Salatut elämät

Just nu! - keskustelua tv-ohjelmista ja ajankohtaisista asioista
Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57780
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Prinsessa kirjoitti:Ainii, helkkarin helkkarin Tale. Mulla on uusi inhokki. Toivottavasti Lari ja Elias ehtii päästä vihille sen suunnitelmista ja pistävät sen hiljaseks ajoissa. :niinpa:
No mä en koskaan oikein pahemmin oo pitänyt Talesta, mut nyt vielä vähemmän. :jupinaa:

Lariaksen koppisuutelukohtaus. :kups: :rakkaus:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
riksa[
Press
Press
Viestit: 4595
Liittynyt: 16 Touko 2010, 12:40
Paikkakunta: Helsinki

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja riksa[ »

Tale vois vaikka jäädä fataalisti auton alle. :joojoo: Huom. ei se näyttelijä, vaan Tale. :heh:
I'm not as think as you drunk I am

Avatar
riksa[
Press
Press
Viestit: 4595
Liittynyt: 16 Touko 2010, 12:40
Paikkakunta: Helsinki

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja riksa[ »

Vihdoin tapahtuu! :tapu: Ja kaikki kerralla! :tapu:
I'm not as think as you drunk I am

Avatar
Prinsessa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5602
Liittynyt: 02 Joulu 2007, 11:59
Paikkakunta: Vantaa

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Prinsessa »

Mä en tiedä mistään mitään, kun en koskaan kerkee kattomaan. Kräääh! :sekava: Mut hyvä kun tapahtuu!
"Jaa, niiden vehkeiden kuuluu hammaslääkärissä mennä suuhun."
-Jennibot

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8766
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Mun mieestä viime perjantain jaksossa sivuttiin lievästi leffan tapahtumia, kun Peppi ja Heidi mainitsi pihalla mennen laivamatkan, ellen väärin muista. Ettei vain näitä yhteyksiä leffaan tulisi jatkossakin esille. :miettii:

Mutta joo, nyt tosiaan on tapahtunut ja sattunut. Tämän viikon jaksot on päättynyt joka kerta johonkin kunnon cliffhangeriin, eikä mihinkään tylsiin "läheltä piti -kohtauksiin" ja sekös maittaa. :tapu:
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

JTL90
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 236
Liittynyt: 01 Marras 2012, 21:57

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja JTL90 »

Eilen paljastui viimein yksi salkkarien historian suurimmista mysteereistä, kun Helena löysi legendaarisen smetanapurkin.

Tarina menee siis niin, että keväällä 2010 Isabella piilotti Taalasmaiden asuntoon smetanapurkin, kun hän koitti saada Helenan luulemaan että tällä on dementia ja että tämä unohtelee asioita ja tekee kaikkea kummallista. Täytyy myöntää, että hyvin on smetana säilynyt, kun ei ole alkanut haisemaan.

Avatar
Tirppa
Happy Hour
Happy Hour
Viestit: 455
Liittynyt: 15 Tammi 2013, 18:03
Paikkakunta: Pyhäjoki

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Tirppa »

JTL90 kirjoitti:Eilen paljastui viimein yksi salkkarien historian suurimmista mysteereistä, kun Helena löysi legendaarisen smetanapurkin.

Tarina menee siis niin, että keväällä 2010 Isabella piilotti Taalasmaiden asuntoon smetanapurkin, kun hän koitti saada Helenan luulemaan että tällä on dementia ja että tämä unohtelee asioita ja tekee kaikkea kummallista. Täytyy myöntää, että hyvin on smetana säilynyt, kun ei ole alkanut haisemaan.
:rofl: Aika jännät nämä juonenkäänteet - Cindy ja Ossi pakoilevat Sebastiania ja poliisia, ja tämä Iidan tilanne alkaa käydä jo ärsyttäväksi. :niinpa:

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11327
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

^^ :heh:

Minua harmittaa se, ettei vanhoja kulta-ajan jaksoja ilmeisesti tulla enää DVD:illä näkemään. Sen sijaan seuraava osa tulee sisältämään jaksot 1771–1815 syksyltä 2009. Mikäs järki siinä nyt on? :heihaloo: Nyt meni joka tapauksessa sitten se viimeinenkin ilo tästä sarjasta. :aivanmaassa: Pitäkää DVD:nne!
Viimeksi muokannut Teräsbekoni, 26 Tammi 2013, 11:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10739
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja WildDance »

