Kaliopi (Калиопи)

Muzika i ti - asiakeskustelua musiikista, joka ei ole Euroviisuja

Lempialbumisi Kaliopilta?

Kaliopi (1986)
0
Ei ääniä
Rođeni (1987)
0
Ei ääniä
Oboi me (2000)
0
Ei ääniä
Ako denot mi e noḱ (2001)
1
10%
Najmila (2002)
0
Ei ääniä
Ne mi go zemaj vremeto (2004)
1
10%
The Best Of (2007)
1
10%
Želim ti reći (2008)
2
20%
Oblivion (2009)
0
Ei ääniä
Poraka (2010)
0
Ei ääniä
Poruka (2010)
5
50%
 
Ääniä yhteensä: 10

Avatar
Valeria
Siemailija
Siemailija
Viestit: 169
Liittynyt: 09 Marras 2011, 19:01

Re: Kaliopi (Калиопи)

Viesti Kirjoittaja Valeria »

Pakko lisää, löysin ihan törkeen upeen kuvan!! :ihana:

Kuva
Crno i belo e se , edna vistina i edna laga

Avatar
wulfila
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1673
Liittynyt: 25 Maalis 2012, 23:46
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Kaliopi (Калиопи)

Viesti Kirjoittaja wulfila »

^ Tossa kuvassa on kyllä melko lailla kaikki kohdallaan <3 Käsi! Ja pianon koskettimet! :rakkaus:

Niin ja Makedonian matkaa en oo viel buukannut, pitää vielä hiukan paikata tuota budjettia. Lisäksi en tosiaan kestä mitään 30-40 asteen helteitä, joten en usko että heinäkuu on ihan paras aika vierailla siellä. Jos se Skopje jo elo- tai sentään syyskuuksi hiukan viilenisi... Opiskelu (hih, Opi-skelu :heh: ) mulla kyllä alkaa taas syyskuussa mutta kyllä siitä nyt muutaman päivän loman pystyy ottamaan, varsinkin kun on näin tärkeä syy!

Jooh, en oikeasti malttaisi odottaa itsekään. Mutta ainakin vielä olen 100% varma että budjetti on saatu tasapainotettua joskus heinäkuun aikana, sitten vaan pidän huolen etten tuhlaa niitä matkaa varten budjetoituja rahoja mihinkään muuhun ennen kuin matkaan pääsen. (Tai jos totean että "fuck this, olkoon vaikka sata astetta lämmintä, pakko mennä" :heh: )

Hm, piti tuosta eilisillan viestin (promo)kuvasta todeta, että meitsi kyl jotenki vierastaa tota valtavaa photoshopin määrää noissa. Vaikka siis onhan Opi niissä kaunis, mutta kun mun mielestä se on kauniimpi ihan au naturel :joojoo: Toi nahkatakki on kyl überseksikäs. :kuolaus:
Na svakom prstu jedan niko me nije vrijedan
Dosta sam ljubila, gubila, sebe ubila

Avatar
Valeria
Siemailija
Siemailija
Viestit: 169
Liittynyt: 09 Marras 2011, 19:01

Re: Kaliopi (Калиопи)

Viesti Kirjoittaja Valeria »

Noniin ja taas täs kävi näin.. Teksti oli valmis lähetettäväksi, kun sit meen ja vahingossa suljen koko sivun! Jes. Ei auta ku kaikki alusta... :shock:
wulfila kirjoitti:^ Tossa kuvassa on kyllä melko lailla kaikki kohdallaan <3 Käsi! Ja pianon koskettimet! :rakkaus:
:peukku: <3
wulfila kirjoitti:Niin ja Makedonian matkaa en oo viel buukannut, pitää vielä hiukan paikata tuota budjettia. Lisäksi en tosiaan kestä mitään 30-40 asteen helteitä
Ai siellä on nyt niin kovat helteet?! :shock: Joo niinhän se on, että suomalainen joka on tottunut 20-25 asteen kesiin (ja sekin on helle!!) niin paistuu mustaksi tuollasissa Makedonian helteissä! Kannattaaa oottaa että Skopje vähä viilenee niin sit saa enemmän irti koko reissusta! :joojoo: Ja varmasti saat opiskeluista lomaa, on sen verran hyvä syy ;) :peukku: !!
wulfila kirjoitti:Hm, piti tuosta eilisillan viestin (promo)kuvasta todeta, että meitsi kyl jotenki vierastaa tota valtavaa photoshopin määrää noissa.
Valeria kirjoitti:Kuva
Jos tätä mun laittamaaa kuvaa tarkotit niin oon kyllä samaa mieltä! Onhan Opi noissa kuvissa kaunis, erittäin :peukku: <3 mutta hän on myös luonnonkaunis! Ei tarvita paljoa meikkiä eikä lainkaan photoshoppia niin tämä nainen on kauneimmillaan ;) Niinku ennemmin oon jo kertonu, niin mä ainaki tykkään myös sellasista kuvista, mistä se ikä oikeesti näkyyy! Tässä pari esimerkkiä :rakkaus:

Kuva

Kuva

Kuva

Tuo eka ja toka on varsinki niitä kuvia joista mä en vaan kertakaikkiaan pääse yli!! :surrur: niitä kattelen päivät pitkät.. Mutta kaunis on! :ihana:
Crno i belo e se , edna vistina i edna laga

Avatar
Valeria
Siemailija
Siemailija
Viestit: 169
Liittynyt: 09 Marras 2011, 19:01

Re: Kaliopi (Калиопи)

Viesti Kirjoittaja Valeria »

Noniin ja taas täs kävi näin.. Teksti oli valmis lähetettäväksi, kun sit meen ja vahingossa suljen koko sivun! Jes. Ei auta ku kaikki alusta... :shock:
wulfila kirjoitti:^ Tossa kuvassa on kyllä melko lailla kaikki kohdallaan <3 Käsi! Ja pianon koskettimet! :rakkaus:
:peukku: <3
wulfila kirjoitti:Niin ja Makedonian matkaa en oo viel buukannut, pitää vielä hiukan paikata tuota budjettia. Lisäksi en tosiaan kestä mitään 30-40 asteen helteitä
Ai siellä on nyt niin kovat helteet?! :shock: Joo niinhän se on, että suomalainen joka on tottunut 20-25 asteen kesiin (ja sekin on helle!!) niin paistuu mustaksi tuollasissa Makedonian helteissä! Kannattaaa oottaa että Skopje vähä viilenee niin sit saa enemmän irti koko reissusta! :joojoo: Ja varmasti saat opiskeluista lomaa, on sen verran hyvä syy ;) :peukku: !!
wulfila kirjoitti:Hm, piti tuosta eilisillan viestin (promo)kuvasta todeta, että meitsi kyl jotenki vierastaa tota valtavaa photoshopin määrää noissa.
Valeria kirjoitti:Kuva
Jos tätä mun laittamaaa kuvaa tarkotit niin oon kyllä samaa mieltä! Onhan Opi noissa kuvissa kaunis, erittäin :peukku: <3 mutta hän on myös luonnonkaunis! Ei tarvita paljoa meikkiä eikä lainkaan photoshoppia niin tämä nainen on kauneimmillaan ;) Niinku ennemmin oon jo kertonu, niin mä ainaki tykkään myös sellasista kuvista, mistä se ikä oikeesti näkyyy! Tässä pari esimerkkiä :rakkaus:

