Lista-topic
- TomppaJr
- Koordinaattori
- Viestit: 37024
- Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Re: Lista-topic
Olen nolo fangirl-möykky ja teen Trevor Moran -puntarin.
(4,1-5,0)
1. I Wanna Fly (5,0)
2. Someone (5,0)
3. XIAT (5,0)
4. Now Or Never (4,9)
5. The Dark Side (4,8)
6. Echo (4,8)
7. Slay (4,7)
8. Bust the Floor (4,4)
Erityismaininta Nightingale-coverille, joka on ylivoimaisesti arvosanassa 5,0.
(4,1-5,0)
1. I Wanna Fly (5,0)
2. Someone (5,0)
3. XIAT (5,0)
4. Now Or Never (4,9)
5. The Dark Side (4,8)
6. Echo (4,8)
7. Slay (4,7)
8. Bust the Floor (4,4)
Erityismaininta Nightingale-coverille, joka on ylivoimaisesti arvosanassa 5,0.
Meow cat, please meow back.
- Tekoripset
- Kanta-asiakas
- Viestit: 1500
- Liittynyt: 26 Helmi 2011, 19:05
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Lista-topic
Tän hetken top 15 lenkkeily popitukset
1.Axwell /\ Ingrosso - Sun Is Shining
2.Taylor Swift- Bad Blood
3. Tokio Hotel- Love who Loves You Back
4. Miley Cyrus- Do It
5. Nina Sublatti - Warrior
6. The Sounds- We dont live in America
7. Helly Luv- Revolution
8. Silento- Watch Me (NAE NAE)
9. Major Lazer Feat. MO & Dj Snake-Lean On
10.Image Dragons-Radioactive
11. Dina Nah- Make Me (Lalala)
12. Paris Hilton-Come Alive
13.Britney Spears- Work B. tch
14.Isac Elliot- Lipstick feat. TYGA
15.AronCh- I'm an Albatraoz
1.Axwell /\ Ingrosso - Sun Is Shining
2.Taylor Swift- Bad Blood
3. Tokio Hotel- Love who Loves You Back
4. Miley Cyrus- Do It
5. Nina Sublatti - Warrior
6. The Sounds- We dont live in America
7. Helly Luv- Revolution
8. Silento- Watch Me (NAE NAE)
9. Major Lazer Feat. MO & Dj Snake-Lean On
10.Image Dragons-Radioactive
11. Dina Nah- Make Me (Lalala)
12. Paris Hilton-Come Alive
13.Britney Spears- Work B. tch
14.Isac Elliot- Lipstick feat. TYGA
15.AronCh- I'm an Albatraoz
<3
Re: Lista-topic
inomun top 20 -suosikit vuodelta 2015!
(viisut poisluettuna)
1. Years & Years - King
2. Kygo - Firestone (feat. Conrad)
3. Rihanna - Bitch Better Have My Money
4. Carly Rae Jepsen - I Really Like You
5. Sia - Elastic Heart
6. Adele - Hello
7. Major Lazer & DJ Snake - Lean On (feat. MØ)
8. Lost Frequencies - Are You with Me?
9. Ellie Goulding - Love Me Like You Do
10. Coldplay - Adventure of a Lifetime
11. Wiz Khalifa - See You Again (feat. Charlie Puth)
12. Kelly Clarkson - Heartbeat Song
13. Fetty Wap - Trap Queen
14. The Weeknd - Can't Feel My Face
15. Rachel Platten - Fight Song
16. Rihanna & Kanye West & Paul McCartney - FourFiveSeconds
17. Ed Sheeran - Thinking Out Loud
18. Drake - Hotline Bling
19. Taylor Swift - Bad Blood (feat. Kendrick Lamar)
20. Demi Lovato - Cool for the Summer
(viisut poisluettuna)
1. Years & Years - King
2. Kygo - Firestone (feat. Conrad)
3. Rihanna - Bitch Better Have My Money
4. Carly Rae Jepsen - I Really Like You
5. Sia - Elastic Heart
6. Adele - Hello
7. Major Lazer & DJ Snake - Lean On (feat. MØ)
8. Lost Frequencies - Are You with Me?
9. Ellie Goulding - Love Me Like You Do
10. Coldplay - Adventure of a Lifetime
11. Wiz Khalifa - See You Again (feat. Charlie Puth)
12. Kelly Clarkson - Heartbeat Song
13. Fetty Wap - Trap Queen
14. The Weeknd - Can't Feel My Face
15. Rachel Platten - Fight Song
16. Rihanna & Kanye West & Paul McCartney - FourFiveSeconds
17. Ed Sheeran - Thinking Out Loud
18. Drake - Hotline Bling
19. Taylor Swift - Bad Blood (feat. Kendrick Lamar)
20. Demi Lovato - Cool for the Summer
Dancing to electropop like a robot from 1984
Re: Lista-topic
2015: ALBUMIT TOP-10
1. Grimes - Art Angels
2. Pariisin kevät - Musta laatikko
3. ELE - ELE
4. Samae Koskinen - Henkilökohtainen ennätys
5. Laura Moisio - Ikuinen valo
6. Mustarinta - Kadotettu aika
7. Chisu - Polaris
8. Yona - Naivi
9. Paperi T - Malarian pelko
10. Jamie xx - In Colour
Ja monta hienoa levyä jäi listan ulkopuolelle.
1. Grimes - Art Angels
2. Pariisin kevät - Musta laatikko
3. ELE - ELE
4. Samae Koskinen - Henkilökohtainen ennätys
5. Laura Moisio - Ikuinen valo
6. Mustarinta - Kadotettu aika
7. Chisu - Polaris
8. Yona - Naivi
9. Paperi T - Malarian pelko
10. Jamie xx - In Colour
Ja monta hienoa levyä jäi listan ulkopuolelle.
- ESC93
- Siivooja
- Viestit: 16260
- Liittynyt: 26 Maalis 2010, 15:35
- Paikkakunta: Järvenpää / ex-Nastola
- Viesti:
Re: Lista-topic
Notta joo taas.
