American Idol 2009

Muiden musiikkikilpailujen ja Musiikin arkisto.
Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13804
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: American Idol

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Mä en oikein nyt tajuu, jos mielipiteet on vain jokaisen omia, niin miksi sitte toisten toisenlaisille mielipiteille pitää repeillä :mitvit: :mrgreen:

Avatar
Darhen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4400
Liittynyt: 02 Maalis 2005, 14:29
Paikkakunta: Helsinki

Re: American Idol

Viesti Kirjoittaja Darhen »

Ei kai niille pidä repeillä.. Mutta minkäs teet, kun pistää repeilyttämään? :heh: :mrgreen:
I am not that desperate and you are not that lucky.

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: American Idol

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

En mä ainakaan repeile yhtään mitään, mä vaan nauran

Onhan se nyt ihan hysteerisen hupaisaa jos joku väittää ilmiömäisen lahjakkuuden olevan keskinkertainen.
Vähän niinku sanos et, no joo... on se aika keskinkertainen se Whitney Houstonin ääni :heh:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
BronZe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1371
Liittynyt: 27 Marras 2003, 23:12
Paikkakunta: Turku

Re: American Idol

Viesti Kirjoittaja BronZe »

Mä en ole edes mikään tavis, vaan olen näitä kisailuja seurannut kymmeniä kausia eri puolilta maailmaa. :ylppis: Adam tuskin edes pääsisi mun parin sadan parhaimman joukkoon, jos olisin jaksanut mun listaani päivittää pariin viime vuoteen. :heh: Joihinkin näemmä keskinkertaisuus vaan iskee. Noh, minkäs sille voi. :sorivaan:

EDIT: Päivän paras! Whitney ja joku Adam Lambert ovat valovuosien päässä toisistaan, joten todella kehno esimerkki genteltä. :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Avatar
Darhen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4400
Liittynyt: 02 Maalis 2005, 14:29
Paikkakunta: Helsinki

Re: American Idol

Viesti Kirjoittaja Darhen »

Ja mua huvittaa keskinkertaisuuden ja Adam Lambertin yhteen niputtaminen! :rofl: :rofl: :rofl:
I am not that desperate and you are not that lucky.

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13804
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: American Idol

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Minusta se on niin, että olen genten kanssa samaa mieltä siitä, että Adam on ihan selvästi lahjakas ja lupaava, mutta vasta lupaava ja siinä olen samaa mieltä BronZen kanssa, että vertaus Whitneyhin ontuu. :ylppis: :mrgreen:

Idolsit hämärtää kyllä ihmisiltä käsityskykyä. Se että saa noin paljon tv-aikaa ja ihmisten intensiivisen huomion saa kenet tahansa vähänkin lahjakkaan näyttämään täysin poikkeukselliselta. Spoileri: (ja mitä nyt tuolta urkin AIn sivuilta niin ei se kyllä jatkossa suinkaan oo ihan ilmiömäinen aina)

EDIT: ja mitä useammin tota Ring of Firea katsoo sen vastenmielisemmltä se vaikuttaa, onhan se ihan teennäistä mourua :ylppis:

Avatar
Darhen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4400
Liittynyt: 02 Maalis 2005, 14:29
Paikkakunta: Helsinki

Re: American Idol

Viesti Kirjoittaja Darhen »

Ring of Fire-esitys on 100 % Adam Lambertia, eikä kaikkien tarvitse ymmärtää laadun päälle! :mrgreen: Mua ärsyttäisi varmaan enemmän jos kaikki olisi riehakkaasti ihastuneita Adamiin.. Nyt se saa olla "mun" juttu.. Ja ehkä vähän gentenkin.. :heh:

Radio Nova ei tule soittamaan koskaan Adam Lambertia, ja hyvä niin! :joojoo:
I am not that desperate and you are not that lucky.

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: American Idol

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Älä yritä varastaa... Adam on mun juttu!! :heh:
Siis kuka tahansa saa tässä maailmassa olla tykkäämättä ihan kenestä vaan. Mua ei häiritsisi yhtään, jos Bronze vaan reilusti sanoisi, että YÄK!! Mutta kun väittää Adamin kaltaisin superlahjakkuuden olevan keskinkertainen, niin se nyt ei ole ees mielipide vaan se on täyttä satua :rofl:

Eli mielipide ei ole: Adam on keskinkertainen
Mielipide on: Adam on ilmiömäinen, mutta mä inhoon sitä silti

:joojoo: :joojoo: :joojoo: :joojoo: :joojoo:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13804
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: American Idol

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Lyödäänkö vetoa tosta Novasta :mrgreen: ... eiku mä en harrasta uhkapelejä :heh:

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: American Idol

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Ja lisäyksenä tohon edelliseen viestiini....

