MF23: final Stockholm 11.3.

Euroviisut 2023 Britanniassa

Suosikkisi finaalissa (max. 2)?

Jon Henrik Fjällgren, Arc North feat. Adam Woods – Where you are (Sávežan)
11
6%
Tone Sekelius – Rhythm of my show
7
4%
Mariette – One day
2
1%
Marcus & Martinus – Air
40
22%
Panetoz – On my way
5
3%
Maria Sur – Never give up
9
5%
Smash Into Pieces – Six feet under
43
23%
Kiana – Where did you go
7
4%
Nordman – Släpp alla sorger
15
8%
Loreen – Tattoo
33
18%
Theoz – Mer av dig
10
5%
Paul Rey – Royals
2
1%
 
Ääniä yhteensä: 184

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57786
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: MF23: final Stockholm 11.3.

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

euroneito kirjoitti: 10 Maalis 2023, 17:25 mitä enemmän on tullut katseltua Loreenin viimeaikaisia Mello-haastiksia ja videoita niin sitä ylimielisemmän ja luotaantyöntävämmän vaikutelman hänestä saa (siis persoonana).
Loreen on oikeasti kyllä hirmu sympaattinen. Itse hänet olen livenä tavannut ja on yksi sydämellisimmistä viisuartisteista, jonka olen tavannut. Ja olen tavannut melko montakin. :joojoo:
⚰️ R.I.P. Eurovision 🪦

murka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2630
Liittynyt: 08 Loka 2008, 16:31

Re: MF23: final Stockholm 11.3.

Viesti Kirjoittaja murka »

Minusta Loreen oli tuolla videolla lähinnä väsyneen näköinen. Tuli mieleen, että jo siellä ihannepainon alarajoilla laihduttaa, niin väkisinkin se vaikuttaa kaikkeen jaksamiseen. Henkinen jaksaminen on valtava osa viisu-urakkaa niin kotimaan kilpailussa kuin Euroviisuissa jos vielä on ennakkosuosikki.

Hieman ihmetyttää se, että nykyään on vaikka minkä vaivan opasta ja ravitsemusterapeutteja on Ruotsissakin ainakin yksityispuolella saatavilla. Jollain yksipuolisella kuurilla hankkii itselleen väsymyksen ja puutostaudin.

Ruotsalaisilla ei tietääkseni ole suomalaisen Fineli.fi-tasoista palvelua. Siellähän voi laittaa syömänsä ja juomansa ruokapäiväkirjaan ja saa koko ajan palautetta siitä, että kuinka niitä ravintoaineita saa ruoasta. Joku broileria ilman nahkaa, kukkakaalia ja tomaattimehua eivät kertakaikkiaan ravitse tarpeeksi monipuolisesti jaksamisen kannalta.

CottonJoel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5209
Liittynyt: 17 Heinä 2016, 13:13

Re: MF23: final Stockholm 11.3.

Viesti Kirjoittaja CottonJoel »

Kansainväliset raadit:

Australia
Belgia
Espanja
Itävalta
Kroatia
Latvia
Malta
Saksa

https://twitter.com/scandipop/status/16 ... 4479060992

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57786
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: MF23: final Stockholm 11.3.

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^ Odotin näkeväni ihanan Tali-jumalataren, mutta nyt näemmä Israelkin on jätetty ulkopuolelle. :parku: Jotain järkeä sentään, etteivät Norja ja Ukraina ole mukana vaikuttamassa omiensa pistetileihin. :heh:
⚰️ R.I.P. Eurovision 🪦

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13047
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: MF23: final Stockholm 11.3.

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

^^ Ei sitten niin Isoa-Britanniaa kuin Ukrainaakaan.

Avatar
manic
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1073
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 17:32
Paikkakunta: helsinki

Re: MF23: final Stockholm 11.3.

Viesti Kirjoittaja manic »

Serduchka kirjoitti: 10 Maalis 2023, 17:44
euroneito kirjoitti: 10 Maalis 2023, 17:25 mitä enemmän on tullut katseltua Loreenin viimeaikaisia Mello-haastiksia ja videoita niin sitä ylimielisemmän ja luotaantyöntävämmän vaikutelman hänestä saa (siis persoonana).
Loreen on oikeasti kyllä hirmu sympaattinen. Itse hänet olen livenä tavannut ja on yksi sydämellisimmistä viisuartisteista, jonka olen tavannut. Ja olen tavannut melko montakin. :joojoo:
Erityisesti narsistit osaavat antaa itsestään supersympaattisen, jopa hurmaavan ensivaikutelman.

euroneito
Siemailija
Siemailija
Viestit: 159
Liittynyt: 10 Tammi 2023, 17:46

Re: MF23: final Stockholm 11.3.

