UMK24: yleiskeskustelu

Euroviisut 2024 länsinaapurissa

Suosikkisi UMK24-kappaleista? (max 2)

Cyan Kicks – Dancing with demons
41
10%
Sexmane – Mania
17
4%
Sara Siipola – Paskana
154
39%
Jesse Markin – Glow
36
9%
Windows95man – No rules!
52
13%
Sini Sabotage – Kuori mua
56
14%
Mikael Gabriel x nublu – Vox populi
35
9%
 
Ääniä yhteensä: 391

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 37028
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Suistamon Sähkö vois olla kova. :miettii:
Meow cat, please meow back.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57786
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

iiiduli kirjoitti: 20 Touko 2023, 23:29 Itse en keksi nykyisistä tunnetuista artisteista yhtään ketään, ketä haluaisin UMK:ssa nähdä. Sen sijaan haluan UMK:n tuovan omaan ja varmasti myös monen muun tietoon juuri niitä artisteja, jotka ovat jo pitkään tehneet omaa juttujaan, mutta breikkaamista ei ole koskaan tapahtunut.
No siis joo, tämäkin. Jos tutulla artistilla on tarpeeksi kova biisi, niin sitten toki saa osallistua. :peukku: Tämänvuotiseen tasoon peilaten Robin oli keskikastia hyvällä kappaleellaan, mutta vaati upean show'n (ehkä myös holia), jotta sille totaalisesti sulin. :heh:
⚰️ R.I.P. Eurovision 🪦

poika90
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3997
Liittynyt: 03 Helmi 2016, 13:24
Paikkakunta: OULU

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja poika90 »

Balkan kirjoitti: 19 Touko 2023, 14:30
viisuilta kirjoitti: 18 Touko 2023, 23:26 Jotenkin tuntuu mahdottomalta ajatella et täältä vois tulla enää mitään niin hyvää et sillä voisi voittaa :draamaa:
Nostatan (tai ainakin yritän nostattaa) tunnelmaa alankomaalaisen ystäväni anekdootilla, jonka hän jakoi kanssani la-su yönä pahimmassa ahdingossani. Alankomaat eivät tosiaan nauttineet mistään suurmenestyksestä viisuissa vuosikymmenen alussa ja vuoden 2004 finaaliin pääsyn jälkeen saivatkin odottaa yhdeksän pitkää vuotta, ennen kuin finaalipaikka vuonna 2013 vihdoin lykästi. 2014 tapahtui jotain ihmeellistä ja uskomatonta - Alankomaat nousivat kakkossijalle, kun he vielä edellisenä vuonna pitivät ennätystä pisimmästä kuivasta kaudesta finaaliin pääsyn suhteen. Tunnelmat olivat paitsi onnelliset, myös järkyttävän latistuneet: mahdollisuus, joka tuntui ainoalta ja ainutkertaiselta, kerran elämässä-kokemukselta Alankomaille, joiden aikaisemmasta voitosta oli 39 vuotta ja kaksi kolmesta siihenastisesta voitosta tapahtui 50-luvulla. Ajatus oli pitkälti sama kuin suomalaisilla nyt: jos ei nyt, niin milloin muka?

Alankomaat ei kuitenkaan heittänyt pyyhettä kehään vielä siinäkään vaiheessa, kun upean kakkossijan jälkeen koitti heti finaalista karsiutuminen vuonna 2015. Sijoitukset eivät hiponeet seuraavina vuosina taivasta, mutta vain 5 vuotta tuon karvaan pettymyskevään jälkeen löytyi joku, joka oli tarpeeksi ja voitti. Ei Duncan koskaan korvaa Common Linnetsiä, eikä tuleva euroviisuvoittajamme tai kukaan edustajamme koskaan korvaa Käärijää. Mutta vaikka nyt tuntuukin siltä, että elämän ainoa mahdollisuus meni ohitse kuin luotijuna, ei se tarkoita sitä, etteikö voittoa voisi tulla ja vielä melko piankin! Nyt pidetään huikea draivi päällä UMK:n suhteen, pidetään taso, innostus ja kiinnostus yllä, ja ken tietää, ehkä jo viiden vuoden päästä juhlimme jotakuta joka ei ole Käärijä, mutta joka on silti hyvä ja huikea :ihana:
Joo Alankomaat nousi, mutta he ovat kuitenkin maana paljon arvotetumpi, kuin Suomi. Ja Alankomaat kuitenkin on Anoukin jälkeen pärjänneet hyvin raadeissa. Suomi taas ei ikinä saa raadeilta arvostusta, vaain aina, kun raati voi niin ne dissaavat Suomea. Silti tuo 5 vuotta ainakin itsestä tuntuu ikuisuudelta ja jaksaako tavallinen yleisö odottaa niin kärsivällisesti. suomalaiset kuitenkin yleensä haluavat nopeasti tuloksia.



