Levyraati 140: Line?

Een speeldoos - foorumin omat levyraadit
Avatar
ESC Addict 98
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4275
Liittynyt: 18 Tammi 2014, 17:23
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 140: Line?

Viesti Kirjoittaja ESC Addict 98 »

Saturnus Psycho kirjoitti: 17 Tammi 2024, 17:24 Muistaakseni otit siitä uudesta varmuuskopion siltä varalta että sekin lähtee!
Hmm joo, se olisi ollut valmiina upattavaksi hätätilanteessa.

Mukavan monipuolisen maajakauman muuten saimme aikaan (emme vaan minä ja Saturnus Psycho siis, vaan kaikki). :mrgreen: Niitä Oseanian pieniä saarivaltioita olisi vielä tarvittu pari, niin olisi aika lailla kaikki kolkat edustettuna. :joojoo: Mutta saarivaltiot tulivatkin tällä kertaa Afrikasta.
🇪🇸 Eaea 🇱🇹 Sentimentai 🇺🇦 Shum 🇺🇦 Solovey 🇸🇮 Sebi 🇨🇾 Fuego 🇱🇻 Line 🇲🇪 The Real Thing 🇬🇪 Warrior 🇦🇿 Start a Fire 🇲🇪 Igranka
🇦🇱 Suus 🇮🇹 Madness of Love 🇷🇺 Lost and Forgotten 🇱🇻 Probka 🇵🇹 Senhora do mar 🇷🇺 Song #1 🇹🇷 Süper Star 🇹🇷 Rimi rimi ley 🇪🇪 Tii

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6549
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: Levyraati 140: Line?

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

Matalan kynnyksen kommentteja alkupuolen biiseistä. :surrur:

1. 🇮🇩 Diskoria, Laleilmanino, Eva Celia – C.H.R.I.S.Y.E.
Hyvänmielen terassimusiikkia. Pidän melodiasta, ihailen vaivattomuutta ja videostakin puuttuu pönötys. Uuh, kappale myös löytää sovitukseen herkullisuutta! Joo. Mainio aloitusbiisi!

2. 🇮🇩 Pendhoza Resiko – Orang Setia
Lupaava startti: on etnomaustetta ja houkuttelevaa biittiä. Ei väkinäinen bänger, vaan tiettyyn hassuuteen luottava hubailu. Ehkä semisti jankkaava, ainakin näin ensikuuntelulla. Kuunnellaan uudestaan.

3. 🇳🇿 Lorde – Green Light
Lorde on ihana. Hänen Melodrama-albumi on 2010-luvun merkkiteoksia, ja Green Light osoittaa popkynän taitavaa liikettä. Tuotannon nyanssit ja herkkyys lyöttääntyvät vastuttomasti yhteen sanoituksen ja Lorden tulkinnan kanssa. Toki raatiin olisi kelvannut mikä tahansa muukin kappale Lordelta, joten siinä mielessä yllätyksetön kappalevalinta.

4. 🇦🇺 🇳🇿 Stan Walker – I AM
Jos kuuntelisin kappaleen viisukontekstissa, voisi herättää uteliaisuuttani, mutta näin yleiskuunneltuna aika epäkiinnostavaa musiikkia. Raskasta ja kliseistä etnopaisuttelua. Itse biisi haparoivista palasista rakennettu.

5. 🇦🇺 Leah Haywood – Takin' Back What's Mine
Ah, nollarifiiliksiä! Siitä tykkään heti! Ja kappalehan on ihan aitoa nollaria, julkaistu videotietojen mukaan 2001. :peukku: Olen alkuvuodesta kuunnellut mm. The Corssia ja Sugababesia, joten en voi kuin pitää tästä. Osuu ns. ajankohtaiseen makuhermooni.

6. 🇦🇺 Matt Corby – Untitled
Ujellus. Onko kyllästyttävä vai ei... se nähdään pian. Joudun pinnistelemään, jotta keskittyisin kuulemaani. Onkohan tässä jotain sellaista vakavan tunteellista siirappia, josta en niin välitä... ehkä on... Tulee mieleen Craig Armstrong. Toisaalta on tässä myös jotain arvostettavaakin. Pitää kuunnellaa sopivammassa mielentilassa uudestaan.

7. 🇦🇺 SKYND – Bianca Devins
Mangasilmämeikki. Näin ensikierrosten jälkeen tuntuu vähän liian lapselliselta. Oho, tämähän lähti rockaamaan. Kai tässä aineksia löytyy, mutta en tiedä pidänkö niistä. Joku köykäisyys kappaletta vaivaa.

8. 🇦🇺 Samantha Jade – What You've Done to Me
Kymppäripoppia! Vai miksi 2010-luvun alkupuolen poppia pitäisi sanoa... :heh: Ihan viehähtävä. Siinä, missä nollarimusaa kuuntelen ns. tosissani, tämä herättää nostalgista kujeilua ja sellaista "ylhäältä alas" -katsetta. Että tuollaista oli silloin ennen, hih-hih. :mrgreen: Mutta joo, ihan hauska ja rullaava biisi!

9. 🇲🇺 Alain Ramanisum – Bat séga
Heti tulee selväksi, ettei enää olla Australiassa. Ensimmäinen reaktioni on objektiivinen arvostus mutta subjektiivinen kyllästyminen. En tiedä miten tällaista musiikkia pitäisi nauttia. Mitä tästä pitäisi jäädä käteen. Hytkyttää laiskasti.

10. 🇲🇬 Nisea – Elo be
Yök mikä intro. Jotain fantasiametallia varmaan luvassa. Joo... hyi. Vetelää fantasiametallia. Hmm... onkohan vetelyys jopa kappaleen vahvuus. Sellainen turbotuotettu fantasiametalli on vain muovista, mutta tässähän on omalla tavallaan jotain kivaakin... jollain tavoin pidän tästä! :shock: Tavallaan melodia on varsin iskelmällinen ja laulajan soundi genreen nähden erikoinen. Kuin jokin random iskelmä biisi oltaisiin sovitettu fantasiametalliksi. Jotain tässä on! Ehdottomasti hämmentävin kuuntelukokemus tähän mennessä.

