Iso-Britannia 2012: Engelbert H. – Love will set you free

Euroviisut 2012 Bakussa

Engelbert Humperdinck – Love will set you free

*****
34
28%
****
35
28%
***
34
28%
**
16
13%
*
4
3%
 
Ääniä yhteensä: 123

Valkealalainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5198
Liittynyt: 09 Syys 2008, 16:19
Paikkakunta: ... (Kouvola)

Re: Iso-Britannia 2012: Engelbert Humperdinck

Viesti Kirjoittaja Valkealalainen »

Voi Luoja! :rofl: Toivotaan nyt sitten hyvää kappaletta hänelle. :heh:
Bussi tytön aina ohi onnen vie
Kun toiset löytää sen


- Marion Rung: "Pikku rahastaja" (Suomen viisukarsinnat -62)

Avatar
Mikel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1317
Liittynyt: 12 Maalis 2011, 20:43
Paikkakunta: Turku

Re: Iso-Britannia 2012: Engelbert Humperdinck

Viesti Kirjoittaja Mikel »

Ukkelihan osaa laulaa! :surrur: Ja tuntuu vaan paranevan vanhetessaan. :uujee: Näin komeasti oli "A Man Without Love" kajahtanut toukokuussa 2010:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Al7t2JH7 ... re=related[/youtube]

:kups: En malta olla laittamatta tänne vielä tätä ihan loistavaa vetoa herran konsertista vuodelta 2000:

But may the slightest light start a fire

Avatar
Sundance
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 523
Liittynyt: 23 Helmi 2008, 15:53
Paikkakunta: Helsinki

Re: Iso-Britannia 2012: Engelbert Humperdinck

Viesti Kirjoittaja Sundance »

Mä olen vähän hämmentynyt tämän artistin vastaanotosta täällä. Hassusta nimestä huolimatta mies ei kuitenkaan ole mikään vitsi, vaan ilmeisesti ihan vakavaa uraa pitkään tehnyt artisti. Vaikka en herran tuotantoa kovinkaan laajalti tunne, voin aavistaa, että on luvassa hieno esitys. Tuolla uralla ja kokemuksella hakataan mennen tullen kauppakeskuksesta revityt, just hätäisesti nuotissa pysyvät uudet tuttavuudet (ei, en tarkoita ketään tiettyä viisuartistia, kunhan yleistän). Toivottavasti viisu on mahtipontinen ja täynnä draamaa, niin voidaan odottaa hienoa esitystä! Tervetuloa viisuihin, Engelbert!
My beauty will save the world - Verka

Vompeli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12745
Liittynyt: 26 Elo 2005, 15:50

Re: Iso-Britannia 2012: Engelbert Humperdinck

Viesti Kirjoittaja Vompeli »

^ Sundance kiteyttää täysin mitä minä ajattelen. :ihana: Minä olen nyt koko aamun kuunnellut herran tuotantoa ja voi kuinka olen nauttinut jokaisesta nuotista ja äänen väreestä! :kups: Vapiskaa muut idolsissa sun muissa kykykilpailuissa kannuksenne saaneet edustajat! Täältä tulee todellinen idoli! :tapu: :ihana:
Raipatirai

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13765
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Iso-Britannia 2012: Engelbert Humperdinck

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Joo. Olen peräänkuuluttanut avarakatseisuutta, ennakkoluulottomuutta ja ennen kaikkea leimojen lyönnin välttämistä. Ja sitten Englanti valitsee tämän :draamaa: :heh: :puna: . Aika paha rasti. Iästä ei kuitenkaan minun kohdallani kyse. Nimittän Engelbertin maine lapsuudessanni 1970-80-luvulla oli kyllä ... siis ei puhuttu vanhasta klassikkosuosikista tyyliin Tom Jones, Dean Martin, Frank Sinatra. Jopa Julio Iglesiaksella oli parempi maine. Love Boat ei todellakaan auta asiaa. En tiedä ketkä sitä sarjaa katsoi nk. tosissaan, ei ainakaan meidän lähiö. Kyllä sitä siirappia ilkuttiin äitienkin toimesta pyykkitupatapaamisissa. Aikansa Helmut Lotti, paitsi että brittinä saanut oikeita palkintoja.

