Lost

Just nu! - keskustelua tv-ohjelmista ja ajankohtaisista asioista
Avatar
Horvath
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5354
Liittynyt: 05 Kesä 2004, 20:48
Paikkakunta: Tampere

Re: Lost

Viesti Kirjoittaja Horvath »

Minäkin olen innostunut taas katsomaan Lostia pitkän tauon jälkeen. Vähän olen kyllä pudonnut kärryiltä, mutta on aika koukuttavia jaksoja olleet nuo viimeisimmät.

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Re: Lost

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

mulle kävi tän kans samallalailla..ensin olin innoissani, viime kauden alussa kyllästyin ja jätin kauden lähes kokonaan katsomatta ja nyt taas katson joka jakson innoissani.

Avatar
barbarossa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lost

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

Tosin tän viikon jakso oli taas tosi tylsä. zzzvihaan sitä yhden ilmeen naista (Juliet) :twisted:
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Avatar
Colby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lost

Viesti Kirjoittaja Colby »

Mä en oikeestaan tajua enää miksi edes tykkään tästä sarjasta niin paljon, kun tuntuu siltä, että vihaan kaikkia noita henkilöitä :rofl: Sawyerin (ja vähän Julietinkin) lisäksi ainoastaan noi tän kauden uude tyypit vaikuttaa mielenkiintoisilta. Ykkösinhokkinani on edelleen idiootti-Locke, ja heti perään ääliökaksikko Jack & Sayid.

Eniten ärsyttää tiettyjen henkilöiden turhuus (Claire, Sun, Jin, jne...) ja se, että hyvistä tai mahdollisesti hyvistä henkilöistä on pyritty pääsemään eroon tappamalla heidät (Boone, Shannon, Eko, jne...)

No joo. Kyllä Lost on silti mahtava.

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Lost

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Jahas, nyt selvisi sitten se arkussa makaava kuollutkin. Tuli vähän puun takaa :shock: .

Ja taas täytyy odottaa syksyyn ainakin jatkoa :draamaa: .
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
wigwam
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2926
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 14:42
Paikkakunta: Kouvola

Re: Lost

Viesti Kirjoittaja wigwam »

Hazel kirjoitti:Jahas, nyt selvisi sitten se arkussa makaava kuollutkin. Tuli vähän puun takaa :shock: .
Oli kyllä hirveä järkytys... :shock: :draamaa:
Hazel kirjoitti: Ja taas täytyy odottaa syksyyn ainakin jatkoa :draamaa: .
Viides kausi alkaa kuulemma Yhdysvalloissa vasta vuoden 2009 alussa, joten joudumme valitettavasti odottamaan aika pitkään.

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Lost

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Niinhän se taisi ollakin :(. Sitä se käsikirjoittajien lakko teki, miten jaksaa odottaa niin kauan :vollotus:. Toivottavasti kumminkin tulee suht reaaliajassa meillekin.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
BronZe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1371
Liittynyt: 27 Marras 2003, 23:12
Paikkakunta: Turku

Re: Lost

Viesti Kirjoittaja BronZe »

Paitsi että tämä tauko ei oikeastaan millään tavalla johdu käsikirjoittajien lakosta. Lostilla on jo muutaman vuoden ollu Jenkeissä tämä sama systeemi. Eli jaksoja näytetään helmikuusta toukokuun loppuun. Nyt Suomessa jaksoja on näytetty lähes reaaliajassa, joten luonnollisesti kärsitään myös tuosta samasta tauosta, koska jaksoja ei tietenkään voida näyttää meillä ensimmäisenä. Joo, mut tuskaahan tää odottelu joka tapauksessa aina on. :niinpa:

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8768
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Lost

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Nyt on neljäs kausi katsottu. Keväällä jäi vahingossa jo eka jakso välistä, joten en voinut katsoa sitä silloin. Oli kyllä monin paikoin ennalta-arvattava. Muun muassa sen, että Michael oli se laivalla ollut vakooja, arvasin jo joitakin jaksoja ennen sen paljastamista. Oikeastaan se oli aika helppo arvata, kun jo ekassa jaksossa näyttelijälistassa oli Michaelin näyttelijän nimi (Harold Perrineau). Sitten just se Locken arkussa olemisen arvasin finaalin alussa jo, kuten Sayidin työnantajan. Ei siinä mitään, kyllä tämä silti jotain yllätyksiä tarjosi ja muutenkin oli monin paikoin koukuttava katselukokemus. Onneksi ei tarvinnut odotella viikkoa aina seuraavaan jaksoon. Se kyllä, että finaali oli muiden kausien finaaleita heikompi, eikä jäänyt sellaista "Pakko saada tietää heti" -fiiliksiä, vaikka avoimia kysymyksiä jättikin Lostille tyypilliseen tapaan. :)

