Popstars 2

Muiden musiikkikilpailujen ja Musiikin arkisto.
Lukittu
Avatar
Nadi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2822
Liittynyt: 26 Marras 2003, 13:30
Paikkakunta: Järvenpää

Popstars 2

Viesti Kirjoittaja Nadi »

Se Saul Hovi (näytettiin ainakin SUBin extrassa) oli meidän Greasessa mukana. Hurmaava epeli. Harmi ettei pärjännyt, eikä edes pahemmin heeboa näytetty :(

Avatar
Kosti-71
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6834
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 01:48
Paikkakunta: Helsinki

Popstars 2

Viesti Kirjoittaja Kosti-71 »

Mie en taas käsitä sen Asikaisen filosofiaa. Tässä jaksossa oli kans yksi hoono soomi-mies, mutta Asikainen ei puuttunut siihen mitenkään. Ja eka jaksossa se jaksoi naputtaa sen yhden kundin aksentista.
Onnistumiset nostavat itseluottamusta. T: ikuinen sinkku

Avatar
TOMItu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3100
Liittynyt: 11 Marras 2003, 17:08

Popstars 2

Viesti Kirjoittaja TOMItu »

Mulle tuli jotenkin pelottava fiilis tästä tummasta "poitsusta"! Jotenkin ilkeä ja vihainen kasvoiltaan.

Avatar
male
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5449
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:13
Paikkakunta: Helsinki

Popstars 2

Viesti Kirjoittaja male »

Eikös yksi kokelas laulanut not a sinner nor a saintin? Sitä kyllä näytettiin vain sellainen sekunnin pätkä, joten ei siinä muuta nimen lisäksi oikein kuullutkaan. Laulusta nimittäin..
"Well, if you must know, I have written fourteen books and as I am the only one who has read them I can tell you that they have all been very well received."

Avatar
Nadi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2822
Liittynyt: 26 Marras 2003, 13:30
Paikkakunta: Järvenpää

Popstars 2

Viesti Kirjoittaja Nadi »

Oikein kuulit :wink: !

Avatar
Soppis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 18 Touko 2004, 23:03
Paikkakunta: Tampere

Popstars 2

Viesti Kirjoittaja Soppis »

TOMItu kirjoitti:Mulle tuli jotenkin pelottava fiilis tästä tummasta "poitsusta"! Jotenkin ilkeä ja vihainen kasvoiltaan.
Juu, samat vibat tuli :shock: Eric se varmaan oli? Olihan hänellä erikoinen äänenkäyttöala, mutta ei se nyt siitä mitään popparia tee. Ja nimenomaan, puhui paljon huonommin suomea kuin Alan, jolle valitettiin kielimuurista. Ja ilomielin jatkoon tuomareiden puolesta. Kylläpä linja heittelee.

You and me, can't you see, we're playing with fire?
Tell me now, do you feel this burning desire?

Avatar
barbarossa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Popstars 2

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

Mitämitä? Eric oli ihan mun suosikki. Ja vihdoin löytyi ihania tyttöjäkin!Siinä mielessä hyvä jakso.
Ja lopussa tuli ne naamat, jotka on päässeet aiemmin jatkoon, eli Britneykin on siellä. Ja eilisestä jaksosta hieman yllätti sen yhden poikatrion jatkoonmeno. Esiintyivät kai ekana ja kaikilta meni laulu ihan käteen.
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Popstars 2

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

barbarossa kirjoitti:Ja lopussa tuli ne naamat, jotka on päässeet aiemmin jatkoon, eli Britneykin on siellä. Ja eilisestä jaksosta hieman yllätti sen yhden poikatrion jatkoonmeno. Esiintyivät kai ekana ja kaikilta meni laulu ihan käteen.
Siis siinä lopussahan nimenomaan näytettiin ne naamat jotka olivat päässeet siihen ryhmätyöhön asti! Eikö näin ollut? :?:

Eli ne ketkä pääsevät sinne leirille niin paljastetaan vasta ensi jaksossa!
Viimeksi muokannut gentedimare, 20 Syys 2004, 18:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Pexi
Siemailija
Siemailija
Viestit: 109
Liittynyt: 09 Helmi 2004, 15:18

Popstars 2

Viesti Kirjoittaja Pexi »

Eli olen siis samaa mieltä Genten kanssa, joka ehti ensin...

