Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Euroviisut 2024 länsinaapurissa

Windows95man – No rules!

*****
59
21%
****
83
29%
***
55
19%
**
43
15%
*
46
16%
 
Ääniä yhteensä: 286

Avatar
Miss Ludo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1228
Liittynyt: 02 Helmi 2014, 17:35
Paikkakunta: Stuttgart

Re: UMK24: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Miss Ludo »

Mulla on soinut tästä se vuotanut pikkupätkä päässä koko illan! :kups: Mitä ihmettä tämä on?! Onko täältä todella tulossa supertarttuva korvamato?

Puolisoni, joka ei juuri piittaa UMK:sta, odottaa jostain syystä innolla juuri tätä. :heh:
I got a song on fire, I’m gonna make roast tonight
🎶🔥🍖

Avatar
haikea
Siemailija
Siemailija
Viestit: 114
Liittynyt: 05 Tammi 2024, 15:15

Re: UMK24: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja haikea »

Uskon, että tää tulee olemaan yksi mun suosikeista. Korvamatopotentiaalia todellakin on, ja mulla on heikko kohta just tän tyyppiselle retrokitschille. Keisterillä on myös ihan mieletön lavapreeseens, ja uskon et hänellä kuvataiteilijana on myös sen verran visuaalista silmää, että esityksestä tulee näyttävä. Henri vaikuttaa myös siltä, että hanskaa livelaulun. Toki tässä on uhkana se että tää menee liiaksi yliyrittämiseksi hupiukkoilun suhteen, mutta lähtökohtasesti en ois ollenkaan huolissani vaan odotan tätä ihan innolla.

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6348
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: UMK24: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Unohdan jatkuvasti, että tämä on englanniksi. Harmi, oli biisi minkälainen tahansa, niin voisin kuvitella, että suomen kielellä se toimisi paremmin.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
Pörheäpäärynä
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 248
Liittynyt: 04 Tammi 2024, 16:48

Re: UMK24: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Pörheäpäärynä »

Mun mielestä tässä pitäisi olla lavalla paljon enemmän vuorovaikutusta Henrin ja Teemun välillä kuin vaikka Darudella ja Sebastianilla aikoinaan oli toimiakseen hyvin, silloin tuli vähän kolkko ja etäinen olo ja tulkitsin sen johtuvan tuosta edellä mainitusta. Varsinkin kun puhutaan tällaisesta kieli poskessa tehdystä biisistä.

Avatar
Diva_La_Viva_74
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1436
Liittynyt: 22 Huhti 2010, 07:36

Re: UMK24: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Diva_La_Viva_74 »

Mä en jotenkin osaa odottaa tältä yhtään mitään.
W95M on ennakkoon ehkä arvaamattomin ehdokas.
__________
No rules!- Cha cha cha - See on tee.

Avatar
Kasper_
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5666
Liittynyt: 29 Maalis 2022, 22:01
Paikkakunta: Kotka

Re: UMK24: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Kasper_ »

Vähän luulen että tässä on tämänvuotinen Portion Boys eli ihan hyvä melodia, mutta muuten todella huono ja cringe. Tämä siis perustuu pelkkiin ennakko-odotuksiin ja kuulemaani lyhyeen pätkään
Bejba, it's kajnda krezja :kaunis:

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2562
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: UMK24: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

Tää kuulostaa kyllä hyvältä pätkän perusteella :joojoo: mutta veikkaan itsekin tätä ”PB: ksi” :heh:
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
Konstrakta
Maistelija
Maistelija
Viestit: 39
Liittynyt: 05 Tammi 2024, 18:07
Paikkakunta: Tampere

Re: UMK24: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Konstrakta »

Joo, vähän jotenkin pieni pelko että täältä paljastuu jotain joka yrittää liiaksi olla vitsi ja sen kautta hakea menestystä. Jotenkin ne Günther-vibat joita tähän ilmeisesti yhdistettiin ei oikein innosta. :eiei: Mutta toivon toki, että tämä pääsisikin yllättämään ja olisikin toimiva kokonaisuus. Näen vain, että lähtökohdiltaan tää vaikuttaa juuri joltakin semmoiselta, jossa helposti mennään metsään.

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16690
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: UMK24: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Nyt kun Paskana on olemassa, tämä tuskin yltää ykkösekseni, mutta kakkospaikka on täysin mahdollinen.