viisuilta kirjoitti: 19 Touko 2023, 15:47 5 vuotta on just nyt sama kuin ikuisuus… :lohduton: Ja kuten sanoin jossain niin tuntuu ettei mahdollinen joskus tuleva voitto tunnu niin hyvältä kuin Kärtsärin voitto ois tuntunut :parku:

Tämäpä juuri 5 vuotta on oikeasti ikuisuus. Se oikeasti tuntuu henkisesti ikuisuudelta. ja varsinkin nyt ois ollut niin ihana juhlia, kun itsellä olisi ollut taloudellinen tilanne sellainen, että rahaa olisi ollut viisuihin suomessa. 5 vuotta on niin kaukana, ettei ikinä voi tietää omaa taloudllista tilannetta. Ja 5 vuoden päästä täällä on kaikki varmaan niin kallista, että jotkut viisuliput maksaa 10 tonnia tai enemmänkin.
Miksi se yleisöä kiittelee, kun raadithan sen voiton varmisti. :heh:

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2728
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

:pliis: :pliis: :pliis: :pliis: :pliis: :pliis: :pliis: :pliis: :pliis: :pliis:
:pliis: mun suosikki voittaa jälleen :pliis:
:pliis: mun suosikki voittaa jälleen :pliis:
:pliis: mun suosikki voittaa jälleen :pliis:
:pliis: :pliis: :pliis: :pliis: :pliis: :pliis: :pliis: :pliis: :pliis: :pliis:
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11333
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

Eiköhän Suomi ensi vuonna lähetä jonkun laiskan bileräpin, joka ei lopulta aukea muulle Euroopalle. Ramses II olkoon alustava edustajaveikkaukseni. :heh:
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

Avatar
Yiorgos
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 334
Liittynyt: 25 Tammi 2013, 14:37
Paikkakunta: Κοτκα

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Yiorgos »

^Tuon skenaarion mahdollisuus on aina olemassa, mutta luulisi jo, että Ylellä ymmärretään ettei edellisvuoden menestyskonseptilla pärjätä heti uudestaan.

Avatar
Creeperqueen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2157
Liittynyt: 20 Huhti 2011, 00:34
Paikkakunta: Lahti

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Creeperqueen »

^ Mutta ymmärtääkö katsojat, jos sellainen kappale päätyisi 7 umk artistin joukkoon?


Täällä kun on heitetty nimiä ilmoille, niin miten ois TUULI? On Robinin ja Isacin ohella näitä jotka on jo teininä tullut musiikkimaaimmalle tutuksi, mutta TUULI ei kuitenkaan ole yhtä iso nimi. Tuli vaan mieleen kun kuuntelin tässä aiemmin hänen OnlyFans-kappaletta. Mielestäni olisi potentiaalia
2024: The Code, 2023: Cha Cha Cha, 2022: In Corpore Sano, 2021: Shum, 2020: Chains On You, 2019: Hatrið mun sigra, 2018: Viszlát nyár, 2017: Line, 2016: LoveWave

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16705
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

viisuilta kirjoitti: 21 Touko 2023, 10:02 :pliis: :pliis: :pliis: :pliis: :pliis: :pliis: :pliis: :pliis: :pliis: :pliis:
:pliis: mun suosikki voittaa jälleen :pliis:
:pliis: mun suosikki voittaa jälleen :pliis:
:pliis: mun suosikki voittaa jälleen :pliis:
:pliis: :pliis: :pliis: :pliis: :pliis: :pliis: :pliis: :pliis: :pliis: :pliis:
Jollei Monstersia lasketa, mun suosikki on voittanut viimeksi... 2008? Jonka jälkeen mennäänkin jo 90-luvulle.

Avatar
Yiorgos
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 334
Liittynyt: 25 Tammi 2013, 14:37
Paikkakunta: Κοτκα

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Yiorgos »

Creeperqueen kirjoitti: 21 Touko 2023, 10:47 ^ Mutta ymmärtääkö katsojat, jos sellainen kappale päätyisi 7 umk artistin joukkoon?
Jos niin sattuisi käymään, niin toivottavasti kappale on paljon enemmän kuin laiska bileräppi.

