American Idol 2010

Muiden musiikkikilpailujen ja Musiikin arkisto.
Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: American Idol 2010

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

En voi käsittää mitä Paige teki kahden viimeisimmän joukossa!!! PÖYRISTYTTÄVÄÄ!!! :niinpa:

Laceyä ei tule ikävä!! :hei:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

amaria[25]
Maistelija
Maistelija
Viestit: 27
Liittynyt: 12 Maalis 2008, 19:30
Paikkakunta: Onnen Kukkulat

Re: American Idol 2010

Viesti Kirjoittaja amaria[25] »

Mun mielestä finaalivalinnat meni suurinpiirtein ok, ainakin kaikki omat suosikit jatkossa. Tosin en ole alusta asti ja läheskään kaikkia jaksoja katsonut. Ihmettelen edelleen miksi AI ja X-Factor tulee samaan aikaan. Todennäköisesti tulee taas valittua AI, kiitos Rennen ja varsinkin tämänkertaisten "mielenkiintoisten" :heh: biisivalintojen.
aina suuna ja päänä

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: American Idol 2010

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Fabrizio kirjoitti:
Muutaman vuoden päästä kun kysytään, että mitä muistat American Idol 2010 -kisasta,
niin kaikki muistavat Tim Urbanin.
:rofl2: :rofl2: :rofl2: :rofl2: :rofl2:

Minä tulen muistamaan Timin Urbanin söpönä poikana, jota kolme kuppilalaista miestä hehkutti jollakin kaudella :heh: .

Vaikka Tim voittaisi tämä kauden, hän ei todellakaan ole mieleenjäävä artisti American Idolista.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Fabrizio
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10140
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 09:22
Paikkakunta: Vaasa

Re: American Idol 2010

Viesti Kirjoittaja Fabrizio »

Kuva
Eikö ole hyvä asia, että edes yksi kilpailija saa aikaan hehkutuksia (?). Parempi sekin kuin ei mitään. :tuuletus:

Kovin hiljaiselta vaikuttaa muiden American Idol-kisaajien kannattajat, mikäli niitä on !? :ylppis:
"Because I... I´m just a dreamer,
with no intention to change, UNTIL I FIND YOU.
Don´t ask me why, I´m just a singer,
singing my worries away, UNTIL I FIND YOU."

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: American Idol 2010

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Me odotamme vain todellisia tähtiä, eli meille ei kelpaa keskinkertaisesti hoilaavat söpöt pojat :roll:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
BronZe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1367
Liittynyt: 27 Marras 2003, 23:12
Paikkakunta: Turku

Re: American Idol 2010

Viesti Kirjoittaja BronZe »

Johtuisikohan siitä, ettei tällä kaudella ole ketään fanitettavaa. :draamaa: Ei kukaan näistä ole lähelläkään esimerkiksi Kris Allenin, Allison Irahetan tai edes Danny Gokeyn tasoa. Tää kausi taitaa selkeästi olla huonoin AI-kausi koskaan. :niinpa:

Ja tosiaan koomista koko tämä tiettyjen Kuppilalaisten Tim Urban villitys. Ette sitten huonompaa laulajaa tän vuotisista kisaajista löytäny fanitettavaksenne. :eeek: :hihi:

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: American Idol 2010

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

BronZe kirjoitti:Johtuisikohan siitä, ettei tällä kaudella ole ketään fanitettavaa. :draamaa: Ei kukaan näistä ole lähelläkään esimerkiksi Kris Allenin, Allison Irahetan tai edes Danny Gokeyn tasoa. Tää kausi taitaa selkeästi olla huonoin AI-kausi koskaan. :niinpa:
Kätevää unohtaa tuosta listasta se viime kauden kirkkain kaikista, eli Adam Lambert! :draamaa:

Mutta muuten joo, en näe näistä tämän vuotisista yhtäkään minään juhlittuna supertähtenä enää ensi vuoden puolella :surrur:
Ette sitten huonompaa laulajaa tän vuotisista kisaajista löytäny fanitettavaksenne. :eeek: :hihi:
Ei taida olla laulutaidoilla mitään tekemistä tämän asian kanssa :heh:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
-kaitsu87-
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7185
Liittynyt: 04 Huhti 2009, 06:09
Paikkakunta: Pori

Re: American Idol 2010

Viesti Kirjoittaja -kaitsu87- »

Toivottavasti Tim tai Paige putoaa! Molemmat olivat aivan hirveitä. Paige oli aivan karsea ja hänen biisivalintansa ei todellakaan osunut nappiin!

