MF23: deltävling 4 Malmö 25.2.

Euroviisut 2023 Britanniassa

Suosikkisi Malmössä?

Kiana – Where did you go
10
8%
Signe & Hjördis – Edelweiss
9
7%
Smash Into Pieces – Six feet under
42
32%
Mariette – One day
10
8%
Emil Henrohn – Mera mera mera
18
14%
Axel Schylström – Gorgeous
3
2%
Loreen – Tattoo
38
29%
 
Ääniä yhteensä: 130

Avatar
ESC_Hullu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7169
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: MF23: deltävling 4 Malmö 25.2.

Viesti Kirjoittaja ESC_Hullu »

On hieno ,mutta jotenkin jättää vähän kylmäksi mitä Euphoria ei kyllä tehny. En oo vielä kuullu biisiä kokonaan
Viimeksi muokannut ESC_Hullu, 25 Helmi 2023, 11:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Einingia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1732
Liittynyt: 13 Touko 2014, 12:20

Re: MF23: deltävling 4 Malmö 25.2.

Viesti Kirjoittaja Einingia »

Loreen on hyvä laulaja ja esiintyjä, joten hän tulee kiekumaan keskinkertaista kappaletta lattialla kierien. Kun tajutaan, että se ei riitä, pitää tehdä joku ihmeellinen nouseva lavarakennelma, että lattialla kierimisessä on jotain pointtia.

En suostu kuuntelemaan vapaaehtoisesti tuota kappaletta. Radiosta vaihtuu heti kanava, kun alkaa siellä soida.
Boikotoin vuoden 2024 viisuja. EBU on munaton, siksi Suomi tuo munan mukanaan! #farkkumuna #jegg

Avatar
ESC_Hullu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7169
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: MF23: deltävling 4 Malmö 25.2.

Viesti Kirjoittaja ESC_Hullu »

jos on lähdetty tekee jotakin yli hienoo ja lopputulos on kylmä,niin voi tulla Berellit viisuissa .

Avatar
hercules
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2105
Liittynyt: 12 Touko 2018, 21:06

Re: MF23: deltävling 4 Malmö 25.2.

Viesti Kirjoittaja hercules »

Vaikuttava tuo Loreen. Kuin myrsky mikä on Loreenin ympärillä. Biisinä ei Euphoria, mutta Loreenin ja Ruotsin kohdalla tämä keskinkertaisuus jopa toimii. Ei yritetä biisissä niin paljon kuin lavan "ylösajossa". Olen kyllä pitänyt siitä mihin suuntaan viisut ovat menneet, missä kansainvälinen radiopoppis ei ole selvä voittaja vaan kieli ja kulttuuri menee sen edelle. Mutta Ruotsi menee vastavirtaan ja tuo näitä maailmaa syleileviä poppiksia viisuihin. Tämä osaltaan ärsyttää mutta kai se on jo ruotsalaisten DNA:ssa.
Nyt ne verhot kii

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57783
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: MF23: deltävling 4 Malmö 25.2.

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Loreenin tämänkertainen ei ole kuulostanut pätkien perusteella niinkään tanssipopilta vaan enempikin Coldplayltä. :miettii: :mrgreen:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

poika90
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3894
Liittynyt: 03 Helmi 2016, 13:24
Paikkakunta: OULU

Re: MF23: deltävling 4 Malmö 25.2.

Viesti Kirjoittaja poika90 »

Serduchka kirjoitti: 24 Helmi 2023, 23:37 Ei mikään ylivoimainen ovensuuvoitto Loreenille. :shock:
Ei syytä huoleen silloin, kun Loreen kilpaili Euphorialla hän tuli ovensuu kyselyssä 2.
Miksi se yleisöä kiittelee, kun raadithan sen voiton varmisti. :heh:

poika90
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3894
Liittynyt: 03 Helmi 2016, 13:24
Paikkakunta: OULU

Re: MF23: deltävling 4 Malmö 25.2.

