Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

La dolce vita - vapaata keskustelua arjesta ja harrastuksista
Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57786
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Näin viimeyönä unta kuppilan ESC93:sta, joka olikin Salkkareiden Eliaksen (Petteri Paavola) muodossa. Me kielaroitiin. :heh:
⚰️ R.I.P. Eurovision 🪦

Avatar
ESC93
Siivooja
Siivooja
Viestit: 16287
Liittynyt: 26 Maalis 2010, 15:35
Paikkakunta: Järvenpää / ex-Nastola
Viesti:

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja ESC93 »

:puna: :kaunis: :suukko: :hihi: :samaamielta: :vauva:

Minä en ole nähnyt pitkään aikaan yhtään Salkkarit- tai kuppilalaisunia, vaikka kuinka yritän/haluan. :kurjuus:

PS: Olitko Lari? :heh:
Kur protestojmë e nga dremitja kolektive zgjohemi
Ne përsërisim, përsërisim, përsërisim

Avatar
Prinsessa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5602
Liittynyt: 02 Joulu 2007, 11:59
Paikkakunta: Vantaa

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Prinsessa »

Mä näin ihan hysteeristä unta tässä yks yö. Se sijoittui mun omistamaan kartanoon ja paikalla oli miljoonasti biljoonasti kuppilalaisia sekä muutamia muita tuttujani. Uni pomppi kohtauksesta toiseen ihan miten sattuu, tässä hysteerisimmät kohdat:
- Kaksi kuppilalaista melkein hukuttivat toisensa talon kellarissa olleeseen uima-altaaseen ja tappelivat kamalasti.
- Itse yritin vongata erästä kuppilalaista saunomaan kanssani, mutta hän ei yhtään lämmennyt.
- Toinen kuppilalainen kyllä lämpesi, mutta ei saunassa vaan eteisessä. Meidät kuitenkin (onneksi) keskeytettiin.
- Keskeyttäjinä toimivat eräät lukiosta minulle tutut identtiset kaksoset, jotka näyttivät tissit.
- Yhtäkkiä olin raskaana ja päädyin muotinäytökseen malliksi, koska "raskaana olevat naiset on kuuminta hottia catwalkilla".
- Sitten hoidinkin jotain vauvaa, joka ei kyllä ollut omani ja jotenkin hukkasin sen vauvan koko ajan.
Heräsin siihen, että etsin sitä vauvaa ja olin hetken ihan paniikissa. :heh: Sitten alkoi naurattaa hysteerisesti ja piti raportoida tekstarein eräälle unen pääroolissa palloilleelle kuppilalaiselle. :rofl:
"Jaa, niiden vehkeiden kuuluu hammaslääkärissä mennä suuhun."
-Jennibot

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57786
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

ESC93 kirjoitti:PS: Olitko Lari? :heh:
Uskoakseni en. :heh:
⚰️ R.I.P. Eurovision 🪦

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16734
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Prinsessa kirjoitti:Itse yritin vongata erästä kuppilalaista saunomaan kanssani, mutta hän ei yhtään lämmennyt.
Oliko sauna päällä? Tai ylipäänsä mentävässä tilassa? :hihi:

Avatar
Prinsessa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5602
Liittynyt: 02 Joulu 2007, 11:59
Paikkakunta: Vantaa

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Prinsessa »

UFOPOLI kirjoitti:
Prinsessa kirjoitti:Itse yritin vongata erästä kuppilalaista saunomaan kanssani, mutta hän ei yhtään lämmennyt.
Oliko sauna päällä? Tai ylipäänsä mentävässä tilassa? :hihi:
Oli. :hihi: Ja kyseessä et ollut sinä. :hihi:
"Jaa, niiden vehkeiden kuuluu hammaslääkärissä mennä suuhun."
-Jennibot

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17365
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Happy »