Kuva

Kuva

Kuva

Tuo eka ja toka on varsinki niitä kuvia joista mä en vaan kertakaikkiaan pääse yli!! :surrur: niitä kattelen päivät pitkät.. Mutta kaunis on! :ihana:
Crno i belo e se , edna vistina i edna laga

Avatar
wulfila
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1673
Liittynyt: 25 Maalis 2012, 23:46
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Kaliopi (Калиопи)

Viesti Kirjoittaja wulfila »

^ Kuppila näköjään temppuilee sulle, sehän tuli sitten kahteen kertaan :roll:
Valeria kirjoitti:
wulfila kirjoitti:Niin ja Makedonian matkaa en oo viel buukannut, pitää vielä hiukan paikata tuota budjettia. Lisäksi en tosiaan kestä mitään 30-40 asteen helteitä
Ai siellä on nyt niin kovat helteet?! :shock: Joo niinhän se on, että suomalainen joka on tottunut 20-25 asteen kesiin (ja sekin on helle!!) niin paistuu mustaksi tuollasissa Makedonian helteissä! Kannattaaa oottaa että Skopje vähä viilenee niin sit saa enemmän irti koko reissusta! :joojoo:
Hassua kyllä, mullekin tuli hiukan yllätyksenä tämä Makedonian ilmasto kun alustavasti niitä lentoja ym. matkailusivuja katselin tossa tämän kuun alussa. Ei olisi pitänyt olla mikään yllätys, onhan se heti Kreikasta seuraava pohjoiseen päin, ja kaiken lisäksi sisämaassa ja vähän vuorien ympäröimä, eli puttuu ne merituuletkin joihin olen täällä Suomessa (Turussa ja Helsingissä) asuneena tottunut. Ja kun en tykkää edes Suomen mittakaavan helteistä, oikeesti joku 20 astetta ois mun mielestä semmoinen mukavan lämmin, sen yli kun mennään niin olo muuttuu jo tukalaksi. Mä sentään oon selvinnyt kahdesta heinäkuuhun sijoittuneesta Tšekin matkasta, vaikka sekin on sisämaassa, mutta oli siellä kyllä ajoittain melko tukala olo. Ja se kuitenkin on vielä paljon Makedoniaa pohjoisempana, so yeah. Lisätään tähän vielä se että olen hyvin vaaleaihoinen eli palan helposti, enkä tykkää (aurinko)rasvoista --> sen sijaan että paistuisin mustaksi niin palaisin semmoiseksi paloauton väriseksi tuolla :heh:
Valeria kirjoitti:Ja varmasti saat opiskeluista lomaa, on sen verran hyvä syy ;) :peukku: !!
No ei sitä tarvi kysyykään, yliopistolla kun harvemmin on varsinaisesti läsnäolopakkoa millään oppitunneilla tai luennoilla :) Toki sitä joutuu sitten opiskelemaan ne asiat mitä siellä on käyty läpi, mutta joku muutaman päivän viiva viikon poissaolo ei ole mikään ongelma opiskelun kannalta. Isompi ongelma on se mihin saan tuon koiran laitettua, mutta ainakin muutaman päivän ajan mutsi varmasti suostuu sitä katsomaan.
Valeria kirjoitti:Ei tarvita paljoa meikkiä eikä lainkaan photoshoppia niin tämä nainen on kauneimmillaan ;) Niinku ennemmin oon jo kertonu, niin mä ainaki tykkään myös sellasista kuvista, mistä se ikä oikeesti näkyyy!
Meikkiä vastaan mulla ei ole mitään, sitä saa olla paljon tai vähän tai ei ollenkaan, mutta parastahan toki on se kun ikä tosiaan näkyy (ja sehän voi silti näkyä vaikka meikkiä olisi paljonkin) :) Ihan mun lempparikuvia myöskin nuo listatut tuossa :ihana:

Ootko muuten tämän jo nähnyt?



Kaunis video ja osuva biisi :ihana:

Tuli muuten tossa mieleen yksi hassu kuva, johon törmäsin :D

Kuva

Selitys kuvalle löytyy siitä, kun Michael Palin tapasi Kaliopin ja Vasilin Ohridissa kymmenisen vuotta sitten. Tarinaa tapaamisesta: sivu 1 ja sivu 2. (Ja kuvahan on alkuperäisessä yhteydessään täällä. Blogipostaus, jossa brittiläinen mies arvioi euroviisuja. Opi sai ihan positiivisia kommentteja :))
Na svakom prstu jedan niko me nije vrijedan
Dosta sam ljubila, gubila, sebe ubila

Avatar
Valeria
Siemailija
Siemailija
Viestit: 169
Liittynyt: 09 Marras 2011, 19:01

Re: Kaliopi (Калиопи)

Viesti Kirjoittaja Valeria »

wulfila kirjoitti:Ja kun en tykkää edes Suomen mittakaavan helteistä, oikeesti joku 20 astetta ois mun mielestä semmoinen mukavan lämmin, sen yli kun mennään niin olo muuttuu jo tukalaksi.
Kannatan että meet sitte ku Makedonia on vähä viileempi niin voit nauttiakki enemmän reissusta! :joojoo:
wulfila kirjoitti:Meikkiä vastaan mulla ei ole mitään, sitä saa olla paljon tai vähän tai ei ollenkaan, mutta parastahan toki on se kun ikä tosiaan näkyy (ja sehän voi silti näkyä vaikka meikkiä olisi paljonkin) :) Ihan mun lempparikuvia myöskin nuo listatut tuossa :ihana:
Nii, sitä tarkotinkin että vaikka meikkiä olisi vähän niin Kaliopi on silti kaunis! :rakkaus: Esim. just tuo viimenenn kuva jonka laitoin! :joojoo:
wulfila kirjoitti:Ootko muuten tämän jo nähnyt?



Kaunis video ja osuva biisi :ihana:
Empäs ookkaan! :shock: Oooo ihana tossa 0.27 kohassa ku toi tukka on vähän sekasin toiselta puolelta! :rakkaus: siitä tykkään! :peukku: Ja ihanaaa että tuo jakkaran kaataminen on päässyt hidastettuna videolle!! :mrgreen: söpö!

