Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Euroviisut 2023 Britanniassa

Käärijä – Cha cha cha

*****
252
82%
****
32
10%
***
11
4%
**
5
2%
*
9
3%
 
Ääniä yhteensä: 309

murka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2630
Liittynyt: 08 Loka 2008, 16:31

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja murka »

Puutarhuri kirjoitti: 04 Maalis 2023, 18:22
Rousku kirjoitti: 04 Maalis 2023, 17:53 Alkupuoli on juuri oikein sellaisena kuin on, ja räikeät väritä ihania ja kokonaisuuteen sopivia!

Mutta loppu"huipennuksesta" olen samaa mieltä. Jotain outoa pimeään jäävää touhua ja hakkaamista kaukaa kuvattuna. Sille pitää tehdä jotakin!
Siis joo, minustakin se loppu on hämärä ja sanoitukseen sopimaton. Ihankuin Käärijä hakkaisi ryyppäämisen ja tanssimisen jälkeen tanssitytöt. Mitä ihmettä?
Olen tuosta huomauttanut monta kertaa. Ei kannata kuvata noin, että näyttää illan huipennus nakkikioskijonotappelulta.

Kun kerran tuo bolero koetaan käärijämäistettyinä niin stylistin kannattaisi miettiä viisuedustukseen liittyviä tilaisuuksia. Olisiko hyvä idea yhdistää hihojen malli ihan miesten puvun takkiin? Siten, että jättäisi puvun takista kauluksen pois ja muutenkin torso-osuus olisi mahdollisimman vähäeleinen? Näin äkkiä ajateltuna tuohon voisi yhdistää vaikka (poronnahkaisen) t-paidan ja pukuun kuuluvat housut jne.

P.S. Kerrankin pehmeä, ohut ja joustava poronnahka olisi oikeassa vaatteessa jos sitä käyttäisi t-paidassa. Toisaalta poro halutaan pitää satueläimenä, jonka nahkaa ei saisi käyttää 🤔. Näin voivat sanoa ihmiset, joilla ovat jalassa ihan teholihateollisuudesta jääneestä nahasta tehdyt kengät jalassa. Poro saa sentään vaeltaa vapaana luonnonmukaisissa oloissa. Siksi en paheksu poronnahkaa.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8387
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Onhan ne jo biisiin rakennettuna ne lopun agressiiviset "cha cha chaat" ja lyriikkavideolla piikkikaulus-Käärijä on edelleen voimissaan fist-pumpatessaan lopussa.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

murka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2630
Liittynyt: 08 Loka 2008, 16:31

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja murka »

viisuilta kirjoitti: 04 Maalis 2023, 15:45 Tänä vuonna 2. sija tuntuisi aivan järkyttävän pahalta aivan järkyttävän pitkään. Ei näitä realistisia voittomahdollisuuksia tule todellakaan kovin usein! Vaikka jääkiekossa hopeasta pääsee nopeasti yli, koska tietää, että ensi vuonna on taas realistinen mahdollisuus voittaa mestaruus. Ääh… Toivottavasti otetaan joko voitto tai ollaan sijoilla 3.-10. :jupinaa:
Minä en sijoitusta murehdi. Olen täällä käpälät ristissä viimeistä niveltä myöten ja toivon sitä kuvauksen ja tyylin hienosäätöä sekä mediavalmennusta. Minä en ole menestyshullu vaan kiinnitän enemmän huomiota siihen, että Suomea edustetaan kiitettävästi ja kaikella kunnialla.

Avatar
Possu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2107
Liittynyt: 25 Kesä 2006, 13:44
Viesti:

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Possu »

Kuuluisa jutipumppu. Ei tuosta hakkaamista saa mitenkään.

