kaivanto kirjoitti:Noista olen tietysti jokseenkin eri mieltä, koska en oikein hirveästi arvosta kumpaakaan ja kipaleessa oli hiukan liian samanlaista tunnelmaa ja sointuprogressiota kuin Kaj Chydeniuksen ja Marja-Leena Mikkolan legendaarisessa teoksessa Tyttö ja tanssiva karhu. Sen huomasivat aika monet tuollaisen musiikin ystävät.ta1ja kirjoitti:^noinhan se juuri meni, kunhan lisää vielä, niinkuin asiaan kuuluu, että Vuokko Hovatan taiteellisesti huomattavasti korkeakulttuurisempi ja korekataiteellisempi kappale, jonka oli säveltänyt jumalainen Kerkko Koskinen
![Heh :heh:](./images/smilies/heh.gif)
![Heh :heh:](./images/smilies/heh.gif)
Mutta takaisin Diandraan. Ilman tarkoituksellisuuttakin huhut epäreiluudesta henkilötyvät Diandraan niin kauan kun hän on näkyvin, ja oikeastaan ainoa esillä oleva henkilö - Diandra/Diandran biisi valittiin ohi karsinnan. Tarkemmin ajateltuna en kyllä tiedä auttaisiko vai pahentaisiko tilanteen penkominen asiaa Diandran kannalta, mutta itsestäni tuntuu, että osa Diandran saaman kritiikin tiukkuudesta johtuu ajatuksesta, että hänet on päästetty kisaan liian helpolla ja hän on liian suosittu. Tilanne kieltämättä on epätasapainoinen, olen ollut itsekin samaa mieltä, mutta nyt puolestaan tuntuu, että tilanne on kääntynyt jo toiseen asentoon.
Siitä aiemmasta Diandra-ketjusta. Muistan itsekin kirjoittaneeni sinne, mutten muista negatiivisuutta Diandraa kohtaan, vaan pettymystä ja huolta siitä, miten heppoisella levyllä niin taitavan laulajan levyä lähdettiin tekemään. Cover-levy voi olal hyvä, jos siinä on linja ja fokus. Tätä oli vaikea havaita diandran levystä.