Viesti Kirjoittaja poika90 »

hercules kirjoitti: 25 Helmi 2023, 12:40 Vaikuttava tuo Loreen. Kuin myrsky mikä on Loreenin ympärillä. Biisinä ei Euphoria, mutta Loreenin ja Ruotsin kohdalla tämä keskinkertaisuus jopa toimii. Ei yritetä biisissä niin paljon kuin lavan "ylösajossa". Olen kyllä pitänyt siitä mihin suuntaan viisut ovat menneet, missä kansainvälinen radiopoppis ei ole selvä voittaja vaan kieli ja kulttuuri menee sen edelle. Mutta Ruotsi menee vastavirtaan ja tuo näitä maailmaa syleileviä poppiksia viisuihin. Tämä osaltaan ärsyttää mutta kai se on jo ruotsalaisten DNA:ssa.
Mutta radiopoppishan on just Ruotsalaista musakulttuuria, jos mikä.
Miksi se yleisöä kiittelee, kun raadithan sen voiton varmisti. :heh:

Avatar
hercules
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2105
Liittynyt: 12 Touko 2018, 21:06

Re: MF23: deltävling 4 Malmö 25.2.

Viesti Kirjoittaja hercules »

Se ehkä siinä Ruotsin musakulttuurissa ärsyttääkin :roll:
Nyt ne verhot kii

Jennifer
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 208
Liittynyt: 27 Tammi 2023, 14:36

Re: MF23: deltävling 4 Malmö 25.2.

Viesti Kirjoittaja Jennifer »

Huhhuh! Mielestäni tässä on Melodifestivalenin voittaja! Miksipä ei voisi jopa viisutkin voittaa. :kups: Jo pelkkien perunaversioiden perusteella tämä aiheuttaa kylmiä väreitä.



Avatar
hercules
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2105
Liittynyt: 12 Touko 2018, 21:06

Re: MF23: deltävling 4 Malmö 25.2.

Viesti Kirjoittaja hercules »

Ai kauhea kun aloin miettimään jos tuo hökötys pettäisi ja Loreen jäisi tuon alle. Ahtaanpaikan kammoisellekin hieman tulee ahdistusta tuosta :shock:
Nyt ne verhot kii

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4937
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: MF23: deltävling 4 Malmö 25.2.

Viesti Kirjoittaja toivo »

Entä jos tuossa käy kuin Suomen kuutiolle. Liverpool ei pystykään toteuttamaan tuota. Vie ihan hirveästi tilaa tuo katosta roikkuva juttu ja painaakin varmaan aika paljon. Tai mistä minä tiedän mistä tuo on valmistettu? ehtiikö tuon raahata lavalle 30 sekunnissa. Vai roikkuuko se siellä koko lähetyksen ajan?

AX + X0
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1127
Liittynyt: 01 Tammi 2013, 19:34

Re: MF23: deltävling 4 Malmö 25.2.

Viesti Kirjoittaja AX + X0 »

toivo kirjoitti: 25 Helmi 2023, 15:02 Entä jos tuossa käy kuin Suomen kuutiolle. Liverpool ei pystykään toteuttamaan tuota. Vie ihan hirveästi tilaa tuo katosta roikkuva juttu ja painaakin varmaan aika paljon. Tai mistä minä tiedän mistä tuo on valmistettu? ehtiikö tuon raahata lavalle 30 sekunnissa. Vai roikkuuko se siellä koko lähetyksen ajan?
Hei kyseessä on Ruotsi. Vaikka haluaisivat tuoda eläintarhan lavalle, niin se pannaan kyllä onnistumaan.
” Tämä kappale on todella erilainen, ainutlaatuinen ja persoonallinen, ja se onnistuu todella erottumaan massasta.”

- Viisu-Alno kuvaillessaan Kyprosen kappaletta 24.3.2023

Avatar
Carboni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1497
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 23:27

Re: MF23: deltävling 4 Malmö 25.2.

Viesti Kirjoittaja Carboni »

hercules kirjoitti: 25 Helmi 2023, 14:59 Ai kauhea kun aloin miettimään jos tuo hökötys pettäisi ja Loreen jäisi tuon alle. Ahtaanpaikan kammoisellekin hieman tulee ahdistusta tuosta :shock:
https://mobile.twitter.com/Artikazen/st ... W5-5stAAAA

Jätän tämän vain tähän...
2024 Rim Tim Tagi Dim 2023 Cha Cha Cha 2022 Die Together, 2021 Dark Side, 2020 Tears Getting Sober, 2019 Hatrid Mun Sigra, 2018 Higher Ground,
2017 City Lights, 2016 Hear Them Calling, 2015 Grande Amore, 2014 Something Better

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4937
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: MF23: deltävling 4 Malmö 25.2.

