Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Euroviisut 2023 Britanniassa

Käärijä – Cha cha cha

*****
252
82%
****
32
10%
***
11
4%
**
5
2%
*
9
3%
 
Ääniä yhteensä: 309

Avatar
Video Man
Siemailija
Siemailija
Viestit: 138
Liittynyt: 22 Helmi 2023, 21:25

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Video Man »

CCC:n tarinaahan ei ole kirjoitettu vielä loppuun. Muutaman vuoden päästä nähdään, kantoiko ilmiö tätä vuotta pidemmälle.
Nuku pom... nuku pommiin. Niin on helpompaa

Avatar
kapineiti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3341
Liittynyt: 02 Helmi 2021, 21:53
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja kapineiti »



Käärijä käväisi vetämässä CCC:n Maarianhaminassa sinfoniaorkesterin säestämänä. :peukku: Toi mielenkiintoisen säväyksen itse biisiin.
Smash your competition, baby
Show us some good entertainment
Victory's your only payment
Gladiator, gladiator

Avatar
Kasper_
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5392
Liittynyt: 29 Maalis 2022, 22:01
Paikkakunta: Kotka

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Kasper_ »

Täällä olen nyt katsomassa Käärijän konserttia kylläkin aitojen ulkopuolelta mutta hyvin näkyy silti :peukku:
Bejba, it's kajnda krezja :kaunis:

Avatar
inomu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2681
Liittynyt: 31 Joulu 2010, 01:01
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja inomu »

Menen katsomaan Käärijän keikkaa Lontoossa :uujee: :heh: Sattui sopivasti osumaan omat syyslomasuunnitelmat ja tämä keikka yhteen, niin pakkohan se oli lippu ostaa! Vaikuttaa mielenkiintoiselta keikkapaikalta tuo Roundhouse, jossa Käärijä esiintyy :joojoo:
Dancing to electropop like a robot from 1984

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2209
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

Saa nähdä pystynko enää tämän elämän aikana katsomaan CCC viisuesitystä… UMK-live ja musavideo menee mut kyllähän niistäkin tulee edelleen jotenkin ikävä fiilis :niinpa: :lohduton:
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
Kasper_
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5392
Liittynyt: 29 Maalis 2022, 22:01
Paikkakunta: Kotka

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Kasper_ »

^ Esityksen pystyn itse katsomaan, mutta pisteidenlaskua katsoessa tekee jo kunnolla pahaa. Tähän asti pahin viisutraumani on se hetki kun Ruotsin yleisöpisteet ilmoitettiin ja Ruotsi kiilasi ohi :apuva:
Bejba, it's kajnda krezja :kaunis:

Avatar
Koirankuonolainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4100
Liittynyt: 25 Tammi 2015, 10:04

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Koirankuonolainen »

Kasper_ kirjoitti: 02 Elo 2023, 17:14 Tähän asti pahin viisutraumani on se hetki kun Ruotsin yleisöpisteet ilmoitettiin ja Ruotsi kiilasi ohi :apuva:
Sama, ja mä olen seurannut näitä kinkereitä 1960-luvun lopulta alkaen :'( Jos jotain positiivista väkisin yrittää tuosta hakea niin voi ajatella että ehkä olemme saavuttaneet traumojen osalta pohjan eikä pahempaa enää voi olla tulossa? (Wishful thinking?)
Suomi voitti rahvahaniänet, Ruočči sud’d’uliston da sen mugah kogo Euroviizut. Neče on viritännyh kummastelendua viizufanoin keskes.