Årets album
A Head Full of Dreams (Coldplay)
Allt jag ville säga (Ulrik Munther)
Conchita (Conchita Wurst)
Elämä lupaa mulle (Elias Kaskinen & Päivän Sankarit)
Endless Forms Most Beautiful (Nightwish)
Gamla Stan (Magnus Carlsson)
Goeksegh/Jag är fri (Jon Henrik Fjällgren)
Handwritten (Shawn Mendes)
Made in the A.M. (One Direction)
Perfectly Damaged (Måns Zelmerlöw)
Polaris (Chisu)
Selvfed EP (Hej Matematik)
Årets låt
Adio (Knez)
Alltid leva, aldrig dö (Ulrik Munther)
Cykler uden hænder (Hej Matematik)
Elämä lupaa mulle (Elias Kaskinen & Päivän Sankarit)
Escape (Stefan Galea)
Fan va bra (Jakob Karlberg)
Fatti avanti amore (Nek)
Kingdom in the Sky (Måns Zelmerlöw)
Love You Goodbye (One Direction)
När naturen sjunger (Jon Henrik Fjällgren)
Te sigo (Auryn)
Tuu mua vastaan (Chisu)
Årets video
Daddy (PSY)
Dio theoi (Sakis Rouvas)
Élan (Nightwish)
Heart of Light (Opera Skaala)
I Wanna Fly (Trevor Moran)
Jag är fri (Jon Henrik Fjällgren)
Líttu upp í ljós (Páll Óskar)
Parade (Tungevaag & Raaban)
Perfect (One Direction)
Something New (Axwell Λ Ingrosso)
Stitches (Shawn Mendes)
Young and Restless (Benjamin)
Årets artist
Chisu
Essi Luttinen
Jon Henrik Fjällgren
Loïc Nottet
Rezarta Smaja
Ulrik Munther
Årets band
Elias Kaskinen & Päivän Sankarit
Hej Matematik
JTR
Nightwish
One Direction
Satin Circus
Årets scenkostym
Liam Paynen banaaniasu Olympiastadionilla
Årets album
A Head Full of Dreams (Coldplay)
Allt jag ville säga (Ulrik Munther)
Conchita (Conchita Wurst)
Elämä lupaa mulle (Elias Kaskinen & Päivän Sankarit)
Endless Forms Most Beautiful (Nightwish)
Gamla Stan (Magnus Carlsson)
Goeksegh/Jag är fri (Jon Henrik Fjällgren)
Handwritten (Shawn Mendes)
Made in the A.M. (One Direction)
Perfectly Damaged (Måns Zelmerlöw)
Polaris (Chisu)
Selvfed EP (Hej Matematik)
Årets låt
Adio (Knez)
Alltid leva, aldrig dö (Ulrik Munther)
Cykler uden hænder (Hej Matematik)
Elämä lupaa mulle (Elias Kaskinen & Päivän Sankarit)
Escape (Stefan Galea)
Fan va bra (Jakob Karlberg)
Fatti avanti amore (Nek)
Kingdom in the Sky (Måns Zelmerlöw)
Love You Goodbye (One Direction)
När naturen sjunger (Jon Henrik Fjällgren)
Te sigo (Auryn)
Tuu mua vastaan (Chisu)
Årets video
Daddy (PSY)
Dio theoi (Sakis Rouvas)
Élan (Nightwish)
Heart of Light (Opera Skaala)
I Wanna Fly (Trevor Moran)
Jag är fri (Jon Henrik Fjällgren)
Líttu upp í ljós (Páll Óskar)
Parade (Tungevaag & Raaban)
Perfect (One Direction)
Something New (Axwell Λ Ingrosso)
Stitches (Shawn Mendes)
Young and Restless (Benjamin)
Årets artist
Chisu
Essi Luttinen
Jon Henrik Fjällgren
Loïc Nottet
Rezarta Smaja
Ulrik Munther
Årets band
Elias Kaskinen & Päivän Sankarit
Hej Matematik
JTR
Nightwish
One Direction
Satin Circus
Årets scenkostym
Liam Paynen banaaniasu Olympiastadionilla
Viimeksi muokannut ESC93, 26 Joulu 2015, 16:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kur protestojmë e nga dremitja kolektive zgjohemi
Ne përsërisim, përsërisim, përsërisim
Ne përsërisim, përsërisim, përsërisim
- ESC93
- Siivooja
- Viestit: 16260
- Liittynyt: 26 Maalis 2010, 15:35
- Paikkakunta: Järvenpää / ex-Nastola
- Viesti:
Re: Lista-topic
^ Mietin ensin antavani kyllä kahdet pystit tuon takia, mutta päädyin sitten vain yksiin, kunnes äsken muutinkin mieltäni (onnea Trevor!). Onneksi ensi vuonna vähän helpottuu kun ko. palkintorohmut ovat tauolla.
Kur protestojmë e nga dremitja kolektive zgjohemi
Ne përsërisim, përsërisim, përsërisim
Ne përsërisim, përsërisim, përsërisim
Re: Lista-topic
Album Of The Year
1st Perfect Now (Jessica Andersson)
2nd Alpha Omega (Cheek)
3rd Cinderella soundtrack
4th Kerran joulukuun aikaan (Diandra)
5th Adrenalina (Edurne)
2nd Alpha Omega (Cheek)
3rd Cinderella soundtrack
4th Kerran joulukuun aikaan (Diandra)
5th Adrenalina (Edurne)
Band of year
1st Cascada
2nd Dolly Style
3rd One Direction
4th Satin Circus
5th JTR
2nd Dolly Style
3rd One Direction
4th Satin Circus
5th JTR
Music video of year
1st Face The Shadow (Genealogy)
2nd Young and Restless (Benjamin)
3rd A Million Voices (Polina Gagarina)
4th Arrivera L'amore (Emma)
5th Sä huudat (Cheek)
2nd Young and Restless (Benjamin)
3rd A Million Voices (Polina Gagarina)
4th Arrivera L'amore (Emma)
5th Sä huudat (Cheek)
Song of year
1st Arrivera L'amore (Emma)
2nd A Million Voices (Polina Gagarina)
3rd Can't Hurt Me Now (Jessica Andersson)
4th Ett Andetag (Annika Herlitz)
5th Memories (Nikki Kavanagh)
2nd A Million Voices (Polina Gagarina)
3rd Can't Hurt Me Now (Jessica Andersson)
4th Ett Andetag (Annika Herlitz)
5th Memories (Nikki Kavanagh)
Singer of year
1st Jessica Andersson
2nd Nikki Kavanagh
3rd Cheek
4th Polina Gagarina
5th Benjamin
2nd Nikki Kavanagh
3rd Cheek
4th Polina Gagarina
5th Benjamin
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own
Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"
Out here on my own
Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"
Re: Lista-topic
Tässä vielä 2015 vuoden top-15 biisiä.
01. Emma Marrone: Arrivera L'amore
02. Polina Gagarina: A Million Voices
03. Jessica Andersson: Can't Hurt Me Now
04. Annika Herlitz: Ett Andetag
05. Benjamin: Young and restless
07. Sonna Rele: Storng
06. Nikki Kavanagh: Memories
08. Cascada: Reason
09. Cheek: Keinu
10. Vesala: Tequila
11. Euphony: Home
12. Eric Saade: Girl From Sweden
13. Ellinoora: Carrie
14. Velvet: Friendly Fire
15. Cheek: Sä huudat
01. Emma Marrone: Arrivera L'amore
02. Polina Gagarina: A Million Voices
03. Jessica Andersson: Can't Hurt Me Now
04. Annika Herlitz: Ett Andetag
05. Benjamin: Young and restless
07. Sonna Rele: Storng
06. Nikki Kavanagh: Memories
08. Cascada: Reason
09. Cheek: Keinu
10. Vesala: Tequila
11. Euphony: Home
12. Eric Saade: Girl From Sweden
13. Ellinoora: Carrie
14. Velvet: Friendly Fire
15. Cheek: Sä huudat
Viimeksi muokannut WildDance, 01 Tammi 2016, 01:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own
Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"
Out here on my own
Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"
Re: Lista-topic
Vuoden suomalainen artisti
Vuoden ruotsalainen artisti
Vuoden albumi
Vuoden biisi
Vuoden yhtye
Vuoden musiikkivideo
R.I.P. Eurovision
Re: Lista-topic
1. Cheek
2. Eric Saade
3. Sanni
4. Måns Zelmerlöw
5. Rob Thomas
1. One Direction
2. Little Mix
3. Set It Off
4. Panic! at the Disco
5. Satin Circus
1. Eric Saade - Sting
2. Eric Saade - Girl From Sweden
3. Cheek- Keinu
4. One Direction - What a Feeling
5. Satin Circus - Crossroads
1. Cheek - Alpha Omega
2. One Direction - Made In The A.M.
3. Sanni - Lelu
4. Rob Thomas - The Great Unknown
5. Måns Zelmerlöw - Perfectly Damaged
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away
Re: Lista-topic
Taasko tää vuos loppuu...
