Ihanat karmeat kappaleet

Muiden musiikkikilpailujen ja Musiikin arkisto.
Avatar
Darhen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4400
Liittynyt: 02 Maalis 2005, 14:29
Paikkakunta: Helsinki

Ihanat karmeat kappaleet

Viesti Kirjoittaja Darhen »

Siinä missä hyvä musiikki on elämän suurimpia nautintoja on hirveällä musiikillakin oma hohtonsa.

Itse tykkään keräillä kamalia singlejä/levyjä jotka pistän levyhyllyn sijasta vaatekaapin uumeniin. Sieltä niitä voi sitten kahmia esille vieraiden tai omaksi iloksi kun on tylsää.

Huono musiikki joka ei piristä vaan enemmänkin latistaa tunnelmaa, ei kuulu tähän määritelmään (esim. 80 % radioiden soittolistoilta kumpuavista kammotuksista). Kömpelön vinksahtaneet sanoitukset ja olematon laulutaito sen sijaan ovat tärkeitä ominaisuuksia "kamalille klassikoille". Tahaton huumori on must!

Huono puoli tässä harrastuksessa on että naapurit saattavat saada väärän kuvan musiikkimausta, mutta se on vain pieni haitta...

Onko täällä ihqussa forumissa muita "kohtalotovereita"? Nyt kaapista ulos!

Omat kamalat klassikot:

- Jonna Kantola: Syyssiideri
- Jonna Kantola: Heitä kitarasi tuleen
- Saija Varjus: Sänky / Sun täytyy lopettaa
- Dr. Alban vs. Kikki Danielsson: Papaya Coconut
- Kirsi Ranto: Ei jaksa kiinnostaa

Most Wanted List:

- Johanna Raunio : Päiväkahvimies (CD)
- Tenavatähti-levyt (erityisesti Timo Turusen Minä olen muistanut-tulkinta)
- Päivi & Mökö (laulava koira): Nuoruustango
- Kaikki Timo T. A. Mikkosen tuotokset
I am not that desperate and you are not that lucky.

Avatar
Nata
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2682
Liittynyt: 24 Huhti 2004, 17:04

Ihanat karmeat kappaleet

Viesti Kirjoittaja Nata »

Oih, vieraittenpelottelusuosikkini on iki-ihana Leif Wager! Suaa vaiiin ylii kaiken mä raa-aa-kaa-as-tan, huomatkaa ruotsalaisittain liudennettu ällä... Soitin tätä synttäreitteni levyraadissa ja pakistanilaiset ystäväni arvelivat tuon olevan hautajaissaattolaulu!

:shock: Suosittelen myös näitä:

- Meiju Suvas: Viet itsekontrollin
- Johanna Raunio: Dracula
- Baccara: Sorry, I'm a Lady
Viimeksi muokannut Nata, 08 Maalis 2005, 17:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Svet je naš
i nova deca s nama stvaraju bolji svet.

Avatar
Jvvv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9695
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:43
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Ihanat karmeat kappaleet

Viesti Kirjoittaja Jvvv »

Eikös koko viisumusiikki lasketa tuollaiseksi? :shock: :wink:

Jonna Kantola on loistava! Oli pakko laittaa viestisi innoittamana "Paina play" soimaan.
"Olen kivi joka kukkii lailla hauraan joutsenen."

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Ihanat karmeat kappaleet

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

Heh heh! No näitähän löytyy! Juuri tähän tarkoitukseen olemme hamstranneet mm. Esa Saarisen pitkäsoiton "Filosofia" ja Kata Kärkkäisen kokopitkän. "Äy, äy äy..." Sellainen Tero Moilasen iskelmä kuin Fränti ja Vahanen on myös ihan kamala, tosin taitaa olla tarkoituksellista.

Ai niin, ja sit meillä on Vesku Loirin tekemä Tyyne-levy, mutta sitä en ole uskaltanut vielä kuunnella ollenkaan.

