Levyraati 139 – Raati139

Een speeldoos - foorumin omat levyraadit
Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36911
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Levyraati 139 – Raati139

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Kivaa saada vahvan vitosen voittaja, mutta haistakaa toki vähän pyllyä t: Ethel Cain. :moon:

Valtavan hyvätasoinen raati. <3

🙍🏼‍♀️🙍🏼‍♀️🙍🏼‍♀️🙍🏼‍♀️🙍🏼‍♀️

1. 🇺🇸 – Ethel Cain – Ptolemaea (5,0)
2. 🇺🇸 – DIAMANTE – 1987 (4,9)
3. 🇱🇹 – Monikaze – Lazy (4,8)
4. 🇮🇱 – Noa Kirel – Deja Vu (4,8)
5. 🇧🇪 – Lea Rue – Une Minute (4,7)
6. 🇨🇭 – Steiner & Madlaina – Das schöne Leben (4,6)
7. 🇪🇸 – KLER – No Tengo Freno (4,6)
8. 🇪🇬 – Carmen Soliman – Bassatak (4,5)
9. 🇺🇸 – Poppy – Knockoff (4,3)
10. 🇬🇧 – Dylan ft. Bastille – Liar Liar (4,3)

🙍🏼‍♀️🙍🏼‍♀️🙍🏼‍♀️🙍🏼‍♀️

11. 🇨🇳 – Lexie Liu – Magician (3,9)
12. 🇮🇹 – Giulia Falcone – Spazio nel cuore (3,8)
13. 🇦🇺 – Peach PRC – Josh (3,7)
14. 🇵🇱 – Blanka – Rodeo (3,7)
15. 🇪🇪 – Alika – C'est La Vie (3,7)
16. 🇳🇱 – Davina Michelle – Heartbeat (3,7)
17. 🇵🇰 – Sofia Kaif – Malanga Yara (3,6)
18. 🇳🇿 – Kiki Rockwell – Burn Your Village (3,6)
19. 🇬🇧 – CHINCHILLA – Cut You Off (3,4)
20. 🇷🇴 – Andia – Nemuritori (3,3)
21. 🇫🇮 – Mirella – Sua sattuu (3,3)

🙍🏼‍♀️🙍🏼‍♀️🙍🏼‍♀️

22. 🇹🇿 – Zuchu – Chapati (3,2)
23. 🇪🇪 – Renate – Ping-pong (2,9)
24. 🇫🇷 – Adé – Tout savoir (2,7)
25. 🇪🇸 – Alice Wonder – Bajo la Piel (2,6)
26. 🇬🇧 – Griff – Vertigo (2,5)
27. 🇺🇸 – Clairo – 4EVER (2,3)

🙍🏼‍♀️🙍🏼‍♀️

28. 🇫🇮 – Vilma Alina – Wicked Game (2,2)
29. 🇫🇷 – Aya Nakamura – Daddy (2,1)
30. 🇩🇰 – Henriette Haubjerg – Du Og Jeg (2,0)
31. 🇮🇸 – Laufey – From the Start (1,5)
Meow cat, please meow back.

Avatar
jiiii
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1056
Liittynyt: 05 Helmi 2019, 21:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 139 – Raati139

Viesti Kirjoittaja jiiii »

Huonoin mahdollinen voittaja :roll:
Onnea Requel, kai..
:kaunis:

Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3233
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 139 – Raati139

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

Onnea Requel!
1987 ei ollut lainkaan hyvä biisi mun mielestä, eikä edes sovi sellaisen raadin voittokapaksi johon vuonna 1987 syntynyt vanha eukko ei kelpaisi. :mrgreen:
Silti toivon että Requel otat isännyyden tai emännyyden vastaan! <3

Oma sijoitukseni löi ällikällä. Odotin varmaa bottom10-sijoitusta ja tässä sitä nyt melkein päästiin tulostaulun vasemmalle puolelle. :shock:
Kiitos pisteistä – erityisesti Happyn melkein täydet!
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17001
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Levyraati 139 – Raati139

