Vs: IDOLS 2007: Finaalit

Muiden musiikkikilpailujen ja Musiikin arkisto.

Suosikkini on...

Anna Abreu
40
58%
Ari Koivunen
29
42%
 
Ääniä yhteensä: 69

Avatar
Clara
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3116
Liittynyt: 29 Elo 2004, 19:59

Vs: IDOLS 2007: Finaalit

Viesti Kirjoittaja Clara »

Minä en ymmärrä tätä Mian putoamista  :shock:

Falsk-Brask se vaan porskuttaa. Luoja  :megafoni:

Hurrican
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4986
Liittynyt: 13 Tammi 2007, 14:01

Vs: IDOLS 2007: Finaalit

Viesti Kirjoittaja Hurrican »

Mä oon niin onnellinen ku Kristiina jatkaa, se on niin sulonen...  :rakkaus:

Mutta tietysti se laulu ratkasee, ja entiesenä Nylon Beat-fanina :puna: tää iskee ihanasti muhun...

Koko viisikosta Annalla on kuitenkin se vahvin ääni, meillä eilen kisaa katto 5 henkee, kaikki sano Annan äänen parhaaks... Mä pistin silmät kii ja nautin... Kristiinan kohalla se nautinto on entistä suurempi ku näkee...

:megafoni: ANNA JA KRISTIINA JÄÄHALLIIN! :megafoni:

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Vs: IDOLS 2007: Finaalit

Viesti Kirjoittaja AntSa »

claracairo kirjoitti: Minä en ymmärrä tätä Mian putoamista  :shock:

Falsk-Brask se vaan porskuttaa. Luoja  :megafoni:
Ei KRISTIINAn tarvi pudota välttämäti ollenkaan, vaan niiden HEVIJUUSEREIDEN!!!!! Minä en teitä osta. En.  :ylppis:    PANUn levyä oottelen. Ja KRISTIINAn. Ja saisko MIAkin äänensä omalle, ominehdoin toteutetulle - mene-tiedä?  :draamaa:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Vs: IDOLS 2007: Finaalit

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

AntSa kirjoitti: PANUn levyä oottelen. Ja KRISTIINAn. Ja saisko MIAkin äänensä omalle, ominehdoin toteutetulle - mene-tiedä?  :draamaa:
Sony BMG on kertonut, että tekee levytyssopimuksen VAIN kahden parhaan kanssa.

Hurrican
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4986
Liittynyt: 13 Tammi 2007, 14:01

Vs: IDOLS 2007: Finaalit

Viesti Kirjoittaja Hurrican »

Mäkii haluun Krissen levyn! Ja Anna ulkomaille... :joojoo:

Ari ja Kristian karaokee :hiips:

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Vs: IDOLS 2007: Finaalit

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Hurrican kirjoitti: Ja Anna ulkomaille... :joojoo:
Eikä tarvitse tulla takaisin.  :hei:
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: IDOLS 2007: Finaalit

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

gentedimare kirjoitti:Äläkä sinä viitti taa olla muuten vaan noin HULVATTOMAN HAUSKA!!!
Varsinkin kun tiedät mitä tarkoitan, lammas :surrur:

Tällä hetkellä Idolsissa on TASAN KAKSI jotka saa laulaa ihan mitä vaan ja ne menee jatkoon. Tiedät itsekin ketkä nämä kaksi ovat!  :joojoo:

Muiden pitää yrittää panostaa enemmän. Myös Mian! Ja näistä neljästä muusta Mia oli UNOHDETTAVIN, TYLSIN JA PERSOONATTOMIN ESIINTYESSÄÄN ja siksi hän lensi pois. Sori vaan :hahaha:
En tiedä mikä tämä uusi eläimiksi nimittely-juttusi on, mutta voisitko lopettaa sen. Kiitos.
Se, että aikaisemmin vitsailin aloittavani sellaisen itsekin - oli puhdas vitsi. Minä en nimittele ihmisiä nettikeskusteluissa. :ylppis:

Mutta asiaan...
En tiedä ketkä nämä tarkoittamaasi ovat, mutta oletan sinun tarkoittavan Aria ja Annaa  :joojoo:

Mia ei ole "UNOHDETTAVIN", "TYLSIN" eikä "PERSOONATTOMIN (ESIINTYESSÄÄN)", vaikka kauhean kovasti haluat meille muille näin uskotellakin. Suurin osa tälläkin foorumilla arvostaa Mian - jos ei parhaaksi - niin ainakin kärkikolmikkoon. Syyt olivat muualla... ehkä biisivalinnassa, mutta väitän että vielä enemmän niissä henkilökohtaisissa persoonaan liittyvissä syissä, jotka saavat sinutkin dissaamaan Miaa lauman mukana. Sori vaan. NIH! :ylppis:
Aivan kuten lauman mukana kehut kaikkea mitä Ari tekee! Sori vaan. NIH! :ylppis:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Hurrican
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4986
Liittynyt: 13 Tammi 2007, 14:01

Vs: IDOLS 2007: Finaalit

Viesti Kirjoittaja Hurrican »

Jónsì kirjoitti:
Hurrican kirjoitti: Ja Anna ulkomaille... :joojoo:
Eikä tarvitse tulla takaisin.  :hei:
Ei niin, ulkomailla kaivataakin pirteetä suomimimmii, Suomalaiset moukat :niinpa: ei ymmärrä, ni Annaa tarvitaa siellä... Mutta mä pidän susta Anna! :p

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Vs: IDOLS 2007: Finaalit

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Enpä noilla taidoilla ennustaisi menestystä. :hei:
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Hurrican
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4986
Liittynyt: 13 Tammi 2007, 14:01

Vs: IDOLS 2007: Finaalit

Viesti Kirjoittaja Hurrican »

Mutta mä ennustin jo... Ihana Anna olit eilen ylivoimasesti paras! :peukku: *Krisse tulee siinä perässä*

Avatar
Fabrizio
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10140
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 09:22
Paikkakunta: Vaasa

Vs: IDOLS 2007: Finaalit

Viesti Kirjoittaja Fabrizio »

MuzaMaza kirjoitti:Sony BMG on kertonut, että tekee levytyssopimuksen VAIN kahden parhaan kanssa.
Kristiinan ja Panun tulevat cd-levyt on pakko saada.
Muistattehan kirjoittaa fanipostia.  :peukku:

(Idolin nimi) Kristiina / Panu / Anna / olikos siellä vielä muita...
FremantleMedia Finland Oy
Mäkitorpantie 3
00620  Helsinki
"Because I... I´m just a dreamer,
with no intention to change, UNTIL I FIND YOU.
Don´t ask me why, I´m just a singer,
singing my worries away, UNTIL I FIND YOU."

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Vs: IDOLS 2007: Finaalit

Viesti Kirjoittaja AntSa »

Fabrizio kirjoitti:
MuzaMaza kirjoitti:Sony BMG on kertonut, että tekee levytyssopimuksen VAIN kahden parhaan kanssa.
Kristiinan ja Panun tulevat cd-levyt on pakko saada.
Muistattehan kirjoittaa fanipostia.  :peukku:

(Idolin nimi) Kristiina / Panu / Anna / olikos siellä vielä muita...
FremantleMedia Finland Oy
Mäkitorpantie 3
00620  Helsinki

Mie tykkään Siust!  :hali:  (Tiina Naamangan äänellä ja vakuuttavuudella  :heh:)   
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
Anna_M
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4716
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 22:22
Paikkakunta: Helsinki

Vs: IDOLS 2007: Finaalit

Viesti Kirjoittaja Anna_M »

Kauheen hämmentävää, kun täällä sivutolkulla ruoditaan Annaa...  :surrur:  Mutta pakko on tunnustaa, että eilen jouduin äänestämään Kristiinaa. Siinä on jotain tosi miellyttävää. Ehkä se tosiaan on muisto Naikkareiden kultakaudelta tai sitten jotain muuta, en tiedä. Mutta toivon hänelle osuvaa biisivalintaa ensi viikolle. Ja kun kerran Annoista oli puhe, niin kyllä tuli Kristiinan revitystä katsellessa mieleen, että vapise Anna Eriksson, täältä vielä tullaan...

