Levyraati 141: Tuomiopäivä

Een speeldoos - foorumin omat levyraadit
Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 37067
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Levyraati 141: Tuomiopäivä

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Happy kirjoitti: 30 Tammi 2024, 16:31 TomppaJr
Esc-forumin salainen agentti: jos olisimme aikoinaan kuunelleet tomppaa emme vieläkään olisi päässeet kuulemaan edes ensimmäistäkään kuppilan levyraatibiisiä, aika hävytöntä suorastaan!! Ja siitä hyvästä rangaistus!
:aivanmaassa:
Meow cat, please meow back.

Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3560
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 141: Tuomiopäivä

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

Voisin mäkin vähän kommentoida eri henkilöitä!

UFOPOLIn pistemäärää en tosiaan ihan käsitä. Mikä hänestä tekee ääniharavan? Kertokaa joku joka sinne suuntaan ääniä heittää!

WildDance kyllä ansaitsi paikkansa! Hän ei sanojaan säästele ja on ylpeästi mielipiteitä jakava tyyppi. Jos hän olisi poliitikko niin hän olisi Riikka Purra – kohuja tosin tulisi vielä enemmän!
Hänestä toki sanottava että uskonnollisena ihmisenä hän ainakin kristinuskon mukaan olisi yksi taivaaseen pääsijöitä. :mrgreen:

Requel ansaitsisi enemmän ääniä. Hänhän tässä eräässäkin raadissa kutsui raatilaisten enemmistöä pedareiksi ja haluaa itse olla kokeneempien herrojen seuraneiti. :surrur:
Requel myös oli auliisti ehdottamassa jos lähettäisi mulle belfien kun tarvitsi lisäaikaa. Jos joudun helvettiin niin kuka mulle niitä lähettelee jos hän on taivaassa?

Kasperin arvasin olevan ääniharava heti kättelyssä!

Taikahuilu tosiaan on ansaitusti tämän kierroksen ääniharava. Siinä on tyyppi jolta voi odottaa mitä vaan enkä silti ihmettelisi vaikka onnistuisi yllättämään!

Sziget ansaitsisi olla ääniharava. Eikö jengi huomaa mikä paholaisen asianajaja keskuudessamme on? :heh:

ratamo ja granaattiomena on enkeliksi sopivia ja ratamo tulee ”voittamaan” tän (tai häviämään jos sen ajattelee niin päin että Kasper voitti?) Ratamo on täällä niin vähän äänessä että ehkä paheellisemmat ja syntisemmät puolet jäävät myös piiloon?
Kuppilassa omppu on pervohko hassuttelija, mutta paheellisuutta tästä tyypistä noin muuten saa kaivella vähän syvemmältä.

Happy ja ESC Addict kerää ääniä vähän samanlaisista syistä. Onko kummallakaan lopulta mitään moraalia jos tilanne on tarpeeksi houkuttava moraalin hylkäämiseen? Ja väitän että tämä tilanne tulee eteen nopeasti! :mrgreen:

teemuus on saanut mut uneksimaan Vilma Alinan tuotannon posauttamisesta. Vilma-parka.. ja teemu mars pahojen puolelle!

Hanhis on niin ihana enkeli että hänen täytyy varmaan palkata sädekehän kiilloittaja. Näkisin Peten sopivan siihen hommaan ja noin hyvällä ihmisellä on varmaan itselläänkin taivaassa hulppeat oltavat vaikka työläiseksi joutuisikin.

Koirankuonolainen vaikuttaa enkeliltä mutta hän on myös skorpioni. Voiko skorpparit päästä taivaaseen?