11. 🇰🇲 Nawal – Hima
Hipsuttaa. Soitannallisesti miellyttäviä juttuja, luomuääniä, mutta laulajan roolista en ehkä niin välitä. Tai ainakaan se ei tuo kappaleeseen lisäarvoa. Ymmärrän kuitenkin, miksi juuri tämä kappale on tahdottu lähettää raatiin mukaan.

12. 🇿🇦 Jan Bloukaas – Boerseun
Aika ihana. Avicii-soundi on käännetty vähän vinoon suuntaan, ja se tuottaa sointiin yllättävää tuoreutta. Erityisesti lauluosuudet ja hassusti miksattu kitarakulku miellyttävät.

13. 🇿🇦 Shane Cooper & MABUTA - Beneath the Waves
Paljastui jazzailuksi. Ihan viehkeästi keinuu koneellisuuden ja jazzimman ilmaisun ympärillä, mutta jääkö kuitenkin hieman taustamusiikiksi... yleisfiilistelyksi... himmailuksi... himmailun tylsässä merkityksessä.

14. 🇿🇦 Mahlathini & The Mahotella Queens – Lilizela mlilizeli
Nasta intro! :mrgreen: Eikä... naisia! Odotin... miestä... mutta on mieskin... mikä tämä on... aika hassu yhdistelmä Leijonakuningasta ja maatila-rock-kantria...! Hauska! Korvissani mukavalla tavalla nurinkurista tekemistä. Rakenteellisesti vähän tylsä kokonaisuus, mutta estetiikkaa paikkaa sitä puolta.

15. 🇿🇦 Heinz Winckler – Next Stop Happiness
Ysäriä... eiku nollaria... tällaista poikapoppia. Okei. Aiemman nollaribiisin kohdalla kerroin, miten nollarimusiikki on tällä hetkellä makuhermojeni sokeri, joten tätäkin fiilistelen helposti. Varsin ilmava sointi ja huoleton tunnelma. Joo, tykkään!

16. 🇿🇼 Chiwoniso – Kurima
Kelloilua. Laulu soi hienosti, kappale on selkeästi rakennettu. En tiedä kaipasinko englanninkielisiä osia, mutta joo... uteliaisuuteni heräsi.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42034
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Levyraati 140: Line?

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Ja nyt sitten tajuan, mitä olisin voinut lähettää... no, se siitä. Olisi käyttöä sille suurelle katumusraadille.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Unihiekkamyrsky
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2133
Liittynyt: 27 Tammi 2021, 19:26
Paikkakunta: Oulu

Re: Levyraati 140: Line?

Viesti Kirjoittaja Unihiekkamyrsky »

Jessus sentään mikä tarina ton Bianca Devins-biisin taustalla, tässähän meni aamukahvit väärään kurkkuun

https://en.wikipedia.org/wiki/Murder_of_Bianca_Devins

Avatar
Taikahuilu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2048
Liittynyt: 27 Helmi 2018, 20:22

Re: Levyraati 140: Line?

Viesti Kirjoittaja Taikahuilu »

^ Kenenkähän biisi tämä on...saas nähdä....


Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16996
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Levyraati 140: Line?

Viesti Kirjoittaja Happy »

^^ & ^ oon nyt tiukkapipo tai jotain mut mun mielestä on tolta yhtyeeltä vastenmielistä tehdä alaikäisestä murhatusta tytöstä nimikkobiisi jossa hekulmoidaan tämän murhalla ja lyriikoissa kuvataan yksityiskohtaisesti murhatapaa & sillä pröystäillään.
Epäkunnioittavaa Biancan omaisillekkin se että tytön kuolemasta tehdään viihdettä.
No en liene kohderyhmää sillä biisin & yhtyeen musiikilliset ansiot oli täyttä paskaa muutenkin.

Täysosuma toi biisi olis tosin ollut siihen Requelin helvettiteeman kuvaamaan rappeutuneisuutta.


Ja jottei menis pelkäks negailuks niin raadin taso vaikuttais olevan inspiroiva, ainoastaan kolme ennestään tuttua artistia.
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
Morri
Siemailija
Siemailija
Viestit: 187
Liittynyt: 14 Helmi 2022, 20:09

Re: Levyraati 140: Line?

Viesti Kirjoittaja Morri »

Moikka. Mulla oli vuodenvaihteessa projektina tutustuminen erään maan pariin musagenreen. Tulipa noteerattua Viisukuppilan Leyvraati-alue ja huomasin tämmöisen raadin käynnistyvän, johon projekti soveltuu, joten tehdäänpä tätä myötä ensiosallistuminen.

Vakio-osallistujaksi en ala, mutta mikäli sopivia teemoja tulee eteen, johon itsellä olisi ammennettavaa, niin liityn taas mukaan. Kertaosallistumiseen en aio jättää.

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6549
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: Levyraati 140: Line?

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

Toinen erä uunista ulos. :)))

17. 🇿🇲 Chuzhe Int ft. Chef 187 – Ichakaniko
Yllättävän raikkaasti soiva. Pidän pillityksestä. Kappaleessa on monenlaisia pillejä. Kokonaisuus jää harmillisesti polkemaan paikoilleen, mutta pillitys ei lopu ja hyvä niin!

18. 🇿🇲 WITCH – Waile
Uuh, mukavia kellopelimäisä lyömäsoittimia ja ärtsy kitara: lupaa hyvää! Kappale sopisi paremmin pirtaani, jos sen laulajana toimisi mumiseva mies. Mutta tällaisenakin kappale on yllättävän tempaava. Joo. Pidän tästä.

19. 🇪🇨 Cometa Sucre – Todo bien
Lisää kevyttä rockailua. Ja nyt laulajakin on enemmän mumina-osaston asiakkaita. Symppis kappale, pehmeä ja uinuva, mutta silti ryhdikäs. Lämpimän fiiliksen musiikkia.

