Suomi 2013: Krista Siegfrids – Marry me

Euroviisut 2013 Malmössä
Lukittu

Krista Siegfrids – Marry me

*****
117
42%
****
65
24%
***
47
17%
**
22
8%
*
25
9%
 
Ääniä yhteensä: 276

Ox fan 4ever
Siemailija
Siemailija
Viestit: 128
Liittynyt: 01 Touko 2010, 19:48
Paikkakunta: Toijala, Akaa/Ackas
Viesti:

Re: Krista Siegfrids – Marry me

Viesti Kirjoittaja Ox fan 4ever »

Kyllä meikäläinen on aikalailla jo sellaisilla linjoilla, että tämä tai ei mitään Ruotsiin! :mrgreen: Ajatelkaas nyt tämä SUOMEN edustajana. Taitaa moni ulkomaalainenkin hieraista silmiään pari kertaa samalla miettien että eikös tämä olekaan Ruotsin edustaja? :eeek:
Fatal moment when we lost our ground, two hearts corrupted by our feeble minds. Open up! See me now, and hold me one last time!

Antero
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1016
Liittynyt: 08 Maalis 2004, 19:47

Re: Krista Siegfrids – Marry me

Viesti Kirjoittaja Antero »

Ox fan 4ever kirjoitti:Kyllä meikäläinen on aikalailla jo sellaisilla linjoilla, että tämä tai ei mitään Ruotsiin! :mrgreen: Ajatelkaas nyt tämä SUOMEN edustajana. Taitaa moni ulkomaalainenkin hieraista silmiään pari kertaa samalla miettien että eikös tämä olekaan Ruotsin edustaja? :eeek:
Kyllä näin on näppylät. :joojoo: Hyvännäköinen tyttö, joka osaa vieläpä laulaa. Rento ja hauska meininki, jalka ihan vipattaa mukana.... ;) ei taidepläjäyksiä tällä kertaa peräpohjolasta, jätetään taidepatongit nyt kotiin...

aj1964
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2179
Liittynyt: 02 Joulu 2012, 21:55

Re: Krista Siegfrids – Marry me

Viesti Kirjoittaja aj1964 »

Antero kirjoitti:
Ox fan 4ever kirjoitti:Kyllä meikäläinen on aikalailla jo sellaisilla linjoilla, että tämä tai ei mitään Ruotsiin! :mrgreen: Ajatelkaas nyt tämä SUOMEN edustajana. Taitaa moni ulkomaalainenkin hieraista silmiään pari kertaa samalla miettien että eikös tämä olekaan Ruotsin edustaja? :eeek:
Kyllä näin on näppylät. :joojoo: Hyvännäköinen tyttö, joka osaa vieläpä laulaa. Rento ja hauska meininki, jalka ihan vipattaa mukana.... ;) ei taidepläjäyksiä tällä kertaa peräpohjolasta, jätetään taidepatongit nyt kotiin...
vitsi ne tuomarit on vain Kristan lumoissa, Toniki kuolasi (tosi katu-uskottavaa:)..onnex mä en ole, vieläkään. ei vain uppoa yksitoikkoinen sävel ja purkkapoppi. tsori

Avatar
skidi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7546
Liittynyt: 18 Huhti 2008, 17:54

Re: Krista Siegfrids – Marry me

Viesti Kirjoittaja skidi »

skidi kirjoitti:Kappale voisi olla jees. Tuo pitää kyllä kuulla kokonaan, että osaisi sanoa. Tytön ääni on kuitenkin liian ärsyttävä minun makuuni :eiei:
En ole vieläkään onnistunut kuuntelemaan loppuun asti. Ymmärrän kyllä, miksi tämä halutaan viisuihin, koska selvästi tasokkaasta artistista ja ammattimaisesta kokonaisuudesta on kyse, mutta sekä biisi että tytön ääni ärsyttävät yhä meikäläisen korvaa niin, että ei kykene.
Homer: The problem in the world today is communication. Too much communication.

