UMK23: yleiskeskustelu

Euroviisut 2023 Britanniassa

Suosikkisi UMK-finalisteista? (max 2)

Keira – No business on the dancefloor
34
8%
Benjamin – Hoida mut
66
16%
Robin Packalen – Girls like you
11
3%
Lxandra – Something to lose
11
3%
Käärijä – Cha cha cha
190
47%
Kuumaa – Ylivoimainen
84
21%
Portion Boys – Samaa taivasta katsotaan
9
2%
 
Ääniä yhteensä: 405

Jadine
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 347
Liittynyt: 07 Touko 2014, 22:11

Re: UMK23: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Jadine »

yeahyeahfire kirjoitti: 21 Tammi 2023, 01:35 "Tänä vuonna on kautta aikojen surkein ja huonoin musiikillinen kattaus. En tiedä mitä UMK tällaisella tavoittelee? Konemusiikkia, räpin tapaista ja kaikkea mahdollista sekamelskaa. En pystynyt edes loppuun saakka kuuntelemaan kuin Keiran, Robinin kappaleet ja sen balladin. Balladi oli kiva, mutta unettava. Mikään noista ei etene finaaliin. Ruotsalaisilla on taas hauskaa. He kuitenkin tulevat toiseksi Ukrainan jälkeen. UMK on fiasko."
Kannattaisi kuunnella Cha cha cha loppuun asti ensin. :heh:

Avatar
yeahyeahfire
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 785
Liittynyt: 21 Tammi 2020, 14:06

Re: UMK23: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja yeahyeahfire »

^ Mutta lopussakin on sitä konemusiikkia, luoja paratkoon! Kauas on Tipitiin ajoista tultu... :draamaa:
Mutta joo, ehkä sitä vois kuunnella 7 x 3 min biisit loppuun asti ennen kuin lähtee kommenttipalstoille pöyristymään. :heh:
Gonna miss you all but mostly the cat

Avatar
Nekku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3223
Liittynyt: 06 Marras 2017, 10:47

Re: UMK23: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Nekku »

Nii ja ehkä sekin auttas jos oottelis että minkälaisia kappaleita muut maat lähettelee.

Mut joo en voi hyvin noiden kommenttien takia. :gente:
Crown the Witch! :twisted:

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17256
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: UMK23: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Happy »

Nekku kirjoitti: 21 Tammi 2023, 02:12 Nii ja ehkä sekin auttas jos oottelis että minkälaisia kappaleita muut maat lähettelee.

Mut joo en voi hyvin noiden kommenttien takia. :gente:
nää taulapäät on sit niitä jotka käyttää ilmaisäänensä PB:een tai Alexandraan :hiips: ei mulla muuta
Never miss a good chance to shut up.

akfan33_ZZ
Baaritiskill
Baaritiskill
Viestit: 712
Liittynyt: 30 Joulu 2012, 01:44

Re: UMK23: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja akfan33_ZZ »

Ehkä me taulapäät ei haluta nähdä suomen (ylistettyä) biisiä taas jumbona (nolousaspekti), sen verran keskinkertaista ollaan taas lähettämässä kovalla innolla

korvaboosti
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 546
Liittynyt: 24 Huhti 2006, 23:03

Re: UMK23: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja korvaboosti »

UMK:n Instassa pyörii uusi koostepätkä musavideoista. Voiskohan tää olla myös esiintymisjärjestys? :mitvit:

1. Benjamin
2. Portion Boys
3. Keira
4. Robin
5. Käärijä
6. KUUMAA
7. Lxandra

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13804
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: UMK23: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

yeahyeahfire kirjoitti: 21 Tammi 2023, 01:35 Menin kans lukemaan noita kommentteja huvittuakseni, ja osan kohdalla tuli olo että nämä on pakko olla kirjoitettu ihan vaan kuppilalaisia ja muita viisufaneja trollatakseen, vai miten kujalla voi ihminen olla... annan myös esimerkkejä:
En ajatellut äänestää, koskaa osaltani tämän vuoden kattaus on evvk, ei kosketa, mutta harkitsen nyt ihan vain odotetusti trollatakseni niitä kuppilalaisia jotka eivät tälläkään kertaa osaa iloita omasta suosikistaan vaan haukkuvat sepposirpa-idiooteiksi ihmiset jotka mielestään tykkäävät vääristä ja vääristä ehdokkaista. Koska trollaamistahan se on jos ei Käärijästä pidä vaan jostain toisesta?