Mä näin tänä-yönä elämäni kamalimman seksiunen, olin parikymppisen kauniin naisen kanssa, mutta koko yhdynnän aikana olin täysin lahna ja invalidi pyörätuolipotilas, kykenemätön tekemään mitään. :rofl:
Kaiken lisäksi molemmat isoäitini yhtääkkiä tupsahtavat paikanpäälle seuraamaan koko asiaa :rofl:
Uni oli tosiaankin eroottisesta kaukana, ja kun aamulla heräsin teki mieli rääkyä kauhusta.
Mua oikeesti nolottaa näin kamalat unet, toivottavasti en näe ehkä koskaan enään samantapaista unta.
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
skidi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7546
Liittynyt: 18 Huhti 2008, 17:54

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja skidi »

Viime yönä olin koko ajan myöhästymässä lentokoneesta, mutta vaikka tiesin sen, en jostain syystä tehnyt asian eteen mitään ennen viime hetkeä, jolloin iski paniikki. Se vaihteli yöllä muutamaan otteeseen, olinko lähdössä matkaan äitini vai jonkun kollegani kanssa. Pitkien taksisekoiluiden jälkeen pyysin vihdoin nimimerkki jvvv:n heittämään minut kentälle. Hän oli kuitenkin hetkeä aikasemmin samanlaisella lentokenttäkeikalla tappanut avovaimonsa ja jonkun toisen naisen, syönyt nämä ja haudannut jätteet takapihalle. Kun tämä kävi ilmi, lähdin tietenkin karkuun. Päädyin jotenkin jonnekin teinityttöjen bileisiin, jossa sain vakuutella itkeville tytöille, että kyllä he ovat ihan kauniita. Herätyskello pelasti.
Homer: The problem in the world today is communication. Too much communication.

Avatar
Prinsessa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5602
Liittynyt: 02 Joulu 2007, 11:59
Paikkakunta: Vantaa

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Prinsessa »

skidi kirjoitti:Pitkien taksisekoiluiden jälkeen
Luin väärin. :)
"Jaa, niiden vehkeiden kuuluu hammaslääkärissä mennä suuhun."
-Jennibot

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Margot »

^^ Ihanan tervettä. :rofl:
What color is your life?

Avatar
Robert
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 74
Liittynyt: 20 Touko 2012, 17:35

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Robert »

Olen nyt kahdesti kesälomani aikana nähnyt täysin samaa unta.

Unessani olen järven luona kahlaamassa. Kyyristyn polvilleni alas katsomaan vedestä käsin kaikkea mahdollista. (Silmät auki). Pian huomaan että aivan edessäni nököttää lihava kala, jolla on pienet rumat silmät. Kala irvistelee ja virnuilee minulle tekemättä mitään.

Erityisen pahoin voin tuosta kalan katsekontaktista ja ulkonäöstä.
Wie viele Seelen hast du?
Warum bist du so schön wenn du weinst?

Avatar
blackburn
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3998
Liittynyt: 25 Touko 2004, 11:01

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja blackburn »

Miun naisserkkuni näki unta, jossa hänelle kasvoi pää/kasvot täyteen karvoja. Hän luki unikirjasta, mitä se tarkoittaa, ja kuulemma se ennustaa onnellista parisuhdetta ja perintöä.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57786
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Näin sellaista unta, että ilmeisesti tämän vuoden viisuesikatselut olivatkin olleet jossain vieläkin suuremmassa tilassa kuin siellä Kiasman leffateatterin näköisessä tilassa, jossain messukeskuksen tapaisessa paikassa. No, mä menin sitten toiseen riviin (kolmannessa olivat ainakin ESC93, TomppaJr ja Mattokauppias). TomppaJr tai ESC93 valitti, että miten noin pieniltä ruuduilta näkee mitään. Pienen TV-ruudun yllä oli kyllä suurempikin TV-ruutu, jolla rupesi pian soimaan Bakun areenaa sisältä esitellevällä videolla kisan "tunnusbiisi" (en tiedä, miksi minulla tuli siinä vaiheessa mieleen Poli Genova, vaikka kappale ei ollut Na Inatin-tyyppinen rock-kappale, vaan enemmänkin pop... tosin raskaampi sellainen. Vaihdoimme Tompan kanssa katseita "ihan kiva kappa"-tyylillä. :heh:

Pian olin jo viisujen pressikeskuksen tapaisessa paikassa istumassa, josta ilmeisesti sai omatoimisesti kuunnella tämän vuoden viisut (että semmoset esikatselut). Minä päätin kuunnella päivän viisulaviisun, joka oli Jan Johansenin Se På Mig.