Siobhan on edelleen mun ykkössuosikkini! Ihana <3
Nyt lähden tanssimaan
Niinku cha cha cha
Enkä pelkääkään tätä maailmaa
Niinku cha cha cha
Kun mä kaadan päälleni samppanjaa

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13765
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: American Idol 2010

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

BronZe kirjoitti:Johtuisikohan siitä, ettei tällä kaudella ole ketään fanitettavaa. :draamaa:
gentedimare kirjoitti:Mutta muuten joo, en näe näistä tämän vuotisista yhtäkään minään juhlittuna supertähtenä enää ensi vuoden puolella
Voi olla tosiaan että täällä ei ole sellaista mainstream supertähteä, mutta tämänkin illan perusteella sekä Crystal että Siobhan on kyllä todella paljon mielenkiintoisempia kuin yksikään viime vuonna. Niistä voi tulla jotain. Niin paitsi viime vuodelta se blondi, jolla oli hihatatuointi ja joka putosi keskivaiheilla. Siinäkin oli särmää.

Niin että parempi tämä vuosi on kuin viime vuosi
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: American Idol 2010

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Tämäniltaisten esitysten lista:

Chrystal
Siobhan
Casey
Aaron
Lee
Michael
Kate
Didi
Tim
Andrew
Page

Ja suosikkilistani muuten vielä tässä vaiheessa:

Casey
Siobhan
Lee
Didi
Chrystal
Aaron
Michael
Kate
Page
Tim
Andrew
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: American Idol 2010

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

ta1ja kirjoitti:sekä Crystal että Siobhan on kyllä todella paljon mielenkiintoisempia kuin yksikään viime vuonna. Niistä voi tulla jotain. Niin paitsi viime vuodelta se blondi, jolla oli hihatatuointi ja joka putosi keskivaiheilla. Siinäkin oli särmää.
:heh: Aivan, Adam Lamberthan siis oli todella särmätön ja onneton muutenkin :heh:

Mä tykkää Crystalista ja sillä on oma tyylinsä, mutta muuten alkaa käydä pikkuhiljaa tylsäksi.
Mutta muuten en pysty sanomaan mitään tämän päiväisistä esityksistä, sillä katsoin Xfactoria ja tämän katson sitten myöhemmin! :surrur:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: American Idol 2010

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Adam nyt on sellainen persoona, että siitä joku tykkää tai sitä inhoaa. Joidenkin mielestä kiinnostava artisti on vaan todella rock, mun mielestä taas kaikkein kiinnostavin on mahdollisimman monipuolinen laulaja. Juuri siitä syystä esim. Chrystal on mielestäni vähän tylsä, vaikka onkin erinomainen siinä omassa tyylissään. Sama koskee ihanaa Caseytakin, omassa jutussaan hyvä, mutta sopisi ehkä paremmin bändin solistiksi. Tai vois tulla meille laulamaan :heh:
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Fabrizio
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10140
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 09:22
Paikkakunta: Vaasa

Re: American Idol 2010

Viesti Kirjoittaja Fabrizio »

Illan esitykset;

1) LEE tää tuli ihan puskista, mutta "the letter" on vaan niin ihana laulu
2) SIOBHAN kirkumiset ei kyllästytä yhtään ja esitys näytti taas hyvälle
3) TIM huumoria ja lavaliikuntaa, vauhdikas hurmuri

4) KATIE 5) CRYSTAL (aina se kitara mukana, yllätyksetön)
6) AARON 7) DIDI 8) CASEY

Illan heikoimmat; 9) Michael 10) Andrew 11) Paige
"Because I... I´m just a dreamer,
with no intention to change, UNTIL I FIND YOU.
Don´t ask me why, I´m just a singer,
singing my worries away, UNTIL I FIND YOU."

