Levyraati 6 - Kuin Silloin Ennen

Een speeldoos - foorumin omat levyraadit
Avatar
Samiasd
Pelinhoitaja
Pelinhoitaja
Viestit: 14530
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: Levyraati 6 - Kuin Silloin Ennen

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

1. 🇫🇮 Suomi (1) - Pariisin Kevät - Olen kuullut merestä
En ole koskaan pitänyt Pariisin Keväästä, enkä pidä tästäkään kappaleesta. Hieman masentava ja lähinnä lipuu ohi ilman mitään muistijälkeä. Melodiakin todella koukuton.

2. 🇺🇸 Yhdysvallat (1) - Billie Eilish - When the Party's Over
Billie Eilish on ilmeisesti nyt suuressa suosiossa, itse en hänen kappaleitaan ole ennen tätä kuullut. Ihan mielenkiintoinen, jopa hieman hypnoottinen kappale.

3. 🇨🇺 Kuuba - Gente de Zona - La Gozadera
Ei kovinkaan uraauurtava, mutta kyllähän tätä joraisi jossain. Vähän kuitenkin unohdettava.

4. 🇭🇺 Unkari - NB - LOL
Kuulostaa ihan hauskalta, vaikka ei ihan omaa musiikkimakuani vastaa. Menevä, mutta en ihan tiedä pidänkö unkarinkielisestä rapista.

5. 🇬🇧 Iso-Britannia (1) - Declan McKenna - Listen to Your Friends
Aika masentava alku. Kestää vähän liian pitkään, ennen kuin lähtee kunnolla käyntiin. Perinteistä brittimusiikkia, ilman mitään äärimmäisen jännittävää.

6. 🇪🇸 Espanja (1) - Álvaro Soler – Sofia
Ensimmäinen ennestään tuttu kappale tässä raadissa. Kyllä tämä auringon tuo tähän harmaaseen marraskuuhun, mutta onkohan tämä vähän liian soitettu.

7. 🇷🇺 Venäjä (1) - MBAND – Ниточка
Onpa hieno! Mukavan erilaiset äänet kaikilla kolmella. Olen tunnetusti myös poikabändien ystävä, joten tämä osuu myös siihen kohtaan musiikkimakuani.

8. 🇵🇱 Puola - Kapela Ze Wsi Warszawa - Do Ciebie Kasiuniu
Videota jäin katsomaan mielenkiinnolla, mutta sen ei pitäisi antaa vaikuttaa pisteisiin. Kappalekin tosin on aika huumaava, upeat instrumentit. :kups: Laulaminen sen sijaan ärsytti kovasti.

9. 🇮🇹 Italia (1) - Eros Ramazzotti - Vita Ce N'è
Erosilla on kyllä miellyttävä ääni, mutta kappale jäi vähän puolitiehen. Vähän perinteistä Radio Nova -musiikkia.

10. 🇺🇦 Ukraina - NENSI - Чистый Лист
Melodia kuulostaa joltain suomalaiselta iskelmältä. Kai tälläisellekin musiikille on aikansa ja paikkansa, mutta nyt alkoi vähän kyllästyttää.

11. 🇷🇸 Serbia - Irish Stew of Sindidun - Lady of New Tomorrow
Irkkumusiikillekin on oma paikkansa ja aikansa, mutta tämä kyllä iski nyt heti. Eihän tässä mitään uutta ole, mutta jotenkin tästä tuli hyvälle tuulelle. Mukavaa tarinankerrontaa ja solistilla on erittäin syvä ääni.

12. 🇺🇸 Yhdysvallat (2) - Ava Max – Sweet But Psycho
Tämä soi ihan liian usein joka paikassa, joten vaikka kappaleesta pidänkin, on se alkanut vähän ärsyttää. En kuitenkaan anna sen vaikuttaa pisteytykseen.

13. 🇧🇪 Belgia - Blanche – Wrong Turn
Blanchen ääni on lumoava ja kappaleessakin on hieno tunnelma. Helpompaa kuunneltavaa kuin viisunsa.

