Euroviisu-unia...

Vapaata viisukeskustelua
Avatar
Darhen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4400
Liittynyt: 02 Maalis 2005, 14:29
Paikkakunta: Helsinki

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Darhen »

^No en sitä tyttikseksi haluaisikaan! :draamaa: Mutta kiherrysseuraksi kylläkin. :ihana:
I am not that desperate and you are not that lucky.

Avatar
wulfila
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1673
Liittynyt: 25 Maalis 2012, 23:46
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja wulfila »

Stressaan vissiin tästä illasta, kun viisut tuli uniini tälla tavalla: yritettiin velipojan kanssa päästä kulkemaan jonkun talon läpi ja lopulta pienenpienestä tuuletusikkunasta ulos, sillä kyseisen talon pihalla oli menossa kakkossemin pisteidenjako. Ei ehditty ajoissa ja aloin harmitella et nyt en sitten tiedä antoiko Makedonia Bulgarialle pisteitä (eli joudunko syömään hattuni vai en :heh: ) Enpä tullut unessa ajatelleeksi että eihän sitä tossa vielä kerrota kuka antoi pisteitä kenellekin, vaan vain että ketkä pääsivät jatkoon :heihaloo:

Noh, ulos olisi kuitenkin ollut tarve päästä, vaikka pisteidenjako menikin sivu suun. Siinä kun keikuin ikkunalaudalla niin Ivi Adamou ilmestyi auttamaan <3 :heh: Hyvin meni pieleen sekin, putosin ikkunalaudalta Ivin päälle :tapu: (Loppujen lopuksi en muuten koskaan päässyt siitä ikkunasta :niinpa: )
Na svakom prstu jedan niko me nije vrijedan
Dosta sam ljubila, gubila, sebe ubila

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17145
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Happy »

Näin tänä yönä viisu-unen, jos oikein muistan niin tämä on toinen uni euroviisuihin liittyen koko elämäni aikana.
Unen pääkohtana oli Ott Lepland ja Viron osallistumisnumero 11, ja unessa jotenkin tuo esiintymispaikka vaikutti hyvin tärkeältä, hmm
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
Valeria
Siemailija
Siemailija
Viestit: 169
Liittynyt: 09 Marras 2011, 19:01

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Valeria »

Joku tuli viime yönä oven taa koputtelemaan ja sitte ku oven avasin niin Kaliopi oli siellä kääriytynyt makedonian lippuun ja "TSÄDÄÄÄÄÄM!" Se halas mua! :kups: <3
Crno i belo e se , edna vistina i edna laga

Avatar
wulfila
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1673
Liittynyt: 25 Maalis 2012, 23:46
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja wulfila »

Valeria kirjoitti:Joku tuli viime yönä oven taa koputtelemaan ja sitte ku oven avasin niin Kaliopi oli siellä kääriytynyt makedonian lippuun ja "TSÄDÄÄÄÄÄM!" Se halas mua! :kups: <3
Kuolin just kateudesta :niinpa: Kaliopi kääriytyneenä Makedonian lippuun on aika tavallinen näky ollut tässä viime aikoina, mutta miksei se ole tullut mun uniin? :draamaa:
Na svakom prstu jedan niko me nije vrijedan
Dosta sam ljubila, gubila, sebe ubila

Avatar
Valeria
Siemailija
Siemailija
Viestit: 169
Liittynyt: 09 Marras 2011, 19:01

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Valeria »

wulfila kirjoitti:
Valeria kirjoitti:Joku tuli viime yönä oven taa koputtelemaan ja sitte ku oven avasin niin Kaliopi oli siellä kääriytynyt makedonian lippuun ja "TSÄDÄÄÄÄÄM!" Se halas mua! :kups: <3
Kuolin just kateudesta :niinpa: Kaliopi kääriytyneenä Makedonian lippuun on aika tavallinen näky ollut tässä viime aikoina, mutta miksei se ole tullut mun uniin? :draamaa:
Oli maailman paras hali! :rakkaus: tuijottelet Kaliopin kuvaaa ja kauan kauan kauan aikaa ennen nukkumaan menoa niin eiköhän se kipitä sunki ovelle joku yö :mrgreen:
Crno i belo e se , edna vistina i edna laga

Avatar
wulfila
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1673
Liittynyt: 25 Maalis 2012, 23:46
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja wulfila »