ööö... eikös siinä lopussa näytetty kaikkien naamat, jotka pääsivät niihin bändi-kokeilu lauluihin saakka. Eikös siinä sanottu, että jotkut heistä saivat vielä kutsun sinne jonnekin leirille?

Kiva, että tällä kertaa vaikutti siltä, että muutkin kuin Asikainen olivat tuomareina, vaikka se Salon Kirsin mahdollinen sisko vaikuttaa vieläkin kiintiöpaikkaiselta. Olisivat antaneet Asikaisen koota haluamansa bändin, kun se niin näyttää kuitenkin menevän. Mutta ehkä se ei kuulu formaattiin. Hesassa oli muutama ihan hyvä laulaja, mutta idolsin jälkeen odotin hieman enemmän.

Olin muuten varma, että se Alcazar-laulaja oli joku täältä!

Avatar
barbarossa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Popstars 2

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

Aijaa, ehkä se oli niin, että noista vielä karsitaan. Olen taas seurannut tosi tarkkaavaisesti. No, sehän selvensi paljon, kun tuntui, että niitä nassuja oli niin paljon. :P Ja toisaalta harmi, koska ehdin jo tuulettaa Alanin, Ericin ja parin muun puolesta. :oops:
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Avatar
Fabrizio
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10140
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 09:22
Paikkakunta: Vaasa

Popstars 2

Viesti Kirjoittaja Fabrizio »

Pexi kirjoitti:Olin muuten varma, että se Alcazar-laulaja oli joku täältä!
Samainen ajatus kävi minunkin mielessä...
"Because I... I´m just a dreamer,
with no intention to change, UNTIL I FIND YOU.
Don´t ask me why, I´m just a singer,
singing my worries away, UNTIL I FIND YOU."

Tommi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2962
Liittynyt: 12 Marras 2003, 21:21
Paikkakunta: Helsinki

Popstars 2

Viesti Kirjoittaja Tommi »

Se Jazz-laulaja tyttö oli Helsingin parhaimpia miusta, samoin se Jamelia Superstar-tyttö.. :)
I'm not a slut from Holland and I'm not fucking old bitch from Sweden.

Avatar
male
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5449
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:13
Paikkakunta: Helsinki

Popstars 2

Viesti Kirjoittaja male »

Pexi kirjoitti:Olin muuten varma, että se Alcazar-laulaja oli joku täältä!
Minä ajattelin heti kuultuani rientää viisukuppilaan kysymään kuka meistä se oli. Ilmeisesti kukaan ei ole vielä tunnustanut..
"Well, if you must know, I have written fourteen books and as I am the only one who has read them I can tell you that they have all been very well received."

Avatar
JUHKIS
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2764
Liittynyt: 11 Marras 2003, 18:06
Paikkakunta: Hki

Popstars 2

Viesti Kirjoittaja JUHKIS »

Kuva
http://www.erickjon.com/

Kyllä tolla kundilla on sitte upee ääni, vaikkei toi sen musascene ihan oma juttuni olekkaan.

Avatar
Sagapo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4807
Liittynyt: 11 Marras 2003, 18:31
Viesti:

Popstars 2

Viesti Kirjoittaja Sagapo »

Olisiko hän tämän Popstarsin Kana? :)
Jouez, jouez, musiciens / Enchantez-moi, magiciens
Tourne, tourne dans ma tête à moi / Fais briller les yeux des enfants-rois

Avatar
barbarossa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Popstars 2

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

Erick oli tänäänkin ihana ja letkeä. Vaan ei taida tuo poikabändi olla hänen tulevaisuutensa. Nousi uusiakin suosikkeja ja toiset taas yllättivät tosi negatiivisesti. :?
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Avatar
Fabrizio
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10140
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 09:22
Paikkakunta: Vaasa

Popstars 2

Viesti Kirjoittaja Fabrizio »

Suosikkini Niina (Notkonen) oli hieman vaisu tänään, mutta uskon silti jatkomahdollisuuksiin. Rene (Haavisto) oli hyvin esillä tänään ja aivan selvästi poikabändiainesta omaava nuorimies.
"Because I... I´m just a dreamer,
with no intention to change, UNTIL I FIND YOU.
Don´t ask me why, I´m just a singer,
singing my worries away, UNTIL I FIND YOU."