14. 🇷🇺 Venäjä (2) - Сергей Лазарев - Идеальный мир
Pidän ehkä enemmän Sergeyn englanninkielisestä tuotannosta, mutta ei tämäkään hullumpi ole. Ja tottahan Sergeytä aina katsoo mielellään.

15. 🇯🇵 Japani (1) - ALI PROJECT - Seishoujo Ryouiki
Aika dramaattinen. Mielenkiintoisia sovituksellisia ratkaisuja tehty. Musiikki itsessään kuulostaa videopelistä otetulta.

16. 🇯🇵 Japani (2) - Meiko Kaji - Shura no Hana
Hauskasti Japanit peräkkäin. Hieman liian hidastempoinen jaksakseen pitää mielenkiinnon yllä koko neljä minuuttia. Onhan tämä kuitenkin ihan nätti.

17. 🇪🇸 Espanja (2) – Mecano – El cine
Erittäin kasari, missä nyt ei ole mitään vikaakaan. Aika leikkisä, mutta aikamoisen jankkaava.

18. 🇫🇷 Ranska - Igorrr - Tout petit moineau
Jos tämä olisi jossain muualla, kuin raadissa, en olisi jaksanut kuunnella niin kauaa, että kappale muuttuu. Ehkä tämä on sitten jotenkin korkeakulttuuria, mutta minua tämä lähinnä hämmentää. Sekametelisoppa, jonka osat voisivat ehkä toimia erillään, mutta ei yhdessä.

19. 🇨🇦 Kanada - Carly Rae Jepsen - Run Away With Me
Sitten siirryttiinkin ihan päinvastaiseen. Ihan kivaa hattarapoppia.

20. 🇫🇮 Suomi (2) - Mikko Joensuu - Drop Me Down
Tämä lienee ennemmin jonkinlainen musiikkitaideteos kuin kappale. Alusta tuli mieleen joku toinen kappale, mutta en millään saa päähän mikä. Onhan tässä mielenkiintoisiakin osia, mutta kokonaisuus aika harmaa.

21. 🇬🇧 Iso-Britannia (2) – Hurts – Illuminated
Olin viime kesänä katsomassa Hurtsia ja rakastuin Theoon. :ihana: Muuten heidän musiikkia ei tule kyllä kuunneltua. Tämä ei ole yhtyeen parhaimpia kappaleita, mutta ihan miellyttävä kuitenkin.

22. 🇦🇱 Albania – Erik Lloshi - Ajo është ajo
Mukavan tunnelmallinen. Nautin, vaikka muuta sanottavaa ei olekaan.

23. 🇸🇪 Ruotsi (1) - JJ - Still
Alkuperäinen kappale on miljoonastibiljoonasti parempi, tämä aika huono. En tiedä, onko tämä nyt plagiointia, samplaamista vai mitä.

24. 🇳🇴 Norja (1) - Thomas Bergersen (feat. Merethe Soltvedt) - Children of the Sun
Tokihan yksi tällainen pitää olla joka raadissa mukana. Tokihan tämä on ihan ehtaa soundtrack-musiikkia. Pidän kyllä kovasti, erityisesti hyvistä kaiuttimista kuunneltuna.

25. 🇨🇭 Sveitsi - Luca Hänni – POWDER
Turvallista, modernia radiopoppia. Lucan kyllä mielellään näkisin viisuissa joku vuosi.

26. 🇳🇴 Norja (2) - Innertier - Langt igjen å gå (feat. Lex Press)
Mukavan huoleton, tällaista musiikkia pitäisi kuunnella useammin. Myös heidät olisi kiva nähdä edes MGP:ssä. :uujee:

27. 🇵🇹 Portugali - Madredeus - Ao Longe o Mar
Tunnelmasta toiseen. Kaunis kappale tämäkin. Ja hienot jouset!