Valeria kirjoitti:tuijottelet Kaliopin kuvaaa ja kauan kauan kauan aikaa ennen nukkumaan menoa niin eiköhän se kipitä sunki ovelle joku yö :mrgreen:
Kyllä mä aika monta tuntia päivässä vahtailen sen kuvia (ja videoita), myös juuri ennen nukkumaanmenoa. Mutta mun unet nyt on niin omituisia aina :apuva: Mun alitajuntani vissiin näyttää mulle mieluummin unia vaikkapa siitä kun matkustan jonkun koiran vetämässä pulkassa ja alan sitten riitelemään k.o. koiran omistajan kanssa siitä kummalle se pulkan naru kuuluu, minulle vai hänelle, kuin Kaliopin halailemisesta :niinpa:

/OT
Na svakom prstu jedan niko me nije vrijedan
Dosta sam ljubila, gubila, sebe ubila

Avatar
Tontsa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4130
Liittynyt: 07 Tammi 2010, 18:01
Paikkakunta: Vaasa

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Tontsa »

Pitkästä aikaa näin viisu-unen. :uujee:
Olin Lontoossa, jossa törmäsin Jedwardiin ja Rona Nishliuun. Noh, molemmat taisivat olla ekstaasissa, sillä he lauloivat toisilleen kappaletta "I'm sexy and I know it". Lopulta he päätyivät ottamaan yhteiskuvia monien ihmisten kanssa. :mrgreen:

Avatar
Valeria
Siemailija
Siemailija
Viestit: 169
Liittynyt: 09 Marras 2011, 19:01

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Valeria »

^ Mäkin oon nähnyt näistä Irlannin kaksosista unta! Ne oli meidän kotipihan puussa ja kyselin että wtf mitä ne siellä tekee. sit ne pomppas sieltä alas ja ne meni meidän talon sisälle! Ne pystyi kiipeilemääään seiniä pitkin ja roikkumaan katossa ihan ku joku hämähäkki :mrgreen: sellanen mulla on aina tullu niistä mieleenki! :D
Crno i belo e se , edna vistina i edna laga

Avatar
Piggybank
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2213
Liittynyt: 14 Loka 2009, 18:30
Paikkakunta: Tampere

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Piggybank »

Viime yönä olin jossain viisukonferenssissa, joka pidettiin ilmeisesti jossain supermarketissa ja paikalla oli paljon tämän vuoden viisuedustajia. Olin liikkeellä erään ystäväni ja --evg:n kanssa ja tiedostin, että riksa[ oli myös paikalla, vaikka en häntä tavannutkaan. Astuimme sisään markettiin ja heti bongasin niin paljon viisuedustajia, että en tiennyt minne mennä. Ensiksi menin jututtamaan Toojia, koska hän vaikutti helposti lähestyttävältä, mitä hän olikin. Olimme juuri ottamassa yhteiskuvaa, kun huomasin Jedwardit ja ryntäsin heidän luokseen, koska ajattelin, että heidän kanssaan olisi vaikeampaa saada yhteiskuva myöhemmin. Tooji rukka joutui odottelemaan. Seuraavaksi --evg huomautti, että Paradise Oskar oli ihan selkäni takana ja niin hän olikin. Hän oli aivan käsittämättömän laiha ja olin todella järkyttynyt (yhä tämä muistikuva unestani karmii minua :shock: ). Ajattelin, että ehkä hän on niin köyhä, ettei hänellä ole varaa ruokaan tai sitten hänellä on joku uusi nainen, joka pitää sairaanoloisen laihoista miehistä. Moikkasin häntä vain nopeasti, koska en halunnut sanoa taas hänelle jotain tyhmää. :hihi: Sitten jähmetyinkin paikalleni, koska huomasin Loreenin parin metrin päässä. Aivoni pyörivät ylikierroksilla yrittäen keksiä jotain sanottavaa hänelle, mutta pian hänet vietiinkin jonnekin muualle ja ihmiset laitettiin jonoon odottamaan pääsyä hänen luokseen. Menin jonoon, mutta samalla mietin, että olisiko sittenkin järkevämpää mennä tapaamaan muita artisteja tällä aikaa kuin vain odotella yhtä, joka ei edes välttämättä saavu. Jokatapauksessa pysyin jonossa ja saimme toivoa DJ:ltä biisejä soitettavaksi. Itse toivoin Algo pequenitoa. Tähän se uni sitten päättyikin.
"Että siellä sitten ne, ne ei oo viisubileet, mutta ne on viisubileet"
- N20