Viesti Kirjoittaja euroneito »

Loreenin kulissihässäkkä saattaa olla liian painava Liverpoolin :tapu:

Aftonbladetin mukaan show'ta saatetaan joutua muuttamaan itse viisufinaalia varten:

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/ ... -liverpool

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8328
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: MF23: final Stockholm 11.3.

Viesti Kirjoittaja hra47 »

euroneito kirjoitti: 11 Maalis 2023, 13:06 Loreenin kulissihässäkkä saattaa olla liian painava Liverpoolin :tapu:

Aftonbladetin mukaan show'ta saatetaan joutua muuttamaan itse viisufinaalia varten:
Sveduilla siis oma kuutiogatensa. Tosin luovuus kukkii parhaimmillaan silloin kun joutuu luovimaan esteiden ohi, oli ne sitten resurssien vähäisyydestä johtuvia, tai kuten tässä tapauksessa esiintymislavasta johtuvia. Svedut epäilemättä putoavat jaloilleen tässäkin asiassa.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

poika90
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4003
Liittynyt: 03 Helmi 2016, 13:24
Paikkakunta: OULU

Re: MF23: final Stockholm 11.3.

Viesti Kirjoittaja poika90 »

Onko mitään tietoa siitä, että miten eiliset jury esitykset on mennyt artisteilla?? Esim miten Smash Into Piecesillä meni, kun solisti oli potenut kovaa kuumetta ja hän oli ollut puhe kiellossa.
Miksi se yleisöä kiittelee, kun raadithan sen voiton varmisti. :heh:

poika90
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4003
Liittynyt: 03 Helmi 2016, 13:24
Paikkakunta: OULU

Re: MF23: final Stockholm 11.3.

Viesti Kirjoittaja poika90 »

hra47 kirjoitti: 11 Maalis 2023, 13:12
euroneito kirjoitti: 11 Maalis 2023, 13:06 Loreenin kulissihässäkkä saattaa olla liian painava Liverpoolin :tapu:

Aftonbladetin mukaan show'ta saatetaan joutua muuttamaan itse viisufinaalia varten:
Sveduilla siis oma kuutiogatensa. Tosin luovuus kukkii parhaimmillaan silloin kun joutuu luovimaan esteiden ohi, oli ne sitten resurssien vähäisyydestä johtuvia, tai kuten tässä tapauksessa esiintymislavasta johtuvia. Svedut epäilemättä putoavat jaloilleen tässäkin asiassa.
Itse luotan täysin siihen, että Ruotsi tämän pulman jollain tavalla ratkaiseee.
Miksi se yleisöä kiittelee, kun raadithan sen voiton varmisti. :heh:

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6605
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: MF23: final Stockholm 11.3.

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

euroneito kirjoitti: 11 Maalis 2023, 13:06 Loreenin kulissihässäkkä saattaa olla liian painava Liverpoolin :tapu:

Aftonbladetin mukaan show'ta saatetaan joutua muuttamaan itse viisufinaalia varten:

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/ ... -liverpool
Koska kyseessä on Ruotsi, eivätköhän he loihdi Liverpooliin vieläkin hienomman esityksen, mutta pienemmillä lavasteilla.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57786
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: MF23: final Stockholm 11.3.

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

manic kirjoitti: 11 Maalis 2023, 12:39 Erityisesti narsistit osaavat antaa itsestään supersympaattisen, jopa hurmaavan ensivaikutelman.
Paras ystäväni sanoi, että tämä on jopa totta. :shock: Ikävää, jos Loreen on narsisti. :lohduton:
⚰️ R.I.P. Eurovision 🪦

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10942
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: MF23: final Stockholm 11.3.

Viesti Kirjoittaja WildDance »

Nyt taas menee yli. :rofl: Kukaan täällä ei tunne Loreenia henkilökohtaisesti ja ei voi haastattelujen perusteella häntä diagnosoida narsistiksi.
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

poika90
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4003
Liittynyt: 03 Helmi 2016, 13:24
Paikkakunta: OULU

Re: MF23: final Stockholm 11.3.

Viesti Kirjoittaja poika90 »

WildDance kirjoitti: 11 Maalis 2023, 13:50 Nyt taas menee yli. :rofl: Kukaan täällä ei tunne Loreenia henkilökohtaisesti ja ei voi haastattelujen perusteella häntä diagnosoida narsistiksi.
Tämä. Näillä samoilla diagnooseilla voitaisiin meidän Käärijäkin diagnisoida narsistiksi tai miksi lie manipulaattoriksi :rofl:
Miksi se yleisöä kiittelee, kun raadithan sen voiton varmisti. :heh:

Avatar
Aleksi
Majakanvartija
Majakanvartija
Viestit: 20758
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: MF23: final Stockholm 11.3.

