Levyraati 123 - Puntarinpukellusputiikki

Een speeldoos - foorumin omat levyraadit
Avatar
Erakkorapu
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 301
Liittynyt: 15 Joulu 2013, 11:57

Re: Levyraati 123 - Puntarinpukellusputiikki

Viesti Kirjoittaja Erakkorapu »

Onnittelut Celdalle debyyttivoitosta :peukku: Mainiota sanailua jälleen raati-isännältä. Odotin tästä melko tasapaksua raatia teeman vuoksi mutta yllättävän monta hyvää biisiä saatiin lopulta mukaan. Cirrus on niitä teoksia jotka ovat aiemminkin olleet raatiutuslistalla. Ei sellainen biisi jota tulisi kovin usein pelkiltään kuunneltua mutta absurdin videonsa kera aistejani puhutteleva elämys.

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12017
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 123 - Puntarinpukellusputiikki

Viesti Kirjoittaja sziget »

Upea voittoschlaageri, nyt ei hukka peri, myöntää jopa hipsteri. Onnea Celda ja kiitos Antero tyrmäävän törmäävistä riimeistä. Elämyksellinen tulosmatka. Aikataulusyistä en ostanut lippua vaan matkustin jäniksenä.

Hyvä raatidebyytti vendsysseliltä. Fontaines D.C:n minimalistinen tarina vangitsi mielenkiinnon, harmi ettei formaatti ollut sille suosiollinen, häntäpään sijoja kertyi liikaa.
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 37154
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Levyraati 123 - Puntarinpukellusputiikki

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

jdjj22 kirjoitti: 10 Touko 2023, 20:26
Kuva

"Kuulkaa kuulkaa TomppaJuniorin tarkkaan pukellettua puntaria.
Pitääkö se heittää roskakoriin vai paluulipulla takaisin Poriin?"
Miksi juuri Poriin?
And when I cry I cry for both of us.

Avatar
granaattiomena
Press
Press
Viestit: 5343
Liittynyt: 27 Helmi 2016, 21:19
Paikkakunta: Kuopio

Re: Levyraati 123 - Puntarinpukellusputiikki

Viesti Kirjoittaja granaattiomena »

DAY6 oli neljäs myös ensimmäisellä edustuskerrallaan raadissa 8, joten tämä lopputulema on hyvin kaunis. :heh: Kiitokset kaikille, jotka rankkasivat kappaleen korkealle puntarissaan. :hali:

Voittokappale ei oikein napannut, vaikka bändin viisutyrkystä pidinkin. Mut anyways onnea Celdalle voitosta! :tapu:
Jaskanko
Voi vittu
Khanaa.
– ESC Addict 98

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11667
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Levyraati 123 - Puntarinpukellusputiikki

Viesti Kirjoittaja romualdo »

lämpöset kiitokset taas pisteitä mulle antaneille höpönassuille kulttipuppeleille... noin neljänneks vimppa sija, mut siis heiiii mitä väliiii.... :ihana: ett silleen, tälleeen ja tolleeen... Viime kerrran superhienosti menestyneellä Edu Kettusen Retki Merenrantaan, huippupisteillä kärjen tuntumaan nousseella valinnallani mä elän taas heiii waikka miten pitkään... ja hywää waan ett mun erityisen hienoja ja oivallisia walintoja ymmärtää wain ne Levyraatojen valioporukka, jalosukuisimmat, niin... menestys pysyy silleen aisoissa etten pääse ylpistymään liikaa .... !!! ??? ... och onneks tää masennuskin välillä helepottaa... erityisen raskas kevät tää onkin ollut mulle. Nohh lukekaa lisää tuolta Kuolema -ketjusta ...


Taisin antaa pisteitä myös tuolle 1. sijalle äänestetylle laululle, koska se on 80-90 lukuinen, saksalaisiskelmä... Ja aina tai lähes aina suomenkieliset esitykset saavat ainakin multa pisteitä ja tietysti ne laulut jotka muistuttawat eniten ESC-lauluja ..., ja joissa on melodisuutta ja helevetin hyvät solistit niin, ... pitäkää tää mielessänne, kun haluatte myös minulta pisteitä ... !!!!


Ennätysmäisen harvassa taisivat olla nyt ne laulut joille jotain pisteitä pystyi antamaan, noin kymmenen kärkeen siis... mut ku kaikki laulut joutu sijoittamaan jotenkuten listalle nii olihan se... vaativaa ja haaaaastava homma. Että ... ens aattelin ettei koskaan enää tälläseen mukaan mutta, nyttemmin, mikä ettei ... toistekin vois tulla vielä näinkin kattawaan ja paaaljon aivotyötä waatiwaan hommeliin eli urakkaan ... käsiks käypi hän, tuttawallisesti rouva on hyvä waan, naammmm .... (P P P:n James Potkukelekan äänellä)


jk. Valitsin siis toistamiseen Purema yhtyeen esityksen, koska se on nii hulvaton ja humoristinen, Syksyn Sävel- tyyliin siis toi oli hywä walinta, mutta koska täällä on enimmäkseen noita hipstereitä ja tosikoita ja turhantärkeilijöitä ... arvostelemassa niin eihän tälläiset kultakimpaleet wälttämättä menesty! ... Porista on tämäkin yhtye että ... joo, antoko Serdukaan tälle mitään, että se siitä mukaporilaisuudesta ...
Ens mulle tarjottiin tuota äänilevyversiota pelkällä LP-vinyylin kannella mut enhän mä sitä voinut hyväksyä waan halusin tuon pääsolistin ja hänen kulmakarvoilla erityisen mukawasti flirttailleen live-version tänne mukaan !

jk2: ja erityiskiitos myös järjestäjän sanailulle, tämmönen sanataiteen ja runouden ystävä kiittää, pokkaa ja poistuu viimein tästä takaoikealle ... odottelemaan seuraawaa raatia ... ehkä osallistun siihen, ehkä en ...