Avatar
Valeria
Siemailija
Siemailija
Viestit: 169
Liittynyt: 09 Marras 2011, 19:01

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Valeria »

^ Oih, ihana uni! :surrur: jos tuollanen tilanne tulis niin mä en tiedä minne ryntäisin ensimmäisenä.. varmaan alkaisin ettimään Kaliopia sieltä ihmismassasta :mrgreen: sen tekisin ensimmäisenä!
Crno i belo e se , edna vistina i edna laga

Avatar
ESC93
Siivooja
Siivooja
Viestit: 16246
Liittynyt: 26 Maalis 2010, 15:35
Paikkakunta: Järvenpää / ex-Nastola
Viesti:

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja ESC93 »

Näin unta, että Kaliopin piti osallistua ensi vuoden viisuihin Tose Proeskin haamun kanssa, mutta joutui sitten auto-onnettomuuteen ja kuoli. :lohduton: Kaikki kuppilalaiset lähtivät hautajaisiin Makedoniaan.

Outo uni. :shock:
Kur protestojmë e nga dremitja kolektive zgjohemi
Ne përsërisim, përsërisim, përsërisim

Avatar
-Vika
Maistelija
Maistelija
Viestit: 39
Liittynyt: 31 Touko 2011, 17:27

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja -Vika »

Valeria kirjoitti:^ Mäkin oon nähnyt näistä Irlannin kaksosista unta! Ne oli meidän kotipihan puussa ja kyselin että wtf mitä ne siellä tekee. sit ne pomppas sieltä alas ja ne meni meidän talon sisälle! Ne pystyi kiipeilemääään seiniä pitkin ja roikkumaan katossa ihan ku joku hämähäkki :mrgreen: sellanen mulla on aina tullu niistä mieleenki! :D
Awww, ihana! :rofl:

Avatar
Valeria
Siemailija
Siemailija
Viestit: 169
Liittynyt: 09 Marras 2011, 19:01

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Valeria »

ESC93 kirjoitti:Näin unta, että Kaliopin piti osallistua ensi vuoden viisuihin Tose Proeskin haamun kanssa, mutta joutui sitten auto-onnettomuuteen ja kuoli. :lohduton: Kaikki kuppilalaiset lähtivät hautajaisiin Makedoniaan.

Outo uni. :shock:
APUA! Kamalaa.... :parku:

Kai tää lasketaan viisu-uneksi, kun näin unta että lauleskelin Hanna Pakarisen kanssa jossain karaoke-baarissa sen biisejä :mrgreen:
Crno i belo e se , edna vistina i edna laga

Avatar
wulfila
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1673
Liittynyt: 25 Maalis 2012, 23:46
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja wulfila »

ESC93 kirjoitti:Näin unta, että Kaliopin piti osallistua ensi vuoden viisuihin Tose Proeskin haamun kanssa, mutta joutui sitten auto-onnettomuuteen ja kuoli. :lohduton: Kaikki kuppilalaiset lähtivät hautajaisiin Makedoniaan.

Outo uni. :shock:
Lolz. Eräs vanhahko uutinen (julkaistu 30. joulukuuta 2011) jonka luin tuossa pari päivää sitten kertoo että Opi kolaroi autollansa. Opin Peugeot törmäsi Skopjen alueen rekisterinumerolla varustettuun Hyundai-merkkiseen autoon. Törmäyksen seurauksena Opi menetti autonsa hallinnan, ajautui jalkakäytävälle ja päin puhelinpylvästä. Kukaan ei onneksi loukkaantunut :)

Ja jottei menisi offtopikiksi, sattumalta näin itsekin viisu-unen: katselin jonkun mökin eteisessä uusintana tän vuoden viisujen kakkossemiä. Kaliopi tosin veti siellä Crno i belon sijasta Rum dum dumin :roll: Yllään hänellä oli se asu mikä oli kyseistä biisiä esittäessä Makedonian karsinnoissa :kuolaus:
Na svakom prstu jedan niko me nije vrijedan
Dosta sam ljubila, gubila, sebe ubila

Avatar
Valeria
Siemailija
Siemailija
Viestit: 169
Liittynyt: 09 Marras 2011, 19:01

