Levyraati 101 - Ompun arpajaiset

Een speeldoos - foorumin omat levyraadit
Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42087
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Levyraati 101 - Ompun arpajaiset

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Unihiekkamyrsky kirjoitti: 24 Kesä 2022, 09:50 Mietinkin et oispa kiva jos tulosshown saisi radiolähetys-muodossa niin ei tarvisi aurinkorasvan ja siiderin sotkemilla sormilla tihrustaa puhelimen ruudulta taulukoita :heh:
Voihan aurinkorasvan jälkeen vetäistä käsineet käteen? Puhelimen ruudun sentään voi pyyhkiä puhtaaksi. Toista se on ristikkolehden kanssa! Ja siiderihän kuuluu suuhun eikä sormille.

Tasaisen hyvä taso, tällä kertaa olisin voinut antaa pisteita useammallekin. Mitään ehdottomia huippuja ei kuitenkaan löytynyt. Oman biisini mahiksiin en usko.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11327
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: Levyraati 101 - Ompun arpajaiset

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

Upea taso oli! :uujee: Kolmen kärjestäni kuka tahansa olisi ollut ylivoimainen suosikkini esimerkiksi edellisessä raadissa. Tässähän meinasi melkein biisikateus iskeä, koska itseäni ei onni oikein suosinut näissä(kään) arpajaisissa. :heh:
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11937
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 101 - Ompun arpajaiset

Viesti Kirjoittaja sziget »

Ankaraa oli, muutama hyvä jäi ilman pisteitä. Hajakommentteja.

01. 🇫🇮 🇩🇰 🇬🇧 Studio Killers - Jenny (52 - Pertti Kurikan Nimipäivät)
Teemu Brunilaa arvailtu laulajaksi. Siltä kuulostikin, kun asiaa ajatteli, vai olisiko imitointia. Biisi inspiroi myöhemmin TikTok-haasteen, joka nosti kappaleen ilmiöksi. Kaikkea se TikTok teettää.

08. 🇺🇸 Buddy Holly - True Love Ways (95 - Kohtaloo vai johdatusta?)
Edelläkävijä monella tapaa tämä nuorena nukkunut, sanovat rockhistorian tuntijat. Kun en ole rock- tai historiaväkeä, kappale oli kannaltani tuore ja ihan mieluisa. Lällyä, mutta samettinen on ääni.

16. 🇩🇪 Helene Fischer - Achterbahn (58 - Maailman pinnallisin raati)
Artisti on ollut vuosikaudet saksalaisten viihdelehtien kansissa jatkuvasti. Ulkonäköä siis on, vaikkei lisäpisteitä nyt jaettukaan. Hömppäiskelmäksi oikein toimiva. Sitä Atemlosia (R 8, R 93) olikin jo kuultu tarpeeksi.

17. 🇮🇹 Patty Pravo - La Bambola 2008 (86 - Viisukarsintojen kerma)
Hauskaa että 40-vuotisversiokin on tehty ja kiitos lähettäjälle. Tuiki tuttu klassikko. Pari höpsöä artistia torjui biisin ennen Pattya, joka sai siitä elämänsä hitin. Suomiversio on kamala: sanoitus tärveltiin, kun ei olisi muuten sopinut Fredin suuhun.

21. 🇭🇺 Bonanza Banzai - Valami véget ért (70 - Kierrätys kunniaan / Minä en tiedä mitään!)
Kuka olikaan se Depeche Mode -fani - Teräsbekoni? Biisi ei ole teollisesti koliseva vaan surumielisen tunnelmoiva. Tällaisista historiapaloista innostun ainakin helpommin kuin kaikille tutuista eurohiteistä.

26. 🇮🇳 Shaan - Dastaan - E - Om Shanti Om (78 - Maailman pisin raati)
Elokuvassa se näyttää tältä. Saisipa noita intialaisia helmiä tekstitettyinä käsiinsä, liian vähän olen niitä nähnyt. Musiikki menettelee irrallaankin. (Jätin raadin 78 kokonaan väliin, kun oli niin julmetun pitkä & matkakiireitä silloin).