Mä oon kattonu että Kaliopilla on kiva suu! :mrgreen: okei kuulostaa hullulta.. Mutta jotenki se vaan on! Noi huulet on tollaset persoonalliset :heh: Esim tuossa (photoshoppi)kuvassa! Ne on tollaset "viekkaat" :surrur: voiko huulia sanoa viekkaaksi?!

Ja tässä tulee hyvin esiin mitä haluan sanoa :tapu: :



Hihiii, ja tätä oon kuolannu koko päivän, ihanaaa ku Kaliopi iskee itteensä! :mrgreen: juuri kuin sanoit, on ite niin täydellinen ettei löydä itteensä parempaa kumppania niin mikäs siinä sitte ku iskemään ittensä ;)

Crno i belo e se , edna vistina i edna laga

Avatar
wulfila
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1673
Liittynyt: 25 Maalis 2012, 23:46
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Kaliopi (Калиопи)

Viesti Kirjoittaja wulfila »

Valeria kirjoitti:Ja ihanaaa että tuo jakkaran kaataminen on päässyt hidastettuna videolle!!
Jep, saatoin vähän kuolla :kuolaus: :kups:
Valeria kirjoitti:Mä oon kattonu että Kaliopilla on kiva suu! :mrgreen: okei kuulostaa hullulta.. Mutta jotenki se vaan on! Noi huulet on tollaset persoonalliset :heh:
No olihan niistä puhetta aiemmin, ja oon kyllä tässä ihan samassa kelkassa. Huomaan joillain videoilla kun Opi puhuu tai laulaa ni jääväni vaan tuijottamaan noita huulia :ihana: (Etenkin silloin jos käsiä ei ole näkyvissä xD, niitä ehkä tuijotan kaikista eniten. Tai en tiedä, ehkä fifty-fifty. :heh: ) Ja on toi Želim ti reći -musavideo kyllä muutenkin aivan ihana <3 Hajoilen tos lopussa aina kun se vaan katsoo kameraan ja hymyilee :rakkaus:
Valeria kirjoitti:Hihiii, ja tätä oon kuolannu koko päivän, ihanaaa ku Kaliopi iskee itteensä!
Toi on kyl vaan niin hyvä :D Kaksi kaunista Kaliopia samassa musavideossa, tulee yliannostus silmäkarkkia :heh:

Meitsi on kuolannut vaihteeksi videota, jossa ei lauleta (paitsi ihan vähän), vaan enimmäkseen puhutaan makedoniaa:



Opi siis esittelee yleisölle laulaja Tereza Kesovijan. Kuten monilla muillakin laulajilla, joilla on miellyttävä lauluääni, niin myös Opin puheäänikin on mun mielestä sellainen että sitä kuuntelee ihan vain sen soundin takia, ei väliä vaikka ei mitään puheesta ymmärtäisi :heh: Ja jostain ihmeen syystä mun mielestä se äänen soundi, tietty käheys yms, ei tuu niin esille silloin kun Opi puhuu englannin kielellä. Omituista. Kattoo ny vaikka tätäkin, jokin tietty soundi sieltä puuttuu mikä makedoniaksi ja kroatiaksi äänessään on.

Toinen video, jota olen tässä kuolaillut (ja harjoitellut samalla kroatian kielen taitoani, joka kehittyy tässä jo melkein samaa tahtia makedonian kielen taitoni kanssa), on eräs Kaliopin kroatiankielinen haastattelu. Hämmentävää kun tuosta alusta saa sen käsityksen että hänen sukunimi tosiaan tulee buklee-kankaasta :shock: Noh, etunimi taas on kreikkalainen eikä makedonialainen (yksi syy lisää miksi kreikkalaiset ei arvosta tätä tämänkään vuoden "fyroapinoiden" viisua, laulaja on varastanut nimensäkin kreikkalaisilta :rofl: ). Nimen jälkeen sitten aletaan käydä Opin uraa läpi alusta asti, ensimmäisenä puheenaiheena lasten Zlatno Slavejče -laulufestivaali, joka oli ensimmäinen kerta kun Opi oli lavalla - ja voitti laulukisan ensimmäisen palkinnon. Vuonna 1984 (jos nyt oikein tuosta kuulin...) perustettiin sitten se kuuluisa Kaliopi-bändi. Kyseisen bändin kanssa olikin sitten edessä Opatija-niminen festivaali ja siellä festivaalin parhaan naislaulajan pysti. Sitten jutellaan hetki näistä bändin ekoista hiteistä, ja ilmeisesti sitten pohditaan sitä, miten lavalla olo bändin jäsenenä on erilaista kuin sooloartistina. Siitäpä päästäänkin Opin soolouralle, josta Opi kertoo että häneltä on ilmestymässä (tai juuri ilmestynyt) kokoelma-albumi, sekä uusi kroatiankielinen levy - kyseessä lienee siis albumi Želim ti reći ja vuosi olisi siis 2008; The Best Of -levy ilmestyi 2007. Tämän jälkeen Opi kertoo ettei, ilmeisesti fanien harmiksi, ole missään internetissä (mainitsee MySpacen ainakin; ja eihän hänellä edelleenkään ole virallista fb-profiilia tai twitter-tiliä). Haastattelija huomauttaa että nyt tehdään ohjelmaa netti-TV:seen, johon Opi vastaa että tämä on hänen ensimmäinen esiintymisensä nettitelevisiossa :heh: Seuraavaa kysymystä en sitten vaihteeksi ymmärtänyt yhtään, mutta Opin vastauksesta ymmärsin että hän ensin sanoo väärän vuosiluvun, sitten korjaa sen ja toteaa että "lol valehtelin" :hihi: Kyseessä oli siis vuosi 2000 jolloin hän perusti oman levy-yhtiön, KMP:n (ilmeisesti siis haastattelijan kysymys liittyi siihen). Yhtiöstään Opi kertoo että se keskittyy vain hänen omien levyjensä ja projektiensa julkaisemiseen, mainitaan mm. Opin säveltämä baletti, jonka musiikki siis julkaistiin levyllä KMP:n kautta, sekä se elokuva runoilija Kočo Racinista, josta tässä ketjussa mainitsinkin aiemmin. Tämän jälkeen Opilla ja haastattelijalla on hauskaa puhuessaan ilmeisesti ruuasta ja juomasta :mitvit:, jotenkin tuosta Kočo Racinista päästiin siihen. Myös sana "alkoholi" vilahti siellä, mutta en nyt ihan saanut kiinni mistään päästä tätä keskustelun vaihetta että mitä siinä tapahtui. Seuraavana taas vakavampia aiheita, kuten se Äiti Teresa -palkinto. Opi toteaa ettei koskaan oikein puhu haastatteluissa humanitaarisesta työstään. Mutta Äiti Teresastahan päästään kätevästi aiheeseen uskonto; haastattelija toteaa Makedonian olevan moniuskontoinen maa. Opi kertoo olevansa itse ortodoksi, kun taas ensimmäinen aviomiehensä on katolilainen. Tästä seuraa se että myös "hänen pieni Пако" (aww <3) on kastettu katolisen kirkon jäseneksi - ja heti sanottuaan ton "minun pikku Пако" Opi toteaa että ei se Пако kovin pieni enää ole, kun on jo 17-vuotias. :heh: Kaipa lapset on äideilleen ikuisesti "pikku palleroita". Opin mukaan sillä ei ole niin suurta väliä, että mihin kirkkokuntaan kuuluu, koska "Jumala on yksi ja sama". Myöskään Opin mielestä ei ole järkeä rakentaa Makedoniassa rajoja ortodoksien ja muslimien välille, vaan monet uskonnot ja alkuperämaat Makedonian asukkaiden keskuudessa ovat rikkaus. Sitten puhutaan hieman joulusta ja siitä, että Opin syntymäpäivä osuu joulun lähelle. Sitten haastattelija kysyy jouluun liittyen jonkin kovin vaikean kysymyksen, kun Opi on siinä että "Uh, miten vaikea kysymys". Jotain hän siihen keksii vastaukseksi. Sitten ihan lopuksi Opi vielä muistuttaa että "Ostakaa mun uusi albumi, Želim ti reći, kerron teille että ostakaa se" :heh: (Želim ti reći siis tarkoittaa että Haluan kertoa sinulle, se oli siis vähänniinko sanaleikki).