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17308
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Levyraati 123 - Puntarinpukellusputiikki

Viesti Kirjoittaja Happy »

Lähetin tän alunperin tän vuoden viisuraatiin, tajusin myöhemmin tän olleen ns cover joten vedettiin tää pois sieltä.

Hyvä voittaja, hyvä biisi: jäin kuuntelee sitä enempi pisteiteni lähetettyä. Onnea celdalle <3

kiitos pisteyttäjille kolmossijast ja hyvästä mausta, tiesinkin että täällä varmasti arvostetaan tätä bängeriä <3
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
Celda
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 932
Liittynyt: 05 Tammi 2016, 14:27

Re: Levyraati 123 - Puntarinpukellusputiikki

Viesti Kirjoittaja Celda »

^ Minäkin muuten yritin lähettää tuon Greten ja Púr Múddin biisin viisuraatiin. :heh: Olin varma että se voittaisi tämän (lopputulokseen olen tietysti äärimmäisen tyytyväinen). :ihana:

Vaalit on ja roiskuu.

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17308
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Levyraati 123 - Puntarinpukellusputiikki

Viesti Kirjoittaja Happy »

Celda kirjoitti: 11 Touko 2023, 10:36 ^ Minäkin muuten yritin lähettää tuon Greten ja Púr Múddin biisin viisuraatiin. :heh: Olin varma että se voittaisi tämän (lopputulokseen olen tietysti äärimmäisen tyytyväinen). :ihana:
Sun viisuraatibiisis ois ollu mulla varavalintana jos Pete ei ois antanu mun vapauttaa Viroa. Eli sul on aika täydellinen maku virolaisten biisien suhteen <3
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 37154
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Levyraati 123 - Puntarinpukellusputiikki

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Kiitos kaikesta, meni ihan mukavasti, vaikka kaltaisiani elektrotörähtelyjä oli raadissa vaikka muille jakaa. Alun perin Bruise oli löytö toisaalta, jonka ajattelin säästää Viisuraatiin, mutta sitten se oli muutaman sekunnin liian pitkä. :draamaa: Odotteli pitkään pääsyä peliin.

🏪🏪🏪🏪🏪

1. 🇦🇹 HVOB - "Bruise" (4,9)
2. 🇩🇪 Frida Gold - "Wovon sollen wir träumen?" (4,6)
3. 🇸🇪 Klara Hammaström & Rasmus Gozzi - "Bang My Head" (4,4)

🏪🏪🏪🏪

4. 🇧🇷 Trampsta - "Chunky" (4,2)
5. 🇫🇮 Vehje - "Loppuu tämä tämmönen" (4,2)
6. 🇫🇮 Purema - "Isoisäin opit" (4,0)
7. 🇪🇪 Púr Múdd & Grete Paia - "Ainult Unustamiseks" (4,0)
8. 🇬🇧 Bonobo - "Cirrus" (3,9)
9. 🇯🇵 Takayuki Miyauchi - "Nagareboshi Gin" (3,8)
10. 🇧🇷 🇬🇧 Laélia - "Flatline" (3,8)
11. 🇹🇷 Bengü - "Gezegen" (3,7)
12. 🇲🇳 Hanggai - "Shigr, Shigr" (3,7)
13. 🇻🇳 Ssahita feat. Duy Lion - "Mắt Nai Cha Cha Tune (Frexs x Meow Remix)" (3,7)
14. 🇫🇮 Vilma Alina - "Pidän susta irti" (3,6)
15. 🇫🇮 ALMA - "Tell Mama" (3,6)
16. 🇺🇸 Iniko - "Jericho" (3,5)
17. 🇨🇿 Oceán - "Prázdná ulice" (3,3)
18. 🇮🇪 Róisín Murphy - "Overpowered" (3,3)

🏪🏪🏪

19. 🇲🇦 Oum - "Lik" (3,2)
20. 🇺🇸 Roger Sanchez feat. Terri B - "Bang That Box" (3,2)
21. 🇫🇮 Boulevard - "Pikkukalat" (3,1)
22. 🇹🇿 Macvoice - "Ukinichiti" (3,0)
23. 🇪🇪 Jüri Pootsmann ft. Elina Born - "Ilu Valuta" (3,0)
24. 🇰🇷 DAY6 - "Days gone by" (2,9)
25. 🇳🇴 Emma Steinbakken - "Floden" (2,8)
26. 🇷🇺 Naukograd - "Volna" (2,7)
27. 🇱🇹 Rūta MUR - "Aš jaučiu tai, ką tu jauti" (2,5)
28. 🇺🇸 Foster The People - "Call It What You Want" (2,5)

🏪🏪

29. 🇸🇰 Peha - "Za tebou" (2,0)

🏪

30. 🇮🇪 Fontaines D.C. - "The Couple Across The Way" (0,4)
And when I cry I cry for both of us.

Vastaa Viestiin