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Jatkoa finalistipeleille viisuisan sanapelin muodossa.

Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4999
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: MF23: final Stockholm 11.3.

Viesti Kirjoittaja toivo »

Eipä taida olla paljoa jännitettävää kuka tämän vie.


Tekeekö Loreen mahdollisesti jonkun piste-ennätyksen jopa? Kuka onkaan se edellinen ennätyksen haltija.

Avatar
ESC93
Siivooja
Siivooja
Viestit: 16265
Liittynyt: 26 Maalis 2010, 15:35
Paikkakunta: Järvenpää / ex-Nastola
Viesti:

Re: MF23: final Stockholm 11.3.

Viesti Kirjoittaja ESC93 »

toivo kirjoitti: 11 Maalis 2023, 17:27 Tekeekö Loreen mahdollisesti jonkun piste-ennätyksen jopa? Kuka onkaan se edellinen ennätyksen haltija.
Nykyinen pistejärjestelmä on ollut käytössä vuodesta 2019. John Lundvik sai raadeilta ja Tusse katsojilta täydet 96 pistettä. Kokonaismaksimi on siis 192 pistettä, ja Lundvik sai yhteensä 181.
Kur protestojmë e nga dremitja kolektive zgjohemi
Ne përsërisim, përsërisim, përsërisim

Avatar
Elukka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1078
Liittynyt: 01 Maalis 2012, 19:55

Re: MF23: final Stockholm 11.3.

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Uskon vakaasti Loreenin vetävän tuon 192 pojoa kevyesti.
Vaihtuvat sloganit takaisin! :grr:

Avatar
Kasper_
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5770
Liittynyt: 29 Maalis 2022, 22:01
Paikkakunta: Kotka

Re: MF23: final Stockholm 11.3.

Viesti Kirjoittaja Kasper_ »

Viimeiseen asti toivon että valitsevat kenet tahansa muun kuin Loreenin, vaikka se taitaapi olla mahdottomuus :draamaa:
Bejba, it's kajnda krezja :kaunis:

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2730
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: MF23: final Stockholm 11.3.

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

Elukka kirjoitti: 11 Maalis 2023, 17:43 Uskon vakaasti Loreenin vetävän tuon 192 pojoa kevyesti.
Jos jaetaan ikäryhmien mukaan niin en todellakaan usko, että lapset antaisi täydet pisteet tuolle. Eiköhän niiden pisteet mene Theozille tai M&M.
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
Tekoripset
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1500
Liittynyt: 26 Helmi 2011, 19:05
Paikkakunta: Helsinki

Re: MF23: final Stockholm 11.3.

Viesti Kirjoittaja Tekoripset »

Serduchka kirjoitti: 11 Maalis 2023, 13:45
manic kirjoitti: 11 Maalis 2023, 12:39 Erityisesti narsistit osaavat antaa itsestään supersympaattisen, jopa hurmaavan ensivaikutelman.
Paras ystäväni sanoi, että tämä on jopa totta. :shock: Ikävää, jos Loreen on narsisti. :lohduton:
Julkisuudessa pitkään olleet ihmiset saavat narsismitesteistä paljon suuremmat pisteet kun tavikset. Julkisuudessa olevat ovat tottuneet siihen että heidän asiat kiinnostaa muita paljon enemmän kun muiden asiat. Tämä on vaan kylmä fakta.
<3

Avatar
GuoZu8
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2402
Liittynyt: 25 Helmi 2019, 00:27
Paikkakunta: Alder danger

Re: MF23: final Stockholm 11.3.

Viesti Kirjoittaja GuoZu8 »

Tähän väliin täytyy mainita, että yksi tämänvuotisen Melodifestivalenin juontajista on ruotsalaiskoomikko Jesper Rönndahl, samainen koomikko, joka juonsi syksyllä 2018 poliittisesti epäkorrektin, rasistisia stereotypioita sisältäneen sketsin kiinalaisista. Olen harkinnut siksi tänä vuonna Mellojen boikottia.