Mikään ei ole muuttunut sitten vuoden 2008 jolloin itse tänne tulin, silloin haistateltiin kun väärä voitti ja sama surkeet juntit äänestää väärin -pskanheitto on ollut vuosittainen ilmiö milloin ketäkin kohtaan.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

korvaboosti
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 546
Liittynyt: 24 Huhti 2006, 23:03

Re: UMK23: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja korvaboosti »

ta1ja kirjoitti: 21 Tammi 2023, 09:32
yeahyeahfire kirjoitti: 21 Tammi 2023, 01:35 Menin kans lukemaan noita kommentteja huvittuakseni, ja osan kohdalla tuli olo että nämä on pakko olla kirjoitettu ihan vaan kuppilalaisia ja muita viisufaneja trollatakseen, vai miten kujalla voi ihminen olla... annan myös esimerkkejä:
En ajatellut äänestää, koskaa osaltani tämän vuoden kattaus on evvk, ei kosketa, mutta harkitsen nyt ihan vain odotetusti trollatakseni niitä kuppilalaisia jotka eivät tälläkään kertaa osaa iloita omasta suosikistaan vaan haukkuvat sepposirpa-idiooteiksi ihmiset jotka mielestään tykkäävät vääristä ja vääristä ehdokkaista. Koska trollaamistahan se on jos ei Käärijästä pidä vaan jostain toisesta?

Mikään ei ole muuttunut sitten vuoden 2008 jolloin itse tänne tulin, silloin haistateltiin kun väärä voitti ja sama surkeet juntit äänestää väärin -pskanheitto on ollut vuosittainen ilmiö milloin ketäkin kohtaan.
Mä en ole tällaista mentaliteettiä Kuppilan sisällä havainnut ainakaan tänä vuonna :raaps: Ylipäätään sanoisin että keskustelu on keskimäärin huomattavasti asiallisempaa ja analyyttisempaa kuin 15 vuotta sitten.

Itse luin lainaamasi kommentin turhautumisena näihin iltapäivälehtien kommenttikenttien huutelijoihin, jotka vailla asiantuntemusta besserwisseröivät aiheesta kuin aiheesta. Kyse ei siis ole mielipiteen tai suosikin vääryydestä vaan siitä että vedetään kaikki tylsämielisesti lokaan.

Avatar
Kasper_
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5773
Liittynyt: 29 Maalis 2022, 22:01
Paikkakunta: Kotka

Re: UMK23: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Kasper_ »

korvaboosti kirjoitti: 21 Tammi 2023, 09:20 UMK:n Instassa pyörii uusi koostepätkä musavideoista. Voiskohan tää olla myös esiintymisjärjestys? :mitvit:

1. Benjamin
2. Portion Boys
3. Keira
4. Robin
5. Käärijä
6. KUUMAA
7. Lxandra
Toivottavasti ei. Olisi jotenkin todella outoa jättää balladi viimeiseksi ja Robin ja Käärijä peräkkäin :shock:
Bejba, it's kajnda krezja :kaunis:

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13804
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: UMK23: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

korvaboosti kirjoitti: 21 Tammi 2023, 09:42 Mä en ole tällaista mentaliteettiä Kuppilan sisällä havainnut ainakaan tänä vuonna :raaps: Ylipäätään sanoisin että keskustelu on keskimäärin huomattavasti asiallisempaa ja analyyttisempaa kuin 15 vuotta sitten.

Itse luin lainaamasi kommentin turhautumisena näihin iltapäivälehtien kommenttikenttien huutelijoihin, jotka vailla asiantuntemusta besserwisseröivät aiheesta kuin aiheesta. Kyse ei siis ole mielipiteen tai suosikin vääryydestä vaan siitä että vedetään kaikki tylsämielisesti lokaan.