Kiinnostavin juonenkäänne on oikeastaan tuo Jennin salaperäinen mies. Ossin ja Cindyn pakomatka ärsyttää ja Iida se vasta ärsyttääkin :niinpa: Ihanimmat hahmot ovat Isabella, Jenni ja Janne muissa onkin sitten jo ärsyttäviä. Paitsi, että Pepistä olen jostain syystä alkanut pitämään. Mä kaipaan ihan hirveesti vanhoja salkkari jaksoja juuri noita kaikkein vanhimpia. :lohduton:
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Avatar
Samiasd
Pelinhoitaja
Pelinhoitaja
Viestit: 14530
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

Terasbekoni kirjoitti:^^ :heh:

Minua harmittaa se, ettei vanhoja kulta-ajan jaksoja ilmeisesti tulla enää DVD:illä näkemään. Sen sijaan seuraava osa tulee sisältämään jaksot 1771–1815 syksyltä 2009. Mikäs järki siinä nyt on? :heihaloo: Nyt meni joka tapauksessa sitten se viimeinenkin ilo tästä sarjasta. :aivanmaassa: Pitäkää DVD:nne!
Ei kannata luottaa sokeasti Wikipediaan. :heh: Ei tosiaan seuraavassa osassa ole noita jaksoja, eiköhän ihan normaalisti jatku. :joojoo:
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11327
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

Paitsi että tuonne Wikipediaan oli merkitty vielä tarkempi lähde. Katso vaikka itse tämän Scanboxin julkaisukatalogin sivut 66-67. :eiei:

Pahoittelen tuota hieman epätarkkaa Wikipedia-lähdettäni, mutta äkkiseltään en parempaakaan löytänyt.
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

Avatar
Samiasd
Pelinhoitaja
Pelinhoitaja
Viestit: 14530
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

Aijaa. :shock: Ihan perseestä tuollainen. :jupinaa:
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Valkealalainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5198
Liittynyt: 09 Syys 2008, 16:19
Paikkakunta: ... (Kouvola)

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Valkealalainen »

Siis mitä HITTOA!??! Tämä DVD-uutinenko on sitten ihan oikeasti totta? :shock: Kertoisiko joku, mitä järkeä tuossa muka on? :mitvit:

No, tähän loppui sitten noiden levyjen ostaminen. En minä noin uusia jaksoja hyllyyni huoli. Pitäkää Salkkarinne.
Bussi tytön aina ohi onnen vie
Kun toiset löytää sen


- Marion Rung: "Pikku rahastaja" (Suomen viisukarsinnat -62)

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17025
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Happy »

Minusta tuollainen on törkeää, jos olisin tiennyt että neljän dvdn jälkeen aletaan näyttämään 2009 jaksoja boksilla, niin en olisi ostanut alunperinkään yhtäkään dvd-boksia
Olisivat edes lopettaneet nuo vanhat jaksot johonkin hyvään kauden päätösjaksoon.. mutta että tuollatavoin täysin kesken jätetään.. joo pistää vihaks :jupinaa:
Toivottavasti nuo 2009-dvd boksit eivät mene laisinkaan kaupaksi, siitäs sitten saisivat :heh:
Never miss a good chance to shut up.

Valkealalainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5198
Liittynyt: 09 Syys 2008, 16:19
Paikkakunta: ... (Kouvola)

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Valkealalainen »

Happy kirjoitti:jos olisin tiennyt että neljän dvdn jälkeen aletaan näyttämään 2009 jaksoja boksilla, niin en olisi ostanut alunperinkään yhtäkään dvd-boksia
Ihan samaa ajattelin juuri itsekin!

Tällainen ihmisten vedättäminen ja pettäminen ei ole yhtään hauskaa. :eiei:
Bussi tytön aina ohi onnen vie
Kun toiset löytää sen


- Marion Rung: "Pikku rahastaja" (Suomen viisukarsinnat -62)

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11327
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

Ja miksi juuri joku ala-arvoisen surkea vuosi 2009? :eiei: Eihän silloin ollut edes Ullaa enää mukana (just edellisissä DVD-jaksoissa nauroin mm. ajatukselle Ullasta Suomen viisuedustajana ja laulavasta Taalasmaan perheestä, eikä tuo edes ollut läheskään parasta Ullaa :rofl:). Sitä paitsi nuo samat jaksothan näkee ihan lähivuosina kesäuusintoina telkkarista. Olisiko kyse siitä, että noihin paskempiin jaksoihin on saatu esitysoikeudet jotenkin halvemmalla, jolloin rahanhimo on mennyt jälleen kaiken muun edelle. Tosin siinä tapauksessa nyt oltaisiin kyllä menossa ojasta allikkoon ja pahasti...