Viesti Kirjoittaja Happy »

ihana requel olisi ansainnut voiton viimeraadissa mut hipsterisiat pilas
joten onnittelen lämpimästi nyt vaikka tälle biisille en niin hullaantunutkaan :rakkaus:
ja koska sielt tuli täydet mulle nii onnittelen viel vilpittömämmin, hyvä ihminen voitti :hali:




ja täs ois mun pistepuntari (pisteytin vähä hätäsesti koska meitsi oikeesti muuttais noita puntaripaikkoja monest paikkaa, muunmuuas noi 2 jotka jätin täpärimmin nolllille nii aloinki digaaa niist paljooon enemmän
samaten esim Criff Vertigon 3/10 ois nyt vähintään 7/10

Lähetetty: 02 Tammi 2024, 23:21
Lähettäjä: Happy

10
15p. Tansania – Zuchu – Chapati

9
12p. Egypti – Carmen Soliman – Bassatak


8
10p. Pakistan – Sofia Kaif – Malanga Yara
9p. Ranska – Aya Nakamura – Daddy
8p. Viro – Renate – Ping-pong
7p. Suomi – Mirella – Sua sattuu
6p. Italia – Giulia Falcone – Spazio nel cuore


7
5p. Viro – Alika – C'est La Vie
4. Puola – Blanka – Rodeo
3p. Romania – Andia – Nemuritori
2p. Suomi – Vilma Alina – Wicked Game - hullut asuu kallios sais edellee mun täydet pisteet! mut iha nätti tää coverointi
1p. Tanska – Henriette Haubjerg – Du Og Jeg - uu asuuks vendyssel Tanskas!

. Sveitsi – Steiner & Madlaina – Das schöne Leben
. Espanja – Alice Wonder – Bajo la Piel
. Iso-Britannia – CHINCHILLA – Cut You Off
. Ranska – Adé – Tout savoir


6
. Belgia – Lea Rue – Une Minute
. Iso-Britannia – Dylan ft. Bastille – Liar Liar
. Yhdysvallat – DIAMANTE – 1987
. Yhdysvallat – Clairo – 4EVER
. Israel – Noa Kirel – Deja Vu
. Alankomaat – Davina Michelle – Heartbeat
. USA – Poppy – Knockoff

4
. Kiina – Lexie Liu – Magician

3
. Liettua – Monikaze – Lazy
. Iso-Britannia – Griff – Vertigo

2
. Uusi-Seelanti – Kiki Rockwell – Burn Your Village
. Australia – Peach PRC – Josh

1
. Yhdysvallat – Ethel Cain – Ptolemaea
. Islanti – Laufey – From the Start
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
Requel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7572
Liittynyt: 29 Syys 2016, 13:32

Re: Levyraati 139 – Raati139

Viesti Kirjoittaja Requel »

jiiii kirjoitti: 15 Tammi 2024, 22:41 Huonoin mahdollinen voittaja :roll:
Onnea Requel, kai..
Mä kokisin sua kohtaan myötäntuntoa ellet olis lähtenyt keplottelulinjalle. Senkin ketku millä oikeudella yrität tuhota mun elämän!!!!!!!!!!! :femme:
DöNT jy KNooYH???????
THat JY GÄT mIiiIIih??????????
That jy GÄT MiIIii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je Miii mIi mIIi EeeeHH???????!?!?!?!?!?

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17001
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Levyraati 139 – Raati139

Viesti Kirjoittaja Happy »

Saturnus Psycho kirjoitti: 15 Tammi 2024, 22:41
Kiitos pisteistä – erityisesti Happyn melkein täydet!
mä arvelinkin et oot toi mun 12p, ja vähä toivoinkin niin!!! pelkäsin vähä et oot maalaispojun biisin takana ja sit saatki tylyt nolla ja tuun pilaa sun menestyksen tai jotain
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10722
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: Levyraati 139 – Raati139

Viesti Kirjoittaja WildDance »

Oikein hyvä voittaja saatiin. :tapu: Ainostaan minä ja Israelin Noa oli minun kirjoissa parempia. Välillä täälläkin osataan äänestää jotain laatua voittoon. Kiitos myös Davinaa äänestäneille. Selvää oli, että hänet pitää joskus raatiuttaa.
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Avatar
Requel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7572
Liittynyt: 29 Syys 2016, 13:32

Re: Levyraati 139 – Raati139

Viesti Kirjoittaja Requel »

