Levyraati 138: Nous on veut des violons

Een speeldoos - foorumin omat levyraadit
Avatar
jdjj22
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2974
Liittynyt: 29 Maalis 2014, 20:58

Re: Levyraati 138: Nous on veut des violons

Viesti Kirjoittaja jdjj22 »

Se, että näin hyvätasoinen raati saa noin kehnon voittobiisin on jotain melko ironista, onnittelut silti voittajalle :heh:
Kiitos myös Huilumiehelle hauskasta raadista :peukku: Oma valinta meni vähän helppous edellä, erinomaiset soitinkappaleet tuntuivat olevan harvassa niin menin sitten tutun kautta. Sijoitus suunnilleen odotettu, tattis Vuvuzelan äänestäjät :surrur:
Pieni ripaus örgyn pörgöniä parantaa viisua kuin viisua - Terveisiä kielipuolueesta :kaunis:
Kaikesta pitäisi olla jotain mieltä ja jos et ole, olet kuukauden joka toinen lauantai Putinin tukija,
joka syö makkarakeittoa suoraan saappaasta.

Avatar
Requel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7572
Liittynyt: 29 Syys 2016, 13:32

Re: Levyraati 138: Nous on veut des violons

Viesti Kirjoittaja Requel »

Saturnus Psycho kirjoitti: 04 Tammi 2024, 02:49 Jäin pohtimaan keitä kuuluu siihen äärihipsteristöön joista Requel puhui! :mrgreen:
Lähestytään aihetta Timoteuksen veikkauskommentilla "Olisipa yllätys, jos ankka ja Unis olisivat väärinpäin." (viittaus Taylor Swiftin lähettäjään). Koen siis äärihipsteristön suurimmaksi piirteeksi sen, että he eivät ikinä, missään valtakunnan nimessä, voisi lähettää mitään noin massavirtaista radio nova kamaa saatika muistaa niitä pisteillä. En ole koskaan miettinyt sen suuremmin ketä siihen kuuluu, mutta varmaan nyt ainakin akuankka itse. :mrgreen:
DöNT jy KNooYH???????
THat JY GÄT mIiiIIih??????????
That jy GÄT MiIIii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je Miii mIi mIIi EeeeHH???????!?!?!?!?!?

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42034
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Levyraati 138: Nous on veut des violons

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Havulintu kirjoitti: 04 Tammi 2024, 14:54 Erityiskiitokset täysistä pisteistä Saturnus Psycho ja Rousku. Ette pettäneet <3
Perinteinen bulgarialainen laulanta on kyllä lähellä sydäntäni! Kun biisi alkoi, ilahduin, että tulee jotain bulgarialaista. Biisi on joo Yhdysvalloista, mutta YouTube-videon kommenteissakin todetaan laulamisen alkuperä.

En osallistunut, kun en löytänyt aikaa löytää sopivaa biisiä. Yleistaso oli kyllä selkeästi parempi kuin niissä n. 40 biisissä, jotka etsimättäkin tulivat mieleeni. Niissä on kyllä joitakin joista pidän, mutta olisivat olleet turhan tuttuja ne paremmat, tyyliin Beatlesin While My Guitar Gently Weeps (älkää nyt sanoko, ettei biisi muka ole tuttu).

Kuuntelin uudelleen Mandoliinimiehen. Ehkä minua häiritsee lievä lässytys, tuo ylipehmeä äänenkäyttö, ja sitten melkein jokaisen tavun painotus. En ole kuunnellut Hectoria niin paljon, että muistaisin, on tuo jokin hänen tavaramerkkinsä oikein. Kappale itsesssään tai instrumenttitausta ei ole niin mielenkiintoinen, että pelastaisi. (Ja nyt kun kuuntelen merkityksetkin, niin onhan alku vähän arsyttävä: Miksi jokin tunne olisi turha? Ja mitä hittoa on kyynelten tekeminen?)
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Huilumies
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5351
Liittynyt: 09 Helmi 2004, 15:20
Paikkakunta: Vantaa

