levynraati 96 vinaali

Een speeldoos - foorumin omat levyraadit
Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11348
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: levynraati 96 vinaali

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

kuinka te kehtaatte???!!!!!!?? tämä on pöyhäinhäväostys! KORJATKAA NIMENI VÄLITTÖMÄSTI TA EN VASTAA SEURAUKISISTA :jupinaa: :jupinaa: :jupinaa: :jupinaa: :jupinaa: :mitvit: :puna:
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 37132
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: levynraati 96 vinaali

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

miettikää jos tääl ois jotai tosi autistei joille tän ketjun lukeminen on tosi hankalaa ku pitäs tajuu mikä on sarkasmii ja mikä ei hahah :rofl: :rofl:
And when I cry I cry for both of us.

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17267
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: levynraati 96 vinaali

Viesti Kirjoittaja Happy »

^ eiks tääl muka oo? lol
TomppaJr kirjoitti: 13 Huhti 2022, 16:38
ootsä joku kiusattujen puolustaja aika noloo
vitut oli pyyteetöntä apua.. ties missä daddyhimoissa auttelee :roll:
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30805
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: levynraati 96 vinaali

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Rousku kirjoitti: 13 Huhti 2022, 20:36 ^ Jospa pilaisimme tämän raadin esiintymällä loppuajan poikkeuksellisen ystävällisesti ja korrektisti? :kaunis:
Kannatan toveri Rouskun erinomaista ehdotusta. :joojoo:
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11348
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: levynraati 96 vinaali

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

mä en. Ja ne jotka ei anna mulle pisteitä...... Niiden paikka on mun ignore listillä :niinpa: :niinpa: :roll:
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17267
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: levynraati 96 vinaali

Viesti Kirjoittaja Happy »

komppaan terskaa.. mä en tänne ny kenenkää persettä tullu nuolee :roll:
Never miss a good chance to shut up.

Jufo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4672
Liittynyt: 11 Touko 2011, 19:14

Re: levynraati 96 vinaali

Viesti Kirjoittaja Jufo »

TomppaJr kirjoitti: 13 Huhti 2022, 23:16 miettikää jos tääl ois jotai tosi autistei joille tän ketjun lukeminen on tosi hankalaa ku pitäs tajuu mikä on sarkasmii ja mikä ei hahah :rofl: :rofl:
Niitähän täällä vasta onkin, sekä assburgereita että muuten vain henkisesti vajaita.

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11658
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: levynraati 96 vinaali

Viesti Kirjoittaja romualdo »

Unihiekkamyrsky kirjoitti: 13 Huhti 2022, 13:53
romualdo kirjoitti: 13 Huhti 2022, 11:58 apuva, taas mua kiusataan, tää on ihan tyhmä ketju,
https://www.youtube.com/playlist?list=P ... jFPMTE2pWW

jaa että sugardaddy himoissaan.... no nyt riitti! saakeli! ...


Mut kiitos Unihiekka, löytyi sentään vielä muutama tervehenkinenkin valioyksilö ja jalosukuinen ritari... täältä heikkopäisten joukosta... äärimmäisen ikävä ja nolo keksintö pistää tää levyraato tälläiseksi kiukuttelun tyyssijaksi... (angstiseen suomalaishenkeen... vrt. meijän tylsempääkin tylsemmät elokuwat joissa ryypätään, huorataan ja riidellään, esim. se Olivi Virrasta kertonut elokuwa ... ja lukemattomat muut, joita meikäläinenkin on pystynyt pitämään itsestään erillään aika taitawasti... salkkarit summuutt, yäkk....) jooohh, ...mut hei, ei tehdäkään joukkoitsemurhaa, waikka Huhtikuu, kuukausista julmin, meitä siihen niin kowasti houkuttelisikin... MUUTUTAAN TAAS KILTEIKSI, JOOKOSTA, KOOKOSTA!!! JOS EI ulkomaanpolitiikan uutiset, pelko mm. Suomen miehittämisestä ... summuut ole saaneet teitä lopullisesti järjiltänne ... ! :ihana:
Viimeksi muokannut romualdo, 17 Huhti 2022, 10:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42745
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: levynraati 96 vinaali

Viesti Kirjoittaja Rousku »

^ Ethän sinäkään ole tässä ketjussa ollut yhtään normaaliasi pisteliäämpi. Yritä nyt edes!
Rise, angel, shine, love!

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11658
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: levynraati 96 vinaali

Viesti Kirjoittaja romualdo »

en yritä, koska olen luonteeltani kiltti ja ujo... ja ihmisrakas. Tälläinen muka ilkeily on ihan sieltä syvästä... sitä kohtaa aiwan tarpeeksi tai turhan paljon jo esim. naamakirjan kommentointikentillä... :ihana: ja muutenkin elämäss...ä ..., osittain omasta syystä mut lähinnä siks ett on kohdannut aiwan liikaa aiwan vääriä ihmisiä...