Avatar
Mattan
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3318
Liittynyt: 20 Huhti 2012, 20:09

Re: Krista Siegfrids – Marry me

Viesti Kirjoittaja Mattan »

skidi kirjoitti: En ole vieläkään onnistunut kuuntelemaan loppuun asti. Ymmärrän kyllä, miksi tämä halutaan viisuihin, koska selvästi tasokkaasta artistista ja ammattimaisesta kokonaisuudesta on kyse, mutta sekä biisi että tytön ääni ärsyttävät yhä meikäläisen korvaa niin, että ei kykene.
:samaamielta: - tosin ei niinkään laulajan ääni ärsytä, vaan kappale ja esitys yhteensä luovat vastenmielisen tunnelman. En muutenkaan häistä pahemmin perusta, eli tämän pitäisi periaatteessa osua suoraan huumorihermooni Kristan parodioidessa juuri sitä, mutta kun kappale on musiikillisesti heikko (itseään toistava, eikä uskalleta edes revitellä jos nyt aivan pakko on) ja sanat sekä esitys vain rasittavia, ei siitä tule mitään.

Ei viisuihin.
Lopuksi haluaisin vielä todeta, että tänä vuonna on Euroviisut.

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22138
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Re: Krista Siegfrids – Marry me

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

ta1ja kirjoitti:
Wadde kirjoitti:Miksi pitää alleviivata liikaa? :eiei:
Siksi, koska se on tyylittelyä ja se on hyvä asia ja oma tyylilajinsa.
"Tässä biisissä lauletaan naimisiinmenosta. Ta-ju-sit-te-ko? Tajusihan kaikki varmasti siellä takarivissäkin? Tajusihan myös Pielaveden mummo, jolla ei ole televisiota? Eihän nyt kenellekään vain jäänyt mitään epäselvää? NAI-MI-SIIN."
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13765
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Krista Siegfrids – Marry me

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Jónsì kirjoitti:"Tässä biisissä lauletaan naimisiinmenosta. Ta-ju-sit-te-ko? Tajusihan kaikki varmasti siellä takarivissäkin? Tajusihan myös Pielaveden mummo, jolla ei ole televisiota? Eihän nyt kenellekään vain jäänyt mitään epäselvää? NAI-MI-SIIN."
:heh: Tajuatko sinä kuitenkaan, vaikka se sulle rautalangasta väännetään?
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

aj1964
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2179
Liittynyt: 02 Joulu 2012, 21:55

Re: Krista Siegfrids – Marry me

Viesti Kirjoittaja aj1964 »

ta1ja kirjoitti:
Jónsì kirjoitti:"Tässä biisissä lauletaan naimisiinmenosta. Ta-ju-sit-te-ko? Tajusihan kaikki varmasti siellä takarivissäkin? Tajusihan myös Pielaveden mummo, jolla ei ole televisiota? Eihän nyt kenellekään vain jäänyt mitään epäselvää? NAI-MI-SIIN."
:heh: Tajuatko sinä kuitenkaan, vaikka se sulle rautalangasta väännetään?
musta ei ole tyylikästä laulaa aiheesta alatyyliin oli sitten "piilomerkitys" tms kuten jotkut sen tulkitsivat.. kai tän tajus kaikki:)

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22138
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Re: Krista Siegfrids – Marry me

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Tässähän on kyse siitä, että samasta mediaesityksestä voidaan tehdä hyvinkin erilaisia tulkintoja, riippuen siitä, mikä on tulkitsijan oma kokemushistoria. Minulla ei ole varsinaista henkilökohtaista suhdetta häihin ja häähulluuteen, joten minulla ei myöskään ole mahdollisuutta tehdä sympaattista häähulluustulkintaa. Minulle tämä menee aivan yli, koska minä tarvitsisin jotain lisävihjeitä siihen, mikä on tässä taustatarina. Nyt minä näen tässä esityksessä vain halvan tempun saada biisi nimineen jäämään mieleen.
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Vilsku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1536
Liittynyt: 25 Kesä 2010, 21:01

Re: Krista Siegfrids – Marry me

Viesti Kirjoittaja Vilsku »

Jónsì kirjoitti:Tässähän on kyse siitä, että samasta mediaesityksestä voidaan tehdä hyvinkin erilaisia tulkintoja, riippuen siitä, mikä on tulkitsijan oma kokemushistoria. Minulla ei ole varsinaista henkilökohtaista suhdetta häihin ja häähulluuteen, joten minulla ei myöskään ole mahdollisuutta tehdä sympaattista häähulluustulkintaa. Minulle tämä menee aivan yli, koska minä tarvitsisin jotain lisävihjeitä siihen, mikä on tässä taustatarina. Nyt minä näen tässä esityksessä vain halvan tempun saada biisi nimineen jäämään mieleen.
Hmm.. Ei minullakaan ole suhdetta häähulluuteen, enkä siksi voi tehdä "sympaattista tulkintaa", mutta suorastaa nrakastan biisin ja esityksen tarkoituksellista korniutta ja itseironiaa ja erilaisuutta jne. :heh:

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13765
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Krista Siegfrids – Marry me

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Ääh, tsiisus ... bimbo ja hauska, siinä aivan kaikki :heh: - ilakointi on ihan riittävän syväluotavaa.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16660
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Krista Siegfrids – Marry me

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Alan melkein olla sillä kanalla, että tämä pitäisi valita, vaikken sinänsä itse biisistä musiikkina suuresti riemuitsekaan. Emmepä ole tällaista aiemmin lähettäneet. Leikillisyydessään kappale tuo vähän mieleen Playboyn.

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Krista Siegfrids – Marry me

Viesti Kirjoittaja rosetta »

skidi kirjoitti:sekä biisi että tytön ääni ärsyttävät yhä meikäläisen korvaa niin, että ei kykene.
aj1964 kirjoitti:onnex mä en ole, vieläkään. ei vain uppoa yksitoikkoinen sävel ja purkkapoppi. tsori
Jónsì kirjoitti:Nyt minä näen tässä esityksessä vain halvan tempun saada biisi nimineen jäämään mieleen.
Huaska kuulla, etten olekaan ainoa johon tämä ei vetoa (vaan paremminkin ärsyttää)! ;)

Avatar
Viisuboy
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 950
Liittynyt: 10 Heinä 2011, 14:14

Re: Krista Siegfrids – Marry me

Viesti Kirjoittaja Viisuboy »

Esiintyminen meni hyvin. Parempi livelaulanta kuin muilla viime jaksossa (oma mielipide) ja Biisi jää soimaan päähän. Krista Malmöön :rakkaus: DING DONG
"When the hopes keep on fading
All the pieces I'm saving
Remind me that I am strong enough to
Make my puzzle of dreams"

Avatar
Leandra
Maistelija
Maistelija
Viestit: 31
Liittynyt: 01 Huhti 2008, 16:08
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Krista Siegfrids – Marry me

Viesti Kirjoittaja Leandra »

Luulin, että vihaisin tätä, mutta päin vastoin. Vähän vielä lisää volyymia esitykseen, niin hyvä tulee. Ding dong, Malmö kutsuu! :uujee:

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11320
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: Krista Siegfrids – Marry me

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

Minä tulen kyllä olemaan vähän pettynyt, jos tämä menee koko karsinnat voittamaan. :eiei: Siis onhan tämä ihan tarpeeksi hyvä Malmöön ja Krista on totta kai ihku, mutta kun tänä vuonna mukana olisi niin paljon parempiakin ehdokkaita. Ammattimainen ote tuonee kyllä finaalipaikan, vaan eipä tällaisilla hömpillä ole viime aikoina kärkisijoilla juhlittu (asiansotkijaraadin takia). Mikaelilla ja Diandralla sen sijaan olisi mahdollisuus ihan kunnon läpimurtoon siellä Malmössä, niin ainakin minä uskon. Eiköhän Krista silti tällä raivostuttavalla 50/50-systeemillä sen voiton vie, Mikaelilla nyt ainakaan ei mahkuja ole, kiitos raatien.

On tämä kyllä niin kamalaa, kun Suomella on kerrankin näin hyvätasoiset karsinnat. :draamaa: Tämä runsaudenpula hyvistä ehdokkaista ottaa harvinaisen koville, kun kaikkia ei voi lähettää kv. kisaan. Viime vuosien karsinnoissa Krista olisi ehdottomasti ollut suosikkini, mutta nyt on toisin.
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Krista Siegfrids – Marry me

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Tää on harmittavan tasapaksu, mutta tulee varmasti toimimaan live-esityksenä. :joojoo: Katy Perry-fiboja ja hauskan ärsyttävä "o-ou, o-o-o ding dong"-hokema.
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

murka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2630
Liittynyt: 08 Loka 2008, 16:31

Re: Krista Siegfrids – Marry me

Viesti Kirjoittaja murka »

aj1964 kirjoitti:biisi tyhjänpäiväinen, ei mitään uutta demoon verrattuna, kun 3x kuullut riittää mulle, laulaja osaa oman osansa kuitenkin
Luit ajatuksiani. Harmi että nainen haaskaa lahjojaan tähän jankkaamiseen.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42020
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Krista Siegfrids – Marry me

Viesti Kirjoittaja Rousku »

