Lena Philipsson

Muzika i ti - asiakeskustelua musiikista, joka ei ole Euroviisuja

Lenan paras sinkku

Äänestys on voimassa 09 Touko 2041, 06:54 asti

 
Ääniä yhteensä: 0

Avatar
barbarossa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Lena Philipsson

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

EIH! Olisitte huomauttaneet aiemmin, en mä tiennyt, että tuollainen oli tulossa. :'( :'(
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Avatar
Jaalo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2068
Liittynyt: 18 Joulu 2004, 15:29

Lena Philipsson

Viesti Kirjoittaja Jaalo »

barbarossa kirjoitti:EIH! Olisitte huomauttaneet aiemmin, en mä tiennyt, että tuollainen oli tulossa. :'( :'(
En minäkään :(

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Lena Philipsson

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Olipa mukava ohjelma Lenasta. Tavallisen oloinen ilman diivan elkeitä. (Ne olivat käytössä Istanbulissa...)
Viisuistakin keskusteltiin ja Lena sanoi, että ehkäpä vielä joskus 52-vuotiaana saattaisi osallistua :peukku:

Pitänee pistää uusi levy rammariin. :barba:

Robby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3074
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Lena Philipsson

Viesti Kirjoittaja Robby »

Lena PHyller 40 år idag!!!! Paljon onnea Lenalle! :onnea:

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Lena Philipsson

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Tekeeköhän kipeetä?! :roll: :mrgreen:

Ihana Lena Ph! Tänä vuonna tulee täyteen 20-vuotta Lena-ihailua!
Rippikouluikäinen Muzis löysi Okey:n (vai mikä se svedu-lehti olikaan), sivuilta Lenan ja kuuli hänen tuotantoaan. Miten se aika meneekään äkkiä.

Istanbulissa pääsin sitten Jumalattaren kainaloon. Huomasin viehättyväni, vaikka jonkin sortin diivan elkeet leideellä olikin mukanaan...

ONNEA MAGDALENA PHILIPSSON! :ihana: :lahja:

Robby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3074
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Lena Philipsson

Viesti Kirjoittaja Robby »

MuzaMaza kirjoitti:Tekeeköhän kipeetä?! :roll: :mrgreen:

Ihana Lena Ph! Tänä vuonna tulee täyteen 20-vuotta Lena-ihailua!
Rippikouluikäinen Muzis löysi Okey:n (vai mikä se svedu-lehti olikaan), sivuilta Lenan ja kuuli hänen tuotantoaan.
O K E J

:) :) :)

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Lena Philipsson

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Vanha ei enää edes muista! :rofl:

Silloin kasarilla piti ostaa kaikki ulkomaiset musalehdet Bravot, Okejt, Popcornit sun muut! ;)

Avatar
ZetZet
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7878
Liittynyt: 02 Huhti 2004, 14:06

Lena Philipsson

Viesti Kirjoittaja ZetZet »

Niinhän noita tuli tosiaan ostettua, vaikkei kieltäkään olisi osannut. Mutta kun niissä oli niin makeita kuvia :D

Lotossa saa toiset ja toiset taas ei, heissan heissan heissulivei!


Robby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3074
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Lena Philipsson

Viesti Kirjoittaja Robby »

Ja Lili&Susien ja Pernilla Wahlgrenin julisteita :D

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Lena Philipsson

Viesti Kirjoittaja Violette »

Kyllä mäkin muuten luin nuorena teinityttönä kaiken maailman Popcornia sun muuta, vaikken kielestä mitään ymmärtänytkään :rofl:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Lena Philipsson

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Olen nyt kerran kuunnellut tuon 100% Lena Philipssonin. Minusta Månsken i augusti kuulosti omituisen tutulta. Voisin väittää kuulleeni sen joskus radiossa. Onko jollakulla muulla sama tunne?
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
barbarossa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Lena Philipsson

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

Ihanaisen Lena Ph:n uusin levy Jag ångrar ingenting maksaa nykyään vain 9,95e CDON:issa. :cool:
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Vompeli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12745
Liittynyt: 26 Elo 2005, 15:50

Lena Philipsson

Viesti Kirjoittaja Vompeli »

Hmmm :P pitäisköhän toi levy ostaa
Raipatirai

Robby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3074
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Lena Philipsson

Viesti Kirjoittaja Robby »

Seuraava sinkku "Jag ångrar ingenting" julkaistaan 5.4.

