Levyraati 130 - ARVAJAISNAAMIAISET

Een speeldoos - foorumin omat levyraadit

Kuinka tyytyväinen olet lohkoosi? Siis kuinka hyvin kappaleet ilmensivät sinua?

*****
7
32%
****
5
23%
***
4
18%
**
5
23%
*
1
5%
 
Ääniä yhteensä: 22

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42044
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Levyraati 130 - ARVAJAISNAAMIAISET

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Timoteus kirjoitti: 09 Syys 2023, 00:48 Rouskulla oli kenties vielä parempi kaaviosijainti graafin ratkaisemiseen. Toinen hänen imitoitavistaan imitoi toista. Onnistuikohan Rousku päättelemään, imitoinko minä TomBoita vai päinvastoin? :uujee: Yrittikökään hän päätellä moista?
Kyllä hän vähän matkaa yritti, ja haksahti luulemaan, että TomBoi imitoi sinua. Siinä ei kyllä ollut mukana kunnolla ajatusta, onko kappale ollenkaan TomBoimainen. Lisäksi luulin, että imitoit minua lähettämällä jazzia. Eli pieleen lähti ratkeamaan heti alusta. Ja harmitti, kun ei sitten ollut oikein aikaa perehtyä tähän jäljittämiseen pitkin matkaa tippuneiden vihjeiden nojalla.

Niin joo, todettakoon vaikka tässä vielä tuosta Brujas-kappaleesta, että itse pidän siitä alun loilottelusta, joka on tonaalisestikin vähän erilaista. Arvelin, että makuprofiiliisi voisi mätsätä tyylistä toiseen siirtyvä kappale.
Saturnus Psycho kirjoitti: 09 Syys 2023, 00:50 Boy Harsher oli mulle jo ennestään hiukan tuttu, mutta en ole mitenkään suuremmin sitä kuunnellut. Vaihtoehtoinani oli muutakin lähetettävää, mutta tämä yhtye kutkutti eniten, joten etsin siltä jufomaisen oloisen kappaleen minkä takana itsekin seison täysin. Valinta oli onnistunut - se voitti lohkon, menestyi semissä, ei flopannut finaalissa ja Jufo itse antoi sille täydet pisteet!
Sitäkin voisimme tietysti laskea, kuinka hyvä imitaattori kukin oli sen nojalla, miten hyvin imitoitava itse antoi imitaatiolleen pisteitä. Tuo Boy Harsher -mukajufo oli aika kova suoritus!
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30536
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: Levyraati 130 - ARVAJAISNAAMIAISET

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Tilastokuriositeetti. Teräsbekoni, ESC Addict 98, UFOPOLI, TomppaJr, akuankka13, jdjj22 ja Kasper_ löivät og-biiseillään kaikki muut omat ja "omat" biisinsä. Siis Teräsbekonin og-biisi löi Teräsbekonin imitaatiot muista ja muiden imitaatiot Teräsbekonista. Muiden mainittujen osalta pätee vastaava.

Kaikkien muiden kannattaa jatkossakin jäljitellä jotakuta muuta tai harkita oman maun mukaisen raatikappaleen valinnan ulkoistamista. :miettii: Erityisesti CottonJoelin, GuoZu8:n, Happyn, Jufon ja Rouskun kannattaa harkita sitä. Heidän og-biisinsä olivat vähemmän tykättyjä kuin mikään muu oma tai "oma". :lohduton:
Rousku kirjoitti: 09 Syys 2023, 13:17 Kyllä hän vähän matkaa yritti, ja haksahti luulemaan, että TomBoi imitoi sinua. Siinä ei kyllä ollut mukana kunnolla ajatusta, onko kappale ollenkaan TomBoimainen. Lisäksi luulin, että imitoit minua lähettämällä jazzia. Eli pieleen lähti ratkeamaan heti alusta. Ja harmitti, kun ei sitten ollut oikein aikaa perehtyä tähän jäljittämiseen pitkin matkaa tippuneiden vihjeiden nojalla.
Joo, olisihan tuo ollut ihan mahdollinen kuvio. En olisi imitoinut sinua jazzilla, vaan minulla oli klasarivaihtoehtoja valmiina. Jotakin ihan muuta kuin romantiikan tai klassismin aikakaudelta. Myös jazzahtavaa klasaria olisi löytynyt. Olisi ollut hauska päästä miettimään, minkä monista vaihtoehdoista laitan, mutta arpa ei ollut suotuisa.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Jufo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4620
Liittynyt: 11 Touko 2011, 19:14

Re: Levyraati 130 - ARVAJAISNAAMIAISET

Viesti Kirjoittaja Jufo »

Omista kappalevalinnoistani vielä sananen. Jewelin ehdinkin käsitellä juuri ennen tuloslähetystä, joten ei siitä enempää, paitsi että se sai niitä hipsterempiä tykkäysääniä, joita yritin Aleksin lohkosta kerätä (+Aleksin itsensä). Taikahuilun pölhö arvaus tuossa lohkossa näköjään kaatoi jatkoonpääsyni, toki se saattoi olla tarkoitettu extratykkäykseksi Viidelle Minuutille.

Dj Rolando - Jaguar

Kuulin tämän ensi kerran viime talvena Orkidean (a.k.a UMK-tuomariston puheenjohtaja Tapio Hakanen) pienellä klubikeikalla Tampereella. Se soitettiin illan viimeisenä kappaleena, jossa kohtaa se usein soitetaan. Kappale on ehkä obskuuri täällä mutta alan piireissä se on tunnettu, kulttimaineessa oleva kappale. On se soitettu mm. Serbian X-Factorissa. Erityisesti minuun vetoaa kappaleen uniikki, transkendenttinen luonne. Se on vähän kuin musiikillinen vastine neperin luvulle e. :surrur:

On tästä tehty musiikkivideokin. Videolla esitellään Detroitin latinoghettoa, josta tämä underground teknon laji on lähtöjään. Raadin 102 kappaleeni Winter edusti samaa genreä. Muita Detroit Techno -genren edustuksia raadeissa tuskin on ollut.