Top-20 suomalaiset biisit - 2015
1) Sanni - 2080-luvulla
2) Cheek - Keinu
3) Hanna - Hautaudun
4) Anssi Kela - Petri Ruusunen
5) Isac Elliot - Lipstick
6) Tiisu - Elämältä turpiin sain
7) Benjamin - Young And Restless
8) Vain Elämää: Sanni - Levoton tyttö
9) Elastinen ft. Robin - Vahva
10) Nikke Ankara - Koska sä eroot
11) Evelina ft. Mikael Gabriel - Honey
12) Johanna Kurkela - Ei panikoida
12) Mitra - Jotain pysyvää
13) Robin ft. Elastinen - Kipinän hetki
15) Vain Elämää: Sanni - Ei
16) Anna Abreu - Bandana
17) Elias Kaskinen & Päivän Sankarit - Kesä yhdessä
18) Lucas - Täydellisen epätäydellinen
19) Nikke Ankara ft. Aki Tykki - Värifilmi
20) Lucas - Aurinkoo
Haloo Helsinkin Pulp Fiction on kuitenkin mulla se "epävirallinen" voittaja , sillä biisin kuulin vasta ekaa kertaa tän vuoden tammikuussa
Top-20 suomalaiset biisit - 2015
1) Sanni - 2080-luvulla
2) Cheek - Keinu
3) Hanna - Hautaudun
4) Anssi Kela - Petri Ruusunen
5) Isac Elliot - Lipstick
6) Tiisu - Elämältä turpiin sain
7) Benjamin - Young And Restless
8) Vain Elämää: Sanni - Levoton tyttö
9) Elastinen ft. Robin - Vahva
10) Nikke Ankara - Koska sä eroot
11) Evelina ft. Mikael Gabriel - Honey
12) Johanna Kurkela - Ei panikoida
12) Mitra - Jotain pysyvää
13) Robin ft. Elastinen - Kipinän hetki
15) Vain Elämää: Sanni - Ei
16) Anna Abreu - Bandana
17) Elias Kaskinen & Päivän Sankarit - Kesä yhdessä
18) Lucas - Täydellisen epätäydellinen
19) Nikke Ankara ft. Aki Tykki - Värifilmi
20) Lucas - Aurinkoo
Haloo Helsinkin Pulp Fiction on kuitenkin mulla se "epävirallinen" voittaja , sillä biisin kuulin vasta ekaa kertaa tän vuoden tammikuussa
Never miss a good chance to shut up.
- Teräsbekoni
- Kanta-asiakas
- Viestit: 11333
- Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59
Re: Lista-topic
Yksipuoliset listaukset
TERASBEKONIN VUODEN 2015 KUUNNELLUIMMAT
ARTISTIT
Hurts
Frankmusik
Softengine
04. OneRepublic
05. Loreen
06. Troye Sivan
07. Maria Mena
08. Guy Sebastian
09. The Avener
10. Ronya
ALBUMIT
Hurts - Surrender
Frankmusik - For you
The Avener - The Wanderings of the Avener
04. XOV - Wild
05. Troye Sivan - Blue Neighbourhood
06. Chisu - Polaris
07. Ronya - Tides
08. Rozzi Crane - Space
09. Jarryd James - Jarryd James EP
10. Dawid Podsiadło - Annoyance and Disappointment
KAPPALEET
Hurts - Rolling Stone
Rozzi Crane - Painkiller
Hurts - Nothing Will Be Bigger Than Us
04. The Avener - Castle In The Snow
05. Jarryd James - Do You Remember
06. Aminata - Love Injected
07. Zedd - Beautiful Now
08. Mørland & Debrah Scarlett - A Monster Like Me
09. Thomas Jack - Rivers
10. Alan Walker - Faded
TERASBEKONIN VUODEN 2015 KUUNNELLUIMMAT
ARTISTIT
Hurts
Frankmusik
Softengine
04. OneRepublic
05. Loreen
06. Troye Sivan
07. Maria Mena
08. Guy Sebastian
09. The Avener
10. Ronya
ALBUMIT
Hurts - Surrender
Frankmusik - For you
The Avener - The Wanderings of the Avener
04. XOV - Wild
05. Troye Sivan - Blue Neighbourhood
06. Chisu - Polaris
07. Ronya - Tides
08. Rozzi Crane - Space
09. Jarryd James - Jarryd James EP
10. Dawid Podsiadło - Annoyance and Disappointment
KAPPALEET
Hurts - Rolling Stone
Rozzi Crane - Painkiller
Hurts - Nothing Will Be Bigger Than Us
04. The Avener - Castle In The Snow
05. Jarryd James - Do You Remember
06. Aminata - Love Injected
07. Zedd - Beautiful Now
08. Mørland & Debrah Scarlett - A Monster Like Me
09. Thomas Jack - Rivers
10. Alan Walker - Faded
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro
- Teräsbekoni
- Kanta-asiakas
- Viestit: 11333
- Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59
Re: Lista-topic
^ No mut ei sekään yhtään pöllömmin sellaisen 3166:n tänä vuonna kuuntelemani artistin joukosta ole. Ja kunnioitettava oli loppukiri nyt uuden EP:n myötä, harmi vain, että aika loppui kesken. Katsotaan uudelleen sitten vuoden päästä, jos vaikka julkaisisivat sen loppualbuminsa mahdollisimman alkuvuodesta, jolloin jäisi enemmän aikaa luukuttaa sitä.
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro
Re: Lista-topic
Top-30 ulkomaiset biisit vuodelta 2015
1# Brandon Flowers - Can't Deny My Love
2# Molly Sandén - Phoenix
3# Delta Goodrem - Wings
4# Shawn Mendes - Stitches
5# Years & Years - King
6# Jessie J - Flashlight
7# Foxes - Better Love
8# Aurora- Running With The Wolves
9# Ellen Benediktson - Insomnia
10# Soprano - Clown
11# Elvana Gjata ft. Flori - Kuq e zi je ti
12# Maluma - Carnaval
13# Shawn Hook - Sound Of Your Heart
14# Ellie Goulding - Love Me Like You Do
15# Lawson - Roads
16# Eric Saade - Girl from Sweden
17# Elina Born & Stig Rästa - Goodbye To Yesterday
18# Karl-Erik Taukar - Segased Lood
19# Helly Luv - Revolution
20# Ayna ft. KeBlack - Cette vie m'emporte
21# Kendji Girac - Cool
22# CD9 ft. Abraham Mateo - Para Siempre
23# Abraham Mateo - Old School
24# Ida Redig - Du står kvar
25# Justin Bieber - Love Yourself
26# Olly Murs - Seasons
27# Shaggy, Mohombi, Faydee Costi - Habibi (I need Your love)
28# Foxes - Feet Don't Fail Me Now
29# Amaranthe - Digital World
30# Tungevaag & Raaban - Parade
1# Brandon Flowers - Can't Deny My Love
2# Molly Sandén - Phoenix
3# Delta Goodrem - Wings
4# Shawn Mendes - Stitches
5# Years & Years - King
6# Jessie J - Flashlight
7# Foxes - Better Love
8# Aurora- Running With The Wolves
9# Ellen Benediktson - Insomnia
10# Soprano - Clown
11# Elvana Gjata ft. Flori - Kuq e zi je ti
12# Maluma - Carnaval
13# Shawn Hook - Sound Of Your Heart
14# Ellie Goulding - Love Me Like You Do
15# Lawson - Roads
16# Eric Saade - Girl from Sweden
17# Elina Born & Stig Rästa - Goodbye To Yesterday
18# Karl-Erik Taukar - Segased Lood
19# Helly Luv - Revolution
20# Ayna ft. KeBlack - Cette vie m'emporte
21# Kendji Girac - Cool
22# CD9 ft. Abraham Mateo - Para Siempre
23# Abraham Mateo - Old School
24# Ida Redig - Du står kvar
25# Justin Bieber - Love Yourself
26# Olly Murs - Seasons
27# Shaggy, Mohombi, Faydee Costi - Habibi (I need Your love)
28# Foxes - Feet Don't Fail Me Now
29# Amaranthe - Digital World
30# Tungevaag & Raaban - Parade
Never miss a good chance to shut up.