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Popstars 2

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Kuten myös TEEMU=DEM, joka oli mm. Syksyn Sävel satoa ohjelmassa vuonna 1999. Häneltähän ilmestyi silloin ainakin yksi sinkku joka sai kivasti radiosoittoa. En muista sen nimeä tähän hätään, mutta jollain C-kasetilla se mulla on. Kivaa suomipoppia.
Ja tämä Blondi-Teemu siis tanssi IINAN ja GARYN taustalla viisukarsinnoissa!!... :D

Avatar
Jvvv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9695
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:43
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Popstars 2

Viesti Kirjoittaja Jvvv »

Löytyykö noiden kilpailijoiden kuvia jostakin päin nimillä varusteltuna, kun ei aina osaa yhdistää nimiä naamoihin...?
"Olen kivi joka kukkii lailla hauraan joutsenen."

Tommi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2962
Liittynyt: 12 Marras 2003, 21:21
Paikkakunta: Helsinki

Popstars 2

Viesti Kirjoittaja Tommi »

Tää poikien "kaadutaan" biisi muistuttaa miusta gimmelin "sydän pliis särkekää" biisiä joistain kohdista.. ja tyttöjen biisi muistuttaa tämän vuoden itävallan balladia :P
I'm not a slut from Holland and I'm not fucking old bitch from Sweden.

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Popstars 2

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

mua kyllä ärsyttää nää biisit, minkä takia pitää aina olla sitä asikais-poppia...argh..
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
Jvvv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9695
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:43
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Popstars 2

Viesti Kirjoittaja Jvvv »

Asikaispoppi on varsin jees yleensä. Tänään pidin kyllä huomattavasti enemmän siitä tytöille tehdystä biisistä kuin pojille.
"Olen kivi joka kukkii lailla hauraan joutsenen."

Avatar
Soppis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 18 Touko 2004, 23:03
Paikkakunta: Tampere

Popstars 2

Viesti Kirjoittaja Soppis »

Teemulla oli kyllä tanssikuviot hallussa, eikä muutenkaan hassumpi ilmestys! Toivoisin, että tänä vuonna olisi poikabändin vuoro. Siellä on monta kivaa kundia, joissa on ainesta. Teemu, Ronnie ja Rene ovat suosikkejani nyt.

En ole missään nähnyt mitään kuvagalleriaa kilpailijoista, toivottavasti sellainen pian ilmestyisi Popstars2-virallisille sivuille. Vähänkö nyppi taas kun eivät voineet ilmoittaa tippujia...

You and me, can't you see, we're playing with fire?
Tell me now, do you feel this burning desire?

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Popstars 2

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

Ilmeisesti tehtiin niin (ainakin "aina" ennenkin on tehty), että siinä lopputekstien yhteydessä, kun vilahtelee kilpailijoista kuvia, niin näytetään vain jatkoon päässeitä. Että jos otit nauhalle, niin katso loppu uudestaan, voinet siitä päätellä, ketkä nähdään seuraavassa jaksossa ja keitä ei. Itse en ottanut nauhalle, mutta mielestäni Alania ei lopputekstien kuvissa näkynyt :cry: (voi olla että olen väärässäkin). Eihän sen laulu nyt parhaiten tuossa mennyt, mutta päästäisivät nyt vielä jatkoon... Pikku-Britney Jessica näytti olevan lopputekstien kuvissa kyllä.
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
Fabrizio
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10140
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 09:22
Paikkakunta: Vaasa

