Suomi 2012: Pernilla - När jag blundar

Euroviisut 2012 Bakussa

Pernilla Karlsson - När jag blundar

*****
70
35%
****
54
27%
***
42
21%
**
22
11%
*
14
7%
 
Ääniä yhteensä: 202

Avatar
rewind
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 579
Liittynyt: 26 Touko 2008, 09:35

Re: Suomi 2012: Pernilla - När jag blundar

Viesti Kirjoittaja rewind »

No olipas jotenkin kovin spartalainen ilme tuossa tv-lähetyksessä :shock: Pernilla näytti kovin vanhalta. Miten vaikeaa onkaan nuoren tytön näyttää nuorelta tytöltä?!
El Robocop!

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Suomi 2012: Pernilla - När jag blundar

Viesti Kirjoittaja rosetta »

^ Tuota voisi paremminkin kysyä Slovenian Evalta... :hiips:

sheep
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 223
Liittynyt: 08 Heinä 2010, 15:00

Re: Suomi 2012: Pernilla - När jag blundar

Viesti Kirjoittaja sheep »

Hurrican kirjoitti:Mut siis kuitenkin, ekassa semissä Suomi on oikeastaan ainut genressään (Albanian huuto sekä Belgian englanninkielinen lirkutus lähimpänä), joten näen huomattavasti paremmat lähtökohdat finaaliin ponnistamiselle raatien avustuksella, kuin toisesta semistä.
Minä olen aivan varma, että raadit nostavat jatkoon ainakin yhden näistä balladeista. :joojoo: Onhan se nähty nyt kahtena edeltävänä vuonna, miten ennakkosuosikit ovat saaneet väistyä kehnojenkin balladien tieltä (Liettua 2011). Pahoin vaan pelkään, että se raatilellikki tulee olemaan radiohittimäinen, englanniksi laulettu Belgia... Mukavaa kuitenkin, kun tiistaina saa ihan kunnolla jännittää, miten käy. Mikään ei ole varmaa suuntaan eikä toiseen.

Voisikohan Pernillan asun yläosa muuten olla musta? :miettii: Iltalehti puhui myös jostain keltaisesta. :apuva:
Pitäkää punkkinne!

Avatar
Wilson
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6663
Liittynyt: 17 Syys 2005, 16:12
Paikkakunta: Pietarsaari

Re: Suomi 2012: Pernilla - När jag blundar

Viesti Kirjoittaja Wilson »

rosetta kirjoitti:
Wilson kirjoitti:Tällaiselle nuorelle tytölle ei missään nimessä saisi värjätä tällainen punainen tukka. Ja tällaiselle sävellykselle ei saisi tehdä ”diskohame”. Minun mielestä Pernillalle olisi sopinut tummat hiukset ja olisin leikannut hänelle paksun otsatukan.

Mutta nämä ovat makuasioita. Voin ihan hyvin olla väärässä. :heh:
Niin olet (kuten muutama muukin edellä oleva) :heh:
Sait minut nauramaan sanoilla ”Niin olet” :heh:

Kyllä, nämä ovat makuasioita totta kai.

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Suomi 2012: Pernilla - När jag blundar

Viesti Kirjoittaja rosetta »

Tämä selittää hiukan asun ideaa (jos joku ei ole vielä nähnyt tätä): :)

http://satumaa.yle.fi/euroviisut/2012-0 ... n-rannalla

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2012: Pernilla - När jag blundar

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

Mustasta yläosasta lähtevää kangasta hulmusi harkoissa Pertsan asussa kyllä :tosion: Jälkeenpäin myönnän kyllä menneeni halpaan keltaisen osalta: taitavien valojen perusteella katsoin, että laahuksessa on myös keltaista. Kyllä se ihan vihreää on. Mutta tosiaan mekkoonkin tulee näyttävien valojen avulla eri sävyjä.

t.Iltalehden Bakun-tiimi
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
Elmondo
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 445
Liittynyt: 24 Maalis 2008, 12:13
Paikkakunta: Jkl

