Ilari Hämäläinen – Sytytä mut vaan

Euroviisut 2013 Malmössä

Ilari Hämäläinen – Sytytä mut vaan

*****
5
6%
****
9
11%
***
17
20%
**
22
26%
*
31
37%
 
Ääniä yhteensä: 84

Avatar
kuu-kuu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4023
Liittynyt: 01 Tammi 2013, 05:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ilari Hämäläinen – Sytytä mut vaan

Viesti Kirjoittaja kuu-kuu »

Bandido kirjoitti:
Wadde kirjoitti:Oon alkanut pelätä, että tämä voittaa. :apuva: Tuomariston into oli häkellyttävä, saattavat kammeta tämän väkisin pitkälle.
Ei todellakaan ole sitä pelkoa, joten voit olla huoleti! Tällaisesta ei innostu enää kukaan muu, paitsi muutama
rokkia kuunteleva peräkammarinpoika.
Rokkia kuunteleva punavuorelaisrouva yhtä hyvin.

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13804
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Ilari Hämäläinen – Sytytä mut vaan

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Bandido kirjoitti:Ei todellakaan ole sitä pelkoa, joten voit olla huoleti! Tällaisesta ei innostu enää kukaan muu, paitsi muutama rokkia kuunteleva peräkammarinpoika.
En kyllä ole varsinaisesti kumpaakaan, peräkammarinpoika, tai punavuorelaisrouva, kuten en pikkutyttökään, mutta aivan varmasti jokainen noista ylenkatseesi kohteena olevista kategorioista on tuollaisen typerän nimittelyn yläpuolella. Sulle on Bandido jo useamman kerran sanottu, enkä pelkästään minä, että tapasi argumentoida henkilökohtaisuuksilla ei hauskuuta, sitä ei voi tulkita sarkasmiksi, niin kuin väität, vaan se antaa itsestäsi aika rasittavan palstahahmon kuvan. Jos oikeasti haluat keskustella koeta löytää vähän välkympiä keinoja. Jos haluat vaan päteä provoamalla, silloinkin sulle on jäänyt yksinkertainen vanha levy sinne pyörimään.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Bandido
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 350
Liittynyt: 28 Tammi 2012, 03:12

Re: Ilari Hämäläinen – Sytytä mut vaan

Viesti Kirjoittaja Bandido »

ta1ja kirjoitti:
Bandido kirjoitti:Ei todellakaan ole sitä pelkoa, joten voit olla huoleti! Tällaisesta ei innostu enää kukaan muu, paitsi muutama rokkia kuunteleva peräkammarinpoika.
En kyllä ole varsinaisesti kumpaakaan, peräkammarinpoika, tai punavuorelaisrouva, kuten en pikkutyttökään, mutta aivan varmasti jokainen noista ylenkatseesi kohteena olevista kategorioista on tuollaisen typerän nimittelyn yläpuolella. Sulle on Bandido jo useamman kerran sanottu, enkä pelkästään minä, että tapasi argumentoida henkilökohtaisuuksilla ei hauskuuta, sitä ei voi tulkita sarkasmiksi, niin kuin väität, vaan se antaa itsestäsi aika rasittavan palstahahmon kuvan. Jos oikeasti haluat keskustella koeta löytää vähän välkympiä keinoja. Jos haluat vaan päteä provoamalla, silloinkin sulle on jäänyt yksinkertainen vanha levy sinne pyörimään.
Ja itse voit lopettaa jo joka jumalan kommenttini analysoinnin aikaisempien kommenttieni perusteella.
Mielipiteeni saan sanoa siinä missä muutkin, ilman että pitää alkaa hyökkäilemään joka mielipiteestä.

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13804
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Ilari Hämäläinen – Sytytä mut vaan

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Bandido kirjoitti:Ei todellakaan ole sitä pelkoa, joten voit olla huoleti! Tällaisesta ei innostu enää kukaan muu, paitsi muutama rokkia kuunteleva peräkammarinpoika.
Bandido kirjoitti:Ja itse voit lopettaa jo joka jumalan kommenttini analysoinnin aikaisempien kommenttieni perusteella.
Mielipiteeni saan sanoa siinä missä muutkin, ilman että pitää alkaa hyökkäilemään joka mielipiteestä.
Totta, ei tuossa vähäisintäkään sinua ymmärtämään pyrkivää analyysia olisi tarvittu. Peräkammarinpoika-kommenttisi on loukkaava. Tarkoitatko siis, että se oli sellaiseksi aiottukin?