Jos me suomalaiset emme pärjää edes keskenämme niin miten sitten... viittaan taas noihin sekopäisiin helvetin saatanoihin jotka nauttiwat välivallasta, nyrkkeilystä... sotimisesta jne ...

Mutta koska olen myös astrologiassa Tähtitaiwaan, analysoija, kriitikko, niin uskon että warsin moni on saanut tässä vuosien varrella tuntea minun erikoisen terävää kynän päätä ... aiwan tarpeeksi ...

esim. täältä (toisaalta hyvä että on poistunut ja toisaalta taas ei ...) iskelmä-tieto-kirjailija tonywerneri ja viisulan suomi-02 ketjussa jossa hän aloitti käsittämättömän ajojahdin minua kohtaan vain katellisuutensa takia joka onkin perinteisesti ollut yksi kansakuntamme ns. voimista... ahh, kateellisuus, ... wallanhalu..., toisen mustaksi maalaaminen, jne ...

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11658
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: levynraati 96 vinaali

Viesti Kirjoittaja romualdo »

...harmi ja iso sellainen ettei lähettämästäni kappaleesta ole live-versiota esillä... tässä on siis haluttu mennä helpoimman kautta, eli sieltä missä aidan lanka on matalin... olenk ymmärtt oikein?

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17267
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: levynraati 96 vinaali

Viesti Kirjoittaja Happy »

romualdo kirjoitti: 17 Huhti 2022, 11:01 en yritä, koska olen luonteeltani kiltti ja ujo... ja ihmisrakas.
mikään äiti teresa ei susta nyt tuu ekana mieleen kuppilaminäsi perusteel mut jos asia on oikeesti näin nii täytyy sanoo että oscarin arvoinen näyttelijäsuoritus nää kaikki vuodet :tapu: :hiips:
Never miss a good chance to shut up.

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11658
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: levynraati 96 vinaali

Viesti Kirjoittaja romualdo »

Happy kirjoitti: 18 Huhti 2022, 13:19
romualdo kirjoitti: 17 Huhti 2022, 11:01 en yritä, koska olen luonteeltani kiltti ja ujo... ja ihmisrakas.
mikään äiti teresa ei susta nyt tuu ekana mieleen kuppilaminäsi perusteel mut jos asia on oikeesti näin nii täytyy sanoo että oscarin arvoinen näyttelijäsuoritus nää kaikki vuodet :tapu: :hiips:
ihanaa, lisää waan kehuja tänne... olen esim. v. -79 lähtien tehnyt kirjeystävilleni, joita on ollut ehkä n. 30-40... enemmänkin, ...niin ystäväkirja- tyylisiä monen, monen kymmentä kysymystä sisältäneitä kyssäreitä,... vuosikymmenen, toista- verran... jotka ...ilmentävät, että olen ihmisistä ja heidän mielipiteistään kiinnostunut. Mutta pitäkää te wain omananne omat sairaat ennakkoluulonne, hölmöt! warsinkin viim. vastannut nimimerkki jolla on ollut aiwan järjeswastaisia, kauheita ... (enimmäkseen) viisulistoja... !

:ihana:

jk. eihän mun tarvi todistella mitään, wain minut todella tuntewat tietäwät, mikä jalokivi ja luova persoona mä olen... haistakaa te muut pitkä ...p ... warsinkaan Te jotka ette ole saaneet kirjoitettua mitään esc- artikkeleita koskaan tänne ... te säälittäwät wapaa matkustajat..

kelpaako... mä sentäs yritin ... !? :virtuaalihali: ...

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 37132
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: levynraati 96 vinaali

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

wtf onks noin moni oikeest pisteyttämät :rolf:
And when I cry I cry for both of us.

Avatar
Aleksi
Majakanvartija
Majakanvartija
Viestit: 20764
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: levynraati 96 vinaali

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

juu harminlista tulee aika paljo diskauksia
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42745
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: levynraati 96 vinaali

Viesti Kirjoittaja Rousku »

^ Mistä sitä vielä muka tietää?

Jos jättää pisteyttämättä niin saako kaksi pisteyttämättömyysmerkintää, kun kerran on kahdella kappaleella mukana?
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Samiasd
Pelinhoitaja
Pelinhoitaja
Viestit: 14532
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: levynraati 96 vinaali

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

l0l tää on kyllä ollu taas semmmonen via dolorosa että ei ikinä enää raadiiin
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17267
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: levynraati 96 vinaali

Viesti Kirjoittaja Happy »

olis kyl wow jos huomisaamuna heräis söis aamupalaa ja kattois siinä samalla tän raadin tuloksia :uujee:
tuliskoha maailman nopein tulosshow eli kaikki ois tulokset ois yhessä viestissä? ;
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42745
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: levynraati 96 vinaali