Voi olla että kyse aiheellisesti turhautumisesta, mutta sen ilmaiseminen halventamalla muita alentavin termein muutta kritiikin provoksi. Kaikki asiantuntemus ei ole kuppilassa, etenkin musiikkirakkautta on muullakin. Tämän vuoden kattaus on varsin kapeasti listamusiikipainotteinen kapeine muotimaneereineen ja jättää sellaisena
helposti ulkopuolelle. Kaikille viisut ei ole kilpailu vaan eräs katsaus musiikkiin - nimittäin kyllähän täälläkin menestysaspekti on hyvin vahvasti läsnä siinä omaa äänestyspäätöstä tehtäessä.
Happy kirjoitti: 20 Tammi 2023, 23:52 IL:n vakioroskakommentoijat Sirpat & Sepet
Jadine kirjoitti: 21 Tammi 2023, 00:03 kommenteissa taas äänessä varsinaiset asiantuntijat...
yeahyeahfire kirjoitti: 21 Tammi 2023, 01:35 kirjoitettu ihan vaan kuppilalaisia ja muita viisufaneja trollatakseen, vai miten kujalla voi ihminen olla...
Happy kirjoitti: 21 Tammi 2023, 02:19 nää taulapäät on sit niitä jotka käyttää ilmaisäänensä PB:een tai Alexandraan
Viimeksi muokannut ta1ja, 21 Tammi 2023, 10:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
Nekku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3223
Liittynyt: 06 Marras 2017, 10:47

Re: UMK23: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Nekku »

Mun valitus ei ainakaan liittynyt mielipiteisiin kappaleisiin vaan just tuohon negatiivisuuteen mitä noissa kommenteissa esiintyy. Pitäiskö munkin mennä jokaiseen jääkiekko uutiseen haukkumaan ja valittamaan ku ei vois vähempää kiinnostaa mikään jääkiekko? :roll:
Crown the Witch! :twisted:

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13804
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: UMK23: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Nekku kirjoitti: 21 Tammi 2023, 10:06 Mun valitus ei ainakaan liittynyt mielipiteisiin kappaleisiin vaan just tuohon negatiivisuuteen mitä noissa kommenteissa esiintyy. Pitäiskö munkin mennä jokaiseen jääkiekko uutiseen haukkumaan ja valittamaan ku ei vois vähempää kiinnostaa mikään jääkiekko? :roll:
Pitääkö niitä sitten poimia tänne pilkattavaksi, onko se parempi?
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
Jedd
Siemailija
Siemailija
Viestit: 186
Liittynyt: 10 Tammi 2022, 20:48

Re: UMK23: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Jedd »

Happy kirjoitti: 20 Tammi 2023, 21:27
hyvä hyvä, nyt pidetään vaan kaiken maailman Alexandrat & pullapojat poissa ensvuosien Umk-karsinnoista
Juu ei, kyllä umk:ssa täytyy säilyä monipuolisuus. Pullapojat best <3

Avatar
Kasper_
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5773
Liittynyt: 29 Maalis 2022, 22:01
Paikkakunta: Kotka

Re: UMK23: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Kasper_ »

Itse olen jo oppinut, että mielenterveyden kannalta ei kannata kajota Iltalehden (tai Iltasanomien) kommentteihin ollenkaan. Niin kujalla olevaa porukkaa siellä on :roll:
Bejba, it's kajnda krezja :kaunis:

Avatar
Nekku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3223
Liittynyt: 06 Marras 2017, 10:47

Re: UMK23: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Nekku »

ta1ja kirjoitti: 21 Tammi 2023, 10:08
Nekku kirjoitti: 21 Tammi 2023, 10:06 Mun valitus ei ainakaan liittynyt mielipiteisiin kappaleisiin vaan just tuohon negatiivisuuteen mitä noissa kommenteissa esiintyy. Pitäiskö munkin mennä jokaiseen jääkiekko uutiseen haukkumaan ja valittamaan ku ei vois vähempää kiinnostaa mikään jääkiekko? :roll:
Pitääkö niitä sitten poimia tänne pilkattavaksi, onko se parempi?
Olenko muka sanonut noin? Joo ei kiitos, en halua lukea niitä.
Crown the Witch! :twisted:

telelé
Siemailija
Siemailija
Viestit: 112
Liittynyt: 24 Joulu 2019, 20:57

Re: UMK23: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja telelé »