29. 🇫🇮 🇬🇧 Paul Oxley's Unit - Spanish Bars (57 - Crossroads)
Miksi señorita uneksii espanjalaisista kaltereista? :miettii: Taatusti virkistävä yhtye Suomen silloisissa oloissa. Levyllä oli kaksi megahittiä (tämä ja toinen) jotka kannattaa tuntea. Paul Oxley muistetaan myös kelpo viisutyrkyn Cider Hill takaa (2010).

30. 🇵🇹 Ana Moura - Andorinhas (53 - Maailman nopein raati)
Eräs osallistuja torjui A minha casinhan (R 88), koska ei pidä fadosta, kun se on niin surullista tms. Vähän murahtelin, koska kappale ei ollut mielestäni fadoa eikä lainkaan surullinen. No tämä on taatusti fadoa, pidätte tai ette!

31. 🇬🇧 Let's Eat Grandma - Insect Loop (67 - The Big Five)
Ajattelin, että bändi soi hyvin yhteen. Ovatkin pelkkä duo. Laulu on hentoista, kokonaisuus vangitseva. Kolmannelta levyltään on biisi. Duon nimi on sanaleikki, joka kuvaa välimerkkien haitallisuutta: pilkku isoäidin edellä pilaisi kaiken.

39. 🇮🇹 Morgan, Bugo, Amadeus, Fiorello - Bugo abbandona il palco dell'Ariston (80 - KAIKKI KÄY!!)
En olisi ikinä keksinyt, vaikka itse aikoinaan linkkasin tapauksen Kuppilaan. Harva teema mahdollisti mitään sen kummempaa "toteutusta", tämä on täysosuma. Kaksikon biisi oli flopannut ennen tuota iltaa ja olisi vaipunut unohduksiin ilman Morganin käytännön pilaa, joka ei imarrellut Bugoa.
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11327
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: Levyraati 101 - Ompun arpajaiset

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

sziget kirjoitti: 25 Kesä 2022, 02:16 21. 🇭🇺 Bonanza Banzai - Valami véget ért (70 - Kierrätys kunniaan / Minä en tiedä mitään!)
Kuka olikaan se Depeche Mode -fani - Teräsbekoni?
Jufo se puhui jokin aika sitten Unkarin Depeche Modesta, joten heti tuli mieleen, että tämä on varmaan nyt se. :heh: Oma Unkarin Depeche Mode -tietämykseni rajoittuu tosiaan vain Compact Discoon (vai rajoittuuko?)... :-*
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

Avatar
Koirankuonolainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4105
Liittynyt: 25 Tammi 2015, 10:04

Re: Levyraati 101 - Ompun arpajaiset

Viesti Kirjoittaja Koirankuonolainen »

sziget kirjoitti: 25 Kesä 2022, 02:16 31. 🇬🇧 Let's Eat Grandma - Insect Loop (67 - The Big Five)
Duon nimi on sanaleikki, joka kuvaa välimerkkien haitallisuutta: pilkku isoäidin edellä pilaisi kaiken.
Joskus myös välimerkittömyys pilaisi kaiken, kuten pilkun pois jättäminen pandan kuvauksessa "Eats, shoots and leaves". :mrgreen:

Kärki erottui, sen takana oli tasaista. Ainakin yksi sijoitus ratkoutui kappaleen taustatietojen perusteella, kun en muuten saanut eroja biisien välille.
Suomi voitti rahvahaniänet, Ruočči sud’d’uliston da sen mugah kogo Euroviizut. Neče on viritännyh kummastelendua viizufanoin keskes.

