UMK23: Keira – No business on the dancefloor

Euroviisut 2023 Britanniassa

Keira – No business on the dancefloor

*****
33
16%
****
88
43%
***
65
31%
**
16
8%
*
5
2%
 
Ääniä yhteensä: 207

Avatar
kapineiti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3349
Liittynyt: 02 Helmi 2021, 21:53
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: UMK23: Keira – No business on the dancefloor

Viesti Kirjoittaja kapineiti »

Vahvan kuuloinen ja näköinen paketti livenäkin. Mikäli Käärijää ei tänä vuonna olisi, niin tämän lähettäisin erittäin mielelläni. Harmi, että tuli jo heitettyä oma veikkausrivistö tuloksista, sillä povaan tällä hetkellä Keiralle hopeaa.
Smash your competition, baby
Show us some good entertainment
Victory's your only payment
Gladiator, gladiator

murka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2630
Liittynyt: 08 Loka 2008, 16:31

Re: UMK23: Keira – No business on the dancefloor

Viesti Kirjoittaja murka »

Keira täyttänyt vasta 18 ja tämä on hänen ensimmäinen singlensä. Keiralle on koko maailma auki. Toivon hänen jäävän nyt hittinikkarien mieleen tai jäävän viimeistään finaalin jälkeen ja sitten…

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: UMK23: Keira – No business on the dancefloor

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

kapineiti kirjoitti: 23 Helmi 2023, 23:40 Harmi, että tuli jo heitettyä oma veikkausrivistö tuloksista, sillä povaan tällä hetkellä Keiralle hopeaa.
Jos meinaat WAtWia, niin niitä rivejään saa kyllä muokata deadlineen asti. :supati:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
kapineiti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3349
Liittynyt: 02 Helmi 2021, 21:53
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: UMK23: Keira – No business on the dancefloor

Viesti Kirjoittaja kapineiti »

^ Ah, en muistanutkaan tämmöistä. :mrgreen: Kiitti!
Smash your competition, baby
Show us some good entertainment
Victory's your only payment
Gladiator, gladiator

poika90
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3806
Liittynyt: 03 Helmi 2016, 13:24
Paikkakunta: OULU

Re: UMK23: Keira – No business on the dancefloor

Viesti Kirjoittaja poika90 »

murka kirjoitti: 23 Helmi 2023, 23:44 Keira täyttänyt vasta 18 ja tämä on hänen ensimmäinen singlensä. Keiralle on koko maailma auki. Toivon hänen jäävän nyt hittinikkarien mieleen tai jäävän viimeistään finaalin jälkeen ja sitten…
Kompaan. Näen Keirassa niin hienon tulevaisuuden viisuedustajan.
Miksi se yleisöä kiittelee, kun raadithan sen voiton varmisti. :heh:

murka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2630
Liittynyt: 08 Loka 2008, 16:31

Re: UMK23: Keira – No business on the dancefloor

Viesti Kirjoittaja murka »

poika90 kirjoitti: 24 Helmi 2023, 13:52
murka kirjoitti: 23 Helmi 2023, 23:44 Keira täyttänyt vasta 18 ja tämä on hänen ensimmäinen singlensä. Keiralle on koko maailma auki. Toivon hänen jäävän nyt hittinikkarien mieleen tai jäävän viimeistään finaalin jälkeen ja sitten…
Kompaan. Näen Keirassa niin hienon tulevaisuuden viisuedustajan.
Näin minäkin asian näen. Antaa nyt Keiran nauttia esiintymisestä ilman turhaa stressiä. Tämä UMK23-matka on taatusti ollut hänelle hyvä opintomatka vastaisuuden varalle.

Avatar
Requel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7574
Liittynyt: 29 Syys 2016, 13:32

Re: UMK23: Keira – No business on the dancefloor

Viesti Kirjoittaja Requel »

Mä oon tullut siihen lopputulokseen, että Keira on paras! :uujee: Uniikki, ammattitaitoinen ja visuaalisesti sykähdyttävä. Tyylikäs. Mulle Käärijän raiskasi ylikiimaiset fanit ja kamala kässäluokkalavaste.
DöNT jy KNooYH???????
THat JY GÄT mIiiIIih??????????
That jy GÄT MiIIii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je Miii mIi mIIi EeeeHH???????!?!?!?!?!?

