En oo raatikommentoinut tyyliin vuoteen?? No hoidetaan se alta pois:
Raadin jälkeen julkasen myös kaikki biisit sisältävän puntarin
****
1/ Blant fjell / Alexander Rybak
Onko tässä todella Rybak? Yleensä olen inhonnut tämän herran musiikkia sillä se on niin kliseiseistä & ennalta arvattavaa shittii mut tää on oikeesti kiva biisi, helposti Rybakin paras ikinä. Tälläsist biiseist tulee pakostikin hyvä fiilis
2/ Belinda / Marcus & Martinus feat. Adelén
Oho nää pikkupojat on kasvanu, vähänkö aika menee nopeasti! Ennakko-odotukseni olivat todella vähäiset mutta wow tää on todella kova & vakuuttava lattaribiisi ja vielä Norjasta!! wow. Kiva nähä Adelenkin mukana näin hyvässä.
Oli tarkoitus kuunella kaikki biisit kerran & kommentoida sit perään mut tää biisi imas kyl täysin: soitatin viel monesti putkeen: äääää haluan jo lattariraadin!
3/ Peaches En Regalia / Frank Zappa
Edellisen huippubiisin jälkeeen tää tuntuu todelliselta tunnelmantappajalta
Tälläsiä ränkytyksiä en kykene selvinpäin & vapaaehtoisesti kuuntelemaan 2 minuuttia pidempään, saan näistä kilkutteluista viel orastavan migreenin.
4/ Sende Yar / Gulshat Gurdowa & Meylis Halbayew
Kiva saada Turkmenistankin taas mukaan! Sydämeni sykkii usein näille Lähi-Idän jumputuksille, en ihan täysin tykästynyt tähän ensimmäisen kuuntelukerran perusteel, mutta potentiaalia on suosikiksi!
5/ Dumhdurum / Apink
Melodia on joo kiva mut tuntuu et nää nykyajan K-pop hitit on kaikki samasta puusta veistettyjä, ja tää kuullostaa tusinatavaralta. Ehkä tämäkin avautuu paremmin uusilla kuuntelukerroill
6/ 2 phút hơn (Kaiz Remix) / Pháo
Kuullosta vakuuttavalta klubijumputukselta mukavin aasialaistwistein.
7/ Untouchable / Tritonal & Cash Cash
Ehkä joskus vuonna 2014 tää olis jotenkin mennyt mut nykyään mua vaan ärsyttää tälläset 5 pennin tusinajumputukset
8/ Fate / Fireal feat. Ana Johnsson
Kuullostaa joltain halvalta nollariajan teinileffamusiikilta.. pitikö tämän jotenkin koskettaaa, no itse en tunne muuta kuin kylmän kaurapuuron.
9/ Legendary / Welshly Arms
Ihan kuunneltava mutta todella persoonaton, olisin ihan hyvin ilman tätäkään kuuntelukokemust: ei tää tuonut mitään uutta & avartavaa. Kuullostaa viisukappaleelta joka saa 200p raadeilta & 15p yleisöltä.
10/ Are You Bored Yet? / Wallows feat. Clairo
Söpö on tuo mieslaulaja mut kuullostaapa biisi tympeältä & persoonattomalta listabiisiltä.
11/ Tokyo Drift / Teriyaki Boyz
Jee vihdoinkin piristävää, olin jo nukahtaa pystyyn edellisten biisien johdosta!
Mistäköhän tää biisi on remasteroitu: todella tuttu on: tätä alkuperäistä oon kuunellut paljon joskus kymmenen vuotta sitten.
Mutta jee tää herätti ja saa samalla nostalgiapisteet!
12/ Mazdâ / Aïsha Devi
Kuullostaapa mielenkiitoiselta! Kiehtova biisi & kivoja elementtejä tässä, ehkä jotain suurempaa koukkua & twistiä olisin silti kaivannut mutta pidän ihan tälläisenäkin!
13/ Nautin elämästä / Marilii
Odotin väsynyttä iskelmää jossa täti vakuuttaa nauttivansa elämästä.. mutta wow tästä paljastui todella kova suomihumppa, rakastuin tähän ja tää kuullostaa samalla jotenkin tosi freesh
Loppu on lainattu (?) onnistuneesti myös udmurttimummojen viisusta,
14/ Better Days / Dermot Kennedy
Miellyttävää radiotapettia, kyllähän tätä ihan kuunteli.