Popstars 2

Viesti Kirjoittaja Fabrizio »

Katsoin nauhalta Popstars 2-lopun ja ei siitä voi kyllä päätellä pudotettuja. Ei ollut kuvissa Alan, muttei siinä myöskään ollut Rene, Ronnie eikä Teemu, ei Jackson, ei Erick, eikä monet muut...
Tarkoituksella jättivät paljastamatta, että ohjelmalle riittää katsojia myös ensi sunnuntaille... :oops:

Yritin myös epätoivoisesti tiedustella Reneltä Popstars-juonipaljastuksia, muttei paljastanut mitään... :oops: pah, pah, ja ihan luot-ta-muk-sel-li-ses-ti olisin kysellyt. Vaan parempi näin, että säilyy jännitys loppuun saakka. :wink:
"Because I... I´m just a dreamer,
with no intention to change, UNTIL I FIND YOU.
Don´t ask me why, I´m just a singer,
singing my worries away, UNTIL I FIND YOU."

Avatar
barbarossa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Popstars 2

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

Joo, minäkään en millään erota niitä vaaleita kundeja toisistaan. Jonkun Adrianin kyllä ja Arin (?), mutta siihen ne jää. Että sen Teemunkin suhteen vähän vilisee naamat silmissä... :?
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Avatar
ashanti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3393
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 11:42
Paikkakunta: St.Moritz

Popstars 2

Viesti Kirjoittaja ashanti »

Näin ne taas pitää tyhmää jännityksessä. Ohjelma on aivan loistava. Riston tekemät biist eivät oikein sytyttäneet tällä kertaa, vaikka poikien kappale jääkin takaraivoon kihelmöimään... mutta Risto on edelleenkin minusta ihana. Joo, olen tosi sairas tyyppi... Ne siis tiputtivat sen mun hieman rokimman suosikin. Mustalippispäinen poitsu oli kyllä mukana, poitsu oli vaan eri ja varkulla lippiskin. Aika monta olisin minä tiputtanut.

Pojista suosikkeja nyt ehdottomasti Ronnie vai mikä lie Rennie, Rene Huittinen (mitä, tunteeko Fab sen?) ja Adrian, joka kyllä on eri linjaa edellä mainittujen kanssa. Alan ja se yksi pyöreämpi ja vahvaääninen tumma poika ovat kanssa mun suosikkilistassa. Esim. se Teemu ei sytytä mua yhtään. Erick joutaa tippumaan, se ei sovi tähän juttuun, muuten aivan loistava omassa lajissaan. Naisista paha mennä sanomaan mitään, niiden nimet ihan hukassa. Paitsi Jessican. Siitä mulla ei ole mitään nättiä sanottavaa. Hus pois vaan. Voiko 19-vuotias oikeasti olla noin kakaramainen?
U kosu stavi ruzmarin
I jedan cvijet kraj šadrvana
Lejla, zar bi mogla ti drugog voljeti?
Golube, moj golube
Nosi joj suze mjesto pjesme

Avatar
male
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5449
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:13
Paikkakunta: Helsinki

Popstars 2

Viesti Kirjoittaja male »

Tommi kirjoitti:Tää poikien "kaadutaan" biisi muistuttaa miusta gimmelin "sydän pliis särkekää" biisiä joistain kohdista.. ja tyttöjen biisi muistuttaa tämän vuoden itävallan balladia :P
Mukava että joku muukin huomasi. Minä olin ihan kauhuisssanI! Kertosäe oli melkein suoraan plagiaatti loppua lukuunottamatta!
"Well, if you must know, I have written fourteen books and as I am the only one who has read them I can tell you that they have all been very well received."

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Popstars 2

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Mun mielestä tyttöjen biisi taas muistuttaa Westlifen "My Love" biisiä...... :)
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Popstars 2

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

Gente, no sekö se on! Mä en tunne noita poikabändibiisejä nimiltä, mutta pystyn hyräilemään sitä, jota se "valvon vierelläsi sun..." muistuttaa. Varmaan juuri tuo jonka mainitsit!
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Lukittu