Avatar
Nekku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2962
Liittynyt: 06 Marras 2017, 10:47

Re: UMK23: Keira – No business on the dancefloor

Viesti Kirjoittaja Nekku »

Täytyy myöntää, että tykkään Keirasta niin paljon, että ehkä en nyt niin hirveän pettynyt olisi, jos tämä "vahingossa" voittaisikin. :puna:
"Kyllä tämä minun puolestani saa Lissaboniin lähteä." (TomppaJr)

I, I, I know you're living a lie
I, I, I see the scars in your eyes

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42044
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: UMK23: Keira – No business on the dancefloor

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Näytti kyllä klipin perusteella yllättävän ammattitaitoiselta jo. :shock: On sitä heikompaakin popparia viisuissa nähty ja kuultu. Mielenkiintoista nähdä, miten ura tästä urkenee.
Rise, angel, shine, love!

poika90
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3806
Liittynyt: 03 Helmi 2016, 13:24
Paikkakunta: OULU

Re: UMK23: Keira – No business on the dancefloor

Viesti Kirjoittaja poika90 »

murka kirjoitti: 24 Helmi 2023, 15:58
poika90 kirjoitti: 24 Helmi 2023, 13:52

Kompaan. Näen Keirassa niin hienon tulevaisuuden viisuedustajan.
Näin minäkin asian näen. Antaa nyt Keiran nauttia esiintymisestä ilman turhaa stressiä. Tämä UMK23-matka on taatusti ollut hänelle hyvä opintomatka vastaisuuden varalle.

Kyllä ja tulevaisuudessa kun meillä UMK kasvaa ja pop shown osaaminen esityksissä kehittyy niin sit yllätetään viisuissa kaikki Keiralla ja hyvälla biisillä.
Miksi se yleisöä kiittelee, kun raadithan sen voiton varmisti. :heh:

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42044
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: UMK23: Keira – No business on the dancefloor

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Rousku kirjoitti: 24 Tammi 2023, 07:18 Taisin jotenkin tajuta tämän. :shock: Ei siis sillä lailla, että suuresti itse pitäisin, mutta nyt tämä kuulostaa siltä, että voisi jonkun tunnetun typykän julkaisemana olla isompikin hitti.
Ja tällä en sitten tarkoita, että Keira esittäisi tämän jotenkin surkeasti, päinvastoin ainakin illan kenraali antoi oikein hyvän vaikutelman. Vaan ihan vain sitä, ettei ole tunnettu. Ainakaan vielä.
Saturnus Psycho kirjoitti: 12 Helmi 2023, 15:36 ^ Keira taitaa olla nuoremman väen suosikki, eli tiktok-ikäpolvi tykkää tästä eniten.
Jos nuorisolaiset äänestävät paljon, saattaa moni aikuinen yllättyä kuinka korkealle tämä voikaan päästä.
Sama vaikutelma täällä, eli vastaanottavaisin yleisö on esim. kuppilan keski-ikää nuorempaa, eikä youtube ole se kanava, jonka kautta musa kuunneltaisiin.

Itsekin mietin samaa mitä ketjussa: Millaista ja etenkin minkäkielistä (ja sen myötä mille yleisölle) suunnattua musaa Keira jatkossa tekee. Onko siis edelleen niin, että nuorille(kin) pitäisi tehdä suomenkielistä?
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Einingia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1732
Liittynyt: 13 Touko 2014, 12:20

Re: UMK23: Keira – No business on the dancefloor

Viesti Kirjoittaja Einingia »

Ei tarvitse tehdä suomeksi, mutta kun englanninkielisessä musiikissa kilpakumppaneina on koko maailman keirat ja robinit. Ei tarvitse kuunnella kotimaista kaurapuuroversiota.

Tämä ei ole kaurapuuroa.
Boikotoin vuoden 2024 viisuja. EBU on munaton, siksi Suomi tuo munan mukanaan! #farkkumuna #jegg

murka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2630
Liittynyt: 08 Loka 2008, 16:31

Re: UMK23: Keira – No business on the dancefloor

Viesti Kirjoittaja murka »

Eihän Almakaan taipunut tekemään suomeksi musiikkia jos oikein muistan. Toki Suomea kuohuttanut Kesärata-rap oli suomeksi.