Tomppa ansaitsee ääniä. Mutta hän ansaitsee niitä vasta siinä vaiheessa kun vastassa on enää joku Erakkoravun ja Snuden kaltainen tyyppi. Tomppa tosin näkee kaikessa ja kaikissa jotain hyvää, joten hän varmasti haluaa olla keskivaiheilla josta näkee sekä ylös että alas.

akuankka on mulle vaikein osa tätä peliä. Hänestä on vaikea saada kovin paheellista kuvaa, mutta näen olemassaolevan vaihtoehdon että hänkin viihtyisi syntisten pöydässä!
Taikahuilu kirjoitti: 30 Tammi 2024, 15:28 Huomenna on sinun päiväsi :tapu:
En tiedä onko vielä huomenna – aika vähillä äänillä tähän asti olen päässyt!
Jonkun WildDancen mittapuullahan mä olen lauhkea kuin lammas ja diplomaattinen kuin Martti Ahtisaari. Valitettavasti jotkut kuitenkin tuntevat mut tai näkevät vaan mun läpi vaikka ei tuntisikaan. :puna:
Viimeksi muokannut Saturnus Psycho, 30 Tammi 2024, 18:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

Avatar
Taikahuilu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2092
Liittynyt: 27 Helmi 2018, 20:22

Re: Levyraati 141: Tuomiopäivä

Viesti Kirjoittaja Taikahuilu »

Juu antaahan tunteiden vaan leiskua!
Eniten mua ihmetyttää se, ettei Happy ollut mukana eka satsissa...olin varma, että hän lentäisi ihan ensimmäisenä.

p.s. missäs muuten romualdo on?

Avatar
Requel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7674
Liittynyt: 29 Syys 2016, 13:32

Re: Levyraati 141: Tuomiopäivä

Viesti Kirjoittaja Requel »

Taikahuilu kirjoitti: 30 Tammi 2024, 18:49 p.s. missäs muuten romualdo on?
myöhästyi junasta. :draamaa:
DöNT jy KNooYH???????
THat JY GÄT mIiiIIih??????????
That jy GÄT MiIIii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je Miii mIi mIIi EeeeHH???????!?!?!?!?!?

Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3560
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 141: Tuomiopäivä

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

Romualdo olisi pudonnut heti kättelyssä!
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

Avatar
Taikahuilu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2092
Liittynyt: 27 Helmi 2018, 20:22

Re: Levyraati 141: Tuomiopäivä

Viesti Kirjoittaja Taikahuilu »

Unihiekkamyrsky puuttuu myös (vai onko se sama kuin Havulintu).

Avatar
Koirankuonolainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4161
Liittynyt: 25 Tammi 2015, 10:04

Re: Levyraati 141: Tuomiopäivä

Viesti Kirjoittaja Koirankuonolainen »

Requel kirjoitti: 30 Tammi 2024, 18:51
Taikahuilu kirjoitti: 30 Tammi 2024, 18:49 p.s. missäs muuten romualdo on?
myöhästyi junasta. :draamaa:
Jäi kuin Jämsän äijä taivaasta, harmi :shock:
Suomi voitti rahvahaniänet, Ruočči sud’d’uliston da sen mugah kogo Euroviizut. Neče on viritännyh kummastelendua viizufanoin keskes.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42727
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Levyraati 141: Tuomiopäivä

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Saturnus Psycho kirjoitti: 30 Tammi 2024, 18:45 UFOPOLIn pistemäärää en tosiaan ihan käsitä. Mikä hänestä tekee ääniharavan? Kertokaa joku joka sinne suuntaan ääniä heittää!
Eihän sitä tässä julkisesti kehtaa avautua... :puna:
Saturnus Psycho kirjoitti: 30 Tammi 2024, 18:45 Requel ansaitsisi enemmän ääniä. Hänhän tässä eräässäkin raadissa kutsui raatilaisten enemmistöä pedareiksi ja haluaa itse olla kokeneempien herrojen seuraneiti. :surrur:
Requel myös oli auliisti ehdottamassa jos lähettäisi mulle belfien kun tarvitsi lisäaikaa. Jos joudun helvettiin niin kuka mulle niitä lähettelee jos hän on taivaassa?
Juu. Väärän todistuksen antaminen lähimmäisestä on ehdottomasti tuomittavaa. :tosion:

Mutta sinulle tiedoksi, että taivaallisia viestinviejiähän ovat - enkelit! :enkeli: Sitähän se sana alun perin tarkoittaa. Kyllä nyt enkelin mukana yksi belfie ns. alakertaan matkaisi.
Saturnus Psycho kirjoitti: 30 Tammi 2024, 18:45 Sziget ansaitsisi olla ääniharava. Eikö jengi huomaa mikä paholaisen asianajaja keskuudessamme on? :heh:
Pisteliäisyyttään ansaitsisi kyllä. Helvettiin tarvitaan istuimeksi kunnon anopinjakkara. Minä tosin yksinkertaisena henkilönä en ymmärrä puoliakaan siitä, mitä hän taidokkaana sanankäyttäjänä kirjoittaa, mutta otaksun että eiköhän siellä joku piikki usein ole. En ole varma, mihin suuntaan se kulloinkin sojottaa. Mutta minusta vain olisi niin vitsikästä, että hän päätyisi enkelikuoroon. Varmaan hän kärsisikin siitä enemmän kuin helvettipaikasta. (Okei, vitsi on vanha ja aina vain jaksan jauhaa sitä.)
Rise, angel, shine, love!

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10942
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: Levyraati 141: Tuomiopäivä

Viesti Kirjoittaja WildDance »

Saturnus Psycho kirjoitti: 30 Tammi 2024, 18:45
WildDance kyllä ansaitsi paikkansa! Hän ei sanojaan säästele ja on ylpeästi mielipiteitä jakava tyyppi. Jos hän olisi poliitikko niin hän olisi Riikka Purra – kohuja tosin tulisi vielä enemmän!
Hänestä toki sanottava että uskonnollisena ihmisenä hän ainakin kristinuskon mukaan olisi yksi taivaaseen pääsijöitä. :mrgreen:
Kyllä! :joojoo: Täällä ei ei tulisi mieleenikään alkaa irtisanoutua tai pahoitella tekemisiäni ja sanomisiani.
Saturnus Psycho kirjoitti: 30 Tammi 2024, 18:45 En tiedä onko vielä huomenna – aika vähillä äänillä tähän asti olen päässyt!
Jonkun WildDancen mittapuullahan mä olen lauhkea kuin lammas ja diplomaattinen kuin Martti Ahtisaari. Valitettavasti jotkut kuitenkin tuntevat mut tai näkevät vaan mun läpi vaikka ei tuntisikaan. :puna:
Yllättävän vähillä. Olet susi lampaiden vaatteissa. Minusta voisin raahata sinut yhtä hyvin mukanani tänne pohjalle. Huomaan tosin muutenkin äänestäväni täällä ei-enkeleiksi käyttäjiä joista pidän. Olenko siis pyrkimässä väärään paikkaan, jos taivaassa on kaikki tylsät tyypit? :heh:
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Avatar
Requel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7674
Liittynyt: 29 Syys 2016, 13:32

Re: Levyraati 141: Tuomiopäivä

Viesti Kirjoittaja Requel »

VIISUKUPPILAN ENKELI, ERÄ 2 TULOKSET:
teemuus (9)
Snude (1)
granaattiomena (2)
UFOPOLI (8)
Bomboclaat (6)
Hanhis (0)
ESC Addict 98 (7)
Mymmeli (5)
sziget (5)
Koirankuonolainen (1)
akuankka13 (1)
Saturnus Psycho (7)
Viiksivallu (0)
Huilumies (2)
Requel (8)
Erakkorapu (0)
TomppaJr (3)
ratamo1 (1)
Spartan kuningas (2)

Happy (12)
Pete (0)
Timoteus (2)
jdjj22 (1)
Samiasd (7)
Havulintu (3)
Rousku (3)

Taikahuilu (15)

Ääniä yhteensä: 111

:rip:
30. Kasper_
29. WildDance
28. Aleksi

27. Taikahuilu
26. Happy
25. teemuus
DöNT jy KNooYH???????
THat JY GÄT mIiiIIih??????????
That jy GÄT MiIIii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je Miii mIi mIIi EeeeHH???????!?!?!?!?!?

Avatar
Requel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7674
Liittynyt: 29 Syys 2016, 13:32

Re: Levyraati 141: Tuomiopäivä

Viesti Kirjoittaja Requel »

VIISUKUPPILAN ENKELI, ERÄ 3:


Levyraati 67: The Big Five (Erakkorapu, 13. sija)

Käytössä 4 ääntä, 3 eniten ääniä kerännyttä putoaa pois.