15/ Mud Blood / Loïc Nottet
Tää biisi ollut muistaakseni jossain kuppilan ulkopuolisessa raadissa, en silloin tainnut pitää tästä yhtään, uusin korvin tää kuullostaa ihan siedettävältä. Loicin viisu on silti mielestäni ihan Lordekopio, Månsin Heroes-viisu sai mielestäni turhan paljon lokaa niskaan koska enempi Loicin viisu tuolta vuodelta muistutti kopiokappaa
16/ Aquí y ahora / David Bisbal
Taattua David Bisbal-laatua, diggaan ja mukavaa draamantajua tässä paatoksessa
17/ Gentleman / PSY
Kuuntelin tätä julkaisuvuonna yllättävän paljonkin, sen jälkeen en oo tämän pariin eksynyt: joten kivat nostalgiatkin tästäkin tuli.
Nykykorvin kuunneltuna aika tyhjänpäiväinen renkutus, ihan kiva mut en ihan heti eksyis kuuntelemaan uudelleen..
18/ You Came / Kim Wilde
Damn, väärä biisivalinta: Cambodia on mestariteos eikä Kimin muut biisit oo päässy lähellekkään sitä.
Ihan kiva kasarijumputus silti.
//Taino itseasiassa Cambodiaa ei olisi ollut mahdollistakaan laittaa koska siitähän on käytetty se renkutuscover.
19/ Fine Day / Kirsty Hawkshaw
Täähän on todella kiva jumputus! Pidän paljon myös tästä ysärimelodiasta
20/ I Wanna Be Your Slave / Måneskin
Tähän on vaikea suhtautua sillä olen kuunellut tätä biisiä satoja kertoja jo ennen tätä raatia ja osallistun raateihin löytääkseni uutta kivaa musiikkia: toki usein palkitsen tuttujakin biisejä jos ne biisivalinnat ovat tarpeeksi luovia.
No miinuksia en silti anna, ja nollillekkaan tuskin jätän: mut pliis luovuutta guys
Måneskin on huippuyhtye: heidän voittoviisunsa on myös paras viisu koskaan, jotenkin edelleen huikeeta että ennestään tuttu suosikkiyhtyeeni meni viisuihin voittamaan
21/ Magalenha / Sergio Mendes
Luin esittäjän kokoajan Shawn Mendesinä ja yllätyin biisin alkaessa
Yllättävän kiva hömpötys tämä!
22/ Goodbye Horses / Q Lazzarus
Meininki oli aika flegmaattista makuuni mutta silti melko nautittava kuuntelukokemus, melodia on mun mieleen.
23/ Särkymisen arvoinen / Vilma Alina
Hullut asuu kallios oli niin lupaava debyyttibiisi: odotin tältä artistilta aikoinaan paljon mutta mutta sieltä on tullut vain pelkkää lässytystä ja lällynläätä. Aika ponneton tämäkin biisi.
24/ Happy Children / P. Lion
Mielenjäävää taustamusiikkia, melodiasta pidän & mukavan chill biisi.
25/ Destroy Me / Mr.Kitty
Nyt on jumputus mun makuun, kuullostaa hyvällä tavalla ajattomalta.
26/ Dolce frutto / Ricchi e Poveri
Nyt on aavistuksen verran liian melankolista musiikkia makuuni, vaikka periaatteessa ihan nätti biisi.
27/ Witchcraft / Deva
Ai Unkarissakin tuotetaan tälläistä , olin niin varma että tää on Islannista
En osaa päättää onko täää tekotaiteellista höttöä vai kiehtovaa fiilistelymusaa, pidän paljon biisin taustoista ja olisi toiminut paremmin ilman laulua sillä laulajien soundit ovat yhtä karismaattisia kuin kuivunut tonnikalapurkki.