Saturnus Psycho kirjoitti: 15 Tammi 2024, 22:41 Silti toivon että Requel otat isännyyden tai emännyyden vastaan! <3
Otan kyllä, kun viime vuonna en päässyt hostaamaan kertaakaan. :joojoo: Mut edelleen olis kiva antaa jollekin toiselle (koska olen hostannut pari raatia ilman voittoa) jos voittaisi useammin.
DöNT jy KNooYH???????
THat JY GÄT mIiiIIih??????????
That jy GÄT MiIIii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je Miii mIi mIIi EeeeHH???????!?!?!?!?!?

Avatar
granaattiomena
Press
Press
Viestit: 5322
Liittynyt: 27 Helmi 2016, 21:19
Paikkakunta: Kuopio

Re: Levyraati 139 – Raati139

Viesti Kirjoittaja granaattiomena »

Jaahas, olipa oma biisini floppi. :heh: Ei sillä, että mitään menestystä olisin odottanutkaan tuolle. Tämä teema oli varmaan vaikeampi mulle kuin kenellekään muulle, kun en minä oikeesti kuuntele nuoria naisartisteja juuri yhtään. :rofl: Tälle löytyy tilastollisia todisteita. Last.fm tietää kertoa, että viime vuonna minulla oli kuunnelluimpien 50 artistin joukossa jopa kuusi naisartistia: Madonna, Kylie Minogue, Miley Cyrus, Maija Vilkkumaa, Konstrakta ja Blanca Paloma. Kaikki edellä mainitut olivat enemmän tai vähemmän yläikäisiä tähän raatiin. :draamaa: No jostain vanhan levyraatijononi kätköistä löysin sitten tuon Clairon biisin ja aattelin, että laitetaan tämä, kun en keksi muutakaan.

Voittaja oli oikein jees. Onnea Requelille! :hali:
Viimeksi muokannut granaattiomena, 15 Tammi 2024, 22:52. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
It's better to pee in the sink
Than sink in the pee

:vessa:

Avatar
ESC Addict 98
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4277
Liittynyt: 18 Tammi 2014, 17:23
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 139 – Raati139

Viesti Kirjoittaja ESC Addict 98 »

Kauhea tällainen raatitodellisuus missä Rousku, Koirankuonolainen, Erakkorapu, Palikka ym. loistavat poissaolollaan. Pahoin pelkään että sain traumoja. :aivanmaassa: Tompalle kävi myös kusisesti kun päätti tarjota helmen tietämättään sioille.
🇪🇸 Eaea 🇱🇹 Sentimentai 🇺🇦 Shum 🇺🇦 Solovey 🇸🇮 Sebi 🇨🇾 Fuego 🇱🇻 Line 🇲🇪 The Real Thing 🇬🇪 Warrior 🇦🇿 Start a Fire 🇲🇪 Igranka
🇦🇱 Suus 🇮🇹 Madness of Love 🇷🇺 Lost and Forgotten 🇱🇻 Probka 🇵🇹 Senhora do mar 🇷🇺 Song #1 🇹🇷 Süper Star 🇹🇷 Rimi rimi ley 🇪🇪 Tii

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36911
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Levyraati 139 – Raati139

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

ESC Addict 98 kirjoitti: 15 Tammi 2024, 22:48 Kauhea tällainen raatitodellisuus missä Rousku, Koirankuonolainen, Erakkorapu, Palikka ym. loistavat poissaolollaan. Pahoin pelkään että sain traumoja. :aivanmaassa: Tompalle kävi myös kusisesti kun päätti tarjota helmen tietämättään sioille.
Kieltämättä tämä raati oli osoitus siitä, kuinka hyvä balanssi normaalioloissa erilaisilla musiikkimauilla raadeissa on. :miettii:
Meow cat, please meow back.