Viesti Kirjoittaja toivo »

Carboni kirjoitti: 25 Helmi 2023, 15:06
hercules kirjoitti: 25 Helmi 2023, 14:59 Ai kauhea kun aloin miettimään jos tuo hökötys pettäisi ja Loreen jäisi tuon alle. Ahtaanpaikan kammoisellekin hieman tulee ahdistusta tuosta :shock:
https://mobile.twitter.com/Artikazen/st ... W5-5stAAAA

Jätän tämän vain tähän...

Hei nyt oikeesti! :eeek:

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57783
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: MF23: deltävling 4 Malmö 25.2.

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Carboni kirjoitti: 25 Helmi 2023, 15:06 https://mobile.twitter.com/Artikazen/st ... W5-5stAAAA

Jätän tämän vain tähän...
No heh heh. :)
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Silirimpsis
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 938
Liittynyt: 18 Tammi 2010, 17:55
Paikkakunta: Waterloo

Re: MF23: deltävling 4 Malmö 25.2.

Viesti Kirjoittaja Silirimpsis »

No voi tsiisus, nyt on kyllä niin kova biisi Loreenilla, että! Ilman muuta potentiaalisin viisuvoittaja tähän mennessä kuulluista. Käärijä olkoon sitten hyvä kakkonen.
Somewhere in her smile she knows

Avatar
Zera
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3741
Liittynyt: 19 Heinä 2006, 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: MF23: deltävling 4 Malmö 25.2.

Viesti Kirjoittaja Zera »

En mäkään ihmettelisi, jos Loreen voittaisi taas. Biisi on sittenkin hyvä, mutta tuosta esityksestä en varmaan kokonaisenakaan niin tykkää. Liian taiteellinen ja mun mielestä tärkein osa eli biisi saattaa jäädä vähän liian taustalle. Hyvinhän Loreen varmasti tanssii ja laulaa, mutta itse tykkään simppelimmistä jutuista laulukilpailun esityksissä.

Avatar
Samiasd
Pelinhoitaja
Pelinhoitaja
Viestit: 14531
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: MF23: deltävling 4 Malmö 25.2.

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

Hanhis kirjoitti: 24 Helmi 2023, 15:09 Äh, minusta Loreenin pätkä vaikuttaa hankalalta ja vaisulta. Siellä se laulaen kökkii ja kökkii laulaen... äh äh äh...
Einingia kirjoitti: 25 Helmi 2023, 00:06 Tai sitten tylsä ja tekotaiteellinen ei pure toivotulla tavalla.
Teräsbekoni kirjoitti: 25 Helmi 2023, 01:00 Minä en kyllä onnistu kuulemaan Loreenin biisissä mitään erikoista! :eiei: Äkkiseltään on vaikea keksiä mitään geneerisempää koukkua kuin tuollainen you-u-uuu, ja siitä tulee lähinnä mieleen Euphorian jälkeiset vuodet, kun azerbaidžanit sun muut yrittivät liukuhihnalta tehtailla samanlaisia biiseihinsä. Olen elätellyt toiveita, että biisin loppupuolella alkaisi se elämän räjäyttävä tanssikomppi, mutta noissa vuotaneissakaan pätkissä sellaisesta ei ole kyllä ollut merkkejä (tuo pompöösi fantasialeffakomppi ei riitä sellaiseksi).
iiiduli kirjoitti: 25 Helmi 2023, 02:27 Loreenin viisuvoitto toistamiseen olisi kyllä kieltämättä maailman suurin antikliimaksi. :niinpa: Keksikää Ruotsi pliis jotain uutta joskus.
Ansarin kirjoitti: 25 Helmi 2023, 03:49 Mun mielestä Loreenin pätkä kuulostaa tylsältä, ei jäänyt mitään mieleen. Visuaalisesti toki hieno (mutta vähän tarpeeton kiemurteluelementti)
Renaissancefire kirjoitti: 25 Helmi 2023, 07:17 Loreenin biisi ei vaikuta kovin erityiseltä. Esitys on tyylikäs, mutta ei oikein jaksa kiinnostaa tällaiset enää, ei aiheuta mitään sen kummempia tuntemuksia kuin että jaa'a, taas tällainen moderni, epäkiinnostava täydellisyys Ruotsista.
Einingia kirjoitti: 25 Helmi 2023, 11:24 Loreen on hyvä laulaja ja esiintyjä, joten hän tulee kiekumaan keskinkertaista kappaletta lattialla kierien. Kun tajutaan, että se ei riitä, pitää tehdä joku ihmeellinen nouseva lavarakennelma, että lattialla kierimisessä on jotain pointtia.

