Ruotsi 2012: Loreen - Euphoria

Euroviisut 2012 Bakussa

Loreen - Euphoria

*****
130
62%
****
35
17%
***
23
11%
**
15
7%
*
6
3%
 
Ääniä yhteensä: 209

Avatar
JuliaS
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3507
Liittynyt: 19 Helmi 2012, 23:28

Re: Ruotsi 2012: Loreen - Euphoria

Viesti Kirjoittaja JuliaS »

^^ Miten kummassa klippi jury-harkoista on päässyt tubeen? :mitvit: Joku vuotaa siellä.....

Piti vielä katsoa, että mainittiinko tosta harkkablogissa, olisin epäillyt huijaukseksi muuten.
Like a monument to all the time we spent

Avatar
Speed
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2672
Liittynyt: 06 Elo 2007, 22:59

Re: Ruotsi 2012: Loreen - Euphoria

Viesti Kirjoittaja Speed »

Yksi yskäisy ei voi kaataa Ruotsin voittoa, jos koko Eurooppa on sitä mieltä, että kappale ja esitys ovat kisan paras kokonaisuus. Omiin korviini tuo oli aika suloinenkin yskäisy, eikä mikään "KÖÖÖÖÖÖÖHÄÄÄÄÄÄTSHIIIIIIIIIHHH!!!", joten sen vaikutus voittoon tai voittamattomuuteen tuskin on suuri.

Avatar
Sahara
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 425
Liittynyt: 23 Touko 2006, 09:57
Paikkakunta: Kreikka

Re: Ruotsi 2012: Loreen - Euphoria

Viesti Kirjoittaja Sahara »

Jónsì kirjoitti:
Sahara kirjoitti:(Kun taas mummot on sellaisia kotikutoisen oloisia, lämpöisiä...)
Mummothan ovat niin laskelmoitu esitys kuin voi olla.
Ymmärrän kyllä sen, siksi kirjoitinkin, että oloisia. Olis vaan pitänyt alleviivata vielä se...

Avatar
JuliaS
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3507
Liittynyt: 19 Helmi 2012, 23:28

Re: Ruotsi 2012: Loreen - Euphoria

Viesti Kirjoittaja JuliaS »

^Kyllä mummot on oikeesti aitoja, ei se ole kenenkään tuottajan keräämä ryhmä....
Like a monument to all the time we spent

Avatar
Sahara
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 425
Liittynyt: 23 Touko 2006, 09:57
Paikkakunta: Kreikka

Re: Ruotsi 2012: Loreen - Euphoria

Viesti Kirjoittaja Sahara »

Niin, ei ne itse mummot ole niitä laskelmoivia, vaan se ympärillä pyörivä koneisto.
Mummoja viedään nyt vähän kuin pässiä narussa.

Avatar
TantePätsi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1538
Liittynyt: 08 Touko 2007, 19:17
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ruotsi 2012: Loreen - Euphoria

Viesti Kirjoittaja TantePätsi »

Voi kamalaa, Loreen raukka. Täti matkaa Bakuun ja laittaa yrttiteet tulelle. Tule hyvä lumi, älä tule paha lumi.
:rakkaus: Thomas G:son :rakkaus:

Avatar
Piggybank
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2213
Liittynyt: 14 Loka 2009, 18:30
Paikkakunta: Tampere

Re: Ruotsi 2012: Loreen - Euphoria

Viesti Kirjoittaja Piggybank »

` JussiQ ´ kirjoitti:
Mansikka kirjoitti:Juryharkka ei ole tainnut mennä ihan putkeen :eiei: .
Tuolla on video aiheesta:
http://eurovisiontimes.wordpress.com/20 ... -of-death/
:shock: Mä en kestä! :draamaa: Toi "cough of death" otsikointi on kyllä taas vähän liioittelua. :roll: Miten voi jännittää näin paljon jotain esitystä? Eiköhän se hyvin mene illalla...
"Että siellä sitten ne, ne ei oo viisubileet, mutta ne on viisubileet"
- N20

OhYEsIDid
Puuteroi nenää
Puuteroi nenää
Viestit: 65
Liittynyt: 23 Touko 2012, 11:55

Re: Ruotsi 2012: Loreen - Euphoria

Viesti Kirjoittaja OhYEsIDid »

Speed kirjoitti:Yksi yskäisy ei voi kaataa Ruotsin voittoa, jos koko Eurooppa on sitä mieltä, että kappale ja esitys ovat kisan paras kokonaisuus. Omiin korviini tuo oli aika suloinenkin yskäisy, eikä mikään "KÖÖÖÖÖÖÖHÄÄÄÄÄÄTSHIIIIIIIIIHHH!!!", joten sen vaikutus voittoon tai voittamattomuuteen tuskin on suuri.
EuphoooriKÖHHHHHHHHHHHHHHHHH (kaiku-KÖÖÖÖÖÖÖHHHHHHHHHHHH) :rofl:

Avatar
Piggybank
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2213
Liittynyt: 14 Loka 2009, 18:30
Paikkakunta: Tampere

Re: Ruotsi 2012: Loreen - Euphoria

Viesti Kirjoittaja Piggybank »

Loreen kertoi YleXän himoartisti haastattelussa, että mikäli Euphoria kipuaa himotuimmat listan ykköseksi hän opettelee jonkun laulun suomeksi ja laulaa sen lähetyksessä. :joojoo:
"Että siellä sitten ne, ne ei oo viisubileet, mutta ne on viisubileet"
- N20

TheMikkiz
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 7
Liittynyt: 23 Touko 2012, 00:03

Re: Ruotsi 2012: Loreen - Euphoria

Viesti Kirjoittaja TheMikkiz »

Jokuvain kirjoitti:^ Feikkilumi meni suuhun :shock:

Ohhoh, en usko ton vaikuttavan, kyllä ne sen tietää et tollasta sattuu, ja onhan tollasta ennenki tapahtunu ja silti saanu jurylt paljo pistei
Koskas tollasta on ennen tapahtunut?

Hurrican
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4986
Liittynyt: 13 Tammi 2007, 14:01

Re: Ruotsi 2012: Loreen - Euphoria

Viesti Kirjoittaja Hurrican »

Aika paha kyllä toi yskäisy. :heh: Saattaa kyllä jonkin verran rokottaa joidenkin raatien ääniä muttei toi nyt voittoa todellakaan vie. Parempi vaan, jos pistekaula pysyy kohtuudessa eikä nähä rybakvoiton toistoa.

Itse toivon, ettei Ruotsi voittaisi. Tulis edes toiseksi mielummin. Pidän kyllä kovasti Loreenista, mutta semisti ärsyttää tää ylihypetys ja lisäksi mukana on kaksi miljoonasti ihanampaa naista ihanempien biisiensä kanssa: Nina Zilli ja Pastora Soler. :rakkaus: Mutta jos ja kun Ruotsi voittaa, ei se mitään, ei huono todellakaan voita!

Avatar
Elmondo
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 445
Liittynyt: 24 Maalis 2008, 12:13
Paikkakunta: Jkl

Re: Ruotsi 2012: Loreen - Euphoria

Viesti Kirjoittaja Elmondo »

Esitys on kokonaisuus ja toki mokat esityksessä on sellainen asia, josta tulee vähän rokottaa.

Ilmeisesti raatiharkoissa Ruotsi ja Romania tekivät näkyvimmät mokat.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42387
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Ruotsi 2012: Loreen - Euphoria

Viesti Kirjoittaja Rousku »

^Mitä Romania taas on mokaillut?
Hurrican kirjoitti: Parempi vaan, jos pistekaula pysyy kohtuudessa eikä nähä rybakvoiton toistoa.
Pistekaula pysyy kohtuudessa, kun se tukitaan tekolumella :heh:
Rise, angel, shine, love!

OhYEsIDid
Puuteroi nenää
Puuteroi nenää
Viestit: 65
Liittynyt: 23 Touko 2012, 11:55

Re: Ruotsi 2012: Loreen - Euphoria

Viesti Kirjoittaja OhYEsIDid »

Hurrican kirjoitti:
Itse toivon, ettei Ruotsi voittaisi. Tulis edes toiseksi mielummin. Pidän kyllä kovasti Loreenista, mutta semisti ärsyttää tää ylihypetys ja lisäksi mukana on kaksi miljoonasti ihanampaa naista ihanempien biisiensä kanssa: Nina Zilli ja Pastora Soler. :rakkaus: Mutta jos ja kun Ruotsi voittaa, ei se mitään, ei huono todellakaan voita!
Hypetys tosiaan näyttää kostautuvan (mitä on blogeihin ja youtube-kommentteihin uskominen) ja juuri ikävästi näin finaalipäivänä :niinpa: Itse toivon voittoa Ruotsille, mutta pääasia on että Italia EI voita. Jostain syystä ottaa päähän tuo Amy Winehousetus kyllä niin paljon, että menee TV mutelle kun on heidän vuoro esiintyä... :jupinaa:

Avatar
Elmondo
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 445
Liittynyt: 24 Maalis 2008, 12:13
Paikkakunta: Jkl

Re: Ruotsi 2012: Loreen - Euphoria

Viesti Kirjoittaja Elmondo »

Rousku kirjoitti:^Mitä Romania taas on mokaillut?
Ei nyt kovin paha, mutta: http://www.youtube.com/watch?v=Gh2_GQJiMEU&t=02m00s

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ruotsi 2012: Loreen - Euphoria

Viesti Kirjoittaja Margot »

Veikkaan, että yskiminen tuo miinuspisteiden lisäksi myös sympatiapisteitä, joten lopputulos lienee plusmiinusnolla. Mua vähän huvittaa, että en alun perin edes tykännyt Loreenista enkä uskonut sen voittoon ja nyt sekä uskon että toivon sen voittavan. :rofl:
What color is your life?