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11323
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

Hassua, itse en koe tuota hetkeä yhtään traumaattisena. Päinvastoin ihanaa katsottavaa, kun Suomi voittaa yleisöäänet, on kerrankin huomion keskipisteenä, ja yleisö huutaa cha cha chata. :surrur: Kyllä itselläni tekee enemmän pahaa esimerkiksi vuoden 2017 ykkössemin tulosten katsominen. Mutta niin se varmaan on, että tunteita on yhtä monta kuin ihmisiäkin. :hali:
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36887
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Teräsbekoni kirjoitti: 02 Elo 2023, 21:10 Hassua, itse en koe tuota hetkeä yhtään traumaattisena. Päinvastoin ihanaa katsottavaa, kun Suomi voittaa yleisöäänet, on kerrankin huomion keskipisteenä, ja yleisö huutaa cha cha chata. :surrur:
Tämä. :samaamielta: Olen katsonut pisteidenannon monesti, ihania hetkiä on vaikka kuinka ja palaan mielessäni aina Liverpooliin. :surrur: Toki osatekijänä on myös se, että voittajakin on loistava.
Meow cat, please meow back.

poika90
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3806
Liittynyt: 03 Helmi 2016, 13:24
Paikkakunta: OULU

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja poika90 »

Kasper_ kirjoitti: 02 Elo 2023, 17:14 ^ Esityksen pystyn itse katsomaan, mutta pisteidenlaskua katsoessa tekee jo kunnolla pahaa. Tähän asti pahin viisutraumani on se hetki kun Ruotsin yleisöpisteet ilmoitettiin ja Ruotsi kiilasi ohi :apuva:
Mulla sama.
Miksi se yleisöä kiittelee, kun raadithan sen voiton varmisti. :heh:

Avatar
Koirankuonolainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4100
Liittynyt: 25 Tammi 2015, 10:04

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Koirankuonolainen »

Teräsbekoni kirjoitti: 02 Elo 2023, 21:10 Päinvastoin ihanaa katsottavaa, kun Suomi voittaa yleisöäänet, on kerrankin huomion keskipisteenä, ja yleisö huutaa cha cha chata. :surrur:
Tuo puolestaan on minulle viisujen kaikkien aikojen upeimpia hetkiä, joten tuo kisa kyllä tarjosi tunteita laidasta laitaan!
Suomi voitti rahvahaniänet, Ruočči sud’d’uliston da sen mugah kogo Euroviizut. Neče on viritännyh kummastelendua viizufanoin keskes.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8164
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Mahtavaa kuitenkin se, että Suomi on saanut yleisön huutamaan meidän edustajamme puolesta jo kahdesti kolmen vuoden sisään. Ensin Blind Channel ja nyt Käärijä. Ei tuo taida olla ihan jokavuotista muidenkaan maiden kohdalla. Tai sitten olen vain kuunnellut lähetyksiä sinivalkoiset kuulokkeet korvilla.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
manic
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1063
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 17:32
Paikkakunta: helsinki

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja manic »

hra47 kirjoitti: 03 Elo 2023, 15:35 Mahtavaa kuitenkin se, että Suomi on saanut yleisön huutamaan meidän edustajamme puolesta jo kahdesti kolmen vuoden sisään. Ensin Blind Channel ja nyt Käärijä. Ei tuo taida olla ihan jokavuotista muidenkaan maiden kohdalla. Tai sitten olen vain kuunnellut lähetyksiä sinivalkoiset kuulokkeet korvilla.
Ei, et ole kuunnellut sinivalkoisilla kuulokkeilla! :heh: Erityisesti Käärijä huudatti yleisöä ja koko Liverpoolia niin tehokkasti ettei vuoden 2023 viisuilmiöstä ollut epäilystäkään. Ollaan nyt kerrankin täysillä ylpeitä ihanasta edustajastamme <3 <3 <3

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5977
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Vielä ehtii äänestää Tikkurilaan tulevaa Käärijä-muraalia. Kahdesta eniten ääniä saaneesta Käärijä itse valitsee lopullisen voittajan.

https://www.vantaansanomat.fi/paikalliset/6113155
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8164
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Eka ehdotus näyttää ihan kuin Jere olisi ottanut pahasti turpaansa. Kieltään näyttävä Jere oli ehkä muuten paras, mutta en viitsisi tuollaista kielennäyttöä talon seinään laittaa. En tiedä, yksikään ei ollut oikein äänestämisen arvoinen, joten jäi äänestämättä.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

poika90
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3806
Liittynyt: 03 Helmi 2016, 13:24
Paikkakunta: OULU