Mielipide ja henkilökohtaisuuksiin pyrkivä loukkaaminen ovat eri asioita.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ilari Hämäläinen – Sytytä mut vaan

Viesti Kirjoittaja Margot »

Nimittely on foorumilla kielletty ja täällä on ylläpito nyt useampaan kertaan huomauttanutkin sääntöjen noudattamisesta.
What color is your life?

Avatar
mpappa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4061
Liittynyt: 02 Syys 2005, 18:18

Re: Ilari Hämäläinen – Sytytä mut vaan

Viesti Kirjoittaja mpappa »

Olen ylpeä, koska olen peräkammarinpoika! :uujee:
Love shine a light

Avatar
kaivanto
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1623
Liittynyt: 12 Helmi 2004, 03:40
Paikkakunta: Villa Gesell, Argentiina
Viesti:

Re: Ilari Hämäläinen – Sytytä mut vaan

Viesti Kirjoittaja kaivanto »

Ilarin kandidaatti nyt myös englanniksi!

Give me what you got
http://open.spotify.com/album/3f5LhomRgWSAg83uYFpBGj

Avatar
kuu-kuu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4023
Liittynyt: 01 Tammi 2013, 05:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ilari Hämäläinen – Sytytä mut vaan

Viesti Kirjoittaja kuu-kuu »

Ylen UMK-sivuille on tullut uusi minuutin pätkä Ilarista.
http://yle.fi/musiikki/umk/umk2013#!id-23870

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11638
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Ilari Hämäläinen – Sytytä mut vaan

Viesti Kirjoittaja romualdo »

mpappa kirjoitti:Olen ylpeä, koska olen peräkammarinpoika! :uujee:
samoin, ylpeästi, pride sitä... 50 v. olin sitä keskellä korpea, nyt kyläkeskuksen yksiöön muuttaneena olen sitä edelleen... ja komppaan tietysti jumalatartamme Tai1skua siitä että kyl on noloa...joidenkin leimailu ja provoaminen, tiedän sen jo itsestänikin, kun sitäsamaa hartaudella harrastan... (Born to sing, play, provoa, sarkasm... etc. ...) mut koettakaa kestää hei, väriä ja spontaania ja yliheittämistä toki tarvii nämäkin sivustot... kaikkeahan ei välttämättä tarvi aina edes kommentoida... voi vain vihellellä (kuten eräskin Mieskone -yhtye Omenapuu-laulussa) .... och muuten maamme rikkaita murteita täällä tapaa edelleenkin järkyttävän harvoin... Miksi kaikkialla pitäisi paahtaa tuota kuivahkoa kirjakieltä...!? ok, ymmärrän, selkokieltä, ett kaikki heti ymmärtäis noin suurinpiirtein mitä kirjoittaja aikoo sanoa mut... heiii!? jotain rajaa...!

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11638
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Ilari Hämäläinen – Sytytä mut vaan

Viesti Kirjoittaja romualdo »

Colby kirjoitti:Kisan turhin biisi kuunneltuna. Ja turhimpana pysyy myös esityksen jälkeenkin. En ymmärrä miten tätä hehkutettiin ja pidettiin niin ihmeellisenä live-vedon jälkeen. Ihan kamala! Hyi!
minä : koska tämä on niin selkeästi YleX-henkinen biisi... kuten 90% noista muistakin valituista... 1 pistettä saavat siis sekä tämä että 6 muutakin kollegaansa.... tosin kuuntelukertoja on ylivoimaisesti ennätyksellisen vähän... mutta kaikkeen ei aika riitä, ei tarvikaan... entisiäkin viisuja on kuunneltavissa vaikka kuinka paljon... eikä taida tämä elämä edes riittää siihen, viittaan siis lähinnä You Tube -taltiointeihin ja niihin nm. Wilsonin omiin arkistoihin ....