Mutta joo, kuuntelin eilen muutaman biisin ja komeastihan se laulaa. Tarkistan kantani Engelbertin suhteen, mutta hieman minusta saa kyllä syyttää itseäänkin, ainakin kun tuollaisen taiteilijanimen valitsee.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Re: Iso-Britannia 2012: Engelbert Humperdinck

Viesti Kirjoittaja Aancon »

No kyllähän tähän huippuvuoteen tarvittiin yksi täydellinen floppi :rofl: Siis mä en kestä :rofl:
Ir laiks, viss kādreiz beidzas. Viens vārds, ej, lai tev veicas. Durvis vējš tūlīt aizraus ciet,
arī man jāaiziet.

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4909
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: Iso-Britannia 2012: Engelbert Humperdinck

Viesti Kirjoittaja toivo »

Aancon kirjoitti:No kyllähän tähän huippuvuoteen tarvittiin yksi täydellinen floppi :rofl: Siis mä en kestä :rofl:
Miten voi olla floppi, jos siis itse viisuahan ei ole vielä edes kuultu :mitvit: Joittenkin kuppilaisten mielipiteet tästä Engelbertistä on ihan lapsellisia. Onko euroviisut vain nuoria laulaijia varten. Mun mielestä Iso-britannian valinta vaikuttaa todella hyvältä ja on yks mielenkiintoisimmista valinnoista tähän mennessä. Voihan Humpernickin viisu olla hyvinkin joku kansainvälinen hitti.

Avatar
riksa[
Press
Press
Viestit: 4595
Liittynyt: 16 Touko 2010, 12:40
Paikkakunta: Helsinki

Re: Iso-Britannia 2012: Engelbert Humperdinck

Viesti Kirjoittaja riksa[ »

:apuva:
I'm not as think as you drunk I am

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Re: Iso-Britannia 2012: Engelbert Humperdinck

Viesti Kirjoittaja Aancon »

^^Ei vaan ole mun makuun tämä artisti, ei sitten YHTÄÄN, mutta kiva että jotkut tykkää :) Tästä paketista saadaan hyvä ainoastaan jos biisi on joku överiksi vedetty vitsiviisu.
Ir laiks, viss kādreiz beidzas. Viens vārds, ej, lai tev veicas. Durvis vējš tūlīt aizraus ciet,
arī man jāaiziet.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57780
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Iso-Britannia 2012: Engelbert Humperdinck

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Edelleen tää valinta on jotenkin huvittava. :heh: Tosin en kyllä mitenkään syrji iän takia, en, tervetuloa vaan viisuympyröihin Enkelpertti. :joojoo: Pidin kovasti 75 Centsin sympaattisesta olemuksesta. Saa nähdä, millainen olemus ja ennen kaikkea kappale tällä miehellä on. Jään mielenkiinnolla odottamaan, nyt en tyrmää vielä esittäjää, kun en tiedä, millainen viisu on luvassa. :mrgreen:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
jee euroviisut
Press
Press
Viestit: 19808
Liittynyt: 09 Helmi 2009, 16:20
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Iso-Britannia 2012: Engelbert Humperdinck

Viesti Kirjoittaja jee euroviisut »

Kyllä vaan asiaan pystyvältä kaverilta vaikuttaa ja kokemusta on selvästi paljon. Minulla oli tuntematon nimi, mutta enpä minä muutenkaan brittimusiikista tiedä. :draamaa: Kyllä odotan Britannialta hyvää kappaletta. :joojoo:

Vompeli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12745
Liittynyt: 26 Elo 2005, 15:50

Re: Iso-Britannia 2012: Engelbert Humperdinck

Viesti Kirjoittaja Vompeli »

toivo kirjoitti: Joittenkin kuppilaisten mielipiteet tästä Engelbertistä on ihan lapsellisia. Onko euroviisut vain nuoria laulaijia varten.
No todellakin! Minusta on tyrmäävän tyhmää nauraa sille, että vanhempi artisti tulee mukaan! Olisikohan vastaanotto ollut toinen, jos artisti olisi ollut aikaisemmin viisuissa? Vai tyrmättäisiinkö esimerkiksi Lulu tai Cliff Richard tai vaikkapa Lys Assia samalla tavalla? :mitvit:
Raipatirai

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Re: Iso-Britannia 2012: Engelbert Humperdinck

Viesti Kirjoittaja Aancon »

No pitäiskö tästä väkisin sitten tykätä vain sen takia että on vanha? :mitvit:
Ir laiks, viss kādreiz beidzas. Viens vārds, ej, lai tev veicas. Durvis vējš tūlīt aizraus ciet,
arī man jāaiziet.