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Valeria »

wulfila kirjoitti:Eräs vanhahko uutinen (julkaistu 30. joulukuuta 2011) jonka luin tuossa pari päivää sitten kertoo että Opi kolaroi autollansa. Opin Peugeot törmäsi Skopjen alueen rekisterinumerolla varustettuun Hyundai-merkkiseen autoon. Törmäyksen seurauksena Opi menetti autonsa hallinnan, ajautui jalkakäytävälle ja päin puhelinpylvästä. Kukaan ei onneksi loukkaantunut :)
Hyi kauhia sentään!!! :eiei: huh, luojan kiitos selvittiin vaan säikähdyksellä!!
Crno i belo e se , edna vistina i edna laga

Valkealalainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5198
Liittynyt: 09 Syys 2008, 16:19
Paikkakunta: ... (Kouvola)

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Valkealalainen »

Minäkin näin oikein kunnon viisu-unta viime yönä! :uujee:

Oli ilmeisesti alkamassa vuoden 2013 Euroviisut, ehkä semifinaali. Kisapaikkana oli jokin auditorion tapainen tila, jossa oli nousevat penkkirivit. Tila ei ollut kovin iso, mutta silti tyhjiä penkkejä oli aika paljon. Olin paikan päällä seuraamassa tapahtumia.

Ensimmäiseksi oli ohjelmassa kilpailevien artistien esittäytymisparaati, jossa kunkin maan edustaja/edustajat vuorollaan kävelivät näyttäytymään yleisölle edustuskappaleensa soidessa taustalla. Numerolla 2 esiintyi Tanska, jonka edustajina olivat TELETAPIT jollakin lastenlaululla! Irlantia edusti taas Jedward, joiden kappale oli Lipstickin tyylinen. Ajattelin heitä katsellessani, että kuinkahan monta kertaa he aikovat Irlantia edustaa, kun nyt oli meneillään jo kolmas edustuskerta putkeen... Turkkia edusti kuuden miehen ryhmä, joiden kisakappaleen nimi oli Düm Tek Tek. Kyseessä oli ilmeisesti jokin parodia Hadisen viisusta. Ruotsin edustaja oli nuori nainen nimeltä Elina, joka esitti rauhallisen balladin (Elinan sukunimikin alkoi E:llä, mutta en enää muista sitä). Suomellakin oli edustajana joku naisihminen (tai ehkä useampikin), ja edustuskappaleen nimi oli Maailma muuttuu (tai jotain sinnepäin). Veikkasin, että joko Irlanti tai Tanska todennäköisesti voittaa.

Kisojen juontajana toimi ilmeisesti Nigar Jamal. Hän lauloi jossakin vaiheessa jonkin kappaleen, jonka aikana hän käveli yleisön joukossa. Muistaakseni hän ei laulanut kovin hyvin.

Siihen sitten taisikin loppua unen ensimmäinen osa, mutta jatkoa seurasi. Nyt kuljeskelin Nigarin ja Eldar Qasimovin kanssa jossakin metsässä, jossa olimme luultavasti siistimässä paikkoja Euroviisuja varten. Löysimme ruskean kukkaruukun, johon meidän oli tarkoitus istuttaa kukkasia. Ruukussa oli likaista vettä ja mutaa, jotka kaadoin pois.

Älkää kysykö, mistä nämä unet oikein tulivat. :rofl:
Bussi tytön aina ohi onnen vie
Kun toiset löytää sen


- Marion Rung: "Pikku rahastaja" (Suomen viisukarsinnat -62)

Avatar
Mattokauppias
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2837
Liittynyt: 11 Huhti 2010, 10:14
Paikkakunta: Kajaani

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Mattokauppias »

Näin kummallista euroviisu-unta. Kävi niin, että järjestettiin tapahtuma, jonka ohjelmasta ei kerrottu mitään. Kerrotiin vain aika ja paikka. Alkajaisiksi tapahtumassa soitettiin yllätyksekseni Don't close your eyes, minkä jälkeen juontajat esittäytyivät euroviisufaneiksi ja pyysivät yleisöä laulamaan viisukaraokea. Laulettiin ainakin Suus ja Kuula, ja karaoken jälkeen kehuin toiselle juontajista kuinka hyvän tapahtuman olivat järjestäneet ja kuinka hyviä biisejä Suus ja Kuula ovat.

Parasta oli, että kanssani Suusia oli laulamassa tunteella akuankka13. :rofl: Muita kuppilalaisia ei paikalla ollut.