Re: Lista-topic
Suomalaiset kappaleet top 10 vuodelta 2015
1. Antti Tuisku - Sata salamaa
2. Vesala - Tequila
3. Antti Tuisku - Keinutaan (feat. VilleGalle)
4. Sanni - 2080-luvulla
5. Kasmir - Vauvoja (feat. SAARA)
6. Antti Tuisku - Peto on irti
7. VilleGalle - Lähtisitkö (feat. Sanni)
8. Mikael Gabriel - Älä herätä mua unesta
9. Robin - Milloin nään sut uudestaan? (feat. Kasmir)
10. JVG - Tarkenee
1. Antti Tuisku - Sata salamaa
2. Vesala - Tequila
3. Antti Tuisku - Keinutaan (feat. VilleGalle)
4. Sanni - 2080-luvulla
5. Kasmir - Vauvoja (feat. SAARA)
6. Antti Tuisku - Peto on irti
7. VilleGalle - Lähtisitkö (feat. Sanni)
8. Mikael Gabriel - Älä herätä mua unesta
9. Robin - Milloin nään sut uudestaan? (feat. Kasmir)
10. JVG - Tarkenee
Dancing to electropop like a robot from 1984
Re: Lista-topic
Tekee mieli tehä joku lista nii tehään!
Scandinavia Music Groupin banjo-trilogia biisit järkkään (eli Missä olet Laila, Palatkaa Pariisiin! ja Manner levyjen kappaleet)!
*****
1. Itkevä lintu
2. Casablanca
3. Onni on perintöä
4. Juhannus
5. Lopulta olemme kuitenkin yksin
6. Kaunis Marjaana
7. Nils sanoi jag älskar dig
8. Rakas Maria
9. Melkein kuin uusi
10. Näin minä vihellän matkallani
11. Rauhan laulu
****
12. Mustana, maidolla, kylmänä, kuumana
13. Liian laiha rakkaani
14. Lissabon
15. Vieläkö soitan banjoa?
16. Liikaset
17. Ruotsiin ja takaisin
18. Montreal
19. Joisin viskin ja nousisin
20. Hautojen yli
21. Se sitä ja se tätä
22. Tahdon uudet silmät
23. Takarivin pojille
24. Omenankukan terälehtiä
25. Missä olet Laila
26. Mustarastas lauloi Ooh la laa
27. Lupaus kesästä
***
28. Huutelen pimeään
29. Emmylou
30. Joet, korvet, niemet
31. Nauravan turskan kallo
SMG on kyllä ihana yhtye. Ja jännä. Harvan bändin tuotantoa voi nähdä tälla tavalla paloina. Ensimmäiset rockimmat levyt, siitä smuuti liukuminen banjofolkiin ja nyt indiempi linja. Kaikki tunnistettavan eriä, mutta sisimmältään täyttää äsämgeetä!
Scandinavia Music Groupin banjo-trilogia biisit järkkään (eli Missä olet Laila, Palatkaa Pariisiin! ja Manner levyjen kappaleet)!
*****
1. Itkevä lintu
2. Casablanca
3. Onni on perintöä
4. Juhannus
5. Lopulta olemme kuitenkin yksin
6. Kaunis Marjaana
7. Nils sanoi jag älskar dig
8. Rakas Maria
9. Melkein kuin uusi
10. Näin minä vihellän matkallani
11. Rauhan laulu
****
12. Mustana, maidolla, kylmänä, kuumana
13. Liian laiha rakkaani
14. Lissabon
15. Vieläkö soitan banjoa?
16. Liikaset
17. Ruotsiin ja takaisin
18. Montreal
19. Joisin viskin ja nousisin
20. Hautojen yli
21. Se sitä ja se tätä
22. Tahdon uudet silmät
23. Takarivin pojille
24. Omenankukan terälehtiä
25. Missä olet Laila
26. Mustarastas lauloi Ooh la laa
27. Lupaus kesästä
***
28. Huutelen pimeään
29. Emmylou
30. Joet, korvet, niemet
31. Nauravan turskan kallo
SMG on kyllä ihana yhtye. Ja jännä. Harvan bändin tuotantoa voi nähdä tälla tavalla paloina. Ensimmäiset rockimmat levyt, siitä smuuti liukuminen banjofolkiin ja nyt indiempi linja. Kaikki tunnistettavan eriä, mutta sisimmältään täyttää äsämgeetä!
Re: Lista-topic
Vuosi loppuu, siispä, nyt on aika miettiä vuoden albumeita. Tässssss tulee!
1. Radiohead - A Moon Shaped Pool: Totaalisen ansaittu paikka mun listalla. Tää koko bändi on mun ykkösjuttu tänä vuonna. Keväällä poppoo oli mulle vielä aika vieras, nimi tuttu mutta musiikki etäistä. Olin koittanut päästä Radioheadin imuun, kun onhan bändiä titureelattu vaikka miksi, mutta biisit eivät kolahtaneet, ei vaan lähtenyt. Varkain Radioheadin keväällä julkaisema single Daydreaming kosketti mua kuitenkin syvästi ja uusi albumi lähti kuunteluun. A Moon Shaped Pool on musta tavattoman kaunista musiikkia, mä upposin matkaan täysin ja sen myötä löysin Radioheadin koko tuotannon. Tällanen musiikkiaarre oli multa vielä saamatta. Koin fanipyörteen, uuden löytämisen riemun ja joo, Radiohead on vaan parasta. Voisin paasata bändistä ikuisuuden. On vaikea kuvitella enää elämää ilman bändin musiikkia.
2. Bon Iver - 22, A Million: Kun kuuntelin levyä ensimmäisiä kertoja läpi, tiesin että nyt ollaan jonkun suuren äärellä. Bon Iverin tuotanto on mulle tuttua ja oon tykkäilyt monesta biisistä, mutta tää kolmas levy on mulle bändin ensimmäinen albumi jota palvon alusta loppuun, etu- ja takaperin. Ylisanoja olisi paljon. Tapa jolla Justin Vernon on saanut sovitettua raa'an koneellisen äänimaailmaan pehmeimpään folkiin on hämmentävän surrealistinen, herkkä ja vilpitön. Jokainen kappale on henkilökohtainen aarre. Yksittäisenä hetkenä esille nousee 8 (circle), se on levyn sisin kappale ja siihen kulminoituu kaikki, saattelee päätösbiiseihin.
3. Sanni - SANNI: En tiedä onko se yllättävää, että Sanni ja Hank Solo tekivät vuoden parhaan kotimaisen levyn. Ei ehkä, ehkä on, mutta niin siinä on kyllä käynyt. Kiistelemättä. Tai no joku sen varmasti kiistää, mutta mun kiisselipää ei. Levy sparrattiin pihalle kolmen mainion singlen kautta. Muistan ensikuuntelun tarkasti, oli vähän sillein "ai että tällanenko tää nyt on" ja et KAKSTOISTA biisiä. Nykyäänhän suomitrendi on max 10. Selvästi biisivirrat ovat olleet auki ja duunia tehty. Ensimmäistä kertaa Sanni onnistuu yhdistämään bilerallit (Kakara ku Cara!)synkempiin soundeihin luisumatta kertaakaan pois raiteilta. Sanat ovat teräviä, Hankin tuotanto on parasta koskaan ja ne tekevät albumista selvän välivoiton. Näin popmusiikki toteutetaan Suomessa 2016.
4. Beyonce - Lemonade: Jos Sanni näytti kuka Suomessa rokkaa, Beyonce teki saman mittapuunaan koko maailma. Beyonce on isoin ja vaikutusvaltaisin popdiiva tällä hetkellä, niin musiikillisesti kuin esiintyjänä, julkisuuden henkilönä. Lemonade on huima levy. Tuotannollisesti tahraton ja yhdistelee kompastelematta rnb:n raikkaimmat tuulet, popin, countryn, rockin... Mukana on tottakai visuaaliset videot jokaiseen kappaleeseen. Nimialbuminsa jälkeen Beyonce on tuntunut lyövän kaikki maalit. Kenelläkään toiselle popnimellä ei ole Been leveyspiireille mitään asiaa.