Ekstroista sen verran, että pieleen menneet kohtaukset oli kyllä koostettu aika huonosti, kun jotkut kohtaukset oli tyyliin kaksi sekuntia pitkiä. Ehkä parhautta oli laivan kapteenin huudahtama "THIS IS SPARTA!" heti yhden kohtauksen alkajaisiksi :mrgreen: . Poistetuista kohtauksista useimmat oli poistettu ihan syystä, eikä tälläkään niin väliä ole, mutta minä ainakin repesin tuolle kohtaukselle, vaikka olikin turha :mrgreen: . Ja se ekalla levyllä ollut Recap in 8:15 oli jotain parhautta ikinä, joskin olin nähnyt sen ennenkin. :)

Vitoskauden boksia odotellessa. :mrgreen:
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
heikku
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 231
Liittynyt: 23 Tammi 2010, 15:35

Re: Lost

Viesti Kirjoittaja heikku »

http://www.youtube.com/watch?v=QIuXZ37GQIs

Siitä katsomaan Lost kahdeksaan minuuttiin ja viiteentoista sekunttiin. Samantapainen pyörii myös nelosella, tuli ainakin eilen illalla kymmentä vaille kymmenen.

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Lost

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Mulla on boksissa edelliskautta katsomatta neljä jaksoa ja huomenna alkaa uusi kausi :eeek: .
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Jvvv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9695
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:43
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Lost

Viesti Kirjoittaja Jvvv »

Eikös tämä ole kuudes ja viimeinen kausi joka alkaa Suomessa? Neloskausi saatiin katsottua juuri viikonloppuna, pitäisköhän ostaa vitoskausi ja katsoa se loppuviikon aikana. Huomisen jakson voisi sitten katsoa tallennettuna ennen ensi viikon seuraavaa jaksoa. :raaps:
"Olen kivi joka kukkii lailla hauraan joutsenen."

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Lost

Viesti Kirjoittaja Hazel »

On joo, kuudes ja viimeinen. Alkoi jenkeissäkin vasta kolmisen viikkoa sitten.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Maarushka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3115
Liittynyt: 23 Tammi 2005, 22:53
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lost

Viesti Kirjoittaja Maarushka »

Ovathan kaikki huomanneet, että tänään tulee kaksi jaksoa peräkkäin klo 21 alkaen! :uujee: Jatkossa se alkaakin sitten klo 22, mikä sopii mulle tosi hyvin, monesti olen kuitenkin ysiin asti töissä torstaisin. Näen kerrankin "suorana" jotain, jee! Tosin tänään on vielä kai laitettava jaksot boksiin, kun TV2 ja FST5 näyttävät jotakin mielenkiintoista samaan aikaan :peukku: .
I don't want more choice, I just want nicer things!

Avatar
Jvvv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9695
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:43
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Lost

Viesti Kirjoittaja Jvvv »

Se viitoskausi tuli sitten eilen ostettua. :ihana: Tänään on kova hoppu viritellä tallennusvälineet nollatilasta nauhoituskuntoon.

Nyt taidan jäädä vähäksi aikaa ketjusta pois, kunnes kotikatsomomme on samassa tahdissa Suomen esitysvauhdin kanssa.
"Olen kivi joka kukkii lailla hauraan joutsenen."

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Lost

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Boksiin menee täällä paraikaa. En millään ehtinyt katsoa alta pois tuota edellisen kauden loppua vielä.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Lost

Viesti Kirjoittaja Violette »

Olen onnistunut koukuttamaan Jvvv:n tähän sarjaan ja nyt on katsottu hurjan nopealla aikataululla neljä tuotantokautta, vitonen juuri aloitettu. Ihana sarja. <3 Oli kyllä kivaa katsoa toistamiseen nuo kolme ekaa kautta, huomasin ihan joitain uusia asioita ja muutenkin, on tämä sen verran hyvin tehty sarja, että jaksoja jaksaa katsoa uudelleenkin.

