Euro Jury 2023

Euroviisut 2023 Britanniassa
Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2463
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: Euro Jury 2023

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

viisuilta kirjoitti: 28 Huhti 2023, 18:45 10. sija Suomelle :draamaa: Pelottaaaaa :niinpa: :jupinaa:
2017 - Tanska oli raatien 13.
2018 - Kypros oli raatien 5.
2019 - Azerbaidžan oli raatien 5.
2021 - Romania oli semifinaalissa raatien 9. mutta yleisön 12. ja täten karsiutui
2022 - Sveitsi oli raatien 12.

Eli siis on noustu ja on laskettu. Saa nähdä miten käy ja kuinka hyvin ennakkosuosikkina olo huomioidaan.
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
MissBucharest
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1307
Liittynyt: 02 Helmi 2006, 20:48

Re: Euro Jury 2023

Viesti Kirjoittaja MissBucharest »

yeahyeahfire kirjoitti: 28 Huhti 2023, 16:56
Tuo Belgian ja Irlannin menestys on kyllä aika :sekava:
Belgian menestystä en ihmettele, sehän on just niin perus-euroviisu kuin olla voi.
Korona tulee kyllä, mutta minä määrään päivän.
-Corona-chan

Avatar
kapineiti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3515
Liittynyt: 02 Helmi 2021, 21:53
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Euro Jury 2023

Viesti Kirjoittaja kapineiti »

Sentään päästiin nipin napin top kymppiin, Blind Channel ei tainnut sinne asti yltää edes tässä. :joojoo: Käärijän edellä vielä maita, joiden finaalipaikasta ei ole edes vielä täyttä varmuutta, mm. Kypros, Sveitsi ja Belgia. Suomen finaalipaikka puolestaan on jo satavarma, eli melko todennäköisesti raatien top kympissä ollaan myös finaalissa. Kieltämättä tässä on alkanut itselläkin haavekuvat torijuhlista karista raatien petollisuuden takia (ja sen, että lampaina tulevat antamaan täysiä pisteitä Ruotsille finaalissakin). Ehkä korkeintaan kymppejä Suomelle muutamasta maasta, mutta douze pointseja tuskin kuullaan Kärtsärinkään kohdalla. :draamaa:

Tuo Iso-Britannia floppaa aivan varmasti, kun live on mitä on. Tuskin tulee olemaan lähelläkään raatien top kymppiä.
Smash your competition, baby
Show us some good entertainment
Victory's your only payment
Gladiator, gladiator

Avatar
Carboni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1488
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 23:27

Re: Euro Jury 2023

Viesti Kirjoittaja Carboni »

Ruotsi ainoana maana jäljellä, eli voi hyvin laskea jo muiden pisteet yhteen ja katsoa paljonko kokonaispotista puuttuu

Ruotsi tulee saamaan käsittämättömät 354 pistettä. Peräti 18 kertaa täydet

Kukakohan voittaa raatiäänestyksen kahden viikon päästä :heh:
2024 Rim Tim Tagi Dim 2023 Cha Cha Cha 2022 Die Together, 2021 Dark Side, 2020 Tears Getting Sober, 2019 Hatrid Mun Sigra, 2018 Higher Ground,
2017 City Lights, 2016 Hear Them Calling, 2015 Grande Amore, 2014 Something Better

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2463
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: Euro Jury 2023

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

Siis kuinka väärin mä laskin kun mä sain tulokseksi vajaat 300? :heh:
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
kapineiti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3515
Liittynyt: 02 Helmi 2021, 21:53
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Euro Jury 2023

Viesti Kirjoittaja kapineiti »

Carboni kirjoitti: 28 Huhti 2023, 20:48Kukakohan voittaa raatiäänestyksen kahden viikon päästä :heh:
Koko juryosuudessa ei taida olla mitään jännitettävää kahden viikon päästä. :heh: Enemmänkin ehkä kiinnostaa floppaako Ruotsi tänä vuonna telessä.
Smash your competition, baby
Show us some good entertainment
Victory's your only payment
Gladiator, gladiator

Avatar
Carboni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1488
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 23:27

Re: Euro Jury 2023

Viesti Kirjoittaja Carboni »

Tuo Ruotsin saama 354 jaettuna juryjen määrällä 43 tekee keskiarvopisteiksi 8.23 per maa. Huomioitu toki se että Ruotsi ei voi äänestää itseään, muuten keskiarvo olisi korkeampi.