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6592
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

poika90 kirjoitti: 21 Touko 2023, 04:41 Joo Alankomaat nousi, mutta he ovat kuitenkin maana paljon arvotetumpi, kuin Suomi. Ja Alankomaat kuitenkin on Anoukin jälkeen pärjänneet hyvin raadeissa. Suomi taas ei ikinä saa raadeilta arvostusta, vaain aina, kun raati voi niin ne dissaavat Suomea.
Dissaavatko raadit todella aina Suomea? Loppujen lopuksi sanoisin, että Käärijän saama neljäs sija raadeissa on aika hyvä suoritus, huomioon ottaen etenkin se, kuinka huonoa sijoitusta biisille arvailtiin etukäteen raatiäänissä. Eikä CCC ole kovin raatiystävällinen biisi, että senkin huomioon ottaen neljäs sija on ainakin omasta mielestä melko kova suoritus.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10941
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja WildDance »

Suomen kappaleet eivät vain ole raatiystävällisiä. :joojoo: Se on vain faktaa. Sama vika esim Norjalla. Sen sijaan Ruotsin, Maltan ja Alankomaiden kappaleet ovat usein enemmän raatiystävällisiä. Raadit ovat osa viisuja ja tuloksia, eikä niiden äänten kalastelu ole kiellettyä. En usko, että raadit vihaavat Suomea. Softenginen hyvä sijoitus saatiin pitkälti raatien ansiosta. Muuten olisi ollut aika kylmää kyytiä koko UMK:n alku ilman Softenginen onnistumista. Oli alusta asti selvää, että Käärijä ei tule saamaan raadilta samanlaista pottia kuin yleisöltä.
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

poika90
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3997
Liittynyt: 03 Helmi 2016, 13:24
Paikkakunta: OULU

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja poika90 »

iiiduli kirjoitti: 21 Touko 2023, 12:54
poika90 kirjoitti: 21 Touko 2023, 04:41 Joo Alankomaat nousi, mutta he ovat kuitenkin maana paljon arvotetumpi, kuin Suomi. Ja Alankomaat kuitenkin on Anoukin jälkeen pärjänneet hyvin raadeissa. Suomi taas ei ikinä saa raadeilta arvostusta, vaain aina, kun raati voi niin ne dissaavat Suomea.
Dissaavatko raadit todella aina Suomea? Loppujen lopuksi sanoisin, että Käärijän saama neljäs sija raadeissa on aika hyvä suoritus, huomioon ottaen etenkin se, kuinka huonoa sijoitusta biisille arvailtiin etukäteen raatiäänissä. Eikä CCC ole kovin raatiystävällinen biisi, että senkin huomioon ottaen neljäs sija on ainakin omasta mielestä melko kova suoritus.
Käärijän 4 sija oli tasan ja ainoastaan sen takia, että se oli ennakko suosikki ;). Muuten se ois saanut sen kuuluisan Zero Points :heh: :heh:. Mutta ehkä tässä tapahtuu se mitä yksi Ruotsalainen ystäväni sanoi. Mun Ruotsalainen ystävä kerran vitsaili, kun puhuttiin Ruotsin hyvästä raatimenestyksestä, että se johtuu siitä kun raati silloin tiputti Annan finaalista ja siitä tuli tää kuuluisa ainoa kerta, kun Ruotsi ei oo finaalissa. Niin mun kaverin mielipide on, että tää on johtanut siihen, että raati pyytää tätä asiaa joka vuosi anteeksi antamalla Ruotsille hyvät pisteet :rofl: . Kenties meillekin tulee tällaista raatien nuoleskelua tulevaisuudessa. :heh:
Miksi se yleisöä kiittelee, kun raadithan sen voiton varmisti. :heh:

Avatar
Nekku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3217
Liittynyt: 06 Marras 2017, 10:47

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Nekku »

Eikös Norjassa oltu vähän vihaisia että hekin olivat ennakkosuosikkeja mutta eivät kuitenkaan saaneet raadeilta juuri arvostusta?
Crown the Witch! :twisted:

poika90
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3997
Liittynyt: 03 Helmi 2016, 13:24
Paikkakunta: OULU

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja poika90 »