Minusta on myös hauskaa, kun tähän sinänsä vakavaan sarjaan on lisätty ripauksittain huumoriakin sinne tänne. Esim. 5. tuotantokauden alkupään jakso (katsoimme eilen), jossa ovat palaamassa saarelle ja istuvat koneessa, joka lentää oletettavasti jossain Tyynenmeren yllä, Jack hermoilee putoamista odottaen ja Ben vaan lukee tyynesti kirjaa.

Jack (epäuskoisena ja hermostuneena): "How can you read?"
Ben (tyynen rauhallisesti): "My mother taught me."

:rofl: Hajosin täysin ja nauran tolle vieläkin :rofl: Jotenkin se tilannekomiikka oli niin parasta.
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Jonnuli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1841
Liittynyt: 14 Helmi 2007, 14:06
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Lost

Viesti Kirjoittaja Jonnuli »

Huomenna tulee ihan ihan ihan viimeinen jakso, jota on mainostettu kahden ja puolen tunnin pituiseksi :uujee: Kaikki arvoitukset ratkeaa :kups: Tosin katsottavissa vasta maanantai-aamuna luultavasti.
Lostia tulee kylla ikava. Ihan maailman paras sarja ikina!!! :kups:
Yllättäviä viisubongauksia:
"Kirkkobändi soitti luojani munia" -akuankka13

Avatar
Colby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lost

Viesti Kirjoittaja Colby »

Ai se loppuu nyt jo? :eeek: Oon eläny siinä uskossa, että sitä ois vielä muutamia jaksoja, mutta toisaalta onhan tuossa ollu lopun alkua jo havaittavissakin. Viimeinen kausi on ollut pitkästä aikaa oikeestaan tosi hyvä! Toisaalta tulee kyllä Lostia ikävä, mutta toisaalta hyvä lopettaa ajoissa.
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Avatar
Jonnuli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1841
Liittynyt: 14 Helmi 2007, 14:06
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Lost

Viesti Kirjoittaja Jonnuli »

Joo viiminen kausi on ollu mainio! Tosin ne flashsidewardsit on hiukan outoja, eikohan nekin selvinne sitten viimeisessa jaksossa. Richard ja Jacob aiheiset jaksot olivat aivan mahtavia :kups: . Minustakin parempi etta loppuu nyt kuin etta turhaan pitkittaa mutta Lostia tulee silti ikava.
Yllättäviä viisubongauksia:
"Kirkkobändi soitti luojani munia" -akuankka13

Avatar
Jonnuli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1841
Liittynyt: 14 Helmi 2007, 14:06
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Lost

Viesti Kirjoittaja Jonnuli »

Voi Voi Voi miten mahtava lopetus lostille, mahtava! Pakko kayda ostamassa tuo kutos kausi heti kuhan se tulee kauppaan... :joojoo:
Yllättäviä viisubongauksia:
"Kirkkobändi soitti luojani munia" -akuankka13

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Lost

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Juonipaljastuksissa saa kertoa... ;)
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Colby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lost

Viesti Kirjoittaja Colby »

Oon ehkä vähän tyhmä, mutta en ihan täysin tajunnut sitä loppua :stupido:
Mutta jos joku haluaa spoilata, niin muistaa tehdä sen sitten asianmukaisessa ketjussa :mrgreen: Mä oon edelleen vähän :mitvit: enkä kykene nyt mihinkään analyysiin :heh:
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Lost

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Katsoiko kukaan? Missä vaiheessa ne teidän mielestä oli siinä rajatilassa? Yksinkertaisintahan olisi koko saarellaoloajan, mutta osa kuitenkin oli välillä pois. Ja lopussa Jackin isä vastasi Jackin kysymykseen "Ovatko kaikki kuolleet?", että "Kaikkihan lopulta kuolevat, osa aikaisemmin kuin sinä ja osa vasta kauan jälkeesi." Näin ollen siis eivät olisikaan kuolleet lentokoneen pudotessa.

Vai oliko niin, että tavallaan kuolivat ja joutuivat sitten rajatilaan sinne saarelle odottaessaan taivaaseen tai helvettiin menoa? Ja kun ne kuusi palasivat kolmeksi vuodeksi ihmisten ilmoille, niin palasivatko siis tuoksi ajaksi elämään?

Vai oliko saari oikeasti olemassa ja ihmiset kuolivat osa siellä ja osa pääsi lopulta pois ja kuolivat sitten vasta paljon myöhemmin?

Se rinnakkaiselämä Los Angelesissa oli kumminkin jo aikaa kuoleman jälkeen kaikilla. Mutta kun saivat ne muistiflashit saarelta, niin nehän olivat siis muistikuvia ennen kuolemaa. Tai sitten rajatilan ajoilta.

