Levyraati (vol 3) - Hips(ters) don't lie

Een speeldoos - foorumin omat levyraadit
Avatar
akuankka13
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8987
Liittynyt: 10 Touko 2008, 13:08
Paikkakunta: Vanajan taka

Levyraati (vol 3) - Hips(ters) don't lie

Viesti Kirjoittaja akuankka13 »

Tervetuloa legendaarisen levyraadin kolmanteen osaan! :sateenkaarisavel: Säännöt ovat samat kuin kahdessa edellisessäkin raadissa, joskin tietyin pikku muutoksin:
Levyraati (vol. 1) kirjoitti: 25 Elo 2018, 05:06Säännöt:
Jokainen osallistuja lähettää raadinpitäjälle yhden kappaleen YouTube-linkin kera erikseen ilmoitetun ajan sisällä. Tämän jälkeen tuohon alle, eli seuraavaan viestiin, ilmestyvät kaikki osallistujakappaleet. Jokainen osaa ottanut - ja toki muutkin halukkaat - kuuntelevat ne, ja laittavat kappaleet parhausjärjestykseen (omaa ei pisteytetä). Käytössä on viisupisteet (12-10-8-7-6-5-4-3-2-1), joten jokainen pisteyttää vain kymmenen mielestään parasta kappaletta. Kun kaikkien osallistujien pisteet ovat saapuneet tai aikaraja niiden antamiseen on umpeutunut, on tulosten aika. Tulokset ilmestyvät tämän ketjun kolmanteen viestiin.

Huomioithan, että levyraateilu tapahtuu anonyymeina, joten vasta tuloksissa selviävät jokaisen kappaleen edustajat. Omaa kappalettaan ei siis paljasteta muille kesken kaiken. Biisejä saa kuitenkin sanallisesti arvioida tässä ketjussa, kunhan siinä ei selvästi paljasteta omaa kappaletta saatika antamiaan pisteitä.

Levyraatiin sopii sinänsä mikä tahansa kappale, mutta joitakin rajaavia tekijöitä on olemassa. Suurimmat rajaukset tekevät levyraadin mahdolliset aiheet, joiden muottiin kappaleen tulee sopia. Kappale ei myöskään saa olla kovin suuri hitti Suomessa, sillä koko levyraadin tarkoituksena on tehdä uusia löytöjä. Hitillä on melko abstrakti määritelmä, mutta uskon, että jokainen kykenee ainakin suurimmat niistä tunnistamaan. Lopulta on kuitenkin raadinpitäjän vastuulla se, että eksyykö joukkoon jokin suurimmalle osalle tuttu kappale. Raadinpitäjä ottaa myös täyden vastuun ja oikeuden ilmoittaa yksityisviestitse mikäli osallistujakappale ei ole hänen mielestään sopiva raatiin.
Säännöistä on siis poistettu varasijojen ilmoittamisen pakollisuus sekä viiden minuutin pituusraja. Tästä lähtien kappaleet saavat siis olla minkä pituisia tahansa, mutta äärimmäisissä tapauksissa saattaa raadinpitäjä käyttää oikeuttaan hylätä pituuden väärinkäyttöä ilmentävät tapaukset. :mrgreen:

Osallistuminen:

Uudet tuulet puhaltavat raatiin myös aihepiirien tiimoilta, nimittäin osallistuminen ei ole tässä kisassa maakohtaista – kappaleet voivat kaikki siis olla vaikkapa samasta maasta, jos kohtalo niin päättää. :mrgreen: Rajoitteitta emme silti suinkaan biisijahdista selviä, sillä tällä kertaa kisaan hyväksytään ainoastaan kappaleet, joiden suosituimmalla YouTube-videolla on alle 100 000 näyttökertaa. Hipsterit eivät jää tuleen makaamaan vaan käyvät rohkeasti kohti uusia löytöjä, ja sama on meilläkin edessä. :draamaa:

Lähetä kappaleesi minulle YouTube-linkkinä yksityisviestitse su 23.09.2018 klo 21 mennessä. Mikäli kappaleesi ei löydy YouTubesta, voit lähettää sen minulle jossain toisessa muodossa, ja katson, mitä asialle voidaan tehdä. :joojoo:

Iloa etsintään! :kuulokkeet2:

-----

Kisakappaleet:
  1. Kuva Gabe Lopez - If You Could Stop Time
  2. Kuva Arion - Last of Us
  3. KuvaKuva Azzddine & Bill Laswell - Droub Al Lil
  4. Kuva Klara & Jag - Sluta krångla
  5. Kuva KUUMAA - Uppoon suhun
  6. Kuva La Scelta - Il nostro tempo
  7. Kuva Andrew Bayer feat. Alison May - End of All Things
  8. Kuva A-Daily - Chu
  9. Kuva Danheim feat. Sigurbodi - Vikinger
  10. Kuva Alamaailman Vasarat - Kyyhylly
  11. Kuva Kirin J Callinan - My Moment (feat. Sean Nicholas Savage)
  12. Kuva RAIGN - This World of Ours
  13. Kuva Luc Arbogast - Ursae (Ursae Majoris)
  14. Kuva Gavin James - Glow
  15. Kuva Janice Mangion - Warda
  16. Kuva TOUKØ - Tammi
  17. Kuva Kelly Lee Owens - Lucid
  18. Kuva Ultra Bra - He kääntävät tyynynsä
  19. Kuva Ylja - Út
  20. Kuva Jaakko Teppo - Mäntypistiäinen
  21. Kuva Niteworks feat. Kathleen MacInnes - Maraiche
  22. Kuva ARTo - Taajuuksilla
  23. Kuva Diabulus In Musica - Crimson Gale
  24. Kuva Ethnofil - Heavy Dust I
  25. Kuva Kalle - Fat Wizard
  26. Kuva Sparks - Pulling Rabbits Out of a Hat
YouTube-soittolista kappaleista

Lähetä viisupisteet minulle su 30.09.2018 klo 21.00 mennessä.

-----

Tulokset:

01 | 100 | Arion - Last of Us (Samiasd)
02 | 099 | Diabulus In Musica - Crimson Gale (Queen)
03 | 086 | Luc Arbogast - Ursae (Ursae Majoris) (Happy)
04 | 081 | A-Daily - Chu (UFOPOLI)
05 | 075 | Sparks - Pulling Rabbits Out of a Hat (jdjj22)
06 | 071 | Azzddine & Bill Laswell - Droub Al Lil (Snude)
07 | 071 | Kirin J Callinan - My Moment (feat. Sean Nicholas Savage) (Hanhis)
08 | 068 | Danheim feat. Sigurbodi - Vikinger (Hazard)
09 | 067 | Ultra Bra - He kääntävät tyynynsä (TomppaJr)
10 | 064 | Gabe Lopez - If You Could Stop Time (Pete)
11 | 061 | Ylja - Út (Eveveve)
12 | 058 | TOUKØ - Tammi (MuumiAnkka)
13 | 058 | Andrew Bayer feat. Alison May - End of All Things (ESC93)
14 | 056 | La Scelta - Il nostro tempo (wigwam)
15 | 055 | Ethnofil - Heavy Dust I (ESC Addict 98)
16 | 054 | Alamaailman Vasarat - Kyyhylly (Koirankuonolainen)
17 | 053 | RAIGN - This World of Ours (antsa798)
18 | 051 | Janice Mangion - Warda (WildDance)
19 | 044 | Kalle - Fat Wizard (CottonJoel)
20 | 043 | Gavin James - Glow (Terasbekoni)
21 | 042 | Jaakko Teppo - Mäntypistiäinen (granaattiomena)
22 | 041 | KUUMAA - Uppoon suhun (Elukka)
23 | 033 | Niteworks feat. Kathleen MacInnes - Maraiche (akuankka13)
24 | 029 | Kelly Lee Owens - Lucid (Maalaispoju)
25 | 025 | Klara & Jag - Sluta krångla (Serduchka)
26 | 023 | ARTo - Taajuuksilla (klaus-12)

Pistetaulukko
Viimeksi muokannut akuankka13, 30 Syys 2018, 21:58. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Qaj.