20. 🇵🇪 Indiogenes – The Last of the Mohicans
Huiluja. Laulua. Viulua. Sähkökitaraa... tällainen paletti sitten. Vaivaannuin.

21. 🇧🇷 Daniela Mercury – Rapunzel
Live-esityksestä plussaa. Sen viattomuutta oli hauska seurata. Kappale ei jättänyt muistijälkiä, siinähän se polki taustalla. Kaiketi se oli ihan tarttuva.

22. 🇧🇷 Secos & Molhados – Rosa de Hiroshima
Pieni soittelointi. Vaatisi ehkä jotain ympärilleen. Albumiraitana voisi olla toimiva, mutta yksittäisenä teoksena jää unohdettavaksi.

23. 🇧🇷 Fresno – Quebre as Correntes
Rockia. Pienellä punk-väännöllä... ehkäpä voisi sanoa... Mutta hyvin turvallista, ei liian ärtsyä. Lähtisipä kertosäe soimaan energisesti, koska kappale kaipaisi energiaa. Onko tämä nyt kertosäe. Ei ole energinen. Enemminkin lannistava. Johan nyt. Ei näin! Mmm. Noh, otetaan hieman sanoja takaisin: ihan kiva jees poks.

24. 🇧🇷 Juan Guiã – Despacho
Odotin nimen perusteella radiolattaria, mutta kappaleen takaa paljastui kummallisempi yksilö. Ihan arvostan. Mukavasti hutkii ja mutkii, mutta kokonaisuus on semisti tylsälläkin tavalla levoton. Oho. Videollahan keimaillaan.

25. 🇧🇷 Sandy e Junior – A Lenda
Joo. Arvostan nollari-retroilua, ja kappaleen melodiassa on hetkensä. Päällimmäinen fiilikseni on kuitenkin enemmän kyllästynyt kuin innostunut.

26. 🇧🇷 Milton Nascimento – Travessia
Oi, heräsipä laulun myötä kauniisti eloon. Tunnelmallinen, saksofonit tuovat sopivaa pikanttia otetta, joo... kaikkinensa miellyttävää musiikkia, jota ei tarvitse vain objektiivisesti arvostaa.

27. 🇦🇷 🇧🇷 S3BZS, MC GW, MC Menor do Alvorada – MONTAGEM - PR FUNK
Uu. Pieni pala herkkua. Harmi kun oli vain pieni pala.

28. 🇦🇷 Bandana – Doce horas
Tässä raadissa on ihanan paljon näitä nollarointeja. Aikas kiva tää. Maustetyttöjen Gimmel. Pidän dynaamisesta yleisotteesta ja esiin puskevasta voimasta, mutta jokin... jokin puuttuu. Ehkä vielä löydän sen.

29. 🇦🇷 Perotá Chingó – Anhelando iruya
Herkkä alku hieman geneerisellä pianomelodialla varustettuna. Joo, kivaa rytmisyyttä sovituksessa ja laulustemmat kulkevat kauniisti. Vaikka kappale on pienimuotoinen, se on jatkuvassa liikkeessä. Viehähtävä!

30. 🇦🇷 LiL CaKe, Luck Ra, Oscu – MAR
Tää voittaa! Tai no en tiedä voittaako, mutta tiettyä yleislaadukkuutta kappale pursuaa. Varsinkin tässä raadissa. Kertosäe ei tosin lunasta odotuksia... jaa jaa... säkeistöt rullaavat hyvin ja kertsissä lätsähtää. Että sellainen tapaus...

31. 🇨🇱 Electrodomésticos – Detrás del alma
Tää voittaa! Kappale starttaa isosti. Kiehtova, mystinen ilmalaiva. Vai(v/k)uttava kuuntelukokemus.

32. 🇨🇱 donata soto – poesía telepática
Kivasti vinksahtanut retropoppis. Kivoja rummituksia, taputuksia, nakutuksia. Kaikenlaista kivaa. Kiva kiva kiva. Ki-va! Kiva pitkä feidausloppukin.

33. 🇨🇱 Los Tres – La Torre de Babel
Reipas lähtö. Rock-humppako se sieltä avautuu. Tällainen jazz-rock-humppa. Kitara soi hyvin. Laulajalla voisi olla enemmän voimaa. Latotanssien hipsteri. Joo. Hauska lopetus raadille! Taidepaussikin tuli!

Avatar
ESC Addict 98
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4275
Liittynyt: 18 Tammi 2014, 17:23
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 140: Line?

Viesti Kirjoittaja ESC Addict 98 »

^ Kiitokset Hanhikselle raatikommenteista, ovat nykyään yleisesti ottaen harvinaista herkkua! :mrgreen:

Tähän mennessä 14/33 osallistujaa on suorittanut äänestysvelvollisuutensa onnistuneesti! Lista äänestäneistä löytyy nyt ketjun toisesta viestistä. Aikaa on vielä sunnuntaihin klo 18 saakka, siispä vajaat kaksi vuorokautta!
🇪🇸 Eaea 🇱🇹 Sentimentai 🇺🇦 Shum 🇺🇦 Solovey 🇸🇮 Sebi 🇨🇾 Fuego 🇱🇻 Line 🇲🇪 The Real Thing 🇬🇪 Warrior 🇦🇿 Start a Fire 🇲🇪 Igranka
🇦🇱 Suus 🇮🇹 Madness of Love 🇷🇺 Lost and Forgotten 🇱🇻 Probka 🇵🇹 Senhora do mar 🇷🇺 Song #1 🇹🇷 Süper Star 🇹🇷 Rimi rimi ley 🇪🇪 Tii

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16996
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Levyraati 140: Line?

Viesti Kirjoittaja Happy »

Hanhiksel on kyl söpö sanapankki, edelleenkin
pidän myös tavasta miten osaa ytimöittää tekstinsä, pystyn samaistumaan tekstin punaiseen lankaan vaikka olisinkin arvioidusta kohteesta ihan eri mieltä.
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3217
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 140: Line?

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

Hanhiksella on myös kiinnostava tapa kirjoittaa sellaista ajatuksenjuoksua mikä herää siinä kuuntelun aikana. Ensin saattaa tulla lyttäystä ja viimeinen lause ollakin ”hmmm, joo, joo, pidänkö tästä sittenkin?”