Yhdellä rakkaalla ystävälläni on aina sopivassa vireystilassa kaivaa esiin sellainen Vera Teleniuksen levy ajalta ennen Miljoonaa ruusua. Se on sellaista vähän marginaalisempaa "draama-queen"-iskelmää.
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
lharju
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6199
Liittynyt: 27 Marras 2003, 22:46
Paikkakunta: Helsinki

Ihanat karmeat kappaleet

Viesti Kirjoittaja lharju »

Nata kirjoitti: :shock: Suosittelen myös näitä:

- Meiju Suvas: Viet itsekontrollin
- Baccara: Sorry, I'm a Lady
Nyt ymmärsit tämän ketjun ihan väärin. Tänne piti listata Ihania KARMEITA kappaleita, eikä pelkästään ihania kappaleita.
Jos joskus elämänsä voisi vaihtaa unelmaan.
E troco a minha vida por um dia de ilusão.

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Ihanat karmeat kappaleet

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Deen - In the disco
Günther feat. Samatha Fox - Touch me

Nyt ei sytytä... Mutta ATY :!:
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
Jvvv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9695
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:43
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Ihanat karmeat kappaleet

Viesti Kirjoittaja Jvvv »

Darhen kirjoitti:Itse tykkään keräillä kamalia singlejä/levyjä jotka pistän levyhyllyn sijasta vaatekaapin uumeniin. Sieltä niitä voi sitten kahmia esille vieraiden tai omaksi iloksi kun on tylsää.
Tätä en voi ymmärtää! Nehän nimenomaan pitää pitää kunniapaikalla (kuten itselläni Spraykaalien vielä avaamattomissa kelmuissa oleva pitkäsoitto)! (No niin ja nyt joku sanoo, että eihän mulla ole levyhyllyssä muuta kuin tuota "huonoa" musiikkia...) :?
"Olen kivi joka kukkii lailla hauraan joutsenen."

Avatar
Fabrizio
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10140
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 09:22
Paikkakunta: Vaasa

Tilanne 8.maaliskuuta

Viesti Kirjoittaja Fabrizio »

Meiju ja Baccara ovat ihania !!! :evil:

Omat suosikkini ovat:
Ulkomaiset
1) YOKO ONO - Walking on thin iceerityisesti lopun oksennusäänet ovat mieleeni. Kun kuulin ensimmäisen kerran, niin oli pakko etsiä sinkku omaan arkistoon.
2) NAOMI CAMPBELL - Babywomancd-levy, huippumallista laulajaksi
3) AARON CARTER - Crazy little partygirl Isoveli Nick jää kohta varjoon pikkuveljen suosion takia. Vieläkin aika korkea ja lapsekas ääni... mutta piristää harmaata arkea...

Kotimaiset
1) RUBEN STILLER - Ylen antoisaa Joulua - Mun kökkö Tätä kuuntelen, jos haluan rypeä pohjamudissa ja tahdon kaiken masentavan...
2) MATTI AHDE - Satumaa mikäli laulattaa omaksi iloksi, niin tätä voi laulaa yhteislauluna (ns. karaokena) Matin kanssa
3) COCONUT GIRL - Fly awaycd-levy on täysin aliarvostettu eli tarttuvaa hulapoppia, on ihan aikuisten_oikeesti_kuunneltavaa ja tämä jos mikä piristää päivää. Ihme ettei breikannut kansainvälisesti, sillä tässä piti olla kaikki palaset kohdallaan...

pst. olisi niitä muitakin, mutta kertokoon muutkin...
"Because I... I´m just a dreamer,
with no intention to change, UNTIL I FIND YOU.
Don´t ask me why, I´m just a singer,
singing my worries away, UNTIL I FIND YOU."

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Ihanat karmeat kappaleet

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

Minä tykkään tuosta Yoko Onon kipaleesta :mrgreen:

Spraykaalien olemassaolon unohdan säännöllisesti kokonaan, ja se on muuten joka kerta ollut Jvvv, joka on heidät palauttanut tietoisuuteeni. Jotenkin tähän samaan aiheeseen vaan aina palataan :mrgreen:
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
Jvvv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9695
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:43
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Ihanat karmeat kappaleet

Viesti Kirjoittaja Jvvv »

Tiedän. :mrgreen:

Marjukkaan voi aina luottaa Spreikkariasioissa! :wink:

Candy, Candy, megafarkku-heaven-up, jengin makein lollipop! :D
"Olen kivi joka kukkii lailla hauraan joutsenen."