Avatar
Koirankuonolainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4101
Liittynyt: 25 Tammi 2015, 10:04

Re: Levyraati 139 – Raati139

Viesti Kirjoittaja Koirankuonolainen »

ESC Addict 98 kirjoitti: 15 Tammi 2024, 22:48 Kauhea tällainen raatitodellisuus missä Rousku, Koirankuonolainen, Erakkorapu, Palikka ym. loistavat poissaolollaan. Pahoin pelkään että sain traumoja. :aivanmaassa: Tompalle kävi myös kusisesti kun päätti tarjota helmen tietämättään sioille.
Kohtasin tähän raatiin sopivan kelvollisen kappaleen liian myöhään :sorivaan: Säästän sen myöhempää käyttöä varten.
Suomi voitti rahvahaniänet, Ruočči sud’d’uliston da sen mugah kogo Euroviizut. Neče on viritännyh kummastelendua viizufanoin keskes.

Avatar
DenEurovise
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1598
Liittynyt: 22 Touko 2019, 19:15
Paikkakunta: Kuopio/Joensuu

Re: Levyraati 139 – Raati139

Viesti Kirjoittaja DenEurovise »

Jaa. Ei iskenyt teihin tämäkään. :draamaa: Tosin on kyllä toisaalta hauskaa, että lähetänpä melkein mitä vaan, niin saan pelkkää nollaa ja seassa randomisti parit huippupisteet. Ihanat Pete ja Bomboclaat. <3

Cut You Off on minua miellyttävän dramaattinen biisi, ja se on hienosti tuotettu. Ihmettelen, ettei artisti ole vielä kovinkaan iso nimi Britannian mittapuulla.

Itse annoin Vilma Alinalle täydet. Jos joskus se oli tapahtuva, niin nyt. Tulkinta oli hieno, ja erottui edukseen massasta. Olisivatpa hänen omatkin biisinsä tuollaisia, joissa hän pääsisi käyttämään ääntään kunnolla! :uujee: Harmi, ettei Vilmakaan saanut kannatusta. :/

Onnea Requelille voitosta. Voittobiisi oli kai ihan kiva. Annoin sille melkein pisteitä. Enemmän olen ilostunut kuitenkin Ankanpään kakkossijasta. Das schöne Leben oli mukavan raikas ja yllättävä tässä porukassa. :joojoo:
Jag fattar om du inte orkar med mig / Det är helt okej / Inom kort så vet jag att du kommer bli helt matt och irriterad / För jag är komplicerad

Miss Li: Komplicerad

Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3233
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 139 – Raati139

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

Ja nyt on todellakin sanottava että harmittaa jos Happy ei tee pidempää paluuta!
Mä varsinkin kesällä huomasin kerta toisensa jälkeen Happyn biisien olevan yksiä mun suosikeista, ja vaikka esim. tällä kertaa en niin tykännytkään, niin kyllähän tässä tietynlainen aukko on ilman häntä.
Vaikka monet munkin biisivalinnat on Happyn suuria inhokeita, koen silti että esim. tämän kierroksen Tansanian pisteet kuvaavat hyvin siitä keiden makuun voi luottaa. Ratamo (tietenkin) lähetti sen, ja täydet siltä tuli multa, Happylta ja akuankalta. Addictiltakin melkein täydet!

Requel pohti ettei musta saa otetta, joten mä sanoisin että yhdistelemällä ratamo, addicti, happy, akuankka ja timoteus (ja nappaamalla heistä kaikista ne mauttomimmat puolet) voi päästä ainakin semilähelle!
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

Avatar
Taikahuilu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2049
Liittynyt: 27 Helmi 2018, 20:22

Re: Levyraati 139 – Raati139

Viesti Kirjoittaja Taikahuilu »

Kiitokset Top 8 -paikasta :ihana:
Poppy oli mun toka valinta, 1987 olisi ollut eka, mutta Requel ehti ensin. Siis onnittelut hänelle :heh:

Avatar
Havulintu
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 85
Liittynyt: 10 Helmi 2023, 11:20
Paikkakunta: Oulu

Re: Levyraati 139 – Raati139

Viesti Kirjoittaja Havulintu »

Onnea voittajalle!

Kiitos täysistä pisteistä rakkaalle eksälleni <3
Tää taisikin olla eka kerta :rofl:

Ja pronssipisteistä kiitokset jdjj22 ja Bomboclaat :ihana:
Elämä on rock'n roll, vaikka joskus meniskii vähä bluesin puolelle.