Monessa kohtaa myös koin aika samanlaisia tuntemuksia Hanhiksen kanssa. Hän esimerkiksi vaivaantui samasta kappaleesta kuin mä. :mrgreen:
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11936
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 140: Line?

Viesti Kirjoittaja sziget »

Happy kirjoitti: 20 Tammi 2024, 16:25 oon nyt tiukkapipo tai jotain mut mun mielestä on tolta yhtyeeltä vastenmielistä tehdä alaikäisestä murhatusta tytöstä nimikkobiisi jossa hekulmoidaan tämän murhalla ja lyriikoissa kuvataan yksityiskohtaisesti murhatapaa & sillä pröystäillään.
Vähän kuin Elisa Lam Syysraadissa 2022. Ai se olikin sama bändi. Ovat näköjään erikoistuneet true crime -tyyppisiin aiheisiin. Aika dokumentaristinen ote, suoria tapaukseen liittyviä sitaatteja erottui. Olenko erityisesti mitään mieltä true crimesta? En tiedä. En ole suunnilleen koskaan lukenut Alibi-lehteä. Kauhuraadissa SKYND oli kuin kala vedessä.

Lorde on nyt uptempoisampi kuin raadissa 124. Sen Leader of the New Regimen musiikkivideota ei jostain syystä nähty vaan pelkkä äänivideo. Biisissä oli dystopiateema.

Daniela Mercuryn Rapunzelista olin varma, että cover jostain ikivanhasta klassikosta. Eipä ollut. Näin on käynyt latinobiisien kanssa ennenkin. Brasilian huono raatimenestys ei muuten ole syytäni, olen usein antanut pisteitä sinne.
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Avatar
jdjj22
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2974
Liittynyt: 29 Maalis 2014, 20:58

Re: Levyraati 140: Line?

Viesti Kirjoittaja jdjj22 »

Jokseenkin heikkotasoinen raati :lohduton: Ei täältä löydy oikein mitään erityisen iskevää.
Iso kasa sitten ihan ookoota. Omaankin kappaleeseeni olen kyrpiintynyt tässä raadin aikana :rofl:
Pieni ripaus örgyn pörgöniä parantaa viisua kuin viisua - Terveisiä kielipuolueesta :kaunis:
Kaikesta pitäisi olla jotain mieltä ja jos et ole, olet kuukauden joka toinen lauantai Putinin tukija,
joka syö makkarakeittoa suoraan saappaasta.

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6549
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: Levyraati 140: Line?

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

Pisteet lähetetty! Ajattelin, että pistepottien saajat olisi helppo noukkia joukosta erilleen, mutta viimeisille pisteille oli hirveästi tynkyä. Niin erilaisia kappaleita erilaisin ansioin! :draamaa: Kärkisijat oli puolestaan helppo lyödä lukkoon. :joojoo:
Happy kirjoitti: 26 Tammi 2024, 19:29 Hanhiksel on kyl söpö sanapankki, edelleenkin
pidän myös tavasta miten osaa ytimöittää tekstinsä, pystyn samaistumaan tekstin punaiseen lankaan vaikka olisinkin arvioidusta kohteesta ihan eri mieltä.
Saturnus Psycho kirjoitti: 26 Tammi 2024, 19:39Hanhiksella on myös kiinnostava tapa kirjoittaa sellaista ajatuksenjuoksua mikä herää siinä kuuntelun aikana. Ensin saattaa tulla lyttäystä ja viimeinen lause ollakin ”hmmm, joo, joo, pidänkö tästä sittenkin?”
:surrur: :hali:

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11936
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 140: Line?

Viesti Kirjoittaja sziget »

jdjj22 kirjoitti: 27 Tammi 2024, 20:43 Omaankin kappaleeseeni olen kyrpiintynyt tässä raadin aikana :rofl:
Lähetä parempia äläkä valita. :femme: - Minulla on supermahtava kappale. :ylppis:
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3217
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 140: Line?

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

Tässä mun ajatuksia tässä samalla kun yritän saada pisteet kasaan!

1. 🇮🇩 Diskoria, Laleilmanino, Eva Celia – C.H.R.I.S.Y.E.
Ensimmäisellä kuuntelulla tämä ei jäänyt mulle juuri lainkaan mieleen, mutta sitten toisella kuuntelulla löysin itseni fiilistelemästä tätä. Joku vannoutunut Aasia-lortto on sisäistänyt miten tässäkin raadissa voi toteuttaa itseään?

2. 🇮🇩 Pendhoza Resiko – Orang Setia
Mulle tulee tästä väärällä tavalla halpa vaikutelma ja halvalla on koukutkin tähän rakennettu. Piristävä löytö joltain raatilaiselta ja tällaisille on kyllä paikkansa raadeissa. Nyt tässä punnitsen mikä vaa’assa painaa eniten.

3. 🇳🇿 Lorde – Green Light
Uskoisin tässä olevan yksi voitosta taisteleva ehdokas ja top10-sijoituksen uskoisin olevan melko varma. Kappale on tarttuva ja helppo, eikä siksi sulje pois niitä pisteyttäjiä jotka nauttivat helposti pureskeltavista kappaleista. Samalla tämä on myös tarpeeksi laadukas oman elämänsä musiikkikriitikoille.
Riskinä on tietysti se, että jopa minä arvasin Lorden olevan raadissa mukana, joten syytöksiä saattaa tulla laiskasta valinnasta – varsinkin jos tämä tosiaan on joku tunnettukin biisi häneltä.

4. 🇦🇺 🇳🇿 Stan Walker – I AM
Mä jotenkin ihan aktiivisesti epätykkäsin tästä. Onneksi tämä ei ole puntaripukellusputiikki niin kappale ei kärsi mun olemassaolosta ihan niin rajusti.