Avatar
lumi11
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1298
Liittynyt: 02 Maalis 2008, 17:35

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja lumi11 »

hra47 kirjoitti: 04 Maalis 2023, 18:34 Onhan ne jo biisiin rakennettuna ne lopun agressiiviset "cha cha chaat" ja lyriikkavideolla piikkikaulus-Käärijä on edelleen voimissaan fist-pumpatessaan lopussa.
Käsipumppauksen voisi tehdä ylöspäin, silleen ilosta, onnesta, vimmasta ja voimasta!

murka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2630
Liittynyt: 08 Loka 2008, 16:31

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja murka »

hra47 kirjoitti: 04 Maalis 2023, 18:34 Onhan ne jo biisiin rakennettuna ne lopun agressiiviset "cha cha chaat" ja lyriikkavideolla piikkikaulus-Käärijä on edelleen voimissaan fist-pumpatessaan lopussa.
Minä pidän esityksen hallittua kaaosta ja lenteleviä tanssijoita, irrallisia jalkoja jne ihan sen yökerhon ja elämänkin vertauskuvana. Kun kerran on sinne parketin puolelle päässyt niin useimmat ovat vielä bailatessaan täydessä vauhdissa.

Se nyrkkitappelulta näyttävä kohta pitää rakentaa koreografialtaan/kuvaukseltaan toisin eikä Käärijän ja tanssijoiden tarvi olla missään puolipimeässä sumpussa. Se, että tehdäänkö sinne kulmaan eurolavoista kaksitasoista keittiöjakkaraa tai eurolavavaltaistuin, on ihan esityksen lavastustiimin ongelma.

Sumppu poistuisi jos siellä kulmassa olisi ”keittiöjakkara”, jonka ylemmälle tasolle Käärijä nousisi siinä lopussa. Fistpumpatkoon siellä jakkaran ylätasolla. Kukaan ei älähdä viisulavalla häkissä tanssivasta naisesta. Ei pitäisi älähtää Käärijästäkään.

murka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2630
Liittynyt: 08 Loka 2008, 16:31

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja murka »

lumi11 kirjoitti: 04 Maalis 2023, 18:43
hra47 kirjoitti: 04 Maalis 2023, 18:34 Onhan ne jo biisiin rakennettuna ne lopun agressiiviset "cha cha chaat" ja lyriikkavideolla piikkikaulus-Käärijä on edelleen voimissaan fist-pumpatessaan lopussa.
Käsipumppauksen voisi tehdä ylöspäin, silleen ilosta, onnesta, vimmasta ja voimasta!
Tuotahan tehdään ihan kotikatsomoissakin välillä jos Suomi tai oma suosikki voittaa. Kevääseen kuuluukin ilo, onni ja vimma. Onhan ilmassa myös lupaus kesästä.

Avatar
Einingia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1764
Liittynyt: 13 Touko 2014, 12:20

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Einingia »

Ne housut kuuluvat siihen alkuperäiseen finaaliasuun, josta ei olla nähty yläosaa, kun päätettiin pitää suurta ihastusta herättäneet hihat. Se olisikin hyvä muutos, että housut muuttuvat viisuihin. Something old, something new.

Jos Käärijällä olisi julkityttöystävä, voisi Teemu tehdä hänelle Linnan juhliin vihreän puhvihihamekon!

Efter niossahan oli myös melloedustaja, jolla oli vielä karumpi terveystarina kerrottavanaan.
Boikotoin vuoden 2024 viisuja. EBU on munaton, siksi Suomi tuo munan mukanaan! #farkkumuna #jegg

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57786
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Einingia kirjoitti: 04 Maalis 2023, 18:53 Efter niossahan oli myös melloedustaja, jolla oli vielä karumpi terveystarina kerrottavanaan.
OT, mutta kuka? :mitvit: Googlettamalla ei ainakaan nopeasti selvinnyt.
⚰️ R.I.P. Eurovision 🪦

Avatar
Einingia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1764
Liittynyt: 13 Touko 2014, 12:20

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Einingia »

Serduchka kirjoitti: 04 Maalis 2023, 18:55
Einingia kirjoitti: 04 Maalis 2023, 18:53 Efter niossahan oli myös melloedustaja, jolla oli vielä karumpi terveystarina kerrottavanaan.
OT, mutta kuka? :mitvit: Googlettamalla ei ainakaan nopeasti selvinnyt.
Axel S. En jaksa googlettaa sukunimen kirjoitusasua. :)
Boikotoin vuoden 2024 viisuja. EBU on munaton, siksi Suomi tuo munan mukanaan! #farkkumuna #jegg