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4924
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: Ruotsi 2012: Loreen - Euphoria

Viesti Kirjoittaja toivo »

Jos tuo yskäisy olisi ollut suorassa lä'hetyksessä semissä tai finaalisssa, niin siitä olis varmaan tullut jätti skandaali. :draamaa:

OhYEsIDid
Puuteroi nenää
Puuteroi nenää
Viestit: 65
Liittynyt: 23 Touko 2012, 11:55

Re: Ruotsi 2012: Loreen - Euphoria

Viesti Kirjoittaja OhYEsIDid »

Margot kirjoitti:Veikkaan, että yskiminen tuo miinuspisteiden lisäksi myös sympatiapisteitä, joten lopputulos lienee plusmiinusnolla. Mua vähän huvittaa, että en alun perin edes tykännyt Loreenista enkä uskonut sen voittoon ja nyt sekä uskon että toivon sen voittavan. :rofl:
Sama juttu mulla. Kun ekaa kertaa kuulin tän, pidin sitä tylsänä ja tusinatavarana. Sitten kuuntelin pari kertaa uudelleen ja rakastuin siihen täysin :tapu:

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42387
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Ruotsi 2012: Loreen - Euphoria

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Elmondo kirjoitti:Ei nyt kovin paha, mutta: http://www.youtube.com/watch?v=Gh2_GQJiMEU&t=02m00s
OT tässä ketjussa, mutta minusta tuo näytti siltä, että jos ei tiedä ettei sen kuulu mennä noin, olisi voinut luulla että siinä tehdään tahallisena rytmisenä jippona tuollainen tauko.
Rise, angel, shine, love!

Jokuvain
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 496
Liittynyt: 22 Huhti 2012, 21:21

Re: Ruotsi 2012: Loreen - Euphoria

Viesti Kirjoittaja Jokuvain »

TheMikkiz kirjoitti:
Jokuvain kirjoitti:^ Feikkilumi meni suuhun :shock:

Ohhoh, en usko ton vaikuttavan, kyllä ne sen tietää et tollasta sattuu, ja onhan tollasta ennenki tapahtunu ja silti saanu jurylt paljo pistei
Koskas tollasta on ennen tapahtunut?
Romania?? Jos katsoit semifinaalin niin siin tapahtu pienoinen moka, mut veikkaan et jury kyl tykkäs vaikka pilalle periaattees meni :(

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ruotsi 2012: Loreen - Euphoria

Viesti Kirjoittaja Margot »

^^ Jury antaa pisteensä kenraaliharjoitusten perusteella, joten mokat itse semissä vaikuttavat vain puheliääniin (jos vaikuttavat).
What color is your life?

Jokuvain
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 496
Liittynyt: 22 Huhti 2012, 21:21

Re: Ruotsi 2012: Loreen - Euphoria

Viesti Kirjoittaja Jokuvain »

Margot kirjoitti:^^ Jury antaa pisteensä kenraaliharjoitusten perusteella, joten mokat itse semissä vaikuttavat vain puheliääniin (jos vaikuttavat).
Siis eiks niil tapahtunu siel just siel harjotuksissa jonkinmoinen moka? Vai taasko höpisen omiani?? :kahvia:

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42387
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Ruotsi 2012: Loreen - Euphoria

Viesti Kirjoittaja Rousku »

^Nyt finaalin kaiketi siinä kakkospukuharkassa juuri jonka perusteella tuomarit antavat pisteensä, Elena hetkeksi unohti sanansa tai muusta syystä jätti yhden säkeen lopun laulamatta. Luulen ettei se puhtaasti musiinkin kannalta niin vaikuttanut, mutta ehkä oli sen jälkeen taas vähän biisiinsä sopimattomalla tavalla kireän näköinen esityksen lopun kuin semissäkin oli. Mitenkähän pahasti mahtaa raukka nyt jännittää illan esiintymistään?