5. 🇦🇺 Leah Haywood – Takin' Back What's Mine
Oi, miten en ole tähän mimmiin aiemmin törmännyt? Olisin ollut onnessani joskus 2000-luvun alkupuolella/puolivälissä kaikesta tällaisesta.
Kappale on kiva Pirkka-/Rainbow-versio Britneystä ja hänen toisen albuminsa timanttisista kappaleista, enkä ole tainnut keneltäkään muulta kuulla näin britneymäistä tuotantoa. Musiikkivideo taas on hämmentävänkin moderni ja jopa futuristinen kun katsoo esimerkiksi asuja. Olen vähän innoissani että joku on lähettänyt tämän!

6. 🇦🇺 Matt Corby – Untitled
Arvostan! Haluaisin tykätä paljonkin ja valitettavasti se tykkääminen jää hiukan vajaaksi. En kuitenkaan osaa sanoittaa millä keinolla tästä olisi saanut upean, eli me ei ehkä vaan biisintekijän (ja ehkä lähettäjänkään?) kanssa olla nyt ihan samalla laivalla seilailemassa!

7. 🇦🇺 SKYND – Bianca Devins
Kiinnostuin tästä kun biisi alkoi, mutta lopulta koin tämän jos jonkun olevan puhdas esimerkki melusaasteesta.

8. 🇦🇺 Samantha Jade – What You've Done to Me
Tällaisella on vaikea tehdä muhun vaikutusta, eikä nytkään onnistunut. Missään nimessä ei silti epämiellyttävä tai huono!

9. 🇲🇺 Alain Ramanisum – Bat séga
Mun on vaikea tykästyä liveihin ja välttäisin itse sellaisen lähettämistä. Itse kappale on kumminkin kiva! Jossain päin se tällainenkin on ihan tavallista musiikkia ja kyllä mäkin haluaisin esim. raateihin mieluummin tätä kuin vaikkapa Vilma Alinaa.

10. 🇲🇬 Nisea – Elo be
Nyt mennään todella kauas mun nykyisestä musiikkimausta. Olisin teininä tykännyt tästä, mutta olen tosiaan alkanut kyllästyä tällaisiin ja koen nämä usein tunkkaisiksi.
Väittäisin kuitenkin että yksi raadin hienoimpia löytöjä on tässä. Harvinaisesta maasta näinkin hyvin tuotettu kappale, joka varmasti vetoaa moneen kuulijaan. Olisiko tässä yksi voittokamppailuun osallistuva?

11. 🇰🇲 Nawal – Hima
Objektiivisesti katsottuna (tai no kuunneltuna) yksi raadin tyylikkäimpiä ja hienoimpia kappaleita. Erottuuko massasta tarpeeksi kerätäkseen suurempaa suosiota?

12. 🇿🇦 Jan Bloukaas – Boerseun
Olen ymmärtänyt inhoavani Aviciin musiikkia ja tämä toi mieleen sen. Ei kiitos!

13. 🇿🇦 Shane Cooper & MABUTA - Beneath the Waves
Laadukas ja hieno. Ehkä hiukan olen kyllästynyt näihin tällaisiin raatikappaleisiin, kun vaikka miten kovasti niiden hienouksia arvostankin, en kuitenkaan koskaan löydä itseäni vapaaehtoisesti kuuntelemasta näitä. Mitähän kaikkea soittolistoilleni raadeista jatkuvasti löytäisinkään jos nämä laaturaateilijat lähettäisivät vähemmän tällaisia ja enemmän jotain hahmoisempaa matskua?

14. 🇿🇦 Mahlathini & The Mahotella Queens – Lilizela mlilizeli
Tästä tuli todella hyvä mieli!

15. 🇿🇦 Heinz Winckler – Next Stop Happiness
Ei ihan sitä poikapoppia mitä kaikista mieluiten kuuntelisin, mutta biisihän se tämäkin oli.

16. 🇿🇼 Chiwoniso – Kurima
Aika saman tyyppinen kuin tuo Hima!
Erottuisi ehkä jossain toisessa raadissa paremmin edukseen, mutta tyylikäs ja laadukas kokonaisuus ei nytkään jää huomaamatta.

17. 🇿🇲 Chuzhe Int ft. Chef 187 – Ichakaniko
No nyt oli sellainen bängeri mitä odotinkin tästä raadista löytyvän! Valitettavasti kappale jää toistamaan itseään eikä siksi saavuta potentiaaliaan. Mikä sääli – olin alkupuolella niin innoissani ihan kaikesta tässä!

18. 🇿🇲 WITCH – Waile
Tällaista vanhempaa rockia jota moni raatilainen varmaan arvostaa, mutta koska tämä ei ole mikään Matti Järvinen niin suurempaan menestykseen en jaksa uskoa. Jotain omaleimaisuutta tästä kappaleesta kyllä löytyy ja huomasin kuuntelevani tätä useampaan kertaan kuin montaa muuta kappaletta.

19. 🇪🇨 Cometa Sucre – Todo bien
Helposti pureskeltava ja tyypillinen kappale. Yksi tällainen mahtuu lähes jokaiseen raatiin ja siellähän se ihan mukavasti soi!

20. 🇵🇪 Indiogenes – The Last of the Mohicans
En mä pysty kirjoittamaan tästä kommenttia joka kuvaisi kuuntelukokemustani paremmin kuin tuo Hanhiksen kommentti tästä. Mäkin vaivaannuin.

21. 🇧🇷 Daniela Mercury – Rapunzel
Taas live – sehän ei lähtökohtaisesti tunnu positiiviselta asialta. Kappale alkoi, jatkui ja sitten se loppui.

22. 🇧🇷 Secos & Molhados – Rosa de Hiroshima
Tässä raadissa oli kaksi minuuttia joita rakastin ja ne minuutit olivat tässä kappaleessa. Mutta onko tämä edes mikään varsinainen kappale sitten alkuunkaan? Tuntuu enemmän joltain elokuvamusiikilta joka siirtää kohtauksen edellisestä seuraavaan, mutta itsenäiseksi teokseksi tämä on riittämätön.