Avatar
Kahvipapu
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 496
Liittynyt: 11 Joulu 2007, 21:24
Paikkakunta: Tampere

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Kahvipapu »

En oikeen tiedä voiko tän laskea viisu-uneksi, mut pari yötä sitten olin jossain viisufanien tapaamisessa, joka pidettiin isossa hirsimökissä. Mökissä oli esiintymislava, jolla jokaisen piti käydä esittämässä jokin viisu. Itse aioin laulaa Drama Queenin (Tanska 07), vaikkei se mikään suuri suosikkini olekaan, ja mulla oli pinkki mekko ja se sulkahökötyskin päässä. Sitten just ennen mun esiintymisvuoroa lavalle kiipee about kolmekymppinen, harteikas ja parrakas mies samanlaisessa mekossa ja sulkapäähineessä kuin mulla oli. :heh: :apuva: No, hyvin se lauloi mutta omasta suorituksestani en tiedä mitään koska menin heräämään ennen kuin pääsin lavalle asti...

Ko. mies ei (ehkä) kuitenkaan ollut kukaan kuppilalainen (en tunne täältä ketään, mut ehkä alitajuntani tunteekin?)

Avatar
Valeria
Siemailija
Siemailija
Viestit: 169
Liittynyt: 09 Marras 2011, 19:01

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Valeria »

Oli ens vuos toukokuu ja sitä aikaa ku euroviisu edustajat esitellään yleisölle, ne kävelee sillä punasella matolla ja ihmise ottaa kuvia ym. Me oltiin mun kaverin kans paikanpäällä. Kaliopi oli jälleen Makedonian edustaja! :rakkaus: Sit ku se käveli sitä punasta mattoa pitkin, siinä oli jotain faneja jotka piiritti sen ja pyyteli nimmareita ja kuvia ja tälleen. Sit mä olin sielä vähän sivummalla, Kaliopi oli kävelemässä pois ku se oli menossa mun ohi ja mä vedin sen sinne mun luo. Se mun kaveri oli kans siinä: Sit me juteltiin Kaliopin kanssa siinä kaikkee hauskaa. Opi kysyi että mistä maasta oon ja minähän sanoin että Suomesta ollaan!

No sitte Opi pyysi mua puhumaan jonku lauseen suomea, sit mä kysyin mitä se haluaa kuulla, sit se sanoi "i love you" eli se halus tietää mitä kyseinen lause on suomeksi. No sit sanoin Kaliopille "Minä rakastan sinua!"
Sit se oli ihana ku se kauan takelteli ku ei se osannu aluksi sanoa sitä.. Lopuksi se onnistui siinä. Sit se kysyi että mikä sana niiinku tarkottaa mitäkin. Sit osotin itteeni ja sanoin "minä" sit tein käsillä sydämmen ja sanoin "rakastan" sit osotin kaliopia ja sanoin "sinua" sit Kaliopi oli ylisöpö ku se yritti sitä samaa ja se meni sekasin ja pitkät miettimistauot ja miettimisilmeet!! haha!

Sit opetin vielä sen toisinki päin: osotin Kaliopia "sinä" tein käsillä sydämmen "rakastat" osotin itteeni "minua" Sit samat takeltelut ja miettimiset taas! Siinä Opi sitte takelteli suomen kielen kanssa siinä söpöisesti niin sit vaan sanoin sille jotain "i want say, i really love you" sit Opi oli ihan iloonen "really?" sit kysyin saako sitä halata ja saihan sitä ja sit halasin Kaliopii ja sain pusunki vielä poskelle!!

Ihana uni kertakaikkiaan! :ihana:
Crno i belo e se , edna vistina i edna laga

Vendi8
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 900
Liittynyt: 18 Huhti 2012, 13:30
Paikkakunta: Vieremä

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Vendi8 »

Näin viime yönä unta Armenian paluusta euroviisuihin. Kappale oli sellainen, joka herätti ristiriitaa(osa piti, osa ei). Laulaja oli nainen. Kappale oli tyyliltään itämainen ja lavalla oli naislaulajia tanssimassa. Pidin kappaletta ihan lupauksia antavana.