Ajattelin, että kappale on varsin spesifiin makuun enkä odottanut finaalipaikkaa mutta lohkosta toivoin sentään pääseväni läpi. Ne kolme nimeä, jotka olivat valinneet tämän lohkoni parhaaksi, olivat minulle vähän yllätys.

Neelix, Harrison - There Was a Time
TomppaJr kirjoitti: 08 Syys 2023, 21:31 Jufo + S-Tyyppi on paperilla niin upea yhdistelmä, että olisihan se pitänyt arvata, että myös lopputulos on näin upea. <3
No totta munassa on :violette:

Jos joku on penkonut Kuppilan musiikkilaaria, hän saattaa muistaa, että laitoin sinne tästä kappaleesta Neelixin aiemman version toivoen, että kappaleesta tehtäisiin pidempi progressiivinen versio. Neelix selvästikin luki Kuppilan toiveeni, sillä There Was a Time on juuri toivomani pidempi versio tästä.

S-tyyppi on lähettänyt silloin tällöin vocal trancea, joten ajattelin että imitaatio on ainakin semihyvä, ehkä suunnilleen samaa imitaation tasoa kuin Aleksi/Jewel. S-tyyppi ei kuitenkaan ole tainnut lähettää progressiivista psytrancea, joten ajattelin, että on useimmille melko ilmeistä että tämä ei ole hän. Itsekin olisin arvannut häneksi ennemmin lohkon kahta muuta kappaletta. Mutta sainpahan hänen nimensä varjolla lähetettyä omaan makuuni hyvän kappaleen. Mukava nähdä, että hän itse piti kappaleesta täysien pisteiden edestä. Biisi kertoo masennuksesta selviämisestä ("I can see beyond the darkened sky"), joten sanoma on syvällisempi kuin pelkkä biletys. Pidän myös paljon tuosta kuuntelijoiden lähettämistä kotivideoista koostetusta musiikkivideosta.

---
There was a Time on trance-remix tästä voimapoppiksesta:



Walesilainen laulajatar Caroline Harrison on melko tuntematon artisti, vähän tuollainen köyhän miehen Celine Dion. Beyond the Darkened Sky on mielestäni upea popkappale, olisi kiinnostavaa saada tietää mitä S-tyyppi tykkää tästä alkuperäisestä. Harkitsin vähän sellaistakin vaihtoehtoa, että olisin laittanut tämän alkuperäisen Aleksin lohkoon ja remixin S-tyypin lohkoon mutta en sitten viitsinyt. :heh:

***

Raati vastasi antoisuudeltaan useampaa tavallista raatia, joten raatinälkä on tyydytetty vähäksi aikaa ja palaan tauolleni. Vain kertaluontoisesti oli tarkoituskin tulla käväisemään. Tulen varmasti taas joskus piipahtamaan kun kaipaan soittolistalleni uutta kuunneltavaa, ja ajattelin vähän, että tästä eteenpäin jatkossa pelkästään ulpparoisin.

Avatar
Aleksi
Majakanvartija
Majakanvartija
Viestit: 20518
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Levyraati 130 - ARVAJAISNAAMIAISET

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Vielä muutama sananen omaomastani. Aktiivisimmin seuraamani artistit pystyy laskemaan kahden käden sormilla. Ward Thomas kuuluu niihin. Cartwheels-albumin tähtiraita on oletettavasti bändin suosituin, eikä syyttä. Kuvailisin melodiallisesti vahvaa kertosäettä anthem-tyyliseksi ilotulitukseksi. Lizzyn ääni on varsinainen voimanpesä, Catherinen raspimaisen melodinen. Miten äänet täydentävätkään toisiaan niin virheettömästi? <3

Pohtiessani uudelleen WT:n tuotantoa on mahdollista, ettei Carry You Home ole se kirkkain tähti. Jakanee ykkössijan fantastisen Landslide-coverin kanssa.
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
Spartan kuningas
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 389
Liittynyt: 15 Marras 2018, 22:55

Re: Levyraati 130 - ARVAJAISNAAMIAISET

Viesti Kirjoittaja Spartan kuningas »

Jufo kirjoitti: 08 Syys 2023, 18:56 Valitettavasti sparta laittoi tykkäysten kerääjän yrittämättäkään imitoida Aleksia ja hävisin tasapelin tykkäyspisteillä.
Täähän ei pidä paikkansa, veljet. Vaikka kolmesta tarjolla olleesta Cinco Minutos kieltämättä oli kauimpana Aleksin ydintarjonnasta, oli valinnan takana aiheenkin edellyttämää aivotyötä. Aleksi on lähettänyt usein menevää, energistä ja iloista musiikkia (monesti nk. "homohumppaa" :​D) isoilla ja vahvoilla (nais)esiintyjillä, eikä Trevin vauhdikas bängeri nähdäkseni erottaudu tästä joukosta kovinkaan merkittävästi. Lattarimaailmaan sukeltaminen oli ehkä rohkea ja snadisti itsekäskin valinta, mutta esimerkiksi Aleksin raatihistoriasta löytyvät Adelén, Aitana, Alexandra Stan, Fleur East, G.R.L., Helene Fischer, KEiiNO ja Juliette Armanet menevät kaikki tähän edellä maalailtuun kategoriaan.

Varmaan sopivaa myös kysyä, voiko Aleksia imitoivaa edes syyttää "tykkäysten keräämisestä".

Jufo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4620
Liittynyt: 11 Touko 2011, 19:14

Re: Levyraati 130 - ARVAJAISNAAMIAISET

Viesti Kirjoittaja Jufo »

^ Okei, asia selvä, pahoittelut. Ilmaukseni oli enemmän kieli poskella -kärjistys eikä tarkoitettu varsinaiseksi syytökseksi. Harmi, että Aleksi ei vaikuttanut arvostavan yritystä.