8.23 keskiarvo * 37 maata = 304.51 pistettä

Eli Loreen vetää yli 300 juryn hyvin todennäköisesti ja Käärijä yli 300 telen hyvin todennäköisesti. Skaba käydään siinä, kumpi on vahvempi toisen heikommalla osa-alueella.
2024 Rim Tim Tagi Dim 2023 Cha Cha Cha 2022 Die Together, 2021 Dark Side, 2020 Tears Getting Sober, 2019 Hatrid Mun Sigra, 2018 Higher Ground,
2017 City Lights, 2016 Hear Them Calling, 2015 Grande Amore, 2014 Something Better

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6224
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Euro Jury 2023

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Carboni kirjoitti: 28 Huhti 2023, 20:57 Eli Loreen vetää yli 300 juryn hyvin todennäköisesti ja Käärijä yli 300 telen hyvin todennäköisesti. Skaba käydään siinä, kumpi on vahvempi toisen heikommalla osa-alueella.
Sanoisin, että on aika selkeää jo nyt, että Loreen kerää sen verran hyvin myös yleisöääniä, eli voitto tulee menemään Ruotsiin.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2463
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: Euro Jury 2023

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

Onhan tämä aika masentava ja jopa turha viisukevät… Mutta annan vielä mahdollisuuden sille, että tapahtuu iso yllätys :peukku:
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
Kasper_
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5614
Liittynyt: 29 Maalis 2022, 22:01
Paikkakunta: Kotka

Re: Euro Jury 2023

Viesti Kirjoittaja Kasper_ »

Kyllähän se Ruotsi raadit voittaa, mutta en yllättyisi jos yleisöpisteet olisivat "vain" luokkaa sitä mitä Ruotsi sai 2019. Konpromissivoittaja mahdollinen :miettii:
Bejba, it's kajnda krezja :kaunis:

Avatar
Nekku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3083
Liittynyt: 06 Marras 2017, 10:47

Re: Euro Jury 2023

Viesti Kirjoittaja Nekku »

Voittakoon Ruotsi jos niin on ollakseen! Ihanaa että viisut on taas täällä ja pääsee nauttimaan esityksistä. Ja Suomella on kaikesta huolimatta muistettava edustaja. <3
"Kyllä tämä minun puolestani saa Lissaboniin lähteä." (TomppaJr)

I, I, I know you're living a lie
I, I, I see the scars in your eyes

viisufantti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1277
Liittynyt: 10 Tammi 2014, 19:13

Re: Euro Jury 2023

Viesti Kirjoittaja viisufantti »

iiiduli kirjoitti: 28 Huhti 2023, 21:04
Carboni kirjoitti: 28 Huhti 2023, 20:57 Eli Loreen vetää yli 300 juryn hyvin todennäköisesti ja Käärijä yli 300 telen hyvin todennäköisesti. Skaba käydään siinä, kumpi on vahvempi toisen heikommalla osa-alueella.
Sanoisin, että on aika selkeää jo nyt, että Loreen kerää sen verran hyvin myös yleisöääniä, eli voitto tulee menemään Ruotsiin.
Näin se varmaan on. Loreenilla tosiaan on telesuosiota paljon (ehkä enemmän kuin Käärijällä??). Enää tässä taitaa olla mietinnässä, että sulkeeko telkun ennen pisteidenantoa vai ei :teknoraivo:

Avatar
Kasper_
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5614
Liittynyt: 29 Maalis 2022, 22:01
Paikkakunta: Kotka

Re: Euro Jury 2023

Viesti Kirjoittaja Kasper_ »

Harmillisia vaan että se on juuri Ruotsi joka voi Suomen voiton viedä. Kiva odotella seuraavat 20 vuotta sitä että Suomi on jälleen voittajasuosikki samalla kun Ruotsi on sitä käytännössä joka vuosi :niinpa:
Bejba, it's kajnda krezja :kaunis:

Avatar
Einingia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1732
Liittynyt: 13 Touko 2014, 12:20

Re: Euro Jury 2023

Viesti Kirjoittaja Einingia »

Ei se oikeasti edes ole, mutta tänä vuonna tietenkin on.