"Ev-karsinnat 1961-2011 Lepää rauhassa, annoitte niin valtavan paljon... mie tuon uuden kynttilän haudallesi ja tekokukkasia... ja ikävä on toki UMK 2012, niissäkin oli sentään vielä aika paljon hyvää muzakia ja esiintyjiä... eli noin 3.5 kertaa parempi taso silloin vuosi sitten...

"On tärkeää että paljon tupakkaa ja alkoholia nauttivat tietävät että suusyövän vaara on mitä ilmeisin tai hyvinkin mahdollinen...." Yle Puhe, suuhygieniasta...

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13804
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Ilari Hämäläinen – Sytytä mut vaan

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

romualdo kirjoitti:väriä ja spontaania ja yliheittämistä toki tarvii nämäkin sivustot... kaikkeahan ei välttämättä tarvi aina edes kommentoida... voi vain vihellellä .!
Toki oot oikeassa, tavallaan, (ja varsinkin kun mulle niin hienon nimityksen olet antanut :heh: :hali: , oli sarkasmia tai ei), mutta sen verran tästä nimittelyyn, henkilökohtaisuuksiin liittyvästä offtopicista vielä että on niin rasittavaa, kun tässä maassa keskustelu niin usein on pelkästään sitä toisten alaspainamista ja itsen kohottamista. Nimittelyllä haetaan rintamalinjat, minä vastaan urpot. Ihan kaikkialla, jaot ovat täysin yllätyksettömät ja lukitut, älykkömuusikko nimeää kokoomusräppärin juustoksi, asenneäijä hiihtää perässä ja haukkuu loputkin niiden toisten, massojen, suosikkimusiikkiohjelmasta paskaksi, ja Nuorgam pyörittää iänikuista levyään kaikista muista Corollan karvanoppina, oli kyse sitten hevimuusikoista tai viisuista, ja sitten herkkänahkaisesti mielet niin pahoitetaan (kuten minä :heh: ) - Nämä suomalaisen keskustelukulttuurin hienoudet ovat kyllä tulleet bongatuiksi esim ruotsalaisten taholta :hihi: - mutta joo, eikähän tämä jeesustelemalla itsen ylentäminen kohdaltani myös riitä :heh: (toistaiseksi ainakin, tiiän etten osaa pitää mitään lupauksia :heh: ).
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
mpappa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4061
Liittynyt: 02 Syys 2005, 18:18

Re: Ilari Hämäläinen – Sytytä mut vaan

Viesti Kirjoittaja mpappa »

Ei jatkoon, arvasin. Mutta ei se mitään, Ilari menstyy ilman muuta.
Love shine a light

Avatar
Tirppa
Happy Hour
Happy Hour
Viestit: 455
Liittynyt: 15 Tammi 2013, 18:03
Paikkakunta: Pyhäjoki

Re: Ilari Hämäläinen – Sytytä mut vaan

Viesti Kirjoittaja Tirppa »

En jää kaipaamaan tätä. :mrgreen: Kappaleen uusi sovitus oli mielestäni huonompi, ja kertsistä puuttui voima.

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13804
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Ilari Hämäläinen – Sytytä mut vaan

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Joo arvattavissa putoaminen oli. Ihmiset ovat niin arkoja tällaisten potentiaalisten nolousfaktorien kanssa, tuomaritkin, vaikea nauraa. Biisihän oli hyvä. Ilari voisi kyllä livenä laulaa paremmin, vaikkei nyt suoranaisesti just tämä nurkka ihan vaatimalla vaadi mitään virtuositeettia, niin näitä on tottunut kuulemaan niin loistavasti laulettuna.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
skidi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7546
Liittynyt: 18 Huhti 2008, 17:54

Re: Ilari Hämäläinen – Sytytä mut vaan

Viesti Kirjoittaja skidi »

Tää on hassu, joten sinänsä ihan annan kunnioitukseni. Tosin se taitaa olla vakavissaan.
Homer: The problem in the world today is communication. Too much communication.

