IDOLS 2008

Muiden musiikkikilpailujen ja Musiikin arkisto.
Lukittu

Mitä mieltä Idols-voittajasta?

Jee Koop, oikein meni!
23
43%
Voitto olisi kuulunut Annalle...
6
11%
Olisin suonut voiton kummalle tahansa, yhtä hyviä!
4
8%
Pete oli paras.
13
25%
Ihan sama.
7
13%
 
Ääniä yhteensä: 53

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13804
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: IDOLS 2008

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

^ joo en muista kun olen ollut täällä vasta tän vuoden tammikuun lopulta :heh: .

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: IDOLS 2008

Viesti Kirjoittaja Margot »

Nina on ihana, kun se pitää tissipaitoja. :ihana:

Sori, mulla ei ole tässä vaiheessa tän fiksumpia kommentteja, koska mua vaan ahistaa noi kokelaat.
What color is your life?

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13804
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: IDOLS 2008

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

jälleen: tässä ohjelmasa pitäisi olla sekä korkeempi alaikäraja että ei yläikärajaa.

Mutta toi Emma joka veti Alicia Keyesiä oli hyvä. Ainakin musta, vaikken siis tästä paljon tajua, ne korkeet äänet tuli kauniisti eikä se puristanut voimalla niin kuin viime vuonna tää joka sitä veti.

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Re: IDOLS 2008

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Meitsin suosikki oli se Vittulajänkän kunti. :peukku:

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: IDOLS 2008

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Emma oli kyllä tosi vahvaääninen tyttö, kuulosti niin hyvältä, vaikka olenkin Jonen kanssa samaa mieltä siitä, että kenenkään ei pitäisi laulaa Alicia Keyesiä, niin hirveitä ne kappaleet ovat.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13804
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: IDOLS 2008

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Mulla alkoi taas keittää siinä vaiheessa kun se iranilainen diskattiin kun se ei ole POPOPOPOPOPOP, v*ttu!!! Okei on ehkä teennäistä istua lattialla, mutta jos sveduila on pokkaa heittää tää 35v epämuodikas rokkari jatkoon - ei muuten ois täältä päässyt ikinä ikää tai ei, niin missä taas mättää kun pitää väkisin etsiä ja syöttää sitä poppia.

Palasin kuitenkin vilkasiemaan kun se v*ttula lauloi niin että sekin oli kyl hyvä.

Ai niin senkin rekisteröin keittiöön että Jone vois pitää vaalityönsä ihan vaalityönä. Eiks siihen oo jotkut säännötkin. Itseasiassa aika todella ikävää.

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: IDOLS 2008

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Se viiminen tyttö oli ehkä herttasin mitä Idolsissa on koskaan nähty

Miksei ne pärjäävät tytöt voi koskaan olla noin kivoja,
vaan ne pärjäävät tytöt on jotain annaabreumaisia pissiksiä :draamaa:

Ja sitten se vanhustenhoitaja Daniel.
Vähänkö hellyttävä tapaus. :ihana:
Ja laulokin hyvin! :tapu:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: IDOLS 2008

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

ta1ja kirjoitti:Mulla alkoi taas keittää siinä vaiheessa kun se iranilainen diskattiin kun se ei ole POPOPOPOPOPOP, v*ttu!!!
Mun mielestä ne kyllä diskas sen sen takia, että se laulo sitä poppiakin samalla olemattomalla
tyylillä. Ei säväyttänyt muakaan mitenkään! :surrur:
Okei on ehkä teennäistä istua lattialla, mutta jos sveduila on pokkaa heittää tää 35v epämuodikas rokkari jatkoon - ei muuten ois täältä päässyt ikinä ikää tai ei, niin missä taas mättää kun pitää väkisin etsiä ja syöttää sitä poppia.
NO TODELLAKIN OIS PÄÄSSYT!!!!!
Hei haloo, kyseessä oli sentään todella taitava veikko.
Eli olis todellakin mennyt niillä taidoilla jatkoon, jos ois Suomen versiossa ollut :joojoo:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: IDOLS 2008

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Joo, mäkin tykkäsin siitä viimeisestä tytöstä. Ja kyllä se ihan hyvin lauloikin, kaunis ääni.

Extrassa veti äsken sen Tampereen Danielin tyttöystävä itsensä jatkoon. Aika agressiivisesti lauloi, mutta hyvn kyllä tuon pienen pätkän perusteella.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Re: IDOLS 2008

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

gentedimare kirjoitti: Ja sitten se vanhustenhoitaja Daniel.
Vähänkö hellyttävä tapaus. :ihana:
Ja laulokin hyvin! :tapu:
:surrur: :surrur: :surrur: :surrur:

Ihanaa. :tuuletus: Leiteekin tykkäs!!! :hali:

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: IDOLS 2008

Viesti Kirjoittaja Hazel »

gentedimare kirjoitti:
NO TODELLAKIN OIS PÄÄSSYT!!!!!
Hei haloo, kyseessä oli sentään todella taitava veikko.
Eli olis todellakin mennyt niillä taidoilla jatkoon, jos ois Suomen versiossa ollut :joojoo:
Joo, siis se sveduhan oli oikeasti tosi hyvä, olis saanu laulaa meidänkin Idolsissa, olisin kernaati sen tänne halunnut :joojoo: .
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Re: IDOLS 2008