Kasper_ kirjoitti: 21 Tammi 2023, 10:01
korvaboosti kirjoitti: 21 Tammi 2023, 09:20 UMK:n Instassa pyörii uusi koostepätkä musavideoista. Voiskohan tää olla myös esiintymisjärjestys? :mitvit:

1. Benjamin
2. Portion Boys
3. Keira
4. Robin
5. Käärijä
6. KUUMAA
7. Lxandra
Toivottavasti ei. Olisi jotenkin todella outoa jättää balladi viimeiseksi ja Robin ja Käärijä peräkkäin :shock:
Ei tuo nyt niin outoa ole, varsinkin näin tämmöisenä bilevuonna. UMK on bileet jossa Lxandra on illan viimeiset hitaat kuten perinteisessä discossa. Ja mitä Robiniin ja Käärijään tulee, pääsepäähän heitä vertailemaan oikein kunnolla toisiaan vastaan kun kerran suosikkeja ovat (vedonlyönnin suunnalta katsottuna)

korvaboosti
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 546
Liittynyt: 24 Huhti 2006, 23:03

Re: UMK23: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja korvaboosti »

ta1ja kirjoitti: 21 Tammi 2023, 10:05
korvaboosti kirjoitti: 21 Tammi 2023, 09:42 Mä en ole tällaista mentaliteettiä Kuppilan sisällä havainnut ainakaan tänä vuonna :raaps: Ylipäätään sanoisin että keskustelu on keskimäärin huomattavasti asiallisempaa ja analyyttisempaa kuin 15 vuotta sitten.

Itse luin lainaamasi kommentin turhautumisena näihin iltapäivälehtien kommenttikenttien huutelijoihin, jotka vailla asiantuntemusta besserwisseröivät aiheesta kuin aiheesta. Kyse ei siis ole mielipiteen tai suosikin vääryydestä vaan siitä että vedetään kaikki tylsämielisesti lokaan.

Voi olla että kyse aiheellisesti turhautumisesta, mutta sen ilmaiseminen halventamalla muita alentavin termein muutta kritiikin provoksi. Kaikki asiantuntemus ei ole kuppilassa, etenkin musiikkirakkautta on muullakin. Tämän vuoden kattaus on varsin kapeasti listamusiikipainotteinen kapeine muotimaneereineen ja jättää sellaisena
helposti ulkopuolelle. Kaikille viisut ei ole kilpailu vaan eräs katsaus musiikkiin - nimittäin kyllähän täälläkin menestysaspekti on hyvin vahvasti läsnä siinä omaa äänestyspäätöstä tehtäessä.
Happy kirjoitti: 20 Tammi 2023, 23:52 IL:n vakioroskakommentoijat Sirpat & Sepet
Jadine kirjoitti: 21 Tammi 2023, 00:03 kommenteissa taas äänessä varsinaiset asiantuntijat...
yeahyeahfire kirjoitti: 21 Tammi 2023, 01:35 kirjoitettu ihan vaan kuppilalaisia ja muita viisufaneja trollatakseen, vai miten kujalla voi ihminen olla...
Happy kirjoitti: 21 Tammi 2023, 02:19 nää taulapäät on sit niitä jotka käyttää ilmaisäänensä PB:een tai Alexandraan
No joo, nyt kun alleviivasit nämä tietyt kommentit, niin vaikka ovatkin reaktiota umpimielisyyteen (enkä tarkoita tällä tervettä kritiikkiä vaan pelkästään sitä kuulematta paskaa -huutelua) niin pystymme kyllä tällä foorumilla asiallisempaan kommentointiin.