Taustalla oli Tukholmassa sattunut välikohtaus, jossa kiinalainen turistiperhe kiukutteli, kun heidät kannettiin ulos hostellista heidän saavuttuaan sinne päivän liian etuajassa. Kiinan autoritäärinen hallinto teki tietenkin asiasta suuren numeron ja syytti tekopyhästi Ruotsia "ihmisoikeuksien rikkomisesta" ja täkäläinen ulkoministeriö varoitti Ruotsiin matkustamisesta, kääntääkseen huomion pois Ruotsin suojelemasta kiinalaisesta toisinajattelijasta. Olen kiinalaislähtöisenä fanina tuntenut synnyinmaastani samanlaista myötähäpeää kuin te suomalaisfanit olette tunteneet omasta isänmaastanne Euroviisuissa ja halunnut tietenkin olla ruotsalainen.

Jesper tosin pyysi myöhemmin anteeksi kiinalaisilta EI hallinnolta, joka sensuroi sateenkaarilippuja ja muuta LGBT-sisältöä 🏳️‍🌈 Euroviisujen lähetyksistään. Siksi harkitsenkin boikotin perumista. Saas nähdä.




P.S. Suomessa Yle ja Noin Viikon Studio on tehnyt myös vastaavanlaisen sketsin Kiinan kasvavan pehmeän vallan uhasta ja Mika Niikon Kiina-yhteyksistä. Se oli yllättävän hyvää makua ja osoittaa, että Kiinan hallintoa voi vastustaa ilman rasismia.
Hyvä Suomi ja Yle! 🇫🇮
Viimeksi muokannut GuoZu8, 11 Maalis 2023, 18:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"JEJEJEJEJEJEJEAAAH!!!" 🔥🔥🔥
~ Windows95man viisulavalla

murka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2630
Liittynyt: 08 Loka 2008, 16:31

Re: MF23: final Stockholm 11.3.

Viesti Kirjoittaja murka »

manic kirjoitti: 11 Maalis 2023, 12:39
Serduchka kirjoitti: 10 Maalis 2023, 17:44

Loreen on oikeasti kyllä hirmu sympaattinen. Itse hänet olen livenä tavannut ja on yksi sydämellisimmistä viisuartisteista, jonka olen tavannut. Ja olen tavannut melko montakin. :joojoo:
Erityisesti narsistit osaavat antaa itsestään supersympaattisen, jopa hurmaavan ensivaikutelman.
Artistien on pikku pakko antaa itsestään miellyttävä kuva jos mielivät pysyä maksavan yleisön suosiossa. Toki on artisteja, joilla ylimielisyys ja jopa öykkärimäisyys on tavaramerkki. He ovat reippaasti vähemmistössä.

On varmasti raskasta olla vähintään kymmenen miljoonan ihmisen tuntema ihminen maassa, jonka kansalla on menestyshullu asenne kaikissa kisoissa. Siinä voi ihminen olla aika lailla koetuksella kun pitää tarjota yhtä aikaa mukavaa naapuria ja supertähteä ainakin Ruotsin oloissa.

Kunnon narsisti olisi jo poltellut siltoja ja pumpannut itselleen reippaasti etuja sinä aikana kun on ollut julkisuudessa. Sitä en ole ikinä lukenut Loreenista. En tosin kyllä lue ruotsalaisia iltapäivälehtiä siksi, että etenkin Expressen on alkanut korvat luettavat artikkelit videoilla ja se tekee minulla hommasta hitaampaa.

Niin innoissani en ole naapurinkaan julkkiksista, että ostaisin lehtitilauksia heiltä.

murka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2630
Liittynyt: 08 Loka 2008, 16:31

Re: MF23: final Stockholm 11.3.

Viesti Kirjoittaja murka »

hra47 kirjoitti: 11 Maalis 2023, 13:12
euroneito kirjoitti: 11 Maalis 2023, 13:06 Loreenin kulissihässäkkä saattaa olla liian painava Liverpoolin :tapu:

Aftonbladetin mukaan show'ta saatetaan joutua muuttamaan itse viisufinaalia varten:
Sveduilla siis oma kuutiogatensa. Tosin luovuus kukkii parhaimmillaan silloin kun joutuu luovimaan esteiden ohi, oli ne sitten resurssien vähäisyydestä johtuvia, tai kuten tässä tapauksessa esiintymislavasta johtuvia. Svedut epäilemättä putoavat jaloilleen tässäkin asiassa.
Minä pelkäsin sen Loreenin yläpuolella olevan paaden näköisen osan romahtavan ja Loreenin prässäytyvän kuin kasviston kukka. Sen verran arveluttavan näköinen lavaste on. En osaa lujuuslaskentaa eli sanon tämän ihan silkan tunteen varassa.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8328
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: MF23: final Stockholm 11.3.