Miksi tämän piti käydä juuri tänä vuonna. Voi kun olisivat olleet liikenteessä viime vuonna ja tänä vuonna viisuiltaisiin Tukholmassa.
Boikotoin vuoden 2024 viisuja. EBU on munaton, siksi Suomi tuo munan mukanaan! #farkkumuna #jegg

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6224
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Euro Jury 2023

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Kai sitä pitää jännittää lähinnä sitä, kuinka ylivoimaisesti Ruotsi lopulta onnistuu voiton nappaamaan. Ja jää muuten ensimmäistä kertaa vuosiin voittajan lehdistötilaisuus katsomatta.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
kapineiti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3515
Liittynyt: 02 Helmi 2021, 21:53
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Euro Jury 2023

Viesti Kirjoittaja kapineiti »

viisufantti kirjoitti: 28 Huhti 2023, 21:18Enää tässä taitaa olla mietinnässä, että sulkeeko telkun ennen pisteidenantoa vai ei :teknoraivo:
Itse en kyllä pysty katsomaan pisteidenantoa ainakaan selvinpäin. :rofl: Jännittää jo nyt Käärijän puolesta paljonko tulee takkiin raadeilta. Toivottavasti yleisö todella rakastaa. <3
Smash your competition, baby
Show us some good entertainment
Victory's your only payment
Gladiator, gladiator

Avatar
-kaitsu87-
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7205
Liittynyt: 04 Huhti 2009, 06:09
Paikkakunta: Pori

Re: Euro Jury 2023

Viesti Kirjoittaja -kaitsu87- »

Eiköhän se Ruotsi tosiaan voita kahden viikon päästä! Ärsyttää, kun biisi todellakaan vuoden parhaimpia. Minkäs teet raadit kusee hunajaa aina Ruotsin kohdalla :roll:. Ei edes kiinnosta katsoa pisteidenjakoa raatien osalta..
Viimeksi muokannut -kaitsu87-, 28 Huhti 2023, 21:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nyt lähden tanssimaan
Niinku cha cha cha
Enkä pelkääkään tätä maailmaa
Niinku cha cha cha
Kun mä kaadan päälleni samppanjaa

Avatar
Speed
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2672
Liittynyt: 06 Elo 2007, 22:59

Re: Euro Jury 2023

Viesti Kirjoittaja Speed »

Joissakin kommenteissa saatetaan puristaa mailaa hieman liiankin kovaa, jos Suomen voitto on ainut kriteeri viisukevään onnistumiseen. Olettaisin, että tuollainen ajatusmaailma vie kaiken hauskuuden siitä, millaista on seurata jännityksen kohoamista seuraavien viikkojen aikana.

Suomen viisuhistoriassa sijoitus Top5:n sisällä olisi kuitenkin aivan poikkeuksellinen suoritus. Oli sijoitus lopulta mikä tahansa, Käärijä on jo nyt jättänyt jälkensä euroviisuhistoriaa ja hän tulee toimimaan tulevina vuosina tietynlaisena referenssipisteenä vertailuissa ja spekulaatioissa.

viisufantti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1277
Liittynyt: 10 Tammi 2014, 19:13

Re: Euro Jury 2023

Viesti Kirjoittaja viisufantti »

kapineiti kirjoitti: 28 Huhti 2023, 21:24
viisufantti kirjoitti: 28 Huhti 2023, 21:18Enää tässä taitaa olla mietinnässä, että sulkeeko telkun ennen pisteidenantoa vai ei :teknoraivo:
Itse en kyllä pysty katsomaan pisteidenantoa ainakaan selvinpäin. :rofl: Jännittää jo nyt Käärijän puolesta paljonko tulee takkiin raadeilta. Toivottavasti yleisö todella rakastaa. <3
Myös tuota vaihtoehtoa :hik: mietin, jotta selviydyn :heh:

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8223
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Euro Jury 2023

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Noh, selviydytään nyt ensin kovatasoisesta semistä finaaliin. :hiips:
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6224
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Euro Jury 2023

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Einingia kirjoitti: 28 Huhti 2023, 21:21 Miksi tämän piti käydä juuri tänä vuonna. Voi kun olisivat olleet liikenteessä viime vuonna ja tänä vuonna viisuiltaisiin Tukholmassa.
Tämä ärsyttää ehdottomasti eniten. Miksi sen voiton edellä pitää seistä kaikista Euroopan maista juuri Ruotsin ja juuri nyt. :jupinaa:
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

viisufantti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1277
Liittynyt: 10 Tammi 2014, 19:13

