ESC23: Väärä laulu voitti!

Euroviisut 2023 Britanniassa
Avatar
Einingia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1732
Liittynyt: 13 Touko 2014, 12:20

Re: ESC23: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Einingia »

Meillä käytiin jo paremman puoliskon kanssa tällainen keskustelu:

- Artistin X lähin esiintymispaikka olisi Tukholma.
- Ei onnistu. Entä Oslo?
- Ei tuu sinnekään. Saksa taitaa olla lähin.
- Sit lähetään Saksaan tai muualle mantereelle.

Ei mene minunkaan turistirahani Ruotsille. Jo siellä on riittävän monta kertaa tullut käytyäkin.
Boikotoin vuoden 2024 viisuja. EBU on munaton, siksi Suomi tuo munan mukanaan! #farkkumuna #jegg

poika90
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3806
Liittynyt: 03 Helmi 2016, 13:24
Paikkakunta: OULU

Re: ESC23: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja poika90 »

Einingia kirjoitti: 26 Kesä 2023, 23:24 Meillä käytiin jo paremman puoliskon kanssa tällainen keskustelu:

- Artistin X lähin esiintymispaikka olisi Tukholma.
- Ei onnistu. Entä Oslo?
- Ei tuu sinnekään. Saksa taitaa olla lähin.
- Sit lähetään Saksaan tai muualle mantereelle.

Ei mene minunkaan turistirahani Ruotsille. Jo siellä on riittävän monta kertaa tullut käytyäkin.

Mikä Oslossa ja Tukholmassa on vikana?
Miksi se yleisöä kiittelee, kun raadithan sen voiton varmisti. :heh:

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5977
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: ESC23: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Kasper_ kirjoitti: 26 Kesä 2023, 22:19 Niin sekin oli vielä että olin jo alkanut suunnitella sitä että olisin mennyt ensimmäistä kertaa ikinä seuraamaan viisuja paikan päälle Tampereelle mahdollisesti jopa itsekseni mutta ei sitten :roll:
Tämä harmittaa itseäkin, etenkin kun oma kotikaupunki on Tampere. Olin jo mielessäni miettinyt, että otan viisuviikon lomaa ja vain nautin täysin rinnoin viisufiiliksestä.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

poika90
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3806
Liittynyt: 03 Helmi 2016, 13:24
Paikkakunta: OULU

Re: ESC23: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja poika90 »

iiiduli kirjoitti: 27 Kesä 2023, 21:09
Kasper_ kirjoitti: 26 Kesä 2023, 22:19 Niin sekin oli vielä että olin jo alkanut suunnitella sitä että olisin mennyt ensimmäistä kertaa ikinä seuraamaan viisuja paikan päälle Tampereelle mahdollisesti jopa itsekseni mutta ei sitten :roll:
Tämä harmittaa itseäkin, etenkin kun oma kotikaupunki on Tampere. Olin jo mielessäni miettinyt, että otan viisuviikon lomaa ja vain nautin täysin rinnoin viisufiiliksestä.


itsekin oisin kerrankin voinut pitää vapaaehtoisesti osan omasta kesälomasta toukokuussa. :heh: :heh:

Mutta kyllä tää silti sapettaa koska oikeesti tuollaiset yleisöpisteet jotka me saatiin ja silti voitto meni. Voin jo kuvitella ensi vuonna jollain ennakkosuosikilla on varmaan sama tilanne että ne on raatien jälkeen 5 tai 4 sijalla, mutta sitten kuitenkin yleisö äänet riittävät voittoon asti. :niinpa: Ja itse en usko, että raateja aletaan muuttamaan vain sen takia, että se osui meidän kohdalle. Ainoastaan jos meidän kohtalo tulisi Ruotsille näkisin muutoksia tapahtuvan raadeille.
Miksi se yleisöä kiittelee, kun raadithan sen voiton varmisti. :heh:

Avatar
Video Man
Siemailija
Siemailija
Viestit: 138
Liittynyt: 22 Helmi 2023, 21:25

Re: ESC23: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Video Man »

Jos Unicorn olisi voittanut raatipisteillä, olisin sen vielä juuri hyväksynyt. Mutta Tattoota en mielestäni nähnyt niin loistavana ammattilaispläjäyksenä.
Nuku pom... nuku pommiin. Niin on helpompaa

Avatar
Video Man
Siemailija
Siemailija
Viestit: 138
Liittynyt: 22 Helmi 2023, 21:25

Re: ESC23: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Video Man »

Tämän amerikkalaistypykän mielestä myös väärä laulu voitti. Voi katsoa ajasta 1:16:00 eteenpäin:

https://www.youtube.com/watch?v=AWx9Hd8UpJQ
Nuku pom... nuku pommiin. Niin on helpompaa

Lukittu