Avatar
granaattiomena
Press
Press
Viestit: 5322
Liittynyt: 27 Helmi 2016, 21:19
Paikkakunta: Kuopio

Re: Levyraati 101 - Ompun arpajaiset

Viesti Kirjoittaja granaattiomena »

Äänestysaika on päättynyt. Vaikuttaisi siltä, että kaikki osallistujat äänestivät ajoissa. Julkaisen omistajuudet tuota pikaa. Tuloksia luvassa tosiaan klo 14 alkaen, tervetuloa. :mrgreen:
It's better to pee in the sink
Than sink in the pee

:vessa:

Avatar
Tegu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5600
Liittynyt: 08 Helmi 2019, 00:44

Re: Levyraati 101 - Ompun arpajaiset

Viesti Kirjoittaja Tegu »

Haa, juuri kun ajattelin katsoa, mihin aikaan tulokset onkaan. Pelkäsin vähän, että illalla, mutta nyt taidankin jopa pystyä seuraamaan suorana.


Omaan teemaani olin hyvin tyytyväinen, ja fiilistelinkin sitä heti YV-vastauksella heti teeman luettuani. :mrgreen: Sain siihen biisiksi mielestäni oikein osuvan tapauksen, jota tulee kuunneltua vähintään pari kertaa putkeen aina, kun se tulee. :surrur:

Menestyksestä en tiedä, tuskinpa mitään tulee. Esiintymisjärjestys oli myös eri kuin odottamani (taisin miettiä sitä, kun puntaroin kahden biisin välillä. ei pitäisi tuommoisia laskelmoida hyi ja tylsää), mutta hei, nämähän ovat Ompun arpajaiset! :peukku:

Avatar
granaattiomena
Press
Press
Viestit: 5322
Liittynyt: 27 Helmi 2016, 21:19
Paikkakunta: Kuopio

Re: Levyraati 101 - Ompun arpajaiset

Viesti Kirjoittaja granaattiomena »

Kas näin. :joojoo:

01. 🇫🇮 🇩🇰 🇬🇧 Studio Killers - Jenny GuoZu8
02. 🇮🇹 Fraulein Rottenmeier - Salta con me jdjj22
03. 🇮🇪 Wallis Bird - Pretty Lies ESC Addict 98
04. 🇲🇷 Daby Touré - Oma sziget
05. 🇭🇷 🇷🇸 Franka x Sara Jo - On TomBoi
06. 🇺🇦 IGNEA - Alga DenEurovise
07. 🇧🇪 🇩🇪 Lost Frequencies - Sweet Dreams (Pretty Pink Remix) S-Tyyppi
08. 🇺🇸 Buddy Holly - True Love Ways Erakkorapu
09. :flag_nl: 🇺🇸 Bakermat & Nic Hanson - Walk That Walk Timoteus
10. 🇱🇦 Zamio P feat. Saluna - ສັດທາ Celda
11. :jp: OORUTAICHI - Hamihadarigeri akuankka13
12. 🇨🇻 Loony Johnson - Da Kel Bu Toki Fabian
13. 🇫🇮 KUKKA - SAUNA PÄÄLLÄ Bomboclaat
14. 🇮🇪 Kynsy - Happiness Isn't A Fixed State Rousku
15. 🇮🇱 Lola Marsh - Echoes Viiksivallu
16. 🇩🇪 Helene Fischer - Achterbahn Aleksi
17. 🇮🇹 Patty Pravo - La Bambola 2008 Koirankuonolainen
18. 🇵🇱 Golec uOrkiestra & Gromee feat. Bedoes - Górą Ty MuumiAnkka
19. 🇬🇧 Tones on Tail - Performance CottonJoel
20. 🇻🇳 Uni5 - Nói Dối Cả Thế Giới Vì Em Saturnus Psycho
21. 🇭🇺 Bonanza Banzai - Valami véget ért Jufo
22. 🇺🇸 Savannah Dexter - Throw Another Stone Requel
23. 🇫🇷 Woodkid - Prologue Spartan kuningas
24. 🇮🇱 שילה בן סעדון - השעות הקטנות Snude
25. 🇺🇸 Sara Keys - Math MIH96
26. 🇮🇳 Shaan - Dastaan - E - Om Shanti Om UFOPOLI
27. 🇨🇾 Michalis Hatzigiannis - Na meineis edo Pete
28. :flag_it: 🇺🇸 C'mon Tigre feat. Xenia Rubinos - No One You Know Tegu
29. 🇫🇮 🇬🇧 Paul Oxley's Unit - Spanish Bars wigwam
30. 🇵🇹 Ana Moura - Andorinhas granaattiomena
31. 🇬🇧 Let's Eat Grandma - Insect Loop Maalaispoju
32. 🇺🇸 P!nk - Just Like A Pill Unihiekkamyrsky
33. 🇺🇸 MILCK - Devil Devil Teräsbekoni
34. 🇸🇲 Valentina Monetta - Crisalide TomppaJr
35. 🇫🇮 Mariska - Mariskalaatio antsa798
36. 🇰🇼 Daffy feat. Shooji - Enty Mushkila ratamo1
37. 🇰🇷 Koreana - Hand In Hand jiiii
38. 🇹🇷 Ege Can Sal - Kal ya da Git Happy
39. 🇮🇹 Morgan, Bugo, Amadeus, Fiorello Ankanpää
40. 🇫🇮 Vilma Alina - Usko toivo rakkaus teemuus
It's better to pee in the sink
Than sink in the pee