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 37023
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Levyraati (vol 3) - Hips(ters) don't lie

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Kas, hienoa. Teema, jonka olisin itse käyttänyt voittaessani. :heh: Hyvä, että tuli käytetyksi, kun siitä aikanaan puhuimme ja sanoin, että saa käyttää.
Meow cat, please meow back.

Avatar
Aleksi
Majakanvartija
Majakanvartija
Viestit: 20752
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Levyraati (vol 3) - Hips(ters) don't lie

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Jotakin tälläistä pohdin itsekin miettiessäni, miten minä järjestäisin raadin. Nokkela idea. :joojoo: En usko, että saamme ihan samanlaista osallistujatulvaa ensimmäisenä päivänä. Katselukertaraja rajaa melko radikaalisti vaihtoehtoja.
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
ESC Addict 98
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4282
Liittynyt: 18 Tammi 2014, 17:23
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati (vol 3) - Hips(ters) don't lie

Viesti Kirjoittaja ESC Addict 98 »

Hazard kirjoitti: 19 Syys 2018, 09:18En usko, että saamme ihan samanlaista osallistujatulvaa ensimmäisenä päivänä. Katselukertaraja rajaa melko radikaalisti vaihtoehtoja.
Joo, lisäksi maakohtaisuuden poistuttua nyt ei ole samanlaista hoppua varata valtiota, joten kappaletta voi huoletta miettiä ihan rauhassa. :joojoo:
🇪🇸 Eaea 🇱🇹 Sentimentai 🇺🇦 Shum 🇺🇦 Solovey 🇸🇮 Sebi 🇨🇾 Fuego 🇱🇻 Line 🇲🇪 The Real Thing 🇬🇪 Warrior 🇦🇿 Start a Fire 🇲🇪 Igranka
🇦🇱 Suus 🇮🇹 Madness of Love 🇷🇺 Lost and Forgotten 🇱🇻 Probka 🇵🇹 Senhora do mar 🇷🇺 Song #1 🇹🇷 Süper Star 🇹🇷 Rimi rimi ley 🇪🇪 Tii

Avatar
antsa798
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5354
Liittynyt: 17 Helmi 2018, 10:58
Paikkakunta: Espoo

Re: Levyraati (vol 3) - Hips(ters) don't lie

Viesti Kirjoittaja antsa798 »

:peukku:
We're like fire and gasoline
Come and light it up with me
So high on adrenaline
You're my adrenalina

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57786
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Levyraati (vol 3) - Hips(ters) don't lie

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

No, katsotaan mitä löytyy. :mrgreen: Vähän epäilyttää, löydänkö sopivaa ja hyvää biisiä.
⚰️ R.I.P. Eurovision 🪦

Avatar
Aleksi
Majakanvartija
Majakanvartija
Viestit: 20752
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Levyraati (vol 3) - Hips(ters) don't lie

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Serduchka kirjoitti: 19 Syys 2018, 15:26Vähän epäilyttää, löydänkö sopivaa ja hyvää biisiä.
Ei sen välttämättä tarvitse olla omasta mielestä hyvä. Minä tulen varmasti lähettämään tulevaisuudessa ihan vain testimielessä sellaisia kappaleita, joista en välttämättä itse pidä. Aikaisemmassa raadissa valitsin kappaleen tunteella, mutta tuskin näin teen jatkossa joka kerta.
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57786
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Levyraati (vol 3) - Hips(ters) don't lie

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Hazard kirjoitti: 19 Syys 2018, 16:00 Ei sen välttämättä tarvitse olla omasta mielestä hyvä.
Mä taas en näe itse minkäänlaista muuta vaihtoehtoa.
⚰️ R.I.P. Eurovision 🪦

Avatar
ESC Addict 98
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4282
Liittynyt: 18 Tammi 2014, 17:23
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati (vol 3) - Hips(ters) don't lie

Viesti Kirjoittaja ESC Addict 98 »