Toi ta1jan spoileri.... :repeilee:
NOU!!!!! Eikö? Ou mai gaad! Siis sehän tarkottaa tietenkin sitä, että Adam on ihan umpisurkee!! :rofl: :rofl:
Hei, vaikka Whitney Houston laulaakin kuin enkeli, niin ei sekään silti tarkota, että mä tykkäisin jokaikisestä sen esiintymisestä....

Joten toi oli ehkä tän ketjun huonoin veto!! :rofl:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
BronZe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1371
Liittynyt: 27 Marras 2003, 23:12
Paikkakunta: Turku

Re: American Idol

Viesti Kirjoittaja BronZe »

Eli Adamia pitää siis joko rakastaa tai vihata. Joopa joo. :roll: Mun mielestä se vaan on tähän mennessä ollut suurimmaksi osaksi keskinkertainen, joten en siis vihaa enkä rakasta. Niin se vaan on. :sorivaan:

Mun veikkaus Top 3:sta on tällä hetkellä seuraava.

1. Danny
2. Lil
3. Adam

Tosin enää en ole yhtä varma Dannyn voitosta kuin aikaisemmin, mutta onhan se silti ihan selkeä ennakkosuosikki edelleen. Onkohan Adamia pyydetty ohjelman ajan pitämään matalaa profiilia sen seksuaalisuuden suhteen, kun ei se sitä missään vaiheessa ole tainnut ääneen sanoa ohjelman aikana, vaikka ei taida oikeassa elämässään olla kovinkaan syvällä kaapissa. :heh: Ekan kauden finalisti Jim Verraros paljasti ohjelman jälkeen, ettei tuotantoyhtiö halunnut hänen tuovan seksuaalisuuttaan esille ohjelman aikana. :roll:

EDIT: Pistin AI-kommentin myös spoileriketjuun, joka varmaan ainakin genteä kiinnostaisi. Jos et kuitenkaan tuota ketjua lue, niin voin myöhemmin nostaa sen kommentin myös tähän ketjuun esille.

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13804
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: American Idol

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

gentedimare kirjoitti:Toi ta1jan spoileri.... :repeilee:
NOU!!!!! Eikö? Ou mai gaad! Siis sehän tarkottaa tietenkin sitä, että Adam on ihan umpisurkee!! :rofl: :rofl:
Niin, olenko mä sanonut missään, että Adam on umpisurkee. :roll: En ole, päinvastoin. Ehkä on muitakin tulkintavaihtoehtoja kuin ne ihan mustavalkoiset.

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: American Idol

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

En mä niin olekaan väittänyt :roll:
Mutta näyttää teilläkin olevan yhtäläinen tarve koko ajan todistella, että me hehkuttajat olemme väärässä ja ei
Adam todellakaan ole niin hyvä! Antakaa meidänkin hehkuttaa rauhassa, kun kerran itsekin älähdätte heti vastaan :surrur:

Ihanaa, että AI:ssa on taas kilpailija, joka sulostuttaa aurinkoista kevättäni taidoillaan ja persoonallaan! :ihana:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Maarushka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3115
Liittynyt: 23 Tammi 2005, 22:53
Paikkakunta: Helsinki

Re: American Idol

Viesti Kirjoittaja Maarushka »

Matt on pikku hiljaa noussut mun suosikkeihini, sen sijaan en voi syystä tai toisesta sietää Michael Sarveria, saisi tippua tänään jo vihdoin pois! Ihana tää Motown-teema muuten. <3


Edit: No hyvinhän tässä sitten kävi, vaikka edellä mainitut oli molemmat pahnanpohjimmaisia.
I don't want more choice, I just want nicer things!

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: American Idol

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Oliko meillä eilen nähty jakso nyt se, josta BronZe kirjoitti tuolla juonipaljastuksissa aiemmin? Kun minusta Adam ei ollut todellakaan hirveän huono :shock: . Adam on sen sijaan hirveän monipuolinen, pystyy näköjään vetämään lähes millä tyylillä tahansa (vertaa eilinen edellisviikkoon).
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: American Idol

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Mä en kanssa voi käsittää tota kommenttia, että Adam olisi ollut ihan sairaan huono eilen.
NOT!!!! :draamaa:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Treno
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2165
Liittynyt: 26 Huhti 2004, 17:20

Re: American Idol

Viesti Kirjoittaja Treno »

Adam ei tosiaankaan ollut eilen huono, mutta esitys ei tarjonnut enää mitään uutta. Samanlaista Adamia on kuultu jo aiemminkin.

