American Idol 2008

Muiden musiikkikilpailujen ja Musiikin arkisto.
Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: American Idol

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Pääsihän niistä blondeista jatkoon neljä, se mikälie kauneuskuningatar kylläkin putosi.

Sillä pikkuisella Davisilla on ihan jumalainen ääni niin nuoreksi ja onhan se muutenkin söpö. Rastatukkainen Jason Castro on tosi hyvännäköinen, mutta hänen lauluaan ei tosiaankaan ole paljoa näytetty. Ja Michael :kups: . Ihme on, jos ei se ole ihan loppukaksikossa, on sen verran jumalainen tapaus.

Naisista on aika vaikea sanoa selvää suosikkia. Se Amanda on hyvä, mutta mitenkähän mahtaa sujua muu genre, ääni on aika raspinen ja tyyli rock. Tykkäsin myös siitä blondista Brookesta, mutta vetisteli jo siihen malliin, ettei taida pää jatkossa kestää.

Michael: http://www.youtube.com/watch?v=kq0WqfZU-c8" onclick="window.open(this.href);return false;

Kyle: http://www.youtube.com/watch?v=1Q33Nrnv ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false; Tämän putoamista en ymmärrä.

Jasonkin löytyi: http://www.youtube.com/watch?v=W2SCxlqR8RU" onclick="window.open(this.href);return false;

Laitetaan vielä David: http://www.youtube.com/watch?v=QFtT-R1A ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false; Taustalaulajakin pyyhki kyyneleitä :ihana:
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
zomg.
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 908
Liittynyt: 21 Touko 2006, 10:18

Re: American Idol

Viesti Kirjoittaja zomg. »

Pikku-David ja Michael on tosiaan mahtavia. Mun ykkössuosikki on ehkä kuitenkin Danny Noriega, se joka lauloi Proud Maryn alkukarsinnoissa. Se vaikuttaa tosin sellaiselta tyypiltä joka jakaa mielipiteet. Osan mielestä hauska ja toisten mielestä ärsyttävä. Mutta erittäin hienosti laulaa.
Naisista tykkään laulullisesti irlantilaisesta Carlysta ja siitä söpöstä Ramielesta, Brookesta muuten vaan kun se on niin symppis. Miesten taso taitaa kyllä olla parempi tänä vuonna kuin naisten.

Aloin myös pitää David Hernandezista, vakuutti tosi hyvällä teatteriviikon esityksellä.
http://www.youtube.com/watch?v=-bX2a1sxSEY

Kolme Davidia, sekavamppoo. :draamaa:

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: American Idol

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Minäkin pidän Dannysta. Ja tuo David H on myös hyvä, sielukas kaveri.
Poikien taso on kyllä tänä vuonna tosi kova. Tytöistä se irlantilainen Carly laulaa hyvin, jokin vaan siinä itse tytössä ärsyttää, en osa sanoa mikä.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: American Idol

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Hazel kirjoitti:Tytöistä se irlantilainen Carly laulaa hyvin, jokin vaan siinä itse tytössä ärsyttää, en osa sanoa mikä.
Sama juttu mulla. Siinä tytössä on jotain ärsyttävää..... :niinpa:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Maarushka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3115
Liittynyt: 23 Tammi 2005, 22:53
Paikkakunta: Helsinki

Re: American Idol

Viesti Kirjoittaja Maarushka »

Tosi hyviä laulajia tänä vuonna, tähän mennessä David, Michael, Amanda, Syesha ja Asia'h on sykähdyttäneet eniten. Parista jatkoon päässee pojan laulutaidoista mulla ei ole mitään käsitystä, esim. sitä yhtä kiharapäätä en edes muistanut nähneeni ennen tuota valintapäivää? No, kohtahan noita sitten kuulee.