Noni, käytinpä juuri yli puoli tuntia elämästäni haastatteluvideon tulkkaamiseen suomeksi :heh: Mutta eipä sitä öisin mitään parempaakaan tekemistä ole. Ja sainpahan samalla kuolata.

Nyt voisi sitten mennä vaikka nukkumaan... :hiips:
Na svakom prstu jedan niko me nije vrijedan
Dosta sam ljubila, gubila, sebe ubila

Avatar
Valeria
Siemailija
Siemailija
Viestit: 169
Liittynyt: 09 Marras 2011, 19:01

Re: Kaliopi (Калиопи)

Viesti Kirjoittaja Valeria »

Lisään tämän nyt tännekkin koska aiheeseenhan se liittyy! :peukku: Elikkäs mun viimeöinen uni:

Oli ens vuos toukokuu ja sitä aikaa ku euroviisu edustajat esitellään yleisölle, ne kävelee sillä punasella matolla ja ihmise ottaa kuvia ym. Me oltiin mun kaverin kans paikanpäällä. Kaliopi oli jälleen Makedonian edustaja! Sit ku se käveli sitä punasta mattoa pitkin, siinä oli jotain faneja jotka piiritti sen ja pyyteli nimmareita ja kuvia ja tälleen. Sit mä olin sielä vähän sivummalla, Kaliopi oli kävelemässä pois ku se oli menossa mun ohi ja mä vedin sen sinne mun luo. Se mun kaveri oli kans siinä: Sit me juteltiin Kaliopin kanssa siinä kaikkee hauskaa. Opi kysyi että mistä maasta oon ja minähän sanoin että Suomesta ollaan!

No sitte Opi pyysi mua puhumaan jonku lauseen suomea, sit mä kysyin mitä se haluaa kuulla, sit se sanoi "i love you" eli se halus tietää mitä kyseinen lause on suomeksi. No sit sanoin Kaliopille "Minä rakastan sinua!"
Sit se oli ihana ku se kauan takelteli ku ei se osannu aluksi sanoa sitä.. Lopuksi se onnistui siinä. Sit se kysyi että mikä sana niiinku tarkottaa mitäkin. Sit osotin itteeni ja sanoin "minä" sit tein käsillä sydämmen ja sanoin "rakastan" sit osotin kaliopia ja sanoin "sinua" sit Kaliopi oli ylisöpö ku se yritti sitä samaa ja se meni sekasin ja pitkät miettimistauot ja miettimisilmeet!! haha!

Sit opetin vielä sen toisinki päin: osotin Kaliopia "sinä" tein käsillä sydämmen "rakastat" osotin itteeni "minua" Sit samat takeltelut ja miettimiset taas! Siinä Opi sitte takelteli suomen kielen kanssa siinä söpöisesti niin sit vaan sanoin sille jotain "i want say, i really love you" sit Opi oli ihan iloonen "really?" sit kysyin saako sitä halata ja saihan sitä ja sit halasin Kaliopii ja sain pusunki vielä poskelle!!

Ihana uni kertakaikkiaan! :ihana:
Crno i belo e se , edna vistina i edna laga

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10710
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: Kaliopi (Калиопи)

Viesti Kirjoittaja WildDance »

^ihana uni :ihana: mäki haluun nähä unen ihanasta Kaliopista
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Avatar
Valeria
Siemailija
Siemailija
Viestit: 169
Liittynyt: 09 Marras 2011, 19:01

Re: Kaliopi (Калиопи)

Viesti Kirjoittaja Valeria »

WildDance kirjoitti:^ihana uni :ihana: mäki haluun nähä unen ihanasta Kaliopista
Varmasti näet kun ajattelet sitä oikein kovasti että se jää takaraivoon jylläämään!! :peukku:

Tervetuloa mukaan Kaliopi-ketjulle! Olisi kiva saada tänne muitakin kun minä ja wulfila & -sirr silloin tällöin käväisee! :heh: :joojoo:
Crno i belo e se , edna vistina i edna laga

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10710
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: Kaliopi (Калиопи)

Viesti Kirjoittaja WildDance »

juu kiitoksia vaan. Keskustelenkin mielelläni tästä upeasta laulajattaresta
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Avatar
Valeria
Siemailija
Siemailija
Viestit: 169
Liittynyt: 09 Marras 2011, 19:01

Re: Kaliopi (Калиопи)

Viesti Kirjoittaja Valeria »

WildDance kirjoitti:juu kiitoksia vaan. Keskustelenkin mielelläni tästä upeasta laulajattaresta
Sitähän Kaliopi on! :ihana:

No.. Ootko itekkin "löytänyt" Kaliopin tässä tämänvuoden Euroviisujen kautta? Meillä muilla kolmella ainakin on sama tilanne! :surrur: On se vaan kumma kun esim Kreikka summuut yrittää saada ihmisten huomion lyhentämällä aina vaan lyhemmäksii sitä hameen helmaa, kun Makedonia saa mut kuolaamaan sillä että toinen laulaa jakkupuvussa rock-balladin! :kups: <3

Ps. Nyt WildDance vaan lemppari kuvia ja -biisejä kehiiin! :peukku:
Crno i belo e se , edna vistina i edna laga

Avatar
Valeria
Siemailija
Siemailija
Viestit: 169
Liittynyt: 09 Marras 2011, 19:01

Re: Kaliopi (Калиопи)

Viesti Kirjoittaja Valeria »

Nyt on pakko laitella muutamia kuvia! :rakkaus:

Suorastaan kuolin näille... :kuolaus:

Kuva
Tuo suu! Voi ku se onki kiva! :surrur: <3

Kuva
Kaliopi ihan selvästi katsoo itseään tuossa että "Voi herttilei kuinka minä olenkaan noin kaunis?" Eiks je? :ihana:

Toinen on niin söpönen! :ihana:

Lopuks tällänen kuva, ihan himoihana! Vielä ku löytyis isompana...