Minäkin haluan nimenomaan voittaa juuri sellaisella kappaleella, josta itse pidän. Tunteiden ja laskelmoinnin välillä tasapainottelu on kyllä haastavaa. :miettii:
🇪🇸 Eaea 🇱🇹 Sentimentai 🇺🇦 Shum 🇺🇦 Solovey 🇸🇮 Sebi 🇨🇾 Fuego 🇱🇻 Line 🇲🇪 The Real Thing 🇬🇪 Warrior 🇦🇿 Start a Fire 🇲🇪 Igranka
🇦🇱 Suus 🇮🇹 Madness of Love 🇷🇺 Lost and Forgotten 🇱🇻 Probka 🇵🇹 Senhora do mar 🇷🇺 Song #1 🇹🇷 Süper Star 🇹🇷 Rimi rimi ley 🇪🇪 Tii

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 37023
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Levyraati (vol 3) - Hips(ters) don't lie

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Laskelmointi on ihan kamalaa, vaikka itsekin harrastan sitä aika usein. :heh: ESCforumilla tälle on jopa oma adjektiivi: scorewhore. :hihi:
Meow cat, please meow back.

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17238
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Levyraati (vol 3) - Hips(ters) don't lie

Viesti Kirjoittaja Happy »

Itse jos vilpittömästi rakastan laittamaani biisiäni niin haluaisin myös uskoa että muutkin omistaisivat yhtä hyvän musiikkimaun kuin minä ja pitäisivät siitä :joojoo:

Tää genre on kyl ehkä vähän hankala jos haluu säilyttää hyvän tason lähettämissään biiseissään, ehin jo innostumaan et pääsisin lähettämään vihdoinkin folkkia, mut kaikissa tasokkaissa on näyttökerrat juuri nipin napin yli sadan tuhannen :draamaa:

Mut toivottavasti tää aihe ei innosta muita osallistujia laittamaan viimeraatien voittajien kopioita tusinattain.. :draamaa:
sellaset cringet ja vaivaannuttavat biisit itse ainakin lättään tylysti nollille pisteyttäessäni
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10925
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: Levyraati (vol 3) - Hips(ters) don't lie

Viesti Kirjoittaja WildDance »

Minä en koskaan sortuisi laskelmointiin! Mielummin olen viimeinen biisillä, josta pidän ,kun voitan biisillä josta en piittaa. Haluan jakaa minun näköistä musiikkia ihmisille. Ei nämä foorumin leikkimieliset kilpailut niin tärkeitä ole. Mielenkiintoinen teema. Katsotaan jos jotain löytyy.
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Avatar
Requel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7674
Liittynyt: 29 Syys 2016, 13:32

Re: Levyraati (vol 3) - Hips(ters) don't lie

Viesti Kirjoittaja Requel »

Flopeinta mitä voin kuvitella on se, että olisin tuo scorewhore ja menestyisin silti huonosti. Häviäisin siinä tavallaan itsellenikin. :heh: Toki pohdin myös menestymistä, mutta haluan aina olla ns. ylpeä biisistäni. Olen menestynyt kahdessa ekassa raadissa suht. huonosti, mutta molempien takana olen seissyt ja näin ollen en jää pohtimaan huonoa menestystä sen enempää.

Jokainen kuitenkin tyylillään ja itselleen sopivimmalla tavalla. :joojoo:
DöNT jy KNooYH???????
THat JY GÄT mIiiIIih??????????
That jy GÄT MiIIii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je Miii mIi mIIi EeeeHH???????!?!?!?!?!?

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 37023
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Levyraati (vol 3) - Hips(ters) don't lie

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Queen kirjoitti: 19 Syys 2018, 17:02 Flopeinta mitä voin kuvitella on se, että olisin tuo scorewhore ja menestyisin silti huonosti. Häviäisin siinä tavallaan itsellenikin. :heh:
Itselleni on muutamaan otteeseen käynyt näin. :heh: Noin kolmannen flopin jälkeen päätin, etten enää jaksa edes yrittää scorewhoreta. :draamaa: :hihi:
Meow cat, please meow back.

Avatar
granaattiomena
Press
Press
Viestit: 5338
Liittynyt: 27 Helmi 2016, 21:19
Paikkakunta: Kuopio

Re: Levyraati (vol 3) - Hips(ters) don't lie

Viesti Kirjoittaja granaattiomena »

Vaikka hieman saatankin etukäteen pohtia kappaleeni menestymismahdollisuuksia sitä valitessani, on lähtökohtana aina se, että itse pidän kappaleesta. Mikä voitto se muka olisi, jos kappale ei edustaisi lainkaan minua?