23. 🇧🇷 Fresno – Quebre as Correntes
Brasseilla tuntuu olevan kyky miellyttää mun makuhermojani (ja tämä on nähty myös Pasilassa sijaitsevassa lounasbuffetissa!) ja olenhan myös aikoinaan ollut emo joten siinäkin mielessä löydän tästä jotain kotoista! Usein nämä tämän genren biisit ei ole täysin iskeneet muhun raadeissa, mutta tämä onnistui siinä paremmin. Hurmasiko mua kuitenkaan pyörryksiin asti?

24. 🇧🇷 Juan Guiã – Despacho
Tässä on sitä hahmoisuutta jota kaipaan ja arvostan. Ei tämä sellaista taidetta ole jota jaksaisin kuluttaa enää raadin jälkeen ja koska kilpailu mun pisteissä on kovaa (kun pidän niin monesta mutta en suuremmin rakasta juuri mitään) niin tätä täytyy ihan erikseen kuunnella vielä pariin otteeseen jotta löydän lopullisen kantani.

25. 🇧🇷 Sandy e Junior – A Lenda
Söpö poika tällä videolla ainakin on. DenEurovise varmaan antaa tälle valtavan suuret pisteet!

26. 🇧🇷 Milton Nascimento – Travessia
Pidän tätä valtavan tyylikkäänä ja taidokkaana kappaleena, josta kuitenkin jään jotenkin ulkopuoliseksi. Tämä on sitä musiikkia jota voisin jossain ravintolassa kuulla ja se loisi mukavan tunnelman, mutta en saa tästä oikein sellaista tarttumapintaa kuin haluaisin. Taidanpa olla liian halpa pojalle mahtavalle ja turhan juntti kuuntelemaan tällaista!

27. 🇦🇷 🇧🇷 S3BZS, MC GW, MC Menor do Alvorada – MONTAGEM - PR FUNK
Tässä oli iskevyyttä ja persoonaa. Harmi kun oli niin lyhyt että siinä ajassa täytyi pystyä tekemään se vaikutus mihin monella muulla oli moninkertainen aika.

28. 🇦🇷 Bandana – Doce horas
Tämäkin on kiinnostava löytö joltain! Annoin monta mahdollisuutta ja odotin kolahtaisiko kunnolla. Pisteissä se sitten nähdään kolahtiko vai ei!

29. 🇦🇷 Perotá Chingó – Anhelando iruya
Olisin kaivannut hypnoottisuutta ja eteerisyyttä tähän. Nyt jäi vähän turhan harmittomaksi ja neutraaliksi mun makuun, vaikka sinänsä laadukas olikin.

30. 🇦🇷 LiL CaKe, Luck Ra, Oscu – MAR
Tästä on vähän samaa sanottavaa kuin tuosta Ichakanikosta, eli juuri tällaisia bängereitä kaipasin ja siksi pettymys olikin suuri kun se bängeri ei ihan lunastanutkaan odotuksia. Tähän liittyvä kritiikki on kuitenkin hiukan erilaista kuin Ichakanikoon liittyvä. Se missä Ichakaniko oli ihan tajuttoman kova ja lässähdyskin oli tajuttoman valtava, niin tämä ei lähtökohtaisesti ollut ihan niin maistuva pala mun kakkua eikä toisaalta lässähdyskään ollut ihan niin massiivinen.

31. 🇨🇱 Electrodomésticos – Detrás del alma
Tästä tulee menestyjävibat ja voisin veikata mitalisijoitusta. Tyylikäs ja vähäeleinen, pitää otteessaan.

32. 🇨🇱 donata soto – poesía telepática
Ehdottomasti positiiviset ajatukset tästäkin! Vaikuttaa aika pienen budjetin kappaleelta johon on kasattu moneen makuun sopivia elementtejä.

33. 🇨🇱 Los Tres – La Torre de Babel
Hipsterilopetus soittolistalle. Hiukan rallattelevaksi kokonaisuudeksi jää, mutta uskon kannatusta löytyvän näin hauskalle kappaleelle.
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

Avatar
ESC Addict 98
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4275
Liittynyt: 18 Tammi 2014, 17:23
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 140: Line?

Viesti Kirjoittaja ESC Addict 98 »

Heipsulihei, pientä ilmoitusluontoista asiaa! :hei: Raadin pisteytysaikaa on jatkettu hienoisesti, koska syyt*. Viimeisellä kymmenellä äänestäjällä on täten huomiseen (maanantai 29.1.) klo 15.00 saakka aikaa saada pisteet kasaan ja lähetetyksi. Klo 15.00 alkaen on mahdollista veikkailla kilpailukappaleiden omistajuuksia, ja varsinainen tulosshow alkaa huomenna klo 18.00.

*Syyt:

1. Kisaa avatessani en tullut ajatelleeksi, että tänään on myös presidentinvaalin 1. kierroksen tulosilta. Aikeissani on seurata tulosiltaa, joten tulosshow olisi pitänyt rutistaa kasaan hätäisesti tai vaihtoehtoisesti pitää turhan myöhäisenä ajankohtana.
2. Ai niin, jotkut pisteytysmuistutuksetkin? :sekava: Olivat mokomat päässeet unohtumaan. Nyt, kun pisteytysaikaa on vielä yli vuorokausi, saattaa niistä vielä olla jotain hyötyäkin. :heh:

Kiitos muuten myös Saturnus Psycholle kommenteista! :hali:
🇪🇸 Eaea 🇱🇹 Sentimentai 🇺🇦 Shum 🇺🇦 Solovey 🇸🇮 Sebi 🇨🇾 Fuego 🇱🇻 Line 🇲🇪 The Real Thing 🇬🇪 Warrior 🇦🇿 Start a Fire 🇲🇪 Igranka
🇦🇱 Suus 🇮🇹 Madness of Love 🇷🇺 Lost and Forgotten 🇱🇻 Probka 🇵🇹 Senhora do mar 🇷🇺 Song #1 🇹🇷 Süper Star 🇹🇷 Rimi rimi ley 🇪🇪 Tii

Avatar
Taikahuilu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2048
Liittynyt: 27 Helmi 2018, 20:22

Re: Levyraati 140: Line?