Avatar
Aleksi
Majakanvartija
Majakanvartija
Viestit: 20518
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Levyraati 130 - ARVAJAISNAAMIAISET

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Spartan mainitsemat ovat aika lailla yksittäisiä valonpilkahduksia omista supersuosikeistani. Oli melko pieni mahdollisuus osua asian ytimeen lähettämällä latinalaishenkistä keikuttelupopia. Tähtiarvosanoissa sujautti itsensä sellaiseen keskikolmoseen.
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30536
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: Levyraati 130 - ARVAJAISNAAMIAISET

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Timoteus kirjoitti: 08 Syys 2023, 11:02Erääseen toiseen lohkoon kappaletta valitessani törmäsin biisiin, joka viittasi nimessään valehteluun ja alkusanoissaan väärään identiteettiin. En uskaltanut valita. :lohduton:
Tämä oli Balthazarin nokkamiehen sooloprojektin Warhausin kappale The Good Lie. Ikään kuin otsikko ei olisi jo tarpeeksi kääk tähän teemaan, kappale alkaa sanoilla: "Babe, you got it wrong. This isn't me at all. You're hitting on the wrong man. Ain't that so." :sekava: Musiikin puolesta olisin voinut valita biisin TomBoin lohkoon, mutta valehtelun tunnustaminen ensimmäisessä säkeistössä ei tuntunut viisaalta.

Balthazarilla olisi ollut myös kappale The Man Who Owns the Place, mutta ehkä sekin olisi ollut liian osoitteleva. Viihdyin muutenkin bunkkerissa paremmin. Balthazar löytyi jonostani valmiiksi. Pari muutakin jonoartistia oli harkinnassa, ja tein myös jonkin verran lisäetsintöjä. Lisäetsinnöillä haaviin ei osunut mitään tomboimpaa mutta jotakin myöhemmin käyttökelpoista ehkä.

Loppusijoitus oli yllätys. Odotin niukkaa karsiutumista semissä tai finaalin häntäpään tulosta.
Jufo kirjoitti: 09 Syys 2023, 08:18 NTO & Monolink - Beyond Control Kappaleen kolmanneksi tekijäksi on joissakin lähteissä nimetty myös KAS:ST, joka oli raadin 66 artistini. Kappale siis nippa nappa vältti "ei aiempia raatiartisteja" -säännön. KAS:STn kädenjälki näkyy mielestäni erityisesti kappaleen elokuvamaisen visuaalisessa musiikkivideossa, vrt. videon tyyliä esim. KAS:ST - Hell on Earthiin.
Huomasin, että kappaleesta on olemassa KAS:ST Remix. Sitä en valinnut vaan original mixin. Kassit puuttuivat siitä parhaan käsitykseni mukaan.

Isokirjainraadin jätin aikanaan väliin mutta kuikuilin ketjua aika ajoin ja muistin nähneeni Hell on Earthin videon sitä kautta. Kiinnitin jo valintavaiheessa huomiota videoiden tyylilliseen samankaltaisuuteen, mutta todisteita samoista tekijöistä videoiden taustalla en löydä. Beyond Controlin videon tekijät on lueteltu YouTubessa videon tiedoissa. KAS:ST:n nimiä siellä ei ole yhdessä eikä erikseen (Carol Herse, Manuel Sene).

Sananen kappaleen etsinnästä. Vuosi sitten totesit, että kaikkein jufomaisinta musiikkia on progressiivinen house. Puin genrepakkopaidan ylleni. Siinä oli omat vaikeutensa, koska en erota EDM:n alagenrejä saati sitten alagenrejen alagenrejä luotettavasti toisistaan. Netissä on kuitenkin paljon sivustoja, joissa musiikkia on valmiiksi genretägätty (esim. Discogs ja RateYourMusic), joten päätin luottaa niihin. :tosion:

Aloitin ratsaamalla kaikki raatijonojeni EDM-biisit siltä varalta, että jokin niistä olisi tietämättäni progressiivista housea. Yksi olikin! :uujee: Mutta se ei vastannut juurikaan Jufo-stereotypiaani vaan tuntui "Rousku imitoi Jufoa" -biisiltä. Samalla esittäjällä oli enemmän Jufolta kuulostavaa matskua, josta en valitettavasti pitänyt. "Rousku imitoi Jufoa" -biisin saatatte vielä joskus kuulla, joten ei siitä sen enempää. :shh:

Kun jonosta ei löytynyt sopivaa, otin käyttöön valmiit soittolistat ja suosittelusivustot. Kuuntelin progressiiviseksi houseksi väitettyä musiikkia ja klikkailin kiinnostusta herättäneet biisit matalalla kynnyksellä talteen yksityiselle soittolistalle, kunnes siellä oli materiaalia tarpeeksi. Yksityiselle soittolistalle päässeiltä artisteilta kuuntelin muutakin tuotantoa. :kuulokkeet2:

Lopulta se, mistä itse pidin eniten, se, mikä kuulosti eniten Jufolta, ja se, mikä kuulosti potentiaalisimmalta menestyjältä, olivat kolme eri asiaa. Arvelin, että imitaation tarkkuutta ei kannata painottaa, koska arvauspisteitä ei kuitenkaan tule kovin paljon. Omaa tykkäämistä ei kannattanut painottaa, koska mikään biisi ei kolahtanut ihan niin kovaa. Lähdin siis tavoistani poiketen pistehuoraamaan. Tavoite oli jekuttaa muutamaa arvaajaa mutta päästä tykkäyspainotteisesti lohkosta läpi, minkä jälkeen semifinaalin läpäisy olisi selviö ja top 10 finaalissa vähintään todennäköinen. Täysin käsikirjoituksen mukaan meni. :pronssi:

Beyond Control on luokiteltu RateYourMusicissa progressiiviseksi houseksi. Ei aavistustakaan, onko se sellaista, mutta ajattelin, ettei sillä lopulta ole väliä. :sorivaan:
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Jufo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4620
Liittynyt: 11 Touko 2011, 19:14

Re: Levyraati 130 - ARVAJAISNAAMIAISET

Viesti Kirjoittaja Jufo »

Timoteus kirjoitti: 09 Syys 2023, 16:22 Lopulta se, mistä itse pidin eniten, se, mikä kuulosti eniten Jufolta, ja se, mikä kuulosti potentiaalisimmalta menestyjältä, olivat kolme eri asiaa. Arvelin, että imitaation tarkkuutta ei kannata painottaa, koska arvauspisteitä ei kuitenkaan tule kovin paljon. Omaa tykkäämistä ei kannattanut painottaa, koska mikään biisi ei kolahtanut ihan niin kovaa. Lähdin siis tavoistani poiketen pistehuoraamaan. Tavoite oli jekuttaa muutamaa arvaajaa mutta päästä tykkäyspainotteisesti lohkosta läpi, minkä jälkeen semifinaalin läpäisy olisi selviö ja top 10 finaalissa vähintään todennäköinen. Täysin käsikirjoituksen mukaan meni. :pronssi:

Beyond Control on luokiteltu RateYourMusicissa progressiiviseksi houseksi. Ei aavistustakaan, onko se sellaista, mutta ajattelin, ettei sillä lopulta ole väliä. :sorivaan:
Oliko jossain raadin pisteytyksen aikaisissa viesteissäsi jekutusta tai piilotettua johdattelua kappaleesi suuntaan? Ihan puhtaasti uteliaisuudesta kysyn ja hienovarainen johdattelu on minusta ihan fine.

Discogsin mukaan kappaleen genret ovat Deep House, Tech House, Deep Techno, Electro, itse menisin tuon kohdalla ennemmin noilla. Progetalo on genrenä kyllä aika vaikeasti määriteltävä. Rouskumainen progetalo kyllä kiinnostaisi joskus kuulla, se on varmastikin hyvä korvaani.

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30536
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: Levyraati 130 - ARVAJAISNAAMIAISET

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Jufo kirjoitti: 09 Syys 2023, 16:34 Oliko jossain raadin pisteytyksen aikaisissa viesteissäsi jekutusta tai piilotettua johdattelua kappaleesi suuntaan? Ihan puhtaasti uteliaisuudesta kysyn ja hienovarainen johdattelu on minusta ihan fine.
Jekutusta? Tavallaan. Johdattelua kappaleeni suuntaan? Ei kai. :raaps:

Piti tarkistaa. Lohkovaiheen kappaleiden ilmestymisen alla pyysin hiljaisuutta. Sinä olit itse asiassa yksi niistä, joiden pelkäsin saattavan kommentoida lohkoaan hieman liian avoimesti hieman liian aikaisin. TomBoilta en vastaavaa pelännyt. Lohkovaiheen aikana kirjoitin ketjuun täsmälleen yhden viestin, jossa en puhunut lohkoista tai kappaleista mitään vaan muistutin vain Tegun graafista.

Lohkovaiheen jälkeen postaamani "veikkausrivi" oli ns. tietämättömyyden verhon takaa kirjoitettu, eli veikkasin kuin en muka tietäisi omia biisejäni tai kaaviosijaintiani. TomBoin lohkon tomboimaisin kappale oli minusta Balthazarin Bunker, joten veikkasin oikean TomBoin jatkaneen. :ylppis: Oikeasti pidin Lanaa todennäköisempänä TomBoina kuin Rhyeta, joten ehkä oli johdattelua olla veikkaamatta Lanaa TomBoiksi. Sinun lohkossasi en ollut og:mpi kuin og, joten veikkasin putoajan tahallani oikein ja todenmukaisin perustein. Omaa lohkoani kommentoin kautta rantain ensin Viro-räpin ja sitten oman biisini pudottua. Ainakin Pete ja Tomppa uskoivat loppuun asti, että olin joku muu kuin oikeasti olin, joten en paljastellut liikaa. :mrgreen:

Isoin jekutus liittyi Happyyn, joka möläytti pudonneensa (ainakin) yhdestä lohkosta. Genren ja maan vuoksi luulin hänen tarkoittaneen minun lohkoani, ja olin tästä veikkauksestani jopa melko varma. :rofl: En voinut avoimesti veikata oman lohkoni putoajaa, joten veikkasin Happya eri lohkoon johtaakseni lukijoita harhaan ja pitääkseni yllä mahdollisuutta, että olen pudonnut omasta lohkostani.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Jufo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4620
Liittynyt: 11 Touko 2011, 19:14

Re: Levyraati 130 - ARVAJAISNAAMIAISET

Viesti Kirjoittaja Jufo »

^ Aha joo. Itse löysin pari viestiä joissa ehkä voi periaatteessa nähdä, että yritän johdatella kohti omaani:

post1612814.html#p1612814
post1612870.html#p1612870

Ylemmässä viestissä yritin viestiä, että yrittäkää nyt päätellä oikein äijjät. Alemmassa vihjaan että minun kappaleeni on monotoninen, tosin harmi kyllä Boy Harsherkin oli.

En kuunnellut omia imitaatioitani vielä lohkovaiheessa vaan vasta semivaiheessa. Siksi en enempää kommentoinut lohkovaihetta. Jos olisin kuunnellut ne ja tajunnut olevani suuressa pulassa, olisin varmaan yrittänyt jotain lisävihjausta oman kappaleeni suuntaan.