En suostu kuuntelemaan vapaaehtoisesti tuota kappaletta. Radiosta vaihtuu heti kanava, kun alkaa siellä soida.
Täällä se lokakampanja vaan pyörii! Miten te kehtaatte kritisoida pyhää lehmää Loreenia? Missä puolustajat ovat nyt? WildDance?! Jennifer? Haloo!! :megafoni:
kapineiti kirjoitti: 25 Helmi 2023, 03:01Se joku kuppilasta oli oikeassa siinä, että Loreen on kyllä tyrkkyynsä nähden ylihypetetty.
Kiitos. :hali:
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8236
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: MF23: deltävling 4 Malmö 25.2.

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Joo, ei toi Loreeni tehnyt minuunkaan oikein vaikutusta, ei esitys, eikä biisi, mutta enhän minä aina olekaan ymmärtänyt Voittajia.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10842
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: MF23: deltävling 4 Malmö 25.2.

Viesti Kirjoittaja WildDance »

^^ Minun kommenttiin vaikutti vain se fakta, että sinä olit kuunnellut kappaleen kokonaisena ja me muut vasta pätkät. :joojoo: Ilmoitin vain, että en huolestuisi sinun kommenttien kohdalla, koska makumme ei muutenkaan aina kohtaa Melloissa. Kyseessä ei ollut mikään loanheitto tai hyökkäys. Ihan vain ilmaisin, että en huolestu sinun kuvailujen perusteella. En myöskään väittänyt, että olet väärässä. Puhuin vain omasta näkökulmasta ja mihin minä uskon.

Minulla ei ole mitään eriäviä mielipiteitä vastaan, enkä aio jokaista Loreeniin negatiivista kommenttia kommentoida. Tuossa oli vain tuo asettelu sellainen, että sinulla oli meitä muita kohtaan enemmän tietoa ja halusin sanoa, että se ei saa minua vielä huolestuneeksi. Minusta kommenttini oli asiallinen ja ei mikään suora hyökkäys sinua kohtaan. Fakta vain on se, että toisten käyttäjien kanssa maut kohtaa paremmin. Jos vaikka Aleksi kritisoi jotain biisiä etukäteen, niin saatan huolestua, koska Aleksilla ja minulla kohtaa usein suosikit ja inhokit.
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17124
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: MF23: deltävling 4 Malmö 25.2.

Viesti Kirjoittaja Happy »

Ymmärsin ite mitä WD ajoi takaa tolla, esim jos raatialueelta MuumiAnkka ja teemuus ja Mih hypettäis jotai biisii ennakkoon nii voisin jo ennakkoon varautuu et tulee itselleni vähän vastenmielinen musiikkikokemus
Kun taas bekonin, ompun ja Ratamon hypetyksistä tietää että tulossa vuosisadan bänger

Mut omasta puolestani voin sanoo että oon lukenu Samiasdin melloennakkokommentit isolla mielenkiinnolla sillä usein ne pitäneet paikkaansa ja viisuasioissa makumme on aikalailla samanlainen :peukku:
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
ESC_Hullu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7169
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: MF23: deltävling 4 Malmö 25.2.