28. 🇹🇷 Turkki – Emrah Karaduman - Cevapsız
Ihan hyvä tanssibiisi, vaikka nämä turkkilaiset jumputukset vähän toistensa kopioita ovatkin.

29. 🇪🇪 Viro – IIRIS – Melyse
Sopivan outo, bridgen rummut ovat kivat. Koukku ehkä puuttuu.

30. 🇮🇹 Italia (2) – Laura Branigan – Self Control
Erittäin tuttu kasaribiisi. Tykkään kyllä tästä, erityisesti kertosäkeestä.

31. 🇸🇪 Ruotsi (2) - Amaranthe - Drop Dead Cynical
Tämäkin on jo tuttu kappale, soi aika paljon radiossa jossain vaiheessa. Onhan tämä hyvää tykitystä.
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
antsa798
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5352
Liittynyt: 17 Helmi 2018, 10:58
Paikkakunta: Espoo

Re: Levyraati 6 - Kuin Silloin Ennen

Viesti Kirjoittaja antsa798 »

Kaikki äänestivät ajallaan. Tuloksia kahden tunnin kuluttua! :eeek:
We're like fire and gasoline
Come and light it up with me
So high on adrenaline
You're my adrenalina

Viisuilija_110
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3392
Liittynyt: 29 Loka 2018, 15:24

Re: Levyraati 6 - Kuin Silloin Ennen

Viesti Kirjoittaja Viisuilija_110 »

Jännää!!
Mielenkiintona Piña Colada ja rata

Avatar
Requel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7569
Liittynyt: 29 Syys 2016, 13:32

Re: Levyraati 6 - Kuin Silloin Ennen

Viesti Kirjoittaja Requel »

Serduchka kirjoitti: 14 Marras 2018, 00:49
Queen kirjoitti: 14 Marras 2018, 00:43 25. 🇨🇭 Sveitsi - Luca Hänni – POWDER
Mietin hetken dislikejen määrää ja selasin kommentteja, joista selvis tän olevan ainakin jollain tapaa yhteyksissä viisuihin? Mitä multa on menny ohi? Muistaisin kyllä tän biisin, jos olisin kuullut. :mitvit: ok jaa selvitin mistä on kyse
Kerro toki meillekin, mistä on kyse. ;)
Kuten olettaa saattaa niin biisi ei ollut missään yhteyksissä viisuihin. Selailin vähän kommenttikenttää pidemmälle ja ilmeisesti Luca ihmisenä ei vaan miellytä ja musavideo oli muka olevinaan joitakin provosoiva kun miehen tanssiliikehtely on siinä kovin tunteellista jne. :roll: "cringe" Vähän kuin Pete Parkkosen Kohta sataa -musavideo, mutta hillitympi (ja taiteellisempi :heh:).
👼 Definitely not an angel 👼
:twisted: but I'm not that evil, ya know? :twisted:

Avatar
antsa798
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5352
Liittynyt: 17 Helmi 2018, 10:58
Paikkakunta: Espoo

Re: Levyraati 6 - Kuin Silloin Ennen

Viesti Kirjoittaja antsa798 »

Tulokset alkavat vasta kello 21:00 alkaen. Pahoittelut.
We're like fire and gasoline
Come and light it up with me
So high on adrenaline
You're my adrenalina

Avatar
antsa798
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5352
Liittynyt: 17 Helmi 2018, 10:58
Paikkakunta: Espoo

Re: Levyraati 6 - Kuin Silloin Ennen

Viesti Kirjoittaja antsa798 »

Anteeks oikeesti mutta mun on siirrettävä tulokset huomiseen iltaan. Toivon mukaan ymmärrätte. Se on parempi että saatte hyvät tulokset kuin huonot ja et en itse nauttisi siitä ja et nyt paniikissa täällä vielä pisteiden aikana teen näitä ihan huolella teille. Luulin erään ohjelman toimivan mutta en saanut sitä toimivaan ja hätiköiden paniikissa tehnyt tuloksia viimeiset pari tuntia. En valmistellut kunnolla etukäteen. Huomenna tuloksia sitten kello 21:00 alkaen.
We're like fire and gasoline
Come and light it up with me
So high on adrenaline
You're my adrenalina