Avatar
Tegu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5597
Liittynyt: 08 Helmi 2019, 00:44

Re: Levyraati 130 - ARVAJAISNAAMIAISET

Viesti Kirjoittaja Tegu »

Teräsbekoni kirjoitti: 09 Syys 2023, 12:12 Sitten itse Bekoni-imitaatioihin... Kuuntelin kappaleet ensimmäisen kerran sokkona Spotifyn satunnaistoistolla, ja Tegun valinnan onnistuin tunnistamaan heti minuksi. Ehkä tuo biisi kuitenkin edusti jonkinlaista karikatyyria musiikkimaustani, ja joskus ihmettelen, miksi tuollaista musiikkia edes pidetään täällä bekonimusana, kun en mielestäni ole aikoihin lähettänyt raateihinkaan mitään tuollaista (ehkä Blaqk Audio kolmen vuoden takaa tulee lähimmäksi) :heh: . Mutta joo, tunnistin kyllä stereotypian, ja sitä kautta pidin valintaa hyvin harkittuna, eikä itse biisikään ollut huono!
Harkintaahan Interstellar Discoon en ihan hirveästi käyttänyt, enemmän meni pikaisella intuitiolla. :hiips: Juuri kun imitoivat nimimerkit kerrottiin, olin lähdössä moneksi päiväksi kehnon tai olemattoman netin ääreen, joten halusin edes toisen nopeasti pois alta. Turvauduin siis raateihin harkitsemiini kappaleisiin samana yönä, kun nimet tulivat. Pidin sitä kuitenkin ihan osuvana biisinä.

Jossain vaiheessa mietin, että tässä raadissa ei oikeastaan ole tavoitteena löytää biisiä, josta imitoinnin kohde pitää, vaan biisi, jollaista kohde voisi lähettää. Eli nyt kun mainitsit tuon karikatyyrin, niin se oikeastaan on juuri sitä, mitä mulla oli ajatuksena. Voi tosin olla, että karikatyyrimielikuvani on juurikin jostain kolmen vuoden takaa.

Niin ja Blaqk Audio (sehän se olikin)? Olipa osuvaa, että mainitsit sen, koska juuri se kävi mielessä vertailukohtana. En tosin kuunnellut kappaletta tuolloin, mutta olisi ehkä pitänyt. Kuuntelin sen meinaan nyt, ja onhan biisissä hieman erilainen tunnelma. Muistelin kyllä värimaailmaa ja valoja, jotka vähän muistuttivat Blaqk Audiosta. Olisi ehkä pitänyt tehdä myöhemmin parempaa (eli yhtään) taustatyötä vaikka viimeisimmistä raadeista, mutta olin tainnut tykästyä biisiin liikaa, että vaihtaisin sitä mihinkään.

Lohkovaiheessa kävi kyllä selväksi, että vastus on kova. Molemmat lohkokumppanit olivat taattua laatua ja edustivat tummempaa Teräsbekonia kuin omani. Mulla oli jopa aluksi vähän vaikeuksia arvata og-Teräsbekonia, vaikka pystyin sulkemaan omani pois. Sain kyllä lopulta jotenkin mietittyä arvauksen, joka osui oikeaan.

Katsoinpa muuten nyt lohkotulokset: Vain kaksi karvaus arvausta. :rofl: Ehkä se sitten oli aika kehno imitaatio. Onneksi sentään Teräsbekoni itse tunnisti biisin omaksi imitaatiokseen. Tykkäyksiä oli neljä, mikä tuntuu ehkä vähän alhaiselta verrattuna siihen, kuinka paljon itse olen biisiä kuunnellut ennen raatia ja raadin aikana. No, tykkäykset näyttivät keskittyneen og:lle, joka sittemmin päätyi finaalissa tasapisteisiin voittajan kanssa, joten voin yrittää lohduttaa itseäni sillä.

Ilmoitin muuten Schellerin biisin Requelin 95-raatiin yhtenä kolmesta vaihtoehdosta. Kohtaloo vai johdatusta, että arpa ei osunut kappaleeseen silloin, vaan päätyi tähän raatiin?

Avatar
Taikahuilu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2049
Liittynyt: 27 Helmi 2018, 20:22

Re: Levyraati 130 - ARVAJAISNAAMIAISET

Viesti Kirjoittaja Taikahuilu »

Aleksi kirjoitti: 08 Syys 2023, 22:36 Odotus järjestäjyydestä on päättynyt. :uujee: Täältä pesee teema ilman erityisiä kommervenkkejä tai vippaskonsteja. Voitte tutkia jo valmiiksi soittolistojenne eniten ulostusta odottavia kappaleita, sillä teema on varsin helppo sen suhteen, mitä saa lähettää. Sanoisin teeman itse olevan pääosassa kappaleiden sijaan.
Jokos se on avautumassa...raatihammasta näköjään alkaa kolottaan :mrgreen:

Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3233
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 130 - ARVAJAISNAAMIAISET

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

Aleksin raadit kyllä on yleensä hyviä, eli odotan innolla!
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30536
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: Levyraati 130 - ARVAJAISNAAMIAISET

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Jufo kirjoitti: 09 Syys 2023, 17:41 En kuunnellut omia imitaatioitani vielä lohkovaiheessa vaan vasta semivaiheessa. Siksi en enempää kommentoinut lohkovaihetta. Jos olisin kuunnellut ne ja tajunnut olevani suuressa pulassa, olisin varmaan yrittänyt jotain lisävihjausta oman kappaleeni suuntaan.
Juuri sitä pelkäsinkin. Kyllä minä imitoitavani tunnen. :heh:

Lohkovaiheen aikana en uskaltanut kommentoida mitään, etten lipsauttaisi mitään. Lohkovaiheen pisteytyksen sulkeuduttua vaara oli ohi, koska arvauspisteet oli jo jaettu.

