Roba

Just nu! - keskustelua tv-ohjelmista ja ajankohtaisista asioista
Avatar
Huilumies
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5351
Liittynyt: 09 Helmi 2004, 15:20
Paikkakunta: Vantaa

Roba

Viesti Kirjoittaja Huilumies »

Roba on laadukas suomalainen poliisipiirisarja! :peukku: Aina maanantaisin, 5 jaksoa jo takana. Hienoa, että kotimaisista, verrattain rauhallisista oloista saadaan näinkin hyvä sarja irti.

Kivasti on sivuttu mielenkiintoisia aiheita kiinnostavista näkövinkkeleistä. Naispoliisin asema, hullu narkkari, rasismi, suhteet mediaan jne.

Saadaanpa nähdä, miten "rasistipoliisin" seuraavassa jaksossa käy :mrgreen:

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57779
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Roba

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Mä katoin tätä yhden jakson verran (tai no, alusta jäi vähän näkemättä). Ihan hyvältä vaikutti. Ei oo kyllä poliisisarjat mun juttu, mutta tää oli ihan hyvä, vaikkei olekaan enää saanut katsomaan.
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Karistoteles
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 426
Liittynyt: 25 Heinä 2012, 16:28
Paikkakunta: Lahti

Re: Roba

Viesti Kirjoittaja Karistoteles »

Roba on kuin Suomen Hill Street Blues. Mielenkiintoista nähdä Kari Hietalahti ja Aku Hirviniemi vaihteeksi muissakin kuin hauskan miehen rooleissa.

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11549
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Roba

Viesti Kirjoittaja romualdo »

äärimmäisen harvoja tv-sarjoja joita olen ehtinyt/suostunut katsomaan (ja kuvitelkaa, vielä Suomalainen sarja joihin en vielä muutama aika sitten olisi koskenut edes pitkällä pihlajanriu-ulla...koska ne ovat niin äärimmäisen vastenmielisen angstisia ja negatiivisia siis yleisilmapiiriltään...) Roba-sarja siis jatkuu, tänä iltana tulee ehkä kolmas jakso jonka taidan katsoa aivan kokonaan... tottakai mielenkiintoa lisää sarjaan ujutettu (tai luontaisesti tuleva) homo-bi- (joita siis miehistä on n. 80% buahaaa,tarjontaa siis riittää, n. 10% lienee vain voittopuolisesti heteroita sekä loput 10% on siis homoja... viimeisimmät tutkimus- ja oletusjutut sanoisivat näin!) .... -sävyt... siispä 21.05 alkaa tämä maikkarin yksi niistä tosi harvoista helmistä.... ja kun pääosan esittäjällä, vanhemmalla konstaapelilla on vieläpä se kaikkein komein nimi mitä myös itse kannan, siviilissä...

Vastaa Viestiin