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja poika90 »

Koirankuonolainen kirjoitti: 03 Elo 2023, 15:16
Teräsbekoni kirjoitti: 02 Elo 2023, 21:10 Päinvastoin ihanaa katsottavaa, kun Suomi voittaa yleisöäänet, on kerrankin huomion keskipisteenä, ja yleisö huutaa cha cha chata. :surrur:
Tuo puolestaan on minulle viisujen kaikkien aikojen upeimpia hetkiä, joten tuo kisa kyllä tarjosi tunteita laidasta laitaan!
Tämä :uujee: :joojoo:




hra47 kirjoitti: 03 Elo 2023, 15:35 Mahtavaa kuitenkin se, että Suomi on saanut yleisön huutamaan meidän edustajamme puolesta jo kahdesti kolmen vuoden sisään. Ensin Blind Channel ja nyt Käärijä. Ei tuo taida olla ihan jokavuotista muidenkaan maiden kohdalla. Tai sitten olen vain kuunnellut lähetyksiä sinivalkoiset kuulokkeet korvilla.


Se on ollut todella upeaa että meitä on huudettu koko areenan edessä. Lisäksi lyhyen ajan sisään 3 yleisöäänten voitto on kyllä kova ja hieno juttu.
Miksi se yleisöä kiittelee, kun raadithan sen voiton varmisti. :heh:

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2209
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
sienimursu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2225
Liittynyt: 28 Huhti 2015, 21:42

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja sienimursu »

Tupsahti muuten tänään suihkussa mieleen että toivottavasti meistä ei kuitenkaan Cha Cha Chan mukana tule toista Turkki 2010 tapausta että vielä 13v myöhemmin aina kun Lena mainitaan Turkkilaiset on kommenteissa valittamassa ettei MaNga voittanut :heh:

Hävettäisi jos melkein vuonna 2040 tulisi aina puheeksi cha cha cha kun joku mainitsee Loreenin tms. :puna:
This is bread. I mean, heh, this is bread aaand like it's really good it's good bread. :joojoo:
- Viki Gabor, 2019

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5977
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

^ Vähän veikkailen, että näin voi kyllä hyvinkin käydä. :mrgreen: Sen verran isosti tämän vuoden viisuvoitto taatusti painui viisufanien mieleen.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33178
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Pete »

Käärijä valitsi kieli ulkona -vaihtoehdon muraaliksi.

https://yle.fi/a/74-20008814/64-3-169790
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Jomard
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 832
Liittynyt: 13 Tammi 2020, 09:00

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Jomard »

Cha Cha Cha ylittänyt 100 miljoonan striimauksen rajan Spotifyssa - Onhan se aikamoinen saavutus :tapu:
Rim-tim-tagi-digi-dim-tim-tagi-digi-dim

Avatar
kapineiti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3341
Liittynyt: 02 Helmi 2021, 21:53
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja kapineiti »

Joku viisaampi saa valaista asiaa, mutta sattuuko CCC olemaan tällä hetkellä striimatuin suomeksi laulettu biisi Spotifyn puolella? Joka tapauksessa upea saavutus :peukku:
Smash your competition, baby
Show us some good entertainment
Victory's your only payment
Gladiator, gladiator

Avatar
Yiorgos
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 309
Liittynyt: 25 Tammi 2013, 14:37
Paikkakunta: Κοτκα

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Yiorgos »

^Vaikuttaa siltä ainakin hesarin mukaan:

https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000009779595.html
Χωρίς κανόνες! :suomi:

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42034
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Taisi olla eka kerta, kun viisujen jälkeen palasin biisin pariin.

Epäsuosittu mielipide varmaan, mutta: Ehkä kakkossija oli juuri oikein: Vuoden paras biisi, mutta live... ei ihan täyttänyt odotuksiani.