Re: Suomi 2012: Pernilla - När jag blundar

Viesti Kirjoittaja Elmondo »

Valkealalainen kirjoitti:Nyt on viimein pakko kommentoida asiaa, koska AIVAN KAIKKI ovat jo pitkään kehuneet kilpaa Pernillan hiusten uudempaa väritystä: minusta tuollainen punainen hiustenväri on lievähkösti kamala! Minulla on varmaan sitten jokin outo henkilökohtainen ongelma punaisten hiusten suhteen, mutta en tosiaan tykkää tuollaisesta lookista yhtään. Pernillan tukka miellytti silmiäni PALJON enemmän sellaisena kuin se oli UMK:n aikaan. En käsitä, kuinka Pernilla on ikimaailmassa halunnut värjätä kutrinsa punaiseksi! Mutta jos hän tykkää, ja jos kaikki muutkin tykkäävät, niin olkoon sitten niin. Sinänsä minulle on ihan samantekevää, mitä väriä kenelläkin päässään on... Mutta omaan päähäni en KOSKAAN laittaisi punaista.

Huh, sainpa sanottua. :mrgreen:
Makuasioita :) Minä olen aivan heikkona punapäihin, jopa purkkipunapäihin, kuten voi päätellä siitä, että mielestäni Mylène Farmer on ihaninta mitä maailma päällään kantaa.

Kovasti kyllä pelkään, että Pernillan biisi ei riitä sitten niin millään finaaliin ja kun tuli toiset harjoitukset katsottua niin ei tuo esiintyminen taustoineen kyllä lisäpinnoja ja lisäpotkua merkittävissä määrin kappaleeseen tuo. Paradise Oscarin biisiä pidin parempana ja siinähän semifinaalissa tuli jopa ns. wau efekti, kun tausta oli upea ja Oscar lauloi todella rennon vapautuneesti, joka välittyi mahtavasti kotikatsomoihin saakka. Itse finaalissa osa wau efektistä oli jo mennyt ja esiintyminen muutenkin hieman väkinäisempi.

Kun kuulin pari ensimmäistä kertaa Pernillan biisin UMK:ssa niin pidin sitä tylsänä ja mitään sanomattomana. Sitten hetken aikaa se kuulosti jo ihan hyvältä, mutta nyt se on taas alkanut mennä tylsän puolelle ja siinä lopussa on liikaa sitä toistoa. Ja kun semissä Suomea ennenkin on slovari (valitettavasti Suomen kappaletta parempi) niin hyvinkin saattaa yleisön mielenkiinto vähän herpaantua Suomen kappaleen aikana. Siihen olisi pitänyt joku lisäkoukku saada upotettua viimeiseen minuuttiin.

Oma lusikkani visuaalisuuteen olisi punainen tukka, punainen yksinkertainen, mutta unenomaisuutta välittävä mekko ja punaisen, oranssin ja ruskean sävyjä välittävä tausta. Voi tosin olla (en tunne häntä), että kun Pernillalla on vahva urheilijatausta niin hän on enemmän sitä poikatyttö-osastoa, joka ei vain tunne oloaan oikein kotoisaksi mekoissa, ja meissä ihmisissä on se piirre, että jollain lailla se vain välittyy ulospäin viihdymmekö kehoissaimme, vaatteissamme ja olemuksessamme. Ehkä nyt lähdettiin tekemään esiintymisasua vähän muilla kuin Pernillan ehdoilla.

Valkealalainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5198
Liittynyt: 09 Syys 2008, 16:19
Paikkakunta: ... (Kouvola)

Re: Suomi 2012: Pernilla - När jag blundar

Viesti Kirjoittaja Valkealalainen »

rosetta kirjoitti:Ja kummia antipatioita joillakin on tiettyä hiusväriä kohtaan. :roll:
Hymiövalintasi ei ihan täysin nyt aukene minulle..? Miksi haluat pyöritellä silmiäsi näille antipatioille? :mitvit: Minusta siinä ei ole mitään kummallista, jos joku ei pidä jostakin tietystä hiustenväristä. :shock: Punaiset hiukset eivät vain yksinkertaisesti miellytä omaa silmääni, ovat ne kenen päässä tahansa. Joillekin ihmisille punainen väri saattaa jopa sopia (kuten esimerkiksi Pernillalle), mutta en silti erityisemmin pysty pitämään kyseisestä väristä. Valitan. :sorivaan:

Ja hiustenvärihän ei kappaletta tai laulajaa itseään huononna millään tavalla. :peukku:
Elmondo kirjoitti:
Valkealalainen kirjoitti:Nyt on viimein pakko kommentoida asiaa, koska AIVAN KAIKKI ovat jo pitkään kehuneet kilpaa Pernillan hiusten uudempaa väritystä: minusta tuollainen punainen hiustenväri on lievähkösti kamala! Minulla on varmaan sitten jokin outo henkilökohtainen ongelma punaisten hiusten suhteen, mutta en tosiaan tykkää tuollaisesta lookista yhtään. Pernillan tukka miellytti silmiäni PALJON enemmän sellaisena kuin se oli UMK:n aikaan. En käsitä, kuinka Pernilla on ikimaailmassa halunnut värjätä kutrinsa punaiseksi! Mutta jos hän tykkää, ja jos kaikki muutkin tykkäävät, niin olkoon sitten niin. Sinänsä minulle on ihan samantekevää, mitä väriä kenelläkin päässään on... Mutta omaan päähäni en KOSKAAN laittaisi punaista.

Huh, sainpa sanottua. :mrgreen:
Makuasioita :) Minä olen aivan heikkona punapäihin, jopa purkkipunapäihin, kuten voi päätellä siitä, että mielestäni Mylène Farmer on ihaninta mitä maailma päällään kantaa.


Nimenomaan - makuasioita. Eläköön kaikki maailman hiustenvärit! :bile:
Bussi tytön aina ohi onnen vie
Kun toiset löytää sen


- Marion Rung: "Pikku rahastaja" (Suomen viisukarsinnat -62)

Avatar
Paper Gangsta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1372
Liittynyt: 21 Tammi 2011, 22:45

Re: Suomi 2012: Pernilla - När jag blundar

Viesti Kirjoittaja Paper Gangsta »

Uskon vahvasti Pernillan mahdollisuuksiin. Harjoitusvideot ovat ainakin kasvattaneet luottamustani! Tzemppiä Pernillalle!! :ihana:
Je t'adore, here's my heart, so take it
Je t'adore, only you can break it
You got me fallen to the floor.

Femmina
Vessajonossa
Vessajonossa
Viestit: 62
Liittynyt: 21 Huhti 2012, 10:31

Re: Suomi 2012: Pernilla - När jag blundar

Viesti Kirjoittaja Femmina »

Kuva
Kuva

:ihana:

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57786
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Suomi 2012: Pernilla - När jag blundar

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Nyt oon kyllä kateellinen Pernillalle. :draamaa: Mäkin haluan halimaan ihqua Toojia. :ihana:
⚰️ R.I.P. Eurovision 🪦

Avatar
kais(t)a
VIP-emäntä
VIP-emäntä
Viestit: 17411
Liittynyt: 24 Heinä 2005, 00:51
Paikkakunta: Tampere

Re: Suomi 2012: Pernilla - När jag blundar

Viesti Kirjoittaja kais(t)a »

Послушай - у сердца голос мой.

Avatar
The Groke
Siemailija
Siemailija
Viestit: 148
Liittynyt: 13 Touko 2012, 18:14

Re: Suomi 2012: Pernilla - När jag blundar

Viesti Kirjoittaja The Groke »

Ihana Pernilla. :rakas:

Avatar
wulfila
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1673
Liittynyt: 25 Maalis 2012, 23:46
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Suomi 2012: Pernilla - När jag blundar

Viesti Kirjoittaja wulfila »

The Groke kirjoitti:
Ihana Pernilla. :rakas:
On :ihana:
Na svakom prstu jedan niko me nije vrijedan
Dosta sam ljubila, gubila, sebe ubila