Re: Euro Jury 2023

Viesti Kirjoittaja viisufantti »

hra47 kirjoitti: 28 Huhti 2023, 21:33 Noh, selviydytään nyt ensin kovatasoisesta semistä finaaliin. :hiips:
Tätäkin olen miettinyt, että entäs jos Käärijä ei pääsekään finaaliin :shock: ja toisaalta olen nähnyt päiväunia, että Loreen ei pääse finaaliin :heh:

Avatar
kapineiti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3515
Liittynyt: 02 Helmi 2021, 21:53
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Euro Jury 2023

Viesti Kirjoittaja kapineiti »

Sehän tästä nyt vielä puuttuisi, että Suomi tekisi vuoden 2021 Tanskat. :sekava: :heh:
Smash your competition, baby
Show us some good entertainment
Victory's your only payment
Gladiator, gladiator

Avatar
Puutarhuri
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1743
Liittynyt: 10 Helmi 2016, 15:23

Re: Euro Jury 2023

Viesti Kirjoittaja Puutarhuri »

Speed kirjoitti: 28 Huhti 2023, 21:26 Suomen viisuhistoriassa sijoitus Top5:n sisällä olisi kuitenkin aivan poikkeuksellinen suoritus.
Niin juuri. Minä olen tyytyväinen jo kymmenen kärkeenkin, mutta myönnän toivovani sitä top5-suoritusta kun se on taas selkeä pykälä ylöspäin totutusta. Niinkuin joku täällä sanoikin, niin otetaan se voitto sitten ensi vuonna Ruotsissa.

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2463
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: Euro Jury 2023

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

Speed kirjoitti: 28 Huhti 2023, 21:26 Joissakin kommenteissa saatetaan puristaa mailaa hieman liiankin kovaa, jos Suomen voitto on ainut kriteeri viisukevään onnistumiseen. Olettaisin, että tuollainen ajatusmaailma vie kaiken hauskuuden siitä, millaista on seurata jännityksen kohoamista seuraavien viikkojen aikana.

Suomen viisuhistoriassa sijoitus Top5:n sisällä olisi kuitenkin aivan poikkeuksellinen suoritus. Oli sijoitus lopulta mikä tahansa, Käärijä on jo nyt jättänyt jälkensä euroviisuhistoriaa ja hän tulee toimimaan tulevina vuosina tietynlaisena referenssipisteenä vertailuissa ja spekulaatioissa.
No tottahan se on, että tällainen ”pakko voittaa” asenne on ikävä mut minkäs sille tekee? Tuskinpa Loreenin faneille käy mikään muu kuin Loreenin voitto, vaikka Loreen on jo voittanut kerran ja Ruotsi on muutenkin menestynyt maa. Eikös just heille pitäisi kelvata vaikka 10. sija? Ruotsilla on kuitenkin taas ensi vuonna biisi, joka sijoittuu kärkipäähän ja Suomella todennäköisesti biisi, jonka sijoittuminen top 15 ois jo saavutus.

Mutta niin… Jokainen päättää kuinka tosissaan Euroviisut ottaa mutta ärsyttää, että joidenkin asenne on, että top 5 sijoitukseen PITÄÄ olla tyytyväinen tai on huono ihminen (vähän liioiteltuna, kiitos vaan Jodel). Euroviisut on kuitenkin kilpailu. Tuskinpa se Iivo Niskanenkaan lähtee hakemaan 4. sijaa hiihdossa vaikka se on ihan kärkipään sijoitus ja osallistujia on paljon… Miksi ihmeessä suomalaisten pitäisi tyytyä muuhun kuin voittoon Euroviisuissa, kun siihen on kerrankin mahdollisuus?

Kiitos ja anteeksi :draamaa:
Viimeksi muokannut viisuilta, 28 Huhti 2023, 23:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
Einingia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1732
Liittynyt: 13 Touko 2014, 12:20

Re: Euro Jury 2023

Viesti Kirjoittaja Einingia »

viisufantti kirjoitti: 28 Huhti 2023, 21:38 Tätäkin olen miettinyt, että entäs jos Käärijä ei pääsekään finaaliin :shock: ja toisaalta olen nähnyt päiväunia, että Loreen ei pääse finaaliin :heh:
Se olisi niin mahtavaa! 9 finalistia jo tiedossa ja Lortsu ja Kärtsy jännittävät. Areena huutaa Cha cha cha ja Suomi pääsee finaaliin!
Boikotoin vuoden 2024 viisuja. EBU on munaton, siksi Suomi tuo munan mukanaan! #farkkumuna #jegg