Avatar
Nata
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2682
Liittynyt: 24 Huhti 2004, 17:04

Ihanat karmeat kappaleet

Viesti Kirjoittaja Nata »

No mutta Spraykaalit, minäkin olin jo heidät autuaasti unohtanut! Hei hei hei heipparallallaa, haluun naista koskettaa, ota mut, haluun sut, muhun vielä rakastut...
Svet je naš
i nova deca s nama stvaraju bolji svet.

Avatar
Jvvv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9695
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:43
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Ihanat karmeat kappaleet

Viesti Kirjoittaja Jvvv »

Eikä pidä unohtaa käsitettä "Extended Somali Mix". :wink:
"Olen kivi joka kukkii lailla hauraan joutsenen."

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Ihanat karmeat kappaleet

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Oliko se 2. Maanantai, jolla oli kappaleet "Emmä tiiä" ja "Mikset halua olla mun kaa?"?
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
Fabrizio
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10140
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 09:22
Paikkakunta: Vaasa

2. Maanantai - Karuimmat Rakkauslaulut

Viesti Kirjoittaja Fabrizio »

JukkaV kirjoitti:Oliko se 2. Maanantai, jolla oli kappaleet "Emmä tiiä" ja "Mikset halua olla mun kaa?"?
Mixet tahdo olla mun kaa * Sä et tykkää musta enää * Oot mulle juttu uus * Laiska päivä * Rokkistara * Olethan olemassa * Emmä oikein tiijä * Mona-Lisa * Sohva * Minne päivät menee * Sun täytyy uskoa sun unelmiin * Sitä on ystävyys
"Because I... I´m just a dreamer,
with no intention to change, UNTIL I FIND YOU.
Don´t ask me why, I´m just a singer,
singing my worries away, UNTIL I FIND YOU."

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Ihanat karmeat kappaleet

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

Sun ystävillä, Nata, on kumma käsitys suomalaisesta musiikista. "Sua vain yli kaiken mä rakastan" on yksi kauneimmista suomalaisista elokuvasävelmistä, mitä ikinä on tehty. Fy skam!!!

Silloin, kun oikein huvittaa rypeä omituisissa fiilingeissä, niin Paskaran tytöt on parasta itsensä ja naapureiden kidutusmusiikkia. Luoja, että se kokoelma on kauhea... :evil: :evil: :evil: :evil:
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
maailmanloppu
Baaritiskill
Baaritiskill
Viestit: 717
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 20:33
Paikkakunta: Turkumaa
Viesti:

Ihanat karmeat kappaleet

Viesti Kirjoittaja maailmanloppu »

Katten-Gustaf kirjoitti:"Sua vain yli kaiken mä rakastan" on yksi kauneimmista suomalaisista elokuvasävelmistä, mitä ikinä on tehty. Fy skam!!!
Sen kappaleen nimi on Romanssi. Ja se ON hieno. :)

Mutta itse topikkiin, omasta arsenaalista löytyy M. A. Nummisen Olen nähnyt Helga-neidin kylvyssä molemmilla kotimaisilla sekä Joulupukin juhannusyö. Myös Leo Jokelan Nainen, poliisi ja taksi on ikuisia suosikkeja. CMX:n Matti, Waltarin Hippakaveri (minulla on hippaperse, persettä tarpeeksi) ja Froikkareitten upeaakin karmeampi koveri Paranoidista eli Metsämiehen laulu, siinäpä noin alkuunsa :)
"Kahvin pitää olla makeaa kuin rakkaus, mustaa kuin helvetti ja vahvaa kuin kuolema" -Charles-Maurice De Talleyrand-Périgord

Avatar
JVN
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1573
Liittynyt: 03 Helmi 2004, 15:54
Paikkakunta: Turku

Ihanat karmeat kappaleet

Viesti Kirjoittaja JVN »

Jean-Pierre Kuselan "Naurava kulkuri" toimii myös joka kerta.

"Kun Caprin saarella
näin mä kerran Ginan
kauniinksi mainitun...

hahhahhahhahha kaunis.. kauhee! rupikonna!"

