Johanna Debreczeni

Muzika i ti - asiakeskustelua musiikista, joka ei ole Euroviisuja
Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Johanna Debreczeni

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Oletteko kuulleet tuon 'Parempaa'-kappaleen? Mielestäni tuo olisi ollut sopiva ensi vuoden Suomen viisuksi! :)
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
youkka
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 325
Liittynyt: 01 Helmi 2004, 21:38
Paikkakunta: Hollola

Johanna Debreczeni

Viesti Kirjoittaja youkka »

Kuultu on ja kohtalaisesti tykätty. P. Haverinen on kynäillyt jo kolmannelle tangokuningattarelle peräkkäin euroviisukaavaisen discohumpan (Pakoselle "Tahdon sinne missä syttyy tähdet ja Tuupaselle Sadetta ootan"), joista kyllä Tuupanen Abba-pianoinen miellyttää minua eniten. En usko kyseisen genren - ainakaan muuten kuin Ruotsin esittämänä - keräävän huippupisteitä, mutta eipähän tuota ole kyllä suomalaiset kokeilleetkaan. Oot voimani munkin jäi ikävästi rannalle...
Ilman viisuja ei tule kesää!

Avatar
Chris
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1030
Liittynyt: 24 Maalis 2004, 00:09
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Johanna Debreczeni

Viesti Kirjoittaja Chris »

Ai se on se kipale joka soi radiossa aika tiuhaan tahtiin...ihan jees omassa genressään...! Täytyy kyllä sanoa että Johanna D. päihittää kaksi edellistä kuningatarta laulutaidossa - hänhän on kerrassaan erinomainen: ääni on voimakas ja kaunissävyinen...! Hyvä alku Johanna...jatka samaan tyyliin niin hyvä tulee...!

:D

Mikkelsson
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4724
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 15:15
Paikkakunta: Helsinki

Johanna Debreczeni

Viesti Kirjoittaja Mikkelsson »

En olisi ikinä uskonut että minä kaikenlaisen iskelmämusiikin suurkuluttajana voisin sanoa näin, mutta voi luoja miten kyllästynyt olen näihin tangotapauksiin tätä nykyä.

Mainitsemasi biisi on kyllä ok, eikä laulajattaressakaan pahemmin vikaa, mutta kun ei enää nappaa niin ei. Meillä on jo Arja ja Jari + heille perintöprinssit ja prinsessat myöhemmiltä vuosilta joten voisi antaa jo olla.

Samat maneerit laulamisen ja esiintymisen suhteen (Arja ja Jari -imitaatioina) vuodesta toiseen eikä tyypeissäkään mitään mielenkiintoista joten kiitti hei. Ei tule tästäkään Jossusta suurta staraa.
Men jag vara stark, jag kan få allt.
Jag kan sprida färg, jag kan regera.
Men det blir nog en till kaffe och en cigarett.

Avatar
Jvvv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9695
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:43
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Johanna Debreczeni

Viesti Kirjoittaja Jvvv »

Mutta mukavaahan se on, että meille musiikin kuluttajille tuupataan uutta tuotantoa melkein kuin liukuhihnalta... Sitäpaitsi tanssilavakulttuuri kai on edelleenkin elpymässä, joten kyllä tässä maassa kysyntää löytyy tuollaiselle iskelmälle. Sehän on paljon itse artistin taidoista ja halusta kiinni, pystyykö sukeltamaan niin suomalaisten sydämiin, että ura jatkuisi pidempään kuin sen yhden pakollisen mediamusiikkiälppärin verran.

Itse sain tuon kappaleen käsiini ensimmäisen kerran tänään sinkulan muodossa. Eka kuulemalla ei natsannut ihan niin paljoa kuin youkankin mainitsemat Pakosen ja Tuupasen hitit, mutta kun tätä nyt on puolen tusinan kertaa soittimessa veivannut, niin eihän tämä ole yhtään hassumpi... :wink:

Tällä hetkellä ****½ :D

Ps. Mä en nyt saa päähäni, kenen tutun näköinen tuo Johanna on tuossa singlen kannessa. Tai sitten sen tunteen tekee tuo Mediamusiikin vakiokansilayout, jossa on aina samanlaiset (joskin varsin mukavat) hymykuvat näistä kuninkaallisista...
"Olen kivi joka kukkii lailla hauraan joutsenen."

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Johanna Debreczeni

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Minähän pidän artisteista, joilla on kirkas ja kuulas tai erityisen vahva ääni. J.D. ei ole mielestäni erityisesti kumpaakaan, mutta kehittymisvaraa on.
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11549
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Johanna Debreczeni

Viesti Kirjoittaja romualdo »

JOHANNAHAN on piristävä poikkeus näissä ... erityisen hyviä lauluja hänellä onkin, hieno ääni ... Jos aikaa on, ...

Vastaa Viestiin