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13765
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: American Idol 2010

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

gentedimare kirjoitti::heh: Aivan, Adam Lamberthan siis oli todella särmätön ja onneton muutenkin :heh:
Niin no, mä olen sanonut tämän sata kertaa, mutta Adam ei koskettanut mua kertaakaan, vaikka se on periaatteessa juuri sen tyylinen laulaja josta pidän, ja kun tilanne on tämä niin en mä voi sille mitään että se minusta on tylsä. Tai siis tarkennettuna - sen särmäisyydestä puuttuu jotain jonka takia se jää etäiseksi ja ulkokohtaiseksi. Huonoksi en todellakaan koskaan ole sitä sanonut, saatika onnettomaksi, e vaan kiinnosta mua nyt paljoakaan, kun yrittänyt olen. Eihän tuo sen eka levy kuitenkaan sekään ihan mikään mestariteos tai kiinnostavuuden huipentuma ole, mutta ei toki Adamin vika se. Mutta minkäs teet.

Casey James on mun mielestäni artistina just sellainen kuin mitä Simon sanoi tänä päivän vedosa: coverbändi vetää eilispäivän hittiä. Ilman tota ulkonäköä (eikä sekään kaikkiin natsaa :heh:) se oisi coverhumppariksi jäänytkin.
Hazel kirjoitti:Joidenkin mielestä kiinnostava artisti on vaan todella rock, mun mielestä taas kaikkein kiinnostavin on mahdollisimman monipuolinen laulaja.
En mäkään etsi "todella rock" laulajaa, mä pidän edelleen erittäin paljon Anna Puusta esim, mutta kyllä mulle mieluisan laulajan täytyy olla tulkinnassa auki. Teknisestä taidosa, äänen kauneudesta voi nauttia, niin kuin nauttii taidokkaasta käsityöstä, mutta kun sitä on sitten se osuus, se joka nitkauttaa raiteilta, laittaa ajattelemaan.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
BronZe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1367
Liittynyt: 27 Marras 2003, 23:12
Paikkakunta: Turku

Re: American Idol 2010

Viesti Kirjoittaja BronZe »

gentedimare kirjoitti:Kätevää unohtaa tuosta listasta se viime kauden kirkkain kaikista, eli Adam Lambert! :draamaa:
Tänä vuonnahan se Alex Lambert siellä lauleskeli eikä viime vuonna, joten en nyt ihan ymmärrä mitä yrität sanoa. :raaps:
ta1ja kirjoitti:Voi olla tosiaan että täällä ei ole sellaista mainstream supertähteä, mutta tämänkin illan perusteella sekä Crystal että Siobhan on kyllä todella paljon mielenkiintoisempia kuin yksikään viime vuonna. Niistä voi tulla jotain. Niin paitsi viime vuodelta se blondi, jolla oli hihatatuointi ja joka putosi keskivaiheilla. Siinäkin oli särmää.
Mun mielestä Siobhan taas sit on kaikkein raivostuttavin kilpailija tänä vuonna, vaikka ei lähellekään huonoin laulaja olekaan. Mutta kun suurin paino sen esityksissä on joka ikinen viikko ollut siinä loppukiljaisussa, joka ei edes ole niin ihmeellinen. En siis tajua sitä Siobhan hehkutusta sitten ollenkaan. :eiei:

No, tosiaan kertoo meidän eroavista mauista, jos sun mielestä se kamalakamalakamala Megan oli viime vuoden paras laulaja. Mun mielestä se on hirveintä roskaa mitä American Idolin finaaleissa ollaan ikinä nähny. Asenne oli jees, mutta ääni vaan oli jotain totaalisen katastrofaalista. :apuva:

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13765
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: American Idol 2010

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

^ en muuten sanonut että Megan tai Siobhan olisivat parhaimpia laulajia. Sanoin että ne on mulle mielenkiintoisimpia eli siis mulla oli tunne ttä niilä on eniten sanottavaa. Minusta Siobhanin loppukiekaisut on maneerisia, ja sellaisina vähän :roll: siinä kokonaisuudessa, paitsi että siinä että se kiekuu noin on Hagenmaista viehätystä, mutta sitä osuutta pitäisi säädellä älykkäämmin. Mutta siitä huolimatta sillä on minusta ajatusta ollut kivasti.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: American Idol 2010

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

BronZe kirjoitti:
gentedimare kirjoitti:Kätevää unohtaa tuosta listasta se viime kauden kirkkain kaikista, eli Adam Lambert! :draamaa:
Tänä vuonnahan se Alex Lambert siellä lauleskeli eikä viime vuonna, joten en nyt ihan ymmärrä mitä yrität sanoa. :raaps:
You know what.... oot ihan oikeassa. :uujee:

Onneksi mä kuitenkin puhun Adamista, en Alexista, kuten hyvin tiedät, joten kommenttisi ei ole edes ha-ha-haaaaa-hauska :surrur:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
BronZe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1367
Liittynyt: 27 Marras 2003, 23:12
Paikkakunta: Turku

Re: American Idol 2010

Viesti Kirjoittaja BronZe »

Ei muakaan naurattanut sun vitsisi siitä, että Adam olisi ollut viime kaudella parhaita laulajia, kun eihän se nyt ollut lähellekään paras. Katso vaikka tästä listasta, jossa listaan kaikki viime vuotiset finalistit parhausjärjestykseen. Varmaan huomaat, ettei Adam ole keskikastia parempi. :heh:

1. Allison Iraheta
2. Kris Allen
3. Danny Gokey
4. Anoop Desai
5. Matt Giraud
6. Jasmine Murray
7. Lil Rounds
8. Adam Lambert
9. Jorge Núñez
10. Alexis Grace
11. Michael Sarver
12. Scott MacIntyre
13. Megan Joy

Eipä näy Adamin nimeä missään kärkikahinoissa, vai olenko väärässä? Joten en tiedä miksi olisin maininnut hänet viime vuotisten suosikkieni joukossa, kun hän ei missää nimessä niihin kuulunut. Niih. :ylppis:

Avatar
Ihme_Mies
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2667
Liittynyt: 29 Helmi 2008, 14:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: American Idol 2010

Viesti Kirjoittaja Ihme_Mies »

Siobhan on loistava! :uujee: Hollywwod-viikonlopusta en muista häntä ollenkaan, mutta viime aikoina on ruvennut miellyttään kerta kerran jälkeen enemmän. Ja minä kun yleensä inhoan korkeita kiljahduksia! :mrgreen:

Didistä tykkäsin pitkään paljon, mutta tänään lauloi kyllä masentavan heikosti. :eiei:

Miehistä tykkään eniten Michaelista.

Crystalin palvonta ihmetyttää! :mitvit: Tuollaisia "lahjakkuuksia" luulisi Jenkkilästä löytyvän tuhansittain!
"With or without religion, you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion."
Steven Weinberg

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: American Idol 2010

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

BronZe kirjoitti:Ei muakaan naurattanut sun vitsisi siitä, että Adam olisi ollut viime kaudella parhaita laulajia, kun eihän se nyt ollut lähellekään paras. Katso vaikka tästä listasta, jossa listaan kaikki viime vuotiset finalistit parhausjärjestykseen. Varmaan huomaat, ettei Adam ole keskikastia parempi. :heh:

1. Allison Iraheta
2. Kris Allen
3. Danny Gokey
4. Anoop Desai
5. Matt Giraud
6. Jasmine Murray
7. Lil Rounds
8. Adam Lambert
9. Jorge Núñez
10. Alexis Grace
11. Michael Sarver
12. Scott MacIntyre
13. Megan Joy

Eipä näy Adamin nimeä missään kärkikahinoissa, vai olenko väärässä? Joten en tiedä miksi olisin maininnut hänet viime vuotisten suosikkieni joukossa, kun hän ei missää nimessä niihin kuulunut. Niih. :ylppis:
NOW THIS IS HYSTERICAL!!!!!! :repeilee:

Siehän se vasta vitsiniekka olet! :heh:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
mariah
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6314
Liittynyt: 13 Helmi 2005, 15:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: American Idol 2010

Viesti Kirjoittaja mariah »

-kaitsu87- kirjoitti:Siobhan on edelleen mun ykkössuosikkini! Ihana <3
omaannimeen,nimenomaan :peukku: persoonallinen pakkaus ja mahtava ääni. siobhan,voita :voitto: :ihana:

Avatar
Fabrizio
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10140
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 09:22
Paikkakunta: Vaasa

Re: American Idol 2010

Viesti Kirjoittaja Fabrizio »

Kuva :voitto:

En ymmärrä tuomareiden nihkeää suhtautumista Tim Urbaniin eli se varmasti vaikuttaa (ikävä kyllä)
ihmisten äänestyskäyttäytymiseen. Antaisivat edes rakentavaa palautetta haukkujen sijaan. :niinpa:
"Because I... I´m just a dreamer,
with no intention to change, UNTIL I FIND YOU.
Don´t ask me why, I´m just a singer,
singing my worries away, UNTIL I FIND YOU."