Johan oli kumma uni. :shock:
⚰️ R.I.P. Eurovision 🪦

Avatar
ESC93
Siivooja
Siivooja
Viestit: 16287
Liittynyt: 26 Maalis 2010, 15:35
Paikkakunta: Järvenpää / ex-Nastola
Viesti:

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja ESC93 »

^ Mä niin jotenkin pystyn näkemään tuon tilanteen mielessäni. :rofl:
Kur protestojmë e nga dremitja kolektive zgjohemi
Ne përsërisim, përsërisim, përsërisim

Valkealalainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5198
Liittynyt: 09 Syys 2008, 16:19
Paikkakunta: ... (Kouvola)

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Valkealalainen »

No niin, näin taas aivan älyttömän unen. Mistä näitä oikein tulee? :shock:

Olin siis mies (pitkästä aikaa!), joka eleli Etelä-Amerikassa ja myi huumeita. Ai kun kiva. Eräänä päivänä yritin paeta poliiseja, jolloin joku poliisi ampui minua käteen. Jäin ilmeisesti kiinni, ja seuraavaksi olinkin sitten jossakin paikassa, joka oli ehkä jonkinlainen huumevieroitushoitola tai jotain. Vankila se ei ollut. Olin siis ilmeisesti huumeiden myymisen lisäksi myös itse käyttänyt niitä. Mahtavaa. No, minua sentään kadutti hirveästi se, että olin pelannut huumeiden kanssa, ja vannoin itselleni tekeväni parannuksen. En halunnut kertoa kenellekään paikan muista "potilaista" (tai mitä lie), mitä oikeastaan olin tehnyt, jotta olin joutunut tähän paikkaan (olinkohan ehkä tehnyt jotain muutakin kuin vain myynyt ja käyttänyt niitä huumeita?). En halunnut juurikaan osallistua toisten tyyppien keskusteluihin, vaan vetäydyin mieluummin omiin oloihini. Osa näistä muista henkilöistä kävi silloin tällöin ratsastamassa (okei...), mutta minä en suostunut nousemaan hevosen selkään - luulen, että olin ollut "edellisessä elämässäni" huonoissa väleissä jonkun hevosmiehen kanssa, enkä siksi halunnut lähestyä hevosia. Seurasin vain ikkunasta, kun toiset ratsastivat ohitse. Osasyy vastahakoisuuteeni saattoi olla myös se, että vasen käteni ei toiminut kunnolla sen ampumisen takia. Joo-o...

Että sellainen uni. En todellakaan tiedä hölkäsen pöläystäkään huumeista tai rikollisen elämästä Etelä-Amerikassa, joten tapahtumat tuskin vastaavat ollenkaan todellisuutta. Mutta ette usko, kuinka paljon TYKKÄÄN tällaisista oudoista unista! Voi vitsit, haluaisin nähdä tällaisia useamminkin! Nämä ovat niin parhaita. :rofl: Erityisesti pidin tässäkin unessa siitä, että olin nimenomaan MIES. Tämä on ihan kuin kurkistaisi jonkun toisen ihmisen elämään hänen oman päänsä kautta. :heh:
Bussi tytön aina ohi onnen vie
Kun toiset löytää sen


- Marion Rung: "Pikku rahastaja" (Suomen viisukarsinnat -62)

Avatar
ESC93
Siivooja
Siivooja
Viestit: 16287
Liittynyt: 26 Maalis 2010, 15:35
Paikkakunta: Järvenpää / ex-Nastola
Viesti:

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja ESC93 »

Viime yön unessani vaihdoin Barack Obaman kanssa pari sanaa siitä, miten voisimme huijata golfissa. :heh:
Kur protestojmë e nga dremitja kolektive zgjohemi
Ne përsërisim, përsërisim, përsërisim

Avatar
ESC93
Siivooja
Siivooja
Viestit: 16287
Liittynyt: 26 Maalis 2010, 15:35
Paikkakunta: Järvenpää / ex-Nastola
Viesti:

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja ESC93 »