Re: Levyraati 138: Nous on veut des violons

Viesti Kirjoittaja Huilumies »

Juliette Gréco kiittää Viiksivallua, Havulintua ja Granaattiomenaa top3-sijoituksista :) ja muitakin pisteistä! :ranska: Tämän raatiteeman ja tuon kappaleen olin päättänyt jo useita vuosia sitten :joojoo: eli puuttui vain hetki, jolloin ne pääsisi toteuttamaan. Accordéonin laitoin edustamaan Ranskaa itse pitämässäni Interpop 15-kisassa (jossa oli vanhoja kappaleita 60-70-luvuilta, muutenhan siellä on uudempia). Ehkä Szigetkin oli sen kuullut jo siinä, olit nimittäin paikalla? :) Kyllä, pariisilaishaitari on klisee, mutta eihän sellainen minua häiritse, päinvastoin, tykkään maastereotypioista :mrgreen: Grécon vetävimpiä kappaleita, ja niin pariisilaista tunnelmaa!
sziget kirjoitti: 04 Tammi 2024, 01:38 Valintavaiheessa kaivoin esiin Juliette Grécon Accordéonin, jota kuuntelin joskus joltain tallenteelta. En lopulta harkinnut sen lähettämistä, koska pariisilaishaitari on turistiklisee, mutta olipa yllätys nähdä se soittolistalla. Ansaitsi tulla esitellyksi, laulaja varsinkin. Nousi älykköpiireistä kuuluisuuteen ja kävi pitkällä urallaan usean kerran Suomessakin.
Niinpä, mutta minä valitettavasti aina missasin hänet. :eiei:
sziget kirjoitti: 04 Tammi 2024, 01:38 Kiitos vielä Taikahuilulle. En tiedä, olisinko kokeillut harppua ilman seurakunta-aiheista rönsyä ketjun alussa. Sanapohjaisia raatiteemoja joskus väheksytään, mutta hakutehtävinä ne ovat kivoja ja inspiroivia. Esim. GuoZu8:n meriraadin japanilainen lokkibiisini löytyi samalla tavalla.
Muistan tuon rönsyn. Kiva, että se poiki kappaleidean :heh:
Havulintu kirjoitti: 04 Tammi 2024, 14:54 Voittaja yllätti kyllä aivan täpöllä. Olin varma että Mandoliinimiehen kaltanen klisee jäis hännille :heh: Nostalgia on aikamme vitsaus, sanotaan. En ole missään nimessä itsekään immuuni.
Mutta eikö juuri tunnettujen kappaleiden voi odottaa pärjäävän? :shock: Itsehän yritän aina löytää raatikappaleen mahdollisimman helpolla, uhraamatta etsinnälle liikaa aikaa hektisestä elämästäni. (Pyrin siihen että urakalla olisi etsittävä ainoastaan kevään Viisuraatia varten, jossa on tuoreusvaatimus.) Laitan riviraateihin niin tunnettuja tai tuntemiani kappaleita jotka ikinä teemaan sopivat ja jotka hoksaan nopeasti. Kivointa onkin yleensä kun on perinteinen teema-aihe, johon saa jännittää että mitäs tuttuja kappaleita ihmiset hoksasivat laittaa tarjolle!

Tähänkin raatiin olisin toivonut tai odottanut jonkun laittavan esim. Eppujen Kitara, taivas ja tähdet... mutta hienoa että Hectoria laitettiin, toinen joka tuli minulle itsellenikin mieleen oli juuri Mandoliinimies :) ja toinen oli... Pianomies. :piano:

Minua eivät häiritse lainkaan tunnetut nostalgiakappaleet, rohkeasti mukaan vaan! :) Ja kyllähän esim. Kate Bushin Wuthering heights voitti oman raatinsa... ja taisi voittaa 25 voittajan kisansakin, ansaitusti, koska kyllä se on voiton arvoinen missä tahansa seurassa :ihana:

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42034
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Levyraati 138: Nous on veut des violons

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Huilumies kirjoitti: 04 Tammi 2024, 23:55 Mutta eikö juuri tunnettujen kappaleiden voi odottaa pärjäävän? :shock:
Ei.
Huilumies kirjoitti: 04 Tammi 2024, 23:55 Tähänkin raatiin olisin toivonut tai odottanut jonkun laittavan esim. Eppujen Kitara, taivas ja tähdet...
Miksi olisit toivonut? Eihän sen myötä elämääsi olisi tullut yhtään hyvää uutta kappaletta.