Äänestä enintään neljää osallistujaa, joiden koet vähiten ansaitsevan Viisukuppilan Enkelin tittelin.

YLEISTÄ:
  • Pudotuspelissä pelataan 10 kierrosta. Kahdella ensimmäisellä kierroksella käytössä on 5 ääntä, jonka jälkeen äänimäärä vähenee yhdellä joka toinen päivä. Eli kahdella kierroksella on sama äänimäärä, jonka jälkeen se alenee. Kahdessa viimeisessä erässä on käytössä yksi ääni.
  • Pudotuspelissä äänestysaikaa on aina vähintään saman päivän klo 23:59 asti. Äänestys vaihtuu pääsääntöisesti pian tämän jälkeen.
  • Tasapelitilanteet ratkotaan edellispäivän tulosten perusteella. Jos tilanne ei ratkea näin, ratkaisen tasapelitilanteet itse. (Äänestän pudotuspelissä vain, mikäli pattitilanne muodostuu tai sen muodostuminen on mahdottomuus).
  • Järjestys listassa on arvottu joka päivä uudelleen, jotta "piiloutuminen" joukkoon olisi edes näennäisesti mahdollista.
ET VOI VAIHTAA ÄÄNTÄSI KETJUÄÄNESTYKSESSÄ!
DöNT jy KNooYH???????
THat JY GÄT mIiiIIih??????????
That jy GÄT MiIIii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je Miii mIi mIIi EeeeHH???????!?!?!?!?!?

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42727
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Levyraati 141: Tuomiopäivä

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Taikahuilu kirjoitti: 30 Tammi 2024, 11:54
Rousku kirjoitti: 30 Tammi 2024, 11:51 Mutta eikös sitä syntisyyttä ole juuri pahuus? :raaps:
Niinpä, sen vuoksihan se Räsäskäkin on tuomiolla :tosion: :rofl:
Hän varmasti itse ensimmäisenä on myöntämässä syntisyytensä ja että ansaitsisi palaa helvetissä!
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3560
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 141: Tuomiopäivä

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

Tässä muuten tuo soittolistan luettelo ilman linkkejä ja muita:

1. 🇺🇸 Barry McGuire - Eve of Destruction
2. 🇮🇹 Elisa & Carl Brave - Vivere Tutte Le Vite
3. 🇺🇸 Cassandra Jenkins - Hard Drive
4. 🇦🇺 Tom Cardy feat. Montaigne - Red Flags
5. 🇫🇮 Saarisalo - Koita jaksaa vaan
6. 🇰🇿 Dimash Kudaibergen - S.O.S d'un terrien en détresse
7. 🇺🇸 The Be Good Tanyas - Waiting Around to Die
8. 🇬🇧 Rina Sawayama - Hold The Girl
9. 🇫🇮 Ääripäät - Saata minut
10. 🇺🇸 Billie Eilish - bury a friend
11. 🇿🇦 Bernice West - Hemel Op Aarde
12. 🇺🇸 Sparks - The Number One Song in Heaven (remix)
13. 🇭🇺 Moriones - Cirkuszosan
14. 🇵🇹 Maria João & OGRE Electric - Love Looks Not With The Eyes
15. 🇫🇮 Poets of the Fall - Angel
16. 🇧🇷 Marli - Imolação hidrostática
17. 🇺🇸 Juice Newton - Angel Of The Morning
18. 🇫🇮 Vuokko Hovatta – Pysykää sängyssä sunnuntaisin
19. 🇸🇪 Mustasch - Ransacker
20. 🇬🇧 GoGo Penguin - Hopopono
21. 🇺🇸 Trisha Paytas - I Love You Jesus
22. 🇫🇮 Inkvisitio - Rankaisen ystävääni
23. 🇫🇷🇪🇸 Arno Elias & Allain Bougrain Dubourg feat. Gloria Meaola - El corazón
24. 🇺🇸 Hayden Panettiere - I Still Believe
25. 🇺🇸 Lil Nas X - Montero (Call Me by Your Name)
26. 🇬🇧 Camel - Rajaz
27. 🇵🇹 Xanadú - Do Céu Ao Paraíso
28. 🇪🇸 The Cast Of Journey To Bethlehem - Good To Be King
29. 🇳🇴 bel canto – Paradise
30. 🇰🇷 Oh My Girl – Secret Garden
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