Viesti Kirjoittaja AntSa »

Mäkin tykkäsin vanhustenhoitaja-Danielista toso... tosi paljon! (Eija-Riina Räisälän äänellä :heh: ) Ja se vimppana laulanut Woman in love-neiti oli myöskin minun makuni mukainen! :ihana:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: IDOLS 2008

Viesti Kirjoittaja Hazel »

ta1ja kirjoitti:Mulla alkoi taas keittää siinä vaiheessa kun se iranilainen diskattiin kun se ei ole POPOPOPOPOPOP,
No, mäkin olisin halunnut tämän jatkoon siksi, että sillä oli oikeasti kaunis ääni ja se tukitsi herkästi ja hyvin, varsinkin sen Whon kappaleen. mutta samasta syystähän Tampereella pudotettiin se klassisen äänen omaava tyttö, joka lauloi todella hyvin. Oli vaan väärän genren laulaja Idolsiin.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Re: IDOLS 2008

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

AntSa kirjoitti:Mäkin tykkäsin vanhustenhoitaja-Danielista toso... tosi paljon! (Eija-Riina Räisälän äänellä :heh: )
Niinpä! :surrur:

Unohtakaa se Kolumbian-Daniel :draamaa: sillä tähti on syttynyt!!! Daniel Sundström! :tuuletus: :tuuletus: :tuuletus:

Kuva

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: IDOLS 2008

Viesti Kirjoittaja Hazel »

No hei, ei tuo Daniel/Taneli nyt niin hyvä ollut. Söötti toki ja erittäin symppis, mutta ääni oli aika keskinkertainen. Vaikka voihan tässä kisassa toki menestyä vähän vaatimattomammallakin äänellä, ei siinä mitään. mutten silti kauheasti vielä hehkuttaisi :mrgreen:
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Re: IDOLS 2008

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Minä olen jo oman Idolini valinnut! :ylppis: :heh:

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13804
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: IDOLS 2008

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Hazel kirjoitti:
ta1ja kirjoitti:Mulla alkoi taas keittää siinä vaiheessa kun se iranilainen diskattiin kun se ei ole POPOPOPOPOPOP,
No, mäkin olisin halunnut tämän jatkoon siksi, että sillä oli oikeasti kaunis ääni ja se tukitsi herkästi ja hyvin, varsinkin sen Whon kappaleen. mutta samasta syystähän Tampereella pudotettiin se klassisen äänen omaava tyttö, joka lauloi todella hyvin. Oli vaan väärän genren laulaja Idolsiin.
Siihen klasarityypin diskaamiseen oli ehkä perusteita, Nina tais ne sanoakin, se ei päässyt tekniikasta tms ja sitten klasarilaulu on kuitenkin niin eri juttu ja sen arvioiminen on eri juttu. Mutta tän iranilaisen ei, se kyllä oie pystynyt taipumaan muuhunkin, sehän lauloi ihan perustekniikalla ja näytti ihan hyvältä jne jne. Ne vaan välillä hakee pikkusievää ja söpöä väkisin - oot oikeessa, vähän sitä vikaa siinä v*ttulajätkässä oli.

EDITinä vieä että se Iranilainen oli eka jätkä jolla mä kuulin sävyjä, voimaa ja herkkyyttä äänessä. Et paras tähän astisista ulos niin että onhan se vähän hönöä.

Millanen muuten oli se tyttö joka lauloi Streisandin Woman in Lovea. Se kuulosti paikoin erittäin hyvältä ja tunteelliselta?
Viimeksi muokannut ta1ja, 18 Syys 2008, 21:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: IDOLS 2008

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Mä kyllä toivon, ettei näistä vielä tarvi sitä omaa ykkössuosikkia valita. Muutama on kuulostanut hyvältä, muttei mitään erityisen ravistuttavaa ole vastaan tullut.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16738
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: IDOLS 2008

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

ta1ja kirjoitti:Mulla alkoi taas keittää siinä vaiheessa kun se iranilainen diskattiin kun se ei ole POPOPOPOPOPOP, v*ttu!!!
Sama täällä :joojoo: Siinä meni samalla kauden ensimmäinen hyvännäköinen mies :niinpa:

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13804
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: IDOLS 2008

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Hazel kirjoitti:Mä kyllä toivon, ettei näistä vielä tarvi sitä omaa ykkössuosikkia valita. Muutama on kuulostanut hyvältä, muttei mitään erityisen ravistuttavaa ole vastaan tullut.
Ei niin.

Ja Gentelle: Ei ois päässyt se rock jatkoon. Ne ois sanonu että noitahan riittää karaokebaareissa.