David Cookista sen sijaan on tullut pelkkä tuote voittonsa jälkeen. Tänään nähty esitys oli pelkästään tylsä :niinpa:

Avatar
BronZe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1371
Liittynyt: 27 Marras 2003, 23:12
Paikkakunta: Turku

Re: American Idol

Viesti Kirjoittaja BronZe »

Mua vähän jopa nolotti kuunnella sitä. Oli se vaan niin huono tossa jaksossa. :hihi: Tosin myönnettävä on, että Megan oli vielä huonompi. Näin on tosin ollut ihan jokaisessa jaksossa, joten eipä tuo mikään yllätys ollut. Mut jollain tavalla viikko viikolta ihastuin enemmän ja enemmän Meganin persoonaan. Harmi vaan, että sen lauluääni kuulosti lähinnä siltä kuin jotain eläintä kidutettaisiin. :heh:

Adamia on muuten suosittu ihan käsittämättömän paljon tähän mennessä. Näissä neljässä ensimmäisessä finaalijaksossa se on esiintynyt kolme kertaa kolmen viimeisen joukossa, eikä kertaakaan neljän ensimmäisen joukossa. Ja tämä saa jatkoa ensi viikolla, kun se esiintyy viimeisenä. Toisena ääripäänä on Scott, joka ei näissä neljässä finaalijaksossa ole päässyt kertaakaan esiintymään neljän viimeisen joukkoon. Ja joku voisi nyt tietysti alkaa väittämään, ettei esiintymispaikalla ole mitään väliä, mutta kyllä sillä todellisuudessa on. Viimeisenä esiintyvä on todella harvoin AI:n historiassa edes vaarassa pudota, ja ensimmäisiltä esiintymispaikoilta taas on huomattavasti helpompi päätyä vähiten ääniä saaneiden joukkoon. Näköjään tuottajat ovat vähän hylänneet alkuperäisen suosikkinsa Dannyn ja siirtyneet sataprosenttisesti Adamin kannalle. Mä niin toivon, että tämän kauden voittaisi joku musta hevonen kuten Kris tai Allison, eikä kumpikaan noista joita on tällä kaudella eniten suosittu. :ylppis:

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: American Idol

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

DAVID COOK, JUMALA :ihana:
ADAM LAMBERT, JUMALA :tuuletus:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: American Idol

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

BronZe kirjoitti:Adamia on muuten suosittu ihan käsittämättömän paljon tähän mennessä. Näissä neljässä ensimmäisessä finaalijaksossa se on esiintynyt kolme kertaa kolmen viimeisen joukossa, eikä kertaakaan neljän ensimmäisen joukossa. Ja tämä saa jatkoa ensi viikolla, kun se esiintyy viimeisenä.
Kissan viikset
Esiintymisjärjestys arvotaan!! :ylppis:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Colby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: American Idol

Viesti Kirjoittaja Colby »

gentedimare kirjoitti:Kissan viikset
Esiintymisjärjestys arvotaan!! :ylppis:
Niin eihän siinä Amazing Racessakaan ikinä oo suosittu ketään :heh: Mut joo Kris ja Allison on mun(kin) suosikit :tapu:

Se Megan oli ehkä hirveintä ikinä. Onneks Simon sanoi tyylilleen uskollisena suoraan, ettei ne ees harkitse sen pelastamista. Ehkä se nyt tajuaa, että pärjätäkseen tollasessa kisassa tarvis olla jotain kykyjäkin...
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Avatar
BronZe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1371
Liittynyt: 27 Marras 2003, 23:12
Paikkakunta: Turku

Re: American Idol

Viesti Kirjoittaja BronZe »

gentedimare kirjoitti:
BronZe kirjoitti:Adamia on muuten suosittu ihan käsittämättömän paljon tähän mennessä. Näissä neljässä ensimmäisessä finaalijaksossa se on esiintynyt kolme kertaa kolmen viimeisen joukossa, eikä kertaakaan neljän ensimmäisen joukossa. Ja tämä saa jatkoa ensi viikolla, kun se esiintyy viimeisenä.
Kissan viikset
Esiintymisjärjestys arvotaan!! :ylppis:
Et kai oikeesti usko tuohon? :apuva: Mun mielestä missään ei ole koskaan edes yritetty väittää, että esiintymisjärjestykset arvottaisiin. Mutta joo, vaikka jossain niin sanottaisiinkaan, niin en missään tapauksessa usko, että niitä arvottaisiin. Viimeisessä finaalissa toki arvotaan, mutta se onkin aika varmasti ainoa tilanne, jossa niin tehdään.