Snude
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1582
Liittynyt: 25 Syys 2016, 11:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Levyraati 141: Tuomiopäivä

Viesti Kirjoittaja Snude »

Jaa täällä on sitten tämmöinenkin äänestys käynnissä. :heh: Nyt vasta huomasin. :draamaa: Ihan hyvin kyllä menee äänestyksissä muutenkin, useampi helvettiin haluamani on jo ulkona.
Lähden kyllä taas kellariin dokaamaan. Siellä ei ainakaan uskota, että Suomi valitsi oikein Euroviisuihin 2024.

Avatar
ESC Addict 98
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4285
Liittynyt: 18 Tammi 2014, 17:23
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 141: Tuomiopäivä

Viesti Kirjoittaja ESC Addict 98 »

Snude kirjoitti: 31 Tammi 2024, 18:06 useampi helvettiin haluamani on jo ulkona
Lähteekö nyt yllättäen pudonneilta ääniä Snudelle? :heh:

Tän kierroksen äänestys on jännä! Selkeä kärkiviisikko, lopuilla 3 ääntä tai vähemmän. :surrur:
🇪🇸 Eaea 🇱🇹 Sentimentai 🇺🇦 Shum 🇺🇦 Solovey 🇸🇮 Sebi 🇨🇾 Fuego 🇱🇻 Line 🇲🇪 The Real Thing 🇬🇪 Warrior 🇦🇿 Start a Fire 🇲🇪 Igranka
🇦🇱 Suus 🇮🇹 Madness of Love 🇷🇺 Lost and Forgotten 🇱🇻 Probka 🇵🇹 Senhora do mar 🇷🇺 Song #1 🇹🇷 Süper Star 🇹🇷 Rimi rimi ley 🇪🇪 Tii

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10942
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: Levyraati 141: Tuomiopäivä

Viesti Kirjoittaja WildDance »

Tällä kierroksella äänestin vain käyttäjiä joista en pidä ollenkaan.
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11334
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: Levyraati 141: Tuomiopäivä

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

Ihana pudotuspeli! :uujee: Minäkin olen täällä takapiruna messissä äänestelemässä. 😈
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

Avatar
Havulintu
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 86
Liittynyt: 10 Helmi 2023, 11:20
Paikkakunta: Oulu

Re: Levyraati 141: Tuomiopäivä

Viesti Kirjoittaja Havulintu »

Happy kirjoitti: 30 Tammi 2024, 16:31
Havulintu
en tiedä onko lintu vai kala mutta sen tiedän että raatimakumme ei kohtaa ei sitten yhtään,
hän ilmeisesti vihaa raatihelmiäni joten now its payback time!

Voi hyvinkin olla että allergiani itseääntoistavaa lattaripoppia kohtaan on ikuinen railo välillämme :heh: Mutta ei se varsinaista latinovihaa ole. Esim viime viisuista Espanja oli mun suosikki <3
Viimeksi muokannut Havulintu, 31 Tammi 2024, 20:06. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Elämä on rock'n roll, vaikka joskus meniskii vähä bluesin puolelle.

Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3560
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 141: Tuomiopäivä

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

WildDance kirjoitti: 31 Tammi 2024, 19:37 Tällä kierroksella äänestin vain käyttäjiä joista en pidä ollenkaan.
Näin sitä menettää uskollisia äänestäjiä! :heh:
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

Avatar
Havulintu
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 86
Liittynyt: 10 Helmi 2023, 11:20
Paikkakunta: Oulu

Re: Levyraati 141: Tuomiopäivä

Viesti Kirjoittaja Havulintu »

