Hääkappale

Muzika i ti - asiakeskustelua musiikista, joka ei ole Euroviisuja
Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6848
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hääkappale

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Anna_M kirjoitti:
Violette kirjoitti:Minä olen ollut elämässäni vain yksissä häissä. :aivanmaassa: Olisi kiva käydä useammissakin.
Ootas Viltsu, kun pääset tähän ikään :heh: Joka toinen kesäviikonloppu on varattu :tahdon: (Ja hauskaahan se on!)
Määkin haluan häihin. :aivanmaassa:

Eikö joku kuppilapari voisi mennä naimisiin? (Kun ne tietysti kutsuu häihinsä koko kuppilan... :heh: )

Sitten jos mä menen naimisiin, niin mä haluaisin jousisoitinkvartetin (tai trion tai minkä vaan) soittaan häämarssin. Mikä se sitten onkaan. Se perinteinen tiidittidiiiikin (mikä sen nimi on? :heh: )kuulostaa tosi hienolta jousisoittimilla! :draamaa:

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Hääkappale

Viesti Kirjoittaja Violette »

Mä en tiedä soitettaisko mun häissä ollenkaan mitään häämarsseja. Riippuu vähän siitä, saako ulkoilmassa musiikkia kuulostamaan hyvältä (haluaisin ehkä ulkona vihkimisen jonkin kauniin ja jylhän luonnonnäkymän edessä).
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6848
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hääkappale

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Mäkin olen haaveillut ulkovihkimisestä, mutta nämä Suomen vuodenajat on (kaikki) niin epämääräisiä, että en tiedä haluanko ottaa sitä riskiä, että vettä/räntää tulee vaakatasossa niskaan. Tämä aihe ei ole vielä ajankohtainen, mutta saahan sitä nainen haaveilla. :draamaa:

Olen viime aikoina kuunnellut paljon tässäkin ketjussa mainittua biisiä Valssi tanssitaidottomille. Se on kyllä niin ihana. "Alku kangerrella saa, jos loppu kaunis on." :ihana:

Avatar
Vetoapu
Happy Hour
Happy Hour
Viestit: 453
Liittynyt: 16 Maalis 2008, 17:14
Paikkakunta: Kankaanpää

Re: Hääkappale

Viesti Kirjoittaja Vetoapu »

Laitetaans tännekin oma ehdokki kehiin

John Lennon: Grow Old With Me
"Elämä on aina kuolemisen arvoista"

Vastaa Viestiin