Avatar
--evg
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1832
Liittynyt: 24 Marras 2008, 18:53
Paikkakunta: Tampere

Re: Iso-Britannia 2012: Engelbert Humperdinck

Viesti Kirjoittaja --evg »

Käytännössä tämä on Brittien tapa osoittaa että he välittävät euroviisuista ja ottavan viisut vakavasti, siis laittamalla kokeneen artistin edustamaan. Toisaalta, viime vuoden tapaan on eri asia kuinka arvostetuksi Britit itse kokevat tämän herran eli edustaako hän Brittejä vain siksi että hän on jo tarpeeksi kulunut menettämään kasvonsa euroopan edessä :mrgreen: mutta toivotaan parasta ja pelätään pahinta, itse olen aika optimistinen Engelbertin suhteen!
IB- International Bullshit

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33181
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Iso-Britannia 2012: Engelbert Humperdinck

Viesti Kirjoittaja Pete »

Kuka ihmeen Engelbert Humperdinck? :mitvit: En ollut tätä nimeä koskaan ennen eilistä huhumyllyä kuullut. :eiei: Biisintekijöiden takia veikkaan, etten tule pitämään hänen viisustaan, mutta toivotaan, että olen väärässä.
Riskinä seniorilaumat

Avatar
jv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1211
Liittynyt: 21 Marras 2005, 15:36
Paikkakunta: Helsinki, Suomi

Re: Iso-Britannia 2012: Engelbert Humperdinck

Viesti Kirjoittaja jv »

:shock:
Pari henkilökohtaista pointtia/muistoa Engelbertistä:
- Olen itse viimeksi viime viikolla, ennen tämän viisu-uutisen julkistusta, käyttänyt tämän laulajan nimeä vitsinä eräässä ei-viisu-yhteudessä: "no, kas kun eivät Engelbert Humperdinckiä tänne raahanneet!"
- Vuonna 1988 vappuaattona viisuja seuraamaton kaverini ilmaantui viisulähetyksen ääreen pisteidenlaskun aikaan, ja orientoin häntä kertomalla, että kärjessä kisaavat suosikkini Sveitsi ja Englanti, jolla on Engelbert Humperdinck -tyyppinen esitys. Humperdinck vertauksen kuultuaan kaveri istui heti TV:n eteen jännittämään Celinen puolesta, vaikkei ollut esityksiä kuullutkaan. (Ja tulihan siitä trilleri!)
Nämä ehkä kertovat siitä, että mr Humperdinck on ollut monille toisiaan vitsi jo vuosikymmenien ajan. Eli ei se ikä vaan se jopa vanhan viisu- ja abba-fanin makuun liian äitelä tyyli jo uran huippuaikoina.

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4909
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: Iso-Britannia 2012: Engelbert Humperdinck

Viesti Kirjoittaja toivo »

Oikeen mtv3 kymppi-uutisissakin oli uutinen miten Engelbert Humperdinck edustaa Iso-Britanniaa Euroviisuissa tänä vuonna. Ylitti uutis kynnyksen :heh: Uutistenlukija vaan sanoi ettei voi lukea edsutajan nimeä ääneen, kun on niin vaikea nimi. On tää iso juttu kuulkaas.

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13765
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Iso-Britannia 2012: Engelbert Humperdinck

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Engelbert ei välttämättä ole ollut vastuussa sovituksista ja tuotannosta, mutta komeasta äänestään huolimatta esimerkiksi alkuperäisen Quando Quando Quandon ja Humperdinckin version välillä on niin ilmiantava ero, myös laulun ja tulkinnan suhteen, että kertoo mistä maine pinnallisena, mutta imelänä hissimusikanttina tulee.

