Liettua 2023: Monika Linkytė – Stay

Euroviisut 2023 Britanniassa
Lukittu

Monika Linkytė – Stay

*****
15
16%
****
14
15%
***
38
40%
**
24
25%
*
5
5%
 
Ääniä yhteensä: 96

Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3220
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Liettua 2023: Monika Linkytė – Stay

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

En pysty käsittämään tätä. Kuvittelin että jatkoonpääsy johtui pelkästään toisen semin huonosta tasosta, mutta kun tämä vielä finaalissakin sai ihan mukavan kannatuksen sekä tele- että jurypisteissä. :shock:
Ja järkyttävintä on se että tämä pärjäsi paremmin kuin viime vuoden Monika. :shock: :shock:

Ny finaalin aikana mun mielipide vahvistui; Tämä on samanaikaisesti tylsä ja ärsyttävä, eli ansaitsee vain yhden tähden.
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5977
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Liettua 2023: Monika Linkytė – Stay

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

En kyllä minäkään tämän menestystä ymmärrä. Kamala, jankkaava kappale.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
Mintaka
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 860
Liittynyt: 02 Helmi 2021, 22:34

Re: Liettua 2023: Monika Linkytė – Stay

Viesti Kirjoittaja Mintaka »

Minäkin luulin, että tämä olisi päässyt semistään juuri ja juuri jatkoon korkeintaan yhdeksäntenä, mutta ei kun tämä on ollutkin neljäs! :shock:
My anxiety attacks :kisu:

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42034
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Liettua 2023: Monika Linkytė – Stay

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Oliko San Marinolla semissä puhelinäänestys, vai muodostettiinko tulos jotenkin laskennallisesti?

Vaikuttaa siihen kun katselen, mistä Liettua pisteitä sai. Sillä oli semissä kavereita kuitenkin ihan kivasti. Ei kaikkia, mutta tarpeeksi.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33178
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Liettua 2023: Monika Linkytė – Stay

Viesti Kirjoittaja Pete »

Rousku kirjoitti: 14 Touko 2023, 05:57 Oliko San Marinolla semissä puhelinäänestys, vai muodostettiinko tulos jotenkin laskennallisesti?
Ainakin siellä oli puhelinnumerot äänestämiseen. En tiedä, tuliko minimimäärä ääniä kokoon. :miettii: Muistelen, ettei liian pienen äänimäärän tuloksia hyväksytä.
Riskinä seniorilaumat

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10718
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: Liettua 2023: Monika Linkytė – Stay

Viesti Kirjoittaja WildDance »

Täysin ansaittua menestystä laadukkaalle paketille. :joojoo: Minua ei yllätä lainkaan.
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11936
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Liettua 2023: Monika Linkytė – Stay

Viesti Kirjoittaja sziget »

This time oli suosikki-inhokkini 2015. Vaidasin kuolematon laini "People, if you feel the love, raise your hands up in the air!" oli kauan allekirjoitukseni Kuppilassa. :sekava: Monikan paluu oli siis iloinen asia. :joojoo:

Yllättäen sävelmä onnistui liikuttamaan, vaikka esitys ryhmähaleineen oli imelä. Lopulta arvostin enemmän Viroa, joka oli myös WhatsApp-ryhmämme suosikki. Mukavaa silti että Liettuakin menestyi. Sama sijoitus kuin puntarissani.
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Avatar
Hapa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1965
Liittynyt: 02 Tammi 2008, 23:17
Paikkakunta: Pori

Re: Liettua 2023: Monika Linkytė – Stay

Viesti Kirjoittaja Hapa »

Eikö tämä Liettuan Henna Ylilauri tosiaan saa mitään kunnollista biisiä laulettavakseen? Todella onneton kyhäelmä, samoin kuin se 2015 viisukin, joka oli superrasittava renkutus. Tämä sen sijaan oli vain tylsä, ei voi puhua edes sävellyksestä. Hukkaan heitetty finaalipaikka. :niinpa:
"Olen huomannut nuorten naislaulajien laulavan pikkutytön äänellä. Heitä ei erota toisistaan eikä lauluista jää mitään mieleen. Minun nuoruudessani artisti ei päässyt levyttämään, jos hän ei osannut tulkita." -Anneli Sari-

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16997
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Liettua 2023: Monika Linkytė – Stay

Viesti Kirjoittaja Happy »

Pidin tätä koko kevään aikana yhtenä vuoden pahnan pohjimmaisista, tää tuntu niin turhanpäiväiseltä ettei tätä jaksanut edes kuunella, pidin tätä ilmiselvänä karsiutujana ja olin sen suhteen toiveikaiskin

Mut sit koitti viisulive: aloin ymmärtämään tän päälle enemmän ja tän finaalinpääsykin oli enempi mieleinen ku ikävä asia.
Fiinaalin tuloksiakin pidin hyväksyttävänä, ihan senkin puolesta että #teamBaltia jne
Varsinaisesti vasta viisujen jälkeen oon oppinut rakastamaan tätä, toi viisulive soinut mulle yllättäen eniten :sekava:
Harvoin mikään kahden tähden biisi onnistuu nousemaan viiden tähden suosikiks, oon tullu siihe tuloksee et kyl tää on Liettuan kaikkien aikojen paras viisu, ihana Monika <3
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10718
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: Liettua 2023: Monika Linkytė – Stay

Viesti Kirjoittaja WildDance »

Tämä on kyllä huikea. Livestä menee kylmät väreet. Tässä on jotain todella voimakasta. Itsekin pidin ensikuunteluilla kovin tavallisena balladina, mutta nyt tämä kolkuttelee jo top kolmen kärkeä puntarissani. Liettuan kaikkien aikojen toiseksi paras viisu Ievan When We’re Oldin jälkeen, mikä on kaikkien aikojen paras viisu. <3

Monikassa on myös jotain todella pidettävää! Niin kun yleensäkin baltialaisissa (paitsi se Liis Lemsalu). Alikaankin jotenkin ihastuin persoonana, vaikka en biisistä tykännytkään.
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Avatar
Kasper_
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5396
Liittynyt: 29 Maalis 2022, 22:01
Paikkakunta: Kotka

Re: Liettua 2023: Monika Linkytė – Stay

Viesti Kirjoittaja Kasper_ »

Minäkin olen alkanut harkita tämän nostamista puntarilla sillä enää tämä ei tunnu yhtä lattealta kuin tähän asti vaan tässä on oikeasti hyvä tunnelma ja live oli onnistunut. Monika on kyllä upea laulaja ollut koko ajan ja muutenkin todella mukavan oloinen persoona <3
Bejba, it's kajnda krezja :kaunis:

Lukittu