Viesti Kirjoittaja Taikahuilu »

ESC Addict 98 kirjoitti: 28 Tammi 2024, 13:31 1. Kisaa avatessani en tullut ajatelleeksi, että tänään on myös presidentinvaalin 1. kierroksen tulosilta.
Parempi myöhään kuin ei milloinkaan eli hyvin hoksittu :sekava:

p.s. parhaat voittakoon

Avatar
Requel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7569
Liittynyt: 29 Syys 2016, 13:32

Re: Levyraati 140: Line?

Viesti Kirjoittaja Requel »

Unihiekkamyrsky kirjoitti: 20 Tammi 2024, 09:27 Jessus sentään mikä tarina ton Bianca Devins-biisin taustalla, tässähän meni aamukahvit väärään kurkkuun

https://en.wikipedia.org/wiki/Murder_of_Bianca_Devins
En välttämättä olisi halunnut tietää tätä. :draamaa: Sen jälkeen biisiin suhtautuminen on ollut vaikeaa. Se on nimittäin musikaalisesti yksi suosikeistani, mutta tarina sen taustalla hankaloittaa pitämistä...

Yritin pitkään löytää bändiltä perusteluja tekeleelleen, ja löysin viimein:
Skynd says, “Bianca Devins is a case that shook me to the core, as it shows us once again what power social media can have. How incredibly confusing the rules are. A woman showing her nipples is censored, but a photo of a young, half-beheaded girl named Bianca Devins circulated for weeks on social media platforms. The brutality of Brandon Clark’s inhuman cruelty toward Bianca is still shocking. The warning signs were there. The Instagram stories he posted were all aimed at the same thing: he was jealous, he wanted her for himself, he wanted to kill her, and because she kissed another boy it seemed like revenge. He took Bianca’s life because he couldn’t stand that she wanted to live her life the way she did. He took that away from her. People then posted this horrific photo of her, not even knowing her name. They just shared it, not fully knowing what happened. That’s why it was very important to me to write about her, to put her name out there once again, and put her in the spotlight.”
👼 Definitely not an angel 👼
:twisted: but I'm not that evil, ya know? :twisted:

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36889
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Levyraati 140: Line?

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Siis SKYNDhän on tunnettu siitä että he tekevät biisejä omituisista ihmiskohtaloista. Ihan perussettii.
Meow cat, please meow back.

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11936
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 140: Line?

Viesti Kirjoittaja sziget »

Ei kai kukaan kuvitellut, että SKYND olisi sen tappajan puolella? Kauhuraadin 2022 biisi Elisa Lam oli tavallaan vaikeampi juttu, siinähän surullinen ihmiskohtalo valjastettiin nettiteorioiden ja kauhuviihteen raaka-aineeksi. Kommentoivatko sitä muut kuin minä ja Tomppa itse? En muista ainakaan moralisointia.

Sehän ei ole mikään nettiajan ilmiö edes. The Amityville Horror (1979) jatkoineen perustui todelliseen perhesurmaan vuonna 1974. Talon seuraavat asukkaat väittivät, että siellä kummittelee. Sarjan ehkä paras filmi on sen toinen osa Amityville II: The Possession (1982), joka ammentaa juuri siitä perhesurmasta. Demonologian asiantuntijoina esiintyivät Lorraine ja Ed Warren, jotka nyky-yleisö tuntee 2013 alkaneesta The Conjuring -saagasta.
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Avatar
ESC Addict 98
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4275
Liittynyt: 18 Tammi 2014, 17:23
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 140: Line?

Viesti Kirjoittaja ESC Addict 98 »

Kolmen tunnin varoitus! :megafoni:

Palikka
Taikahuilu
Timoteus
🇪🇸 Eaea 🇱🇹 Sentimentai 🇺🇦 Shum 🇺🇦 Solovey 🇸🇮 Sebi 🇨🇾 Fuego 🇱🇻 Line 🇲🇪 The Real Thing 🇬🇪 Warrior 🇦🇿 Start a Fire 🇲🇪 Igranka
🇦🇱 Suus 🇮🇹 Madness of Love 🇷🇺 Lost and Forgotten 🇱🇻 Probka 🇵🇹 Senhora do mar 🇷🇺 Song #1 🇹🇷 Süper Star 🇹🇷 Rimi rimi ley 🇪🇪 Tii

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36889
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Levyraati 140: Line?

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

ESC Addict 98 kirjoitti: 29 Tammi 2024, 12:00 Kolmen tunnin varoitus! :megafoni:

Palikka
Taikahuilu
Timoteus
Musiikkipuolelta tuikahtaa!
Meow cat, please meow back.

Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3217
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 140: Line?

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

Kokeillaan näitä:

5. 🇦🇺 Leah Haywood – Takin' Back What's Mine (Hanhis)
6. 🇦🇺 Matt Corby – Untitled (Koirankuonolainen)
10. 🇲🇬 Nisea – Elo be (UFOPOLI)
11. 🇰🇲 Nawal – Hima (Esc Addict)
13. 🇿🇦 Shane Cooper & MABUTA - Beneath the Waves CottonJoel
15. 🇿🇦 Heinz Winckler – Next Stop Happiness (Pete)
17. 🇿🇲 Chuzhe Int ft. Chef 187 – Ichakaniko (ratamo)
19. 🇪🇨 Cometa Sucre – Todo bien (Requel)
20. 🇵🇪 Indiogenes – The Last of the Mohicans (Aleksi)
24. 🇧🇷 Juan Guiã – Despacho (Timoteus)
25. 🇧🇷 Sandy e Junior – A Lenda (WildDance)
26. 🇧🇷 Milton Nascimento – Travessia (Palikka)
30. 🇦🇷 LiL CaKe, Luck Ra, Oscu – MAR (Happy)
31. 🇨🇱 Electrodomésticos – Detrás del alma (sziget)
33. 🇨🇱 Los Tres – La Torre de Babel (akuankka13)
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

Avatar
ESC Addict 98
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4275
Liittynyt: 18 Tammi 2014, 17:23
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 140: Line?