5. Olavi Uusivirta - Olavi: On aina mukava saada hyviä levyjä tehneeltä artistilta tuotos, joka ei kalpene aiempien onnistumisten edessä vaan päinvastoin. Olavin Olavi (hehehee) on täysin smuuti suomirocki näyttö. En pitänyt edellisestä Ikuiset lapset levystä, mutta nyt Olavi + bändi lähtöasetelma toimii. Duuria tai mollia, vapautta kumminkin. Kappaleet ovat ehjiä ja vailla ylimääräistä kikkailua, niin sanoituksiltaan kuin tuotannoltaan. On lohdullinen Kolumbus, on lastenohjelmatunnarimainen menneisyyshaiku Toton Africa, on kitarariffinen suhdekipuilu Toinen, on disco-olavi Tanssi vaikka et osaa, on Preerian mieleen tuova Olen elossa, ja sitten vielä viisi muuta hyvää kappaletta.
6. Lasten hautausmaa - II: Suomen metsiin, sinne melankolian ja rupien harmauteen, kuusten alle jonnekin synkkään turvaan... maisemaan johon moni suomalainen kaivautuu mielellään. Lasten hautausmaa on bändi, jonka nimi kertoo jo paljon. Supisuomalaista taitavasti tehtyä kitararockia. Yhtyeen toinen levy kiertyy koukuttaviin kirkkaisiin melodioihin enemmän kuin debyytti ja biisit on vangitsevia ja ajattomia jälleen. Sanoitukset ovat karuja, mutta kaiken alla on toivo ja lohtu. Tulee mieleen Leevi and the Leavings. Levy vyöryttää kitaroita ja alastomampia hetkiä, kahdeksan biisin kokonaisuus on tiukka, mutta sitäkin antoisampi. "Jos tietäisin miksi rakastan, en rakastaisi enää."
7. Khid - Ohi: Metsistä kaupunkiin, betoniin, valoon, uv-valoon, tiiliin, lasi-ikkunoihin, muotoihin, kuperiin ja koveriin. Levyn kannessa on astronautti heebo. Kotelon sisältä löytyy kiekko ihan himmeeseen maailmaan. Tällä levyllä Khidi kiteyttää osaamisensa kirkkaimpaan muotoonsa. Tuotanto on modernia ja harvoin musa kuulostaa näin hyvälle. Sanojen käyttö vie mukanaan, luo mielikuvia, kaikki kommunikoivat keskenään. Täynnä yksityiskohtia, musiikki raksuttaa, välillä uinahtaa ja tulee pintaan ja kaivautuu jonnekin sitkeään, palaakin ja pitää matkassaan minne meneekin. Onneksi elän nyt, että voin kuunnella tätäkin levyä.
8. Ruger Hauer - Mature: Rugeri rugeri rugeri hau hau, turhia toiveita ja wuhf! Tykkään tästä levystä, tää on pop, onhan tässä Reginakin mukana. Tää ei ollut niin MIELETÖN levy kuin vähän salaa odotin jossain mieleni lokerossa... mutta jotenkin koukuttava silti... et oon kuunnellut ja soundit toimii hyvin. Hauskoja lainejakin, monta. Rugerithan lopetti sitten tekemisensä tänä syksynä, ei yllättänyt, mutta onhan poppoo kuin ug-räpskenen PMMP. Tai no oli. Tämän levyn jälkeen ei enää ollut yhtä paljon. Joku sellainen salaperäisyys katosi. Ehkä se johtuu Paperi T:stä, hänen kansansuosiosta (tai Pyhimyksen Teflon Brothersista, siitä ehkä enemmän, joo). Amazingin instrukertsi ompi hyvä kuten koko biizikin. Kuljettaa on ihana haahuheiluhaiku. Aika jätä älä, ajajaj, kaunista.
9. Frank Ocean - Blonde: Huomio1: miksi tätä levyä ei voida julkaista fyysisenä ihan tavistapaan? Toivottavasti jossain vaiheessa julkaistaan, koska hieno albumi nähkääs ja tahtoisin omia yhden kappaleen hyllyyni. Frankin ääni on sulaa hunajaa, biisit rnbiitä tän päivän malliin, kiiretöntä mutta etenevää. Pari väli-introa olisi levyltä voinut jättää pois, itse biisit ovat kuitenkin kaiken odotuksen arvoisia - parempi levy tää on kuin debyytti. Seigfried on kokonaisuuden helmi, miten hellävaraisesti se aukeaa. Kuin vielä nimeämättömän kasvin terälehdet valkoisessa viidakossa, lehtien pinnoissa painostavan ilman kosteutta. Levy on mulle kauniin harmaa (johtuukohan kannesta) ja syvän sinisen sävyjä, rauhallinen ja seesteinen.
10. Vesala - Vesala: Vuoden odotetuin levy. Vois melkein lopettaa kirjoittamisen tähän. Mutta en lopeta. Tää levy ei ole niin hyvä kuin PMMP parhaimillaan (ei lähelläkään), vertaaminen on turhaa mutta Paulan kohdalla automaattista. Miran pariisinkevät-levy ei päätynyt tälle listalle, mutta olisi ollut number 11 tai 12. Vesala vei. Kaipaan levylle soitantaa, uhoa, tunnetta, halua, himoa. Onnistuneitakin suomipop hetkiäkin on. Näin biisit kulkee:
Rakkaus ja maailmanloppu: itsetarkoituksellinen kokeileva muuhun levyyn verrattuna. Plääh-taidetta.
Tytöt ei soita kiraa: leeviliivings tunnelmointi, kiva.
Ei pystyny hengittää: voisi olla Sannin biisi, tykkään Sannista.
Tequila: tykkään, melodia ihqu-ihana.
Ruotsin euroviisut: leeviliivings tunnelmointi numero kaksi, kiva myös.
Älä droppaa mun tunnelmaa: tässä biisissä on jotain hemmetin surullista, siksi toimii.
Takkipinon suojassa: levyn paras biisi.
Tavallinen nainen: mä niin nään tän jonkun rikossarjan tunnarina, kaksi tähteä viidestä.
Mitä jos sä oisit silti mun kaa: öö... mä oon marraskuinen yö... öö... ruoskakin nuolee... öö...
Sinuun minä jään: levyn toinen paras biisi.
6½/10. Odotin kymppiä. Tai ainakin ysiä, kasia.
---
Dädää, dadaa! Tässä nää. Olipa hauska ajatella musaa, musa on hauskaa.
1. Radiohead - A Moon Shaped Pool: Totaalisen ansaittu paikka mun listalla. Tää koko bändi on mun ykkösjuttu tänä vuonna. Keväällä poppoo oli mulle vielä aika vieras, nimi tuttu mutta musiikki etäistä. Olin koittanut päästä Radioheadin imuun, kun onhan bändiä titureelattu vaikka miksi, mutta biisit eivät kolahtaneet, ei vaan lähtenyt. Varkain Radioheadin keväällä julkaisema single Daydreaming kosketti mua kuitenkin syvästi ja uusi albumi lähti kuunteluun. A Moon Shaped Pool on musta tavattoman kaunista musiikkia, mä upposin matkaan täysin ja sen myötä löysin Radioheadin koko tuotannon. Tällanen musiikkiaarre oli multa vielä saamatta. Koin fanipyörteen, uuden löytämisen riemun ja joo, Radiohead on vaan parasta. Voisin paasata bändistä ikuisuuden. On vaikea kuvitella enää elämää ilman bändin musiikkia.
2. Bon Iver - 22, A Million: Kun kuuntelin levyä ensimmäisiä kertoja läpi, tiesin että nyt ollaan jonkun suuren äärellä. Bon Iverin tuotanto on mulle tuttua ja oon tykkäilyt monesta biisistä, mutta tää kolmas levy on mulle bändin ensimmäinen albumi jota palvon alusta loppuun, etu- ja takaperin. Ylisanoja olisi paljon. Tapa jolla Justin Vernon on saanut sovitettua raa'an koneellisen äänimaailmaan pehmeimpään folkiin on hämmentävän surrealistinen, herkkä ja vilpitön. Jokainen kappale on henkilökohtainen aarre. Yksittäisenä hetkenä esille nousee 8 (circle), se on levyn sisin kappale ja siihen kulminoituu kaikki, saattelee päätösbiiseihin.