Avatar
kwak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9562
Liittynyt: 06 Joulu 2004, 19:09
Paikkakunta: Helsinki

Lena Philipsson

Viesti Kirjoittaja kwak »

womble84 kirjoitti:Hmmm :P pitäisköhän toi levy ostaa
Pitäisi ehdottomasti! Mä ostin sen tuossa viikko sitten ja ei voi muuta sanoa kuin, että LOISTAVA LEVY! :peukku: On pyörinyt mulla tiuhaan tahtiin soittimessa jo monta päivää. Ei ole ainoatakaan huonoa tai edes keskinkertaista kappaletta levyllä mukana. Vähiten ehkä pidän kuitenkin tuosta sinkusta "Unga pojkar & äldre män". Onhan siinä hauskat sanat, mutta jotenkin se ei oikein kosketa. Loistavia sanoituksia on muissakin biiseissä. Mua jaksaa esim. naurattaa aina tuo "Du ringer bara mej när du är full" -biisin nimilause. :rofl:

Levyn ehdottomasti paras biisi on kuitenkin Jag ångrar ingenting! Siihen ei kyllästy KOSKAAN! Aivan upea kappale. :peukku: <3
Keep your head high above the water

Robby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3074
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Lena Philipsson

Viesti Kirjoittaja Robby »

Kuva

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Lena Philipsson

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Itsekin ostin sitten tuon Lenan pitkäsoiton Tukholmasta :peukku: Kerrassaan mainio albumi, ja en tajunnutkaan, että Orupin kanssa yhteistyö on jatkunut. Mainioita sanoituksia ja Lena oli Melodifestivalkiertueen todellinen tähti. Loistavaa, Lena, loistavaa :peukku:
Hello Hi!

Robby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3074
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Lena Philipsson

Viesti Kirjoittaja Robby »

Mariann (=Bert Karlsson) rahastaa taas kerran Lenan nykyisellä suosiolla julkaisemalla jälleen kokoelman, tällä kertaa nimellä "Lady Star". Mutta mitäpä siitä, onhan mukana aikaisemmin cd:llä julkaisemattomia biisejä. Eikä hintakaan päätä huimaa; CDON:ssa 5,95!

Kuva

1 Juliette & Jonathan
2 Det Är Här Jag Har Haft Mitt Liv
3 Stanna Här Hos Mig
4 Vindarnas Väg
5 Fly Me Over The Rainbow
6 Jag Sänder Min Radio
7 Oskuldens Ögon
8 Lady Star
9 Om Kärleken Var Blind
10 Helene
11 Spell Of Love
12 När Jag Behöver Dig Som Mest
13 You Opened My Eyes
14 Om Du Ger Upp
15 Kom

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Lena Philipsson

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Mä taidan olla rakastunut Lena Ph:hon :puna: Ton viimeisimmän albumin sanoituksista löytyy jatkuvasti uusia helmiä ja Lena tulkitsee ne upeasti :peukku: Myöskin Melodien juontajana hän oli aivan ässä, noita voi katsoa uudelleen ja uudelleen ihan Lenan takia, ja sieltäkin aukeaa edelleen uusia vitsejä. Onko noilla Jag ångrar ingentingistä lohkaistuilla sinkuilla muuten ollut lainkaan remiksejä (jostain sekin tieto löytyisi, mutten nyt viitsi kaivella :puna: ) Vai millä ne saavat ihmiset noita ostamaan, kun albumikin on jo varmaan kaikilla faneilla?
Hello Hi!

Robby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3074
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Lena Philipsson

Viesti Kirjoittaja Robby »

Mäkin oon rakastunut siihen. Viimeistään Det gör ontista lähtien!

Ei oo remixejä yhdelläkään uuden levyn sinkuista. Luin jostain, että Orup ei pidä remixeistä. Johtuneeko siitä. Mutta mun mielestä on ihan käsittämätöntä julkaista ollenkaan sinkkuja, missä ei ole mukana kuin nimibiisi ja korkeintaan instrumentaaliversio siitä lisäksi. Ja vieläkin sieppaa, kun ajattelee miten monta hyvää sinkkua on jo jäänyt remixeittä, joista olisi saanut aikaiseksi vaikka mitä (Det gör ont, Lena anthem, Jag ångrar ingenting, Han jobbar i affär...). :niinpa:

Avatar
barbarossa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Lena Philipsson

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

Ja mä kans. <3
Ihana kansi tuolla "uudella" kokoelmalla, ehkä tuokin täytyy jossain vaiheessa tilata, kun ei mulla noita kaikkia kappaleita ole. :)
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Robby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3074
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Lena Philipsson

Viesti Kirjoittaja Robby »

barbarossa kirjoitti:Ja mä kans. <3
Ihana kansi tuolla "uudella" kokoelmalla, ehkä tuokin täytyy jossain vaiheessa tilata, kun ei mulla noita kaikkia kappaleita ole. :)
Se on muuten sama kuin "Spell of love/Lady Star"-sinkun kansi.