Niin joo, voisitko pistää tänne Excelin, jonka varmaan teit, niin saisimme tiedot myös levyraatiwikiin kätevästi!
Rise, angel, shine, love!

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16667
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Levyraati 138: Nous on veut des violons

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

UFOPOLI kirjoitti: 03 Tammi 2024, 21:52 Miltään listalta ei löytynyt mitään, ja keksin ainoastaan eurobeat-kappaleita ja iskelmiä, joista kummallekaan tielle en halunnut lähteä, jos keksisin mitään muuta.
Lopputulos tosin olisi luultavasti ollut suurin piirtein sama esimerkiksi jommallakummalla näistä hyvin nopeasti mieleen tulleella vaihtoehdolla :heh:


Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3230
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 138: Nous on veut des violons

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

Rousku kirjoitti: 04 Tammi 2024, 19:03 En osallistunut, kun en löytänyt aikaa löytää sopivaa biisiä. Yleistaso oli kyllä selkeästi parempi kuin niissä n. 40 biisissä, jotka etsimättäkin tulivat mieleeni. Niissä on kyllä joitakin joista pidän, mutta olisivat olleet turhan tuttuja ne paremmat, tyyliin Beatlesin While My Guitar Gently Weeps (älkää nyt sanoko, ettei biisi muka ole tuttu).
Ei se mitenkään kovin kulunut ainakaan ole, eikä Beatlesia mitenkään liikaa ole raadeissa kuultu.
Olisit nyt vaan laittanut sen!
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

Avatar
Huilumies
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5351
Liittynyt: 09 Helmi 2004, 15:20
Paikkakunta: Vantaa

Re: Levyraati 138: Nous on veut des violons

Viesti Kirjoittaja Huilumies »

Rousku kirjoitti: 05 Tammi 2024, 00:16
Huilumies kirjoitti: 04 Tammi 2024, 23:55 Mutta eikö juuri tunnettujen kappaleiden voi odottaa pärjäävän? :shock:
Ei.
Kuten sanoin, Wuthering heights pärjäsi! (Tosin kyllä niin mahtava kappale että ihme jos ei...)
Rousku kirjoitti: 05 Tammi 2024, 00:16
Huilumies kirjoitti: 04 Tammi 2024, 23:55 Tähänkin raatiin olisin toivonut tai odottanut jonkun laittavan esim. Eppujen Kitara, taivas ja tähdet...
Miksi olisit toivonut? Eihän sen myötä elämääsi olisi tullut yhtään hyvää uutta kappaletta.
Kyllä niitä kuitenkin tulee varsin paljon! :)
Rousku kirjoitti: 05 Tammi 2024, 00:16 Niin joo, voisitko pistää tänne Excelin, jonka varmaan teit, niin saisimme tiedot myös levyraatiwikiin kätevästi!
Voin, mutta miten sen tiedoston lähetän? Kierrätänkö Imgurin kautta? Vai pystyykö Kuppilaan laittamaan liitetiedostoja, en ole koskaan sitä tehnyt? En äkkiseltään löytänyt mallia mistään muusta ketjusta...