Avatar
Requel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7572
Liittynyt: 29 Syys 2016, 13:32

Re: Levyraati 139 – Raati139

Viesti Kirjoittaja Requel »

Taikahuilu kirjoitti: 15 Tammi 2024, 23:07 1987 olisi ollut eka, mutta Requel ehti ensin. Siis onnittelut hänelle :heh:
Oho, jo kolmas apajilla! :draamaa: Happykin kommenteissaan kertoi kuulleensa biisin aiemmin. Jännä, kun ei toi kuitenkaan mikään hitti ole. :heh:
DöNT jy KNooYH???????
THat JY GÄT mIiiIIih??????????
That jy GÄT MiIIii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je Miii mIi mIIi EeeeHH???????!?!?!?!?!?

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17001
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Levyraati 139 – Raati139

Viesti Kirjoittaja Happy »

Saturnus Psycho kirjoitti: 15 Tammi 2024, 23:03 Ja nyt on todellakin sanottava että harmittaa jos Happy ei tee pidempää paluuta!
Mä varsinkin kesällä huomasin kerta toisensa jälkeen Happyn biisien olevan yksiä mun suosikeista, ja vaikka esim. tällä kertaa en niin tykännytkään, niin kyllähän tässä tietynlainen aukko on ilman häntä.
Vaikka monet munkin biisivalinnat on Happyn suuria inhokeita, koen silti että esim. tämän kierroksen Tansanian pisteet kuvaavat hyvin siitä keiden makuun voi luottaa. Ratamo (tietenkin) lähetti sen, ja täydet siltä tuli multa, Happylta ja akuankalta. Addictiltakin melkein täydet!
ihana❤️
mulla on myös tietyt raatikäyttäjät joiden olemassaolo tekee itelleni sen raatielämyksen, eli pystyn myös samaistuuu addictiin täs asias

mut siis en mä oo paljoa raadeista ollut poissa kun peruin puheeni ja tähän änkesin itseni mukaan tähän :puna:
mut koen että raadeista saa enemmän irti jos näissä on harvemmin mukana ja yritän pitää sen mielessäni jatkossa, tästäkin raadista sain paljon enemmän irti nyt ku oli pari edellistä jättänyt välistä. Ja ois kiva pitää sama jatkossakin.

Tasosta pidin tälläkertaa eritysen paljon mut huomasin et mussa on tiettyä adhd vikaa että pisteytän välil päin persetttä ja sit ku nää kuunteleeki uusiks nii miettii et mitä helmii jätinkään nollille - en osaa enää raatipisteyttäää :heh:
tosin kärkipisteet (ainaki top2) ois pysyny täs samana vaikka miten päin olisin kuunellut


Addictin seuraava levyraatiteema on mitä mainion, wow :kiitos:
mut veikkaan et tauotan sen nyt silti
Viimeksi muokannut Happy, 15 Tammi 2024, 23:14. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3233
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 139 – Raati139

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

granaattiomena kirjoitti: 15 Tammi 2024, 22:47 Tämä teema oli varmaan vaikeampi mulle kuin kenellekään muulle, kun en minä oikeesti kuuntele nuoria naisartisteja juuri yhtään. :rofl:
Luulin teeman olevan helppo, mutta kissan hännät sentään… se ei ollut!

Huomasin että kaikki nuoret naiset on sieltä mun nuoruudesta eli hekin on nuorimmillaan jotain -91 syntyneitä – ja suurin osa vielä reilusti vanhempia.

Ehkä en ole nykyisten nuorten naisten kanssa samalla aaltopituudella jostain syystä!
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42035
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Levyraati 139 – Raati139

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Ai Celda olikin ulppari. Minä jo kun ennen viimeistä taulua ehdin katsoa, että joku vetää nyt oikeat nollat. Ei sitten. (Olin jo menossa youTubeen kuuntelemaan, kuinka hirveä biisi tuo ulkopuolinen oikein on. :heh: )
Rise, angel, shine, love!