Kuva
Crno i belo e se , edna vistina i edna laga

Avatar
wulfila
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1673
Liittynyt: 25 Maalis 2012, 23:46
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Kaliopi (Калиопи)

Viesti Kirjoittaja wulfila »

Valeria kirjoitti:Tuo suu! Voi ku se onki kiva! :surrur: <3
Joku on nyt ihan rakastunut :heh: Mutta onse kyllä :ihana:
Valeria kirjoitti:Kaliopi ihan selvästi katsoo itseään tuossa että "Voi herttilei kuinka minä olenkaan noin kaunis?" Eiks je?
:repeilee: No todellakin, aika loistava :rofl:

Ei mulla kai mtn henkevää tällä kertaa. Tai no,

Kuva

Haluun tonne! :ihana: Kuva on siis Opin konsertista Skopjesta. Ja tos lakanassahan lukee kyrillisin aakkosin että
" <3 OPI" :) Muutama muukin kuva kyseisestä konsertista löytyy täältä.
Na svakom prstu jedan niko me nije vrijedan
Dosta sam ljubila, gubila, sebe ubila

Avatar
Valeria
Siemailija
Siemailija
Viestit: 169
Liittynyt: 09 Marras 2011, 19:01

Re: Kaliopi (Калиопи)

Viesti Kirjoittaja Valeria »

wulfila kirjoitti:Joku on nyt ihan rakastunut :heh: Mutta onse kyllä :ihana:
NO KYLLÄ! Mutta on se vaan niin söppänä! :ihana:

Ja meidän pitää joku adressi tehä että Kaliopi saa luvan tulla joskus tänne hyiseen Suomeen vetämään jonku konsertin! Ihan pakko on tulla! :rakkaus: kyllä siihen nyt ainaki jo 2 nimeä saatais :tapu:
Valeria kirjoitti:Lopuks tällänen kuva, ihan himoihana! Vielä ku löytyis isompana...
Kuva
Miksi tuo mun laittama kuva nyt tuolta näyttää..? Ei se vissiin muillakaa näy Opia siinä vaan jotain tekstiä... ??? Kuva oli kuitenkin se missä Opi näyttää sitä 22 järjestysnumeroa sielä euroviisuissa, mutta eri kuvakulmasta kuvattu ku edestä!

Taisin vähä kuolata tälle ekalle kuvalle.. :kuolaus: :puna: :ihana:
Herrajjumala miten kaunis! Ja siinä on sulle wulfila vähä noita käsiäkin! :tapu:

Kuva

Etsi kuvasta Kaliopi! ;)

Kuva

TUO SUU! :rakkaus:

Kuva
Crno i belo e se , edna vistina i edna laga

Avatar
Valeria
Siemailija
Siemailija
Viestit: 169
Liittynyt: 09 Marras 2011, 19:01

Re: Kaliopi (Калиопи)

Viesti Kirjoittaja Valeria »

Aloin tässä kuolaamaan Opin live-esityksiä! Herrajjestas live-Opi on kyllä kerrasssaan ihana! :ihana:







OPI KILTTI TULE SUOMEEEEEEEN! :ihana:
Crno i belo e se , edna vistina i edna laga

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10710
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: Kaliopi (Калиопи)

Viesti Kirjoittaja WildDance »

mäki haluun OPI:n Suomeen
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Avatar
Valeria
Siemailija
Siemailija
Viestit: 169
Liittynyt: 09 Marras 2011, 19:01

Re: Kaliopi (Калиопи)

Viesti Kirjoittaja Valeria »

wulfila kirjoitti: Kuva
Tossa kuvassa on ihanaa koko kokonaisuus, taustat ja kaikki. Ja tietty noi kengät, kuolen :rakkaus:

Kuva
Myöskin vähän vanhempi kuva... Toi ilme :kups:
Oliskos sulla näistä kahesta kuvasta isommat versiot? Että enemmän pixeliä than you :joojoo: Ku oot kuitenki pienentäny nää tänne tän kuppilan rajotusten takia.. :mrgreen: Voit vaikka lähettää mulle facebookis..? Jos siis omistat isommat versiot?
Crno i belo e se , edna vistina i edna laga

Avatar
wulfila
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1673
Liittynyt: 25 Maalis 2012, 23:46
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Kaliopi (Калиопи)

Viesti Kirjoittaja wulfila »

Valeria kirjoitti:Herrajjumala miten kaunis! Ja siinä on sulle wulfila vähä noita käsiäkin! :tapu:
Kiitos :ihana: Kaliopin kädet :rakkaus: (Ja huulet. Ja silmät. Ja nenä. Ja hiukset. Ja ja ja... :surrur: ...ja tissit. KRHM eiku.)
Valeria kirjoitti:Etsi kuvasta Kaliopi! ;)
Bongasin Joan Frankan ekana :rofl: Varmaan koska se on ihan jäätävät pitkä, huomasin jo viisuissa. Se oli jotenki ihan ku väärässä mittakaavassa tavallisen kokoisten ihmisten keskellä :D Oisko sulla tota kuvaa missään isompana?
WildDance kirjoitti:mäki haluun OPI:n Suomeen
Voi kunpa :ihana: Mut eihän mitkään tollaset tänne tietenkään tule :niinpa: Eikä kannatakaan, keikalla olis varmaan semmoset kuusi ihmistä (jokunen täältä Kuppilasta ja ehkä joku muu random viisufani). Haastavaa myydä lippuja kun artisti on Suomessa käytännössä täysin tuntematon. Ja kun Opi kuitenkin Balkanilla vetää sen miljoonayleisön niin ei tosiaan syytä matkustaa mihinkään Suomeen esiintymään. (Mennään me hei sen sijaan Balkanille, jahka Opi julkaisee seuraavan levyn ja/tai lähtee kiertueelle :uujee: )
Valeria kirjoitti:Aloin tässä kuolaamaan Opin live-esityksiä! Herrajjestas live-Opi on kyllä kerrasssaan ihana! :ihana:
Live-Opi on jotain niin hajottavan ihanaa, ihan vaan juutuubistakin nähtynä ja kuultuna :kups: Ja sit just noi Arija Bandin kans esitetyt livevedot mitä linkitit, kuolailen niin että meinaan hukkua, koska jopa verrattuna siihen miten kuuma Opi normaalistikin on, ni noissa videoissa sen meikit ja vaatteet on viel niin just sillei et oikeesti kuolen :kups: Samaa sarjaa vielä:





Ja tääkin on samasta ohjelmasta ja Opi on vaan aivan liian ihQ <3 (Vaikka ei laulakaan):



Ihana kun Opi liikuttuu kun toi tyttö laulaa sen sylissä <3
Valeria kirjoitti:Oliskos sulla näistä kahesta kuvasta isommat versiot? Että enemmän pixeliä than you :joojoo: Ku oot kuitenki pienentäny nää tänne tän kuppilan rajotusten takia..
No on toki :mrgreen: Ainaki tost ylemmästä, alempi saattaa olla ihan ton kokoinen alunperinki. Voisin lähetellä vaikka messengerissä, sillei se kai helpoiten hoituis ni ei tarttis uploadata niitä minnekään nettiin?
Na svakom prstu jedan niko me nije vrijedan
Dosta sam ljubila, gubila, sebe ubila

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10710
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: Kaliopi (Калиопи)

Viesti Kirjoittaja WildDance »

mä oon koko päivän katsonut näitä kuvia ja videoita mitä olette tänne lisänneet ja kuolannut vaan, kuinka upea Kaliopi on kaikin tavoin ja noi live-esitykset tosiaan :ihana: :ihana: :ihana:
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Avatar
wulfila
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1673
Liittynyt: 25 Maalis 2012, 23:46
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Kaliopi (Калиопи)

Viesti Kirjoittaja wulfila »

^ Jee :)

Tästä on se editoitu versio täällä jo ollutkin, eikä tämä paljoa uutta tuo, mutta Kaliopin ja Terry Visionin kohtaaminen kokonaisuudessaan:



Vieläkin tää jaksaa naurattaa, vaikka onkin nii wanha juttu jo :heh:

Toinen varsinainen aarre:



En oikeesti käsitä miten se voi tolleen kiljaista, ja silti laulaa sillä kiljaisulla tietyn nuotin ja vielä vibratolla :surrur: :kups: Ois vähän opittavaa tyypeillä jotka laulaa screamoa, Opi-täti vois näyttää miten lauletaan kiljumalla eikä vaan huudeta :heh:
Na svakom prstu jedan niko me nije vrijedan
Dosta sam ljubila, gubila, sebe ubila

Avatar
Valeria
Siemailija
Siemailija
Viestit: 169
Liittynyt: 09 Marras 2011, 19:01

Re: Kaliopi (Калиопи)

Viesti Kirjoittaja Valeria »

wulfila kirjoitti:Kiitos :ihana: Kaliopin kädet :rakkaus: (Ja huulet. Ja silmät. Ja nenä. Ja hiukset. Ja ja ja... :surrur: ...ja tissit. KRHM eiku.)
MUAHAHA! :tapu: :peukku: <3
wulfila kirjoitti:Bongasin Joan Frankan ekana :rofl: Varmaan koska se on ihan jäätävät pitkä, huomasin jo viisuissa. Se oli jotenki ihan ku väärässä mittakaavassa tavallisen kokoisten ihmisten keskellä :D
Joo huomasin sen kans että se on tosi pitkä! Venytetty kuitenki tuohon kuvaan, kopioitu Joanin kuva painttiin ja vähä venytetty kuvaa ja liitetty tuohon, THAT'S NICE! :tapu:
wulfila kirjoitti:Voi kunpa :ihana: Mut eihän mitkään tollaset tänne tietenkään tule :niinpa: Eikä kannatakaan, keikalla olis varmaan semmoset kuusi ihmistä (jokunen täältä Kuppilasta ja ehkä joku muu random viisufani). Haastavaa myydä lippuja kun artisti on Suomessa käytännössä täysin tuntematon. Ja kun Opi kuitenkin Balkanilla vetää sen miljoonayleisön niin ei tosiaan syytä matkustaa mihinkään Suomeen esiintymään. (Mennään me hei sen sijaan Balkanille, jahka Opi julkaisee seuraavan levyn ja/tai lähtee kiertueelle :uujee: )
Jep. Tuo on kyllä totta koko teksti! Saahan sitä aina haaveilla, mäkin sitä teen, mutta just se että ei oo järkevää syytä alkaa yrittää myydä Kaliopi lippuja täällä päin ku se on kuitenki niin tuntematon. Se olis eri asia jos Opin levyjä myitäis täällä päin! Mutta Balkanille tosiaan vaaan jos haluaaa nähdä hienon live-esityksen! :joojoo: (Kreikassa tuskin koskaan esiintyy?)
wulfila kirjoitti:Live-Opi on jotain niin hajottavan ihanaa, ihan vaan juutuubistakin nähtynä ja kuultuna :kups: :
Osaan ja voin vaan kuvitella miten mahtavalta Crno i belo kuulosti viisuissa! Kunnon bassot ja kiljasut niin ah! :ihana:
wulfila kirjoitti:Ihana kun Opi liikuttuu kun toi tyttö laulaa sen sylissä <3
Oon nähny ton! <3 Musta olis jotenki hirveen ahdistavaa laulaa Opin kuullen sen omaa biisiä! Tai oli laulaja kuka hyvänsä, vaikka Kaija Koo, en tykkäis laulaa Kaijan kuulen mitään sen biisiä! :mrgreen: en tiiä miks mulla on tällänen ajatus mutta jotenki se olis hirveen ahdistavaa! Mutta Opi näytti tuosta tykkäävän! :joojoo: <3
wulfila kirjoitti:En oikeesti käsitä miten se voi tolleen kiljaista, ja silti laulaa sillä kiljaisulla tietyn nuotin ja vielä vibratolla :surrur: :kups:
+ Ihmettelen ja ihailen sitä, että ku se tulee se kiljasu siinä Crno i belossa, nii kui se pystyy HETI sen jälkeen jatkamaan taaas niin kirkkaalla äänellä!? :shock: just näis liveis, esim. ny euroviisut. Luulis sen kiljasun pikkusen raastavan kurkkua...
Crno i belo e se , edna vistina i edna laga

Avatar
wulfila
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1673
Liittynyt: 25 Maalis 2012, 23:46
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Kaliopi (Калиопи)

Viesti Kirjoittaja wulfila »