Vajailla tiedoilla muodostettu itsearvio lohkoissa onnistumisesta oli vahvin esittämäni vihjaus siitä, missä lohkoissa olen. Arvasiko joku tuon perusteella? :mrgreen: Ei kai. Varsinkin kun arvio oli pielessä. :mrgreen: Pelkäsin sössineeni oman lohkoni, jonka voitin.
Tegu kirjoitti: 09 Syys 2023, 18:39 Jossain vaiheessa mietin, että tässä raadissa ei oikeastaan ole tavoitteena löytää biisiä, josta imitoinnin kohde pitää, vaan biisi, jollaista kohde voisi lähettää.
Tai biisi, jollaisen muut voisivat kuvitella kohteen lähettävän.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
Tegu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5597
Liittynyt: 08 Helmi 2019, 00:44

Re: Levyraati 130 - ARVAJAISNAAMIAISET

Viesti Kirjoittaja Tegu »

Timoteus kirjoitti: 09 Syys 2023, 19:08 Tai biisi, jollaisen muut voisivat kuvitella kohteen lähettävän.
Joo, juuri noin itse asiassa tarkoitinkin! Pätkä Happylle lähettämästäni viestistä toista biisiä ilmoittaessani:
Tegu kirjoitti:14 Elo 2023, 19:16 Tajusin kuitenkin jossain vaiheessa, että ei tässä raadissa varsinaisesti tarvitse yrittää löytää jotain, josta imitaatiokohde pitäisi, vaan ainoastaan jotain, joka näyttää hänen lähettämältään. Näissä on varmaan pieni ero?
En siis lähtenyt niin syvälle, että tonkisin imitoitavien pisteitä muille biiseille, vaikka sekin olisi tosin voinut antaa syvemmän kuvan ja siten auttaa myös biisin lähettämisessä.

Tosin TomppaJr:n lohkossa sain Laura Närhen suljettua pois, kun katselin, että hän ei ole koskaan antanut sille pisteitä niissä raadeissa, joissa on ollut Laura Närhen kappale. :mrgreen:

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30536
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: Levyraati 130 - ARVAJAISNAAMIAISET

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Tegu kirjoitti: 09 Syys 2023, 19:14 Tosin TomppaJr:n lohkossa sain Laura Närhen suljettua pois, kun katselin, että hän ei ole koskaan antanut sille pisteitä niissä raadeissa, joissa on ollut Laura Närhen kappale. :mrgreen:
Lunttasin, ettei UFOPOLI antanut mitään Purple Disco Machinelle raadissa 71, ja siitä päättelin, ettei hän ole Purple Disco Machine nyt. Varsinkin kun toinen biisi vaikutti olevan oikeaa maata ja genreä. Mönkään meni. :lohduton:
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
Tegu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5597
Liittynyt: 08 Helmi 2019, 00:44

Re: Levyraati 130 - ARVAJAISNAAMIAISET

Viesti Kirjoittaja Tegu »

Ohops, onneksi en sitten tuossa lohkossa käyttänyt samaa taktiikkaa. Olisin varmaan vaihtanut väärään. Oli vieläpä oma raatini, mutta en nyt sentään pisteitä muista.

Avatar
jdjj22
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2976
Liittynyt: 29 Maalis 2014, 20:58

Re: Levyraati 130 - ARVAJAISNAAMIAISET

Viesti Kirjoittaja jdjj22 »

Eilen piti poistua linjoilta, mutta nyt ehdin viimein kommentoida tuloksia ynnä muuta mitä ei ole voinut sanoa :mrgreen:
Ensiksi tietysti onnea upealle voittokapalle, annoin sille täydet finaalissa, mahtava elämys :hali: Imitoitavansa näköinen mielestäni myös. Sitten omiin floppeihin ja toppeihin (lähinnä ensiksi mainittuihin).

Kuten jossain joskus tai jotain sanoin, mielestäni makuprofiilistani on löydettävissä punainen lanka, koska vaikka miltei kaikki käy mm. hitit, etnot, balladit, jumputukset, humputukset, tosihipsteröinnit jne. oikeassa paketissa, ihan vaan örgyn pörgynöimällä olisi päässyt jo aika pitkälle (tosin jollain bejba paketilla olisin mulkaissut vihaisesti :heh: ) Lähetin "Wild und frein":n, sillä olen usein lähettänyt saksalaisia biisejä, etnoisia niin ikään ja tuommoinen tömps tömps rytmi on aina ollut heikkouteni (vrt. Islanti 1988, Sveitsi 1973 ja Venäjä 1997). Olin melko varma että saisin edes yhden biisin jatkoon, koska eihän tätä voi olla arvaamatta minuksi.

Kun näin "V Plenu":n olin täysin varma jatkoonpääsystäni. Timoteus jo ketjussa sanoikin miksen ikimaailmassa lähettäisi sitä raatiin (suhde viisuihin, hiljattainen julkisuus jne.) Lisäksi biisi on subjektiivisesti hirvittävä yhden tähden laahaava slaavijollotus, jolle annan yhden tähden kuppilan perinteisellä asteikolla. "Banana" sitten olikin selvästi parempi imitaatio, sillä kuvittelisin ymmärtäväni miksi se on valittu, harmi ettei se noussut päässäni harmaavarpustasoa korkeammalle. Semissä annoin sille yhden pisteen lähinnä muodon vuoksi. Finaalissa arvelin että tuplaomalle etnolleni käy kylmät ja jep, truu dat. Onneksi imitointini pelastivat eiku... :heh:

Tapaus ESC Addict 98:
Ilahduin kun sain tämän käyttäjän imitoitavaksi. Pienen muistelokierroksen jälkeen helpointa olisi ollut lähettää jotain melko hipsteriä pitkässä paketissa tyyliin Shpongle hiljattain. Päätin kuitenkin etten mene sieltä mistä aita kaatunut tahi kovin matala, enkä löytänyt todisteita etteikö pieni etnoisuus kelpaisi ESC Addictille muutoin sopivan oudossa kontekstissa. "The Aleph-bet Song" täytti nämä vaatimukset mielestäni warsin messewästi. Ajattelin mahdollisuuksieni jatkoon olevan hyvät vaikken imitointipisteitä voittaisikaan, koska biisi oli mielestäni niin tykki. Olin väärässä :draamaa:

Tapaus Tegu:
Tegun musiikkiprofiilista minulla ei ollut yhtä selkeää kokonaiskuvaa ennen eikä jälkeen käyttäjän wikisivun koluamisen. Olisin voinut lähestyä valintaa kuten joukkion muut biisit eli kunnon menolla. Koska olen erilainen nuori lähdin taas ajattelemaan liian monimutkaisesti ja halusin löytää himmailun, jota kuvittelin Tegun voivan kannattaa. Oikeasti olisi pitänyt miettiä enemmän mitä muut ajattelevat Tegun voivan kannattaa ja sitä kautta lähettää. Etukäteen olin miettinyt muutamia vaihtoehtoja raatiin, jos saisin tietyn käyttäjän, Ganesin "La pesc gnará":n olisin todennäköisesti lähettänyt, mikäli TomppaJr olisi ollut imitoitavani ns. eteeriballadina. Ylipuhuin itseni panemaan biisin Tegun leiriin. Minulla oli jo yksityisviestiin sommiteltuna tämä biisi (French Affair - My Heart Goes Boom (La Di Da Da)) https://www.youtube.com/watch?v=wKWthflDkgg häneksi, mutta vaihdoin sen ennen kuin painoin lähetä nappia. Ei olisi kannattanut, sillä jatkoonpääsy jäi melko kauaksi. Noh, katosipahan raatijonoista kolme upeaa biisiä ja löysin jotain uuttakin. Jee :p
Pieni ripaus örgyn pörgöniä parantaa viisua kuin viisua - Terveisiä kielipuolueesta :kaunis:
Kaikesta pitäisi olla jotain mieltä ja jos et ole, olet kuukauden joka toinen lauantai Putinin tukija,
joka syö makkarakeittoa suoraan saappaasta.

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30536
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: Levyraati 130 - ARVAJAISNAAMIAISET

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Happy kirjoitti: 08 Syys 2023, 22:19 🇮🇪 Sinéad O’Connor - You Made Me the Thief of Your Heart (esc addict) = 21
2 = taikahuilu tomppa saturnus ratamo guozu timoteus
1 = sparta aku taikahuilu tomppa kasper tomboi aleksi tegu
Kuusi arvausta, kahdeksan tykkäystä. 6 * 2 + 8 = 20. Kokonaispisteitä on yksi liikaa, tai yksi tykkääjä puuttuu luettelosta.

edit: Ja kakkossemin pistetaulukon kuvakaappauksesta puuttuu viimeinen rivi. RouskuBoin pisteet eivät näy. Muista tiedoista voisi laskea, mitä jää jäljelle, mutta en jaksa.
Viimeksi muokannut Timoteus, 10 Syys 2023, 08:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: x
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30536
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: Levyraati 130 - ARVAJAISNAAMIAISET

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Addictin lohkoon on kirjattu tykkäyspiste 18 osallistujalta. Tykkäyspistettä eivät Happyn kirjanpidon mukaan ole antaneet lohkon osallistujat (CottonJoel, jdjj22 ja ESC Addict 98 itse) eivätkä GuoZu8 ja Jufo (molemmat pihtasivat tykkäyspisteitä muutenkin) eikä romualdo (ei pisteyttänyt lohkovaihetta lainkaan). Oletan, että tykkäyksiä ei puutu ja Sinéadin oikea kokonaispistemäärä lohkossa on 20.

Aloin wikitellä lohkovaiheen arvauksia ja tykkäyksiä emojeilla, mutta en tiedä, onko muotoilu kovin luettava kuitenkaan. Otsikkorivi pitäisi ehkä toistaa taulukossa muutaman kerran (kuuden tai kahdeksan lohkon välein). Muuten vaikea hahmottaa, kuka on missäkin sarakkeessa.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Jufo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4620
Liittynyt: 11 Touko 2011, 19:14

Re: Levyraati 130 - ARVAJAISNAAMIAISET

Viesti Kirjoittaja Jufo »

^ En ehtinyt kuunnella kuin muutaman lohkon ennen deadlinea, siksi vain kaksi tykkäystä yhteensä. Arvaukset heitin hatusta katsomalla lähinnä kappaleiden nimiä ja maita, paitsi ne muutamat lohkot jotka ehdin kuunnella. Olisin arvausten arpomisen sijaan voinut ottaa myös vakio 7p.

Myöhemmin kuuntelin kaikki lohkot ajatuksella ja muutin muutamaa arvausta. Tulos ei olisi kuitenkin parantunut vaan huonotunut pisteellä 9p -> 8p. Randomisti arvaamalla menestyi siis paremmin :mrgreen:

Happy korosti kuinka lohkovaiheen pisteytys on täysin vapaaehtoista. Luulin että kaikki lohkot käy tyksyttelemässä läpi ehkä puolet osallistujista. Olin yllättynyt, että minua, guozua ja romualdoa lukuunottomatta kaikki arvasivat ja tykkäsivät läpi kaikki lohkot.

Wiki näytti oikein hyvältä :peukku:
Viimeksi muokannut Jufo, 10 Syys 2023, 10:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30536
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: Levyraati 130 - ARVAJAISNAAMIAISET

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

^ Joo, en tarkoittanut syyttää ketään mistään. Yritin vain selvittää Sinéadin lohkovaiheen tuloksessa ilmennyttä virhettä. Pihdata-verbin käyttö oli vitsi.