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11937
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 138: Nous on veut des violons

Viesti Kirjoittaja sziget »

Havulintu kirjoitti: 04 Tammi 2024, 14:54 Voittaja yllätti kyllä aivan täpöllä. Olin varma että Mandoliinimiehen kaltanen klisee jäis hännille :heh: Nostalgia on aikamme vitsaus, sanotaan. En ole missään nimessä itsekään immuuni.
Kävin lauantaina katsomassa italialaisen elokuvan Nostalgia. :mrgreen: - Hectorin Nostalgian jälkeiseen tuotantoon suhtaudun vaihtelevasti, inhokkejakin löytyy. Eräs helmasynti on pateettinen tunteiden ylipaisuttelu, jonka esikoislevy välttää.
Huilumies kirjoitti: 04 Tammi 2024, 23:55 Accordéonin laitoin edustamaan Ranskaa itse pitämässäni Interpop 15-kisassa (jossa oli vanhoja kappaleita 60-70-luvuilta, muutenhan siellä on uudempia). Ehkä Szigetkin oli sen kuullut jo siinä, olit nimittäin paikalla? :)
Uskomatonta, olin täysin unohtanut. Kappale oli jollain vanhalla C-kasetillani ja aikoinaan miellyttävä. En muista, milloin aloin piikitellä patonkia ja pariisilaishaitaria. Édith Piafille olen erityisen allerginen, mistä Barbara Pravi sai osansa 2021. Muistan Interpopista Jacques Brelin Les Flamandesin, jota pidin vaikeasti avautuvana ja kehuin sen sijaan Le tango funèbrea tai sen käännöstä Hautajaistango, jolle annoin täydet raadissa 131.
Huilumies kirjoitti: 04 Tammi 2024, 23:55 Tähänkin raatiin olisin toivonut tai odottanut jonkun laittavan esim. Eppujen Kitara, taivas ja tähdet...
Eppujen hyvät biisit ovat liian kuluneita ja vähemmän soitetut kamalaa kuraa. Olen kieltämättä odottanut, että joku haastaisi tai vahvistaisi tämän ennakko-oletuksen. Lähelle Eppuja päästiin äskeisessä Jouluraadissa: klaus-12:n Tiernapoika oli Kylmää joulua! -kokoelmalta 1978, jolta löytyy myös Eppu Normaalin räkäversio laulusta Heinillä härkien kaukalon.
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3230
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 138: Nous on veut des violons

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

sziget kirjoitti: 05 Tammi 2024, 02:17 En muista, milloin aloin piikitellä patonkia ja pariisilaishaitaria. Édith Piafille olen erityisen allerginen, mistä Barbara Pravi sai osansa 2021.
Mä en vielä 2021 ollut niin täynnä patonkia kuin nykyään, joten Barbara oli suuria suosikkejani.
Olen ennenkin tästä varmaan jotain tänne kirjoittanut, mutta jotenkin kun näitä kappaleita jatkuvasti niin kriittisellä korvalla arvioi ja pisteyttää, tapahtuu (ainakin mulle) sellainen ihan luonnollinen radikalisoituminen. Edith Piafia en mäkään enää jaksaisi kuunnella vaikka ennen pidin hänen tuotantoaan ihan hienona.

Mutta vaikka eiffeltorneiluun ja italialaisiin miesballadeihin enimmäkseen suhtaudun nuivasti, on mulla myös paheita stereotypioiden suhteen – olen esimerkiksi aivan hulluna äärimmäiseen tuotettuun ja stereotypiseen polynesialaiseen musiikkiin ja alan vaan himoita jotain kookospähkinöitä kun niitä kuulen! Harmi kun ovat niin harvinaisia (tai eivät ainakaan mun kohdalle koskaan tule.)
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42034
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Levyraati 138: Nous on veut des violons

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Huilumies kirjoitti: 05 Tammi 2024, 01:11
Rousku kirjoitti: 05 Tammi 2024, 00:16 Niin joo, voisitko pistää tänne Excelin, jonka varmaan teit, niin saisimme tiedot myös levyraatiwikiin kätevästi!
Voin, mutta miten sen tiedoston lähetän? Kierrätänkö Imgurin kautta? Vai pystyykö Kuppilaan laittamaan liitetiedostoja, en ole koskaan sitä tehnyt? En äkkiseltään löytänyt mallia mistään muusta ketjusta...