Ja heti perään seuraava: nimiHoilaaja Serduchka osallistui Idolsin koelauluihin. :laulaa: Kolme tuomaria olisi päästänyt hänet jatkoon, mutta kultainen lippu jäi saamatta Jone Nikulan yksipuolisella päätöksellä, koska esitys meni mukamas niin pahasti penkin alle. :heh:
Kur protestojmë e nga dremitja kolektive zgjohemi
Ne përsërisim, përsërisim, përsërisim

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57786
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^ J*malauta Jone, mä en puhu sul enää ikin (siis Jonelle)! :jumankauta: :heh: Niinku ny tää muka laulaa osais. Kaaniita laallaat! :heh:
⚰️ R.I.P. Eurovision 🪦

Avatar
Ticoshay
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4911
Liittynyt: 11 Huhti 2008, 16:32

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Ticoshay »

Mä käväsin kotkassa unessani ja kävin kaupassa ja kukakohan olin kaupankassana :heh:
LOBODA

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17145
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Viime yönä näin erittäin häiriintynyttä unta. Nimittäin osallistuin Pride-paraatiin, joka järjestettiin akuankka13:n kotona. :heh: Paraati kulki vain ympäri akuankan olohuonetta. :rofl: Mukana oli muun muassa Paula Koivuniemi ja pari drag queenia, joista yksi taisi olla Ruotsin oma Babsan.
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57786
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^ Hei apua! :rofl: Siellä oli varmaan myös ruokatarjoilu, jossa oli tietenkin nuudeleita? :mrgreen:
⚰️ R.I.P. Eurovision 🪦

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17145
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Ei me kyllä ruokaa saatu. :draamaa:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Jokuvain
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 496
Liittynyt: 22 Huhti 2012, 21:21

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Jokuvain »

En tiiä mistä moinen uni mutta kuitenkin:

Tänä yönä en meinannut saada unta mutta kun sain lopulta unta niin näin niin pimeen unen että olla ja voi. Siinä Yhdysvalloissa oli kaatunu öljytankki. Ihmiset oli hirveessä hädässä kun 10l öljyä valui, jopa New York evakoitiin sen takia.
Sitten alkoi uutisointi, uusia kuita näkyi oikean kuun vierellä ja siellä näkyi myös maapallo. Sitä ihmeteltiin monia päiviä mikä sen aiheutti kun taas Yhdysvalloissa puolet maan ihmisistä oli evakoitu. Sitten eräs tiedemies keksi, että nyt on tapahtunut harvinainen ilmiö, joka tapahtuu kerran miljardissa vuodessa. Mutta joku toinen taas mietti, että öljy heijastaisi kaiken tuplana taivaalle. Se ajatus hylättiin ja se toinen mies joutui mielisairaalaan. Sinä aikana se öljy oli taas levinny ja koko Yhdysvallat oli evakoitu ja myös suurin osa Kanadaa ja Meksikoa oli kanssa evakoitu. Sitten sinne tuli taas joku tiedemies ja sanoi, että uusi maapallo ja pari uutta kuuta oli tullut Maapallon lähelle ja painovoima piti niitä sitten paikkallaan. Tämä oli paras kaikista ideoista ja samalla molemmat Amerikan valtiot oli evakoitu sen öljyn takia. Lopussa taivas oli täynnä kuita ja maapalloja. Sitten tuli tieto, että viellä Aasiakin on evakoitu. Sitten Ruotsi evakoitiin ja me suomalaiset nauroimme heille. Lopuksi kaikki ihmiset oli evakoitu Pohjoismaille. Ei tietenkään Ruotsiin. Sitten uutisissa taas oli, että ihmiset voivat palata koteihinsa, öljy oli saatu siivottua. Me suomalaiset nauroimme toisten tyhmyydelle. Sitten mää heräsin lattialta...


Tää on ollu oudoin uni sen jälkeen kun näin unen jossa Venäjä yritti ampuu ydinpommin Suomeen mutta se lensikin kuuhun ja se posahti...

