UMK - tuomarit

Euroviisut 2012 Bakussa
Avatar
Huilumies
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5351
Liittynyt: 09 Helmi 2004, 15:20
Paikkakunta: Vantaa

Re: UMK - tuomarit

Viesti Kirjoittaja Huilumies »

^Siten kai, kun oli kysymys siitä, suosivatko tuomarit keltanokkia vai konkareita... Tällä kertaa näyttivät suosivan keltanokkia ja melkein simputtavan konkareita (Freemania).

Avatar
kaivanto
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1623
Liittynyt: 12 Helmi 2004, 03:40
Paikkakunta: Villa Gesell, Argentiina
Viesti:

Re: UMK - tuomarit

Viesti Kirjoittaja kaivanto »

Huilumies lukee kaivantoa oikein hyvin ja päinvastoin! <3

3 minuutin esitys euroviisuissa on vain 3 minuutin esitys euroviisuissa. Kaikki muu hälinä sen ympärillä on pääsääntöisesti aika triviaalia varsinkin puhelinäänestyksen kannalta. Esityksessä voi onnistua tai epäonnistua lahjakas aloittelija ihan siinä missä joku Engelbert Humperdinck.

Kaijan esityksen (ja monen muunkin) tuhosivat minusta erityisesti RAIn orkesteri ja Olli Ahvenlahti. Olin paikalla kaikki harjoitukset ja solistin epävarmuus johtui varmasti pääosin siitä, ettei säestys kerta kaikkiaan toiminut etäisestikään niin kuin Suomen karsinnassa. Näin minä sen näin ja koin paikan päällä. Yritin vielä auttaa asiassa, mutta apu ei kelvannut. Sekä rumpali että kitaristi olivat katastrofaalisen huonoja Suomen biisiin. Suomen biisi ei pysynyt alkuunkaan kasassa. Sanoin Ile Kalliolle, että jos haluat pelastaa tilanteen vaadi saada soittaa itse kitaraa tai rumpuja. Siihen varmasti olisi suostuttu, jos Suomen delegaation johtaja olisi painavan sanansa sanonut, niin paha oli tilanne. Sen lisäksi minulla oli jo syntynyt tuttavuus juontaja Toto Cutugnoon.

Olin paikalla myös Suomen karsinnassa, jossa neiti Kärkinen lauloi muut yrittäjät suohon ihan 6-0.

Avatar
ARToS
Naukkailija
Naukkailija
Viestit: 51
Liittynyt: 18 Marras 2011, 07:34
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Re: UMK - tuomarit

Viesti Kirjoittaja ARToS »

Jännitys on ihan suotavaa, mutta toki se voi ennä ylikin ja silloin se on lähinnä ohikiitävä hetki jonka muistikuvat ovat huonot kuin pikku-joiuluista.
Mutta itse muistelin tämän yhtenä mieleenpainuvimmista, ehkä se oli tuo biisi joka jäi mieleen, sillä kappale ei ole huono.
Vaikea sanoa mitkä olisivat olleet fiilikset Bakussa lavalla, mutta uskoisin että se olisi ollut helpompaa kuin intiimit tilaisuudet. Esim YLEn Kosketuksessa tuntuisi olevan sellainen joka ainakin allekirjoittanutta voisi jännittää enemmän ,koska siinä .näet jokaisen ja ihmiset ovat melkein iholla.
Viimeisetkin nallekarkit kadonneet on pussista

Avatar
tomato
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2312
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:17

Re: UMK - tuomarit

Viesti Kirjoittaja tomato »

kaivanto kirjoitti:
Vilsku kirjoitti:Millainen tuomaristo ensivuodeksi?
Ei yhtään minkäänlaista.
Katse länteen...
Itse tosin antaisin kansainvälisen raadin tehdä valinnan. Siinä ei sitten auttaisi vaikka olisi kuinka suuri tähti suomessa jos biisi olisi heikko.

Lukittu