3. Sanni - SANNI: En tiedä onko se yllättävää, että Sanni ja Hank Solo tekivät vuoden parhaan kotimaisen levyn. Ei ehkä, ehkä on, mutta niin siinä on kyllä käynyt. Kiistelemättä. Tai no joku sen varmasti kiistää, mutta mun kiisselipää ei. Levy sparrattiin pihalle kolmen mainion singlen kautta. Muistan ensikuuntelun tarkasti, oli vähän sillein "ai että tällanenko tää nyt on" ja et KAKSTOISTA biisiä. Nykyäänhän suomitrendi on max 10. Selvästi biisivirrat ovat olleet auki ja duunia tehty. Ensimmäistä kertaa Sanni onnistuu yhdistämään bilerallit (Kakara ku Cara!)synkempiin soundeihin luisumatta kertaakaan pois raiteilta. Sanat ovat teräviä, Hankin tuotanto on parasta koskaan ja ne tekevät albumista selvän välivoiton. Näin popmusiikki toteutetaan Suomessa 2016.
4. Beyonce - Lemonade: Jos Sanni näytti kuka Suomessa rokkaa, Beyonce teki saman mittapuunaan koko maailma. Beyonce on isoin ja vaikutusvaltaisin popdiiva tällä hetkellä, niin musiikillisesti kuin esiintyjänä, julkisuuden henkilönä. Lemonade on huima levy. Tuotannollisesti tahraton ja yhdistelee kompastelematta rnb:n raikkaimmat tuulet, popin, countryn, rockin... Mukana on tottakai visuaaliset videot jokaiseen kappaleeseen. Nimialbuminsa jälkeen Beyonce on tuntunut lyövän kaikki maalit. Kenelläkään toiselle popnimellä ei ole Been leveyspiireille mitään asiaa.
5. Olavi Uusivirta - Olavi: On aina mukava saada hyviä levyjä tehneeltä artistilta tuotos, joka ei kalpene aiempien onnistumisten edessä vaan päinvastoin. Olavin Olavi (hehehee) on täysin smuuti suomirocki näyttö. En pitänyt edellisestä Ikuiset lapset levystä, mutta nyt Olavi + bändi lähtöasetelma toimii. Duuria tai mollia, vapautta kumminkin. Kappaleet ovat ehjiä ja vailla ylimääräistä kikkailua, niin sanoituksiltaan kuin tuotannoltaan. On lohdullinen Kolumbus, on lastenohjelmatunnarimainen menneisyyshaiku Toton Africa, on kitarariffinen suhdekipuilu Toinen, on disco-olavi Tanssi vaikka et osaa, on Preerian mieleen tuova Olen elossa, ja sitten vielä viisi muuta hyvää kappaletta.
6. Lasten hautausmaa - II: Suomen metsiin, sinne melankolian ja rupien harmauteen, kuusten alle jonnekin synkkään turvaan... maisemaan johon moni suomalainen kaivautuu mielellään. Lasten hautausmaa on bändi, jonka nimi kertoo jo paljon. Supisuomalaista taitavasti tehtyä kitararockia. Yhtyeen toinen levy kiertyy koukuttaviin kirkkaisiin melodioihin enemmän kuin debyytti ja biisit on vangitsevia ja ajattomia jälleen. Sanoitukset ovat karuja, mutta kaiken alla on toivo ja lohtu. Tulee mieleen Leevi and the Leavings. Levy vyöryttää kitaroita ja alastomampia hetkiä, kahdeksan biisin kokonaisuus on tiukka, mutta sitäkin antoisampi. "Jos tietäisin miksi rakastan, en rakastaisi enää."
7. Khid - Ohi: Metsistä kaupunkiin, betoniin, valoon, uv-valoon, tiiliin, lasi-ikkunoihin, muotoihin, kuperiin ja koveriin. Levyn kannessa on astronautti heebo. Kotelon sisältä löytyy kiekko ihan himmeeseen maailmaan. Tällä levyllä Khidi kiteyttää osaamisensa kirkkaimpaan muotoonsa. Tuotanto on modernia ja harvoin musa kuulostaa näin hyvälle. Sanojen käyttö vie mukanaan, luo mielikuvia, kaikki kommunikoivat keskenään. Täynnä yksityiskohtia, musiikki raksuttaa, välillä uinahtaa ja tulee pintaan ja kaivautuu jonnekin sitkeään, palaakin ja pitää matkassaan minne meneekin. Onneksi elän nyt, että voin kuunnella tätäkin levyä.
8. Ruger Hauer - Mature: Rugeri rugeri rugeri hau hau, turhia toiveita ja wuhf! Tykkään tästä levystä, tää on pop, onhan tässä Reginakin mukana. Tää ei ollut niin MIELETÖN levy kuin vähän salaa odotin jossain mieleni lokerossa... mutta jotenkin koukuttava silti... et oon kuunnellut ja soundit toimii hyvin. Hauskoja lainejakin, monta. Rugerithan lopetti sitten tekemisensä tänä syksynä, ei yllättänyt, mutta onhan poppoo kuin ug-räpskenen PMMP. Tai no oli. Tämän levyn jälkeen ei enää ollut yhtä paljon. Joku sellainen salaperäisyys katosi. Ehkä se johtuu Paperi T:stä, hänen kansansuosiosta (tai Pyhimyksen Teflon Brothersista, siitä ehkä enemmän, joo). Amazingin instrukertsi ompi hyvä kuten koko biizikin. Kuljettaa on ihana haahuheiluhaiku. Aika jätä älä, ajajaj, kaunista.
9. Frank Ocean - Blonde: Huomio1: miksi tätä levyä ei voida julkaista fyysisenä ihan tavistapaan? Toivottavasti jossain vaiheessa julkaistaan, koska hieno albumi nähkääs ja tahtoisin omia yhden kappaleen hyllyyni. Frankin ääni on sulaa hunajaa, biisit rnbiitä tän päivän malliin, kiiretöntä mutta etenevää. Pari väli-introa olisi levyltä voinut jättää pois, itse biisit ovat kuitenkin kaiken odotuksen arvoisia - parempi levy tää on kuin debyytti. Seigfried on kokonaisuuden helmi, miten hellävaraisesti se aukeaa. Kuin vielä nimeämättömän kasvin terälehdet valkoisessa viidakossa, lehtien pinnoissa painostavan ilman kosteutta. Levy on mulle kauniin harmaa (johtuukohan kannesta) ja syvän sinisen sävyjä, rauhallinen ja seesteinen.
10. Vesala - Vesala: Vuoden odotetuin levy. Vois melkein lopettaa kirjoittamisen tähän. Mutta en lopeta. Tää levy ei ole niin hyvä kuin PMMP parhaimillaan (ei lähelläkään), vertaaminen on turhaa mutta Paulan kohdalla automaattista. Miran pariisinkevät-levy ei päätynyt tälle listalle, mutta olisi ollut number 11 tai 12. Vesala vei. Kaipaan levylle soitantaa, uhoa, tunnetta, halua, himoa. Onnistuneitakin suomipop hetkiäkin on. Näin biisit kulkee:
Rakkaus ja maailmanloppu: itsetarkoituksellinen kokeileva muuhun levyyn verrattuna. Plääh-taidetta.
Tytöt ei soita kiraa: leeviliivings tunnelmointi, kiva.
Ei pystyny hengittää: voisi olla Sannin biisi, tykkään Sannista.
Tequila: tykkään, melodia ihqu-ihana.
Ruotsin euroviisut: leeviliivings tunnelmointi numero kaksi, kiva myös.
Älä droppaa mun tunnelmaa: tässä biisissä on jotain hemmetin surullista, siksi toimii.
Takkipinon suojassa: levyn paras biisi.
Tavallinen nainen: mä niin nään tän jonkun rikossarjan tunnarina, kaksi tähteä viidestä.
Mitä jos sä oisit silti mun kaa: öö... mä oon marraskuinen yö... öö... ruoskakin nuolee... öö...
Sinuun minä jään: levyn toinen paras biisi.