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42822
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Unessa minun piti
1) esiintyä Romanian viisuedustajana piukkaan pitsimekkoon sonnustautuneena (huom. en osaa laulaa);
2) lopettaa kituva rusakko.
En tiedä, kumpi tehtävä oli epämiellyttävämpi.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Valeria
Siemailija
Siemailija
Viestit: 169
Liittynyt: 09 Marras 2011, 19:01

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Valeria »

Aina ku mulla on kuumessa, niin mun painajainen on seuraavanlainen:

Näen virheen taustan, jossa on lautasia ja muita erinäisiä astioita, astiat pomppii näkökentän toiselta laidalta toiselle musiikin tahdissa. Kun musiikki kovenee, tavarat pienenevät, kun musiikki pienenee, tavarat suurenevat.. Luulisi että menee toisin päin, mutta miksi näin? Ja toiseksi, ihan järkyttävä uni oikesti nähtynä, ihan tosi! :heh: ei tossa nyt mitenkään kauheelta kuulosta.
Crno i belo e se , edna vistina i edna laga

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42822
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Rousku »

^Minulla painajaiset ovat juuri tuontapaisia, eli ahdistusta aiheuttaa jokin naurettava asia joka hereillä ei tunnu yhtään miltään. Onneksi näen painajaisia oikeastaan vain silloin jos minulla on korkea kuume, enkä yleensä silloinkaan (eli yhteensä hyvin harvoin). Sen sijaan asiat, jotka hereillä olisivat ihan kamalia (tyyliin pistetään elävä lehmä tasohöylästä läpi) eivät unessa välttämättä aiheuta suurtakaan kauhua.

Olisiko niin, että äänen paine voimistuessaan puristaa lautasia kokoon? Äänihän on fysikaalisesti paineaalto. Ehkä ne olivat jotenkin elastisia lautasia?
Rise, angel, shine, love!

Avatar
wulfila
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1673
Liittynyt: 25 Maalis 2012, 23:46
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja wulfila »

Rousku kirjoitti:Sen sijaan asiat, jotka hereillä olisivat ihan kamalia (tyyliin pistetään elävä lehmä tasohöylästä läpi) eivät unessa välttämättä aiheuta suurtakaan kauhua.
Mietin tässä juuri, miten sairasta on että näin juuri jokin yö sitten unta että jonkun söpön nuoren tytön käsi jäi liukuportaiden väliin ja leikkautui irti, ja minä siinä sitten lohduttelin häntä kun odottelimme apua ja puhuimme siitä miten hyvä on ettei käynyt pahemmin. En edes tiedä millä defenssillä (mulla ne on toki hyvin kehittyneet) todellisessa elämässä selviäisin jos näkisin moisen tilanteen :shock: Mutta siinä unessa se oli vaan että huh, onneks ei käynyt pahemmin (=koko tytöstä tullut jauhelihaa?).
Na svakom prstu jedan niko me nije vrijedan
Dosta sam ljubila, gubila, sebe ubila

Avatar
skidi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7546
Liittynyt: 18 Huhti 2008, 17:54

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja skidi »

Olin viime yönä juhlissa joidenkin tuntemattomien ihmisten luona. Siinä sitten vahingossa menin syömään isäntäpeheen koiran (niin siis sattuuhan näitä :rofl: ). Hetken päästä koiraa alettiin etsiä, ja valehtelin ihan pokkana, etten ole nähnyt sitä, vaikka minua hävetti ihan kamalasti se, mitä olin mennyt tekemään.
Homer: The problem in the world today is communication. Too much communication.

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17145
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

^ :rofl: skidi (ehkä) kiinalainen?
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33355
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Pete »

^^ :rofl:

Mää olen nähnyt viime aikoina lähinnä painajaisia (en varmaan vähiten raskaan opintokokonaisuuden vuoksi). :apuva: Yksi yö näin somalialaisia taistelujoukkoja Sotkamon kirkkoherran viraston liepeillä, ja he alkoivat tulittaa minua kohti. Minä sitten hyökkäsin heidän kimppuunsa ja tapoin heidät itsepuolustukseksi. :shock: Sen jälkeen minulle tuli kamalat tunnontuskat ja menin paikalliseen kirkkoon, jossa opin lentämään. Että tällaista.
Riskinä seniorilaumat

Vastaa Viestiin