:vessa:

Avatar
Tegu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5600
Liittynyt: 08 Helmi 2019, 00:44

Re: Levyraati 101 - Ompun arpajaiset

Viesti Kirjoittaja Tegu »

Ai niin. Sara Keysin biisiä pelkästään kuunnellessani olin ihan varma, että alussa lauletaan: All my teachers were right, I use meth everyday in my life. :sekava: Koko loppubiisi menikin sitten nuo lasit silmillä. En edes mitenkään kyseenalaistanut sitä, ja meni muutama kuuntelukerta ennen kuin huomasin, ettei se ihan niin mennytkään.

Jufo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4621
Liittynyt: 11 Touko 2011, 19:14

Re: Levyraati 101 - Ompun arpajaiset

Viesti Kirjoittaja Jufo »

Mun oli tarkoitus arvioida pisteytyksessä myös teemojen toteutusta kuten edelliselläkin kerralla mutta se jäi tekemättä ajanpuutteen vuoksi.
Happy kirjoitti: 12 Kesä 2022, 21:30 vähän hymyilytti myös se että Reguelin raadin yksi kolmesta ehdokkaastani on sama artisti joka on ton Minä en tiedä mitään- teeman takana :heh:
Aiemman raadin yhteydessä käydyssä keskustelussa kävi ilmi ettei "Unkarin Depeche Mode" olisi kovin tuttu juttu niin aattelin että kai se sitten menisi Minä en tiedä mitään - teeman alle. Toki pidin mahdollisena että jotkut tietää yhtyeen.

Allaoleva progehouse-versio kappaleesta oli alunperin valintani Keski-Eurooppa-raatiin mutta vaihdoin sen silloin pois. Hellevaroitus! :aurinko: Videolla kuumia torsoja.


Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3270
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 101 - Ompun arpajaiset

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

Koin teeman melko tylsäksi, koska olin ollut mukana vasta neljässä raadissa ja arpaonneni sattui sitten saamaan mulle juuri yhden niistä jonka olin jo aiemmin päässyt kokeilemaan. Mutta vaikka olisin lähtökohtaisesti toivonut pääseväni kokemaan jotain uutta, niin löytyihän sieltä silti sellainen biisi jota olin jo edelliseen raatiin harkinnut vaihtoehdoksi. Tätä voisikin siksi kutsua Krataen jättämäksi jämäksi. :mrgreen:
Tegu kirjoitti: 25 Kesä 2022, 12:21 Ai niin. Sara Keysin biisiä pelkästään kuunnellessani olin ihan varma, että alussa lauletaan: All my teachers were right, I use meth everyday in my life. :sekava: Koko loppubiisi menikin sitten nuo lasit silmillä. En edes mitenkään kyseenalaistanut sitä, ja meni muutama kuuntelukerta ennen kuin huomasin, ettei se ihan niin mennytkään.
:repeilee: Vähän erilaisia opettajia!
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36942
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Levyraati 101 - Ompun arpajaiset

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

mä olin jotenki iha kauhuissani ku näin ton teemani :romley: ja ku siis tiiän et mul ois valtava etu muihi nöhe ku sai lähettää viisun. ja sit vaa sähläsin meinasin tavallaa lähettää bitti stravan tai jonku norja 95 mut ei mul ollu energiaa ultimaattisee scorewhoree nii lähetin lopulta vaa meiän airbnb-host qween vallun volan :ihaba:
Meow cat, please meow back.