Avatar
My Star
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 331
Liittynyt: 29 Huhti 2007, 14:06
Paikkakunta: Varsinais-Suomi

Re: American Idol

Viesti Kirjoittaja My Star »

Ärsyttää, kun spoilasin itseltäni Americal Idolin 24 parasta ohjelman viralliselta nettisivulta. Joka tapauksessa ihanaa, kun ohjelma alkaa taas 20 minsan päästä! Ehtii tunnin katsoa suoraan ennen viisujen alkua...
We are the winners of Eurovision
(We are, we are, we are, we are)

Avatar
TerMari.
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2201
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 09:58
Paikkakunta: Jiipää

Re: American Idol

Viesti Kirjoittaja TerMari. »

Oonko jo miljoonastibiljoonasti sanonu, että SE PIKKU-DAVID ON :rakkaus: <3 :rakkaus: <3 :rakkaus: <3 :ihana: :uujee: :jihuujippii: :clap: :voitto: :kiitos: :tanssi_02: :rok: ?

Ai jaa.. :hiips:

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: American Idol

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

MUISTAKAA TULOSLÄHETYS NYT SUBILLA!!!!!
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Re: American Idol

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

kuka putos?

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: American Idol

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Mä sitten unohdin koko tuloslähetyksen, kun en ollut kotona :niinpa: . Mutta pudonneet lienevät Amy, Joanne, Colton ja Garrett. Oikaiskaa, jos olen väärässä.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
male
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5449
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:13
Paikkakunta: Helsinki

Re: American Idol

Viesti Kirjoittaja male »

Miehistä tippui sitten pari suosikkia. :niinpa: Mutta onneksi Danny Noriega ei pudonnut. :tuuletus: :tapu:

Naisista olisin pitänyt JoAnnen mukana, vaikka en kyllä tiedä kenet olisin hänen sijastaan tiputtanut. :roll:
"Well, if you must know, I have written fourteen books and as I am the only one who has read them I can tell you that they have all been very well received."

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Re: American Idol

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

toi Danny Noriega on kyllä karsee. Onneks se ei tuu pitkään pysymään kisassa mukana...YÖK YÖK YÖK!

Avatar
Undantag
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 231
Liittynyt: 11 Touko 2006, 10:10
Paikkakunta: Turku (Oulu)

Re: American Idol

Viesti Kirjoittaja Undantag »

Jotenkin salakavalasti David Cook on noussut mun ehdottomaksi suosikiksi, vaikka aluksi se oli lähinnä outo.

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: American Idol

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

OSAISKOHAN TOI JESSSE PITÄÄ SUUNSA KIINNI JO VAI EI!!!! :niinpa:
Mä en kerta kaikkiaan ymmärrä miksi sun pakko vihjailla ja pilata toisten katseluita!
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: American Idol

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Joidenkin pitää vaan tehdä kiusaa :lohduton:
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Re: American Idol

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

gentedimare kirjoitti:OSAISKOHAN TOI JESSSE PITÄÄ SUUNSA KIINNI JO VAI EI!!!! :niinpa:
Mä en kerta kaikkiaan ymmärrä miksi sun pakko vihjailla ja pilata toisten katseluita!
:draamaa: NO EI OSAA!
Minä en mitään oo vihjaillu. Missä minä oon jotain muka vihjannu, HÄH? En TODELLAKAAN ole mistään katsonut MINKÄÄNLAISIA tuloksia. En kai mä nyt muuten täällä olis kysyny, että kuka putois. VOI ELÄMÄ! :tajutkaa:

Tuolla Danny-kommentilla tarkoitin, ettei se tule pysymään kisassa pitkään mukana. Ei tommosta kiljukaulaa voida pitää tuolla kovin pitkään. En todellakaan usko, että kovin montaa pudotusta se pysyy mukana.