Joo, kannattaa hankkia. "Det är här jag haft mitt liv", "Helene", "När jag behöver dig som mest" ja "You opened my eyes" on kaikki hyviä, eikä mitään niistä ole (muistaakseni) aiemmin julkaistu cd-muodossa.

:offtopic: Muistaako muuten kukaan Anna Bookin versiota tuosta "You opened my eyes" biisistä. Se oli Annan "Längtar..."levyllä ja oli nimeltään muistaakseni "Du öppnar en värld" (tai jotain). Se oli (ainakin silloin) olevinaan tosi hyvä :)

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Lena Philipsson

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Entäs tiesivätkö kaikki muut jo tämän: Vuoden 2000 Melodifestivalenista karsiutunut Regina Lundin Kärleksikonen, joka sitten pääsi Livet är en schlager-leffaan, on Lenan laulamana englanniksi Fly me over the rainbow? Lena Philipsson ja Torgny Söderberg ovat lauluntekijät. Näköjään sekin on tuossa uudella kokoelmalla, jonka minäkin varmaan joudun ostamaan, kun vanha tuotanto puuttuu aika tarkkaan :puna:
Hello Hi!

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Lena Philipsson

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

JuhaUK kirjoitti:Entäs tiesivätkö kaikki muut jo tämän: Vuoden 2000 Melodifestivalenista karsiutunut Regina Lundin Kärleksikonen, joka sitten pääsi Livet är en schlager-leffaan, on Lenan laulamana englanniksi Fly me over the rainbow?
Mä tiesin, mutten ole tähän mennessä löytänyt sitä mistään. joten nyt täytynee Lenan musiikkiin taas tuhlata. Loistava Lena Ph.

Se Reginan versio on aika kamala... :niinpa: Paljon enemmän tulee kuunneltua (no, yllätys) levyn muita biisejä, etenkin La Carolan ja Lena Ph.:n If Life IS A Songia ja I Believe In Miracles...
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Lena Philipsson

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Katten-Gustaf kirjoitti:Se Reginan versio on aika kamala... :niinpa: Paljon enemmän tulee kuunneltua (no, yllätys) levyn muita biisejä, etenkin La Carolan ja Lena Ph.:n If Life IS A Songia ja I Believe In Miracles...
Eikä ole! Loistava biisi! Ehdottomasti levyn paras - ja oikeastaan ainoa syy koko kokoelman ostoon. Muu on täytettä.
Ja mistä sä tuon "LA" oot keksinnä? :roll:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Lena Philipsson

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

Ai, La Carola?

Se ei ole itse asiassa mun keksintö, vaan sitä on käytetty mm. Ruotsin lehdistössä ja myös Pekka Heino käytti sitä MF:n yhteydessä...
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Robby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3074
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Lena Philipsson

Viesti Kirjoittaja Robby »

Katten-Gustaf kirjoitti:
JuhaUK kirjoitti:Entäs tiesivätkö kaikki muut jo tämän: Vuoden 2000 Melodifestivalenista karsiutunut Regina Lundin Kärleksikonen, joka sitten pääsi Livet är en schlager-leffaan, on Lenan laulamana englanniksi Fly me over the rainbow?
Mä tiesin, mutten ole tähän mennessä löytänyt sitä mistään. joten nyt täytynee Lenan musiikkiin taas tuhlata. Loistava Lena Ph.
Se Fly me over the rainbow löytyy kyllä myös Lenan "viralliselta" Collection levyltä.

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Lena Philipsson

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

Jaa, katos vaan... No, mä en yleensä noita kokoelmia ostele, jos mulla muuten on artistin tuotanto olemassa. No, La Carola on poikkeus...
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Lena Philipsson

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Katten saa minut siirtymään sapetusketjuun.... :hiips:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Robby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3074
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Lena Philipsson

Viesti Kirjoittaja Robby »

Uusi Lena-sinkku "Det ringer på min dörr" julkaistaan toukokuun lopussa/kesäkuun alussa. Anders Hansson mixaa biisin sinkulle kokonaan uuteen uskoon.

Kuva

Vastaa Viestiin