Mielellään liitetiedostona tänne. Kun kirjoitat viestiä, sen kirjoitusruudun alapuolella lukee lukee ATTACHMENTS. Napsautat sitä, niin ilmestyy ADD FILES -painike. Napsautat sitä ja haet tiedoston koneeltasi, niin se ilmestyy viestiin liitteeksi kun lähetät viestin.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Huilumies
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5351
Liittynyt: 09 Helmi 2004, 15:20
Paikkakunta: Vantaa

Re: Levyraati 138: Nous on veut des violons

Viesti Kirjoittaja Huilumies »

Rousku kirjoitti: 05 Tammi 2024, 06:12
Huilumies kirjoitti: 05 Tammi 2024, 01:11

Voin, mutta miten sen tiedoston lähetän? Kierrätänkö Imgurin kautta? Vai pystyykö Kuppilaan laittamaan liitetiedostoja, en ole koskaan sitä tehnyt? En äkkiseltään löytänyt mallia mistään muusta ketjusta...

Mielellään liitetiedostona tänne. Kun kirjoitat viestiä, sen kirjoitusruudun alapuolella lukee lukee ATTACHMENTS. Napsautat sitä, niin ilmestyy ADD FILES -painike. Napsautat sitä ja haet tiedoston koneeltasi, niin se ilmestyy viestiin liitteeksi kun lähetät viestin.
Selvä! Tosiaan, tuolla olikin tuollainen nappi, en ollut koskaan huomannut, ei tule sinne alas katsottua niinkään. Hyvä että on!

Siistin vielä hiukan tiedostoa illalla ja lähetän sen sitten tänne. À ce soir! :)

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11540
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Levyraati 138: Nous on veut des violons

Viesti Kirjoittaja romualdo »

dodii, jälleen yks oikeusmurha mun kohdalla... vaikkei tuo ny mikään sävellyksen riemuvoitto ollutkaan, mutta ne hauskat sanat ja epäartistin,... muheva ja mehewä tulkinta ...

tais olla viimeinen kerta kun osallistun tänne koska miksi heitellä kerrasta toiseen warsinaisia helmiä punaniskoille ... kiitos waan näilstäkin pisteistä niille jotka YMMÄRSIWÄT ... hyvästi !

Avatar
Havulintu
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 85
Liittynyt: 10 Helmi 2023, 11:20
Paikkakunta: Oulu

Re: Levyraati 138: Nous on veut des violons

Viesti Kirjoittaja Havulintu »

romualdo kirjoitti: 05 Tammi 2024, 15:50 dodii, jälleen yks oikeusmurha mun kohdalla... vaikkei tuo ny mikään sävellyksen riemuvoitto ollutkaan, mutta ne hauskat sanat ja epäartistin,... muheva ja mehewä tulkinta ...

tais olla viimeinen kerta kun osallistun tänne koska miksi heitellä kerrasta toiseen warsinaisia helmiä punaniskoille ... kiitos waan näilstäkin pisteistä niille jotka YMMÄRSIWÄT ... hyvästi !
Minusta se oli oikein veikeä renkutus :hali: Meni heti myös retrofuturistiselle postapo-listalleni :ihana:
Elämä on rock'n roll, vaikka joskus meniskii vähä bluesin puolelle.

Avatar
Huilumies
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5351
Liittynyt: 09 Helmi 2004, 15:20
Paikkakunta: Vantaa

Re: Levyraati 138: Nous on veut des violons

Viesti Kirjoittaja Huilumies »

Kas niin Rousku, tässä se taulukko!