Viesti Kirjoittaja hra47 »

murka kirjoitti: 11 Maalis 2023, 18:32 Minä pelkäsin sen Loreenin yläpuolella olevan paaden näköisen osan romahtavan ja Loreenin prässäytyvän kuin kasviston kukka. Sen verran arveluttavan näköinen lavaste on. En osaa lujuuslaskentaa eli sanon tämän ihan silkan tunteen varassa.
Toivottavasti ruottalaiset eivät nyt vaan vaatimalla vaadi Liverpoolin lavainsinöörejä muuttamaan lavansa tekniikkaa, että heidän hökötyksensä saataisiin roikkumaan katosta muiden esitysten aikana. Se kun romahtaisi sieltä alas muiden esiintyjien niskaan, niin voi voi...
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Kasper_
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5770
Liittynyt: 29 Maalis 2022, 22:01
Paikkakunta: Kotka

Re: MF23: final Stockholm 11.3.

Viesti Kirjoittaja Kasper_ »

hra47 kirjoitti: 11 Maalis 2023, 18:44
murka kirjoitti: 11 Maalis 2023, 18:32 Minä pelkäsin sen Loreenin yläpuolella olevan paaden näköisen osan romahtavan ja Loreenin prässäytyvän kuin kasviston kukka. Sen verran arveluttavan näköinen lavaste on. En osaa lujuuslaskentaa eli sanon tämän ihan silkan tunteen varassa.
Toivottavasti ruottalaiset eivät nyt vaan vaatimalla vaadi Liverpoolin lavainsinöörejä muuttamaan lavansa tekniikkaa, että heidän hökötyksensä saataisiin roikkumaan katosta muiden esitysten aikana. Se kun romahtaisi sieltä alas muiden esiintyjien niskaan, niin voi voi...
Jos kyseessä olisi mikä tahansa muu maa niin tämä ei varmasti tulisi kuuloonkaan, mutta Ruotsi Euroviisujen lellikkimaana saisi varmaan tahtonsa läpi :niinpa: :apuva:
Bejba, it's kajnda krezja :kaunis:

Avatar
GuoZu8
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2402
Liittynyt: 25 Helmi 2019, 00:27
Paikkakunta: Alder danger

Re: MF23: final Stockholm 11.3.

Viesti Kirjoittaja GuoZu8 »

^Suomena ei voi sanoa, kun lavashowosaamisessa on täällä vielä paljon opittavaa ja kaikessa seurataan Ruotsia. Luulisi naapuruuden olevan Suomelle etuvaltti.
"JEJEJEJEJEJEJEAAAH!!!" 🔥🔥🔥
~ Windows95man viisulavalla

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17254
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: MF23: final Stockholm 11.3.

Viesti Kirjoittaja Happy »

hämmentävän kovatasoinen mellofinaali ollakseen tätä vuosikymmentä :shock:
Loreenista tai kaksosista saisin uuden puntariykköseni.
ja Maria Suru, Panetoz & Kiana olisivat parasta Ruotsia sitten... 2017? 2016?

Loreen varmaan voittaa yleisöt, mut voi olla et taisto on tiukka ja kaksoset hengittää niskassa alle 10p päässä.
Raati varmasti tietää Loreenin ennakkoaseman.. joten voi olla että kaksoset vie tiukan voiton raatiäänis
Viimeksi muokannut Happy, 11 Maalis 2023, 19:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
Mattan
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3331
Liittynyt: 20 Huhti 2012, 20:09

Re: MF23: final Stockholm 11.3.

Viesti Kirjoittaja Mattan »

Tämähän on kuin ilmetty toisinto vuoden 2021 MF-finaalista; Air on hyvin samankaltainen kuin Every Minute, molemmat ovat omia suosikkejani, ja oletettavasti myös tänä vuonna oma suosikkini jää kakkoseksi ylivoimaisen voittajan taakse. :mrgreen: Ymmärrän toki sen suosion, tässä tapauksessa enemmän kuin kaksi vuotta sitten, mutta vetoa en tästä illasta lähtisi lyömään (Loreenin kertoimet ovat olemattomat, muiden puolesta en löisi).
Lopuksi haluaisin vielä todeta, että tänä vuonna on Euroviisut.

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17254
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: MF23: final Stockholm 11.3.

Viesti Kirjoittaja Happy »

^ nyt sentään itselläni on win-win tilanne ku molemmat voittajasuosikit 10/10-biisejä
Eric saade ois ollu itelläni puntariykkönen, ja Tusse taas ihan puntarituhnua
Never miss a good chance to shut up.

Lukittu