:Harmi, kun mummot eivät saaneet Sveitsistä Lysiä jorauskaveriksi.
Se se vasta oliskin ollut huippua! :ihana:
No eiköhän Lys näissäkin keimeissä nähdä, ellei ehdi potkaista tyhjää ennen euroviisuja. :heh:

Mutta tää biisihän on aivan sairaan hyvä! :tuuletus: Siis eihän tää sävellyksenä todellakaan ole kummoinen, mutta koska mummot on niin symppiksiä ja laulavat tämmöstä discorenkutusta niin pakko tälle on vähintään neljä tähteä antaa. :heh: Dima ja Julia olisivat varmaan musiikillisesti olleet oikeat voittajat, mutta olen silti onnellinen etteivät he voittaneet, koska Dima on ainakin näyttänyt naamaansa viisuissa jo ihan tarpeeksi. Nyt mun mielestä oli mummojen vuoro. Ja eihän Dima ja Julia tainneet edes oikeesti haluta voittaa, vaan olivat promoamassa levyään. Ei tarvinnut tuomareiden ruplakuoria availla. :heh:
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
Maarushka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3115
Liittynyt: 23 Tammi 2005, 22:53
Paikkakunta: Helsinki

Re: Venäjä 2012: Buranovskiye Babushki – Party for everybody

Viesti Kirjoittaja Maarushka »

Wilson kirjoitti:Erikoinen ja hyvä valinta Venäjältä :tapu: . Ehkä venäläiset auttavat minua siinä asiassa että ei tarvitse ottaa niin vakavasti Eurovision Song Contest….pääasia ehkä olisi että pidetään hauskaa ja voi nauttia erilaisista show esityksistä.

Niinpä, ehkä venäläiset ovat päässeet yli voittamisen pakosta ja voivat siksi laittaa viisuihin näin railakasta meininkiä ihan vaan siitä ilosta, että muutkin pääsevät näkemään näitä ihania mummoja. Ja minusta on hienoa, että siellä on eri-ikäistä "mummoa" mukana - mitä niistä ikäeroista, kunhan yhdessä on mukavaa ja laulu se raikaa! :tuuletus:
I don't want more choice, I just want nicer things!

Avatar
Paper Gangsta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1372
Liittynyt: 21 Tammi 2011, 22:45

Re: Venäjä 2012: Buranovskiye Babushki – Party for everybody

Viesti Kirjoittaja Paper Gangsta »

UPEAA VENÄJÄ! Aivan ihana kappale ja mummot ovat niiiiin söpöjä! :tuuletus: Mummot rulettaa! :uujee: Odotin jo 2010 mummoja lavalle esiintymään, mutta parempi myöhään kun ei milloinkaan. Puntarini kärkeen ehdottomasti! Toivottavasti äänestys oli reilu ja rehellinen. :joojoo:
Je t'adore, here's my heart, so take it
Je t'adore, only you can break it
You got me fallen to the floor.

Avatar
Subculture
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3678
Liittynyt: 30 Huhti 2004, 12:47
Paikkakunta: Helsinki

Re: Venäjä 2012

Viesti Kirjoittaja Subculture »

Pete kirjoitti:EscKazin Andyn mukaan Dima ja Julia eivät välttämättä lähde Bakuun, vaikka voittaisivatkin karsinnat. Ilmeisesti he haluavat ensisijaisesti vain promota uutta materiaaliaan.

Duon kappaleen ovat säveltäneet Niclas Molinder, Joacim Persson & Pelle Ankarberg,
Vältyttiin sentääs taas yhdeltä ruotsalaistilaustyöhutulta ja ehkä tuolta turhalta osallistuuko vai ei ”supertähti”draamailulta.
Mahtavat mummot puntarijohtoon ainakin pariksi päiväksi, jota mahdollisesti Loreen voi heiluttaa.
Tällainen tutun kuuloinen esi-Värttinämäinen kailotus saanee Suomen puhelinäänestäjiltä helposti 12 pistettä. Jännä nähdä miten raadit tähän suhtautuu.