Ja siis musta on pelkästään hienoa että nostat näkökulmaa vuoden tarjonnan yksipuolisuudesta. Tätäkin puolta tarvitaan - ja nimenomaan just analysoiden ja perustellen (kuten tietty mieluusti myös yhtä lailla ne positiiviset kommentit). Aina kiva lukea kommenttejasi :hali:

Avatar
Koirankuonolainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4161
Liittynyt: 25 Tammi 2015, 10:04

Re: UMK23: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Koirankuonolainen »

korvaboosti kirjoitti: 21 Tammi 2023, 09:42 Itse luin lainaamasi kommentin turhautumisena näihin iltapäivälehtien kommenttikenttien huutelijoihin, jotka vailla asiantuntemusta besserwisseröivät aiheesta kuin aiheesta. Kyse ei siis ole mielipiteen tai suosikin vääryydestä vaan siitä että vedetään kaikki tylsämielisesti lokaan.
No tämä. Aina on vain päästävä sanomaan, että 1) Minua ei voisi vähempää kiinnostaa, 2) koko kisan saa lopettaa, koska Minua ei kiinnosta ja Minun mielestäni ei ole mitään turhempaa ja 3) ihan p*kaa kaikki biisit, taas saa hävetä että on suomalainen (vaikka juuri sanoin, että Minua ei kiinnosta enkä ole itse asiassa välttämättä kuunnellut ensimmäistäkään biisiä) :heh:

Joillakin vain tuntuu olevan rakkaana harrastuksenaan asian kuin asian kommentointi vähättelemällä ja mollaamalla, ihan sama mistä on kyse. Paitsi jääkiekko taitaa kyllä olla aika pyhä asia :mitvit:
Suomi voitti rahvahaniänet, Ruočči sud’d’uliston da sen mugah kogo Euroviizut. Neče on viritännyh kummastelendua viizufanoin keskes.

Avatar
Jomard
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 898
Liittynyt: 13 Tammi 2020, 09:00

Re: UMK23: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Jomard »

En millään malttaisi odottaa sitä videota, missä kilpailijat kuulevat ekaa kertaa toistensa biisit, tulisipa pian! :surrur:
Rim-tim-tagi-digi-dim-tim-tagi-digi-dim

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8336
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK23: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Koirankuonolainen kirjoitti: 21 Tammi 2023, 10:33 Paitsi jääkiekko taitaa kyllä olla aika pyhä asia :mitvit:
Ei säästy jääkiekkokaan näiltä asiantuntijoilta. Jokavuotinen valitus aiheesta: 1) Jääkiekko lajina ei ole mitään jalkapallon rinnalla, 2) mitkä piirimestaruuskisat nämäkin ovat ilman parhaita NHL-pelaajia, 3) järjestetään liian usein, kerran neljässä vuodessa olisi parempi tahti, 4) Ei kiinnosta, mutta kommentoinpa kuitenkin, jotta pääsen sanomaan ettei kiinnosta.

Onhan noissa toisaalta ihan asiallisia pointtejakin, mutta kun ne toistuvat kisoista toiseen samanlaisena, ei noita negailijoita ja juhlien pilaajia enää jaksa kuunnella. Ei niiden mestaruuksienkaan voittaminen ole osoittautunut kuitenkaan mitenkään helpoksi. Suomelle ollut sopivan vaikeaa, jotta jännitys ja toiveikkuus on säilynyt.

Off topic, sori siitä.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13804
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: UMK23: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Nekku kirjoitti: 21 Tammi 2023, 10:13 Olenko muka sanonut noin? Joo ei kiitos, en halua lukea niitä.
Viittasi yleisesti niihin poimitoihin joita tänne tehty. Pointtina että jos IL ja IS kommentointi tuntuu tyhmältä niin kannattaako jatkaa sitä täällä? Mutta taisin ilmaista asian liian provosoituneena. Pahoittelut, tyhmää myös se.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
Diva_La_Viva_74
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1441
Liittynyt: 22 Huhti 2010, 07:36

Re: UMK23: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Diva_La_Viva_74 »

Jomard kirjoitti: 21 Tammi 2023, 10:48 En millään malttaisi odottaa sitä videota, missä kilpailijat kuulevat ekaa kertaa toistensa biisit, tulisipa pian! :surrur:
Katridogg lupas, että tulee. Tulee pian ❤️
__________
No rules!- Cha cha cha - See on tee.