Avatar
Darhen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4400
Liittynyt: 02 Maalis 2005, 14:29
Paikkakunta: Helsinki

Re: American Idol 2010

Viesti Kirjoittaja Darhen »

ta1ja kirjoitti:Eihän tuo sen eka levy kuitenkaan sekään ihan mikään mestariteos tai kiinnostavuuden huipentuma ole, mutta ei toki Adamin vika se. Mutta minkäs teet.
Itse asiassa levy on nimenomaan mestariteos: Ei yhtäkään tylsää kappaletta, musiikkiskaala toki on rikkonaista, mutta Adam ei voisi tarjota palettiansa pelkällä yhdellä musiikkityylillä. Ymmärrän että Pop-rock-musikaali-dance-seos ei ole kaikkien mieleen, mutta Adam Lambert-fanit olisivat pettyneet yksiuloitteeseen musiikkigenreen, kun tulkitsija pystyy niin loistavasti monenlaiseen tyyliin venymään. <3 Kiinnostavuuden huipentuman määritelmästä olisin kiinnostunut kuulemaan enemmän, mutta toisaalta kun asialla on Viisukuppilan toinen Adam Lambert-vastainen NimiSitruuna, niin en tiedä onko sillä lopuksi väliä? :rofl: Mutta valittakaa jatkossakin Lambertista, jotainhan sekin kertoo että joka käänteessä on haukuttava ko. artistia, eikö nykyinen kausi aiheuta kommentoitavaa? Adam on näemmä tehnyt teihin joka tapauksessa pysyvän vaikutuksen! :peukku: :heh:
I am not that desperate and you are not that lucky.

Avatar
BronZe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1367
Liittynyt: 27 Marras 2003, 23:12
Paikkakunta: Turku

Re: American Idol 2010

Viesti Kirjoittaja BronZe »

Mähän en olisi halunnut edes puhua mistään Lambertista, mut kun gentehän sen taas aloitti. :rullaati:

Kris Allen! :ihana: :ihana: :ihana: :ihana: :ihana:
Allison Iraheta! :ihana: :ihana: :ihana: :ihana: :ihana:

Unohtakaa nyt joku se ihmeen Adam Lambert! :draamaa:

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: American Idol 2010

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Ai minä TAAAAAAAS aloitin. Taas taas taas :heh: Eikä sun siitä tarvitse puhua, mutta emme me muut unohda yhtä kaikkien aikojen AI-kilpailijaa. Anteeks kuka Kris Allen? :roll: :rofl:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13765
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: American Idol 2010

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Darhen kirjoitti: Kiinnostavuuden huipentuman määritelmästä olisin kiinnostunut kuulemaan enemmän, mutta toisaalta kun asialla on Viisukuppilan toinen Adam Lambert-vastainen NimiSitruuna, niin en tiedä onko sillä lopuksi väliä?
'
:heh:
Voi hyvänen aika. Tämä ei ole enää todellista. En ole Lambert-vastainen, olen jokaisessa viestissä todennut että se on hieno laulaja. Muistaakseini se oli peräti kolmossuosikkini finalisteista. En kuitenkaan voi sille mitään, että se ei kosketa minua vaan että Siobhan nyt kuitenkin vähän kosketti ja kun TUOMARSTO AI:ssa tämän vertailun aloitti, niin tätä kommentoin. Minulla on kyllä korvat päässäni ja kuulen että Adam Lambertilla on hieno instrumentti.

Mitä levyyn tulee - ja siitäkin muuten heti totesin että sen mielenkinnottomuus ei ole Lambertin vika - se oli, minun mielestäni, yksikertaisesti tylsä ja varmisteltu. Adam Lambert on artisti, jonka kanssa voisi ottaa riskejä ja tämä oli missattu kun on pitäydytty aika mainstreamissa radiopopissa. Lisäksi, kun minun mielestäni Lambertin heikokus, minun kohdallani, on se että sen tulkinnoista puuttuu sielua tai se puoli jää sisäänpäinkääntyneeksi/ohueksi whatever niin asiaa ei auta, minun kohdallani, että tuotannossa on umpihiottu kliininen saundimaailma. Lambertille ei jätetä mitään mahdollisuuksia puskea sieltä läpi.