Tämän kertaisesta raadista tulee varmasti erittäin mielenkiintoinen. :uujee:
Jaskanko
Voi vittu
Khanaa.
– ESC Addict 98

Avatar
Aleksi
Majakanvartija
Majakanvartija
Viestit: 20752
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Levyraati (vol 3) - Hips(ters) don't lie

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

En koe oman suuntaumukseni olevan laskelmointia, vaan lähinnä satunnaista testailua. On mielenkiintoista nähdä muiden kommentteja ja reaktioita. Olisi se kyllä hauskaa joskus tälläinen järjestää, mutten erikseen mieti kappaletta menestymisen kannalta.
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
Samiasd
Pelinhoitaja
Pelinhoitaja
Viestit: 14532
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: Levyraati (vol 3) - Hips(ters) don't lie

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

Hauska teema, mutta olipa hankala löytää kappale. :draamaa: Kuuntelen kai liian mainstream-musiikkia. :puna:
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11333
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: Levyraati (vol 3) - Hips(ters) don't lie

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

Taidan olla outo, kun minulle ei tuottanut minkäänlaisia vaikeuksia löytää kappaletta tähän raatiin. Päinvastoin piti järjestää oikein esikarsinnat sopivimman biisin valitsemiseksi! :heh:

Käykös tähän muuten myös biisit, jotka ovat olleet hittejä joskus ennen Youtube-aikaa, minkä vuoksi video ei enää nyttemmin ole kerännyt näyttökertoja? Entäs vasta julkaistut biisit, joista voi tulla vielä myöhemmin hittejä? Tuleeko diskaus, jos sadantuhannen raja paukkuu pisteytysten aikana? :draamaa:
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

Avatar
Aleksi
Majakanvartija
Majakanvartija
Viestit: 20752
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Levyraati (vol 3) - Hips(ters) don't lie

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Terasbekoni kirjoitti: 19 Syys 2018, 22:42Tuleeko diskaus, jos sadantuhannen raja paukkuu pisteytysten aikana? :draamaa:
En usko. Näkisin tämän niin, että kappaleen lähetys- tai vastaanottamishetki on se aika, jolloin näyttökerrat merkitsevät. Siltä varalta, mikäli joku, esim. Ariana Grande tai muu megastara julkaisee parissa päivässä kymmenen miljoonaa näyttökertaa keräävän kappaleen, ehkä jokin sääntö olisi fiksu. Esim. kappale ei saa olla julkaistu 18.9.2018 jälkeen tms.
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
akuankka13
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8987
Liittynyt: 10 Touko 2008, 13:08
Paikkakunta: Vanajan taka

Re: Levyraati (vol 3) - Hips(ters) don't lie

Viesti Kirjoittaja akuankka13 »

Terasbekoni kirjoitti: 19 Syys 2018, 22:42Käykös tähän muuten myös biisit, jotka ovat olleet hittejä joskus ennen Youtube-aikaa, minkä vuoksi video ei enää nyttemmin ole kerännyt näyttökertoja?
^ Noh, hitithän on säännöissä välillisesti kielletty, joten jos joku sellaisen yrittää lähettää, niin toki hylkäysmahdollisuus on olemassa. Toisaalta on aika hankala kuvitella, että jokin kaikkien tuntema hitti, vaikka kuinka muinainen olisikin, olisi jäänyt YouTube-katselukerroissa alle sadan tuhannen, joten uskon (ja toivon), ettei tätä tarvitse joutua kisan aikana pohtimaan.
Terasbekoni kirjoitti: 19 Syys 2018, 22:42 Entäs vasta julkaistut biisit, joista voi tulla vielä myöhemmin hittejä? Tuleeko diskaus, jos sadantuhannen raja paukkuu pisteytysten aikana? :draamaa:
Tuo tulevien hittien mahdollisuus on kyllä ongelma, mutta olen päättänyt sysätä vastuun osallistujille kelpoisuuden tarkkailun suhteen, ja hyväksyn kaikki kappaleet, joilla on vastaanottamishetkellä alle 100 000 näyttökertaa. :joojoo: Harkitsin lisääväni sääntöihin, että kappaleen tulisi olla tarpeeksi kauan aikaa sitten julkaistu, ettei siihen ole odotettavissa mitään miljoonanäyttökertoja seuraavien muutaman päivän aikana, mutta toisaalta olisi ollut kummallista tämän marginaalisen mahdollisuuden takia evätä osallistumisoikeus kaikilta uudemmilta julkaisuilta. Uskon siis sinisilmäisesti, että osallistujat tietävät, mitä tällä teemalla haetaan takaa. :viaton:
Qaj.