Sinun ja GuoZun lisäksi ainakin Rousku on jättänyt tykkäyspisteitä jakamatta. Addictin lohkossa hän kuitenkin antoi sellaisen.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42044
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Levyraati 130 - ARVAJAISNAAMIAISET

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Timoteus kirjoitti: 10 Syys 2023, 10:16 Sinun ja GuoZun lisäksi ainakin Rousku on jättänyt tykkäyspisteitä jakamatta. Addictin lohkossa hän kuitenkin antoi sellaisen.
Joo näin on. Olen tykännyt Spartan, Jufon, akuankan, Tegun, ompun, s-tyypin, Psychon, addictin, sinun, Ratamon, CottonJoelin ja varmuuden vuoksi vielä omassa lohkossani, kun en muistanut, onko se sallittua vai ei (enkä muista vieläkään). Muissa en ehtinyt tykätä, kun keskityin arvaamiseen vain.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3233
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 130 - ARVAJAISNAAMIAISET

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

Mä en tykännyt mistään UFOPOLIn lohkossa. Tai siis todellisuudessa tykkäsin siitä joka on jo ollut UFOPOLIn käyttämä artisti aiemmin, mutta en halunnut palkita kappaletta jonka ei oikeasti kuuluisi olla mukana koko raadissa.
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

Avatar
Kasper_
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5412
Liittynyt: 29 Maalis 2022, 22:01
Paikkakunta: Kotka

Re: Levyraati 130 - ARVAJAISNAAMIAISET

Viesti Kirjoittaja Kasper_ »

Minusta Ufopolin lohko taas oli yksi parhaista :surrur:
Bejba, it's kajnda krezja :kaunis:

Avatar
Tegu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5597
Liittynyt: 08 Helmi 2019, 00:44

Re: Levyraati 130 - ARVAJAISNAAMIAISET

Viesti Kirjoittaja Tegu »

Timoteus kirjoitti: 10 Syys 2023, 09:59 Aloin wikitellä lohkovaiheen arvauksia ja tykkäyksiä emojeilla, mutta en tiedä, onko muotoilu kovin luettava kuitenkaan. Otsikkorivi pitäisi ehkä toistaa taulukossa muutaman kerran (kuuden tai kahdeksan lohkon välein). Muuten vaikea hahmottaa, kuka on missäkin sarakkeessa.
Ooh! :kiitos: Ajattelin juuri itse aloittaa wikittelyn, mutta onneksi en vielä ehtinyt, niin ei tullut päällekkäistä työtä. Näistä vaan tuli ihan mieleen Happyn viisuraati pudotuspelikarsintoineen, kun niitä oli aika työläs naputella. :heh: Oho muuten, tuolta puuttuu semien pistetaulukot.. Olikohan niitä edes julkaistu? Katellaan.

Tuosta muotoilusta tuli mieleen Kesäraadin 2019 eri vaiheet, kun niissäkin olisi erillisinä taulukkoina tullut hirveästi toistoa sarakenimissä. Muutaman lohkon välein toistaminen kuulostaa ihan hyvältä tavalta.


Edit: Voin tosin napata jonkin kohdan tuolta tehtäväksi? Oletko kuinka pitkälle ehtinyt, ja mikä on aloittamatta? Semit ja finaali?
Viimeksi muokannut Tegu, 10 Syys 2023, 11:14. Yhteensä muokattu 4 kertaa.

Jufo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4620
Liittynyt: 11 Touko 2011, 19:14

Re: Levyraati 130 - ARVAJAISNAAMIAISET

Viesti Kirjoittaja Jufo »

Mäkin katoin mitkä lohkot jätti mut täysin kylmäksi ja ne olivat:

Kasper
Romualdo
Granaattiomena
Timoteus
Ratamo

Lempilohkoni (omia lukuunottamatta) oli oikeastaan Tomboi, poislukien hän itsensä (Lana Del Rey)

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30536
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: Levyraati 130 - ARVAJAISNAAMIAISET

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Periaatteeni vapaaehtoisissa pisteytyksissä (kuten tämän raadin lohkot tai esim. viisuraadin henkilökohtaiset karsinnat) on pisteyttää, jos pidän mahdollisena, että antaisin suosikilleni pisteitä seuraavassakin kilpailuvaiheessa. Jos en pidä sitä mahdollisena, jätän suosiolla päätösvallan niille, jotka löytävät jotakin kannattamisen arvoista.

Tässä raadissa annoin tykkäyspisteen kaikissa lohkoissa paitsi niissä, joissa imitoin. Omassa lohkossani annoin tykkäyspisteen riskistä huolimatta. S-Tyypin lohkossa oli lähimpänä toteutua se tilanne, etten olisi löytänyt mitään kannatettavaa. Jos Jufon paikalla olisi ollut joku imitoinnin tarkkuutta priorisoinut, tykkäyspiste olisi luultavasti jäänyt jakamatta.
Rousku kirjoitti: 10 Syys 2023, 10:30 Joo näin on. Olen tykännyt Spartan, Jufon, akuankan, Tegun, ompun, s-tyypin, Psychon, addictin, sinun, Ratamon, CottonJoelin ja varmuuden vuoksi vielä omassa lohkossani, kun en muistanut, onko se sallittua vai ei (enkä muista vieläkään).
Omassa lohkossa sai tykätä. Kaikki muu oli sallittua paitsi omassa lohkossa arvaaminen.
Tegu kirjoitti: 10 Syys 2023, 10:55 Edit: Voin tosin napata jonkin kohdan tuolta tehtäväksi? Oletko kuinka pitkälle ehtinyt, ja mikä on aloittamatta? Semit ja finaali?
En ole tehnyt yhtään enempää kuin mikä wikissä jo on.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36914
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Levyraati 130 - ARVAJAISNAAMIAISET

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Tegu kirjoitti: 09 Syys 2023, 19:14 Tosin TomppaJr:n lohkossa sain Laura Närhen suljettua pois, kun katselin, että hän ei ole koskaan antanut sille pisteitä niissä raadeissa, joissa on ollut Laura Närhen kappale. :mrgreen:
Tämä ei valitettavasti kerro minun tapauksessani yhtään mitään. :hiips: Olen vähän huithapeli.
Meow cat, please meow back.

Vastaa Viestiin