ÄLÄKÄ HUUDA MULLE!!! :jupinaa: :niinpa: PIRÄ ITE SUUS KII! :niinpa:

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: American Idol

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Mä huudan just niin paljon ku huvittaa, sillon kun sä tahallasi härnäät täällä ihmisiä.

on täysin eri asia sanoa Uskon, että tuo ja tuo ei tule pysymään kauan mukana (mitä muka tarkoitit :roll: )
kuin sanoa suoraan Onneksi tuo ei tule pysymään kauaa mukana. (selvä vihjaus, että kilpailija putoaa)

Kun tietää Jesssen historian näissä spoilaamisissa, niin on helppo ynnätä yksi plus yksi :niinpa:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Re: American Idol

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

gentedimare kirjoitti:Mä huudan just niin paljon ku huvittaa, sillon kun sä tahallasi härnäät täällä ihmisiä.

on täysin eri asia sanoa Uskon, että tuo ja tuo ei tule pysymään kauan mukana (mitä muka tarkoitit :roll: )
kuin sanoa suoraan Onneksi tuo ei tule pysymään kauaa mukana. (selvä vihjaus, että kilpailija putoaa)

Kun tietää Jesssen historian näissä spoilaamisissa, niin on helppo ynnätä yksi plus yksi :niinpa:
no tällä kertaa se sun yks plus yks on sitten 3 :niinpa:

tottakai se kilpailija putoaa, mutta minä en todellakaan tiedä milloin. Tuo Danny nyt vaan on semmonen persoona, ettei varmasti tule pysymään mukana kuin korkeintaan parin pudotuksen ajan. Etenkään kun se ei edes laula mitenkään erikoisesti. Ei tartte siis todellakaan olla mikään ennustaja, että voi sanoa niin kuin sanoin..ETTÄ ÄLÄ SÄ SYYTÄ JOS ET TIIÄ! JA LOPETA SE HUUTAMINEN :niinpa:

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: American Idol

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Hurmaava Jessse tai sitten ei........ :draamaa:

Sä tiedät kyllä tasan tarkkaan mitä sä teet, joten turha vängätä vastaan. Vaikka et tietäisikään mitään AI:n tulevista pudotuksista, niin tahallasi (kyllä vain) muotoilit tuon lauseen spoilaamista tarkoittavaksi lauseeksi.
Samaa olet tehnyt Talent USAn kohdalla, jossa jopa suoraan paljastit voittajan ja myös Selviytyjissä olet vastaavasti paljastellut tulevia. Tiedät sen itsekin. Katsoppas viimeistä viestiäsi Pakkeloori -ketjussa. Se on ohjelma mistä sulla ei todellakaan ole tietoa, kuten ei meistä kellään. Ja ihan eri tavalla siellä kirjoitat.

Uskon että....
Musta tuntuu....


You know it, I know it and the whole kuppila knows it. Joten turha heittäytyä esittämään tietämätöntä :ylppis:

Ja muuten, mä en edellisessä viestissäni huutanut, kuten en tässäkään. Vaikka kovaan ääneen käskitkin mun toistamiseen jo lopettamaan huutamisen :ylppis:

Mutta jos sä saat jotain sisäistä nautintoa tosta härnäämisestä ja kiusaamisesta, niin fine! Ei ole mitään yllätys, tätähän uhkasit tehdä jo aikoja sitten. Ja nyt toteutat uhkauksesi. Ikävää, mutta ei voi mitään. :eiei:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Re: American Idol

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

Mitähän mä Selviytyjissä olen spoilannut? En kyllä ole mitään. Talentissa paljastin silloin aikoinaan, mutta silloin eivät muutkaan sääntöjä noudattaneet, niin en nähnyt syytä siihen omallakaan kohdallani.

Ja mitä taas tähän tulee, niin oleta sä mitä oletat, mutta voisitko jättää ne oman pääs sisälle. En mä halua, että mun teksteistä väkisin väännetään negatiivissävytteisiä silloin kun se ei tarkoitus ole.

Ja sitä paitsi, eikös tää American Idol tule samaan aikaan (ei nyt ehkä täysin) kuin Amerikassa, joten eihän sitä kukaan tiedä milloin se Danny sieltä tippuu :roll:

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: American Idol

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

No ei tasan tule samaan aikaan, siellä ollaan paria viikko edellä. Ja tippujien nimet on ihan helppo käydä katsomassa virallisilta sivuilta. Tietäen tämän niin kellään muulla ei kyllä tulis mieleenkään sanoa, että onneksi tuo Harmantolan Jussi ei tule kauaan olemaan kisassa mukana. :roll:

END OFF!!!
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Ate
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3480
Liittynyt: 15 Marras 2004, 20:35
Paikkakunta: Tampere

Re: American Idol

Viesti Kirjoittaja Ate »

JeSSSe kirjoitti:Mitähän mä Selviytyjissä olen spoilannut? En kyllä ole mitään.
Sen, että JP ei tule voittamaan, koska oli paljastanut sen Janice Dickinsonin ohjelmassa. Kaikki eivät kuitenkaan tuota "laatusarjaa" seurannut.
Talentissa paljastin silloin aikoinaan, mutta silloin eivät muutkaan sääntöjä noudattaneet, niin en nähnyt syytä siihen omallakaan kohdallani.
Kuinka kovin kypsää.
"Kyllä Suomen luonto on sitten kaunis. Varsinkin, kun se palaa."
-Miik-

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Re: American Idol

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

eikös tää aina oo tullu samaan aikaan ku Amerikassa? Vai muistanko mä muka nyt niin väärin.

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Re: American Idol

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

nysse tulee taas. Michael :rakkaus: se ei tule lähtemään tuolta aaaikoiihin, ei! Voittaja-ainesta! :tuuletus:

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: American Idol

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

JeSSSe kirjoitti:eikös tää aina oo tullu samaan aikaan ku Amerikassa? Vai muistanko mä muka nyt niin väärin.
Kysymykseesi on jo vastattu! :roll: USAssa ollaan kaksi pudotusta edellä (as if you didn't know :roll: )
Ja kukaan ei kyllä mun muistin mukaan paljastanut Talent USAsta yhtään mitään. Ainoastaan sinä :ylppis:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Re: American Idol

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

gentedimare kirjoitti:
JeSSSe kirjoitti:eikös tää aina oo tullu samaan aikaan ku Amerikassa? Vai muistanko mä muka nyt niin väärin.
Kysymykseesi on jo vastattu! :roll: USAssa ollaan kaksi pudotusta edellä (as if you didn't know :roll: )
Ja kukaan ei kyllä mun muistin mukaan paljastanut Talent USAsta yhtään mitään. Ainoastaan sinä :ylppis:
Ei oo kysymykseeni kyllä vastattu. Mä kysyin, että eikö tää oo sit ollu muka aina samaan aikaan Suomen TV:ssä kuin Amerikassa? En edelliskautta seurannut, mutta olikohan se sitä edeltävä jota seurasin ja silloin kyllä muistan, kuinka mainostettiin sen tulevan samaan aikaan (ainakin lähes samana päivänä) kuin Amerikassa. Niin oletin olevan nytkin. Eikö muka Suomen lehdistökään noteeraa sitten Amerikan Idol-voittajaa mitenkään, kun voitto on selvinnyt? :mitvit:

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: American Idol

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Ei ole mun vika jos et osaa ymmärtää lukemaasi. Selkeästi vastasin sulle, että ei tule samaan aikaan vaan kahden viikon viiveellä. Näin myös muina kausina.

Ja Suomen lehdistö voi ilmotella ihan mitä vaan. Kuuluu aikuisen ihmisen käytöstapoihin ymmärtää, onko kohteliasta tulla tänne kiljumaan omaa tietämystään kun on porukkaa jotka haluavat pysyä jännityksessä! :roll:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Re: American Idol

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

Et sä aiemmin mitään ole sanonut, että niin on ollut myös muina kausina. Sanoit vaan, että on 2 viikon viive ja oletin, että sillä tarkoitit tätä kautta. Mä oon kyllä ihan varma, että on tullut ainakin joskus samaan aikaan Amerikan kanssa...ihan varma!

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Re: American Idol

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

Hmm..näköjään ollut kakkoskausi, joka tuli LÄHES reaaliajassa Suomen telkkarista. Onks siitä muka niin kauan. Mä en vissiin oo tosiaan sit näitä idoleita seurannu, mutta tosiaan kyllä luulin, että tulee samaan aikaan kuin Amerikassa...

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Re: American Idol

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

ja nyt toi Danny. Argh, putois jo :nohyi: feikimpää esiintyjää saa hakea.

Lukittu