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2463
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: Euro Jury 2023

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

hra47 kirjoitti: 28 Huhti 2023, 21:33 Noh, selviydytään nyt ensin kovatasoisesta semistä finaaliin. :hiips:
Heheh, se oiskin ettei päästäisi finaaliin… No onneksi tuo on käytännössä täysin mahdotonta. Itse asiassa saan just ja just kasaan sen 10 biisiä, jotka ansaitsisi finaalipaikan. Toki livet voi kaiken muuttaa ja esim Tšekki on hyvin rajoilla. Biisi ansaitsee paikan finaalissa mut mites live?
Viimeksi muokannut viisuilta, 28 Huhti 2023, 21:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6224
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Euro Jury 2023

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Einingia kirjoitti: 28 Huhti 2023, 21:45
viisufantti kirjoitti: 28 Huhti 2023, 21:38 Tätäkin olen miettinyt, että entäs jos Käärijä ei pääsekään finaaliin :shock: ja toisaalta olen nähnyt päiväunia, että Loreen ei pääse finaaliin :heh:
Se olisi niin mahtavaa! 9 finalistia jo tiedossa ja Lortsu ja Kärtsy jännittävät. Areena huutaa Cha cha cha ja Suomi pääsee finaaliin!
Haluaisin nähdä sen kriisikokouksen, mikä tämmöisen tapahtuman jälkeen Ruotsissa pidettäisiin. :heh:
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
yeahyeahfire
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 773
Liittynyt: 21 Tammi 2020, 14:06

Re: Euro Jury 2023

Viesti Kirjoittaja yeahyeahfire »

Kyllähän Ruotsi on äärimmäisen todennäköinen raativoittaja, niin raatiystävällinen paketti heillä kasassa ja vielä kun se tulee oikealta maalta niin paha tuohon on muiden vastata. On Suomella vielä tsäänssit, mutta se vaatinee vähintään top 5 ja luultavasti top 4 olemista raadeissa, minkä suhteen en osaa olla kovin optimistinen, vaikkei se mahdotonta ole.

MUTTA onko Ruotsi todella ylivoimainen raativoittaja, vai voiko Ranska, Espanja tai jopa joku Sveitsi saada pisteet jakautumaan tasaisemmin kuin kuvitellaan? Olisiko vaikka siitä Ranskasta tai Espanjasta kunnolla haastamaan ja jopa voittamaan Ruotsi raatipisteissä? Vai tekeekö joku Tamarat ja nousee puskista raatirohmuksi? P-Makedonia oli 2019 eurojuryjen 17. 43 pisteellä... jos Ruotsi ei ihan ylivoimaisesti voittaisi raateja niin siinä on Suomen sauma noista voittajaksi mykistävällä telesuorituksella, tai kompromissivoittajan tulla molempien rinnalle ja ohi. Nyt kysymys kuuluu, kenellä raatisuosikilla on mahdollisuus olla telessä 2. tai 3. Suomen jälkeen? Toki Ruotsilla, mutta mikään läpihuutojuttu se ei mielestäni ole.

Mutta olen jo nyt niin ylpeä Suomesta, CCC ja Käärijä tulevat jäämään viisuhistoriaan Verka Serduckan veroisesti ja tuomaan pienellä kielellä lauletulle biisille parhaan sijoituksen naismuistiin. <3
Gonna miss you all but mostly the cat

Avatar
Mintaka
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 882
Liittynyt: 02 Helmi 2021, 22:34

Re: Euro Jury 2023

Viesti Kirjoittaja Mintaka »

Onpa tosiaan masentava näky nämä tulokset. Ei tosin niinkään Suomen osalta, mukava nähdä Suomi kuitenkin kymmenen parhaan joukossa, vaikkei CCC mikään raatibiisi ole. Mutta tuo Ruotsin kaula toiseksi ja kolmanneksi tulleisiin pelottaa. Voiko tuollaista eroa kukaan saada telepisteillä kurottua umpeen. :apuva: Kompromissivoittajaksi kelpaisi kyllä kuka tahansa tuolta eurojuryjen kärkisijoilta.
My anxiety attacks :kisu:

Lukittu