Tai sitten alkuaikojen jaksot ovat korvaamassa ne seuraavaksi kesäuusintavuoroon tulevat jaksot. :pliis: Äh, uskon kyllä enemmän tuohon ensimmäiseen selitykseen.
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Margot »

Ärsyttää se Jennin siviilisääty "naimaton". Sehän olisi eronnut, koska oli aikoinaan naimisissa Amin kanssa.
What color is your life?

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8766
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Margot kirjoitti:Ärsyttää se Jennin siviilisääty "naimaton". Sehän olisi eronnut, koska oli aikoinaan naimisissa Amin kanssa.
Mä taas panin merkille, että siinä paperissa luki "siviilysääty". :hihi:

Ehdin muuten parin päivän ajan ajatella, että tää Patrik olisi ollut sen Ronin isä, koska piiri pieni pyörii, ja se olisi tullut Pihlajakadulle pistämään poikansa asiat järjestykseen, mutta ei sitten. :draamaa:

Toi DVD-juttu on kyllä aika uskomaton. Onneksi en ehtinyt alkaa kerätä noita. :draamaa: Ei nuo dvd-julkkarit kai ole korvaamassa kesäuusintoja (huh!), kun ne on melkein parisataa jaksoa jäljessä tuon seuraavan dvd-boksin jaksoihin nähden. Kesällä jäätiin jaksoon 1588. :tosion:
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Vilsku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1536
Liittynyt: 25 Kesä 2010, 21:01

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Vilsku »

Mä veikkaan että tuo lähde on siinä mielessä väärässä, etteivät DVD:n jaksot lähde liikkeelle jaksosta 1771 vaan jaksosta 1765, koska tuo SCANDICBOX (tms.) sivuston esittelyteksti paljasti, että DVD:llä käsitellään Kentaurin kaasuvuodosta seurannutta räjähdystä eli veikkaan että lopullinen versio on kevään päätösjaksosta (olisihan tyhmää laittaa vain "räjähdyksen jälkeen" DVD:lle - eikä sitä edeltävää jaksoa) syksyn lopetukseen (n. 50 jaksoa) :) Ja olihan tämä alusta asti selvillä kun DVD:tä alettiin julkaista. Silloin ilmoitettiin että Salkkareita aletaan julkaista alusta asti, mutta tarkoituksena on aluksi julkaista ainakin parhaita paloja (näin muistan jostain yhteydestä lukeneeni) ja kyllä mielestäni Kentaurin räjähdys näihin ehdottomasti kuuluu. Seuraavaksi tullaan varmaankin näkemään myös Aaro- & Eero kuviota, kuolemia (Hanna, Miia, Annika jne.), suosikkien lähtöjä (Ulla), sekä mm. Sepon sydänkohtausta ja sitä seuranneita kuvioita. Uskon myös että kun palaute tähän ratkaisuun tulee olemaan varsin voimallista - että tuosta 100:sta jaksosta edetään vielä eteenpäin! :joojoo:


// Itse sarjaan:
Apuaa yleensä mä tiedän aina kaiken mitä Salkkareissa tulee tapahtumaan, mutta edelleen tuo vainoamiskuvio on mulle täysi mysteeri. Tämän päivän jakson Helenan reaktioiden perusteella aloin epäillä, että hänellä olis jotakin tekemistä asioiden kanssa. Muut kuviot eivät kuulu lemppareihini vaikka tuo Jennin tila oikeasti onnistuu samaan itseni jokseenkin jopa herkkään tilaan :heh: Ps. Tutkisin internetiä saadakseni vähän tietoa vainoamiskuvion käänteistä ja huhuh minkälaisia jaksoja on jakson nimien perusteella tulossa. Jos joku haluaa selvittää niin wikipediassa on listaa (ja nämä ovat siis muidenkin lähteiden perusteella paikkansa pitäviä!):
http://fi.wikipedia.org/wiki/Luettelo_t ... _jaksoista

Avatar
blackburn
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3998
Liittynyt: 25 Touko 2004, 11:01

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja blackburn »