Kristian sen sijaan alkaa tympiä pahasti. Kauheeta meuhkaamista sekä laulaessa että kommentoidessa. Panu on ihan kiva silloin kun ei muistuta Christian Forssia. Anna A:n biiseistä en tykkää yhtään, ei mun genree.
Et langeb pilk,
kuu kaob ja kaugel kaigub kell.
Sind keegi öösse kannab valgel hobusel.

Avatar
melodia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4311
Liittynyt: 21 Touko 2006, 21:25

Vs: IDOLS 2007: Finaalit

Viesti Kirjoittaja melodia »

AntSa kirjoitti:
Fabrizio kirjoitti: Kristiinan ja Panun tulevat cd-levyt on pakko saada.
Muistattehan kirjoittaa fanipostia.  :peukku:

(Idolin nimi) Kristiina / Panu / Anna / olikos siellä vielä muita...
Finland Oy
Mäkitorpantie 3
00620  Helsinki
Mie tykkään Siust!  :hali:  (Tiina Naamangan äänellä ja vakuuttavuudella  :heh:)   
SonyBMG:n sivuilla jo mainostetaan tuota Idols -levyä
Viimeksi muokannut melodia, 09 Maalis 2007, 21:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Vs: IDOLS 2007: Finaalit

Viesti Kirjoittaja Margot »

Saakohan noita levyn kappaleita ostettua mistään netistä yksittäin? Haluisin sen Ruslanasin kappaleen, mutta muut ei kyllä kiinnosta.
What color is your life?

Avatar
Horvath
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5354
Liittynyt: 05 Kesä 2004, 20:48
Paikkakunta: Tampere

Vs: IDOLS 2007: Finaalit

Viesti Kirjoittaja Horvath »

Mä en ikinä ostais tota levyä. Ei yhden biisin takia (Johanna) viitsi. Tosin on mulla edellinen Idols-levy... koska se Agnesin Tallulah-tulkinta oli saatava...  ;)
Bir yarım akıllı, bir yarım deli
Dört yanım akıllı, bir yanım deli
Herkes akıllı, bir ben deli
Bir ben deli, bir ben deli

Avatar
Undantag
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 231
Liittynyt: 11 Touko 2006, 10:10
Paikkakunta: Turku (Oulu)

Vs: IDOLS 2007: Finaalit

Viesti Kirjoittaja Undantag »

Margot kirjoitti: Saakohan noita levyn kappaleita ostettua mistään netistä yksittäin? Haluisin sen Ruslanasin kappaleen, mutta muut ei kyllä kiinnosta.
Kannattaa seurata nettimusakauppoja, kuten http://www.biisi.fi tai http://download.netanttila.com/
Myös yksittäisiä biisejä voi latailla, hinnat on jotain euron ja parin väliltä.
Laat het gaan, laat het vallen, laat het los

Avatar
Huilumies
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5372
Liittynyt: 09 Helmi 2004, 15:20
Paikkakunta: Vantaa

Vs: IDOLS 2007: Finaalit

Viesti Kirjoittaja Huilumies »

Sarjassamme "tajuttoman uskomattomia juttuja"... hei tsekatkaa tätä! :mrgreen:

Kävin äsken Helsingin keskustan karaokebaari Swengissä Jvvv:n kanssa, joka joutui poistumaan aikaisemmin... mutta vähän sen jälkeen baariinpa saapui Idols-Kristian omassa persoonassaan!

Ensin hän istui pöydässään kaverinsa kanssa, ja minä kuten muutkin baarissa olijat jättivät hänet rauhaan... mutta sitten kun tämä kaveri meni vessaan, Kristian heilutti kättä minulle, minä vinkkasin takaisin, ja menin hetkeä myöhemmin juttelemaan hänelle. Hän sanoi, että olin tutun näköinen jostain...  :lol: johon minä että "se oli varmaan se tv-ohjelma jossa minua haastateltiin vähän Lordin voiton jälkeen" :mrgreen: No, hän ehdotti että siirtyisin heidän pöytäänsä... ja niinhän teinkin! Mukavalta tyypiltä vaikutti.

Kävi muuten ilmi, ettei tämä "kaverikaan" tuntenut Kristiania ennestään, hänkin oli hänet tavannut juuri äsken. Pöytäämme liittyi muutakin porukkaa pikku hiljaa... Jotkut varsin hauskoja tyyppejä.