Avatar
Piggybank
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2213
Liittynyt: 14 Loka 2009, 18:30
Paikkakunta: Tampere

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Piggybank »

Näin viime yönä todella kummallista unta, jossa oli myös viisukytköksiä. Oli juhannusaatto enkä saanut nukuttua. Päätin lähteä kävelylle. Liikkeellä oli kuitenkin paljon epämääräistä porukkaa, joten päätin vain juosta takaisin kotikotiin. Juoksu oli kuin vedessä olisi juossut. Yhtäkkiä jokin nainen törmäsi minuun ja päätti tervehtiä minua yrittämällä vetää housuni kinttuihin. Onnistuin estämään häntä ja kysyin, mikä häntä vaivaa. Tässä vaiheessa nainen näytti eräältä naiselta, jonka olen joskus nähnyt yliopistolla. Nyt hän kuitenkin muuttui Loreeniksi ja käyttäytyi todella sekavasti. Päätin viedä hänet kotiin, jossa kysyin veljeni mielipidettä tilanteeseen. Selitin, että Loreen on vaikuttanut aina haastatteluissa ihan täysjärkiseltä ihmiseltä enkä tiedä mikä häntä nyt vaivaa. Loreen vastasi tähän, että on oikeasti sekopää ja esittää vain normaalia telkkarissa. Päätin, että hänet täytyy saada pois kotoamme ja kun käännyin katsomaan taas Loreenia hän oli muuttunut pakkaukseksi Pirkka pinaattikeittoa. Ratkaistakseni tilanteen lämmitin keiton äkkiä ja söin parempiin suihin. Tässä vaiheessa heräsin ja aloin miettiä mitä ihmettä juuri tapahtui unessani. :heh:
"Että siellä sitten ne, ne ei oo viisubileet, mutta ne on viisubileet"
- N20

Avatar
wulfila
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1673
Liittynyt: 25 Maalis 2012, 23:46
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja wulfila »

^ Repeilin tolle unelle eilen niin satanolla :rofl:

Viime yönä näin sitten itse viisukytköksistä unta. Muistan siitä asti unta kun istuimme erään kuppilalaisen kanssa tosi hienossa olohuoneessa sohvalla ja Kaliopi istui meidän välissä, silleen tosi suloisesti oltiin siinä Kaliopin kainalossa kumpikin :heh: Sitten aloin pohtia että tehtäiskö jotakin, lauletaanko vaikka SingStaria! :shock: Onneksi Kaliopi kohteliaasti kieltäytyi laulamasta SingStaria kanssamme, en ois ehkä kestäny jos oisin nähny sellaisesta unta :rofl: Sitten paikalle tupsahti Aarteenmetsästäjänäkin tunnettu näyttelijä Tia Carrere, jonka tiesin unessani Kaliopi-faniksi. Esittelin naiset toisilleen ja sitten he lähtivätkin yhdessä baariin jättäen minut ja seurassani olleen kuppilalaisen kahden :niinpa: Omituisinta tässä on se, että itsehän tykkään niin baareista, Tia Carreresta kuin Kaliopistakin, ja ikääkin minulla on tarpeeksi, miksi en siis mennyt mukaan :raaps:

(EDIT: Keksin mahdollisen selityksen viimeiselle pohdinnalleni! Ehkä ne oli sitten menossa jonnekin sellaiseen paikkaan jossa ikäraja on K-45, siihen mulla ei oma ikä vielä riittäisi, vaikka Tialla ja Opilla kyllä :heh: )
Viimeksi muokannut wulfila, 18 Heinä 2012, 14:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Na svakom prstu jedan niko me nije vrijedan
Dosta sam ljubila, gubila, sebe ubila

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 37003
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

wulfila kirjoitti:^ Repeilin tolle unelle eilen niin satanolla :rofl:
Minäkin! :rofl: Näen jotenkin tuon oikeasti tapahtuvan. :heh:
Meow cat, please meow back.

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16690
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

TomppaJr kirjoitti:
wulfila kirjoitti:^ Repeilin tolle unelle eilen niin satanolla :rofl:
Minäkin! :rofl: Näen jotenkin tuon oikeasti tapahtuvan. :heh:
Kenties Lortsun seuraavassa videossa :uujee:

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 37003
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Näin viime yönä (ehkä) ihanimman viisu-unen mitä olen nähnyt. :ihana:

Olin jossakin suuren hallin pukuhuoneessa (Sellaisessa, jossa on penkkejä ympäri huonetta ja sieltä meni ovi tähän päähalliin.) ja olin solmimassa kengännauhojani, koska ne olivat auenneet. Samaan aikaan aivan Zeljko Joksimovicin näköinen tyyppi kävelee siitä ohi. Päätin testata, onko hän Zeljko, joten rupesin laulamaan Lane Mojen kertosäettä. Hän katsoi minua :uujee: -ilmeellä ja tajusin hänen oikeasti olevan Zeljko. Minulle tuli hässäkkä, ja kaivoin paperia sekä kynän taskustani, ja käskin Zeljkon antaa minulle nimikirjoituksen. Keskustelimme hetken aikaa englanniksi ja Zeljko jäi vierelleni istumaan.