The_Sipi kirjoitti:[Ehdin muuten parin päivän ajan ajatella, että tää Patrik olisi ollut sen Ronin isä, koska piiri pieni pyörii, ja se olisi tullut Pihlajakadulle pistämään poikansa asiat järjestykseen, mutta ei sitten. :draamaa:
:
Hyvä idea! :mrgreen:

Vompeli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12745
Liittynyt: 26 Elo 2005, 15:50

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Vompeli »

Mä en toivu ikinä Persikka-Petestä. :apuva:
Raipatirai

Avatar
Mattokauppias
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2834
Liittynyt: 11 Huhti 2010, 10:14
Paikkakunta: Kajaani

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Mattokauppias »

Vompeli kirjoitti:Mä en toivu ikinä Persikka-Petestä. :apuva:
:rofl:

Vilsku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1536
Liittynyt: 25 Kesä 2010, 21:01

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Vilsku »

Vilsku kirjoitti:
// Itse sarjaan:
Apuaa yleensä mä tiedän aina kaiken mitä Salkkareissa tulee tapahtumaan, mutta edelleen tuo vainoamiskuvio on mulle täysi mysteeri. Tämän päivän jakson Helenan reaktioiden perusteella aloin epäillä, että hänellä olis jotakin tekemistä asioiden kanssa. Muut kuviot eivät kuulu lemppareihini vaikka tuo Jennin tila oikeasti onnistuu samaan itseni jokseenkin jopa herkkään tilaan :heh: Ps. Tutkisin internetiä saadakseni vähän tietoa vainoamiskuvion käänteistä ja huhuh minkälaisia jaksoja on jakson nimien perusteella tulossa. Jos joku haluaa selvittää niin wikipediassa on listaa (ja nämä ovat siis muidenkin lähteiden perusteella paikkansa pitäviä!):
http://fi.wikipedia.org/wiki/Luettelo_t ... _jaksoista
Mur... Ei kai se nyt tällä tavalla ratkea... Lueskelin jaksojen nimiä taas tarkemmin ja oivalsin erään kaksoismerkityksen. Jos olettamukseni ovat oikeassa on ratkaisu tuohon äärimmäisen tylsä ja ennalta arvattava, ja olen pohtinut sitä jo aiemminkin.. :eiei:

Avatar
inomu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2681
Liittynyt: 31 Joulu 2010, 01:01
Paikkakunta: Helsinki

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja inomu »

mä en tiedä yhtään mitä tapahtuu :draamaa: salkkarit on ainoa syy miksi haluan palata suomeen tällä hetkellä :heh: facebook on vaan täynnä Severiä ja Persikka-Peteä enkä tiedä miksi :draamaa:
Dancing to electropop like a robot from 1984

Avatar
riksa[
Press
Press
Viestit: 4595
Liittynyt: 16 Touko 2010, 12:40
Paikkakunta: Helsinki

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja riksa[ »

Miksen mä ollut hoodeilla, kun Jiri juoksi alushoususillaan pitkin Helsinkiä. :draamaa: :draamaa: :draamaa:
I'm not as think as you drunk I am

Avatar
mariah
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6321
Liittynyt: 13 Helmi 2005, 15:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja mariah »

http://www.mesta.net/tv/uutiset/?aid=28081

ulla palaa :uujee: vaikkakin vain vierailemaan mutta silti :uujee:

Avatar
Fabrizio
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10140
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 09:22
Paikkakunta: Vaasa

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Fabrizio »

Pari jaksoa jäi näkemättä ja herää epäilys, että onko Lari lähtenyt jo Kanadaan !?

Nyt jo iski ikävä. :puna:

Toivottavasti ei käsikirjoitttu pois sarjasta Paula & Lasse Sievisen tavoin. :niinpa:
"Because I... I´m just a dreamer,
with no intention to change, UNTIL I FIND YOU.
Don´t ask me why, I´m just a singer,
singing my worries away, UNTIL I FIND YOU."

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57780
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^^ Harmi, että vain hetkeksi, mutta kiva juttu silti. :uujee: Ulla. :ihana:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10739
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja WildDance »

^^^ :tuuletus:
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Avatar
Mattokauppias
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2834
Liittynyt: 11 Huhti 2010, 10:14
Paikkakunta: Kajaani

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Mattokauppias »

No hyi. Paluu on varmaan samanlainen floppi kuin muutama vuosi sitten. :yrjo:

Vastaa Viestiin