Useimmat pöydästämme lauloivat jotain. Minä esitin mm. Volaren Gipsy Kings-version espanjaksi... sekä baarin jo ollessa aika täynnä, ensimmäistä kertaa Hard Rock Halleluyahin! Viimeksimainittua esittäessäni tosin Kristian oli jo lähtenyt.
On siinä hiiltyvä ilta, auringon rusko
Parempien päivien sammumaton usko
On syksyn kuolevaa ruskaa, on elämä tuskaa
Sen huiluni soi...

Avatar
tuulia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1152
Liittynyt: 08 Heinä 2006, 16:39
Paikkakunta: Pori

Vs: IDOLS 2007: Finaalit

Viesti Kirjoittaja tuulia »

Hieno juttu! Nyt en muista mitä mieltä olet Kristianista Idolsissa, mutta jos et pidä, niin muutatko nyt mielesi  :cool:? Kai pyysit nimmarin?
Ylpeyden tunne meissä ei näytä olevan suhteessa todellisiin kykyihimme. - Pentti Siimes -

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33355
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Vs: IDOLS 2007: Finaalit

Viesti Kirjoittaja Pete »

Minun mielestäni Anna on noista se ärsyttävin ja ylimielisin, vaikka toki osaksi se varmasti johtuu hänen nuoresta iästään.
Riskinä seniorilaumat

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: IDOLS 2007: Finaalit

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

MuzaMaza kirjoitti: Sony BMG on kertonut, että tekee levytyssopimuksen VAIN kahden parhaan kanssa.
Eikä ihme  :heh:
Paljonkohan niillä upposi rahaa viime kerralla Pete Seppälän ja Roni Tranin "omin ehdoin" tuotettuihin albumeihin  :mrgreen:
Agnes ehkä tienasi itsensä takaisin?

Mutta onhan siellä sitten Ile Vainio haukkana tekemässä soppareita muiden kanssa :)
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Vs: IDOLS 2007: Finaalit

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

Agneksen levyä en oo vielä bongannu alelaareista. Alelaareilla siis tarkoitan nyt näitä laareja, joista Pete Seppälää ja Ronia oon bongannu 3 eurolla  :heh:
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: IDOLS 2007: Finaalit

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Joo, minusta Agnesta (yritetään) myydä(än) vielä täydellä hinnalla. Kaipa kauppa käy, kun eivät ale-laariinkaan niitä asettele...  :miettii:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: IDOLS 2007: Finaalit

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

AntSa kirjoitti: Ei KRISTIINAn tarvi pudota välttämäti ollenkaan, vaan niiden HEVIJUUSEREIDEN!!!!!
:rofl: :rofl: :rofl: Heviäpä hyvinnii. Varsinainen hevihemmo se Kristian. Kyllä te ootte niin sulosia kun pitkä letti tarkottaa automaattisesti heviä! Kristian on yhtä paljon hevi kuin tuo täti tossa sun avattaressa  :roll:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: IDOLS 2007: Finaalit

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Jónsì kirjoitti:
Hurrican kirjoitti: Ja Anna ulkomaille... :joojoo:
Eikä tarvitse tulla takaisin.  :hei:
Ei niin. Bye bye vaan
Voi luoja niitä sen suunnitelmia tollasella nappulalla. Ja näytti ystävät olevan samanlaisia luulotautisia tyyppejä  :roll:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Colby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Vs: IDOLS 2007: Finaalit

Viesti Kirjoittaja Colby »

Muistaakseni aiemmin jossain oli juttua, että Sony-BMG:llä on joku yksinoikeus Idols-finalisteihin vuoden ajan. Eli etteivät saa tehdä sopimuksia muiden levy-yhtiöiden kanssa sillä aikaa. Olikos se ekassa Idolsissa just niin, että Anniina sai sopimuksen jostain muualta, mutta piti tosiaan odotella se vuosi?