Oli loppujen lopuksi ihan kivaa ja varsin mielenkiintoista tämä yllättävä raati-isännyys. JOS olisin, niin kuin Happy, UFOPOLI ja Aleksi ynnä jotkut muut, voittanut levyraateja säännöllisesti silloin tällöin, en ikimaailmassa olisi suostunut tämän raadin isännöintiin tänä hyvin poikkeuksellisen hektisenä aikana elämässäni. :( (Töissä palkattomia vapaita ei saakaan ottaa kovin vapaasti, työn ulkopuoliset tehtävät kolminkertaistuneet isän monimutkaisen perunkirjoituksen takia, luottamustehtäviä paljon yhdistyksissä, kaupungilla ja kirkossa, joulumatka Pohjois-Ruotsiin...)

Mutta koska tiedän, että tällaisia tilaisuuksia tulee todella harvoin, ne on vain otettava silloin kun ne tulee, niin suostuin tehtävään. Olinhan jo pari vuotta miettinyt teemani ja kappaleenikin valmiiksi. Ainulaatuinen tilaisuus tähän tehtävään, josta selvisin mielestäni ihan kunnialla. Hieman säätöä säännöissä, mutta säätäminen on minulle varsin ominaista, elämä kun EI ole yksinkertaista. Erään kappaleen alkuperämaa olisi pitänyt minun isäntänäkin tarkistaa, musiikkikorvan olisi pitänyt vihjaista. Virheistä säästyttiin tulosvaiheessa, kun tarkistin pisteet huolella ja vielä kertaalleen ennen showta.

Kiitos kaikista uusista teknisistä neuvoista, erityisesti UFOPOLIlle, Saturnus Psycholle ja Requelille, ja varmaan muillekin! :hali: Oli mielenkiintoista opetella tekemään YouTube-soittolista ja käyttää Melbourne-sovellusta. Kiitos UFOPOLI erityisesti taulukkopohjasta, sen ansiosta Excel-työ oli varsin helppoa. Jännitin myöhemmin että mikäköhän se Imgur on ja millaiset vaikeudet siellä mahtaa tulla... mutta alkoihan se sitten toimia, varsin kätevä saitti kun kuvia voi tuolleen ihan vapaasti laittaa! :)

Tulosshown alettua olin kyllä saada sätkyn, kun ne kuvat eivät aluksi ilmaantuneetkaan!? :shock: Piti vilkaista muista ketjuista tarkkaa koodia, ja niissähän kävi ilmi että kuvan url-polun loppuun on vielä lisättävä .png , tämä kun ei tule automaattisesti siitä Imgurin Copy link -nappulasta. Puh! Onneksi selvisi. Sitten jotkut taulut tulivat väärässä järjestyksessä, mutta se ratkesi heti.

Kiitos myös säännöille, mielestäni on erittäin oikeudenmukaista tämä, että sen sijaan että isännyys voittajan kieltäydyttyä menisi kakkoselle, otetaankin nämä sijat 2-5 ja valitaan kauimmin odottanut. Hyvä sääntö! <3
Liitteet
LR-138_Taulukot_Arkistoon.xls
(65.5 KiB) Tiedosto ladattu 7 kertaa

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16667
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Levyraati 138: Nous on veut des violons

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Huilumies kirjoitti: 07 Tammi 2024, 13:11 Tulosshown alettua olin kyllä saada sätkyn, kun ne kuvat eivät aluksi ilmaantuneetkaan!? :shock: Piti vilkaista muista ketjuista tarkkaa koodia, ja niissähän kävi ilmi että kuvan url-polun loppuun on vielä lisättävä .png , tämä kun ei tule automaattisesti siitä Imgurin Copy link -nappulasta.
Itse avaan kuvat uusille välilehdille ja poimin osoitteet niiltä. Ja aina yhden julkaistuani suljen ko. välilehden, jolloin näen suoraan seuraavan.

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33179
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 138: Nous on veut des violons

Viesti Kirjoittaja Pete »

Hiiren oikeaa painiketta kuvan päällä napsauttamalla saa myös näkyviin Kopioi kuvan osoite -vaihtoehdon, jolla saa suoraan oikean osoitteen.
Riskinä seniorilaumat

Vastaa Viestiin