Avatar
Koirankuonolainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4156
Liittynyt: 25 Tammi 2015, 10:04

Re: Levyraati (vol 3) - Hips(ters) don't lie

Viesti Kirjoittaja Koirankuonolainen »

Ehkä tämä kysymys on jo käsitelty mutta minulta mennyt ohi: pitääkö olla lauluksi tunnistettavaa äänimateriaalia vai kelpuutetaanko myös instrumentaalikappaleet?
Suomi voitti rahvahaniänet, Ruočči sud’d’uliston da sen mugah kogo Euroviizut. Neče on viritännyh kummastelendua viizufanoin keskes.

Avatar
akuankka13
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8987
Liittynyt: 10 Touko 2008, 13:08
Paikkakunta: Vanajan taka

Re: Levyraati (vol 3) - Hips(ters) don't lie

Viesti Kirjoittaja akuankka13 »

^ Tässä kisassa kaikki musiikiksi luokiteltava on sallittua, ja instrumentaalit ovat erittäin tervetulleita!
Qaj.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42713
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Levyraati (vol 3) - Hips(ters) don't lie

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Minua taas rupesi askarruttamaan, että jos valitsen biisin, joka edustaa tyylilajia, jossa esittäjää ei pidetä olennaisesti kappaleen tekijänä, niin näyttäähän se vähän tyhmältä, jos säveltäjää ei mainita (kuten tähänastisissa ehdokkaissa ei ole mainittu, jollei säveltäjä satu olemaan sama kuin esittäjä). Siis jos biis tulisi esitellyksi tyyliin Radion sinfoniaorkesteri: Tapiola op. 112, eli ilman mitään mainintaa, että se on Sibeliuksen sävellys. (Tietenkään juuri tuo kipale ei monestakaan syystä kelpaa mukaan, mutta noin niinkuin esimerkiksi.)
Rise, angel, shine, love!

Avatar
ESC Addict 98
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4282
Liittynyt: 18 Tammi 2014, 17:23
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati (vol 3) - Hips(ters) don't lie

Viesti Kirjoittaja ESC Addict 98 »

Minullakin on vaikka kuinka monta kappaletta, jotka voisin lähettää tähän raatiin. Luulenpa, ettei niiden kaikkien Youtube-näyttökerroista tule 100 000 täyteen edes yhteen laskettuna :heh: Kamalan vaikea päätös edessä :draamaa:
🇪🇸 Eaea 🇱🇹 Sentimentai 🇺🇦 Shum 🇺🇦 Solovey 🇸🇮 Sebi 🇨🇾 Fuego 🇱🇻 Line 🇲🇪 The Real Thing 🇬🇪 Warrior 🇦🇿 Start a Fire 🇲🇪 Igranka
🇦🇱 Suus 🇮🇹 Madness of Love 🇷🇺 Lost and Forgotten 🇱🇻 Probka 🇵🇹 Senhora do mar 🇷🇺 Song #1 🇹🇷 Süper Star 🇹🇷 Rimi rimi ley 🇪🇪 Tii

Avatar
akuankka13
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8987
Liittynyt: 10 Touko 2008, 13:08
Paikkakunta: Vanajan taka

Re: Levyraati (vol 3) - Hips(ters) don't lie

Viesti Kirjoittaja akuankka13 »