Viesti Kirjoittaja ESC Addict 98 »

Eteläisen pallonpuoliskon linjat ovat sulkeutuneet, ja valitettavasti yksi matkaseurueemme jäsen, Palikka, ei ole toimittanut ääniään ajoissa. :lohduton: Nyt saa halutessaan veikkailla kappaleiden omistajuuksia!
Viimeksi muokannut ESC Addict 98, 29 Tammi 2024, 15:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
🇪🇸 Eaea 🇱🇹 Sentimentai 🇺🇦 Shum 🇺🇦 Solovey 🇸🇮 Sebi 🇨🇾 Fuego 🇱🇻 Line 🇲🇪 The Real Thing 🇬🇪 Warrior 🇦🇿 Start a Fire 🇲🇪 Igranka
🇦🇱 Suus 🇮🇹 Madness of Love 🇷🇺 Lost and Forgotten 🇱🇻 Probka 🇵🇹 Senhora do mar 🇷🇺 Song #1 🇹🇷 Süper Star 🇹🇷 Rimi rimi ley 🇪🇪 Tii

Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3217
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 140: Line?

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

Niin ja tuo Kurima on Havulinnun!
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

Avatar
ESC Addict 98
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4275
Liittynyt: 18 Tammi 2014, 17:23
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 140: Line?

Viesti Kirjoittaja ESC Addict 98 »

Saturnus Psycho kirjoitti: 29 Tammi 2024, 15:14 13. 🇿🇦 Shane Cooper & MABUTA - Beneath the Waves CottonJoel
15. 🇿🇦 Heinz Winckler – Next Stop Happiness (Pete)
20. 🇵🇪 Indiogenes – The Last of the Mohicans (Aleksi)
25. 🇧🇷 Sandy e Junior – A Lenda (WildDance)
26. 🇧🇷 Milton Nascimento – Travessia (Palikka)
Viisi oikein! Loput väärin, erikseen mainitsemasi Kurima mukaan lukien.
🇪🇸 Eaea 🇱🇹 Sentimentai 🇺🇦 Shum 🇺🇦 Solovey 🇸🇮 Sebi 🇨🇾 Fuego 🇱🇻 Line 🇲🇪 The Real Thing 🇬🇪 Warrior 🇦🇿 Start a Fire 🇲🇪 Igranka
🇦🇱 Suus 🇮🇹 Madness of Love 🇷🇺 Lost and Forgotten 🇱🇻 Probka 🇵🇹 Senhora do mar 🇷🇺 Song #1 🇹🇷 Süper Star 🇹🇷 Rimi rimi ley 🇪🇪 Tii

Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3217
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 140: Line?

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

1. 🇮🇩 Diskoria, Laleilmanino, Eva Celia – C.H.R.I.S.Y.E. (Esc Addict)
2. 🇮🇩 Pendhoza – Resiko Orang Setia (TomppaJr)
3. 🇳🇿 Lorde – Green Light (Requel)
4. 🇦🇺 🇳🇿 Stan Walker – I AM (Kasperi)
5. 🇦🇺 Leah Haywood – Takin' Back What's Mine (jiiii)
6. 🇦🇺 Matt Corby – Untitled (Erakkorapu)
7. 🇦🇺 SKYND – Bianca Devins (Unihiekkamyrsky)
8. 🇦🇺 Samantha Jade – What You've Done to Me (Taikahuilu)
9. 🇲🇺 Alain Ramanisum – Bat séga (vendsyssel)
10. 🇲🇬 Nisea – Elo be (Morri)
11. 🇰🇲 Nawal – Hima (Havulintu)
12. 🇿🇦 Jan Bloukaas – Boerseun (Viiksivallu)
17. 🇿🇲 Chuzhe Int ft. Chef 187 – Ichakaniko (Happy)
18. 🇿🇲 WITCH – Waile (Koirankuonolainen)
24. 🇧🇷 Juan Guiã – Despacho (granaattiomena)
30. 🇦🇷 LiL CaKe, Luck Ra, Oscu – MAR (ratamo)
33. 🇨🇱 Los Tres – La Torre de Babel (Timoteus)
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

Avatar
ESC Addict 98
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4275
Liittynyt: 18 Tammi 2014, 17:23
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 140: Line?

Viesti Kirjoittaja ESC Addict 98 »

Saturnus Psycho kirjoitti: 29 Tammi 2024, 15:34 5. 🇦🇺 Leah Haywood – Takin' Back What's Mine (jiiii)
17. 🇿🇲 Chuzhe Int ft. Chef 187 – Ichakaniko (Happy)
Kaksi lisää. :peukku:
🇪🇸 Eaea 🇱🇹 Sentimentai 🇺🇦 Shum 🇺🇦 Solovey 🇸🇮 Sebi 🇨🇾 Fuego 🇱🇻 Line 🇲🇪 The Real Thing 🇬🇪 Warrior 🇦🇿 Start a Fire 🇲🇪 Igranka
🇦🇱 Suus 🇮🇹 Madness of Love 🇷🇺 Lost and Forgotten 🇱🇻 Probka 🇵🇹 Senhora do mar 🇷🇺 Song #1 🇹🇷 Süper Star 🇹🇷 Rimi rimi ley 🇪🇪 Tii

Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3217
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 140: Line?

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

1. 🇮🇩 Diskoria, Laleilmanino, Eva Celia – C.H.R.I.S.Y.E. (ratamo)
3. 🇳🇿 Lorde – Green Light (granaattiomena)
4. 🇦🇺 🇳🇿 Stan Walker – I AM (Unihiekkis)
6. 🇦🇺 Matt Corby – Untitled (akuankka)
7. 🇦🇺 SKYND – Bianca Devins (Tomppa)
8. 🇦🇺 Samantha Jade – What You've Done to Me (Kasperi)
11. 🇰🇲 Nawal – Hima (Rousku)
22. 🇧🇷 Secos & Molhados – Rosa de Hiroshima (Morri)
31. 🇨🇱 Electrodomésticos – Detrás del alma (Timoteus)
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

Vastaa Viestiin