Avatar
Fabrizio
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10140
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 09:22
Paikkakunta: Vaasa

BACCARA

Viesti Kirjoittaja Fabrizio »

Vai että Baccaran kokoelmat kauheita !? :evil: Ainoastaan Made in Spaincd on kamalaa kuunneltavaa, mutta rakastan kaikkia muita Baccara tuotoksia. Onneksi kokoelmia ilmestyy melkein joka vuosi, että niitä lienee kohta kymmenen. cheeky-smiley-033: Yritän jopa etsiä Mayten soolosinkku(j)a ja ehkä joskus löydänkin.

Minulla ei ollut pikkupoikana levysoitinta ja voitin SEURA-lehden musapalstan arvonnasta Baccaran singlen the Devil Sent You To Lorado / Somewhere In Paradiseja sitä levyn kansikuvaa ihastelin pitkään! Myöhemmin hankin muitakin sinkkuja. Tarkemmin kun mietin, niin BACCARA oli ensimmäinen juliste huoneeni seinällä Farrah Fawcettin ohella.

Jos muut eivät pidä Baccarasta, niin se heille annettakoon anteeksi. Minä olen aina rakastanut MAYTEa ja Mariaa, ja niin tulen tekemään jatkossakin. Täytyykin puhua työnantajalle, jos pyytäisi MAYTEn (kera Cristinan) joskus esiintymään ravintolaamme. Voi luoja, kuinka jumaloinkaan ja palvon Baccaran tapaa esittää ja tulkita laulunsa.

BACCARA - nyt ja aina cheeky-smiley-033:
"Because I... I´m just a dreamer,
with no intention to change, UNTIL I FIND YOU.
Don´t ask me why, I´m just a singer,
singing my worries away, UNTIL I FIND YOU."

Avatar
ashanti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3393
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 11:42
Paikkakunta: St.Moritz

Ihanat karmeat kappaleet

Viesti Kirjoittaja ashanti »

JVN kirjoitti:Jean-Pierre Kuselan "Naurava kulkuri" toimii myös joka kerta.
Aivan huippu kappale. :lol: Viimeistään siinä vaiheessa kun Puppekin on pudonnut penkiltä on itsellä aivan hektinen hihitys päällä. Soittoäänenä aiemmin aiheuttanut sekavia tunteita paheksunnasta hykertelyn kautta kummaksuvaan ihastukseen. Väsyneenä sekä alkoholin vaikutuksen alaisena Kusela on erittäin paha. Harva se kerta tulee kuunnellessa myös itse tekonaurettua.

Kusela on ihan aatelia mutta muuten kaikenlaiset vitsihuumorin yrityskipaleet ovat aika (ihanan?!) kamalia. Omassa sarjassaan painii myös Jaakko Teppo. Jaakon uusin vanha suosikkikappaleeni on Ravimatka. Lillikin "tykkää"! :wink: :lol: :lol:
U kosu stavi ruzmarin
I jedan cvijet kraj šadrvana
Lejla, zar bi mogla ti drugog voljeti?
Golube, moj golube
Nosi joj suze mjesto pjesme

Avatar
Sämpy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1579
Liittynyt: 25 Touko 2004, 21:56
Paikkakunta: Sippola

Ihanat karmeat kappaleet

Viesti Kirjoittaja Sämpy »

Nata kirjoitti:
Suosittelen myös näitä:
- Johanna Raunio: Dracula
Tuo nyt on koko levy melko klassikkomateriaalia tällä alueella, löytyyhän sieltä mm. Päiväkahvimies sekä Siri piri pom. Täytyneekin vissiin ettiä tuo iltakuuntelemiseksi :).

Sääli ettei nykyään enää radiosta tule Vihattujen levyjen tapaista ohjelmaa; sieltä aikoinaan tuli äänitettyä moniakin upeenkarmeita biisejä. Täällä mainitsemattomia ja vähän harvinaisemmasta päästä tulee ainakin vielä mieleen:

- Fredin kappale, jonka nimeksi YLEn levystön perusteella päättelin Ra ta ta. Todellinen sanoituksellinen helmi.
- Laulava Pohjois-Karjalalainen bussikuski (?) Alpo Myller ja Enon disko.
- Melkein koko M.A. Nummisen tuotanto...