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33178
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 6 - Kuin Silloin Ennen

Viesti Kirjoittaja Pete »

^ Ei tää niin vakavaa ole. Älä stressaannu. :hali:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6549
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: Levyraati 6 - Kuin Silloin Ennen

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

Jep, tää ei tosiaan ole vakavaa. Ihan rauhassa voit koota pisteet yhteen. :joojoo:

Tahdon kuitenkin jo nyt veikata mahdollisia menestyjiä. Sanottaneen kuitenkin, että olen niiden suhteen vähän ulapalla. :mrgreen: Joten, minun top-5 veikkaus on: Turkki, Ranska, molemmat Venäjät ja Norjan Thomas. Noiden kärkipaikat eivät yllättäisi. Erityisen vahva intuitio on debyttimaata Turkkia kohtaan.

Ja kuten aina, jännä nähdä millainen kohtalo on omalla raatibiisilläni. Voisi ehkä olla saumoja raatitaipaleeni toiseksi parhaalle sijoitukselle eli olla päätymättä bottom-kutoseen. :heh:

Avatar
Aleksi
Majakanvartija
Majakanvartija
Viestit: 20478
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Levyraati 6 - Kuin Silloin Ennen

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

^ Minäkin alan hahmottaa mahdollisia menestyjiä. Norjan ykkönen, Ruotsin kakkonen sekä Ranska lienevät vahvoilla. Eiköhän Espanjan ykkönenkin pärjää kohtuullisesti.
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11935
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 6 - Kuin Silloin Ennen

Viesti Kirjoittaja sziget »

Avausviesti ei kertonut, mitä ei-osallistujien pisteille tapahtuu, jos sellaisia tulee. Onko niillä sama paino kuin kaikilla pisteillä, vai kootaanko niistä yhdet pisteet kuten viimeksi? Päättääkö jokainen raadinpitäjä tästä itse?

En ole kovin innokas etsimään omia biisejä, mutta äänestäjänä saattaisin joskus osallistua. Se on epätodennäköisempää, jos pisteet menevät "leikkuriin". Halutaanko vierailijat pitää ulkona vai mukana?
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16994
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Levyraati 6 - Kuin Silloin Ennen

Viesti Kirjoittaja Happy »

sziget kirjoitti: 14 Marras 2018, 23:36 Avausviesti ei kertonut, mitä ei-osallistujien pisteille tapahtuu, jos sellaisia tulee. Onko niillä sama paino kuin kaikilla pisteillä, vai kootaanko niistä yhdet pisteet kuten viimeksi? Päättääkö jokainen raadinpitäjä tästä itse?

En ole kovin innokas etsimään omia biisejä, mutta äänestäjänä saattaisin joskus osallistua. Se on epätodennäköisempää, jos pisteet menevät "leikkuriin". Halutaanko vierailijat pitää ulkona vai mukana?

Mun mielest jokaisen "ei-osallistujan" pisteet pitäis ottaa täydesti, en osaa sanoa miks viimeraadissa käytettiin tuota tapaa, sillä sitä aijemmissa raadeissa jokainen ulkopuolinen äänestäjä on ollut täysivertainen äänestäjä ja sellaisena sen pitäis mun mielest pysyäkkin, sehän tuo pisteytykseen myös enemmän jännitystä!