Esimerkiksi voidaan ottaa tämän vuoden semifinaalit. Sattumalta jokaisen erän viimeiseksi oli arvottu yksi ennakkosuosikeista (Danny, Adam, Lil). :heh: Todella hyvä arpaonni siis Adamilla ollut jo semifinaaleista saakka. Arvotaan, TOKI! :hihi:

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: American Idol

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Noi on vaan sun luuloja joistain ennakkosuosikeista..... :surrur:
Tottakai arvotaan, demokratia kunnian, HEI HEI HEI :uujee:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
BronZe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1371
Liittynyt: 27 Marras 2003, 23:12
Paikkakunta: Turku

Re: American Idol

Viesti Kirjoittaja BronZe »

gentedimare kirjoitti:Noi on vaan sun luuloja joistain ennakkosuosikeista..... :surrur:
Tottakai arvotaan, demokratia kunnian, HEI HEI HEI :uujee:
Ja tuomareiden myös! :heh: Ensimmäisessä semifinaalissa Danny sai parhaat kehut tuomareilta, toisessa parhaat kehut sai Adam (vaikka Simon ei hänestä pitänyt, mutta muistaakseni kaikki muut hehkuttivat erän parhaaksi) ja kolmannessa ne sai Lil. Mun luuloja vaan. Niinpä niin. :surrur:

Ihanan sinisilmäinen gente. Joskus mullakin oli enemmän luottamusta American Idolin tasa-arvoisuuteen, mutta ei enää. Kiva kun joillain sitä luottamusta vielä löytyy. :peukku:

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: American Idol

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Tuomarien mielipiteillä ei ole mitään väliä ennakkosuosikkeja nimetessä. :rofl:
Kansa äänestää!! HEI HEI HEI :tuuletus:
Ja kansahan äänestää Adamin voittajaksi, ja se on oikein se!! :ihana:

Oliko David Cook muka kisan alussa ennakkosuosikki viime vuonna? NO EI TASAN!!!
David Cook paransi koko ajan ja nousi
pikkuhiljaa voittajasuosikiksi HEI HEI HEI :uujee:

HEI HEI HEI!!!! :tapu:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
BronZe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1371
Liittynyt: 27 Marras 2003, 23:12
Paikkakunta: Turku

Re: American Idol

Viesti Kirjoittaja BronZe »

Emmä väittänytkään, ettei kansa päätä voittajaa. Mut todellisuudessa mm. esiintymispaikoilla ja tuomareiden kommenteilla on suuri osuus siinä kenestä luodaan kauden ennakkosuosikki. Ja ennakkosuosikin asemalla on ihan varmasti vaikutus myös äänestäjiin. :joojoo: Olet oikeassa, ettei David Cook ollut suurimpien ennakkosuosikkien joukossa kisan alussa, mutta Billie Jean vedon jälkeen hän nousi sellaiseksi toisen Davidin ohella, joten ei hänenkään ihan puskista voittoon tullut. Sama juttu kaudella jolloin Jordin voitti, kun Melindaa pidettiin jossain vaiheessa ylivoimaisena ennakkosuosikkina, mutta joutuikin tyytymään kolmanteen sijaan. Kyllähän näitä tosiaan löytyy. :heh: Sen takia en olisi niin varma Adamin voitosta, vaikka hän onkin tällä hetkellä tuottajien suosikki. Kansa kuitenkin loppujen lopuksi päättää, enkä usko hänen millään keräävän tarpeeksi suurta kannattajamäärää faniijoukkonsa ulkopuolelta.

Toivottavasti Kris ja Allison pääsevät mahdollisimman pitkälle, jotta saan kuulla heidän hyviä esityksiä vielä mahdollisimman pitkään. Ihanat Kris ja Allison! Kiitos että olette pelastamassa tämän kauden lähes täydelliseltä keskinkertaisuudelta. Allisonin Papa Was a Rolling Stone on tähän mennessä ylivoimaisesti kauden paras vokaalisuoritus. En edes erityisemmin pidä tuosta kappaleesta, mutta Allisonin vokaalit oli aivan uskomattomat ja vei koko kappaleen aivan täysin uudelle tasolle. :tapu:

Allison :rakkaus:
Kris :rakkaus:

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: American Idol

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Tuottajien suosikki mai äääääääääs!!
Adam on niin kova, että ihan sama vaikka esiintys joka ikinen viikko ekana. Kyllä se silti jatkais.