Viesti Kirjoittaja Rousku »

^ Minä vähän veikkaan, että pisteet vain julkaistaan ja sijoitukset pitää laskea niistä itse. Ei kuulosta aamupala-askareeltasi. Siis mitään tulosshowtahan ei tietenkään ole.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11348
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: levynraati 96 vinaali

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

SIIS vieläkö tää raati jatkuu?? :roll: :tajuton: :tajutkaa: kuinka monta viikkoo me aiotaan käyttää siihe et joku sniff and tell eli nuuhkaise ja kerro :samaamielta: 💩 valitaan voittajaksi ?? :vitut: :evil: ja ehkä vähän :jouluhymy: vaiko sittenkin :rauhaa: ?
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42745
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: levynraati 96 vinaali

Viesti Kirjoittaja Rousku »

^Ehtkä tää jatkuu kunnes kaikki on äänstäneet? Mitä ei ikinä tule tphtumaan. Kerrankos sitä on lisäaikaa raadissa myönnetti ja niin varmaan nytkin, järkestäjän omalla päätöksellä maailman tappiin.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Aleksi
Majakanvartija
Majakanvartija
Viestit: 20764
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: levynraati 96 vinaali

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Teräsbekoni kirjoitti: 19 Huhti 2022, 22:29sniff and tell eli nuuhkaise ja kerro :samaamielta: 💩 valitaan voittajaksi ??
apua en kestä, upea lempinimi :repeilee:
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
teemuus
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 230
Liittynyt: 05 Syys 2014, 22:14

Re: levynraati 96 vinaali

Viesti Kirjoittaja teemuus »

Kiitos järjestäjälle ylimääräisestä vaivannäöstä. Nuo YouTube-tekstilinkit kappaleiden nimien perässä auttoivat pisteiden viimeistelyssä.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42745
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: levynraati 96 vinaali

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Kylläpä Gavin DeGraw'n biisi soittolistalla kuulostaa samalta kuin edeltävä Faija.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Aleksi
Majakanvartija
Majakanvartija
Viestit: 20764
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: levynraati 96 vinaali

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

tulokset klo 17
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 37132
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: levynraati 96 vinaali

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

vieläkö näitä järjestetään? :roll:
And when I cry I cry for both of us.

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17267
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: levynraati 96 vinaali

Viesti Kirjoittaja Happy »

tulokset TÄSSÄ JA NYT :draamaa: allun työtahti on ku jalattomalla mummolla.. :roll:
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
ESC Addict 98
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4285
Liittynyt: 18 Tammi 2014, 17:23
Paikkakunta: Helsinki

Re: levynraati 96 vinaali

Viesti Kirjoittaja ESC Addict 98 »

Happy kirjoitti: 20 Huhti 2022, 11:39 tulokset TÄSSÄ JA NYT :draamaa: allun työtahti on ku jalattomalla mummolla.. :roll:
Äläs nyt, kaupan kassalla näkee usein hyvinkin viriilejä ja toimeliaita jalattomia mummoja! Kaukana tällainen räpellys heidän meiningistään. :mummeli:
🇪🇸 Eaea 🇱🇹 Sentimentai 🇺🇦 Shum 🇺🇦 Solovey 🇸🇮 Sebi 🇨🇾 Fuego 🇱🇻 Line 🇲🇪 The Real Thing 🇬🇪 Warrior 🇦🇿 Start a Fire 🇲🇪 Igranka
🇦🇱 Suus 🇮🇹 Madness of Love 🇷🇺 Lost and Forgotten 🇱🇻 Probka 🇵🇹 Senhora do mar 🇷🇺 Song #1 🇹🇷 Süper Star 🇹🇷 Rimi rimi ley 🇪🇪 Tii

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42745
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: levynraati 96 vinaali

Viesti Kirjoittaja Rousku »

^ No viriilejä mummoja nyt näkee palvelutaloissakin, dementian myötä kun estot usein kaikkoaa... ottakaa pliis selvää mitä sanat tarkoittaa! :draamaa: Kas kun ei viraaleja mummoja.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17267
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: levynraati 96 vinaali

Viesti Kirjoittaja Happy »

ESC Addict 98 kirjoitti: 20 Huhti 2022, 12:28
Happy kirjoitti: 20 Huhti 2022, 11:39 tulokset TÄSSÄ JA NYT :draamaa: allun työtahti on ku jalattomalla mummolla.. :roll:
Äläs nyt, kaupan kassalla näkee usein hyvinkin viriilejä ja toimeliaita jalattomia mummoja! Kaukana tällainen räpellys heidän meiningistään. :mummeli:
no se on totta :mrgreen:
Kuppila muistuttaa ku mitäki seniilien palvelutaloo ja joku jufo kaipaa hoivattavia viel lisää vaikka ollaa pulassa tälläki määräl..
Never miss a good chance to shut up.

Vastaa Viestiin