Humperdinck
http://www.youtube.com/watch?v=GeV0ewzoQ00

Tony Renis
http://www.youtube.com/watch?v=PxZHBxlwZBw
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
Mattokauppias
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2834
Liittynyt: 11 Huhti 2010, 10:14
Paikkakunta: Kajaani

Re: Iso-Britannia 2012: Engelbert Humperdinck

Viesti Kirjoittaja Mattokauppias »

Oho, vai on herra 75! :shock:
No, kaipa britit osaavat valita.

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33181
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Iso-Britannia 2012: Engelbert Humperdinck

Viesti Kirjoittaja Pete »

Ison-Britannian ensimmäisen X Factor -kauden voittaja Steve Brookstein kertoi Twitterissä tarjoutuneensa edustamaan brittejä viisuissa Bakussa, mutta BBC oli vastannut haluavansa ajankohtaisemman nimen. :raaps: Steven ura on kyllä flopannut, mutta miten Engelbert on ajankohtaisempi kuin hän? :mitvit:

Kuva
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Samiasd
Pelinhoitaja
Pelinhoitaja
Viestit: 14530
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: Iso-Britannia 2012: Engelbert Humperdinck

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

Pete kirjoitti:Ison-Britannian ensimmäisen X Factor -kauden voittaja Steve Brookstein kertoi Twitterissä tarjoutuneensa edustamaan brittejä viisuissa Bakussa, mutta BBC oli vastannut haluavansa ajankohtaisemman nimen. :raaps: Steven ura on kyllä flopannut, mutta miten Engelbert on ajankohtaisempi kuin hän? :mitvit:
:repeilee:
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Hurrican
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4986
Liittynyt: 13 Tammi 2007, 14:01

Re: Iso-Britannia 2012: Engelbert Humperdinck

Viesti Kirjoittaja Hurrican »

Itse luin viikolla Iso-Britannian viisu-uutisen ehkä vähän hämmentyneenä, koska ei mulla ollut käryäkään kuka tää Engelbert on, mutta ei mun reaktiot todellakaan ollut mitään räkänauruun, vitsiin tai varmaan floppiin liittyviä. ??? Kauhean omituisia monen kuppilalaisen reaktiot ovat siis mielestäni olleet. Miksi pitkän uran tehnyt, urallaan usein palkittu laulaja olisi vitsi? En kyllä ole sitä käsitystä saanut, nyt kun olen Humperdinckin uraan perehtynyt vaan ihan pitkän ja vakavasti otettavan uran on tehnyt. Miksi hänen osallistumisensa tietäisi varmaa floppia Iso-Britannialle? Itse näin biisistä mitään muuta kuin tekijätiimin tietämättä sanoisin kyllä että britit menestyvät tänä vuonna todella hyvin. Ehkä jopa paremmin kuin Jade? Tietenkin voin vetää sanani takaisin biisin kuultuani / esityksen nähtyäni. :mrgreen: Ei mua todellakaan myöskään räkänaurata tämä valinta, vaan enemmänkin uteliaana ja iloisena odotan mitä on tulossa tarjolle! Kiva että britit uskaltavat kokeilla eri juttuja. :) Hassunhauska taiteilijanimi herralla kyllä on...

Avatar
Aleksi
Majakanvartija
Majakanvartija
Viestit: 20537
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Iso-Britannia 2012: Engelbert Humperdinck

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Wilson kirjoitti:Jasså, että tällainen solisti lentää keväällä Bakuun tästä maasta. :heh:
:rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Odotan innolla tätä.
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
Aleksi
Majakanvartija
Majakanvartija
Viestit: 20537
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Iso-Britannia 2012: Engelbert Humperdinck

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Engelbert 2010



Mielenkiintoista.. Todella kiinnostavaa. Saattaa yllättää!
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14187
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Re: Iso-Britannia 2012: Engelbert Humperdinck

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Tässä itse asiassa pitempi versio tuosta Jurmalan keikasta:



Samalla lavalla tuona vuonna esiintyivät muuten myös seuraavat nimet:

Alsou (RU 2000)
Angelica Agurbash (BY 2005)
Ani Lorak (UA 2008)
Dima Bilan (RU 2006 & 2008)
Lara Fabian (LU 1988)
Laura (FI 2002)
Philipp Kirkorov (RU 1995)
Natalia Podolskaya (RU 2005)
Serebro (RU 2007)

Ja Allahan on tuon festivaalin suojelija. Eli saattaa olla, että tuolla on idea viisuiluista syntynyt. Herra kommentoi sitä tässä haastattelussa:

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sh ... he-UK.html

Kukahan jaksais ynnätä Engelbertin tuubilinkkien katsojamäärät, aika monta miljoonaa niitä on siellä klikkaillut.
Hello Hi!