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36942
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Levyraati 101 - Ompun arpajaiset

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

ja siis toi romley vittu en taaskaa saanu kirjotettuu kirjotin ronley JA Nyt robley MUT SIIS NIIN SE OLI TARKOTUS OLLA :roll: ja siis ku jossaiha toi on rolleye
Meow cat, please meow back.

Avatar
Unihiekkamyrsky
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2137
Liittynyt: 27 Tammi 2021, 19:26
Paikkakunta: Oulu

Re: Levyraati 101 - Ompun arpajaiset

Viesti Kirjoittaja Unihiekkamyrsky »

TomppaJr kirjoitti: 25 Kesä 2022, 12:56 mä olin jotenki iha kauhuissani ku näin ton teemani :romley: ja ku siis tiiän et mul ois valtava etu muihi nöhe ku sai lähettää viisun. ja sit vaa sähläsin meinasin tavallaa lähettää bitti stravan tai jonku norja 95 mut ei mul ollu energiaa ultimaattisee scorewhoree nii lähetin lopulta vaa meiän airbnb-host qween vallun volan :ihaba:
Arvasin samantien esittäjän nimen nähtyäni listalla et kyseessä on varmaan sun biisi :heh:

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36942
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Levyraati 101 - Ompun arpajaiset

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

joo ja mä oon stalkannu miten korkeelle raatilaisilla se on ollu 2013 puntareilla :rolf:
Meow cat, please meow back.

Avatar
Aleksi
Majakanvartija
Majakanvartija
Viestit: 20547
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Levyraati 101 - Ompun arpajaiset

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Omalle kohdalle sattui helppo tapaus. Laitoin sellaisen, joka on lymyillyt A-listalla jo pitkän aikaa. Tuo ja Atemlos ovat ehdottomasti Helenen parasta antia.
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
Maalaispoju
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1378
Liittynyt: 06 Syys 2012, 21:15

Re: Levyraati 101 - Ompun arpajaiset

Viesti Kirjoittaja Maalaispoju »

Mulla tuli kyllä melko helppo aihe :rofl: Oon erittäin ylpeä kappaleestani, mun tämän vuoden kesäkappaleeni ja toivon, että muutkin ymmärtävät Mammansyöjien musiikin kauneuden <3

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17025
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Levyraati 101 - Ompun arpajaiset

Viesti Kirjoittaja Happy »

Onnittelut ompulle voitosta ja Tompalle hopeast


Sain kivan teeman .. tosin en päässy käyttää iha niitä soittolistan kärkibiisei, anyway valinnanvaraa oli paljon. Tos alkuperäses teemas laitoin ns poikabändipoppii nii nyt vaa jatkoin samal linjal .. huisin hyvä nykyturkkilaiseks :surrur:
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36942
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Levyraati 101 - Ompun arpajaiset

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

kiitti häpy hun

lol mun täti kutsu meiät syömää piirakkaa ja kahville ja se on iha ihme kälättäjä nii toivottavast en missaa tuloksii kauheest
Meow cat, please meow back.

Avatar
Unihiekkamyrsky
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2137
Liittynyt: 27 Tammi 2021, 19:26
Paikkakunta: Oulu

Re: Levyraati 101 - Ompun arpajaiset

Viesti Kirjoittaja Unihiekkamyrsky »

Itse olen tässä just lähdössä sup-lautailemaan, niin katselen tulokset sit illemmalla :heh:

Avatar
jiiii
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1058
Liittynyt: 05 Helmi 2019, 21:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 101 - Ompun arpajaiset

Viesti Kirjoittaja jiiii »

