American Idol 2009

Muiden musiikkikilpailujen ja Musiikin arkisto.
Lukittu
Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13765
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: American Idol 2009

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Mä oon pettynyt tohon Adamin sinkkuun. Siis vaikka jäin vaille ihan viimevakuutusta niin olenhan mäkin odottanut kun on se sen verran lahjakas. Mutta miksi tollanen ylituotettu tusinahitti, jossa sen ääni ei edes pääse kunnolla esiin. Hirveen steriiliä. Voi olla vaikka kuinka korkeatasoista, niinkuin onkin, mutta onhan toi nyt silkkaa tuhlausta.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
Darhen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4400
Liittynyt: 02 Maalis 2005, 14:29
Paikkakunta: Helsinki

Re: American Idol 2009

Viesti Kirjoittaja Darhen »

ta1ja kirjoitti:Mä oon pettynyt tohon Adamin sinkkuun. Siis vaikka jäin vaille ihan viimevakuutusta niin olenhan mäkin odottanut kun on se sen verran lahjakas. Mutta miksi tollanen ylituotettu tusinahitti, jossa sen ääni ei edes pääse kunnolla esiin. Hirveen steriiliä. Voi olla vaikka kuinka korkeatasoista, niinkuin onkin, mutta onhan toi nyt silkkaa tuhlausta.
Olen niiiin eri mieltä. :mrgreen: Ylituotettua ehkä, mutta erittäin tarttuvaa. Ja Adamin kiekaisuja* ei kukaan tusina-Tapio tai -Terttu niin vaan vetele. Vuoden tykeimpiä pop-biisejä! :peukku:

*Olettaen että nimiSitruuna on kuunnellut kappaleen kokonaan. :heh:
I am not that desperate and you are not that lucky.

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13765
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: American Idol 2009

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Darhen kirjoitti:*Olettaen että nimiSitruuna on kuunnellut kappaleen kokonaan. :heh:
Joo no mä ihan lottona ja KP:na mielipiteeni muodostan :roll: .

Minusta nyt vaan Adamista oisi paljon enempään. Jään edelleen odottamaan, mutta tällä koukulla en levyä vielä hanki.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Re: American Idol 2009

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Adam Lambertin kokopitkä. :kups: Tuli mulle kyllä ihan puskista koko tyyppi ja hänen tuotantonsa. Kuulostaa kyllä ihan hemmetin hyvältä. Kivoja kasarivaikutteita nykypäivän soundein.

Esimerkiksi Music again, For Your Entertainment, Whataya Want From Me, If I Had You ja Pick U Up ovat loistavia.

Tykkään tosi paljon. Suosittelen! :peukku:

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: American Idol 2009

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1866230

Ja siihen päättyy myös American Idolin taru. :surrur:
Ehkä ne yrittää pitää ohjelmaa hengissä, jos Ellen osoittautuu nappivalinnaksi, mutta ihan turha luulla, että ohjelma, joka on jo nyt kärsinyt pudonneista katsojaluvuista kausi kaudelta, pärjäisi ilman Simonia. :shock:

Veikkaanpa, että tuo X -FACTOR saa suuren suosion ja se korvaa American Idolin Yhdysvalloissa :joojoo:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
-kaitsu87-
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7181
Liittynyt: 04 Huhti 2009, 06:09
Paikkakunta: Pori

Re: American Idol 2009

Viesti Kirjoittaja -kaitsu87- »

gentedimare kirjoitti:http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1866230

Ja siihen päättyy myös American Idolin taru. :surrur:
Ehkä ne yrittää pitää ohjelmaa hengissä, jos Ellen osoittautuu nappivalinnaksi, mutta ihan turha luulla, että ohjelma, joka on jo nyt kärsinyt pudonneista katsojaluvuista kausi kaudelta, pärjäisi ilman Simonia. :shock:

Veikkaanpa, että tuo X -FACTOR saa suuren suosion ja se korvaa American Idolin Yhdysvalloissa :joojoo:
Mä olen niin samaa mieltä gente sun kanssa :surrur:.. En usko kanssa että American Idol pärjäisi ilman Simonia.

Ai niin 30.tammikuuta käynnistyy Subilla yhdeksäs kausi. Tällä viikollahan kausi alkoi Yhdysvalloissa.
Nyt lähden tanssimaan
Niinku cha cha cha
Enkä pelkääkään tätä maailmaa
Niinku cha cha cha
Kun mä kaadan päälleni samppanjaa

Avatar
Ticoshay
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4911
Liittynyt: 11 Huhti 2008, 16:32

Re: American Idol 2009

Viesti Kirjoittaja Ticoshay »

En oikein tajua onko Ellen pelkkä vieraileva tuomari,koska ainakin ensimmäisessä jaksossa tuomaristossa oli kyllä ihan eri ihminen kuin Ellen :surrur:
LOBODA

Avatar
Speed
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2646
Liittynyt: 06 Elo 2007, 22:59

Re: American Idol 2009

Viesti Kirjoittaja Speed »

Ticoshay kirjoitti:En oikein tajua onko Ellen pelkkä vieraileva tuomari,koska ainakin ensimmäisessä jaksossa tuomaristossa oli kyllä ihan eri ihminen kuin Ellen :surrur:
Käsittääkseni Ellen astuu kehiin vasta, kun semifinaalit alkaa.

Lukittu