Avatar
Simsalabim
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 497
Liittynyt: 05 Loka 2023, 09:21

Re: UMK24: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Simsalabim »

Tätä pelkään...
Life's love
Thing is known
Like in dreams

Amone
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 488
Liittynyt: 30 Maalis 2023, 08:19

Re: UMK24: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Amone »

Simsalabim kirjoitti: 16 Tammi 2024, 01:34 Tätä pelkään...
Sama. Viime vuonna PB sai minut vihaiseksi vitsiksi tarkoitetulla idioottimaisella sanoituksella. Toivon, ettei tämä ole nyt samanlainen.

LaRosalia
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 207
Liittynyt: 15 Touko 2022, 20:57

Re: UMK24: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja LaRosalia »

Mua myös pelottaa. Klipin perusteella tämä tulee olemaan biisi, jonka mukana oloa kisassa en vaan voi mitenkään ymmärtää. Tulee mieleen se viime vuonna Tiktokissa trendannut ysärimusiikin parodia, jonka nimeä en nyt saa palautettua mieleeni…

Avatar
Einingia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1732
Liittynyt: 13 Touko 2014, 12:20

Re: UMK24: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Einingia »

Kuunnellaan kappale ensin. :) Minä en ole kuullut pätkääkään, enkä aio vuotoja kuunnellakaan.

Kunhan nyt eivät ihan sillä PB-asenteella "tää oli meistäkin niin huono, että oli jo hyvä" mukana. Ne pitäisi saada karsittua kisasta pois, oli artisti iso tai pieni.
Boikotoin vuoden 2024 viisuja. EBU on munaton, siksi Suomi tuo munan mukanaan! #farkkumuna #jegg

Avatar
kapineiti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3629
Liittynyt: 02 Helmi 2021, 21:53
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: UMK24: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja kapineiti »

Mua se kyseinen klippi ainoastaan vakuutti, että täältä on tulossa bängeri. :surrur: En malta odottaa keskiyöhön.
Smash your competition, baby
Show us some good entertainment
Victory's your only payment
Gladiator, gladiator

Avatar
Kasper_
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5666
Liittynyt: 29 Maalis 2022, 22:01
Paikkakunta: Kotka

Re: UMK24: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Kasper_ »

Ai niin tämä tulikin tulevana yönä :uujee:
Olin muistellut että Sini Sabotage olisi ollut ennen tätä
Bejba, it's kajnda krezja :kaunis:

Avatar
Simsalabim
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 497
Liittynyt: 05 Loka 2023, 09:21

Re: UMK24: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Simsalabim »

On jotenkin vaikea odottaa tältä mitään hyvää, kun heti tulee assosiaatiot Güntheriin (umk-kontekstissa), vuoden 2019-katastrofiin ja viime vuoden PB:n. No, ainakin odotan jotain toisin kuin eilen
Life's love
Thing is known
Like in dreams

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4959
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: UMK24: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja toivo »

Mää en saanut siitä pienestä pätkästä mitään irti. Mutta kyllähän Suomessa junttidisco osataan. Tätä odotan!

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10860
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: UMK24: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja WildDance »

Tällä hetkellä julkaisujärjestys on mennyt niin, että joka toinen biisi on ollut viiden tähden ja joka toinen yhden tähden. Tämä putki katkenneen huomenna. :heh: Pätkän perustella kuulosti niin tunkkaiselta pierulta.

PB:n täällä paljon verrataan, mutta PB:n vahvuus oli esitys. He osasivat oikeasti pistää bileet pystyyn ja siinä oli jotain aidon iloista. Pystyvätkö nämä samaan? En ole koskaan näistä kavereista ainakaan kuullut.
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2562
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: UMK24: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

Jotenkin mä jo näen sen että mä tykkään tästä todella paljon mutta muut häpeää ja pitää sanoja niin nolona :kups:
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
hercules
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2133
Liittynyt: 12 Touko 2018, 21:06

Re: UMK24: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja hercules »

Itävallaltakin tulossa kunnon bailureivibiisi. Itsellä huoli että jos tämä on keskinkertainen niin hukkuuko jopa massaan ainakin näiden karsintojen puitteissa. Tää menee varmaan vahvasti tosin joke entryn puolelle mitkä ei itsellä tyypillisesti kovin korkealla keiku.
Nyt ne verhot kii

Avatar
yeahyeahfire
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 780
Liittynyt: 21 Tammi 2020, 14:06

Re: UMK24: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja yeahyeahfire »

Mua pelottaa tässä jo valmiiksi se, että laulaja ilmeisesti on valittu siksi, että oli saatavilla olevista ainoa teknisesti tarpeeksi hyvä. Vireessä pysyminen on toki hienoa ja jopa toivottavaa, mutta jos tekniset kyvyt on se juttu miksi laulaja on mukana, niin ei valitettavasti lupaa hyvää lavapresenssin kannalta. :apuva: Tulee vaan tästä taustatarinasta ihan liikaa mieleen Daruden ja Sebun fiaskoasetelma. Miksei myös Lumixin ja Pia Marian, vaikka häntä tuskin valittiin laulajaksi teknisten avujen vuoksi.
Gonna miss you all but mostly the cat