Avatar
Aleksi
Majakanvartija
Majakanvartija
Viestit: 20537
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Iso-Britannia 2012: Engelbert Humperdinck

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

^ Kiitos videosta, katson sen huomenissa. Äitini ihastui tuohon, ehkä hänen suosikkinsa tänävuonna viisuissa! Hienoa! :ihana:
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14187
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Re: Iso-Britannia 2012: Engelbert Humperdinck

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Pete kirjoitti:Ison-Britannian ensimmäisen X Factor -kauden voittaja Steve Brookstein kertoi Twitterissä tarjoutuneensa edustamaan brittejä viisuissa Bakussa, mutta BBC oli vastannut haluavansa ajankohtaisemman nimen. :raaps: Steven ura on kyllä flopannut, mutta miten Engelbert on ajankohtaisempi kuin hän? :mitvit:
No kuka tahansa on ajankohtaisempi kuin Steve WHO? Hän katosi samantien julkisuudesta, sai ensilevyn jälkeen potkut Simon Cowellin levymerkiltä ilmeisesti asennevamman takia, ja hän oli myös eka X-Factrorin voittaja, joka ei menestynyt. Vähän sellainen vanhan juopon oloinen hemmo, en toki tiedä sen tarkempaan :)

Th Hump on oikeasti sellainen hahmo, jonka jokaikinen musiikin ammattilainen ainakin tunnistaa ja varmasti isoin nimi koko tämän vuoden kisassa tähän mennessä, vaikkei olisikaan nuoremmalle väelle tuttu. Hieman ikärasismia olen havaitsevinani kommentoinnissa (en tarkoita vaan Kuppilaa, vaan laajemmin), miksei ihminen saisi tehdä mistä tykkää 75 vuoden ikään saakka? Ikäluokat vanhenevat, ja niin myös kaikki kommentoijat ;) Tervetuloa vaan kypsemmille vuosille, vastoin yleistä luuloa elämä ei sittenkään lopu 40 tai 50 vuoden kohdalla, tuskin siis 60:n tai 70:kään :mrgreen:
Hello Hi!

Avatar
kaivanto
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1623
Liittynyt: 12 Helmi 2004, 03:40
Paikkakunta: Villa Gesell, Argentiina
Viesti:

Re: Iso-Britannia 2012: Engelbert Humperdinck

Viesti Kirjoittaja kaivanto »

Niin ja ajatelkaapas vaikka Henri Salvadoria, joka nousi maailmanlaajuiseen suosioon vielä kasikymppisenä. Olisin hyvin voinut kuvitella, että Ranskassa olisivat kysyneet herraa euroviisuihin oli sopinut hyvin Ranskan laatulinjaan. http://fr.wikipedia.org/wiki/Henri_Salvador

Pidän peukkuja, että Enkeli-Pertillä olisi hyvä biisi.

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Iso-Britannia 2012: Engelbert Humperdinck

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Engelbert Humperdinckhan on lainannut taiteilijanimensä saksalaiselta oopperasäveltäjältä :)
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Wilson
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6663
Liittynyt: 17 Syys 2005, 16:12
Paikkakunta: Pietarsaari

Re: Iso-Britannia 2012: Engelbert Humperdinck

Viesti Kirjoittaja Wilson »

Hazard kirjoitti:
Wilson kirjoitti:Jasså, että tällainen solisti lentää keväällä Bakuun tästä maasta. :heh:
:rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Odotan innolla tätä.
Kyllä minä osaan näitä viestejä muotoilla/kirjoittaa…..itse nauroin täällä myös. :heh:

Lukittu