Avatar
jdjj22
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2975
Liittynyt: 29 Maalis 2014, 20:58

Re: Levyraati 139 – Raati139

Viesti Kirjoittaja jdjj22 »

Voittajabiisi ei ollut eikä tullut mieleeni (ei se imurimerkki), mutta onnittelut silti Requelille. Sama ketku veikkasi että olen voittotaistelussa, itse en moiseen uskonut, yhtä kaikki olin kommenttien johdateltavissa ja nyt hyväuskoisuuteni turhauttaa :heh: Noh, nää on näitä taas, kiitos Timoteukselle täysistä ynnä muillekin Une minuten äänestäjille. Teema oli itselleni hivenen hankala, onneksi tuommoinen helmi oli kuitenkin listoille eksynyt :surrur:
Pieni ripaus örgyn pörgöniä parantaa viisua kuin viisua - Terveisiä kielipuolueesta :kaunis:
Kaikesta pitäisi olla jotain mieltä ja jos et ole, olet kuukauden joka toinen lauantai Putinin tukija,
joka syö makkarakeittoa suoraan saappaasta.

Avatar
Ankanpää
Vessajonossa
Vessajonossa
Viestit: 64
Liittynyt: 28 Tammi 2017, 23:12
Paikkakunta: Suomen Detroit

Re: Levyraati 139 – Raati139

Viesti Kirjoittaja Ankanpää »

Perskales, mikä jännitysnäytelmä, vaikka en livenä ennättänytkään seuraamaan! :surrur: Harvoin lähetän biisejä raateihin tietoisesti tavoitellen voittoa, mutta Steinerin ja Madlainan tilaisuutta olin oikeastaan vaivihkaa raatitaukoni aikana kytännyt, enkä epäillyt iskeä kun se koitti. Siksi kakkossija napsahtaa näpeille karvaahkosti, mutta eihän tuolle voittokapalle katkerakaan voi olla. Suurkiitos huimasta bongopotista äänestäjille ja onnittelut Requelille voitosta sekä kiitokset absoluuttisesta bängeristä, joka lensi heti ensikuuntelulla Spotify-rotaatioon. :mrgreen:
you,
you are the best in me

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30535
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: Levyraati 139 – Raati139

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Onnittelut Requelille ja Diamantelle. Voitto kappa on pätevää työtä ja kuulostikin raativoittajalta ensikuuntelusta alkaen. Lisäkuunteluilla siitä ei avautunut uusia ulottuvuuksia, ja sijoitus arvioissani putosi jonkin verran. Jotakin oli kuitenkin pakko antaa, joten annoin kolmosen.

Mitalisteista Lexie Liu eteni puntarissani toiseen suuntaan. Vielä lauantaina hän oli jäämässä niukasti pisteiden ulkopuolelle. En pidä kappaleen tuotannollisista ratkaisuista mutta sunnuntain kuunteluilla tajusin pitäväni sävellyksestä ja asennemimmistä ja kappaleen ja videon teatraalisesta yleisilmeestä. Hellyin antamaan viisi pistettä. Hyvä niin. Jokainen piste oli pronssitaistelussa tarpeen. :mrgreen:

Das schöne Leben oli raadin kovimpia korvamatoja ja kiinni huippupisteissä koko ajan. Tarttuvuus on saavutettu yksinkertaisin muttei banaalein keinoin. Edelle nostin vain Lea Ruen, jonka tuokiokuvauksen teho perustui hienovaraisempiin keinoihin, raatimenestyksen kannalta liian hienovaraisiin.
Happy kirjoitti: 07 Tammi 2024, 01:57 1. 🇳🇿 – Kiki Rockwell – Burn Your Village
oon aina pohtinu että hoidettiinko keski-ajalla mielenterveyspalvelut siten että laitoksien sijaan potilaat poltettiin roviolla? ehkä se noituus oli todellisuudessa sitä?
No jos näin oli niin samaa metodia olisi saanut soveltaa myös tämän videon noitiin, ihme riekkumista & sätkimistä tuo touhu.
Videon funktio metsäjoogineen jäi epäselväksi, itse biisi tuntui myös vähän ulkokohtaiselta.
Jotain manattiin joo mutta sekin manaaminen tuntui lähinnä pieneltä läpsyttelyltä, mitään munaa tai tissihikeä en tässä aistinut
Hukuttamisesta kappaleessa puhutaan. Se oli kätevä tapa päästä ei-toivotusta henkilöstä eroon. Noituudesta epäillyn pää työnnetään pinnan alle. Jos hän hukkuu, hän on viaton. Jos hän selviää hengissä, hän on noita, josta hankkiudutaan eroon jollakin muulla tapaa. Ulkokohtaisuushuomio on totta. Kiki Rockwell ei ole oikeasti kokenut keskiajan noitavainoja. Entä sitten? Diamante ei ole oikeasti kokenut vuotta 1987.