Avatar
manic
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1073
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 17:32
Paikkakunta: helsinki

Re: Suomi 2012: Pernilla - När jag blundar

Viesti Kirjoittaja manic »

TUO Pernillan hiustyyli on...öh anteeksi vaan ihan hassu. Näyttää että tukalle ei ole tehty mitään. On olemassa ammattimaisia ihmisiä jotka osaavat muotoilla ja ohennella, käyttää suoristusrautaa, hoitoaineita, kihartaa, värjätä erilaisia sävyvivahteita yhdistellen niin ettei näytä itse värjätyltä, suihkia kiiltoa, jne jne. Noin paksu tukka olisi antoisa kohde ammattilaiselle joka tajuaa millainen hiustyyli sopii lavaesiintyjälle jota tuijottaa 100 miljoonaa ihmistä lähikuvassa.

Hurrican
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4986
Liittynyt: 13 Tammi 2007, 14:01

Re: Suomi 2012: Pernilla - När jag blundar

Viesti Kirjoittaja Hurrican »

Tooji. :kups: Ja Pernilla. :rakkaus:

Avatar
mariah
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6372
Liittynyt: 13 Helmi 2005, 15:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2012: Pernilla - När jag blundar

Viesti Kirjoittaja mariah »

ihana tuo kais(t)an laittama video,kauheen ilonen ja symppis pernilla on :ihana: mut eiköhän tuolla oo kaikki tyyliin hyvä mieli,ruskee kieli :uujee:

Avatar
Fabrizio
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10140
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 09:22
Paikkakunta: Vaasa

Re: Suomi 2012: Pernilla - När jag blundar

Viesti Kirjoittaja Fabrizio »

Kylläpä Suomella on suloinen edustaja maailmalla. Hyväntuulinen haastattelu. :ihana:
"Because I... I´m just a dreamer,
with no intention to change, UNTIL I FIND YOU.
Don´t ask me why, I´m just a singer,
singing my worries away, UNTIL I FIND YOU."

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57786
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Suomi 2012: Pernilla - När jag blundar

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Kauheen symppis toi Pernilla kyllä on. :mrgreen:
⚰️ R.I.P. Eurovision 🪦

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Suomi 2012: Pernilla - När jag blundar

Viesti Kirjoittaja rosetta »

manic kirjoitti:TUO Pernillan hiustyyli on...öh anteeksi vaan ihan hassu. Näyttää että tukalle ei ole tehty mitään. On olemassa ammattimaisia ihmisiä jotka osaavat muotoilla ja ohennella, käyttää suoristusrautaa, hoitoaineita, kihartaa, värjätä erilaisia sävyvivahteita yhdistellen niin ettei näytä itse värjätyltä, suihkia kiiltoa, jne jne. Noin paksu tukka olisi antoisa kohde ammattilaiselle joka tajuaa millainen hiustyyli sopii lavaesiintyjälle jota tuijottaa 100 miljoonaa ihmistä lähikuvassa.
Noin saa kyllä aika tehokkaasti hiuksensa pilattua, varsinkin jos tuota päivittäin tekee. :roll: Toki livelähetyksiin hiuksia(kin) laitetaan varmasti enemmän.
Tämä ketju on kyllä mennyt aika ikävän ulkonäkö-kampauskeskeiseksi, musiikistahan tässä pitäisi olla kyse...

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42713
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Suomi 2012: Pernilla - När jag blundar

Viesti Kirjoittaja Rousku »

rosetta kirjoitti:Tämä ketju on kyllä mennyt aika ikävän ulkonäkö-kampauskeskeiseksi, musiikistahan tässä pitäisi olla kyse...
Minä luulin, että kyse olisi euroviisuista? Ja silloin on kyllä kyse myös ulkonäöstä, piti tästä sitten tai ei.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
JokuESC
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1594
Liittynyt: 24 Helmi 2010, 17:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2012: Pernilla - När jag blundar

Viesti Kirjoittaja JokuESC »

Oih, Pernilla on kyllä mahtavan oloinen tyyppi! Niin iloinen, sympaattinen ja ystävällinen. :ihana: Ja sen hiukset on tosi hyvännäköset! Tosi kaunis nainen on Pernilla.