Ai niin, tämä oli Ruotsin ketju :hiips:
Rise, angel, shine, love!

muretu
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 359
Liittynyt: 05 Helmi 2012, 13:35

Re: Ruotsi 2012: Loreen - Euphoria

Viesti Kirjoittaja muretu »

Luulen viimein löytäneeni selkeämpiä syitä sille, miksei Euphoria lähde minun korvissani lentoon ja aiheuta kylmiä väreitä. Yleisön huudot yhdistettynä Euphoriaan vie minutkin kyllä mukanaan helposti, mutta jotain jää puuttumaan.

Jos taas vertaillaan niin Norjan kappaletta Stay kuuntelen katsomatta videota, mutta minulle Ruotsin kappale ei ole oikein mitään ilman heidän hienoa esitystään. Euphoria kappaleessa on jotain liian vanhaa ja tosiaan kappale on kovin ennalta-arvattava korkeine kertosäkeineen. Tietenkin tässä kohdin voi Norjan kappalettakin sanoa ennalta-arvattavaksi, mutta itse saan siitä enemmän irti ja koen kappaleen monipuolisemmaksi. Kyllä pelkistettykin kappale voi olla hieno, mutta Euphoria tuo mieleeni jotenkin 90-luvun hittikappaleet, joita silloin kulutettiin puhki ja joita ei enää halua kuunnella.

Hmm... Euphoria on ristiriitainen. Voittajaltahan esitys kokonaisuutena näyttää, mutta kieltämättä kokisin pienen pettymyksen jos kappale tosiaan voittaisi. Toisaalta ei Euphoria huonokaan voittaja olisi. Ainakin toivon, että kisa olisi tiukka eikä voittaja olisi jo alusta saakka arvattavissa.

Muuten tämän analysoinnin lisäksi minua kyllä häiritsee miten epäselvästi Loreen korvaani laulaa. Etenkin semiä kuunnellassa huomasin tosiaan sen, miten alussa Loreen laulaa kovin suhuäänisesti. Kaikin puolin Ruotsilla on tänä vuonna hyvä edustaja, mutta joku minua jannaa. Tämä on ollut varmaankin vaikein kappale arvostella tänä vuonna. :kups:

... niin ja tuo yskä -draama on taas jotenkin ihanan euroviisumaista. :mrgreen:

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ruotsi 2012: Loreen - Euphoria

Viesti Kirjoittaja Margot »

Jokuvain kirjoitti:
Margot kirjoitti:^^ Jury antaa pisteensä kenraaliharjoitusten perusteella, joten mokat itse semissä vaikuttavat vain puheliääniin (jos vaikuttavat).
Siis eiks niil tapahtunu siel just siel harjotuksissa jonkinmoinen moka? Vai taasko höpisen omiani?? :kahvia:
Ei kun mä menin nyt sekaisin, että mistä oikein oli puhe. :hali: Harjoituksissa Romaniakin tosiaan sekosi sanoissaan.

Mutta Loreenista vielä: muakin häiritsee tuo alun mumina, vaikka muuten olen ihan täysin lämmennyt tälle. En sitten tiedä, onko se ihan tahallinen tyylikeino.
What color is your life?

Jokuvain
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 496
Liittynyt: 22 Huhti 2012, 21:21

Re: Ruotsi 2012: Loreen - Euphoria

Viesti Kirjoittaja Jokuvain »

^ Varmaan on ja joo luulin jo et puhuin omiani...
Kyl mää toivon että tämä voittais :mrgreen:

TheMikkiz
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 7
Liittynyt: 23 Touko 2012, 00:03

Re: Ruotsi 2012: Loreen - Euphoria

Viesti Kirjoittaja TheMikkiz »

Vedonlyöntikertoimiin ei oo ainakaan vaikuttanu yhtään ruotsin jury rehearsal mogailu..

Ox fan 4ever
Siemailija
Siemailija
Viestit: 128
Liittynyt: 01 Touko 2010, 19:48
Paikkakunta: Toijala, Akaa/Ackas
Viesti:

Re: Ruotsi 2012: Loreen - Euphoria

Viesti Kirjoittaja Ox fan 4ever »

Biisi on ollut mun suosikki alusta lähtien, ja on edelleenkin. Toivon todellakin voittoa Ruotsiin :tapu:
Fatal moment when we lost our ground, two hearts corrupted by our feeble minds. Open up! See me now, and hold me one last time!

OhYEsIDid
Puuteroi nenää
Puuteroi nenää
Viestit: 65
Liittynyt: 23 Touko 2012, 11:55

Re: Ruotsi 2012: Loreen - Euphoria

Viesti Kirjoittaja OhYEsIDid »

Kung Fu Panda voittoon :tuuletus:

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57783
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Ruotsi 2012: Loreen - Euphoria

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Ruotsille lähtee minulta kaksi ääntä. :tuuletus: Ruotsi voittoon! :voitto:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Lukittu