Taikahuilu kirjoitti: 30 Tammi 2024, 19:56 Unihiekkamyrsky puuttuu myös (vai onko se sama kuin Havulintu).
Vakuutan olevani itsenäinen henkilö! :mitvit:
Unihiekkamyrsky mulle tästä mestasta kerto ja houkutteli mukaan, mutta harvoin meillä keskenämme raatimaut edes kohtaa. Kuulun tämän foorumin lyriikkaintoilijoihin ja sanoitukset on useinkin asia joka mulla joko nostaa tai laskee kokonaispisteitä <3
Elämä on rock'n roll, vaikka joskus meniskii vähä bluesin puolelle.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42727
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Levyraati 141: Tuomiopäivä

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Ai niin, pitäisi näistä kappaleistakin jotain äänestää, eikä vain kuppilaperkeleistä. Milloin se pisteytysaika loppuukaan? Saisiko tiedon myös avausviestiin? :kaunis:
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Koirankuonolainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4161
Liittynyt: 25 Tammi 2015, 10:04

Re: Levyraati 141: Tuomiopäivä

Viesti Kirjoittaja Koirankuonolainen »

Rousku kirjoitti: 31 Tammi 2024, 20:20 Ai niin, pitäisi näistä kappaleistakin jotain äänestää, eikä vain kuppilaperkeleistä. Milloin se pisteytysaika loppuukaan? Saisiko tiedon myös avausviestiin? :kaunis:
Aikataulu on viestissä, jossa on kappaleluettelo ja linkki soittolistaan :peukku:
Requel kirjoitti: 17 Tammi 2024, 18:09 Pisteytysaika alkaa: 29.1. klo 00:00 (maanantai)
Pisteytysaika päättyy: 7.2. klo 23:59 (keskiviikko)

Pisteytyskaava: 15-12-10-9-8-7-6-5-4-3-2-1 (12 parasta)
Suomi voitti rahvahaniänet, Ruočči sud’d’uliston da sen mugah kogo Euroviizut. Neče on viritännyh kummastelendua viizufanoin keskes.

Avatar
Requel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7674
Liittynyt: 29 Syys 2016, 13:32

Re: Levyraati 141: Tuomiopäivä

Viesti Kirjoittaja Requel »

Viime kierroksen pudonneista teemuus oli yllättävin, varsinkin ensimmäisen erän yhden äänen jäljiltä. En silti koe hirveän suurta vääryyttä tapahtuneen, sillä osa äänistä meni varmastikin Vilma Alinalle eikä hänelle. :rofl: Koen myös, että teemuus on aktiivisesta raateilusta huolimatta epäaktiivisimpia täällä, ja itse malttamattomana ihmisenä sellainen päivien reagoimattomuus on aavistuksen häiritsevää.

Happy ja Taikahuilu tykkäävät härnätä. Happy tekee sitä päin naamaa siinä missä Taikahuilu tuntuu piilovittuilevan. Molemmat ovat pudotuksensa ansainneet! :mrgreen:
Rousku kirjoitti: 31 Tammi 2024, 20:20 Ai niin, pitäisi näistä kappaleistakin jotain äänestää, eikä vain kuppilaperkeleistä. Milloin se pisteytysaika loppuukaan? Saisiko tiedon myös avausviestiin? :kaunis:
Hyvä muistisääntö on se, että viimeinen pudotuspelipäivä on myös viimeinen äänestyspäivä. :mrgreen: Laitan tiedon myös avausviestiin, elikkä 7.2. keskiviikkona vietämme viimeistä äänestyspäivää.
DöNT jy KNooYH???????
THat JY GÄT mIiiIIih??????????
That jy GÄT MiIIii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je Miii mIi mIIi EeeeHH???????!?!?!?!?!?

Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3560
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 141: Tuomiopäivä

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

^ Oletan myös että Aleksin äänet siirtyivät tee_muusille!
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

Avatar
Aleksi
Majakanvartija
Majakanvartija
Viestit: 20756
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Levyraati 141: Tuomiopäivä

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Saturnus Psycho kirjoitti: 31 Tammi 2024, 20:58 ^ Oletan myös että Aleksin äänet siirtyivät tee_muusille!
Aleksin ääni kanssa, sillä pistin teemuusille. Taisi pudota sokkoääneni vuoksi. :heh: Jes.
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
Kasper_
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5766
Liittynyt: 29 Maalis 2022, 22:01
Paikkakunta: Kotka