Valeria kirjoitti:Joo huomasin sen kans että se on tosi pitkä! Venytetty kuitenki tuohon kuvaan, kopioitu Joanin kuva painttiin ja vähä venytetty kuvaa ja liitetty tuohon, THAT'S NICE! :tapu:
Ahahahahah :rofl:
Valeria kirjoitti:Saahan sitä aina haaveilla, mäkin sitä teen, mutta just se että ei oo järkevää syytä alkaa yrittää myydä Kaliopi lippuja täällä päin ku se on kuitenki niin tuntematon. Se olis eri asia jos Opin levyjä myitäis täällä päin!
Ehkä mä perustan jonku promootioyhtiön jolla tuon Kaliopin Suomeen :miettii: Otan tietysti miljoonatappiot kun raahaan ihmisiä sinne keikalle väkisin enkä ota lipuista yhtään hintaa :heh: Saman firman yhteyteen tietty levykauppa mis myisin Opin levyjä :joojoo:
Valeria kirjoitti:Mutta Balkanille tosiaan vaaan jos haluaaa nähdä hienon live-esityksen! :joojoo: (Kreikassa tuskin koskaan esiintyy?)
Kreikassa, :repeilee: ...Live-Opi paikanpäällä olis jotain mikä pitäis kokea, vaikka sitten oikeesti kuolisin siihen tunnekohuun siel :heh: Joten heti tämän seuraavan Makedonian-reissuni (joka tunnetaan nimellä "Isku levykauppoihin!" :mrgreen: ) jälkeen pitää varmaan alkaa laittaa rahaa taas sivuun sitä silmälläpitäen, että jonnekin tuonne suunnalle täytyy lähivuosina konserttiin matkustaa.
Valeria kirjoitti:Musta olis jotenki hirveen ahdistavaa laulaa Opin kuullen sen omaa biisiä!
Joo, etenki jotain tollasta mitä ei vaan voi osata (kukaan muu kuin Opi itse). Mut onneks Opi tietää sen iteki eikä näytä suhtautuvan sillei et "tyhmä, miks yritit ku et kuitenkaan osaa" :) Mä nyt en osaa laulaa oikeestikaan ni en todellakaan laulais mitään Kaliopille, sen omia biisejä tai mitään muutakaan :heh: (Paitsi jos se kauniisti pyytäis... Joku puppy eyes -look... Sit ois pakko ja sit oisin ihan omg eiiii... :apuva: )
Valeria kirjoitti:Ihmettelen ja ihailen sitä, että ku se tulee se kiljasu siinä Crno i belossa, nii kui se pystyy HETI sen jälkeen jatkamaan taaas niin kirkkaalla äänellä!? :shock: just näis liveis, esim. ny euroviisut. Luulis sen kiljasun pikkusen raastavan kurkkua...
Ei se raasta kurkkua kun sen osaa tehä oikein :joojoo: Mutta aika suuri osa laulajista ei ylipäänsä pystyis laulaa sekä tommosel karheella rokkisaundilla että täysin kirkkaalla klassisella soundilla (ja tyylillä), puhumattakaan että saman biisin aikana. Jo pelkästään tästä syystä Kaliopi ansaitsi mun "Viisujen paras naislaulaja" -palkintoni.

Oon tässä miettinyt sellaista, että mahtaakohan ketään muuta kiinnostaa mitä Kaliopin biisien lyriikoissa oikeastaan sanotaan? Mua nimittäin houkuttais (oireyhtymälleni tyypillisesti :roll: ) oikein järjestelmällisesti kääntää Opin biisit, vaikka levy kerrallaan (ja toki jotain biisi päivässä -tahtia, muuten uppoudun hommaan niin että arkielämä menee täysin perseelleen :mrgreen: ). Oon kuitenkin jo monia randompätkiä sieltä käännellyt ja myös kuunnellessa huomaa tajuavansa aika paljon, luulisin että sanakirjan kera kielitaitoni ainakin johonkin asti riittää. Jos porukkaa kiinnostaa niin voisin postata tuotokseni tännekin. :)
Na svakom prstu jedan niko me nije vrijedan
Dosta sam ljubila, gubila, sebe ubila

Avatar
Valeria
Siemailija
Siemailija
Viestit: 169
Liittynyt: 09 Marras 2011, 19:01

Re: Kaliopi (Калиопи)

Viesti Kirjoittaja Valeria »

wulfila kirjoitti:
Valeria kirjoitti:Mutta Balkanille tosiaan vaaan jos haluaaa nähdä hienon live-esityksen! :joojoo: (Kreikassa tuskin koskaan esiintyy?)
Kreikassa, :repeilee:
Niin.. Tarkotin sitä että maillahan ei oo mitkää lämpimät välit..
wulfila kirjoitti:Mä nyt en osaa laulaa oikeestikaan ni en todellakaan laulais mitään Kaliopille, sen omia biisejä tai mitään muutakaan :heh: (Paitsi jos se kauniisti pyytäis... Joku puppy eyes -look... Sit ois pakko ja sit oisin ihan omg eiiii... :apuva: )
Puppy eyes -look.. AWWWWW! :ihana: mä nään jo miten se kattoo sua anovasti.. "laula mulle...." :uujee:
wulfila kirjoitti:Mutta aika suuri osa laulajista ei ylipäänsä pystyis laulaa sekä tommosel karheella rokkisaundilla että täysin kirkkaalla klassisella soundilla (ja tyylillä), puhumattakaan että saman biisin aikana. Jo pelkästään tästä syystä Kaliopi ansaitsi mun "Viisujen paras naislaulaja" -palkintoni.
Joo se on kyllä taitolaji, vaihtaa se yhtäkkiää rokkista klassiseen nimenomaan samassa biisissä yhtäkkii vaan! Ja oon samaa mieltä sun kanssa.. Tuo palkinto siis! :peukku:
wulfila kirjoitti:Jos porukkaa kiinnostaa niin voisin postata tuotokseni tännekin. :)
No todellakin kiinnostaa!! :tuuletus: jaat meidän kanssa sen ilon! Hihiiii. :mrgreen:
Crno i belo e se , edna vistina i edna laga

Avatar
wulfila
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1673
Liittynyt: 25 Maalis 2012, 23:46
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Kaliopi (Калиопи)

Viesti Kirjoittaja wulfila »

Valeria kirjoitti:
wulfila kirjoitti:Kreikassa, :repeilee:
Niin.. Tarkotin sitä että maillahan ei oo mitkää lämpimät välit..
Haha joo, niiden välit vaikuttaa olevan sellaiset että toi "Kaliopi tuskin esiintyis Kreikassa" on ihan sellaisenaan (epäkorrekti) poliittinen vitsi :roll: Siksi mä sille repesinkin.
Valeria kirjoitti:Puppy eyes -look.. AWWWWW! :ihana: mä nään jo miten se kattoo sua anovasti.. "laula mulle...." :uujee:
No apua, nyt tuli mullekin hyvin elävä mielikuva tästä ja hajosin ihan vähän vaan :kups:

Jees. Pistin tonne ketjun aloitusviestiin infoa noista käännöksistäni. Ollaan järjestelmällisiä ja kootaan käännökset yhteen paikkaan, tein siis Kaliopin lyriikoille ja niiden käännöksille blogin :heh: Sieltä on sitten tarvittaessa helpompi hakea jos tarvitsee jotain tiettyä biisiä. Toistaiseksi siellä on vasta Crno i belo, jonka käänsin kokonaisuudessaan jo tossa aiemmin. Lisää luvassa lähiaikoina :)

EDIT: Käänsin sitten ton uusimman levyn nimibiisin (Poraka), siis sen makedoniankielisen version. En oo viel kattonu onko noi kuinka samanlaiset noi sanat siin kroatiankielisessä. Mutta blogista löytyy nyt siis tuokin :)
Na svakom prstu jedan niko me nije vrijedan
Dosta sam ljubila, gubila, sebe ubila

Avatar
Valeria
Siemailija
Siemailija
Viestit: 169
Liittynyt: 09 Marras 2011, 19:01

Re: Kaliopi (Калиопи)

Viesti Kirjoittaja Valeria »

wulfila kirjoitti:Jees. Pistin tonne ketjun aloitusviestiin infoa noista käännöksistäni. Ollaan järjestelmällisiä ja kootaan käännökset yhteen paikkaan, tein siis Kaliopin lyriikoille ja niiden käännöksille blogin :heh: Sieltä on sitten tarvittaessa helpompi hakea jos tarvitsee jotain tiettyä biisiä. Toistaiseksi siellä on vasta Crno i belo, jonka käänsin kokonaisuudessaan jo tossa aiemmin. Lisää luvassa lähiaikoina :)

EDIT: Käänsin sitten ton uusimman levyn nimibiisin (Poraka), siis sen makedoniankielisen version. En oo viel kattonu onko noi kuinka samanlaiset noi sanat siin kroatiankielisessä. Mutta blogista löytyy nyt siis tuokin :)
JES! Tänk juu! :tuuletus: liitynkin lukijaksi! ...vaan kun löytäisin jonku "lue" tai "seuraa" nappulan ???

Pöllin nyt tumblrista tänne tämmösiä teidän iloksi :mrgreen:

Kuva

Toivottavasti toimiii tuo ku tää on sellanen animaatio kuitenki.. :mitvit: ainaki mulla näyttää toimivan :joojoo:

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva
^ Meidän kaikkien lemppari ;) :kuolaus:
Crno i belo e se , edna vistina i edna laga

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10710
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: Kaliopi (Калиопи)

Viesti Kirjoittaja WildDance »

aivan ihania noi käännökset ja animaatiot :ihana: :ihana: :ihana:
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Avatar
Valeria
Siemailija
Siemailija
Viestit: 169
Liittynyt: 09 Marras 2011, 19:01

Re: Kaliopi (Калиопи)

Viesti Kirjoittaja Valeria »

OUMAIGAAAAAD! :uujee: nyt löyty kyllä semmosia että huhhuh! Normaali järjen juoksu katkes ja ooo..
mä kuolin oikeesti :rakkaus:

Kuva

Kuva

Kuva
^ :kuolaus: :kups: :rakkaus:
Kuva
^noi silmät... <3
Kuva
Crno i belo e se , edna vistina i edna laga

Avatar
wulfila
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1673
Liittynyt: 25 Maalis 2012, 23:46
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Kaliopi (Калиопи)

Viesti Kirjoittaja wulfila »

Valeria kirjoitti:Kuva
^ :kuolaus: :kups: :rakkaus:
Kuolin. :rakkaus:

Blogista löytyy nyt myös uusimman levyn kakkosraita, Ne sum kako ti (Не сум како ти) :) Aika liikkis sanoitus mun mielestä :ihana:

Olin tossa perjantai-iltana vähän baarissa ja sieltä menin jonkun naisen luokse, sitku sil oli siin olohuoneessaan läppäri ni vähän sit innostuin näyttämään sille juutuubista Kaliopia :heh: Sillein että "eiks ookin ihana" :heh: Viel ton scream remix -videon taisin kaivaa ekaks :rofl: Nainen ei tainnu olla ihan yhtä vaikuttunut, saipahan ainakin hyvän kuvan mun musiikkimausta (ja naismausta, joskin siitä nyt oli puhuttukin jo illan aikana). On meitsikin kyl yks... :roll:

Tämmönenki tuli tossa vastaan:



Toi poika vaikuttaa vähän hermostuneelta :heh: No oisin kyllä minäki jos pitäis esiintyä ja laulaa samalla kun halailee Kaliopia, eihän semmosesta mitään tulis. :surrur:
Na svakom prstu jedan niko me nije vrijedan
Dosta sam ljubila, gubila, sebe ubila

Avatar
Valeria
Siemailija
Siemailija
Viestit: 169
Liittynyt: 09 Marras 2011, 19:01

Re: Kaliopi (Калиопи)

Viesti Kirjoittaja Valeria »

Noi Euroviisuista otetut kuvat mitkä laitoin, löytyy mun tietokoneelta sit isompana! :joojoo: piti laittaa tänne melkein puolta pienempänä...
wulfila kirjoitti:Blogista löytyy nyt myös uusimman levyn kakkosraita, Ne sum kako ti (Не сум како ти) :) Aika liikkis sanoitus mun mielestä :ihana:
Tänk juu! :peukku: mut mä en millään kyllä keksi miten pääsen tuon sun blogin lukijaksi!? Ei tuola oo missään sellasta nappulaa että "lue" tai "seuraa" tms. Kato ettei niis asetuksis oo jotain vikaa..
wulfila kirjoitti:Nainen ei tainnu olla ihan yhtä vaikuttunut, saipahan ainakin hyvän kuvan mun musiikkimausta (ja naismausta, joskin siitä nyt oli puhuttukin jo illan aikana). On meitsikin kyl yks... :roll:
No mikä on ku ei Opi tärpänny!? :mrgreen:
wulfila kirjoitti:Toi poika vaikuttaa vähän hermostuneelta :heh: No oisin kyllä minäki jos pitäis esiintyä ja laulaa samalla kun halailee Kaliopia, eihän semmosesta mitään tulis. :surrur:
Hohoooo huomasin kans!! :heh:

Kuva
^ Voi eiiii miten toinen on niin lutunen!! :ihana:

Kuva

Kuva
^ Tui tuiiii söpö Opi! :kups: ja toi penkki on kans aika makee! :heh:
Crno i belo e se , edna vistina i edna laga

Vastaa Viestiin