SItten paikalle tulivat Nico ja Vlad, ja aloin hyräilemään heille Pe-o margine de lumea. :heh: Pian hekin olivat antaneet minulle nimikirjoituksensa. Heillä oli mukanaan arveluttava taustakuoro, joka paljastui loppujen lopuksi osaksi 3+2-yhtyettä ja kohta paperillani oli heidänkin nimikirjoituksensa. Pian minulle valkeni, että tuossa suuressa hallissa järjestettäisiin jonkinlainen viisukonsertti, joten lähdin innoissani tutkimaan, mitä sieltä löytyisi. Hyvästelin siis Zeljkon ja kumppanit (, jotka olivat jossakin välissä oppineet puhumaan suomea,) ja lähdin haahuilemaan tuonne halliin. Siellä minut otti vastaan Eva Boton näköinen tyttö, joka lauloi lavalla Mondo Blun (Ukrainan 2012 karsinnoista.) sekä Males Experiències'n (Andorran OGAE Song Contest 2011 -edustaja.) sekoitukselta kuulostavaa kappaletta.

Olin siis itse toisessa kerroksessa ja Evan näköinen tyttö esiintyi kerrosta alempana lavalla. Nojasin kerroksen kaiteeseen ja vilkutin Evalle iloisesti ja hän vastasi vilkutukseeni irstaan näköisesti, mutta samalla kauniisti ja jatkoi sen jälkeen kiekumaan Mondo Bluta. :ihana: Tähän heräsin ja oloni oli ihana. <3 Tällaisia unia lisää!
Meow cat, please meow back.

Karistoteles
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 426
Liittynyt: 25 Heinä 2012, 16:28
Paikkakunta: Lahti

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Karistoteles »

Näin kerran unta, että olin joskus tulevaisuudessa seuraamassa Hartwall Areenalla Euroviisufinaalia. Eli Suomi oli siis voittanut Euroviisut jo toistamiseen! :uujee: Finaalin ohjelma alkoi, kun videoseinällä näytettiin lyhyitä pätkiä kaikista Suomen aiemmista edustuskappaleista vuosien varrelta. Tunnelma yleisössä oli upea. Lordin tullessa esittelyyn meteli nousi katsomossa, mutta edellisvuoden Suomen voittobiisin kohdalla huuto oli sanoin kuvaamatonta. Tässä vaiheessa uni sitten katkesi. Epäselväksi jäi, kuka tuon Suomen toisen Euroviisuvoiton oli ottanut, ja minkä vuoden viisuista oli kyse.

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17132
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Eräänä yönä näin unta, että Roxette osallistui viisuihin Ruotsin edustajana. Asiasta nousi vaan kamala haloo, koska heidän kilpailukappaleensa intro kuulosti lähes tismalleen samalta kuin "Fading like a flower" -hitti. :draamaa: Muu biisi ei sitten kyllä enää kuulostanutkaan tutulta. Valitettavasti uni loppui kesken, joten en koskaan saanut tietää, miten Roxette Euroviisuissa pärjäsi.
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Karistoteles
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 426
Liittynyt: 25 Heinä 2012, 16:28
Paikkakunta: Lahti

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Karistoteles »

Uneksin tässä kerran, että minulta kysyttiin osaanko Diggiloo Diggileyn sanat ulkoa. Muistaakseni kertosäettä osasin jonkun verran.

Avatar
wulfila
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1673
Liittynyt: 25 Maalis 2012, 23:46
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja wulfila »

Juttelinpa sitten yöllä taas Kaliopin kanssa, se istui mun sohvalla ja puhui kauheesti enkä melkeen saanut ollenkaan suunvuoroa :D Tällä kertaa se puhui ihan suomea. Ja minä kysyin siltä että mitä makedoniankielinen lause "ubavo pišuvaš" on suomeksi, vaikka vallan hyvin tiedänkin mitä se tarkoittaa xD (Jokseenkin että "kirjoitat kauniisti".)
Na svakom prstu jedan niko me nije vrijedan
Dosta sam ljubila, gubila, sebe ubila

Vastaa Viestiin