Läpsyttelyhuomio on virheellinen. :ylppis: Kiki Rockwell on asennebiiitch, joka olisi ansainnut paljon paremman sijoituksen. Toisaalta juuri millekään taiteellisesti kunnianhimoiselle ei ollut tulostaulun vasemmalla puolella tilaa, joten ollaan sitten hyvässä seurassa oikealla puolella. Kiitos pisteistä niitä antaneille. Eniten pisteitä (10) tuli ompulta, johon voi aina luottaa. :violette:

Esittäjän iän selvittäminen oli salapoliisityön takana. Esittäjästä ei ole Wikipedia-artikkelia eikä hän kerro somessa ikäänsä tai syntymäaikaansa suoraan. Tällaisella saatteella ilmoitin Kiki Rockwellin raatiin.
Timoteus kirjoitti: 30 Joulu 2023, 12:04 Lähde artistin ikään tai syntymäaikaan:

Esitän useita. Kiki Rockwell (oik. Maria Joaquina Keim Rockwell) on syntynyt vuonna 1995 tai myöhemmin, todennäköisesti vuonna 1996. Hän syntyi San Franciscossa, asui varhaislapsuutensa Saksan Bonnissa ja kouluikänsä Uuden-Seelannin Aucklandissa.

Tigre Soundsin 18.5.2022 päivätty juttu kertoo hänen olevan in her mid-twenties eli noin vuonna 1997 syntynyt.

Useissa lähteissä (esim. Ones to Watch) Rockwellin kerrotaan kirjoittavan kaikki biisinsä itse. Koska kappaleiden tekijätiedoissa vilkkuu tämän tästäkin nimi Maria Joaquina Keim Rockwell, nämä ovat yksi ja sama henkilö. Kutsumanimi on keskimmäinen, sillä Kikin vanha Instagram-tunnus oli @joaquinarckwl, jota hänen kaverinsa käyttivät hänestä vuoden 2014 päivitysten kommenteissa (yy, kaa, koo).

Joaquina Rockwell kilpaili taitoluistelun seurakilpailussa alle 12-vuotiaiden sarjassa vuonna 2007, mikä varmistaa, että hän on syntynyt aikaisintaan vuonna 1995. Nimi on harvinainen, ja Glenburn Figure Skating Club toimii nimenomaan Aucklandissa, joten pidän selvänä, että henkilö on sama.

Joaquina Rockwell palkittiin vuonna 2013 yhtenä alueensa parhaista saksan opiskelijoista. Hänen kerrotaan olevan Lynfield Collegen opiskelija. Lynfield College on toisen asteen oppilaitos, mikä myös tukee käsitystä, että Rockwell on syntynyt vuonna 1995 tai myöhemmin.

Linkedin-profiilinsa mukaan Rockwell on opiskellut Media Design Schoolissa vuonna 2015. Se on kolmannen asteen oppilaitos. Uuden-Seelannin koulujärjestelmässä lukuvuosi vastaa kalenterivuotta ja toiselta asteelta valmistutaan tavallisesti sinä vuonna kun opiskelija täyttää 18. Täten arvelen Kiki Rockwellin syntymävuodeksi vuotta 1996.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16667
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Levyraati 139 – Raati139

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Requel kirjoitti: 15 Tammi 2024, 23:10
Taikahuilu kirjoitti: 15 Tammi 2024, 23:07 1987 olisi ollut eka, mutta Requel ehti ensin. Siis onnittelut hänelle :heh:
Oho, jo kolmas apajilla! :draamaa: Happykin kommenteissaan kertoi kuulleensa biisin aiemmin. Jännä, kun ei toi kuitenkaan mikään hitti ole. :heh:
Toisaalla ainakin se on menestynyt.

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36911
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Levyraati 139 – Raati139

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

^^ Huikea salapoliisiselvitys. :tapu:
Meow cat, please meow back.

Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3233
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 139 – Raati139

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

Onko tuokin joku toisaan voittaja kappa?
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17001
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Levyraati 139 – Raati139

Viesti Kirjoittaja Happy »

UFOPOLI kirjoitti: 16 Tammi 2024, 00:47
Requel kirjoitti: 15 Tammi 2024, 23:10

Oho, jo kolmas apajilla! :draamaa: Happykin kommenteissaan kertoi kuulleensa biisin aiemmin. Jännä, kun ei toi kuitenkaan mikään hitti ole. :heh:
Toisaalla ainakin se on menestynyt.
tarkistin itseasias tän raadin alettuu mielenkiinnost et onks artisti tarpeeks nuori et tän vois lähettää ja olihan se.
mut vakavasti en harkinnut lähettämistä, sillä tietty bängäys ja "happymainen omintakeisuus" puuttu, en halunnut tätä raatiluettelooni vaikka näinkin että tossa biisissä on tiettyä taianomaisuutta.
ois ollu kyl hauska jos ois ollu neljä eri käyttäjää apajilla, vastaavan muistan Tegun Ukrainaraadis ku 3-4 muutaki yritti mun artistii :mrgreen:

Timoteus kirjoitti: 16 Tammi 2024, 00:01
Happy kirjoitti: 07 Tammi 2024, 01:57 1. 🇳🇿 – Kiki Rockwell – Burn Your Village
Jotain manattiin joo mutta sekin manaaminen tuntui lähinnä pieneltä läpsyttelyltä, mitään munaa tai tissihikeä en tässä aistinut


Läpsyttelyhuomio on virheellinen. :ylppis: Kiki Rockwell on asennebiiitch, joka olisi ansainnut paljon paremman sijoituksen.


mä yleensä diggaan isosti Timpan biisivalinnoista enkä ois ikimaailmas osannu odottaa tätä Timpan raatibiisiks!
Jos ois pitäny veikata 20 kertaa oikee käyttäjää nii en ois siltikää saannu oikein! :mrgreen:
tää ehkä Timpan biiseistä se joka tehnyt vähiten muhun vaikutuksen.
Viimeksi muokannut Happy, 16 Tammi 2024, 01:34. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
Requel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7572
Liittynyt: 29 Syys 2016, 13:32

Re: Levyraati 139 – Raati139

Viesti Kirjoittaja Requel »

UFOPOLI kirjoitti: 16 Tammi 2024, 00:47 Toisaalla ainakin se on menestynyt.
Tämä hairahdus toisaalle on tapahtunut vahingossa! Feeling like Tämä on totta. :parku:
DöNT jy KNooYH???????
THat JY GÄT mIiiIIih??????????
That jy GÄT MiIIii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je Miii mIi mIIi EeeeHH???????!?!?!?!?!?

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17001
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Levyraati 139 – Raati139

Viesti Kirjoittaja Happy »

Requel kirjoitti: 16 Tammi 2024, 01:32
UFOPOLI kirjoitti: 16 Tammi 2024, 00:47 Toisaalla ainakin se on menestynyt.
Tämä hairahdus toisaalle on tapahtunut vahingossa! Feeling like Tämä on totta. :parku:
teet samaa ku mä? mä usein escforum-wikitän mun artistit varalta ja jos huomaan et ne on ollu siel nii en käytä
mut välil ne ei näy vaikka oliski! esim mun hopeamitalistini N.Flying (엔플라잉) kahden vuoden takaa!

esim vuos sit jätin tän täyden kympin arabibängerin lähettämättä ku se löyty escwikist enkä halunnu biisille mitään "ai se on täälläki" kommenttei


Never miss a good chance to shut up.

Avatar
Aleksi
Majakanvartija
Majakanvartija
Viestit: 20518
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Levyraati 139 – Raati139

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Huikea voittaja. On tosiaan ihan tuore ISC-nelonen, onneksi sai ansaitsemansa sijan täällä. Mutta se ei yllätyksenä tullut, osasin odottaa alusta alkaen loistavaa tulosta. Laufeyllekin kunnioitettava määrä kannatusta, kiitoksia.
Got a fire and a country heart 🔥

Vastaa Viestiin