WildDance kirjoitti: 21 Touko 2023, 12:58 Suomen kappaleet eivät vain ole raatiystävällisiä. :joojoo: Se on vain faktaa. Sama vika esim Norjalla. Sen sijaan Ruotsin, Maltan ja Alankomaiden kappaleet ovat usein enemmän raatiystävällisiä. Raadit ovat osa viisuja ja tuloksia, eikä niiden äänten kalastelu ole kiellettyä. En usko, että raadit vihaavat Suomea. Softenginen hyvä sijoitus saatiin pitkälti raatien ansiosta. Muuten olisi ollut aika kylmää kyytiä koko UMK:n alku ilman Softenginen onnistumista. Oli alusta asti selvää, että Käärijä ei tule saamaan raadilta samanlaista pottia kuin yleisöltä.
Joo eihän ne monesti olekkaan ja onhan se ihan yleis fakta, että raatibiisien tekeminen on meille vaikeaa. Joku Akselin Looking Back on ehkä lähimpänä sellaista kunnon raatibiisiä. Joo raateja saa tavoitella ja ei todellakaan ole kiellettyä. Ja jokaisen maan pitää käyttää niitä vahvuuksia mitä heillä on. Enkä mää oikeasti usko, että raadit meitä vihaa tai ainakin toivon, että asia on näin. Kyllähän me maana ollaan varmasti raadeille sellainen joka varmaan herättää niitä kuuluisia WTF reaktioita. Ja toisaalta me ollaan pieni maa jota varmasti kaikki ei samanlain tunne. Ja sitten se, että kyllähän muut pohjoismaat on paljon paremmin osanneet tehdä myös näitä raateja miellyttäviä biisejä ja ovathan he myös tunnetumpia, kuin Suomi.
Miksi se yleisöä kiittelee, kun raadithan sen voiton varmisti. :heh:

Avatar
hercules
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2217
Liittynyt: 12 Touko 2018, 21:06

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja hercules »

Jaah Chisukin oli todella tauolla. Harmi, tuskin on tulossa vuoteen pariin takaisin. Tämänkaltainen istuisi todella hyvin viisuihin. Jospa uusi Chisu astuisi UMK:n kautta ulos.
Nyt ne verhot kii

poika90
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3997
Liittynyt: 03 Helmi 2016, 13:24
Paikkakunta: OULU

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja poika90 »

Musta taas joku Chisun Sabotaasin tyylinen kappale ois ihana lähettä viisuihin. <3
Miksi se yleisöä kiittelee, kun raadithan sen voiton varmisti. :heh:

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2728
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

Joku kysyi Jodelissa jotenkin että kukahan ois Suomen Go_A… :draamaa: Sanon vaan että kiitos mutta ei kiitos :heh: :shock: Ja ei kiitos myös ”kiintiövanhukselle” :roll: ”Vanhukset” on tervetulleita tietysti jos biisi on sellainen millä on mahdollisuus pärjätä :joojoo:
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8310
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Eiks Chisu sanonut, että hänen soolouransa on tauolla, mutta musiikkia tehtäisiin miehensä, PMMP:n säveltäjä-tuottajana tunnetun Jori Sjöroosin kanssa? Tuossapa olisi hyvin mielenkiintoinen combo.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Sahara
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 427
Liittynyt: 23 Touko 2006, 09:57
Paikkakunta: Kreikka

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Sahara »

Erja Lyytinen 🎸

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57786
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^ Erja saattaisi olla tuomareidenkin mieleen. :peukku: Eikö hän ole kansainvälisestikin melko tunnustettu muusikko?
⚰️ R.I.P. Eurovision 🪦

Avatar
Einingia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1746
Liittynyt: 13 Touko 2014, 12:20

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Einingia »

UMK:n päätarkoitus on tarjota jokaiselle jotain musiikkia, ja sitä kautta uusi alku sai rakettimaisen nousun. Tätä on välttämätöntä jossain määrin pitää kiinni jatkossakin. Meillä ei ole 7:ää viisukelpoista artistia/kappaletta tarjota joka vuosi, eikä sellaiseen viisutehtailuun kannata pyrkiäkään.

Uuden UMK:n yksi suuri vahvuus on myös se, että biisien tekijät on nostettu isosti esille. Jokainen pääsee kertomaan miten tämä kappale syntyi ja mitä tässä haettiin. Käärijän menestyksestä ja ilmiömäisistä verkostoitumiskyvyistä seuraa vielä jotain suurta. Suomalaista radiomusiikkia ei voi viedä ulkomaille, mutta suomalaista radiomusiikintekotaitoa voi.