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13804
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Ilari Hämäläinen – Sytytä mut vaan

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

skidi kirjoitti:Tää on hassu, joten sinänsä ihan annan kunnioitukseni. Tosin se taitaa olla vakavissaan.
Se sanoi, niinkuin nyt pitäisi ihan ymmärrettävissä muutenkin olla, että eihän tämän kanssa vakavissaan voi olla, mutta tosissaan tekevät. Ei ole joko tai vaan sekä että. Siksi nämä tämäntyyppiset ovatkin niin kivoja. Sen lisäksi että biisi on tässä kisassa aivan parhaita.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

euroviisuholisti
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 852
Liittynyt: 31 Joulu 2012, 08:11

Re: Ilari Hämäläinen – Sytytä mut vaan

Viesti Kirjoittaja euroviisuholisti »

Tuo liveveto oli ihan mainio.

Ensinnäkin bändi veti biisin niinkuin piti ja kyllä tuon Ilarin laulutaidotkin ovat ainakin tälläiselle amatöörikuuntelijalle hyvää luokkaa.

Biisin sanatkin toimivat itse laulettuna yllättävän hyvin... Eikä tarvii edes mennä laulu nuotilleen.

euroviisuholisti
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 852
Liittynyt: 31 Joulu 2012, 08:11

Re: Ilari Hämäläinen – Sytytä mut vaan

Viesti Kirjoittaja euroviisuholisti »

ta1ja kirjoitti:
skidi kirjoitti:Tää on hassu, joten sinänsä ihan annan kunnioitukseni. Tosin se taitaa olla vakavissaan.
Se sanoi, niinkuin nyt pitäisi ihan ymmärrettävissä muutenkin olla, että eihän tämän kanssa vakavissaan voi olla, mutta tosissaan tekevät. Ei ole joko tai vaan sekä että. Siksi nämä tämäntyyppiset ovatkin niin kivoja. Sen lisäksi että biisi on tässä kisassa aivan parhaita.
Tälläisen biisin kohdalla se pitää vetää juuri niinkuin bändi ja Ilari tekivät. Kaikkein pahinta on jos esitys tehdään ns. anteeksi pyydellen silloin koko homma hajoaa käsiin. Pätee tietysti kaikkiin kappaleisiin mutta ennen kaikkea tälläisiin todella korneihin ja yliampuviin biiseihin.

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13804
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Ilari Hämäläinen – Sytytä mut vaan

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

^ aivan samaa mieltä. Minusta esittäminen oli kehittynyt siitä tuomariesityksestä ja just oikein nyt - laulullisesti olisi ollut parempi, jos ääni ei olisi pettänyt parissa kohtaa, mutta toisaalta juuri tässä se ei niin haittaa kun muutoin meni juuri oikealla voimalla.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42730
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Ilari Hämäläinen – Sytytä mut vaan

Viesti Kirjoittaja Rousku »

^Minusta Ilarin äänessä ei ollut tarpeeksi voimaa, eikä rytminen täsmällisyys ollut ihan sitä että kertsin iskevyys olisi päässyt täysin oikeuksiinsa. Tarkkaa sävelpuhtauttahan tässä ei tarvita. Makea soundi Ilarilla kyllä äänessään on, ja esiintymisessä oikea asenne. Tämä oli illan esityksistä sieltä vähemmän nolosta päästä.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13804
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Ilari Hämäläinen – Sytytä mut vaan

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

^ loppuolen kertosäkeiden osalta samaa mieltä, kyllä.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6883
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ilari Hämäläinen – Sytytä mut vaan

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Ei tämä ollutkaan niiiiiin huono. :heh: Mutta ehkä väärässä kilpailussa. :miettii:

Avatar
jukkanen
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 589
Liittynyt: 01 Helmi 2010, 09:11

Re: Ilari Hämäläinen – Sytytä mut vaan

Viesti Kirjoittaja jukkanen »

Pidin esityksestä, mukava fiilis. Itse kappaleen keskinkertaisuus on tässäkin heikoin lenkki.