Eiköhän feikki/kaksoiskäyttäjät ole aika hyvin nähtävissä jos sellaisia ilmaantuu
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
klaus-12
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7508
Liittynyt: 27 Helmi 2014, 19:01

Re: Levyraati 6 - Kuin Silloin Ennen

Viesti Kirjoittaja klaus-12 »

Eiköhän se Ruotsi kakkonen voita. :joojoo: Olisin asiasta melko varma edellisten raatien pohjalta.
Žvižej fucked up the solo

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Levyraati 6 - Kuin Silloin Ennen

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Olin kuuliaisesti laittanut kirjanmerkkeihin tämän ketjun viimeisen luetun viestin (etten heti spoilaantuisi tuloksista millään tavalla) ja olin tulossa lukemaan tuloksia... mitä ei sitten ollutkaan. :) No, parempi onni ensi kerralla ja hyvä antsuli, että teet tulokset kunnolla. :joojoo:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
antsa798
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5352
Liittynyt: 17 Helmi 2018, 10:58
Paikkakunta: Espoo

Re: Levyraati 6 - Kuin Silloin Ennen

Viesti Kirjoittaja antsa798 »

Tulokset ovat valmistuneet, mutta vielä kello yhdeksään odotellessa. Voisin sanoa, että tänään on luvassa erittäin jännittävät tulokset. :kaunis:
We're like fire and gasoline
Come and light it up with me
So high on adrenaline
You're my adrenalina

Viisuilija_110
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3392
Liittynyt: 29 Loka 2018, 15:24

Re: Levyraati 6 - Kuin Silloin Ennen

Viesti Kirjoittaja Viisuilija_110 »

Uskon että nämä kappaleet menestyvät
:turkki: :ranska: :ruotsi: (2) :espanja: (1) :norja: (1) sekä :isobritannia: (2)
Mielenkiintona Piña Colada ja rata

Nevski
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2488
Liittynyt: 14 Maalis 2009, 15:32

Re: Levyraati 6 - Kuin Silloin Ennen

Viesti Kirjoittaja Nevski »

Jännä mun hirveä. Ekaa kertaa olen mukana ja hiljaa mielessäni mietin, että "jos en top kymppiin sijoitu, niin teen kuin Marokko viisuissa, enkä palaa takaisin". MUTTA oon ehkä enemmän San Marino, uhkailen vain ja silti tuun olee jatkossakin messissä, kävi miten kävi. :mrgreen: En ois ikinä uskonu, että tää levyraati voi olla näin jännää! Ihana kun voi miettiä jo seuraavia mahdollisia biisejä ja pohtia että mikä voisi toimia tässä skabassa jne. :surrur: Ja että tästä löytää aivan uusia mielenkiintoisia tsibaleitakin.

Avatar
antsa798
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5352
Liittynyt: 17 Helmi 2018, 10:58
Paikkakunta: Espoo

Re: Levyraati 6 - Kuin Silloin Ennen

Viesti Kirjoittaja antsa798 »

Good evening, Viisukuppila! Are we ready?

Kymmenen minuutin kuluttua se on menoa. :uujee: Onnea ja menestystä kaikille.
We're like fire and gasoline
Come and light it up with me
So high on adrenaline
You're my adrenalina

Viisuilija_110
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3392
Liittynyt: 29 Loka 2018, 15:24

Re: Levyraati 6 - Kuin Silloin Ennen

Viesti Kirjoittaja Viisuilija_110 »

:biskop:
Mielenkiintona Piña Colada ja rata

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11321
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: Levyraati 6 - Kuin Silloin Ennen

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

Jee! :heh:

Voittajasta ei ole tällä kertaa kyllä hajuakaan. Ellei se sitten oo toi Sofia.
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Levyraati 6 - Kuin Silloin Ennen

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Nevski kirjoitti: 15 Marras 2018, 20:21 Ihana kun voi miettiä jo seuraavia mahdollisia biisejä ja pohtia että mikä voisi toimia tässä skabassa jne.
Mä pyrin taas olemaan miettimättä tulevia kappaleitani mahdollisimman vähän, koska jokainen teema tulee ns. yllätyksenä (tosin tiedän, minkä teeman yksi kuppilalainen ehkä käyttäisi, jos pääsisi järjestämään levyraadin). Tällöin ei pääse etukäteen suunnittelemaan, mitä lähettää esim. tuleviin viiteen raatiin, koska ne kappaleet eivät välttämättä sovellu niihin. :mrgreen:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
wigwam
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2922
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 14:42
Paikkakunta: Kouvola