Lisääkin varmaan löytysi kun tuolta vähän muistilokeroita penkoisi. Tosin, useemmankin kaverin mukaan vähintään puolet mun äänitehyllystä sopisi tämän katergorian alle...
Vielä eilen moni piti tätä päivää tulevaisuutena, mutta huomenna se on jo historiaa

Avatar
Nata
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2682
Liittynyt: 24 Huhti 2004, 17:04

Ihanat karmeat kappaleet

Viesti Kirjoittaja Nata »

Katten-Gustaf kirjoitti:Sun ystävillä, Nata, on kumma käsitys suomalaisesta musiikista.
Mainitut ystävät eivät osaa suomea ;-) Sävel ja Lefan eläytyminen vakuuttivat heidät siitä että jostakin tosi surullisesta oli kysymys... Kumma, ettei suomalainen leffamusa purrut heihin kun kuitenkin heidän kielellään esitetty leffamusa puree niin kovaa minua ;-) Bollywood-helmi tässä sarjassa voisi olla Ho Gaya Hai Tujhko, jonka LÄLLÄTTÄEN esitetty kertosäe kuuluu vapaasti suomennettuna näin:

"Se mikä sinuun on iskenyt on rakkaus, kultaseni
Vaikka kuinka yrität kieltää sen niin rakkaus, armahani,
sydänkäpyseni, kultaseni, se on rakkautta, kultaseni"


Tuota sitten vaan lällättämään kaikille onnettomasti rakastuneille :roll:
Svet je naš
i nova deca s nama stvaraju bolji svet.

Avatar
Nata
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2682
Liittynyt: 24 Huhti 2004, 17:04

Ihanat karmeat kappaleet

Viesti Kirjoittaja Nata »

Voi Sämpy, Vihatut levyt oli kyllä joskus ihan lempiohjelmani! :D Tahdomme sen takaisin! Muistan joskus nuorena ehdottaneeni sinne Dannyn kappaletta Vähän ennen kyyneleitä, mutta eivät ottaneet... Siitä kappaleesta ei kyllä tule mitään hyviä viboja, ei sovi tähän keskusteluun. Sen sijaan Dannyn ja Armin Tahdon olla sulle hyvin hellä on mahtava, eikä vähiten Armin laulutaitojen vuoksi...

Jostain tuli mieleen uusi suositeltava kappale: Hectorin Jos sä tahdot niin. Matelevampaa miestä saa etsiä:

jos sä tahdot niin
olen sulle joku aivan muu

jos sä tahdot niin
otan sinun uskontosi

jos sä tahdot niin
on mulle valheesikin tosi

jos sä tahdot niin
muutan kirjoille Andorraan...

Ei muuten hullumpi idea, Andorralla kun on tämän vuoden paras euroviisu :) Tosin jos muuttaisin kirjoille Andorraan, en voisi äänestää La Mirada Interioria, joten sittenkin huono idea!
Svet je naš
i nova deca s nama stvaraju bolji svet.

Avatar
eepu4
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5018
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 16:26
Paikkakunta: Oulu

Ihanat karmeat kappaleet

Viesti Kirjoittaja eepu4 »

Hajanaisten kenkies lotinaa navetalta kuule mä en ...

Ihanan karmea Jaakko-Teppo :P
Tai :

Hilijentykää meijän iskä synnyttää-ää
kyllä sitä jännittää-ää
ossaako se hengittää
niinku pittää...

Ihanan karmea Jope :P

Karmeita sitten muuten vaan!! :x
Johannes Virolaisen kiekko ja Eija Vilpaksen samaan läjään.


:lol: :lol: :lol:
jos todella rakastat rakkautta sanot
rakastavasi rakkaudella
niin silloin rakkaus rakastaa
niin silloin rakkaus rakastaa rakastaa sinuakin

Avatar
Sämpy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1579
Liittynyt: 25 Touko 2004, 21:56
Paikkakunta: Sippola

Ihanat karmeat kappaleet

Viesti Kirjoittaja Sämpy »

eepu4 kirjoitti: Karmeita sitten muuten vaan!! :x
Johannes Virolaisen kiekko ja Eija Vilpaksen samaan läjään.