Meinasin olla osallistumatta kun teemani sain. Päätin kuitenkin osallistua, koska oli vielä käyttämättä kyseinen taideteos :ihana:
Kuppilan tuntien sijoitus on luultavasti ynnä muuta, mutta sainpahan tuonkin biisin käytettyä (kyseinen biisi on jo toinen lähettämäni, joka on tehty Soulin olympialaisia "varten")
:kaunis:

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11327
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: Levyraati 101 - Ompun arpajaiset

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

Oman teemani koin tosiaan kaikessa sanoituskeskeisyydessään aika epäinspiroivaksi, joten päätin lähteä kalastelemaan pisteitä oletettavasti epätyypillisemmistä lähteistä tuollaisella pop-balladilla, joka voisi olla vaikka Azerbaidzhanin euroviisu - liekö kuitenkin todennäköisempää, ettei pisteitä tule ollenkaan. Olisi kyllä ehkä viimeistään nyt pitänyt valita ihan rehellinen gospel-biisi. Joskus kuuntelen Radio Deitä, ja ihan hyviä biisejä ainakin siellä välillä soi.

Tällainen mulla on ainakin molemmilla kerroilla ollut liipaisimella, mutta aina on tuntunut, ettei biisi sitten kuitenkaan ihan lähde. Tykkään kuitenkin tässäkin sellaisesta ylevän voimaannuttavasta tunnelmasta:
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

Avatar
granaattiomena
Press
Press
Viestit: 5322
Liittynyt: 27 Helmi 2016, 21:19
Paikkakunta: Kuopio

Re: Levyraati 101 - Ompun arpajaiset

Viesti Kirjoittaja granaattiomena »

kuva
It's better to pee in the sink
Than sink in the pee

:vessa:

Avatar
Tegu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5600
Liittynyt: 08 Helmi 2019, 00:44

Re: Levyraati 101 - Ompun arpajaiset

Viesti Kirjoittaja Tegu »

Ralph! <3

Tarvitsemme edelleen :ralph: -hymiön. Discordissa sellainen jo onkin.

Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3270
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 101 - Ompun arpajaiset

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

Happy kirjoitti: 25 Kesä 2022, 13:16 Onnittelut ompulle voitosta ja Tompalle hopeast
Mullekin tuli ompun biisistä heti voittajavibat!
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

Avatar
granaattiomena
Press
Press
Viestit: 5322
Liittynyt: 27 Helmi 2016, 21:19
Paikkakunta: Kuopio

Re: Levyraati 101 - Ompun arpajaiset

Viesti Kirjoittaja granaattiomena »

ÄÄNESTÄJÄ 1/40
Aleksi



kuva
It's better to pee in the sink
Than sink in the pee

:vessa:

Avatar
granaattiomena
Press
Press
Viestit: 5322
Liittynyt: 27 Helmi 2016, 21:19
Paikkakunta: Kuopio

Re: Levyraati 101 - Ompun arpajaiset

Viesti Kirjoittaja granaattiomena »

ÄÄNESTÄJÄ 2/40
Koirankuonolainen



kuva
It's better to pee in the sink
Than sink in the pee

:vessa:

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11327
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: Levyraati 101 - Ompun arpajaiset

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

Jee, heti tuli yllättävämmästä osoitteesta pisteitä. :mrgreen:
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

Avatar
granaattiomena
Press
Press
Viestit: 5322
Liittynyt: 27 Helmi 2016, 21:19
Paikkakunta: Kuopio

Re: Levyraati 101 - Ompun arpajaiset

Viesti Kirjoittaja granaattiomena »

ÄÄNESTÄJÄ 3/40
Fabian



kuva
It's better to pee in the sink
Than sink in the pee

:vessa:

Avatar
granaattiomena
Press
Press
Viestit: 5322
Liittynyt: 27 Helmi 2016, 21:19
Paikkakunta: Kuopio

Re: Levyraati 101 - Ompun arpajaiset

Viesti Kirjoittaja granaattiomena »

ÄÄNESTÄJÄ 4/40
jiiii



kuva
It's better to pee in the sink
Than sink in the pee

:vessa:

Vastaa Viestiin