Tai sitten ne elivät oikeasti siellä saarella ja kuolivat siellä ja se Los Angeles olikin vasta se välitila, jossa lopulta tajusivat olevansa kuolleita, kun alkoivat nähdä välähdyksiä saarella elämästään ajasta.

Kysymys siis kuuluu: "Elivätkö ihmiset siellä saarella oikeasti, vai elivätkö rajatilassa?

Ja entä Richard, joka oli elänyt vanhenematta saarella parisataa vuotta ja sai sitten lopun lähetessä ensimmäisen harmaan hiuksensa?

Kamalan paljon jäi kyllä katsojan itse mietittäväksi.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

piper
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 852
Liittynyt: 03 Maalis 2008, 15:56
Paikkakunta: Nurmijärvi

Re: Lost

Viesti Kirjoittaja piper »

Täytyy munkin sanoa, etten mäkään oikein tajunnu tuota loppua.. :heh: En oo kyllä tajunnu varmaa koko tänä viimesenä kautena siitä mtn..mutta.. :uujee:
"When you look into my eyes, world becomes a better place." <3

Avatar
Ticoshay
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4911
Liittynyt: 11 Huhti 2008, 16:32

Re: Lost

Viesti Kirjoittaja Ticoshay »

Tän sarjan luoja on kyllä ihan tyhmä ku mä en kyllä tajua tästä yhtään mitään. Koira nuolee sen pääosan miehen pähkinöitä ja sitten se mies hymyilee kun koira hoitaa sitä. Mä oon ainakin ihan lost tän sarjan suhteen. Okei mä en edes tajunnut frendien loppua niin ei mikään ihme että en tajua tänkään loppua.
LOBODA

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17146
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Lost

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Täällä kirjoittelee eräs Lost-myöhäisherännäinen, joka sai eilen viimeisen kauden päätökseen. Aloitettiin kaverini kanssa katsomaan Lostia joskus viime vuoden lopulla, joten tää on ollut pitkä urakka. En silloin aikoinaan ollut kiinnostunut Lostista, kun se tuli telkkarista, mutta hyvä niin. DVD:ltä pystyi katsomaan monta jaksoa peräkkäin ja yleensä oli pakko aina katsoa "vielä yksi", kun tunnelmat menivät niin jänniksi. :mrgreen:

Kaiken kaikkiaan sarja oli mielestäni taitavasti rakennettu ja se säilytti mielenkiintonsa loppuun saakka. Tuo loppuratkaisu oli hieno. :joojoo: Itse tulkitsin sen niin, että kaikki saarella olleet joutuivat kuoltuaan tuohon "välitilaan", mutta saaren tapahtumat olivat aina todellisia. Vaikka eihän tästä sarjasta voi mennä takuuseen, mikä oli totta ja mikä taas ei. :heh:

Lueskelin tämän ketjun alusta asti ja yllätyin siitä, miten paljon Katea inhottiin. :shock: Kate oli yksi lempparihahmoistani Sawyerin, Hurleyn, Locken ja Vincentin ohella. Oikeastaan en inhonnut ketään Lostin henkilöistä, mikä on aika ainutlaatuista. Jotkut hahmot tietysti olivat merkityksettömämpiä kuin toiset, mutta kukaan ei aiheuttanut minussa suuria negatiivisia tunteitakaan. Ehkä henkilöiden suuri vaihtuvuuskin auttoi asiaa. Tässä viimeisellä kaudella tykästyin erityisesti Beniin: Vaikka hän teki paljon typeryyksiä, oli hän lopulta ihan sympaattinen kaveri mulkosilmineen. :mrgreen:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17400
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Lost

Viesti Kirjoittaja Happy »

Wohoo, olin juuri tulossa tänne etsimään tätä topiccia, kun huomasinkin etusivulta Antsun juuri kirjoittaneen tänne :heh:
Aloitin Lost maratonin muutama viikko sitten , nyt oon jo kolmannen kauden lopulla, ennen kuin saan neljännenkin boksin loppuun pitäisi käydä ostamassa vielä nuo kaudet 5&6.
Silloin kun Lost tuli telkkarista, olin kuin puulla päähän löyty, mutta jatkoin sitä epätiedottomuudessa viimeisen kauteen asti, hyvä ja loistava sarja tää on, vaikka jättikin paljon kysymysmerkkejä.