E: pari kirjoitusvirhettä
Viimeksi muokannut Einingia, 21 Touko 2023, 16:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Boikotoin vuoden 2024 viisuja. EBU on munaton, siksi Suomi tuo munan mukanaan! #farkkumuna #jegg

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8310
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Erjan kitaristintaidot menevät vaan hukkaan viisujen playback-esityksissä. Ehkä pitäisi esityksen jälkeen todeta Konsta Hietasen tapaan, että itse sitten soitin, ettei tarvitse kommentointipalstoille mennä nurisemaan, ettei edes itse soittanut, tmv. Laulajana ei ole kai niin erottuva ja meritoitunut.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
hercules
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2217
Liittynyt: 12 Touko 2018, 21:06

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja hercules »

Mulla lyö aika tyhjää näiden artistien kanssa. Ketkä voisi olla karismaattisia ja kokeneita. Voi olla tunnettuja tai tuntemattomia. Monilla uusilla tulokkailla näitä piirteitä ei kuitenkaan välttämättä ole. Kuppilassakin halutaan pääsääntöisesti jo Kärtsärin kaltaista yllättäjänimeä. Toki moni tulee UMK:hon näyttääkseen jolloin ne silmät vasta avautuvat.
Nyt ne verhot kii

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6592
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

hercules kirjoitti: 21 Touko 2023, 16:27 Mulla lyö aika tyhjää näiden artistien kanssa. Ketkä voisi olla karismaattisia ja kokeneita. Voi olla tunnettuja tai tuntemattomia. Monilla uusilla tulokkailla näitä piirteitä ei kuitenkaan välttämättä ole.
Juuri tämän takia haluaisinkin kisaan mukaan nimenomaan BC:n ja Käärijän kaltaisia artisteja, joilla esiintymiskokemusta on jo karttunut useampia vuosia, mutta se isoin breikkaus on jäänyt tapahtumatta. Muistan edelleen, kuinka paljon esim. Softenginen kanssa sai jännittää, miten he pärjäävät isolla lavalla. Sama olisi todennäköisesti ollut tänä vuonna edessä Keiran kanssa.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
ritsu89
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 786
Liittynyt: 16 Marras 2007, 22:19

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja ritsu89 »

Toivon Poets of The fall:a mukaan ja Partir avec moi tyylistä biisiä. Varsinkin jos raatien valta säilyy. Laulutaitoa riittää

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10941
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja WildDance »

Munkin mielestä pitää mennä biisi edellä. :peukku: Esimerkiksi Käärijästä ajattelin nimien perusteella, että se tulee olemaan inhokkini, mutta se olikin minun UMK-suosikki. :heh: Hyvä biisi voi löytyä mistä vaan. Toki olen myös siitä samaa mieltä, että hyvä on olla jonkinlaista esiintymiskokemusta ja sellainen artisti, joka on vähän löytänyt sitä omaa juttuaan. Tunnetut nimetkään eivät haittaa ja luovathan ne mukavaa pöhinää kauteen. Uskon, että viime kauden menestyksen myötä saadaan todella kova UMK. :peukku: Varsinaisia artistitoiveita minulla ei ole. Paitsi tietty se Isac Elliot. :heh: :ihana: Vaikka hän on monesti sanonut, että ei halua Euroviisuihin, eikä pidä siitä, että musiikissa kilpaillaan.
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8310
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja hra47 »

^ Auttaa, jos ajattelee viisuja kilpailuna suosiosta, eikä paremmuudesta.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2728
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

Isac Elliotin (ja Sexmanen) Makso mitä makso on kyllä hyvä biisi :joojoo: Harmi vaan et se on jo julkaistu eli UMK: hon ei voi sitä enää toivoa :heh:
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
hercules
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2217
Liittynyt: 12 Touko 2018, 21:06

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja hercules »

viisuilta kirjoitti: 21 Touko 2023, 17:31 Isac Elliotin (ja Sexmanen) Makso mitä makso on kyllä hyvä biisi :joojoo: Harmi vaan et se on jo julkaistu eli UMK: hon ei voi sitä enää toivoa :heh:
Jep, itsekin kuuntelin sen tänään. Sexmanella on tosi monipuolinen ääni. On syvyyttä, tummuutta, kirkkautta, voimaa... Vois tehdä tajuttoman upeen bangerin. Isacilla kans. Ehdottomasti suomeksi hänkin jos viisuilemaan.
Nyt ne verhot kii

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6592
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Ehkä Isaac voisi vinkata veljelleen UMK:sta. Toisaalta Sexmane taitaa olla jo ihan tarpeeksi suosittu nuorison keskuudessa ilman UMK:n tuomaa näkyvyyttä. Enkä muutenkaan oikein näe hänen osallistuvan UMK:hon tai tavoittelevan paikkaa Euroviisuista. Ei oikein sovi hänen brändiinsä. :heh:
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Vastaa Viestiin