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11615
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Suomi 2012: Pernilla - När jag blundar

Viesti Kirjoittaja romualdo »

Rousku kirjoitti:
rosetta kirjoitti:Tämä ketju on kyllä mennyt aika ikävän ulkonäkö-kampauskeskeiseksi, musiikistahan tässä pitäisi olla kyse...
Minä luulin, että kyse olisi euroviisuista? Ja silloin on kyllä kyse myös ulkonäöstä, piti tästä sitten tai ei.
niimpä,lähes jokaiselle artistille tämä on sellainen "kerran elämässä" -tilaisuus... ja onhan tässä jo taiteellista puolta ruodittukin... tämän ketju seuraavat 21 sivua koskenevat sitten näitä ulkoisia seikkoja ja jälkimaininkeja...
jk. hups, näitä kommentteja olikin jo 30 sivullista.... taitaa olla ihan suosituimpia edustajiamme tai siis yksi eniten keskusteluja heruttanut...

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11615
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Suomi 2012: Pernilla - När jag blundar

Viesti Kirjoittaja romualdo »

kiitti ylläpidolle myös noista etusivun jutun kuvista, jotka ovat siis otettu Pohjoismaitten esiintyjien kokkareilta. Pernillakin siellä niin viehättävänä punaisissa suortuvissaan. Mulle tuli heti mieleen se ... naisnäyttelijä joka seikkaili Leonardo di Caprin kanssa siellä Titanic-aluksessa... Kate ... ? ah... taas muisti reistailee...

Avatar
jv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1211
Liittynyt: 21 Marras 2005, 15:36
Paikkakunta: Helsinki, Suomi

Re: Suomi 2012: Pernilla - När jag blundar

Viesti Kirjoittaja jv »

Winslet

Avatar
wulfila
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1673
Liittynyt: 25 Maalis 2012, 23:46
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Suomi 2012: Pernilla - När jag blundar

Viesti Kirjoittaja wulfila »

^ Sepä hän. Ei niissä kyllä muuta samaa näköä ole kuin punaiset taipuisat hiukset...
Na svakom prstu jedan niko me nije vrijedan
Dosta sam ljubila, gubila, sebe ubila

Maza
Siemailija
Siemailija
Viestit: 139
Liittynyt: 07 Touko 2007, 21:53

Re: Suomi 2012: Pernilla - När jag blundar

Viesti Kirjoittaja Maza »

Pernilla Svensson tulee jatkamaan sillä polulla, jota Viktor Klimenko ja Kojo ovat omilla ansioillaan avanneet. Biisi on niin kerta kaikkisen kammottava, että nyt pitää esittää suomenruotsalaiselle vähemmistölle porttikieltoa Suomen karsintoihin. Olisi luullut muutaman vähemmistökansan edustajan "näytön" jo riittäneen. Onneksi tämä uikutus tulee häipymään historiaan jo karsinnoissa. Toivottavasti Pernilla Nilsson ei ole heittänyt käsipallovarusteitaan pois. Niille löytyy vielä paljon käyttöä, kun hänen laulajan uransa tällä viikolla päättyy.

Avatar
Leo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2632
Liittynyt: 08 Touko 2006, 20:46

Re: Suomi 2012: Pernilla - När jag blundar

Viesti Kirjoittaja Leo »

^Karlsson.

Avatar
Elukka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1078
Liittynyt: 01 Maalis 2012, 19:55

Re: Suomi 2012: Pernilla - När jag blundar

Viesti Kirjoittaja Elukka »

^^ Ei kai tuo nyt ole vähän rasistista? Vai ymmärsinkö viestisi väärin?
Vaihtuvat sloganit takaisin! :grr:

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8300
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Suomi 2012: Pernilla - När jag blundar

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Harmillisesti vaan sattuu Belgia omalla slovarillaan juuri ennen Suomea... ei ole paras mahdollinen paikka esiintyä.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Lukittu