En osaa olla pettynyt, vaan edelleen iloinen. :) (No, olishan Tampereen viisut toki ollut jotakin... mutta silti erittäin plussan puolella fiilikset.)
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Unihiekkamyrsky
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2133
Liittynyt: 27 Tammi 2021, 19:26
Paikkakunta: Oulu

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Unihiekkamyrsky »

Käärijän ja Tommy Cashin uusi Its Crazy Its Party tosi kova :tapu:


Avatar
hercules
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1951
Liittynyt: 12 Touko 2018, 21:06

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja hercules »

Ei hassumpi. Vähän finglish niin eurooppalaisetkin ymmärtää :heh:
Nyt ne verhot kii

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13765
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Unihiekkamyrsky kirjoitti: 19 Elo 2023, 21:33 Käärijän ja Tommy Cashin uusi Its Crazy Its Party tosi kova :tapu:

Tuon toisen kasvolook on muuten Venäjän Little Bigin näköinen. Biisi ei ole kreisibailausbiisinä mistään kotoisin lukuunottamatta jumputusta ja lopun nostatusta. Ei lähellekään Unoa, esim.

Epäsuosittu mielipide: Käärijän varhaisemmat räpit ovat paljon vahvempia kuin Cha cha cha ja nämä tällaiset karvanoppanykypäivän jumputukset eli nk bängerit. Vaan tätähän se nyt on kaikkialla kaikki. Hienoa siis että Käärijä menestyy, mutta tämä ysärikuolemaan verratautuva nykypopin tila on kyllä tähän mennessä vienyt itseltäni melkein kaiken mielenkiinnon uuteen musiikkiin ja uuden musiikin kuunteluun. Ei vaan jaksa kun ei vain rock mutta myös popmusiikki on kuollut.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Wompatti
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 6
Liittynyt: 23 Marras 2016, 18:47

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Wompatti »

ta1ja kirjoitti: 20 Elo 2023, 18:27
Tuon toisen kasvolook on muuten Venäjän Little Bigin näköinen. Biisi ei ole kreisibailausbiisinä mistään kotoisin lukuunottamatta jumputusta ja lopun nostatusta. Ei lähellekään Unoa, esim.
Tommy Cash on puuhaillut paljon myös Little Bigin kanssa.

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6549
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

Plööh. Kirjoitin suht pitkän viestin, mutta onnistuin deletoimaan sen. Viestini pointit olivat lyhyesti:

1. Onko It's Crazy It's Party seuraava single?
2. Pidän yleisesti ysärisoundeista ja hyperpop-iloitteluista,
3. mutta It's Crazy Its Party vaikuttaa aika laiskalta hevoselta, joka on liikaa velkaa Cha Cha Chaalle.
4. Toisaalta voisiko Cha Cha Chaan jälkeen julkaistava kappale olla muuta kuin pettymys?

5. Käärijä on myös pienessä umpikujassa Suomen suosion ja Euroopan suosion välissä.
6. Eurooppalaisille englanninkieliset säkeistöt voivat olla toimivia koukkuja,
7. mutta suomalaista yleisöä ajatellen englanninkielinen säkeistö nevahööd Tommy Cashilta vain latistaa tunnelmaa.

8. Ymmärrän kuitenkin, että Käärijä tahtoo löytää pysyvämpää suosiota Euroopasta, koska olisihan se siistiä!
9. Skeptikko sisälläni kuitenkin uskoo siihen, että Käärijän uran keskeinen estradi on Suomi, joten eiköhän Käärijällä ole vielä aikaa räpäytellä suomenkielisiä hittejä. :mrgreen: Koittakoon nyt siis sekakielisiä biisejä.

Avatar
Video Man
Siemailija
Siemailija
Viestit: 138
Liittynyt: 22 Helmi 2023, 21:25

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Video Man »

Palaan vielä kerran tähän epäkohta-aiheeseen:
kaikki Käärijään liittyvä oli viisuissa balsamia sielulle.
Pistelasku oli karmeaa katsottavaa. Masokistisessa tarkoituksessa katsoin sen kerran uudestaan.
Nuku pom... nuku pommiin. Niin on helpompaa

Lukittu