Re: Levyraati 6 - Kuin Silloin Ennen

Viesti Kirjoittaja wigwam »

Ehkä Mbandi tulee ja vie potin suurimpien ennakkosuosikeiden nenän edestä. :draamaa:

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16994
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Levyraati 6 - Kuin Silloin Ennen

Viesti Kirjoittaja Happy »

Mul on mukana biisi jota en pystynyt sääntöjen ja teemojen takia laittamaan viiteen ensimmäiseen Levyraatiin, eli oon nyt kaikista tyytyväisin omaan biisivalintaani, mut on kyl silti sellanen fiilis et jään ekaa kertaa TOP:10n ulkopuolelle :mrgreen:
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
ESC Addict 98
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4275
Liittynyt: 18 Tammi 2014, 17:23
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 6 - Kuin Silloin Ennen

Viesti Kirjoittaja ESC Addict 98 »

Jännittää jopa vähän! :surrur: Innolla odotan, mitä tapahtuu.
🇪🇸 Eaea 🇱🇹 Sentimentai 🇺🇦 Shum 🇺🇦 Solovey 🇸🇮 Sebi 🇨🇾 Fuego 🇱🇻 Line 🇲🇪 The Real Thing 🇬🇪 Warrior 🇦🇿 Start a Fire 🇲🇪 Igranka
🇦🇱 Suus 🇮🇹 Madness of Love 🇷🇺 Lost and Forgotten 🇱🇻 Probka 🇵🇹 Senhora do mar 🇷🇺 Song #1 🇹🇷 Süper Star 🇹🇷 Rimi rimi ley 🇪🇪 Tii

Avatar
Maalaispoju
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1378
Liittynyt: 06 Syys 2012, 21:15

Re: Levyraati 6 - Kuin Silloin Ennen

Viesti Kirjoittaja Maalaispoju »

En usko omaan menestykseeni, oon ilonen jos löydän itseni puolivälistä :mrgreen:

Avatar
antsa798
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5352
Liittynyt: 17 Helmi 2018, 10:58
Paikkakunta: Espoo

Re: Levyraati 6 - Kuin Silloin Ennen

Viesti Kirjoittaja antsa798 »

1 klaus-12.png
1 klaus-12.png (209.79 KiB) Katsottu 703 kertaa
We're like fire and gasoline
Come and light it up with me
So high on adrenaline
You're my adrenalina

Avatar
Samiasd
Pelinhoitaja
Pelinhoitaja
Viestit: 14530
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: Levyraati 6 - Kuin Silloin Ennen

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

Minä kyllä toivon ainakin kymmenen kärkeen sijoittumista. Yksi selkeä oma voittajasuosikki minulla on.
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11321
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: Levyraati 6 - Kuin Silloin Ennen

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

Amaranthe johtoon - oliks tää nyt sitten tässä? :heh:
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

Avatar
Maalaispoju
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1378
Liittynyt: 06 Syys 2012, 21:15

Re: Levyraati 6 - Kuin Silloin Ennen

Viesti Kirjoittaja Maalaispoju »

Oikeesti jos taas voittaa metalli, niin ähh turhauttavaa. :heh:

Avatar
Samiasd
Pelinhoitaja
Pelinhoitaja
Viestit: 14530
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: Levyraati 6 - Kuin Silloin Ennen

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

No niinpä. :niinpa:
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
antsa798
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5352
Liittynyt: 17 Helmi 2018, 10:58
Paikkakunta: Espoo

Re: Levyraati 6 - Kuin Silloin Ennen

Viesti Kirjoittaja antsa798 »

2 Hazard.png
2 Hazard.png (211.59 KiB) Katsottu 631 kertaa
We're like fire and gasoline
Come and light it up with me
So high on adrenaline
You're my adrenalina

Vastaa Viestiin