Avatar
Creeperqueen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2169
Liittynyt: 20 Huhti 2011, 00:34
Paikkakunta: Lahti

Re: UMK23: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Creeperqueen »

^ Noi on kyllä ihan parhaita videoita. Joka vuosi niistä on löytynyt se yks artisti jonka reaktiot kerää hirveet symppispisteet :surrur:
2024: The Code, 2023: Cha Cha Cha, 2022: In Corpore Sano, 2021: Shum, 2020: Chains On You, 2019: Hatrið mun sigra, 2018: Viszlát nyár, 2017: Line, 2016: LoveWave

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13804
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: UMK23: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

korvaboosti kirjoitti: 21 Tammi 2023, 10:22 :hali:
:hali:

- Ja provosoiduin, pahoittelut edelleen.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
Nekku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3223
Liittynyt: 06 Marras 2017, 10:47

Re: UMK23: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Nekku »

ta1ja kirjoitti: 21 Tammi 2023, 10:52 Viittasi yleisesti niihin poimitoihin joita tänne tehty. Pointtina että jos IL ja IS kommentointi tuntuu tyhmältä niin kannattaako jatkaa sitä täällä? Mutta taisin ilmaista asian liian provosoituneena. Pahoittelut, tyhmää myös se.
Ei se mitään! Kyllähän tämä aihe herättää tunteita.
Crown the Witch! :twisted:

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57786
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: UMK23: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Mä olen jo kasvattanut itselleni jonkinlaisen suodattimen noita Iltapaskojen kommentteja kohtaan. :heh: Muutenkin luen niistä useimmiten vaan ne kolme viimeistä, enkä oikein jaksa enää provosoitua. Kun saisi tällaisen ikään kuin zen-ajatuksen moniin muihinkin asioihin elämässä, niin olisin varsin tyytyväinen. :surrur:
⚰️ R.I.P. Eurovision 🪦

Avatar
Possu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2100
Liittynyt: 25 Kesä 2006, 13:44
Viesti:

Re: UMK23: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Possu »

korvaboosti kirjoitti: 21 Tammi 2023, 09:20 UMK:n Instassa pyörii uusi koostepätkä musavideoista. Voiskohan tää olla myös esiintymisjärjestys? :mitvit:

1. Benjamin
2. Portion Boys
3. Keira
4. Robin
5. Käärijä
6. KUUMAA
7. Lxandra
Mun mielestä tää on hyvä järjestys biiseille ja voisin kuvitella, että tällä järjestyksellä mennään live. Ellei sitten jollain ole The Rasmuksen kaltaista showta, että on pakko laittaa ekaksi.

Tuo Lxandran balladi sopii viimeiseksi. Ei välttämättä sovi jos sen tunkee noiden poprallien keskelle.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57786
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: UMK23: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Mitä enemmän mäkin tuota mahdollista esiintymisjärkkää tarkastelen, niin se vaikuttaa luontevammalta. :peukku: Aluksi olin, et miksi Lxandra lopussa? Kun ennen sitä on monta toisiinsa sulautuvaa biisiä, jotka kaipaisivat erottelua. Mutta sitten tajusin, kun joku kirjoitti siitä illan hitaasta, että tuohan on draaman kaaren osalta aika toimiva ratkaisu. :joojoo:
⚰️ R.I.P. Eurovision 🪦

korvaboosti
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 546
Liittynyt: 24 Huhti 2006, 23:03

Re: UMK23: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja korvaboosti »

Katsotaanpa Spotifyn viikkolistalle! Päivälistallahan saattaa päiväperhotkin pärjätä, mutta viikkolista vaatii jo sitkeyttä. Tässä 13.-19.1.-listan otannassa toki suurin osa on mukana vasta vajaan viikon soitoilla (mikä toisaalta erityisesti erottaa helmet joukosta :joojoo:)

#6 Benjamin (7 päivää)
#9 Keira (7 päivää)
#10 Käärijä (2 päivää)
#25 Robin (4 päivää)
#56 KUUMAA (1 päivä)
#97 Lxandra (3 päivää)

Portion Boys ei vielä tässä otannassa mukana, koska biisi julkaistiin vasta perjantaina.

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4999
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: UMK23: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja toivo »

Ja tässä on Iltalehden tämän vuoden "LEijonat ja lampaat"-arvostelu :eeek:

https://www.iltalehti.fi/musiikki/a/0e3 ... c64f64eb16

Lukittu