Avatar
Andyliini
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 247
Liittynyt: 17 Tammi 2010, 18:11
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Ilari Hämäläinen – Sytytä mut vaan

Viesti Kirjoittaja Andyliini »

Äidyin äänestämään tätä eilen. Live-esityksestä jäi puuttumaan se voima, joka levyversiossa on, mutta esitys oli juuri sellainen, kuin sen pitääkin olla: energinen. Mikäli oikein ymmärsin, niin bändi soitti livenä, ja soitannasta ei ollut ongelmaa.

En tiedä menikö TV-miksauksessa ääni pieleen, mutta Ilarin ääni ei kantanut, kuten levyllä. Hyvä esitys kumminkin, ansaitsi ääneni, vaikka pelkäsinkin, että putoaapi poies.
Eurovision all year long!

Avatar
kuu-kuu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4023
Liittynyt: 01 Tammi 2013, 05:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ilari Hämäläinen – Sytytä mut vaan

Viesti Kirjoittaja kuu-kuu »

^Arvaan, että teeveemiksauksessa on taas mennyt kaikki pieleen.
Olin paikan päällä ja biisi kuului hyvin, niin kuin kaikki muutkin biisit.
Yle on kämmäri tuottamaan live-esityksistä kunnon ääntä teeveekatselijoille.

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Ilari Hämäläinen – Sytytä mut vaan

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

Viisuja seuraamaton kaverini (punk-indie-diggari) katsoi eilen UMK-karsinnan tv:stä ja tykkäsi Ilarista kaikkein eniten. Puhelimessa tänään juteltuamme hän kysyi: millon se morsiusneito tulee? :heh:
Ekki líta undan það dagar alltaf – á ný. En aldrei þér ég gleymi einn í mínum heimi – er hjá þér sama hvernig fer. -Magni Ásgeirsson

Albatrossi

Re: Ilari Hämäläinen – Sytytä mut vaan

Viesti Kirjoittaja Albatrossi »

Iloinen ja pirteä tuttavuus. Biisikään ei paha, joskaan ei sytyä liekkeihin asti. Kuulostaa ehkä hassulta tällaisessa biisissä, mutta niinkuin olisi ollut liika kiire :surrur: . Sääli tippuminen, Ilarin pirteää ja iloista ilmettä ja sanailua olisi voinut seurata jatkossakin. Hyvää live-esiintymistä vaikkakin voimakkaampi ääni olisi tuonut biisin sittekin paremmin esille.

UsvaAuer
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2009
Liittynyt: 15 Touko 2005, 15:01
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ilari Hämäläinen – Sytytä mut vaan

Viesti Kirjoittaja UsvaAuer »

Mulle tuli yllätyksenä tämän vaisu menestys. Kuulostaa hyvältä, näyttää hyvältä, on hauska, itsevarma ja energinen. Missä vika?

Ilarissa on kaikki tähtipotentiaali ja olen aivan äimistynyt, että jokaisesta kisasta se on saanut kenkää.

Avatar
Elmondo
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 445
Liittynyt: 24 Maalis 2008, 12:13
Paikkakunta: Jkl

Re: Ilari Hämäläinen – Sytytä mut vaan

Viesti Kirjoittaja Elmondo »

UsvaAuer kirjoitti:Missä vika?
Kenties popeda ei ole enää muodissa, ja minulle se kyllä sopii :)

ESCfangirl
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 231
Liittynyt: 26 Helmi 2012, 18:06
Paikkakunta: Tampere

Re: Ilari Hämäläinen – Sytytä mut vaan

Viesti Kirjoittaja ESCfangirl »

UsvaAuer kirjoitti:Mulle tuli yllätyksenä tämän vaisu menestys. Kuulostaa hyvältä, näyttää hyvältä, on hauska, itsevarma ja energinen. Missä vika?

Ilarissa on kaikki tähtipotentiaali ja olen aivan äimistynyt, että jokaisesta kisasta se on saanut kenkää.
Olen täysin samaa mieltä. Mielestäni kappale on loistava, hauska ja olen nauttinut Ilarin ja kumppanien esityksestä joka kerta. Jäi ihan harmittamaan tuomarien kommentit, vaikka tietysti onkin henkilökohtaista, pitääkö tästä biisistä vai ei. Eivät ansainneet tippua ensimmäisenä. :lohduton:

Lukittu