Avatar
Kasper_
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5666
Liittynyt: 29 Maalis 2022, 22:01
Paikkakunta: Kotka

Re: UMK24: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Kasper_ »

Joo uskon että Viisuissa tämän menestys olisi juurikin tasoa Darude & Sebastian. Huonolla tuurilla ei saa ainuttakaan pistettä
Bejba, it's kajnda krezja :kaunis:

Balkan
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1207
Liittynyt: 11 Kesä 2010, 22:46

Re: UMK24: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Balkan »

En odota tältä yhtään mitään. Voi olla, etten valvo edes keskiyöhön tätä. Saapahan sitten aamulla yllättää, jos yllättäjäksi on.
'Cause we found something better,
plain answer, however
for I'll not surrender,
we found something better...

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8246
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK24: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Biisin nimi on No rules! ja heti ensi töikseen joutuvat vaihtamaan artistin nimen ja esiintymisasun jos lähtö viisuihin koittaa. Hupaisaa. No pääasia kai on kapina.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Simsalabim
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 497
Liittynyt: 05 Loka 2023, 09:21

Re: UMK24: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Simsalabim »

En usko että Suomi on toipunut Darudesta tarpeeksi uskoakseen tähän. Ihan näin ennen biisin kuulemista. PB tuli toiseksi viime vuonna lähinnä oman fanikuplan takia. Nää kaksi on isolle osalle nobodyja.

Vakuuttelen vaan itselleni, koska en kestäisi sitä, että lähdettäisiin ETENKIN KÄÄRIJÄN JÄLKEEN vitsilinjalle.
Life's love
Thing is known
Like in dreams

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12918
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK24: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

Henri Piispanen on meikälle tuttu juurikin dubbauspiireistä.

Avatar
manic
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1068
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 17:32
Paikkakunta: helsinki

Re: UMK24: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja manic »

Kunhan ei putoushahmo-tyyppistä hassuttelua, kiitos. Käärijän jälkeen hahmoja on taatusti luvassa muiltakin, pysytellään me siitä pois ja tarjotaan jotain ihan muuta. (niinkuin Käärijäkin oli 2023) :joojoo:

Avatar
Morri
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 198
Liittynyt: 14 Helmi 2022, 20:09

Re: UMK24: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Morri »

Teemu Keisteri Show oli lemppariohjelmani Bassomedian aikaisella Bassoradiolla. Mieleeni ovat jääneet etenkin Janos Valmunen Special ja Viro 101 Show.

Keisteri vissiin pääsi mukaan ilman levy-yhtiötä, ihme kyllä. UMK-tuotannon edellyttämä ammattimainen taustatiimi taitaa tulla All Day -ohjelmatoimistolta.

KUORIMUA
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 70
Liittynyt: 14 Tammi 2024, 15:07

Re: UMK24: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja KUORIMUA »

hra47 kirjoitti: 16 Tammi 2024, 14:48 Biisin nimi on No rules! ja heti ensi töikseen joutuvat vaihtamaan artistin nimen ja esiintymisasun jos lähtö viisuihin koittaa. Hupaisaa. No pääasia kai on kapina.
Tulee mieleen Daruden keikka Israeliin. DJ ja mieslaulaja lähtee kisaam, mutta jotain olennaista on muutettava esityksestä...

Toivottavasti tämä on huono, ettei kansa vaan tätä vahingossakaan just tänä vuonna lähetä kisaan.

Toi Windows95man ei näytä edes hauskalta, vaan jotenkin limaisen kuvottavalta.

Avatar
Simsalabim
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 497
Liittynyt: 05 Loka 2023, 09:21

Re: UMK24: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Simsalabim »

^mietin just, että oonko huono ihminen, kun toivon tämän olevan aidosti paska eikä vaan huono samalla kiusallisella tavalla kuin PB oli :rofl:

Mielenkiintoista nähdä miten todellisuus vastaa youtuben pidättelemätöntä hehkutusta

Edit. En haluaisi kuulostaa näin negatiiviselta, olisi ihana pystyä asennoitumaan avoimesti kaikkiin, mutta mua vaan riipii vastakarvaan viisukansalle tutun suomikuvan edistäminen ja vanhankaltaisen menestyksen epätoivoinen jahtaaminen viisuissa...
Life's love
Thing is known
Like in dreams

Vastaa Viestiin