Keiralla on valtavasti potentiaalia. Nyt hän saa sitä näkyvyyttä. Tämä on hänen ensimmäinen sinkkubiisinsä eli vaikka alussa ihmettelin Harry Potterin ilmestymistä sanoitukseen niin kyllä tätä kuuntelee mielellään Keiran laulun ansiosta.

Olen törmännyt monen ulkomaalaisen kohdalla siihen, että puhallinsoittimet ovat suunnilleen vain ukrainalaisten juttu. Peruskoulussahan jokaisen pitää oppia soittamaan auttavasti nokkahuilua. Meilläkin omaksi ostetut nokkahuilut ovat pestyinä ja olen pohtinut, että ilkeääkö toisen suussa ollutta nokkahuilua viedä kirpputorille tai Ukraina-keräykseen?

Äkkiäkös Keira tuon huiluasian selittää ja laulaa vaikka kappaleen Tein minä pillin pajupuusta. Onhan Vesa-Matti Loiri edustanut Suomea kappaleella huilumies.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42044
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: UMK23: Keira – No business on the dancefloor

Viesti Kirjoittaja Rousku »

^ Niin joo, jos biisissä kuuluvatkin nokkahuilutraumat! (Milloin tuo nokkispakko lienee tullut? Minun aikaani pimputettiin kellopelejä.)
Rise, angel, shine, love!

murka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2630
Liittynyt: 08 Loka 2008, 16:31

Re: UMK23: Keira – No business on the dancefloor

Viesti Kirjoittaja murka »

Rousku kirjoitti: 25 Helmi 2023, 14:18 ^ Niin joo, jos biisissä kuuluvatkin nokkahuilutraumat! (Milloin tuo nokkispakko lienee tullut? Minun aikaani pimputettiin kellopelejä.)
Kyllä nokkahuilu on hygieenisempi kuin minun kouluaikojani melodica, ilmeisesti DDR-tuotantona peruskouluihin aikoinaan hankittuina. Kun sama soittopeli kulkee oppilaan suusta suuhun suunnilleen siten, että pahimmat syljet pyyhitään päältä, niin oliko mikään ihme että oli jatkuvasti flunssassa?

Omat räkätautini muistaen olin kärppänä ostamassa jälkeläisillesi nokkahuilut. Jos olisi ostanut vain yhden, niin siitä olisi tullut valitusta. Siispä isompi sai opettaa pienemmälle siinä samalla nokkahuilunsoittoa. Ja tosiaankin pesin nokkahuiluja ahkerasti jälkeläisten kouluaikoina ja kielsin antamasta omaa nokkahuilua toisen suuhun.

AX + X0
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1080
Liittynyt: 01 Tammi 2013, 19:34

Re: UMK23: Keira – No business on the dancefloor

Viesti Kirjoittaja AX + X0 »

Keirassa on kyllä ainekset ihan kansainvälisen tason staraksi. Toki kilpailu on erittäin kovaa, eikä tämän tason biisillä vielä maailmaa valloiteta. Biisien pitää olla jatkossa vielä kovempia. Keirassa artistina on ihan kaikki tarvittava talentti.

Hienoa olisi saada Keira vielä joku päivä mukaan uudelleen UMK:hon, mutta tuskin ainakaan hetkeen on tulossa kun ura on nyt potkaistu käyntiin.

Mitä tulee tohon ”Harry Potter”-kohtaan sanoituksessa, niin omasta mielestäni se on ihan hauska. Antaa vähän särmää muuten suht geneeriseen tanssipoppikseen.
” Tämä kappale on todella erilainen, ainutlaatuinen ja persoonallinen, ja se onnistuu todella erottumaan massasta.”

- Viisu-Alno kuvaillessaan Kyprosen kappaletta 24.3.2023

murka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2630
Liittynyt: 08 Loka 2008, 16:31

Re: UMK23: Keira – No business on the dancefloor

Viesti Kirjoittaja murka »

Nekku kirjoitti: 24 Helmi 2023, 22:28 Täytyy myöntää, että tykkään Keirasta niin paljon, että ehkä en nyt niin hirveän pettynyt olisi, jos tämä "vahingossa" voittaisikin. :puna:
Suomalaisen iltapäivälehdistön tuntien en halua Keiralle mitään paskamyrskyä jos hän pääsisi finaaliin ja sijoittuisi siellä loppupäähän. Muistan vieläkin esimerkiksi IS:n raivon siitä, ettei Saara Aalto sijoittunut paremmin.