28/ MAMAN / Stephane Legar & Itay Levi
Ayy .. nyt on joku laittanut kovan biisin: itsekin harkinnut joskus tätä biisiä. Stephane Legarilla on itseasiassa monia näitä kovia bängereitä... tälläset biisit saa mut eloon
29/ Matkustaja / AHTI feat. Aksel Kankaanranta
Yllättävän hyvä cover tästä biisistä, sai tähän mukavasti uutta ulottovuutta.
Akselille soundi on muuten erityisen kaunis näissä suomenkielisissä biiseissä. Yllätyin positiivisesti
30/ Bussipysäkillä / Janos Valmunen
Ihanasti matchaa biisin nimet edellisen kanssa!
Mut damn onpa väsynyt biisi, tämän ukon soundi oli kyllä erityisen raskasta kuunneltavaa.
31/ Golden Pariahs / Beyond the Black
Joskus vuonna 2014 kuuntelin näitä ihan hunajaa kusten mut nykyään en jaksais kyl yhtään kuunella tällästä pehmorokkia, niin on munaton biisi että..
32/ Minerva / Deftones
Ja heti toinen munaton bändi putkeen, miten nämäkin on arvottu
Yritin antaa tälle mahdollisuuden mut ei tää biisi oikein edisty mitenkään, pyörii ponnettomana ympyrää
33/ Vanity / Nuovo Testamento
Nyt on taas raikasta ilmaa kolmen tuhnun jälkeen
Piristävä biisi ja pidän tästä eteerisestä fiiliksestä joka biisistä välittyy.
34/ The Dragonborn Comes / Elliott Tordo
Tästä tuli vähän mieleen se viisujen 2016 välipala miten tuotetaan täydellinen voittokappale
Tässä on kaikkea.. rumpuja viuluja kuoroa & etnoääntelyjä, mahtipointista draamantajua: itseasiassa pidän tästä jopa luvattoman paljon vaikka tahaton komedia puskeekin hieman läpi. Veikkaisin että tää on tuloksissa joko top 2 tai bottom 2
35/ Pesenka Krokodila Geny / Bolshoy Detskiy Khor
Apua tästä tulee just mieleen vanhat virolaiset animaatiot
Mut jollain masokistisella tavalla pidän tästä yllättävän paljon, tää jäi päähän soimaan non stoppina
36/ Kunt Atmanna / Nelly Makdessy
Jo on tälläkin tädillä draamantajua
Näillä arabirenkutuksilla on kuitenkin tietty heikko kohtansa muhun, tää naikkonen ois muuten sopinut hyvin pinnallisuusraatiin!
37/ Na Stile / Vremja i Steklo
Oih, tälläisiä piristäviä slaavijumputuksia on aivan liian vähän raadeissa: ja tässä on asennetta
38/ Iron Horse / Mean Mary
Oikeasti hyvää kantrimusiikkia tulee turhan vähän vastaan nykyraadeissa,kiitos siis tästä: tämä oli oikein miellyttävää kuunneltavaa!
39/ LOL, Internet / Jakob Bienenhalm
Ihan kiehtova kilkutus, en kuitenkaan ehkä eksyisi vapaaehtoisesti kuuntelemaan.
40/ Love I'm Given / Ellie Goulding
Pidin paljon Ellien tuotannosta 2010-2015, Ellien nykymusiikki on tälläistä radiotapettia joka ei kosketa suuntaan tai toiseen.
Ihan kiva mutta..
41/ Rankase mua / CHAMOS
Jumputuskohdista ihan pidin mut muuten ehkä turhan löysä kokonaisuus. Ihan jees silti.
42/ Hold Your Horses / J.R. August
Heppoja siellä heppoja täällä. Biisi itsessään on turhan melankolinen & masentava, vaikea saada tästä oikein tarttumapintaa vaikka ihan nätti biisi onkin.
43/ Sivuni Aana / M. M. Keeravani, Mounima
Kiehtovaa bhangramusiikkia, kivoja elementtejä biisissä. Vaatinee varmisti vielä lisää kuuntelukertoja jotta aukeaa paremmin!
44/ It's Alright, It's OK / Ashley Tisdale
Voi ei.. nyt ollaan nollarin ytimessä
Jollain masokistisella tavalla pidän tästä itseasiassa yllättävänkin paljon!
Never miss a good chance to shut up.