On tämä piristävä paketti, mutta kehitettävääkin riittäisi: C-osan voisi säveltää uusiksi, se ei nivelly muuhun biisiin kunnolla, eikä tuo tarvittavaa uutta mielenkiintoa kaiken toiston keskellä. Koreografi siis on, mutta onko tanssinopettajaa kehittämään liikehdintää? Samaan tyyliin kuin jossakin Tanssii tähtien kanssa -ohjelmassa rankka treeni saa aikaan ihmeitä.
Rise, angel, shine, love!

sannapyy
Maistelija
Maistelija
Viestit: 28
Liittynyt: 16 Joulu 2012, 00:11

Re: Krista Siegfrids – Marry me

Viesti Kirjoittaja sannapyy »

rosetta kirjoitti:
skidi kirjoitti:sekä biisi että tytön ääni ärsyttävät yhä meikäläisen korvaa niin, että ei kykene.
aj1964 kirjoitti:onnex mä en ole, vieläkään. ei vain uppoa yksitoikkoinen sävel ja purkkapoppi. tsori
Jónsì kirjoitti:Nyt minä näen tässä esityksessä vain halvan tempun saada biisi nimineen jäämään mieleen.
Huaska kuulla, etten olekaan ainoa johon tämä ei vetoa (vaan paremminkin ärsyttää)! ;)
Joo ei iske vaikka kovasti koettaa rynkyttää..tuomareista: Tonihan tykkää kaikesta ja Redrama samankielisenä on samaa piiriä Kristan kanssa. Mua ärsyttää eniten toi Kristan tekonauru tossa kappaleessa..

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17127
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Krista Siegfrids – Marry me

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

^ Hyi, se tekonauru särähti mullakin korvaan. :sekava:
Onhan tämä ihan rempseä pakkaus, mutta ei sävellyksenä mitenkään kummoinen. Hääteema on myös ärsyttävän korostettu.
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Re: Krista Siegfrids – Marry me

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

Olis mielenkiintosta tietää millanen esitys tässä sitten teidän mielestä pitäis olla jos ei alleviivaava? Mun mielestä ainakin tähän parhaiten sopii juuri hääpuku esiintymisasuna, morsiusneidot, överiesiintyminen ja nimettömän heiluttelu ja juurikin Kristan esittämänä. Välttämättä Arja Korisevan esittämänä alleviivaus oliskin kamalaa katsottavaa, mutta Krista tekee tän just niinku pitää.
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
celestes
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 526
Liittynyt: 11 Huhti 2007, 22:49
Paikkakunta: Turku

Re: Krista Siegfrids – Marry me

Viesti Kirjoittaja celestes »

On haastavaa olla tykkäämättä tästä edes hiukan, kun Kristan live-esitys toi hymyn naamalle ja onhan tää nyt vaan hauska biisi :joojoo:

Antero
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1016
Liittynyt: 08 Maalis 2004, 19:47

Re: Krista Siegfrids – Marry me

Viesti Kirjoittaja Antero »

Kuiskaaja tämän päivän hesarissakin sen sanoi: Morsiuspopilla Malmöön.... :peukku: :joojoo:

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8158
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Krista Siegfrids – Marry me

Viesti Kirjoittaja hra47 »

JeSSSe kirjoitti:Olis mielenkiintosta tietää millanen esitys tässä sitten teidän mielestä pitäis olla jos ei alleviivaava? Mun mielestä ainakin tähän parhaiten sopii juuri hääpuku esiintymisasuna, morsiusneidot, överiesiintyminen ja nimettömän heiluttelu ja juurikin Kristan esittämänä. Välttämättä Arja Korisevan esittämänä alleviivaus oliskin kamalaa katsottavaa, mutta Krista tekee tän just niinku pitää.
Ainakin sen nimettömän vilkuttelun voisi jättää yhteen kertaan per esiintyminen...
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Fabrizio
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10140
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 09:22
Paikkakunta: Vaasa

Re: Krista Siegfrids – Marry me

Viesti Kirjoittaja Fabrizio »

Täytyypi lainata Jaana-Stiina Ala-Korpi toimittajan kirjoitusta tänään ilmestyneestä Pohjalainen-lehdestä. :tapu:

Uuden musiikin kilpailu pyörii nyt toista vuotta toivottavasti kompasteluista oppineena.
Autotallibändien ohella mukana on tähtiäkin. Käytännössä euroviisupaikka on kahden kauppa:
Idols-voittaja Diandran tai The Voice of Finlandista tutun Krista Siegfriedsin.