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Re: Venäjä 2012

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Subculture kirjoitti:Jännä nähdä miten raadit tähän suhtautuu.
Toivon todella että näyttävät punaista. Käsi sydämelle. Monenko mielestä tämä on ihan oikeasti. Siis ihan oikeasti hyvä kappale? Omasta mielestäni mummot ovat kyllä herttaisia ja söpöjä, esitys hassunhauska ja hurmaava. Mutta onko tällä loppuviimeksi mitään tekemistä musiikin kanssa? Diskokompin päälle lyöty hokema ja viisufanit täällä pyörtyilevät ihastuksesta ja hilaavat puntareidensa kärkeen. Musiikista viis, mummot jyrää kaiken muun alleen.

Jos tämä voittaa Bakussa, anssiaution lanseeraama, outo camp-lahko on siinä tapauksessa tunnuslaulunsa saanut. :bileet:

Toivottavasti ei voita. Minä en halua ensi vuonna minnekään Moskovaan! :draamaa: :heh:

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Venäjä 2012: Buranovskiye Babushki – Party for everybody

Viesti Kirjoittaja rosetta »

Eihän tämä kappale tosiaankaan kummoinen ole, mutta mummot (tai pseudomummot, jos osa tosiaan noin nuoria on ;)) ovat hellyttäviä, laulu & esitys hauska, ja se alun etnoilu ihanaa :joojoo:

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Venäjä 2012: Buranovskiye Babushki – Party for everybody

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Minä laitan käteni sydämelle ja julistan rakastavani tätä! Kuten rakastan Verka Serduchkaa ja kaikkia muita hömpötyksiä! Minä olen euroviisufani juuri siksi, että saan rakastaa tällaista outoa, tarttuvaa, hyväntuulista musiikkia. Jos haluaisin kuunnella jotain suurta taidetta, olisin ihan joku muu fani kuin euroviisufani :roll:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Venäjä 2012: Buranovskiye Babushki – Party for everybody

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Muzamazalle: No hei, ei tän elämän tarvi niin vakavaa olla! Tässä on samanlaista iloa kuin Moja stiklassa tai Dancing Lasha tumbaissa! :tuuletus: Ei tää munkaan mielestä mikään sävellyksen riemuvoitto ole, mutta mitäs sitten, ilon kautta! :tapu:
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Venäjä 2012: Buranovskiye Babushki – Party for everybody

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Ainiin, MuzaMaza kysyikin onko tämä "hyvä kappale". No onhan niitä varmasti omaperäisempiäkin sävelmiä, mutta kokonaisuus on vain niin ihana. Tämä jonkun paikalleen jähmettyneen, lasikatseisen Pärnillän esittämänä ei varmasti ihastuttaisi ketään :)
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Re: Venäjä 2012: Buranovskiye Babushki – Party for everybody

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

tonywerner kirjoitti:Tämä jonkun paikalleen jähmettyneen, lasikatseisen Pärnillän esittämänä ei varmasti ihastuttaisi ketään :)
:rofl:

Weeva. Juu. Ilon kautta mennään, ja kiva kun yksi tämmöinenkin hömpötys mukana Bakussa, mutta ei tämän silti voittaa tarvitse. Eihän. :kaunis:

Vompeli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12745
Liittynyt: 26 Elo 2005, 15:50

Re: Venäjä 2012: Buranovskiye Babushki – Party for everybody

Viesti Kirjoittaja Vompeli »

Minä en ole euroviisuissa etsimässä radiohittejä! Tällaista minä haluan nähdä televisiostani! :tapu: :ihana: Euroviisuissa esityksen luoma kokonaisuus on myös aina ratkaissut minulla, vaikka kappale olisikin erilaisemppoo. :ihana:
Raipatirai

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6850
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Venäjä 2012: Buranovskiye Babushki – Party for everybody

Viesti Kirjoittaja Wadde »

tonywerner kirjoitti:Minä laitan käteni sydämelle ja julistan rakastavani tätä! Kuten rakastan Verka Serduchkaa ja kaikkia muita hömpötyksiä! Minä olen euroviisufani juuri siksi, että saan rakastaa tällaista outoa, tarttuvaa, hyväntuulista musiikkia. Jos haluaisin kuunnella jotain suurta taidetta, olisin ihan joku muu fani kuin euroviisufani :roll:
Juuri näin. Tän valinnassa oli myös se hyvä puoli, että myös ei-viisufanit ovat heränneet siihen, että viisut todellakin lähetyvät! Olen yrittänyt vaikka mitä viisua linkittää Facebookkiin, mutta tämä oli eka, joka villitsi myös "tavikset".