Viesti Kirjoittaja ESC_Hullu »

Esityksen kiemurtelu myrskytaustat ja tunnelma tuo mieleen serbialaisen Milica Pavlovic feat albino - seceru. oisko otettu ideaa tosta( toki biisi erilainen ja kiemurtelukin serbialaisella hiukan seksikkäämpää)

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17124
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: MF23: deltävling 4 Malmö 25.2.

Viesti Kirjoittaja Happy »

ESC_Hullu kirjoitti: 25 Helmi 2023, 20:04 Esityksen kiemurtelu myrskytaustat ja tunnelma tuo mieleen serbialaisen Milica Pavlovic feat albino - seceru. oisko otettu ideaa tosta( toki biisi erilainen ja kiemurtelukin serbialaisella hiukan seksikkäämpää)
Joo se on B Ä N G E R
Balkanit vois pelata viisuissa rohkeammin tolla seksillä, sillä se siellä osataan
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17124
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: MF23: deltävling 4 Malmö 25.2.

Viesti Kirjoittaja Happy »

Loreen oli ilmiömäinen :kups: parasta mitä Ruotsi on tarjonnut viisupöytään sitten Månsin
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11330
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: MF23: deltävling 4 Malmö 25.2.

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

Ketä Loreen? Kyllä Smash Into Pieces oli minun voittajani tästä erästä. :tapu: Suora finaalipaikka yllätti positiivisesti, sillä olin varma, etteivät pääsisi edes Andraan. :D
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

Avatar
Aleksi
Majakanvartija
Majakanvartija
Viestit: 20632
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: MF23: deltävling 4 Malmö 25.2.

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Teräsbekoni kirjoitti: 25 Helmi 2023, 23:35 Ketä Loreen? Kyllä Smash Into Pieces oli minun voittajani tästä erästä. :tapu:
Smash Into Pieces oli todella kova, joo. :joojoo:

SIP 5 tähteä, Edelweiss 5 tähteä, Kiana 5 tähteä. Loreenkin saattaa mennä viiteen, sillä olihan tuo nyt älyttömän suuri biisi. Varmaan voittaa, muttei ihan yhtä ylivoimaisesti kuin Käärijä.
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13781
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: MF23: deltävling 4 Malmö 25.2.

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Loreen oli upea. Kertakaikkian. Pakko voittaa koko MF. Aivan omaa luokkaansa. :uujee:
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
-kaitsu87-
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7209
Liittynyt: 04 Huhti 2009, 06:09
Paikkakunta: Pori

Re: MF23: deltävling 4 Malmö 25.2.

Viesti Kirjoittaja -kaitsu87- »

Paras semi & selvästi! Smash Into Pieces & Loreen <3. Varsinkin ensinmainittu oli mahtava! <3. Tuskin pärjää finaalissa. Mariette olisi saanut jäädä ulos jopa andrasta! Ehdottomasti hänen heikoin biisinsä tämä One day.

:ruotsi: :ruotsi: :ruotsi: :ruotsi: :ruotsi:
Smash Into Pieces - Six feet under
Loreen - Tattoo

:ruotsi: :ruotsi: :ruotsi: :ruotsi:
Kiana - Where did you go
Axel Schylström - Gorgeous

:ruotsi: :ruotsi: :ruotsi:
Emil Henrohn - Mera mera mera

:ruotsi: :ruotsi:
Sigrid & Hjördis - Edelweiss
Mariette - One day
Viimeksi muokannut -kaitsu87-, 26 Helmi 2023, 00:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nyt lähden tanssimaan
Niinku cha cha cha
Enkä pelkääkään tätä maailmaa
Niinku cha cha cha
Kun mä kaadan päälleni samppanjaa

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33235
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: MF23: deltävling 4 Malmö 25.2.

Viesti Kirjoittaja Pete »

Ylen lähetyksessä ei näkynyt äsken mitään ongelmaa Loreenin esityksessä? Oliko leikattu pois? :mitvit:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Haksis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1963
Liittynyt: 27 Joulu 2007, 18:04
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: MF23: deltävling 4 Malmö 25.2.

Viesti Kirjoittaja Haksis »

Oli kyllä Loreen hyvä! En usko voittoon Poolissa jos pääsee, mutta todella korkealla!! :tapu:

BC-Kopio ja Mera Mera oli hyviä tänään :peukku:

Lukittu