:lol: :lol: :lol:
Sarjassamme suuria ylläreitä aikanaan: Eija Vilpaksen "hittisuorite" (noh, kyllä mää oon sen useemmankin kerran radiosta kuullu) Karaoke, daisarit ja koppa keppanaa; sävel & sanat:JUICE LESKINEN :o
Vielä eilen moni piti tätä päivää tulevaisuutena, mutta huomenna se on jo historiaa

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Ihanat karmeat kappaleet

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Anita Hirvonen: De va kukku de..... :D
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Fabrizio
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10140
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 09:22
Paikkakunta: Vaasa

VIHATUT LEVYT - toivekonsertti

Viesti Kirjoittaja Fabrizio »

Pieni paljastus; soitin kolme kertaa Vihatut levyt radio-ohjelmaan ja haluatteko tietää toiveeni... :oops: Ai ette, no kerron kuitenkin...

Eka kerta ANNE - Rakastaa Amii Stewartin Jealousy -käännös... aivan ihana laulu ja tätä discojumputetta tykkään kuunnella vieläkin. :roll:

Toiseksi oli vuorossa Seija Simola & Jokke Seppälä - Juna Turkuunjoka miltei tavoittaa alkuperäisen Italian viisun tunnelman... Tämä laulu koskettaa syvälle sieluun asti ja Jokke on POP ! :wink:

Kolmas "vihattu" toiveeni oli Henry Saaren siskon Marianne Saari - Muovinukke ja siitä tehtiin jopa erilaisia remix-versioita vientiä ajatellen. Nykyään Marianne laulaa kantri-poppista, mutta alkuvaiheessa neito oli 80-discoperhonen...huh :wink: Kyseiseen ohjelmaan soitti Marianne myöhemmin puheluni jälkeen ja ihmetteli, että miten joku muistaa sen laulun. En vain enää muista mitä hän toivoi ohjelmassa, jonka juonsi taidokkaasti P*ska yhtyeen ANSSI.
"Because I... I´m just a dreamer,
with no intention to change, UNTIL I FIND YOU.
Don´t ask me why, I´m just a singer,
singing my worries away, UNTIL I FIND YOU."

Avatar
iSani
Siemailija
Siemailija
Viestit: 122
Liittynyt: 10 Kesä 2004, 18:20

Ihanat karmeat kappaleet

Viesti Kirjoittaja iSani »

Oi voi, mulla on kokoelmassa kauheita biisejä enemmän kuin ihmiselle on terveellistä. Suurin osa niistä on "tätä ei kukaan tunne" -kategoriaa.

Mainittakoon kuitenkin Suomen edustuskappale vuodelta 1972, eli "Muistathan", esittäjinä Päivi Paunu ja Kim Floor. Tyylilajina "terveisiä Neuvostoliitosta", erityisesti lopun la-la-la -kohdassa. :P
Kuva

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Ihanat karmeat kappaleet

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

Meillä saatetaan kaivaa tietyssä vaiheessa bileitä esiin Aerojumppaa Annen kanssa -lp-levy. Siis se, missä Anne Pohtamo latelee jumppaohjeita 80-luvun tanssibiisien päälle. Black & Whiten alelaarista löytyi. Meillä on myös samalla periaatteella hankittu Jane Fondan jumppalevy, mutta se ei ole yhtään huvittava, pelkästään tylsä.
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
Lotta76
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 295
Liittynyt: 11 Syys 2004, 14:25
Paikkakunta: Kokkola

Ihanat karmeat kappaleet

Viesti Kirjoittaja Lotta76 »

Marjukka kirjoitti:Aerojumppaa Annen kanssa -lp-levy. Siis se, missä Anne Pohtamo latelee jumppaohjeita 80-luvun tanssibiisien päälle.
Pienenä siskon kanssa jumpattiin sen tahtiin
haara perus, risti pisto....
:lol: :lol: :lol:

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Ihanat karmeat kappaleet

Viesti Kirjoittaja Violette »

Piru 666 - Ossi on avaruusmies

Varmaankin huonoin kappale mitä olen ikinä kuullut, mutta aivan hulvattoman hauska :mrgreen: Harmi vain, että kukaan muu teistä ei ole tainnut kuulla koko kappaletta. Toinen biisi, jota täytyy kuunnella ehdottomasti kännissä sellaisessa porukassa, jossa ymmärretään huonon huumorin päälle, on Korni Pipon Vittu nää oot homo. Se on suorastaan järkyttävän huono :roll: Ja hulvattoman hauska (mutta olotilan on oltava oikea sitä kuunneltaessa ;)).

Älkää yrittäkökään ymmärtää :lol:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Lukittu