Jos asia on noin (ja myöskin niin, että vain kärkikaksikko saa sopparit Sony-BMG:ltä), niin kyllä se mua ainakin ärsyttää, että kisan parhaimmat ja mielenkiintoisimmat eivät saa levyttää heti, eikä niitä välttämättä enää vuoden päästä mihinkään oteta, kun varmaan pukkaa taas uutta Idolssia  :roll:
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: IDOLS 2007: Finaalit

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

SonyBMG:llä on tosiaan etu-"osto"-oikeus, mutta karenssi ei kyllä ole vuoden pituinen. En nyt muista kuinka pitkä se oli - mutta muistelisin korkeintaan paria kuukautta. Ekassa Christian Forss sai jo paljon ennen Anniinaa sopparin Edelin kanssa.  :joojoo:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Hurrican
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4986
Liittynyt: 13 Tammi 2007, 14:01

Vs: IDOLS 2007: Finaalit

Viesti Kirjoittaja Hurrican »

Vitsi ku tääl Kuppilas ollaa aina niin musiikkitietost jne. :heh: mut sit puututaa johonkii persoonaa eikä siihen laulamisee!! Ettekö te nyt ymmärrä et Idolsissa ratkasee laulutaito, ei se minkälainen ihminen on! :tajutkaa: :tajutkaa:

Annalla vaan on paras ääni!! Ei mitään Panuu voi siellä pitää vaikka se ois kuinka kiltti kuinka kiltti... Te mollaatte Annaa vaa persoonan takii, ettekä kuuntele ollenkaa sen lauluu, joka on ihan selkeesti parasta :tosion:

Avatar
daa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1483
Liittynyt: 11 Maalis 2005, 22:20
Paikkakunta: Kuopio/Jyväskylä

Vs: IDOLS 2007: Finaalit

Viesti Kirjoittaja daa »

gentedimare kirjoitti:
Jónsì kirjoitti: Eikä tarvitse tulla takaisin.  :hei:
Ei niin. Bye bye vaan
Voi luoja niitä sen suunnitelmia tollasella nappulalla. Ja näytti ystävät olevan samanlaisia luulotautisia tyyppejä  :roll:
Minä sanon myös jotta tervemenoa :hei:
Neidillä pää pilvissä ja sanoo mitä sylki suuhun tuo.
Viimekertainen esitys oli surkea, mutta itsepäisenä ei taida taskuraketti ottaa Askon neuvosta vaaria vaan jatkaa tylsistyttämistämme tasapaksuilla R'n'B -ralleilla.
Life Looks Better in Spring

Avatar
tuulia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1152
Liittynyt: 08 Heinä 2006, 16:39
Paikkakunta: Pori

Vs: IDOLS 2007: Finaalit

Viesti Kirjoittaja tuulia »

Hurrican kirjoitti: Ettekö te nyt ymmärrä et Idolsissa ratkasee laulutaito, ei se minkälainen ihminen on! :tajutkaa: :tajutkaa:
Ei ymmärretä  :shock: !!! Kyllä Annan tapauksessa ratkaisee juuri se, millainen hän on  :joojoo:, nimenomaan SUURIMMAKSI osaksi pikkutyttöjen idoli. En väitä, etteikö osaisi laulaa, mutta se laulupuoli jää vain niin tylsäksi  :roll:, aina vain samaa ulinaa ja taitojen esittämistä.  :draamaa: "Kuulkaa kuinka hyvä minä olen!"  :megafoni:.

Alkuviikolla ajankohtaisohjelmassa haastateltiin ala-asteikäisiä tyttöjä; kyseltiin niiltä esikuvia elämälleen (varmasti haastattelija tarkoitti hieman syvällisempää esikuvaa)  :miettii: , niin eivätkö muutamat nimenneet Anna Abreun!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hurrican kirjoitti: Annalla vaan on paras ääni!! Ei mitään Panuu voi siellä pitää vaikka se ois kuinka kiltti kuinka kiltti... Te mollaatte Annaa vaa persoonan takii, ettekä kuuntele ollenkaa sen lauluu, joka on ihan selkeesti parasta :tosion:
Ei kyllä voi sanoa että Annalla olisi paras ääni :eiei:. Pitäisi osata laulaa jotain muutakin (niin kuin Asko toivoo), mutta tämä pikku prinsessa ei todennäköisesti tule ottamaan toivomusta huomioon. Ja jos ei ota, niin kyllä silloin tuomaritkin voisivat hieman toppuutella kehujaan......  :evil:
Ylpeyden tunne meissä ei näytä olevan suhteessa todellisiin kykyihimme. - Pentti Siimes -

Lukittu