6½/10. Odotin kymppiä. Tai ainakin ysiä, kasia.
---
Dädää, dadaa! Tässä nää. Olipa hauska ajatella musaa, musa on hauskaa.
Re: Lista-topic
The Best Of 2016
Album Of The Year
1st Fingerprints (Benjamin)
2nd Moana (Soundtrack)
3rd Joanne (Lady Gaga)
4th This Is Acting (Sia)
5th 9 (Polina Gagarina)
Band Of The Year
1st Fifth Harmony
2nd Softengine
3rd Sweet California
4th Samir & Viktor
5th Lighthouse X
Music Video Of The Year
1st Man On The Moon (Benjamin Feat. Sweet California)
2nd That's My Girl (Fifith Harmony)
3rd You're The Only One (Sergey Lazarev)
4th No Fear (Saara Aalto)
5th Body (Benjamin)
Song Of The Year
1st No Fear (Saara Aalto)
2nd Million Reasons (Lady Gaga)
3rd That's My Girl (Fifith Harmony)
4th Man On The Moon (Benjamin Feat. Sweet California)
5th How Far I'll Go (Auli'i Cravalho)
Singer Of The Year
1st Saara Aalto
2nd Benjamin
3rd Lady Gaga
4th Sia
5th Oscar Zia
Album Of The Year
1st Fingerprints (Benjamin)
2nd Moana (Soundtrack)
3rd Joanne (Lady Gaga)
4th This Is Acting (Sia)
5th 9 (Polina Gagarina)
Band Of The Year
1st Fifth Harmony
2nd Softengine
3rd Sweet California
4th Samir & Viktor
5th Lighthouse X
Music Video Of The Year
1st Man On The Moon (Benjamin Feat. Sweet California)
2nd That's My Girl (Fifith Harmony)
3rd You're The Only One (Sergey Lazarev)
4th No Fear (Saara Aalto)
5th Body (Benjamin)
Song Of The Year
1st No Fear (Saara Aalto)
2nd Million Reasons (Lady Gaga)
3rd That's My Girl (Fifith Harmony)
4th Man On The Moon (Benjamin Feat. Sweet California)
5th How Far I'll Go (Auli'i Cravalho)
Singer Of The Year
1st Saara Aalto
2nd Benjamin
3rd Lady Gaga
4th Sia
5th Oscar Zia
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own
Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"
Out here on my own
Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"
Re: Lista-topic
inomun top 20 -suosikit vuodelta 2016!
(viisut poisluettuna)
1. Mike Posner - I Took A Pill in Ibiza (Seeb remix)
2. Calvin Harris feat. Rihanna - This Is What You Came For
3. Sia - Cheap Trills
4. Twenty One Pilots - Stressed Out
5. Coldplay - Hymn For The Weekend
6. The Weeknd feat. Daft Punk - Starboy
7. Zayn - Pillowtalk
8. The Chainsmokers feat. Halsey - Closer
9. The Chainsmokers feat. Daya - Don't Let Me Down
10. Sanni - Että mitähän vittua
11. Drake feat. Wizkid & Kyla - One Dance
12. Rihanna feat. Drake - Work
13. Justin Bieber - Sorry
14. Mike Perry feat. Shy Martin - The Ocean
15. Twenty One Pilots - Heathens
16. Sia feat. Kendrick Lamar - The Greatest
17. Lady Gaga - Perfect Illusion
18. Fifth Harmony feat. Ty Dolla Sign - Work From Home
19. Justin Timberlake - Can't Stop The Feeling!
20. Ariana Grande feat. Nicki Minaj - Side to Side
(viisut poisluettuna)
1. Mike Posner - I Took A Pill in Ibiza (Seeb remix)
2. Calvin Harris feat. Rihanna - This Is What You Came For
3. Sia - Cheap Trills
4. Twenty One Pilots - Stressed Out
5. Coldplay - Hymn For The Weekend
6. The Weeknd feat. Daft Punk - Starboy
7. Zayn - Pillowtalk
8. The Chainsmokers feat. Halsey - Closer
9. The Chainsmokers feat. Daya - Don't Let Me Down
10. Sanni - Että mitähän vittua
11. Drake feat. Wizkid & Kyla - One Dance
12. Rihanna feat. Drake - Work
13. Justin Bieber - Sorry
14. Mike Perry feat. Shy Martin - The Ocean
15. Twenty One Pilots - Heathens
16. Sia feat. Kendrick Lamar - The Greatest
17. Lady Gaga - Perfect Illusion
18. Fifth Harmony feat. Ty Dolla Sign - Work From Home
19. Justin Timberlake - Can't Stop The Feeling!
20. Ariana Grande feat. Nicki Minaj - Side to Side
Dancing to electropop like a robot from 1984
- Teräsbekoni
- Kanta-asiakas
- Viestit: 11333
- Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59
Re: Lista-topic
TERASBEKONIN VUODEN 2016 KUUNNELLUIMMAT
ARTISTIT
US OneRepublic
Hurts
Bastille
04. Chisu
05. Mikael Saari
06. Frankmusik
07. Sergey Lazarev
08. Wolfsheim
09. Mikko Pohjola
10. Niila
ALBUMIT
US Charlie Puth - Nine Track Mind
US OneRepublic - Oh My My
Mikael Saari - The Grand Letdown
04. Niila - Gratitude
05. Causes - Under Bridges That You Built For Me
06. Lost Frequencies - Less Is More
07. Bastille - Wild World
08. Hukka ja Mama - Hukka ja Mama
09. Passenger - Young as the Morning Old as the Sea
10. Mikko Pohjola - Katkeran laulu
KAPPALEET
Mikael Saari - On It Goes
Freddie - Pioneer
Frans - If I Were Sorry
04. Nathan Goshen - Thinking About It - KVR Remix
05. Charlie Puth - We Don't Talk Anymore
06. Robin Bengtsson - Constellation Prize
07. Niila - Restless Heart
08. Rafaela Truda - Rise Up
09. OneRepublic - Choke
10. Margaret - Cool Me Down
11. Mikko Pohjola - On niin paljon mitä menettää
12. Sandhja - Sing It Away
13. OneRepublic - Wherever I Go
14. Blind Channel - Darker Than Black
15. Clean Bandit - Tears
16. Sanni - Että mitähän vittua
17. Justs Sirmais - Heartbeat
18. ALMA - Karma
19. Jamala - 1944
20. Roxette - It Just Happens
ARTISTIT
US OneRepublic
Hurts
Bastille
04. Chisu
05. Mikael Saari
06. Frankmusik
07. Sergey Lazarev
08. Wolfsheim
09. Mikko Pohjola
10. Niila
ALBUMIT
US Charlie Puth - Nine Track Mind
US OneRepublic - Oh My My
Mikael Saari - The Grand Letdown
04. Niila - Gratitude
05. Causes - Under Bridges That You Built For Me
06. Lost Frequencies - Less Is More
07. Bastille - Wild World
08. Hukka ja Mama - Hukka ja Mama
09. Passenger - Young as the Morning Old as the Sea
10. Mikko Pohjola - Katkeran laulu
KAPPALEET
Mikael Saari - On It Goes
Freddie - Pioneer
Frans - If I Were Sorry
04. Nathan Goshen - Thinking About It - KVR Remix
05. Charlie Puth - We Don't Talk Anymore
06. Robin Bengtsson - Constellation Prize
07. Niila - Restless Heart
08. Rafaela Truda - Rise Up
09. OneRepublic - Choke
10. Margaret - Cool Me Down
11. Mikko Pohjola - On niin paljon mitä menettää
12. Sandhja - Sing It Away
13. OneRepublic - Wherever I Go
14. Blind Channel - Darker Than Black
15. Clean Bandit - Tears
16. Sanni - Että mitähän vittua
17. Justs Sirmais - Heartbeat
18. ALMA - Karma
19. Jamala - 1944
20. Roxette - It Just Happens
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro
Re: Lista-topic
Vuoden suomalainen artisti
Vuoden ruotsalainen artisti
Vuoden albumi
Vuoden biisi
Vuoden yhtye
Vuoden musiikkivideo
R.I.P. Eurovision
- Maalaispoju
- Kanta-asiakas
- Viestit: 1379
- Liittynyt: 06 Syys 2012, 21:15
Re: Lista-topic
1. AURORA - All my demons greeting me as a friend
2. Broods - Conscious
3. Skylar Grey - Natural causes
4. Daughter - Not to disappear
5. Banks - The Altar
6. Flume - Skin
7. AlunaGeorge - I remember
8. Birdy - Beautiful lies
9. Ellinoora - Villi lapsi
10. Bon Iver - 22, A million
2. Broods - Conscious
3. Skylar Grey - Natural causes
4. Daughter - Not to disappear
5. Banks - The Altar
6. Flume - Skin
7. AlunaGeorge - I remember
8. Birdy - Beautiful lies
9. Ellinoora - Villi lapsi
10. Bon Iver - 22, A million
Tulossa vielä vuoden kappaleet...