Re: Levyraati 141: Tuomiopäivä

Viesti Kirjoittaja Kasper_ »

Sori jos menee liian henkilökohtaiseksi, mutta tuntevatko siis Aleksi ja teemuus toisensa jotenkin? Sellaisen vaikutelman olen saanut :mitvit:
Bejba, it's kajnda krezja :kaunis:

Avatar
Aleksi
Majakanvartija
Majakanvartija
Viestit: 20756
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Levyraati 141: Tuomiopäivä

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

^ Läheinen ystävä, juu.
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17249
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Levyraati 141: Tuomiopäivä

Viesti Kirjoittaja Happy »

mä koen että oon enkelin sekä pirun yhdistelmä!
empatia muita kohtaan on suurta mut toisaalta nuo moraalinkäsitteet lipee ohi hyvin helposti.. :heh:
Ja ärsyttävien ihmisten ärsyttäminen on jotenkin niin suuri nautinto (välillä se jopa pelastaa mun päivän!)
mun piti itseasias tehä uv-lupaus että kohtelen kaikenmaailman raivoraijoja ja perämetsän moukkia neutraalisti.
Mut aika nopeesti huomasin että mähän näpäytän niitä takas ihan entiseen tapaan... diplomatiaa & vaikenemista olis mun hyvä välillä harjottaa mut en mä kynnysmattokaan osaa olla :miettii:
Ja tääl oon näyttänyt real life persoonastani vähän sitä todellista pintaa joten tulos ihan ansaittu... kai


Tän päivän kohteet:

laatumusiikin valvontakomiteasta päivää: teidät kaksi on tuomittu raatimusiikin saastuttamisesta!:
Koirankuonolainen
Havulintu


Ja sit päästetään kituvat ja rääkyvät harakat armeliaasti pois päiviltä:
Requel
UFOPOLI


En ois tänään valinnu kahta viimeks mainittua mut katoin et sziget sekä Samiasd ansaitsee enkelititteliyden ennemmin
joten joten joku päätös oli tehtävä, kaikkia en voi minäkään pelastaa!

näistä neljästä en todellisuudessa inhoa ketään.. mitä nyt osan kanssa ollut joskus vähän suukopua :hali:
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
Havulintu
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 86
Liittynyt: 10 Helmi 2023, 11:20
Paikkakunta: Oulu

Re: Levyraati 141: Tuomiopäivä

Viesti Kirjoittaja Havulintu »

Happy kirjoitti: 31 Tammi 2024, 22:11 Tän päivän kohteet:

laatumusiikin valvontakomiteasta päivää: teidät kaksi on tuomittu raatimusiikin saastuttamisesta!:
Koirankuonolainen
Havulintu
<3
Elämä on rock'n roll, vaikka joskus meniskii vähä bluesin puolelle.

Avatar
Requel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7674
Liittynyt: 29 Syys 2016, 13:32

Re: Levyraati 141: Tuomiopäivä

Viesti Kirjoittaja Requel »

Tasapelit ratkottiin edelliserien äänten perusteella. Täten UFOPOLI "voitti" kierroksen, ja sziget pääsi nipin napin pälkähästä.
Huilumies (3)
TomppaJr (5)
Bomboclaat (4)
Timoteus (3)
Mymmeli (3)
Koirankuonolainen (3)
ESC Addict 98 (8)

Requel (11)
Rousku (2)
Hanhis (1)
granaattiomena (3)

UFOPOLI (11)
Spartan kuningas (5)
Saturnus Psycho (3)
Viiksivallu (1)
Erakkorapu (1)
jdjj22 (2)
Havulintu (3)
Snude (2)
akuankka13 (2)
Pete (2)
ratamo1 (2)
sziget (10)

Samiasd (10)

Ääniä yhteensä: 100

:rip:
30. Kasper_
29. WildDance
28. Aleksi

27. Taikahuilu
26. Happy
25. teemuus

24. UFOPOLI
23. Requel
22. Samiasd
DöNT jy KNooYH???????
THat JY GÄT mIiiIIih??????????
That jy GÄT MiIIii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je Miii mIi mIIi EeeeHH???????!?!?!?!?!?

Vastaa Viestiin