Euroviisut ei olisi euroviisut ilman tällaisia spektaakkeleja. :peukku:

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Re: Venäjä 2012: Buranovskiye Babushki – Party for everybody

Viesti Kirjoittaja Aancon »

Olen kaikessa mummojen puoltajien kanssa samaa mieltä, mutta silti vielä vähän kismittää nukutun yön jälkeen. Äh. Olispa D&J:lla ollu joku ihan pasca biisi! :draamaa:
Ir laiks, viss kādreiz beidzas. Viens vārds, ej, lai tev veicas. Durvis vējš tūlīt aizraus ciet,
arī man jāaiziet.

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Venäjä 2012: Buranovskiye Babushki – Party for everybody

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Mä olen huomannut myös, että tätä on linkittäneet myös muut kuin viisufanit Facebookkiin. :shock: Vaikka tää valittiin eilen iltana! :eeek:
MuzaMaza kirjoitti:...mutta ei tämän silti voittaa tarvitse. Eihän.
Onhan toki tämän vuoden viisuhin valittu sävellyksinä parempia biisejä, mutta ei mua tän voitto haittaisi! Mä voin lähteä Moskovaan! :tapu:
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
Aleksi
Majakanvartija
Majakanvartija
Viestit: 20583
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Venäjä 2012: Buranovskiye Babushki – Party for everybody

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Silmiä häikäisevä ero Top-3 ja muiden välillä :shock:

1. Buranovskiye Babushki - Party For Everybody [38,51]
2. Dima Bilan & Yulia Volkova - Back To Her Future [29,25]
3. Timati & Aida Garifullina - Fantasy [26,74]
4. Syostry Syo - Une Marionette [6,98]

Tuossa olivat tuomariäänet sekä puhelinäänestys. Huhhuh.
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Venäjä 2012: Buranovskiye Babushki – Party for everybody

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

MuzaMaza kirjoitti:ja kiva kun yksi tämmöinenkin hömpötys mukana Bakussa, mutta ei tämän silti voittaa tarvitse. Eihän. :kaunis:
No ei välttämättä tarttis voittaa :heh: Mutta kyllä mä ihan Moskovassa viihdyin - voisin lähteä sinne uudelleenkin tai sitten Pietariin :joojoo: Tää vois tulla toiseksi ja Ranska vois voittaa, ni pääsisin vihdoinkin Pariisiin :uujee:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
ESC_Hullu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7163
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Venäjä 2012: Buranovskiye Babushki – Party for everybody

Viesti Kirjoittaja ESC_Hullu »

Harmittaa todella paljon ,että Dima ja julia ei päässy bakuun ..silloin ois ollu realistista pelätä Venäjän voittoa ,mutta nyt ei kyllä varmasti niin taphdu.
Hienoo kuiteskin ,että saamme nauttia mummoista ..Dima ja Youlia soi sitten rutv:ssä jne kyllästymiseen asti.

Avatar
kaivanto
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1623
Liittynyt: 12 Helmi 2004, 03:40
Paikkakunta: Villa Gesell, Argentiina
Viesti:

Re: Venäjä 2012: Buranovskiye Babushki – Party for everybody

Viesti Kirjoittaja kaivanto »

Yritin innostua kaikista 25 biisistä. Innostuin vain kolmesta kokonaisuudesta: Mari Karne, Dima & Julia ja mummot. Kaikissa muissa tökki joku.

Tämä oli aivan ylivoimainen ja oli jännä nähdä tuomareiden ilmeet, koska hekään eivät voineet tätä vastustaa. Dimalle ja Julialle pedattu juttu. Nyt sai Engelbert kunnon vastuksen...

On ihan vain suomalaisten omaa tyhmyyttä, ettei Värttinää lähetetty jo 15 vuotta sitten. Se Mari Kaasisen euroviisutyrkkykin oli musta sen vuoden paras. Mä olen nyt ihan fiiliksissä.

Eläköön Suur-Suomi ja Udmurtia! Mummot voittoon! Ajatelkaa, että vanhimmat noista ovat oikeasti selvinneet Stalinin vainoista ja jatkuvista venäläistämiskampanjoista. Te nuorimmat ette ehkä ole kuunnelleet lapsena Neuvostoliitosta tulleita kansanmusalevyjä tai sen aikaista Yleisradion ohjelmatarjontaa. Mä olen ja tässä on paljonkin musiikillista tarttumapintaa.

Lukittu