Saara kuitenkin pääsi sentään finaaliin monen NQ-vuoden jälkeen. Suomalaiset eivät ole ikinä tyytyväisiä. Sen vuoksi toivon, että Keira saa nyt aikuistua rauhassa pari vuotta ja saada vaikka jonkinlaista mentaalivalmennusta siihen, että tämä ronkeli kansa ei arvosta itseään eikä muita. Siksi artistin on paras turvata siihen omaan artistiuteensa jos ei halua olla toteuttamassa jatkuvasti toisten maailmalla nähdyn Suomi-versiota.

Ilmaista valmennusta moneen asiaan saa rekisteröitymällä palveluun Omaolo.fi. En mene takuuseen, että riittääkö joku arkipäivän harmistumisen vähennysvalmennus sitten ihan Suomen ESC-menestyksen puimiseen valmistautumiseen. Keiran resilienssistä emme tiedä mitään. Hänhän vaikuttaa ujolta ja ystävälliseltä ainakin UMK-videoiden perusteella.
Viimeksi muokannut murka, 25 Helmi 2023, 14:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3233
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK23: Keira – No business on the dancefloor

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

murka kirjoitti: 25 Helmi 2023, 14:25
Rousku kirjoitti: 25 Helmi 2023, 14:18 ^ Niin joo, jos biisissä kuuluvatkin nokkahuilutraumat! (Milloin tuo nokkispakko lienee tullut? Minun aikaani pimputettiin kellopelejä.)
Kyllä nokkahuilu on hygieenisempi kuin minun kouluaikojani melodica, ilmeisesti DDR-tuotantona peruskouluihin aikoinaan hankittuina. Kun sama soittopeli kulkee oppilaan suusta suuhun suunnilleen siten, että pahimmat syljet pyyhitään päältä, niin oliko mikään ihme että oli jatkuvasti flunssassa?

Omat räkätautini muistaen olin kärppänä ostamassa jälkeläisillesi nokkahuilut. Jos olisi ostanut vain yhden, niin siitä olisi tullut valitusta. Siispä isompi sai opettaa pienemmälle siinä samalla nokkahuilunsoittoa. Ja tosiaankin pesin nokkahuiluja ahkerasti jälkeläisten kouluaikoina ja kielsin antamasta omaa nokkahuilua toisen suuhun.
Meillä koulussa jokaisella oli oma henkilökohtainen nokkahuilu jotka jaettiin koulun toimesta. En muista saiko sen jopa omaksi lopulta, mutta ei niitä ainakaan kukaan muu käyttänyt.

Ja meillä oli myös nokkahuilukoe samalla kun oli laulukoekin. Soitin Edelweissin!
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42044
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: UMK23: Keira – No business on the dancefloor

Viesti Kirjoittaja Rousku »

murka kirjoitti: 25 Helmi 2023, 14:25 Kyllä nokkahuilu on hygieenisempi kuin minun kouluaikojani melodica, ilmeisesti DDR-tuotantona peruskouluihin aikoinaan hankittuina.
Omistin melodican. En muista oliko niitä kouluissa. Mutta siinä melodicassa oli mielestäni erillinen suukappale, mikä ehkä hieman auttaisi hygieniassa.

Näin ex-huilistina nokkahuilun peseminen kuulostaa aika rajulta tempulta, mutta ehkä ne on muovia ja kestää sen vireen ja soundin muuttumatta. Yhtä (väärinkäsityksen seurauksena) pestyä (metallista) poikkihuilua olen kuullut. Kuulosti, että se on saanut tapauksesta trauman ja nuhan. Itse asiassa kuulosti aika paljon Keiran pilliltä, itse ketjun aiheeseen palatakseni.
Rise, angel, shine, love!

murka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2630
Liittynyt: 08 Loka 2008, 16:31

Re: UMK23: Keira – No business on the dancefloor

Viesti Kirjoittaja murka »

Minä valitsin muoviset nokkahuilut ja pesin niitä ihan tiskiaineella, pullo- ja tiskiharjalla. Tiskikoneeseen en sellaisia tunkenut.

Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3233
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK23: Keira – No business on the dancefloor

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

Rousku kirjoitti: 25 Helmi 2023, 14:34 Yhtä (väärinkäsityksen seurauksena) pestyä (metallista) poikkihuilua olen kuullut. Kuulosti, että se on saanut tapauksesta trauman ja nuhan. Itse asiassa kuulosti aika paljon Keiran pilliltä, itse ketjun aiheeseen palatakseni.
:rofl2:
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

Avatar
Ansarin
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1651
Liittynyt: 08 Tammi 2011, 23:56

Re: UMK23: Keira – No business on the dancefloor

Viesti Kirjoittaja Ansarin »

Nokkahuilu on just ihanin soitin :ihana: Naapurinikin saavat aina nauttia ku soittelen!
Kuori mua pussikulli

Käsittääkseni pyramidi ei kuitenkaan ole selfie

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: UMK23: Keira – No business on the dancefloor

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

"On tässä huilu ja huilu-Miss..." :laulaa: :kaunis:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Murrimarri
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1272
Liittynyt: 27 Marras 2015, 20:51
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK23: Keira – No business on the dancefloor

Viesti Kirjoittaja Murrimarri »

Tää oli todella vahva kenraalissa, Keira on yllättävän itsevarma ja luonteva lavalla iästään huolimatta. Uskon iskevän juryihin erityisesti :joojoo:
"We are safe in the circle of light, nothing bad will never across the line."

Avatar
Albin
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2105
Liittynyt: 01 Maalis 2012, 21:21

Re: UMK23: Keira – No business on the dancefloor

Viesti Kirjoittaja Albin »

Käärijälle menee minun äänet, mutta jos Käärijää ei olisi niin tämä sytyttäisi minut kehumaan kappaletta ja UMK:ta. Kerrankin löytyy viisuissa tyttöenergiaa josta minä pidän. Tule Keira uudelleen ensi vuonna <3

Avatar
kuu-kuu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4023
Liittynyt: 01 Tammi 2013, 05:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK23: Keira – No business on the dancefloor

Viesti Kirjoittaja kuu-kuu »

Taas kerron Ylen MM-hiihtolähetyksistä. Tänään on soinut tämä ja musiikkivideota on näytetty. Eilen oli Portion Boys ja toissapäivänä Benjamin. En pidä. Kaikkien umkkilaisten pitää saada saman verran huomiota Yleltä, jos rupeavat tutustuttamaan UMKhin. Mainoskanavian meininkiä

murka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2630
Liittynyt: 08 Loka 2008, 16:31

Re: UMK23: Keira – No business on the dancefloor

Viesti Kirjoittaja murka »

kuu-kuu kirjoitti: 25 Helmi 2023, 19:32 Taas kerron Ylen MM-hiihtolähetyksistä. Tänään on soinut tämä ja musiikkivideota on näytetty. Eilen oli Portion Boys ja toissapäivänä Benjamin. En pidä. Kaikkien umkkilaisten pitää saada saman verran huomiota Yleltä, jos rupeavat tutustuttamaan UMKhin. Mainoskanavian meininkiä
No, he kuuntelevat sellaista musiikkia kuin haluavat. Keira on hallinnut hyvin julkisuuskuvaansa, ollut erittäin korrekti mutta lämmin haastatteluissa jne. Häntä ei ole puhkikulutettu ennen h-hetkeä. Voi iskeä yllättävän kovaa jos sopiva yleisö on kuulolla.

Avatar
kuu-kuu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4023
Liittynyt: 01 Tammi 2013, 05:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK23: Keira – No business on the dancefloor

Viesti Kirjoittaja kuu-kuu »

murka kirjoitti: 25 Helmi 2023, 19:57

No, he kuuntelevat sellaista musiikkia kuin haluavat.
Ei se näin mene. Kyse on kilpailusta ja siitä jossa valitaan Suomen viisuesiintyjä. Jos vaikka olisi jalkapallokisat, jotka kestävät kuukauden ja joka päivä viikkojen ajan jokin tietystä kisabiisistä pitävä Ylen toimitus tööttäisi samaa biisiä päivät läpeensä, se vaikuttaisi ihmisten mielipiteisiin. Mainoskanavan meininkiä ja sitäkin enemmän sisäpiirinj ajattelemattomuutta.

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30536
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: UMK23: Keira – No business on the dancefloor

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

^ Mistä tiedät tai päättelet, että kaikkia ei ole näytetty yhtä paljon?
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42044
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: UMK23: Keira – No business on the dancefloor

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Pikkuisen vaisu live sittenkin. Pistän nuoruuden piikkiin.
Rise, angel, shine, love!

Lukittu