Enpä olisi uskonut sanovani tätä, mutta heitän mynttini täysillä likoon Siegfriedsin puolesta.
Hänen uskomaton energinen, provosoiva ladygagahenkinen vetonsa Marry me oli kertakaikkisen huikea.

Morsiushörhelöissä ja raskaissa buutseissa lattiaa syleilleen Siegfriedsin häpeilemätön esitys oli
juuri sitä höttöistä glamouria, jota euroviisuissa rakastetaan. Krista on iskussa, vapise Diandra.
"Because I... I´m just a dreamer,
with no intention to change, UNTIL I FIND YOU.
Don´t ask me why, I´m just a singer,
singing my worries away, UNTIL I FIND YOU."

xyz09
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 313
Liittynyt: 23 Huhti 2009, 13:45

Re: Krista Siegfrids – Marry me

Viesti Kirjoittaja xyz09 »

Fabrizio kirjoitti:Täytyypi lainata Jaana-Stiina Ala-Korpi toimittajan kirjoitusta tänään ilmestyneestä Pohjalainen-lehdestä.
Missä päin se Kristan kotikaupunki Kaskinen onkaan? Ai niin, pohjanmaalla tietysti. :heh:

JTL90
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 236
Liittynyt: 01 Marras 2012, 21:57

Re: Krista Siegfrids – Marry me

Viesti Kirjoittaja JTL90 »

Fabrizio kirjoitti:Morsiushörhelöissä ja raskaissa buutseissa lattiaa syleilleen Siegfriedsin häpeilemätön esitys oli
juuri sitä höttöistä glamouria, jota euroviisuissa rakastetaan. Krista on iskussa, vapise Diandra.
Milloin viimeksi tämän tyylinen kappale on menestynyt euroviisuissa edes kohtalaisella tavalla? Mun on kyllä todella vaikea nähdä tätä jonain raatisuosikkina, joten tämä vaatisi aikamoisen äänisaaliin yleisöltä.

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Re: Krista Siegfrids – Marry me

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Fabrizio kirjoitti:Täytyypi lainata Jaana-Stiina Ala-Korpi toimittajan kirjoitusta tänään ilmestyneestä Pohjalainen-lehdestä. :tapu:
Pohjanmaan puolta pitää. :joojoo:

Saako veikata? Tavalliset televisionkatsojat eivät tämmöistä häämekossa keekoilua äänestä. Viisufanit TIETENKIN palvovat, mutta tavikset vierastavat. Pitää olla sitä tuttua ja turvallista, ei liian räiskyvää tai teatraalista. Varmasti myös "lontoonkieltä" suomenkielen sekaan suoltava artisti jakaa mielipiteitä vahvasti. Siksi perus "mikkosipolat" monesti vahvoilla erilaisissa kansanäänestyksissä. Veikkaan siis, että Kristalle käy kuten Puppets-Jonnalle vuoden 2011 alkukarsinnoissa. "Tuota myö ee aenakkaa iänestetä."

Viisufani
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4003
Liittynyt: 25 Tammi 2012, 17:59

Re: Krista Siegfrids – Marry me

Viesti Kirjoittaja Viisufani »

MuzaMaza kirjoitti:
Fabrizio kirjoitti:Täytyypi lainata Jaana-Stiina Ala-Korpi toimittajan kirjoitusta tänään ilmestyneestä Pohjalainen-lehdestä. :tapu:
Pohjanmaan puolta pitää. :joojoo:

Saako veikata? Tavalliset televisionkatsojat eivät tämmöistä häämekossa keekoilua äänestä. Viisufanit TIETENKIN palvovat, mutta tavikset vierastavat. Pitää olla sitä tuttua ja turvallista, ei liian räiskyvää tai teatraalista. Varmasti myös "lontoonkieltä" suomenkielen sekaan suoltava artisti jakaa mielipiteitä vahvasti. Siksi perus "mikkosipolat" monesti vahvoilla erilaisissa kansanäänestyksissä. Veikkaan siis, että Kristalle käy kuten Puppets-Jonnalle vuoden 2011 alkukarsinnoissa. "Tuota myö ee aenakkaa iänestetä."
Taidan sitten olla melko tavallinen tv-katsoja, kun vierastan ja pidän vähän huonona tätä kappaletta. Vaikka olen viisufani (muutenkin kuin nimimerkiltäni) niin en kuitenkaan pidä tästä laulusta.
Paremman maailman puolesta.

Lukittu