Kaksi päivää aikaa ja sivuamme jo nyt edellisen kierroksen osallistujamäärää. :uujee:
Rousku kirjoitti: 20 Syys 2018, 00:17 Minua taas rupesi askarruttamaan, että jos valitsen biisin, joka edustaa tyylilajia, jossa esittäjää ei pidetä olennaisesti kappaleen tekijänä, niin näyttäähän se vähän tyhmältä, jos säveltäjää ei mainita (kuten tähänastisissa ehdokkaissa ei ole mainittu, jollei säveltäjä satu olemaan sama kuin esittäjä). Siis jos biis tulisi esitellyksi tyyliin Radion sinfoniaorkesteri: Tapiola op. 112, eli ilman mitään mainintaa, että se on Sibeliuksen sävellys. (Tietenkään juuri tuo kipale ei monestakaan syystä kelpaa mukaan, mutta noin niinkuin esimerkiksi.)
Lähettäjä saa itse päättää, mitä kappaleen nimeen ja esittäjiin sisällytetään. :joojoo: Säveltäjän voi laittaa esimerkiksi sulkeisiin varsinaisen biisinimen perään, jos haluaa jotain kredittiä tälle annettavan.
Qaj.

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 37023
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Levyraati (vol 3) - Hips(ters) don't lie

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

akuankka13 kirjoitti: 21 Syys 2018, 22:40 Kaksi päivää aikaa ja sivuamme jo nyt edellisen kierroksen osallistujamäärää. :uujee:
Oho. :shock: Olisin voinut vaikka uskoa, että tämä teema ei olisi ollut niin houkutteleva.
Meow cat, please meow back.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57786
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Levyraati (vol 3) - Hips(ters) don't lie

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

TomppaJr kirjoitti: 22 Syys 2018, 00:47
akuankka13 kirjoitti: 21 Syys 2018, 22:40 Kaksi päivää aikaa ja sivuamme jo nyt edellisen kierroksen osallistujamäärää. :uujee:
Oho. :shock: Olisin voinut vaikka uskoa, että tämä teema ei olisi ollut niin houkutteleva.
No sama täällä. :shock:
⚰️ R.I.P. Eurovision 🪦

Avatar
ESC Addict 98
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4282
Liittynyt: 18 Tammi 2014, 17:23
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati (vol 3) - Hips(ters) don't lie

Viesti Kirjoittaja ESC Addict 98 »

akuankka13 kirjoitti: 21 Syys 2018, 22:40 Kaksi päivää aikaa ja sivuamme jo nyt edellisen kierroksen osallistujamäärää. :uujee:
Wau! Hieno juttu! :surrur:
🇪🇸 Eaea 🇱🇹 Sentimentai 🇺🇦 Shum 🇺🇦 Solovey 🇸🇮 Sebi 🇨🇾 Fuego 🇱🇻 Line 🇲🇪 The Real Thing 🇬🇪 Warrior 🇦🇿 Start a Fire 🇲🇪 Igranka
🇦🇱 Suus 🇮🇹 Madness of Love 🇷🇺 Lost and Forgotten 🇱🇻 Probka 🇵🇹 Senhora do mar 🇷🇺 Song #1 🇹🇷 Süper Star 🇹🇷 Rimi rimi ley 🇪🇪 Tii

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16699
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Levyraati (vol 3) - Hips(ters) don't lie

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Selvästikin tällaiselle aktiviteetille on ollut tilausta. Nyt vaan odotetaan milloin homma kasvaa niin isoksi että se saa oman alueensa, ja sen jälkeen sitä päivää, kun tyypit alkaa liittyä foorumille kisojen eikä niinkään viisujen takia :mrgreen:

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 37023
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Levyraati (vol 3) - Hips(ters) don't lie

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

UFOPOLI kirjoitti: 23 Syys 2018, 13:53 Selvästikin tällaiselle aktiviteetille on ollut tilausta. Nyt vaan odotetaan milloin homma kasvaa niin isoksi että se saa oman alueensa, ja sen jälkeen sitä päivää, kun tyypit alkaa liittyä foorumille kisojen eikä niinkään viisujen takia :mrgreen:
Mihinhän tapaukseen mahdat oikein viitata...? :viaton:
Meow cat, please meow back.

Vastaa Viestiin