Re: Lista-topic
TOMBOIN TOP30 SUOSIKKIKAPPALEET VUODELTA 2016
1. Flowrag - Helden
2. Olavi Uusivirta & Vilma Alina - Päiväperho
3. Lady Gaga - Perfect Illusion
4. Poli Genova - If love was a crime
5. Delta Goodrem - Wings
6. Loboda - Tvoi glaza
7. Tanssit vaikka et osaa - Olavi Uusivirta
8. Lady Gaga - Million reasons
9. Würffel - I'm facing north
10. Pete Parkkonen - Mitä mä teen feat. JVG
11. Sia - Bird set free
12. Molly Pettersson Hammar - Hunger
13. Ellinoora - Elefantin paino
14. Monatik - Kruzit
15. Olivier Dion - De mes propres ailes
16. Ellinoora - Rakkauden kesä
17. Douwe Bob - Slow down
18. Monatik - Vyhodnoj
19. Chisu - Älä herätä mua unesta
20. Jamala - 1944
21. Helena Paparizou - Zoi mou
22. Krista Siegfrieds - Be real
23. Lady Gaga - John Wayne
24. Woods of Birnam - Lift me up (from the underground)
25. Chisu - Asfalttiprinssi
26. Alex Diehl - Nur ein Lied
27. Joe&Jake - You're not alone
28. Mikael Saari - On it goes
29. Joco - Full moon
30. Alex Mattson - UFO
Mahtavaa uutta vuotta kaikille!
1. Flowrag - Helden
2. Olavi Uusivirta & Vilma Alina - Päiväperho
3. Lady Gaga - Perfect Illusion
4. Poli Genova - If love was a crime
5. Delta Goodrem - Wings
6. Loboda - Tvoi glaza
7. Tanssit vaikka et osaa - Olavi Uusivirta
8. Lady Gaga - Million reasons
9. Würffel - I'm facing north
10. Pete Parkkonen - Mitä mä teen feat. JVG
11. Sia - Bird set free
12. Molly Pettersson Hammar - Hunger
13. Ellinoora - Elefantin paino
14. Monatik - Kruzit
15. Olivier Dion - De mes propres ailes
16. Ellinoora - Rakkauden kesä
17. Douwe Bob - Slow down
18. Monatik - Vyhodnoj
19. Chisu - Älä herätä mua unesta
20. Jamala - 1944
21. Helena Paparizou - Zoi mou
22. Krista Siegfrieds - Be real
23. Lady Gaga - John Wayne
24. Woods of Birnam - Lift me up (from the underground)
25. Chisu - Asfalttiprinssi
26. Alex Diehl - Nur ein Lied
27. Joe&Jake - You're not alone
28. Mikael Saari - On it goes
29. Joco - Full moon
30. Alex Mattson - UFO
Mahtavaa uutta vuotta kaikille!
Mu!
- ESC93
- Siivooja
- Viestit: 16260
- Liittynyt: 26 Maalis 2010, 15:35
- Paikkakunta: Järvenpää / ex-Nastola
- Viesti:
Re: Lista-topic
Årets låt
Benji & Fede - Amore Wi-Fi
Dami Im - Fighting for Love
Vincent Gross - Half A Smile
Frans - If I Were Sorry
Steve Aoki & Louis Tomlinson - Just Hold On
Flaka Krelani - Rebelohem
Niall Horan - This Town
Shawn Mendes - Treat You Better
Jon Henrik Fjällgren - Vår framtid (Mijjen båetije biejjieh)
JTR - You'll Be Alright
Runaway Zoo - Youngwildblood
Årets video
Jamala - 1944
The Hungry Hearts - Laika
Arttu Lindeman - Läikkyy
Robin ft. Sanni - Miten eskimot suutelee
Dami Im - Sound of Silence
Årets cover
Vincent Gross: Sido & Andreas Bourani - Astronaut
Saara Aalto: Sia - Chandelier
The Hypnotunez: Juri Demidovitš - Volshebnyi krolik
Benji & Fede - Amore Wi-Fi
Dami Im - Fighting for Love
Vincent Gross - Half A Smile
Frans - If I Were Sorry
Steve Aoki & Louis Tomlinson - Just Hold On
Flaka Krelani - Rebelohem
Niall Horan - This Town
Shawn Mendes - Treat You Better
Jon Henrik Fjällgren - Vår framtid (Mijjen båetije biejjieh)
JTR - You'll Be Alright
Runaway Zoo - Youngwildblood
Årets video
Jamala - 1944
The Hungry Hearts - Laika
Arttu Lindeman - Läikkyy
Robin ft. Sanni - Miten eskimot suutelee
Dami Im - Sound of Silence
Årets cover
Vincent Gross: Sido & Andreas Bourani - Astronaut
Saara Aalto: Sia - Chandelier
The Hypnotunez: Juri Demidovitš - Volshebnyi krolik
Kur protestojmë e nga dremitja kolektive zgjohemi
Ne përsërisim, përsërisim, përsërisim
Ne përsërisim, përsërisim, përsërisim
Re: Lista-topic
Päätin listata 25 parasta kappaletta Céline Dionilta. Céline on ehdottomasti yksi maailman parhaista laulajista, ellei jopa paras. Kunpa hän tulisi joskus vielä Suomeen esiintymään. Harkitsin jo sitä, että olisin lähtenyt Ruotsiin katsomaan häntä, mutta matkan kokonaishinta olisi tullut vähän liian kalliiksi. Céline on kyllä pakko nähdä livenä!
01. My Heart Will Go On
02. Taking Chances
03. It's All Coming Back To Me Now
04. To Love You More
05. Beauty And The Beast
06. Because You Loved Me
07. All By Myself
08. Tell Him
09. The Power Of Love
10. The Way It Is
11. I Drove All Night
12. Have You Ever Been In Love
13. A New Day Has Come
14. I'm Alive
15. Pour que tu m'aimes encore
16. I Surrender
17. Goodbye's (The Saddest Word)
18. Ne Partez Pas Sans Moi
19. Where Does My Heart Beat Now
20. Loved Me Back To Life
21. If You Asked Me To
22. How Does A Moment Last Forever
23. Think Twice
24. Parler à mon père
25. I'm Your Angel
01. My Heart Will Go On
02. Taking Chances
03. It's All Coming Back To Me Now
04. To Love You More
05. Beauty And The Beast
06. Because You Loved Me
07. All By Myself
08. Tell Him
09. The Power Of Love
10. The Way It Is
11. I Drove All Night
12. Have You Ever Been In Love
13. A New Day Has Come
14. I'm Alive
15. Pour que tu m'aimes encore
16. I Surrender
17. Goodbye's (The Saddest Word)
18. Ne Partez Pas Sans Moi
19. Where Does My Heart Beat Now
20. Loved Me Back To Life
21. If You Asked Me To
22. How Does A Moment Last Forever
23. Think Twice
24. Parler à mon père
25. I'm Your Angel
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own
Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"
Out here on my own
Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"