Tää lost-maraton on avannut mulle joitakin kysymysmerkkejä ja sarjaa on ollut helpompi lähestyä näin toisella kertaa.
Ehdottomat suosikkihahmot ovat olleet Kate, Sawyer, Claire, Alex, Sayid ja tokalla kaudelle menehtyneet Ana-Lucia ja Libby. Outoa että kun katsoin tätä televisiosta, niin en voinut sietää Sawyeria enkä Saydia ja nyt oon ihan eri mieltä.

Sen sijaan inhokkihahmoni ovat olleet Michael ja Locke, kummatkin ovat niin rasittavia ja ärsyttäviä :eiei:

Mutta joo kylllä tää on tv-historian paras sarja ikinä :ihana:
Vaikkakin olen katsonut aikoinaan tv:stä sarjan läpi, niin tätä on paljon kivempaa katsoa dvd-bokseista, upea sarja kaikinpuolin! :uujee:
Never miss a good chance to shut up.

Vilsku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1536
Liittynyt: 25 Kesä 2010, 21:01

Re: Lost

Viesti Kirjoittaja Vilsku »

Happy kirjoitti: Ehdottomat suosikkihahmot ovat olleet Kate, Sawyer, Claire, Alex, Sayid ja tokalla kaudelle menehtyneet Ana-Lucia ja Libby.
Ana-Lucia ja Libby oli myös mun suosikkeja, kaksi ehdottomasti parasta hahmoa mielestäni 2. kaudella.. Olin lievästi sanottuna shokissa kun kummatkin hahmot tapatettiin yhdessä ja samassa jaksossa... Olikohan jakson nimi "?", näin muistelisin.

Oli kyllä upea sarja. Itse katselin sarjan DVD:ltä myöskin ja "vielä yksi jakso" on tuttu tilanne. :heh: Joulun alla (v. 2009? 10?) tuli katseltua peräti yksi kausi muutaman päivän sisällä ja yhtenä yönä huomasinkin valvoneeni aamu seitsemään katsoessani Lostia koko yön. Ah muistoja. Lost oli muuten yksi niistä sarjoista, joita en halunnu katsoa kun ulkona oli valoisaa, vaan aina katsellessa oli pakko sammuttaa kaikki valot ja istua keskellä pimeyttä peittoon kääriytyen. Muistoja :ihana:

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17400
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Lost

Viesti Kirjoittaja Happy »

Ana-Lucia ja Libby oli myös mun suosikkeja, kaksi ehdottomasti parasta hahmoa mielestäni 2. kaudella.. Olin lievästi sanottuna shokissa kun kummatkin hahmot tapatettiin yhdessä ja samassa jaksossa... Olikohan jakson nimi "?", näin muistelisin.
Joo, muistan kuinka itsekkin aikoinaan tv:stä seurasin ja silloin olin hyvin yllättänyt tuosta.
Esimerkiksi inhokkini Locke ei kuollut millään, ei edes silloin kun Henryllä oli oiva tilaisuus tappaa Locke, kun hän oli panssariovien alla jumissa, mutta sitten hups vaan yllättäen kaksi ehdotonta suosiakkiani poistetaan sarjasta noin nopeasti ja noin yllättävässä kohtauksessa :heh:
Oli kyllä upea sarja. Itse katselin sarjan DVD:ltä myöskin ja "vielä yksi jakso" on tuttu tilanne. :heh: Joulun alla (v. 2009? 10?) tuli katseltua peräti yksi kausi muutaman päivän sisällä ja yhtenä yönä huomasinkin valvoneeni aamu seitsemään katsoessani Lostia koko yön. Ah muistoja. Lost oli muuten yksi niistä sarjoista, joita en halunnu katsoa kun ulkona oli valoisaa, vaan aina katsellessa oli pakko sammuttaa kaikki valot ja istua keskellä pimeyttä peittoon kääriytyen. Muistoja :ihana:
Mäkin oon jostain syystä katsonut tätä vain öisin pimeässä olohuoneessa, kasa tyynyjä pehmusteeksi (muutenkin pehmeälle) sohvalle ja cartedoor jäätelöpurkki viereen ja pian huomaankin yllätyksekseni aamun jo tulleen :heh:
Onneksi silloin aikoinaan en seuraillut telkkarista kausia 3&4 niin tiivisti, ja jotkut kuviot tulevatkin mulle onnekseni pienoisena yllätyksenä :ihana:
Never miss a good chance to shut up.

Vastaa Viestiin