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: IDOLS 2008

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

ta1ja kirjoitti:Ja Gentelle: Ei ois päässyt se rock jatkoon. Ne ois sanonu että noitahan riittää karaokebaareissa.
:rofl: :rofl: No sehän on sitten selvä, hyvä kun tiedät mitä tuomarit ois sanoneet :draamaa:

Ai kauheeta!! Jos tollasia on Suomen karaokebaarit pullollaan, niin musta tuli just vakiasiakas

Anteeksi nyt vaan, mutta etkö erota lahjakkuuttaa tusinatavarasta?
Petri Vehviläinen ON LOISTAVA LAULAJA!! :tapu:

Siis nyt suu suppuun ta1ja! :heh:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13804
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: IDOLS 2008

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

^ sä käsitit nyt mut ihan väärin. Musta se Vehviläinen oli hyvä, ja mähän sanoin aiemmin, että se on loistoesimerkki, miksi yläikärajaa ei saisi olla. Mun kritiikkini kohdistui siihen, että kun suomessa väkisin etsitään sitä popidolia, niin pöljät tiputtaa lahjakkaat karheenherkät tai vähän syvällisemmät ihmiset veke, niinku ton iranilaisen. Varsinkin jätkistä. Ja varsinkin nyt, kun Kallonen ei ole siellä, vrt 2. kausi. Sarin vaikuttaa liian aralta mieheltä ja Jone on silleen kuitenkin rajallinen.

EDIT: samaahan säkin ilmaisit, olin vaan siis samaa mieltä:
gentedimare kirjoitti:Kun on kyseessä IDOL tai POPIDOL, kuten noi Suomen tuomarit jaksaa lässyttää
niin kyllä silloin Ari ja Petri laitetaan samaan kastiin.

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: IDOLS 2008

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

ta1ja kirjoitti: Mun kritiikkini kohdistui siihen, että kun suomessa väkisin etsitään sitä popidolia, niin pöljät tiputtaa lahjakkaat karheenherkät tai vähän syvällisemmät ihmiset veke, niinku ton iranilaisen. Varsinkin jätkistä.
NIIII... Kuten viime kaudella Ari Koivusen, Kristian Meurmanin, sitten sen isokokosen jäbän Rovaniemeltä,
porilaisen Juha Vuorsolan.... :draamaa: Noi kaikkihan oli kauheen POP :heh:

Mä ymmärrän miksi ne tiputti sen iranilaisen. Ne käski sen laulaa jotain poppia, mutta pop kuulosti
samalta kuin se eka kipale. Ne aatteli, että ihan sama vaikka ne käskis sen laulaa iskelmää, niin
se kuulostas samalta....

Tuomarit jaksaa lässyttää POPista aina sillon kun ne ei tiedä onko laulaja hyvä vai ei.
Petri ois mennyt heittämällä jatkoon Suomessakin, koska mitään epäselvyyttä sen loistavuudesta ei ollut
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13804
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: IDOLS 2008

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

gentedimare kirjoitti:NIIII... Kuten viime kaudella Ari Koivusen, Kristian Meurmanin, sitten sen isokokosen jäbän Rovaniemeltä,
porilaisen Juha Vuorsolan.... :draamaa: Noi kaikkihan oli kauheen POP :heh:
Olihan ne :mrgreen: .... eiks noita tuomareita saa arvostella?

No musta se iranilainen oli hyvä, paras näistä jätkistä mitä oon kuullut tähän saakka. Piste. PAitsi että voin yhtä varmuudella sanoa, että se ois Ruotista mennyt jatkoon kuin sä väittää että Vehviläisen suhteen niillä ei ois ollut Suomessa asennevammaa :mrgreen: .

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: IDOLS 2008

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Eihän siltä lattialla risti-istunnassa istuneelta iranilaiselta puuttunut kuin turbaani ja sitra :heh:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13804
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: IDOLS 2008

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

tonywerner kirjoitti:Eihän siltä lattialla risti-istunnassa istuneelta iranilaiselta puuttunut kuin turbaani ja sitra :heh:
No sä taisitkin ilmaista aika selkeesti syyn mihin sen eteneminen pysähtyi :mrgreen: .

Ei mulle kyllä mitään sellasta tullut mieleen.

EDIT: miks mä kiistelen tästä, kun koko kisa on musta ihan tyhmä?

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: IDOLS 2008

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Me mitään kiistellä, vaan me keskustellaan.
Meillä on difference of an opinion!! :draamaa:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13804
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: IDOLS 2008

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

gentedimare kirjoitti:Me mitään kiistellä, vaan me keskustellaan.
Meillä on difference of an opinion!! :draamaa:
:peukku: :tuuletus: Mutta tosiaan pidin siitä Vehviläisestä. Musta idols olisi tosi kiva jos siellä ois enemmän vehviläisen kalatasia - siis en tarkoita habitusta, joka on sivuseikka, mutta kypsempiä (siis oikeesti ei kypsää kypsiä), oli ikä mikä hyvänsä.

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: IDOLS 2008

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Kuva

Oi mikä Idols-timantti!! :heh:

Timantti-Daniel! :rofl:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: IDOLS 2008

Viesti Kirjoittaja Violette »

Mun ja Jvvv:n olisi pitänyt olla tuo pari. :ylppis:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Lukittu