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57786
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^ Niinhän se Googlessakin luki. :puna: Luin vaan googlettaessani nopeasti "Ehnström" ja mietin, ettet vaan sekoittanut vuoden 2011 Suomen euroviisuedustaja Paradise Oskaria Mellokisaajaksi. :heh: Ström mikä Ström. :rofl:
⚰️ R.I.P. Eurovision 🪦

murka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2630
Liittynyt: 08 Loka 2008, 16:31

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja murka »

Unohdin lisätä sen, että Käärijä on hienosti antanut mahassaan olevalle arvelleen luontevan selityksen ja vaikuttaa olevan sinut sen kanssa että arpi näkyy. Mitä luultavimmin mihin hyväänsä pitkäaikaissairauteen sairastunut kokee välillä elämän olleen epäreilu jakamalla tuollaiset kortit.

Käärijä näyttää, ettei ole jäänyt tuleen makaamaan ja iskuista huolimatta toteuttaa unelmaansa. Videon nyrkkeilyä katsoessa nyt kun tiedän Käärijästä enemmän tuleekin mieleen se, että ehkä Käärijä ei taistele omia angstejaan vastaan vaan taistelee kun elämä kolhii. Elämä kolhii ja Vantaan poika porskuttaa eteenpäin.

Alexander Rybakia haastateltiin viisuvoiton jälkeen ja mieleeni jäi se, että hän totesi voittaneensa sanoituksen tarinan vuoksi. Hyvä sanoitus kertoo tarinan. Ihmiset ovat sellaisia, jotka kiinnostuvat tarinoista. Kappaleen sanoitus voi olla kuten Caliofornia Dreamin’ tai Molitva, kunhan se kertoo tarinan ja jättää myös kuulijan mielikuvitukselle pelivaraa. Tietenkin ihminen kuuntelee kappaletta, joka jollain tavoin tempaa hänet maailmansa mukaan. Näin joko sävellyksen tai sanoituksen avulla.

murka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2630
Liittynyt: 08 Loka 2008, 16:31

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja murka »

Einingia kirjoitti: 04 Maalis 2023, 18:57
Serduchka kirjoitti: 04 Maalis 2023, 18:55

OT, mutta kuka? :mitvit: Googlettamalla ei ainakaan nopeasti selvinnyt.
Axel S. En jaksa googlettaa sukunimen kirjoitusasua. :)
Schyström? Joka tapauksessa kumpikin on hyvänä esimerkkinä sille, että elämä jatkuu ja niitä unelmiaan voi tavoitella, vaikka elämä antaisi kovalla kädellä turpiin. Yleensä naiset ovat olleet aiheesta äänessä. Lähinnä tulee mieleen Pekka Hyysalo, joka on tuonut miehistä näkökulmaa aihepiiriin.

Sehän on hyvä jos eri terveysongelmien ja onnettomuuksien tabuja hävitetään oikein urakalla.

Avatar
hercules
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2261
Liittynyt: 12 Touko 2018, 21:06

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja hercules »

Käärijä oli putouksessa heti alussa osana sketsiä ja esitti hieman biisiään :tapu:

En tiedä olinko vain minä mutta hitsi Käärijä näytti hyvältä. Jollain on sitä karismaa :kups: :vonkaus:
Nyt ne verhot kii

Avatar
Ansarin
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1653
Liittynyt: 08 Tammi 2011, 23:56

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Ansarin »

Einingia kirjoitti: 04 Maalis 2023, 18:53 Jos Käärijällä olisi julkityttöystävä, voisi Teemu tehdä hänelle Linnan juhliin vihreän puhvihihamekon!
Minusta Käärijä voisi mennä linnan juhliin vihreässä puhvihihamekossa :kups:
Kuori mua pussikulli

Käsittääkseni pyramidi ei kuitenkaan ole selfie

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2734
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

hercules kirjoitti: 04 Maalis 2023, 19:39 Käärijä oli putouksessa heti alussa osana sketsiä ja esitti hieman biisiään :tapu:

En tiedä olinko vain minä mutta hitsi Käärijä näytti hyvältä. Jollain on sitä karismaa :kups: :vonkaus:
Totta kai Käärijä näyttää hyvältä :ihana: :puna:
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6631
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

herly kirjoitti: 04 Maalis 2023, 15:29 Itse olin aluksi kriittinen esityksen suhteen, mutta jälkikäteen olen alkanut pitää esityksen rennoista viboista ja huumorista vs. täydellisyyteen viilattu koreografia. Siinä näkyy Käärijä. Eniten pelkään sitä että esitystä aletaan kehittää liikaa niin että siitä tulee sekava ja liian täyteen ahdettu täyteen liikaa kikkailua mitä kävi esim Saara Aallon Monstersissa.

Kun lukee esityksen saamaa palautetta somessa monet ulkomaalaiset pitää sitä ja vedonlyöntitilastoissa Suomi on vain noussut esityksen jälkeen.
Itselläkin meni aikaa tajuta esityksen hienous, mutta juuri ulkomaisten reaktiot selvensivät itselle lopulta sen, että biisi kaipaa juuri näin sekopäisen liven. Etenkin possujuna tuntuu huvittavan ulkomaisia suuresti. Ja värien kontrasti on yksi parhaimmista jutuista. Eurolavojakaan en muuttaisi mihinkään, ne nimenomaan tuovat esitykseen sitä rouheutta. Tämmöinen biisi ei toimisi millään loppuunsa hiotulla kliinisellä esityksellä.

Huvitti, kun jollain reaktiovideolla kehuttiin kamerakulmia ja ylipäätään kameratyöskentelyä Käärijän shown aikana. :heh: Itse näkisin nimenomaan ne parannukset sinne kamerakulmiin. Ja se yksi kohta, missä tanssijat tulevat hyvin lähelle Käärijää ei oikein toimi, Käärijä hukkuu siinä.

Hieman kyllä pelottaa, että Yle ja Käärijä keksivät nyt muuttaa esitystä merkittävästi.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8387
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja hra47 »

hercules kirjoitti: 04 Maalis 2023, 19:39 Käärijä oli putouksessa heti alussa osana sketsiä ja esitti hieman biisiään :tapu:

En tiedä olinko vain minä mutta hitsi Käärijä näytti hyvältä. Jollain on sitä karismaa :kups: :vonkaus:
Ja kuulosti.

Mulla meni varttitunti ennen kuin tajusin sen aivastussketsin ja Cha cha chaan välisen yhteyden. Hidas sytytys.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
hercules
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2261
Liittynyt: 12 Touko 2018, 21:06

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja hercules »

Tässä Putous esitys. Kivannäköinen tuo neonvihreä puku on pimeemmässä valaistuksessa, vois hohtaa viisulavallakin noin :joojoo:

Viimeksi muokannut hercules, 04 Maalis 2023, 20:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nyt ne verhot kii

Avatar
Ansarin
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1653
Liittynyt: 08 Tammi 2011, 23:56

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Ansarin »

Ihana Käärijä :heh: :kups:
Kuori mua pussikulli

Käsittääkseni pyramidi ei kuitenkaan ole selfie

Avatar
akuankka13
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8994
Liittynyt: 10 Touko 2008, 13:08
Paikkakunta: Vanajan taka

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja akuankka13 »

Kylläpä kuulosti raikkaalta tuo housebändisovitus, tuo hyvin sävellyksen nyansseja esiin. Tekisi mieli kuulla tämä kunnon viisuorkesterin säestämänä.
Viimeksi muokannut akuankka13, 04 Maalis 2023, 20:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Qaj.

Avatar
lumi11
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1298
Liittynyt: 02 Maalis 2008, 17:35

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja lumi11 »

Näytti playbackiltä, mutta olen varmaan väärässä. Näytti hyvältä, ja loppu oli "ylöspäin". :peukku:


Liikkuu hyvin, letkeästi, rohkeasti ja samaistuttavasti, mutta hallitusti. Asu on kyl hyvä!