IHANA ADAM, kevääni sulostuttaja, piristäjä, pelastaja. :ihana:
Sä oot kingi!!!! Ilman sua kisa ois puuduttavaa keskinkertaista jollotusta! :draamaa:

Mä veikkaan, että Danny tulee olemaan tän kauden Chris Daughtry, Michael Johns.....
ei tulekaan pääsemään finaaliin, vaikka niin olen koko ajan rummuttanut. Adamin kanssa finaalissa tulee
olemaan joko Kris tai Lil. Krisiä toivon itse, on noussut mun kakkossuosikiksi :joojoo:
Lil pääsee kyllä mustien äänillä pitkälle. Vähintään top3 -sakkiin, joten Danny voi jämähtää neljänneksi :draamaa:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
BronZe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1371
Liittynyt: 27 Marras 2003, 23:12
Paikkakunta: Turku

Re: American Idol

Viesti Kirjoittaja BronZe »

Mä en taas sit ihmettelis yhtään, jos Adam olisi se joka tekisi daughtryt ja jäisi ulos kärkikaksikosta tai jopa kolmikosta. :heh: Enkä tarkoittanutkaan että Adam olisi tippumassa, jos esiintyisi ensimmäisten joukossa joka viikko, mutta olen ihan sataprosenttisen varma siitä, ettei hänen tän hetkinen asema olis lähellekään sama, jos ei olisi esiintynyt niin monta kertaa viimeisten joukossa. :joojoo: Sen takia uskallankin odottaa, että Adamin "peak" on jo nähty näin aikaisessa vaiheessa, joten todennäköisin tie on alas. Kun taas esimerkiksi Danny ja Lil eivät ole kumpikaan vielä olleet ihan parhaimmillaan, mutta silti ovat olleet esimerkiksi dialidolissa hyvinkin tasaisia. Tietysti eri asia on, jos Lil ei koskaan siihen potentiaaliin, mitä tuomarit (ja yleisö) häneltä odottaa, niin noutaja tulee luultavasti ennemmin kuin myöhemmin. Tässä kokonaisuudessa mun veikkaukset, jotka tein Sarverin putoamisen jälkeen. Enkä niihin ole siis sen jälkeen koskenut millään tavalla:

1. Danny
2. Lil
3. Adam
4. Allison
5. Anoop
6. Kris
7. Matt
8. Scott
9. Megan

Ekan siis sain oikein. Tosin se oli ehkäpä maailman helpoin veikkaus. :heh:

Avatar
-kaitsu87-
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7250
Liittynyt: 04 Huhti 2009, 06:09
Paikkakunta: Pori

Re: American Idol

Viesti Kirjoittaja -kaitsu87- »

Meganin putoaminen oli ihan odotettua :mrgreen:, koska hän oli aivan järkyttävän huono ja kamala esitys kaiken lisäksi. Omia suosikkejani ovat Allison, Lil, Danny ja Adam sekä ehkä Kris. Toivottavasti Scott putoaisi pian, koska en tykkää hänestä yhtään aivan kamala lauluääni kerta kaikkiaan. Lil oli minulle aikamoinen pettymys, miksi ihmeessä oli mennyt valitsemaan Celine Dionia en tajua olisi voinut valita mieluummin Mary J Bligea. Adamissa mua ärsyttää se kun välillä huutaa sen biisin, niin kävi lauantaina siinä lopussa. En tykkää sellaisesta. Mulla on sellainen kutina että Adam ei tule olemaan finaalikaksikossa. Paula Abdul on välillä aivan pirun ärsyttävä :jupinaa:, kun hän vain suosii Adamia viikosta toiseen. Kris oli omasta mielestäni kaikista paras nyt viimeksi.

Tässä minun veikkaukseni järjestyksestä:

1. Allison
2. Kris
3. Adam
4. Lil
5. Danny
6. Matt
7. Anoop
8. Scott

Tuskinpa näin käy, mutta omapa on veikkaukseni.
I, I went to hell and back to find myself on track
I broke the code, oh ohh
Like ammonites, I just gave it some time

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: American Idol

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

EI Paula mitään suosi.... se on löytänyt itselleen suosikin. :uujee:
Ja kyllä se muitakin kehuu ihan hirveesti, monesti enemmän kuin pitäis.
Mutta Paula on IHANA!!! <3

Kara sen sijaan sais häipyä sinne minne aurinko ei paista. Ihan turha muija. Luulee olevansa joku loistava
uusien kykyjen haistaja. MAI ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄS!!! Sitten ärsyttää tuo kun nousee seisomaan laulujen aikana ja
matkii näin Paulaa. Näyttää, että kyllä hänkin osaa jammata Paulan tavoin. Ei onnistu, mä nään niin se läpi! :nohyi:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Lukittu