En muuten kuitenkaan ihan taida edes olla mielipiteineni yksin, mutta jotta nyt ei jälleen jäisi epäselväksi:

ADAM LAMBERT ON HIENO LAULAJA
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: American Idol 2010

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Katsoin jakson ja tässä on armoton tuomioni eilisen esityksistä

:voitto: Casey James - ensimmäinen kerta kun Caseysta irtosi jotain ilmeikkyyttä kasvoista. Ensimmäinen kerta kun Casey näytti nauttivan esiintymisestä.
:hopea: Aaron Kelly - hän on pieni, sievä, kuin nukke, musta hän laulaa hyvin!
:pronssi: Crystal Bowersox - tietyllä tavalla alkaa käydä jo tylsäksi tämä ennalta-arvattavuus Crystalin kohdalla, mutta tietää kuitenkin mitä tekee

4. Lee DeWyze - sama ongelma kuin Caseylla, eli tunteiden välittäminen jää puolitiehen, mutta parannusta havaittavissa.

5. Michael Lynche - vähän tylsä, mutta hoilaa hyvin

---------------------------------------- noista tykkäsin, lopuista en, mutta johonkin järjestykseen loputkin on laitettava

6. Siobhan Magnus - blaa blaa blaa tyttö on persoonallinen, blaa blaa blaa blaa tyttö osaa laulaa, blaa blaa blaa. Ihan sama, mä en vaan tytöstä tykkää. Ja Simon oli täysin oikeassa sanoessaan, että kirkumiset lopussa saa jo riittää. Tosin mä lopettasin kirkumiset kokonaan, Karan "WOW, loppuluikautuksesi ovat mielettömiä" on vaan noloja, koska Siobhan ei todellakaan luikauta niitä kiekaisujaan puhtaasti!!!! En pidä, mun ei tarvi pitää. Sanokaa mitä sanotte

7. Didi Benami - Tytöstä ihan tykkään, mutta esitys jätti kylmäksi

8. Katie Stevens - mä en vaan tajua, miksi kukaan haluasi äänestää tätä. Tylsää, teinimissi on ihan nätti, mutta se ei riitä

9. Tim Urban - En ole samaa mieltä Karan kanssa siinä, että Tim ei saisi kätellä yleisöä esiintyessään? Miksei saisi, jos katsojien koskettelu sallitaan joltain muulta, niin miksei myös Timiltä? Kaikki nuo samassa tilanteessa ovat, eli kilpailjoita kaikki. Tim on kiva poika, Tim on ihan söpö ja jos olisin 14-vuotias, niin varmaan vuoraisin seinäni Timin kuvilla. Mutta en ole joten keskityn myös laulutaitoihin. Tim on laulajana keskinkertainen eikä esiintyjänäkään mikään karismaattinen, joten too bad. Ei voi mitään. Sorry, Tim.

10. Andrew - Okei, myönnetään, minäkin olin alussa "Paula Abdul" kuplassa. Se vaan oli niin loistoveto, mutta kauanko Andrew voi sillä mennä eteenpäin? Esitys oli superbooring, Andrew on esiintyjänä karismaatiton. Esityksessä ei vaan ollut mitään kivaa.

11. Paige Miles - Voi Paige, voi Paige, voi Paige. Paige ei todellakaan ansainnut paikkaansa ekan finaalin jälkeen kolmen huonoimman joukossa, mutta nyt en käsitä miten mitkään rukoukset tai hallelujhaat voisivat pelastaa Paigea tippumiselta. It was just soooooo baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaad!!! :eiei:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: American Idol 2010

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Ja sitten ihan yleisesti tuomareista, vaikka olenkin jo varmaan miljoona kertaa tätä itkenyt. (kaikki Paulan vihaajat voivat jättää lukematta seuraavan :heh: ) :

Neljä haukkuvaa tuomaria on vaan liikaa. Se vaan on ihan liikaa. Se on julmaa ja raakaa, vaikka tuomarit vain sanoisivatkin totuuden. :surrur:

Nuo kilpailijat ovat kuitenkin nuoria aloittelevia laulajia. Ja nyt on kyseessä jo finaalit ja nuo neljä tuomaria ovat itse Hollywoodviikolta valinneet juuri nämä kilpailijat kehujen saattelemina jatkoon. Eilisessä jaksossa varsinkin teki oikeen pahaa Paigen, Timin, Didin ja Andrewn puolesta. Varsinkin noiden nuorempien puolesta, kun neljä kaikentietävää tuomaria antaa täyslaidallisen haukkuja niskaan. Seiso siinä nyt sitten ryhdikkäänä ja yritä hymyillä, kun hetkesi parrasvaloissa lytätään ihan täysin. Ei kehua yhdeltäkään. Ja vaikka ne suoritukset huonoja olikin, niin musta ne ei vaan ansaitse tollasta lynkkausta. :lohduton:

Ennen vanhaan Randy ja Simon saatoivat nurista ja haukkua olan takaa ja Paula yritti tsempata ja rohkaista kisaajia parempiin suorituksiin. Sitä kaipaan tuohon tuomaripaneeliin myös nyt. Jokainen saa olla mitä mieltä vaan, mutta -kuten tiedätte- minä kaipaan Paulan kannustavia rohkaisua. Kyllähän Paulastakin näki millon se ei tykännyt ja hän sen myös sanoi, mutta nätimmin ja rohkaisten kisaajia olemaan tulevalla viikolla parempi. Tiedeteään, tiedetään, että Paulalla karkasi useasti mopo käsistä jaaritteluissaan ja välillä sen arvosteluihin olisi tarvinnut sanakirjaa :rofl: , mutta tätä kautta seuratessa se Paulan tärkeys tuomaristossa vaan korostuu. Ja sanokaa mitä sanotte, niin loppujen lopuksi se olikin useasti juuri Paula, joka antoi sitä rakentavaa palautetta :ylppis:
Eli sen sijaan, että olisi lytännyt kisaajan ihan maahan, löysi ongelmakohdan ja pyysi kiinnittämään siihen huomiota ja vastaavasti löysi hyvät puolet ja korosti niitä!!

I MISS PAULA, THE ANGEL <3 <3 <3
Kuva

Kuva
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13765
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: American Idol 2010

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

gentedimare kirjoitti:Ja sitten ihan yleisesti tuomareista, vaikka olenkin jo varmaan miljoona kertaa tätä itkenyt. (kaikki Paulan vihaajat voivat jättää lukematta seuraavan :heh: ) :

Neljä haukkuvaa tuomaria on vaan liikaa. Se vaan on ihan liikaa. Se on julmaa ja raakaa, vaikka tuomarit vain sanoisivatkin totuuden. :surrur:
Hmm - mä pidin Paulasta, koska se oli hauska ja kannustava. Mutta, kuten oon minäkin sanonut jo, mutta siis minusta tuomarointi on näissä jaksoissa joita olen nähnyt tällä kaudella ollut harvinaisen meielnkiintoista ja asiallista. Minä en ole kokenut sitä asiattomana lyttäyksenä yhtään, vaan aika lailla sellaisena, josta voisin kuvitella artistin saavan kiinni. Jos olisin laulaja, haluaisin juuri tuon tyyppistä kritiikkiä. Silloinkin kun ne ei ole pitäneet yhtään. Simon tietenkin päästelee välillä kovasti, mutta se on tiedossa ja minusta sekin on tällä kaudella, niissä jaksoissa joita olen nähnyt, ollut enemmän rakentava kuin piikittelevä. Kaikkiaan tuomaristo on ollut paljon vähemmän mustavalkoinen ja kärjekäs, minun mielestäni, kuin aiemmin. Ellen on hyvä, analyyttinen ja kiihkoton lisä ja Kara on parantanut. Randy alkaa lähinnä nyt noiden kolmen rinnalla vaikuttaa vähiten mielenkiintoiselta.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
Darhen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4400
Liittynyt: 02 Maalis 2005, 14:29
Paikkakunta: Helsinki

Re: American Idol 2010

Viesti Kirjoittaja Darhen »

Randy osaa kuitenkin matkia hienosti Justin Timberlakea! :heh:
I am not that desperate and you are not that lucky.

Lukittu