Avatar
Einingia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1764
Liittynyt: 13 Touko 2014, 12:20

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Einingia »

Ammattitanssijat tuo aika paljon paremman säväyksen kuin tuollainen kaveriporukka. :heh:

Siellä se poika painaltaa nyt kolmostiellä.
Boikotoin vuoden 2024 viisuja. EBU on munaton, siksi Suomi tuo munan mukanaan! #farkkumuna #jegg

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 37186
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Einingia kirjoitti: 04 Maalis 2023, 21:13 Siellä se poika painaltaa nyt kolmostiellä.
:rofl: Täytyisi olla semmoinen samanlainen palvelu missä voi seurata lentokoneiden etenemistä.

"Missä porhaltaa kääryle?" 🚘
And when I cry I cry for both of us.

Avatar
Mintaka
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 898
Liittynyt: 02 Helmi 2021, 22:34

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Mintaka »

MIH96 kirjoitti: 04 Maalis 2023, 16:46
viisuilta kirjoitti: 04 Maalis 2023, 15:45 Tänä vuonna 2. sija tuntuisi aivan järkyttävän pahalta aivan järkyttävän pitkään. Ei näitä realistisia voittomahdollisuuksia tule todellakaan kovin usein!
Kakkossija olisi minulle paha vain siinä tapauksessa, että Ruotsi/Loreen voittaa.
Minä olisin oikein hyvilläni mistä tahansa top5-sijoituksesta, kun niitä ei Suomella liikoja ole. :heh: Ruotsin voittoa en nyt ylipäätään haluaisi ja olisin siitä pettynyt, mutta samaan aikaan iloitsisin kyllä Suomen 2. sijasta. En koe, että Suomi ja Ruotsi kilpailevat toisiaan vastaan, vaikka kävisikin niin, että toinen voittaisi ja toinen tulisi toiseksi, koska mailla on niin erilainen viisumenneisyys ja tullee myös tänä vuonna olemaan hyvin erilaiset biisit, jotka eivät kilpaile samoista äänistä.
My anxiety attacks :kisu:

Avatar
Video Man
Siemailija
Siemailija
Viestit: 138
Liittynyt: 22 Helmi 2023, 21:25

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Video Man »

murka kirjoitti: 04 Maalis 2023, 18:33
Puutarhuri kirjoitti: 04 Maalis 2023, 18:22
Siis joo, minustakin se loppu on hämärä ja sanoitukseen sopimaton. Ihankuin Käärijä hakkaisi ryyppäämisen ja tanssimisen jälkeen tanssitytöt. Mitä ihmettä?
Olen tuosta huomauttanut monta kertaa. Ei kannata kuvata noin, että näyttää illan huipennus nakkikioskijonotappelulta.
Minulle ei tullut mielleyhtymää tanssityttöjen hakkaamisesta, vaan ilon purkautumisesta.

Mutta väärinkäsitysten välttämiseksi se ilmaanpuinti voi olla parempi.
Nuku pom... nuku pommiin. Niin on helpompaa

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6631
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Käärijä sopii kyllä Putoukseen erittäin hyvin, olisi voinut olla pitempikin vierailu, mutta ymmärrän toki, että kiire on seuraavalle keikalle. :mrgreen:
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
lumi11
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1298
Liittynyt: 02 Maalis 2008, 17:35

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja lumi11 »

Top5 olisi unelmien täyttymys! Tosin silloin tulisi varmaan paskaa "no eipäs voittanut, mitäs minä sanoin, kyllä mä tiesin" jne.
No, sillä hetkellä pitää valita somekuplansa viisaasti.

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2734
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

Tai no jos totta puhutaan niin kaikki muut paitsi sija 1. ois pettymyksiä… Käärijä itsekin sanonut, että lähtee voittamaan ja harmittaisi jos sitä ei tulisi :draamaa: Mutta tietysti kaikista muistakin sijoituksista, paitsi toisesta, pääsisi yli :joojoo: Ja top 5 ois hienoa :peukku:
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6631
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Kyllä sitä voittoa toivoo, mutta toki top5-sijoitus olisi hieno myös. Vaatisi vain ehkä hieman sulattelua ennen kuin sen hienouden tajuaisi pettymykseltään. Ehkä kesään mennessä.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Lukittu